[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
DISKUZE – AUTOCENZURA, CENZURA?
Rubrika: [téma]

Moji milí, tak je to v poměrně krátké době podruhé, co se pod celkem nevinným článkem rozvířila dost drsná diskuze. V onom prvním případě – jistě si vzpomínáte na mámu, která měla dohodnutou návštěvu u syna; když se 4 dny předem zeptala, jestli může s sebou vzít i malou holčičku od dcery, jeho sestry (se kterou jsou v přátelském vztahu), vznikl kolem toho na Kudlance litý boj. V podstatě se čtenáři zaměřili na zcela jiné téma: i v pokračování se psalo na „téma vnucujících se matek, tchýní. Najednou si tu všichni vyřizovali SVOJE VLASTNÍ ÚČTY... Dávali tazatelce za vinu viny světa :-))))

Pokud bychom to brali jako skupinovou terapii, OK, to nikomu nemůže vadit, ovšem – ale – JAK K TOMU PŘIŠLA TA PŮVODNÍ TAZATELKA? Dodnes si myslím, že téma dotazu vlastně nebylo pochopeno :-))).  


     Něco podobného se stalo pod lehce nahozeným článkem českého studenta, který klukovským stylem popisuje první zážitky z legálních studií za velkou louží. Nic a nikoho nemohl urazit. V mnoha jiných článcích už se psaly podstatně horší poznatky a přeci se nikdo nepohoršil... Přesto se pod článkem objevily nejen nepříjemnosti větších kalibrů, ale i telefonní číslo na jeho amerického ředitele školy s tím, že tam bude zavoláno, vše oznámeno, že TAKHLE TEDY, PŘÁTELÉ, NEEEE, TO SE NEDĚLÁ, NEPÍŠE –  a  „vari zlý hochu, od našeho prahu „ :-))). Následná diskuze pak už jen řinčela zbraněmi, vytahovaly se urážky a výpady.

     Dávám tedy všem vůkol dotaz:


chcete články nezávadné,

nikomu a ničemu neubližující,

nikoho se v žádném případě nedotýkající?

Mám zavést autocenzuru (upozornit každého, že si musí rozmyslet, co napíše)?

Mám cenzurovat, a hbitě vymazávat věci, které by se – snad – možná – co kdyby – mohly někoho nějak dotknout?

Mám zamezit možnost psát reakce?

Chcete snad Kudl@nku šedobéžovou,

vybledlou,

ve všem se vším souhlasnou?

daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

rozhodně ne!!! (kiwi - Mail - WWW) 13.03.2006, 09:56:24
Danielo, nech kudlu takovou, jaká je.
V nejhorším případě přeci vždycky můžeš toho, kdo "přeťápne" vymazat, nebo mu zakázat na čas přístup, to přeci jde, ne?

souhlasím s kiwi (lenka - Mail - WWW) 13.03.2006, 10:07:36


Tak nějak nechápu vocode. (NČ - Mail - WWW) 13.03.2006, 10:07:45
Nejdřív mě, Kudlí, plísníš za pravdivý ale "necitlivý" reakce, pak se ptáš, jesli má bejt Kudla "vybledlá", takže jako bys zas vo příliš vybledlou nestála.
Teda, klidně si mě třeba ukousněte hlavičku, ale nevšim sem si čehokoliv závadnýho v minulejch měsících. Přeci i ten pisate/tazatel vo radu by měl dostat jakejsi pohled "zvenčí", nejen pofoukání bebíčka.
A eště něco, Kudlánko Bezbožná:
Jesliže kdokoliv popíše něco, co např. bude přesně vypadat jako kocour, tak se těžko může divit, když v tom jeho popisu většina čtenářů uvidí kocoura!

NČ - ty si nečetl ten článek AMERIKA MNE STÁLE UDIVUJE... ANEB ŽIVOT STUDENTA (kiwi - Mail - WWW) 13.03.2006, 10:17:07
to si počti, to je šou.
To je kočkopes, ne kocour :-)))
A ty bys tedy souhlasil, aby ti někdo zavolal tvýmu šéfovi, že sis dovolil něco napsat na Kudle?
Ok, tak sem dej rovnou číslo, nechce si mi to vyhledávat, nejsem kanadskáˇStáňa :-)))

Kudlančí královno, (master - Mail - WWW) 13.03.2006, 10:39:04
necítím se býti rádcem "jak dál a jak lépe". Pokud mohu, na Tvé otázky však odpovídám NE!
Je to ale Tvoje Kudlanka a my všichni jsme tu pouhými hosty. A protože jsme tu hosty, jako hosté bychom se měli chovat. To je logické. Také by se to dalo přirovnat třeba ke třídě. Co pamatuju, v každé se přece našel nějaký ten rušivý element. Pojďme dál, třeba do parlamentu...nebo lépe - do senátu. Tam je elementů...oj joj. :-)
Vidíš, a nerozpustí ho a nerozpustí...
a co to stojí peněz. :-)
Cenzura? Ano, jen ve vyjímečných případech a to v duchu noticky nahoře o nevhodných a vulgárních příspěvcích.
Pokud budou některé diskuse bouřlivé, avšak slušné, pro Kudlanku je to přece plus, stejně jako příchod nových lidí. Nikdo tu přece nechce říkat každému, že má pravdu pravdoucí. A poslední bod -vždyť dnes se všechno točí kolem peněz a od počtu návštěvníků se přece odvíjí i cena skromné reklamy, která Ti, dfm, kryje alespoň náklady. A proto – vše souvisí se vším. Já bych se nějakými nahodilými elementy nevzrušoval.:-)


Kiwi, (NČ - Mail - WWW) 13.03.2006, 10:47:32
aha. dík za upozornění. Nečetl. A číst nebudu.
U mě to asi je nějaká alergie, neboco. Obdiv kohokoliv k Americe a všemu Americkýmu už je mi tak odpornej, že z principu nedokážu číst nic, co má Ameriku nebo udivení Amerikou v názvu.

Kudlanko, (Pecka - Mail - WWW) 13.03.2006, 11:00:19
nevím, nevím, ale skutečně ostrou diskuzi si představuji poněkud jinak. Jediná věc, která mi v diskuzích k těm dvěma článkům vadila, byl nápad Stáni zavolat řediteli školy. Protože tohle už je útok na soukromí, které všichni od internetu (alespoň v minimální míře) očekáváme. No ale tomu můžeš zabránit jedině ty, a to tím, že budeš strikně v článcích vynechávat jakékoliv upřesňující informace o identitě autora.
Jinak si ale myslím, že je nesmysl očekávat, že může na internetu nebo i kdekoli v reálném světě existovat místo, kde budou jen samí skvělí, úžasní, charakterní a láskyplní lidé... To je utopie, takový svět neexistuje. Pouze v uzavřených komunitách a i tam jen krátce. Zkrátka - lidstvo už je holt takové.:-)

No nedá mi to - se svou troškou do mlýna :-) (Ája - Mail - WWW) 13.03.2006, 11:35:06
Jeden takový postřeh mám...připadá mi, že v poslední době se všechny diskuze tak trochu zradikalizovaly - když někdo napíše do poradny, připadá mi,že plénum je se vším hotové najednou strašně rychle - a leckdy černobíle... Že dřív se našlo více pochopení pro pisatele /ku...
Nicméně - milá Kudlanko - na Tvé otázky odpovídám ne, ale možná - promluv nám trochu do duší :-)! Zvedni nám trochu mandle, možná bychom si fakt někdy zasloužili... Těch nešťastných smutniček, co sem píší ze smutku a o radu, je mi leckdy líto...

Ke klidu Kudlance postačí (motýl Anonym - Mail - WWW) 13.03.2006, 12:01:46
vymazávat hloupé příspěvky se značkou eNČé.

Danielo (Jaruska - Mail - WWW) 13.03.2006, 12:58:46
jestli k tomu mohu neco rici, nech Kudlanku takovou, jaka je. Vymaz jen sproste nadavky pokud se vyskytnou.
K tomuhle flamingu proste dochazi pokazde, kdyz se setkaji lide s diametralne odlisnymi nazory.
Treba kdyz se setka clovek ktery Americe rozumi, ma ji rad a neco tam dokazal s takovym antiamerickym fanatikem jako je NC, budou jiskry litat.
S tim nic nenadelas.
Jinak hodne stesti, delas to dobre.

Jaruško, lítat určitě nebudou:-( (NČ - Mail - WWW) 13.03.2006, 13:20:04
Mě to nebaví, se o tom dohadovat. Pro mězamě, ať si každej píše a rozplývá se; pokud mě nenutí to číst, nedejbože taky se rozplývat.
A dyť tak to má taky bejt, žejo.

též se přimlouvám, nech Kudlu jak je, (Inka - Mail - WWW) 13.03.2006, 13:34:37
právě tyhle vášnivý diskuse jsou prima. Každý jednotlivý příspěvěk svědčí o kultivovanosti a duchovní úrovní pisatele a je jedno jestli píše pod svým jménem nebo pod nickem. Líbí se mi, že tuhle úroveň Kudlanka udržuje a nevhodné příspěvky maže, je to správný, jinak by to tu dopadlo jinak. Daní zachovej toho ducha Kudlanky tak, jak je. Nenechme se otrávit některými nepříjemnými příspěvky.
Motýle Anonyme NČ je vtipálek a nikomu neškodí, má vlastní pohled na učité věci a nikomu tím neubližuje, na spoustu věcí kouká s nadhledem a vtipem a taktéž právo má na vyjádření vlastního názoru stejně jako Ty.
Já se klidně připojím k tomu, že mám alergii na Ameriku a vše americké, zrovna tak jako na vše o válkách, s tím prostě nic neuděláš, ale to je jen můj problém. Ale též se při vyjádření svého názoru snažím nikomu neškodit, taky proč?? Je opravdu smutné, když Češi pomlouvají svou zem.
Alenko a Tebe obdivuji, že se na to jak moc dlouho žiješ mimo republiku snažíš být nestranná a hledat ve všem to dobré, tak by to mělo být, protože nic není bezchybné a dokonalé.

Přikláním se k názoru Kiwi a Mastera (Míša - Mail - WWW) 13.03.2006, 13:42:17
Moc bych si přála, aby Kudla zůstala takovou, jaká je. Pokud dochází k nějakým konfrontacím, neshledávám na tom nic špatného, v případě že tedy někdo někoho hrubě nenapadá a neužívá přímo vulgární výrazy. Tím, jak tady spolu všichni komunikujeme, tím se vlastně i té komunikaci učíme. Někdy to třeba i přepískneme a ostatní nás trochu usměrní. Pro příště pak víme, že máme být ve svém vyjadřování uvážlivější. A mnohdy se o sobě z úsudku jiných dozvídáme věci, o kterých jsme neměli třeba ani tušení. No není tohle nádherné a poučné pro další život - i ten neinternetový? Toto zrušit by mi přišlo jako neodpustitelný hřích. Navíc už mám zdejší diskutéry svým způsobem ráda a strašně nerada bych se s těma lidičkama loučila. Někdy to tu sice jiskří, ale většinou je na Kudlance ohromně fajn. No a kdo jiný by mě už v pondělí ráno vykouzlil úsměv na tváři, než-li NČ nebo Master?

Pro Inku: (motýl Anonym - Mail - WWW) 13.03.2006, 13:51:01
Myslím, že nejsem daleko od pravdy, když vyslovím domění, že ten starší děda NČ má na posteli povlečení z rudého plátna a s vyšitým srpem a kladivem a stýská se mu po kolektivních oslavách 1. máje, VŘSR a MDŽ, se zpěvem častušek.
Tak to jsem k tomu ještě chtěl dodat. A nyní se jdu zakuklit.

Motýlku Anonyme, jasně zakukli se :-) (Inka - Mail - WWW) 13.03.2006, 14:07:39
a co Ti na tom tak vadí, každého věc a volba. Jizvy na duši jsou mnohem horší varianta. Tak zatím pa pa

Motýle motýle, ale dost dobrý :-) (NČ - Mail - WWW) 13.03.2006, 14:16:23


Dohajzlu!!! (motýl Anonym - Mail - WWW) 13.03.2006, 14:32:59
Omlouvám se za vulgarismus, ale ještě jednou: Dohajzlu! Ten motýl o kus vejš nejsem já. Je to nějaký hovado, který se za mě vydává. Kudlanko, udělej to aspoň systémem registrací, protože tohle zneužívání nicků mě fakt sejří. Vím, že sem nemá psát sprostě, ale tomu blbečkovi, co se za mě vydává, bych s chutí rozbil držku.
enčé, fakt mi nijak nevadíš, i když se s Tebou rád pustím do sporu. Toho dementa si nevšímej :-)))

tak se s tím Motejle netrap, (Inka - Mail - WWW) 13.03.2006, 14:45:58
ani nemá dost odvahy aby napsal sám za sebe, viď?

(Yta - Mail - WWW) 13.03.2006, 15:26:09
Kudlanko, zacinas byt mimo. Chces-li tady mit jen souhlasne nazory, jak se o to v posledni dobe snazis, tak ty reakce zrus. Pak ani nemusis premyslet, zda zrusit tuto stranku nebo ne, protoze ctenari sem prestanou chodit. A s tou tchyni, si myslim, ze prave kudlanka to nepochopila. Ta pani byla tak samoliba, ze urcite dalsi pochlebovani ze strany ctenaru nepotrebovala. A ten studentik v Americe? Snesete jen kritiku cizi zeme, ale jak nekdo z ciziny poukaze na problemy a nedokonalosti Cech, tak je zle a hned je oznacovan za odrodilce a takovehle vypady jsou povoleny. Meri se tu dvojim metrem, ze?

Milá Yto - nejde mi JEN o souhlasné reakce, to v žádném případě. (kudlanka - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:08:14
jde mi o alespoň jakés takés zachování slušnosti.
1) onu paní jsem mohla posuzovat jen podle dopisů, které jsem od ní dostala (a zveřenila). Ten, kdo tam pak psal pod jejím nickem, bohužel ona není :-))). Asi fakt budu muset nějak zchrastit to registrování :-)).
2) studentík nějak moc nekritizoval, myslím, že jen popsal zajímavosti. Jinak pro zajímavost - zítra přetisknu článek jiného emigranta a uvidíme, co vy na to, přátelé :-))))

Já se přimlouvám za to, (Los evropský - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:11:27
nechat to, jak to je. Někdy je holt třeba k událostem něco poznamenat, nemusí se hned nadávat, ale jenom souhlasné názory, aby si tu všichni notovali, to by byla nuda, ne?
No a taky se holt stane, že se něco špatně pochopí, tak se to pak dovysvětlí a jede se dál. Tak mi to aspoň říká můj selský jelenovitý mozeček....

Yto! (Růžena - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:25:56
Myslím si, že Kudlance nejde o souhlasné názory, ale o to neroznést autora na kopytech za pár řádků, které si sem dovolil napsat.
A ohledně té tchýně si myslím, že nemáš pravdu. Vžij se trochu do její situace. Jaké by to bylo pro tebe. Ale to už je zase jiný soudek. No nic, soucítím s Kudlankou. A přeji jí hodně štěstí do dalšího kudlení.

Růženko šípková či nešípková :-))) (kudlanka - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:32:30
Díky!!! Udělala jsi mi radost, jo, je to přesně to, oč mi jde.
Aby se lidi nebáli něco napsat, aby se nebáli napsat i něco bližšího... Aby nemuseli psát: "žiju někde v Evropě a nic víc už vám raději nepovím" :-))))
O to, abychom se nemuseli jeden druhého bát... to je přeci něco hnusného, ne?

Kudlanko, (motýl Anonym - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:49:27
jsem pro co největší možnou svobodu psaní i diskuse pod články. Mazat jen vyložené sprosťárny. Docela bych se přimlouval za registrovanej přístup - prostě každej by měl svůj nick pod heslem, jinak si tu můžou lidi vyřizovat účty i dost podvraťácky. Je to technickej problém?

uhodil jsi hřebíčkem vo hlavičku :-))) (Motýlku Babočko Admirále - Mail - WWW) 13.03.2006, 16:59:36
jo, jestli mi poradíš jak, budu děěěěsně ráda - já jsem v tomhle totální antitalent...

Každý extrém je špatný. (Lidka - Mail - WWW) 13.03.2006, 17:20:57
Na jedné straně naprostá volnost a na druhé úplná svázanost.
Já osobně se přikláním více k volnosti, ale vždycky existují určitá (byť minimální) pravidla, která je třeba dodržovat. A ke komentářům určitě patří pravidlo chovat se slušně (bez urážek vyjádřit svůj názor) a nikoho neohrožovat.
Proto se přimlouvám za registraci. Má to dvě výhody:
1) budou chráněné nicky,
2) je-li člověk někde registrovaný, většinou si "nekálí" do vlastního hnízda.

No, já umím jen základy html (motýl Anonym - Mail - WWW) 13.03.2006, 21:00:19
a to na to nestačí. Já teda nevím, jak kudlanka technicky funguje, jestli se Ti o to někdo stará, nebo děláš všecko sama a redakční systém je nějakej univerzální a byl Ti jenom poskytnutej. Chtělo by to někoho, kdo se v těchhle věcech vyzná, umí třeba programovat v php a tak, já myslím, že by měla poradit Johanka - ta někoho takovýho určitě zná :-)

motýlku (kudlanka - Mail - WWW) 13.03.2006, 21:04:50
asi to napíšu jako extra téma, díky.
takže jdu na to .-))))

Kudlanko (XY - Mail - WWW) 13.03.2006, 22:14:02
Promin, kudlanko, ale kvuli jedne Stane si snad sednem na pr..l! Mam pocit, ze Stana na nas/tebe udela bu bu bu a vsichni se boji. A Stana? Chechta se az se za bricho popada. Proc se uz neozvala, nemusi se omlouvat, to nikdo nechce ani nevyzaduje, neni duvod, ale zbleptnout mohla co a jak. Nejdrive byla tak rozhorcena a najednou je ji discuze uplne ukradena a desny nezajem.
Ne nejsem pro registraci, chybi mi urcita volnost a to me osobne vadi. Ja vim, ze namitnes: "no tak mas smulu" hm, asi jo.... zatracena Stana.

Nic to nevyresi (Iva - Mail - WWW) 13.03.2006, 22:55:38
To je pravda, a co se na tom zmeni. Kdyz ctu kolikrat ty registrovane prispevky v nekterych novinach, kde se take vulgarni a nevhodne odpovedi "rusi" tak si rikam, oh, boze jak nekdo muze byt tak sprosty a dovolit si urazet lidi. Muj nazor je ten, ze to nic nevyresi.

Ješišimarjá - kvůli takovejm prgotinám.... (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 06:13:50


Přecijen eště pár vět (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 06:25:01
Jaká, kurnik, registrace, atd?
Zrovna Kudlánka Bezbožná je, podle učebnic přírodopysu, docela masožravej tvor, a né přeci žádnej étherickej motýlek, zmítanej větrama.
Tak taky snad, ku*va, něco dokáže unést, a i v tom je Kudla Kudlou.
Si teda myslim!

Dva články ? (Wendy - Mail - WWW) 14.03.2006, 07:20:01
Já tu nejsme zase až tak dlouho - dřív tu nic takového nebylo ?
K tomu prvnímu - asi si skutečně vylévali srdéčka hlavně ti, kteří měli na tchyně smůlu. Možná si mohli 1/ postěžovat a dát k lepšímu ten svůj příběh 2/a pak poradit paní, které se možná skutečně jen stýská...
K tomu druhému - USA mají v poslední době trochu pošramocenou pověst a tak jsou američané asi trochu přecitlivělí a bez smyslu pro humor a nadsázku v těchto otázkách. Ale jak už jsem psala Ytě - bát se nás, veselých Čechů, nemusí. Máme rádi Nohavicu, Krause a všechny lidi dobré vůle, ať už pocházejí odkudkoliv - nebo se pletu bando ???
Registrace řeší a neřeší - vím to z jiných diskusních platforem. Snad jen doufat, že tu nebudou jedinci psát tak i onak.
Ale kdybys Kudli chtěla, mám někoho, kdo to umí.
Tak - pěkný den !

JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ - není nic lepšího na jakoukoliv depku, (kudlanka - Mail - WWW) 14.03.2006, 08:34:25
než si přečíst pár fajn písmenek :-)))
Jo, taky si myslím, že registrace nic moc neřeší, že to v podstatě jen zdržuje...
Ke Stáně - a vlastně i k NČ - milej Nevinnej Čmeláčku, díky za to, žes připomněl, jaká že je kudlanka ve svý podstatě potvora :-))). Anooo, přátelé, milá STÁŇA nepíše ne že by nechtěla, ale NEMŮŽE. Mám totiž opravdu možnost NEVPUSTIT NEVÍTANÉHO. A tak sice Stáňa může číst, ale nemůže psát... Tohle jsem proti této dámě musela už dvakrát použít. Nyní je to tedy do třetice...

A PRO WENDULKU - esli někoho máš - sem s ním!!!! NEUKOUSNU MU HLAVU, ZHOLA NIČEHOŽ, NAOPAK - hýčkati ho budu, hory doly slibovat, vopečovávat...
(tedy - nechci chlapa, chci jen tvorečka počítačování schopného!) Ach, všechny chippendaly světa bych za něj vyměnila...
:-)))

I při zachování chippendalů (Wendy - Mail - WWW) 14.03.2006, 09:11:53
to snad dáme dohromady. Už jsem šikulku zaháčkovala, jestli ho neodvelí do Rakous, je náš už teď. Vydržať.

registrace (motýl Anonym - Mail - WWW) 14.03.2006, 09:21:24
Už kvůli ochraně nicků bych do tý registrace šel. Nevidím v tom žádnej problém ani omezení - prostě jen někde vyplním nick a heslo, co na tom je tak "svazujícího"? A enčé aspoň bude vědět, kterej motejl mu píše - jestli pravej, levej, nebo zakuklenej :-)))

No a co se týče odstřižení někoho: Jde to evidentně už dnes (dokonce to Kudlanka umí udělat, ač jinak prý nemá talent :-)), takže v tom se nic nezmění. Jen bych navrhoval v případě registrace, aby mohl každý registrovaný o případném odstřižení diskutéra hlasovat, ale to už nechávám na zvážení Vám ostatním, možná je to blbost.

Motýle, (Míša - Mail - WWW) 14.03.2006, 10:06:00
to je zajímavá myšlenka. Já osobně bych byla pro to hlasování registrovaných. Má to ovšem jeden háček - kolik by bylo zapotřeba hlasů a v jakém časovém intervalu by bylo nutné hlasování ukončit? Ne vždy jsou všichni na serveru přítomni a než by se dala celá hlasovací grupa dohromady, mohla by tu Stáňa či kdokoliv jiný napáchat různé zlo. Kudlanka Veliká je pak se svojí okamžitou reakcí jediným možným zachráncem. Navíc jsem přesvědčena o jejím správném úsudku a nevěřím, že by někdy někoho poškodila z nějaké případné osobní antipatie.

Uš fakt naposled (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 10:27:54
Teda - sem myslel, že Kudla je něco jako komukoliv veřejně přístupnej magacín. A né klubovej list "jen pro zvané" a jen pro ty, co spolu mluvěj.

Mohu-li... (Margot - Mail - WWW) 14.03.2006, 11:17:57
Můj názor je ten, že registrace je vcelku zbytečná záležitost, ale je rozumné sprosťáky a hajzlíky odstřihnout. Krom Stáni bys, Danielko, měla ještě bystře odstřihnout toho neřáda zneužívajícího Motýlův nick. Nejsem technicky vůbec v obraze, ale odstřihnout falešnýho motýla by mělo jít, ne? Jsem pro, aby byli na Kudlu nevpouštěni udavači žalující ředitelům škol a hajzlíci vykrádající cizí nicky. Nikdo jiný tu dusno snad nedělá, ne?

Odstřihnout, utnout, ukousnout, užižlat! (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 11:39:23
Nojo, je jasný, že sou tady fakt ty nejdivočejší Kudlánky.
Mastere, bacha na přítele, aby nebyl odstřižen!
Já si svuj charakter taky vohlídám před utnutim!

Míšo, (motýl Anonym - Mail - WWW) 14.03.2006, 11:51:12
představuju si to třeba jako rubriku "pranýř" :-)), kde by se objevil nick adepta na ušmiknutí (ukousnutí) + odkaz na diskusi, kde se jeho "závadný" příspěvek objevil. Navrhovatelem na exekuci by byla buď Kudlanka, nebo kdokoli z registrovaných - pak by tam měl bejt vidět i ten navrhovatel. Pod tím hlasování - pro ušmiknutí by byl nutnej 51% souhlas ze všech registrovaných, na hlasování bych nechal třeba tejden. Vzhledem k tomu, že registrace by se týkala jen lidí aktivně sem přispívajících (kdo si kudlu jen čte, nemusí se registrovat), dá se očekávat, že za tejden se sem každej z nich aspoň jednou podívá. Pokud by hrozilo, že během toho tejdne bude dotyčný někomu vyloženě škodit, mohlo by to ušmiknutí bejt okamžitý jako předběžný opatření s tím, že výsledek hlasování by rozhodl o jeho dalším osudu - zůstane ustřižen, nebo mu bude přístup obnoven.

To hlasování jsem navrhnul ne proto, že bych Kudlance nedůvěřoval, ale právě pro vyloučení podezření kohokoli v budoucnu, že se tak diskuse zbavuje lidí, kteří nepatří do nějaké party "vyvolených". Ale jak říkám, je to jen takovej nápad, nerad bych, abyste měli pocit, že nějakej hmyz se Vám tu snaží kudlanku zbytečně zkomplikovat :-)) Klidně to shoďte ze stolu.

(Wendy - Mail - WWW) 14.03.2006, 12:28:51
Kdyby juž k nějakému hlasování došlo, pak mi 51 % připadá málo. No, uvidíme, co za udělátka Kudlajda vymyslí. On se takový obejda svým způsobem vyčlení sám, a pak to ani nelze svádět na to, že on nic, to jen taková parta lidí "co spolu mluví" se spikla. Přístup sem má přece stále každý, ale určité příspěvky se nevymazávají jen zde, to není specialita Kudly.

NČ, (master - Mail - WWW) 14.03.2006, 12:44:51
já si myslím, že se nějakého ukousnutí či užužlání, jak píšeš, bát nemusíme.
Já mám své synonymum, ty máš své synonymum...

Možná, že bych, snad, na okraj, ale to nechám na posouzení siroké veřejnosti, navrhoval vykání. Proč?
No jednoduše proto, jak jistě víš, já už jsem pán v letech, tedy nééé, že bych se tak cítil a že by mi to nedělalo dobře, když mi mladá šťabajzna tyká. To vždy omládnu, ale nedávno mě tu jedna mladice nazvala STREJDOU. Copak je to možné? A já jsem pak tápal, jak to ta holka vůbec myslela.
No a s tím vykáním je to tak: když někomu řekneš "VY vole", to zní přece úúúplně jinak, net TY vole.
Teď si však nejsem jist, zda samotný "vůl" nebude předmětem odstřižení...abychom nemuseli také hledat vhodné synonymum. Necháme se však překvapit. :-)


Stejně se mi po Stáničce stejská, (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 12:45:46
vždyť to pokaždý bylo bezva rozčeření klidný hladiny. A pokaždý SRANDA!!! :-)

Promiňte strejdo, že sem Vám doteď tykal :-( (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 12:48:59


Stáni se zastávat nebudu, (Inka - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:00:55
ale zachovala bych tu svobodu slova bez registrace a chci podotknout, že jestli Kudlu Stáňa může číst, tak může samozřejmě i škodit aniž by to kdokoliv věděl, tak zas myslím, že je lepší když se vyjádří nahlas a všichni jí odpoví, také nad tím jistě bude přemýšlet a jako věřící člověk by si setsakramentsky měla v hlavě dobře srovnat co vlastně dělá!?!?!?! Myslím, že by ty své štouravé vlastnosti mohla využít poněkud pozitivněji, pamatuji se na její příspěvky Ondřejce, kde dávala spoustu konktrétních dobrých rad včetně adres, což jsem hodnotila dost dobře. Chápu, že již na ní máte alergii, ale odstřihnutí neřeší ten základní problém. Možná bys Kudlí měla příspěvky dělat víc anonymní, přece nezaléží kdo píše, ale o čem néé???

ještě mě napadlo, (Inka - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:06:09
připojte tu Stáňu zpátky a vyzvi jí Kudlanko ať napíše svůj životní příběh, třeba by nám to všem pomohlo pochopit proč se občas chová tak, jak se chová. Myšleno v jen dobrém.

Inko (Wendy - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:21:41
to je dobrý nápad ! Někdo si toho sebou nese na duši pořádný ranec ! Vy tady máte tak sqělý nápady. Až budu potřebovat radu, budete mít na krku i mě. Tak.

Jééé, já mám taky nápad... (master - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:30:16
Kudlanko, jestli ušiješ Kudlance nový kabátek, jmenuj ještě tiskovou mluvčí!
Tu má dneska kdekdo. V tomto státě už nikdo nemluví za sebe.
Příklad: Někdo se na tebe obrátí s dotazem a ty s klidem odvětíš "obraťe se na moji tiskovou mluvčí."
A nejlépe je zřídit celý odbor. Ono se to dnes nazývá nějak "public relation".
Téééda, já mám dneska nááápady, co?
Mě to dneska pálí...


Inuško, (kudlanka - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:40:03
tohle jsem zkoušela před dvěma léty... Slušně, mírně - vysvětlovat... Jenže Stáňa je prostě Stáňa. Dovedla několika lidem (Alenka Kennedy by mohla vyprávět) ublížit natolik, že to bylo až neskutečný... Ano, ona někdy má dobré rady, ale bohužel, když to mám posoudit, 10% je dobrá a 90% nepochopitelně zlá...

Mastere, (Margot - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:43:37
já to mám tak, že si vykání přepečlivě hlídám hlavně vůči lidem, u kterých vykáním projevuji svou velkou úctu anebo je považuji za takové pablby, že si je vykáním snažím držet trochu od těla. Tobě se mi vykat vůbec nechce, protože Tě nepovažuji ani za ctihodného kmeta ani za pablba o). Pokud Tě tu zdejší mladice a krásky občas mírně drze pošťuchují, brala bych to vyloženě jako kompliment a projev převážně vlídného zájmu o). (Přeci Ti nemůžem natvrdo říct, že tě máme rády a že jsi úúúžasnej - ještě bys nám zpychl a co pak s nafrněným Masterem? o) ).

Kudlí, asi v sobě taky něco řeší, (Inka - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:52:00
těžko říct, to snad každý z nás, právě v takovýchto diskusích si občas uvědomuju kde to kuří očko mám, když mě něco abnormálně rozčílí nebo rozhodí, zazvoní zvoneček a říká: hele co tě žere, nemáš náhodou problém? Tak co napíše Stáňa svůj příběh nebo ne? Mně by to fakt docela zajímalo, protože každý ten příběh máme nějaký.

Ó, Margot, díky, (master - Mail - WWW) 14.03.2006, 13:52:25
tak to jsi mě uklidnila. Tak on to byl jen kompliment, ten s t r e j d a.
V tom přípoadě STOP! Žádné vykání nebude!

pro míšu (kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:05:21
na tyto stránky jsem narazila náhodou a pročetla je docela dobře. Měla jsem teď taky takové smutné období a nevěděla jak ven.Vím, že chyba byla na mé straně. Nechápu reakce míši. Co se týče článku s Helčou chtěla poradit a ne útočit to je to poslední. Jsou věci které jdou říct taktně. A s pohledu dítěte a tchýně si myslím že Helena není ta špatná a jestli michalo máš ten názor tak asi bych něco měla řešit sama. Asi máš názor že nejlepší obrana je útok, ale o ten se nikdo neprosil. Zamysli se nad tím.

kristy, souhlasím s Tebou, (Inka - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:13:27
též cítím jízlivé hroty občas od Míši na své příspěvky.

Kristo: ??? (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:15:52


a pro Helču (kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:20:23
Vydrž ono je totiž všechno vždycky úplně jinak. já mám v podstatě tu samou situaci akorád s pohledu toho dítěte. Myslím si že máš pravdu v tom že manželka tvého syna nejspíše hodně ovlivňuje možná že se mu to nelíbí ale je zase spousta kladných stránek které u ní převažují a kterých si na ní cení. Chce to čas. Věř tomu že i můj manžel si pomalu zvyká a začíná snahu a pomoc mých rodičů oceňovat.

(krista - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:24:13
copak se ti nelíbí? nebo?

Inko, promiň, ale teď jsem nějak mimo mísu :( (Míša - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:35:17
Vůbec si nejsem vědoma, že bych k tobě byla někdy jízlivá. Můžeš být konkrétnější? Mně se naopak tvoje názory ve většině případů zamlouvaly, akorát jsme se nějak neshodly u té "tchýně", ale že bych to ventilovala jízlivostí vůči tobě, to si fakt nejsem vědoma. Nevyložila sis něco špatně? Sarkasmus, ironii, nadsázku - ano, to používám dost často, ale jízlivé poznámky? Kdy - kde - jak? Jízlivost v sobě skrývá nějakou zlobu a zášť a tu já tedy rozhodně nepociťuju, ani vůči tobě, ani vůči nikomu jinému. Ovšem v případě, že jsem se tě něčím někdy dotkla, tak se ti omlouvám, nikdy to nebylo v mém úmyslu.


Kristýno (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:38:06
Nelíbí, poněvač vůbec nevim, vo čom píšeš.
Zřejmě asi de vo nějakej starší článek - tak si myslim, že už je teď dost pozdě ho začít znova rozebírat a komukoliv vytýkat reakce. NEBO?

Masterku, (Margot - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:39:06
to Ti ten strejda až tak leží v žaludku? o) Tedy já si už nepamatuju v jaké přesně souvislosti Ti to tu která Kudlanka řekla, ale mám dojem, že to bylo jen rozverné laškování o). Podívej se na to z druhé stránky - pobuřuje Tě snad, že tady s Tebou mladý hezký holky ve vší nevinnosti rozverně laškujou? o) Kdyby Tě fakt považovaly za usedlýho nudnýho strejdu, tak si tu s Tebou povídat nebudou a vtipkovat, popichovat "strejdováním" už vůbec ne o)).

Míšo, (Margot - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:46:03
vaše debata se mně netýká a vlastně mi do ní nic není, ale... já taky nemám pocit, že bys něco přeháněla. Míváš názory sem tam ostřejší a nemusím s nimi souhlasit vždycky (taky nejsem Tvoje dvojče), ale zlobu a zášť jsem tu u Tebe nikdy neviděla ani omylem.

Kristy, (motýl Anonym - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:48:07
ty jsi cizinka? Nebo dysgrafik? On je ten tvůj příspěvek ve 14:05, neuraž se, na hranici srozumitelnosti, člověk si musí dost věcí domyslet. Proto asi ty enčého otazníky, nechtěla bys to zformulovat znovu, v klidu a česky?

Míšo, (Inka - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:50:44
měla jsem z toho poslední dobou takový pocit, ale fakt je, že v tom psaní to může vyznít opravdu jinak než to člověk myslí a než by to řekl, včera jsem nad tím hodně přemýšlela a mrzelo mě to a jestli to tak není, tak jsem ráda a moc se omlouvám. S tou tchýní jsem to opravdu viděla jinak a raději jsem už neodepisovala, protože mě Tvé reakce fakt připadaly neadekvátní, no ale každý asi reagujeme na něco a nějakým způsobem, tak to prostě je. Tak všechno dobrý jo? Nebude to tím středečním úplňkem, že se ty věci tak krystalizují? Ale asi je to tak dobře.

(kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:51:21
Neboj ty kterým to patřilo si v tom svoje najdou a vědí o čem píšu.Jo a nikdy není pozdě něco rozebírat ne?nebo?

Míšo (Margot - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:53:53
... a u té tchýně Heleny jsem měla silnej pocit, že ostře napadáš určité způsoby chování některých tchýní a maminek, ale ne že napadáš přímo Helenu jako člověka. Když to řeknu zjednodušeně - říct člověku, že dělá určitou věc úplně špatně nebo říct někomu že je úplně špatnej člověk, v tom vidím pořádnej rozdíl. Holt tohle zřejmě každý cítí jinak.

motýlku (kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:55:40
Nejsem cizinka, ale jsem deformovaná smskama v mobilu, kde nepíšu háčky ani čárky a pomalu ani mezery, aby se mi tam něco vešlo a taky jsem to psala ve spěchu. Dobře polepším se:)))

Kristýno (NČ - Mail - WWW) 14.03.2006, 14:59:37
Odpověď by mohla být jednoslovná. ale to slovo se nehodí v Kudle užívat.
Tak použiju parafrázi toho, co bylo před chvílí skvěle řečeno motýlem a Tebou zjevně přehlédnuto:
Kristy, ty jsi cizinka? Nebo dysgrafik? Ony jsou ty tvý příspěvky nečitelný i nesrozumitelný současně.

Inko, (Míša - Mail - WWW) 14.03.2006, 15:11:07
tu tchýni už bych nechala plavat - myslím, že k tomu tématu už bylo vyřčeno dost a můj názor také nebyl jen ten jeden ojedinělý. Jestli si to někdo vyložil tak, že jsem tvrdila, jak je Helena špatná, je to jeho problém a já nemám chuť něco takového vyvracet. Obzvlášť pak lidem, kteří jsou poněkud mimo. Mě spíš mrzí, jaké ty máš ze mne pocity - pokud jsi včera nad něčím přemýšlela, řekni mi, co to bylo. Já fakt konkrétně nevím, o čem mluvíš. Nikdy jsem k tobě žádnou nevraživost necítila, a tak jsem ji snad, proboha, ani nemohla dávat najevo. Anebo už nevím, co dělám.

(motýl Anonym - Mail - WWW) 14.03.2006, 15:11:30
No, zase na ni nemusíš bejt takovej, říkala, že se polepší.

motýlek ,NČ (kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 15:16:42
Je zajímavý, že Inka, si myslím, mi porozuměla co jsem svým příspěvkem chtěla říct a nehodlám se tady zabývat gramatikou (alespoň o tohle Vám asi jde). Jsou daleko smysuplnější věci ne?Nechápu co je nesrozumitelný. (myslela jsem to tak, že pokud vidí chybu Míša v Heleně tak by se nad sebou měla zamyslet).-oprava dobře

motýl (kristy - Mail - WWW) 14.03.2006, 15:20:08
uff diky.

Ne, vo gramatyku skutečně nešlo! (NČ - Mail - WWW) 15.03.2006, 06:22:16


v pohodě Míšo, (Inka - Mail - WWW) 15.03.2006, 08:55:15
bylo to o mých pocitech, nedorozumění v komunikaci, je to v pořádku, vysvětlili jsme si to. Hezký den

Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:05
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:07
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:10
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:12
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:15
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:17
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:20
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:22
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:25
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Tak (Yta - Mail - WWW) 16.03.2006, 15:53:27
az ted jsem zjistila, ze Stana sem nema pristup. Kudlanko, prosim, prosim, pust ji sem mezi nas. Nazory Stani jsou nahodou zajimave. Je takovym zdejsim osvezenim. Kdyz tak cenzuruj jen ty zle vypady. Davam hlas pro Stanu, aby se sem vratila.



Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: