| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| MDŽ – PŘEŽITEK NEBO NĚCO VÍC? |
| Rubrika: [téma] $$OBr85035$$ Tento den se po delší pauze znovu zařadil mezi uznávané svátky. Pánové, ruku na srdce – kdo z vás popřeje své přítelkyni, partnerce, mamince, babičce a předá třeba jen malou kytičku? Zřejmě málokdo, a to jen proto, že byl tento svátek v době totality zdiskreditován komunistickou ideologií a v nových časech se na něj tak nějak pozapomnělo. Někteří muži se také staví k svátku odmítavě s uvedením důvodu, že oni nemají na oplátku nějaký mužský mezinárodní den. Ale museli snad někdy někde muži bojovat za volební právo, za právo na vzdělání, za účast ve veřejném životě, za ekonomickou nezávislost?
Historie svátku sahá až do února roku 1908, kdy americké ženy uspořádaly první Den žen a demonstrovaly za svá hlasovací, politická a ekonomická práva. Impulsem byla i demonstrace 40 000 newyorských dělnic v roce 1909 proti těžkým pracovním podmínkám. V roce 1910 na Mezinárodní ženské konferenci v Kodani bylo rozhodnuto, že bude určen jeden den, který bude významným datem pro všechny ženy na celém světě. Již o rok později se MDŽ slavil poprvé 19.března v Německu, Rakousku, Dánsku a Švýcarsku. Ženy, podporovány muži (!), požadovaly na rozsáhlých demonstracích volební právo a konec diskriminace v zaměstnání. Datum 8.března bylo nakonec vybráno na památku ženských nepokojů proti válce a bídě v roce 1917 v Petrohradě. V roce 1975 byl svátek oficiálně uznán Organizací spojených národů a v důsledku toho jej přijaly mnohé národní vlády, které o jeho existenci neměly dříve ani tušení. 8.březen je rovněž každoročně výrazně připomínán v Evropské unii. V komunistickém Československu býval tento den dnem plným pompézních oslav, ve své podstatě šlo však o záležitost spíše tragikomickou. Ženy dostaly rudý karafiát, mýdlo a ručník nebo poukázku na nákup kuchyňských potřeb a muži se do němoty opili. Proto však není třeba MDŽ zatracovat, ale spíše mu navrátit původní smysl a jeho lidskoprávní význam. Stejným způsobem byl totiž zneužit i Svátek matek, a to ve V Čechách byl po roce 1989 8.březen vytěsněn z kalendářů i z obecného povědomí a nahrazen Dnem matek. Den matek je ale ve svém smyslu jiným svátkem – byl vyhlášen státním svátkem v USA v roce 1914, aby alespoň jeden den v roce bylo vysloveno uznání opomíjené práci matek – žen v domácnosti. Naši poslanci vrátili MDŽ zpět do hry v předloňském roce, kdy schválili novelu zákona o státních svátcích. Zda bude tento svátek všeobecně uznán a dán mu nový rozměr, bude záležet především na mužích, ale samozřejmě svým způsobem i na ženách. V každém případě je významným dnem, který se týká poloviny lidstva. Připomíná, že rovnoprávné postavení žen – i když třeba u nás tomu tak formálně je – není vůbec samozřejmé. A zda slavit, či neslavit? To už je na každém z vás. Míša z Humplu |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(Helena - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:40:54
Já dodržuji jen den matek.
Zajímavé! (borufka - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:54:32
Panejo...to by me ve snu nenapadlo. Možná by se měla změnit zkratka toho svátku, třeba by si lidé přestali spojovat jeho jméno se špatnými asociacemi.
Tak to bychom měli ještě přejmout i Svátek mužů a Svátek otců... (kiwi - Mail - WWW) 06.03.2006, 15:04:07
To jsou taky svátky z USA. Stejně jako Valentyn, Halloween... Jen čekám, kdy začneme slavit i Thanksgiving.-
Ne že by mi vadilo oslavování, ale mám takový dojem, že to je spíš návrat ke komunistickým tradicím, když nic jiného. Stejně jako už není oslavou lásky 1. máj ale nyní Valentyn.
Neslavím nic, (Sisi - Mail - WWW) 06.03.2006, 15:12:43
ale mému srdci bližší je určitě MDŽ... Přece žena je ženou, i když není matkou.
Budu doufat, že si třeba můj muž vzpomene s kytičkou, ale spíš to dopadne jako každý rok... a zavolá mi jen taťka. Ale i to moc potěší :-).
(Yta - Mail - WWW) 06.03.2006, 16:38:11
Neuznavam svatek zen. To prece neni zasluha byt zenou. Jsem v USA a svatek muzu ci zen tu neni. Byt dobrym otcem ci matkou uz ale jista zasluha je a tak nic proti tem svatkum otcu a matek nemam. Je hezke, kdyz deti ve skolkach a skolach neco hezkeho pro sve rodice vyrobi a kdyz i dospele deti vyjadri svou lasku svym rodicu za vse, co pro ne udelali. Jinak neni to chyba USA, ze prebirate jejich svatky, ale jen a jen vase.
(Yta - Mail - WWW) 06.03.2006, 16:46:28
Neuznavam svatek zen. To prece neni zasluha byt zenou. Jsem v USA a svatek muzu ci zen tu neni. To zesmesnovani vseho americkeho je uz dost otravne. Byt dobrym otcem ci matkou uz ale jista zasluha je a tak nic proti tem svatkum otcu a matek nemam. Je naopak mile a hezke, kdyz deti ve skolkach a skolach neco hezkeho pro sve rodice vyrobi a slozi nejakou basnicku pro ne a kdyz i dospele deti vyjadri svou lasku a vdecnost svym rodicu za vse, co pro ne udelali. Jinak neni to chyba USA, ze prebirate jejich svatky, ale jen a jen vase.
(Yta - Mail - WWW) 06.03.2006, 16:47:08
Neuznavam svatek zen. To prece neni zasluha byt zenou. Jsem v USA a svatek muzu ci zen tu neni. To zesmesnovani vseho americkeho je uz dost otravne. Byt dobrym otcem ci matkou uz ale jista zasluha je a tak nic proti tem svatkum otcu a matek nemam. Je naopak mile a hezke, kdyz deti ve skolkach a skolach neco hezkeho pro sve rodice vyrobi a slozi nejakou basnicku pro ne a kdyz i dospele deti vyjadri svou lasku a vdecnost svym rodicu za vse, co pro ne udelali. Jinak neni to chyba USA, ze prebirate jejich svatky, ale jen a jen vase.
(Yta - Mail - WWW) 06.03.2006, 16:49:21
Omlouvam se za muj prispevek trikrat zobrazeny. Nebyl to zamer a problemy s odeslanim.
(M. - Mail - WWW) 06.03.2006, 20:21:35
Pro mě je rozdíl v tom, že být ženou jsem si nevybrala, být matkou ano :-)
I když jsi to zdůraznila třikrát, (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 06:58:44
což by se mně NIKDY nemohlo stát :-))) tak nesouhlasím!
Být ženou je ohromná zásluha. Žena je to nejlepší, co kdy ve vesmíru existovalo! A nic na tom nemění ani skutečnost, že si to některé samy a dobrovolně kazíte. MDŽ jsem uznával odjakživa. Takových svátků by mělo být ještě daleko víc, a nejraději každý den! Už se těším na zítřejší, sice v posledních letech vždy překvapené, ale VŽDY nesmírně potěšené pohledy žen v mém okolí, až jim opět popřeji a dám malou, symbolickou květinu :-)))
NČ, (master - Mail - WWW) 07.03.2006, 07:06:47
Ty jsi to napsal tak hezky, skoro od srdce, že mně už nic jiného po ránu nenapadá. Taky budu zvedat číši na jejich bytí.
I na Tvé, Míšo.
Jsem za ! (Wendy - Mail - WWW) 07.03.2006, 07:48:55
MDŽ ani Svátek matek jsme nikdy slavit nepřestali, tak jako Valentýna nebo Halloween nikdy slavit nezačali. Můžeme si snad vybrat, ne ? Ženu vždycky kytička potěší, jak správně píše master. Takže, kluci a chlapi - zítra do toho běžte !!!
Krásné vyznání... (Míša - Mail - WWW) 07.03.2006, 08:35:56
Když já u eNČého někdy nepoznám, jestli si z nás dělá pr... anebo to myslí vážně :))
(mamča - Mail - WWW) 07.03.2006, 09:22:40
Je fajn, že nám americké ženy vydobyly volební právo, ale konec diskriminace v zaměstnání je jaxi v nedohlednu. Nechtěla bych, aby se vrátily ty opiliády ve jménu MDŽ, ale ta kytka jednou do roka by žádného chlapa určitě nezabila.
Připadá mi ujeté, že MDŽ a Svátek práce se slaví všude na světě, jen u nás si spousta lidí myslí, že to jsou komunistické svátky.
(basi - Mail - WWW) 07.03.2006, 09:43:47
Hezčí je dostat růži nebo sněženky jen tak, bez diktátu kalendáře.
no jo, basi, ale kde vzít (master - Mail - WWW) 07.03.2006, 10:20:50
sněženky pod tou spoustou sněhu? Být macechem, i té Marušky, chudinky, by se mi zželelo, kdybych ji měl poslat v té chumelenici do lesa pro sněženky. :-)
Jestli mohu poradit, kradené kytky a zvláště pak růže, udělají své. Ne, že bych byl držgrešle, to ne, ale pánové, s tou kradenou kytkou jí dáváte i něco navíc. Ta ženská musí ocenit nejen samotnou kytku, ale i odvahu a riskování, případně i zvládnutí plotu cizí zahrádky bez následků. "Podívej, lásko, pro tebe jsem i kradl..." A jestli ta ženská není úplné dřevo, tak jí to musí vzít za srdce.
Nikdo nikomu nic nediktuje! (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 10:51:35
Kdo nechce dát, ať prostě nedává. Ale když nechce dát, ať si vodpustí ty uplně zbytečný kecy mimo mísu vo bojkotu z důvodů svýho MORÁLNÍHO se nesnesení s komunistama, nebo vo bojkotu z důvodu nesnesení se s diktátem kalendáře.
Jo, řekl jsi to, NČ, hezky :) (Míša - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:23:37
Když tady čtu připomínky jako "neuznávám svátek žen", tak mi připadá, že dotyčná autorka těchto slov ani nečetla výše uvedený článek. Neuznávat to, co nejen pro ni před mnoha a mnoha lety ostatní ženy "vybojovaly" - to mi připadá docela znevažující a jak už řekl NČ - mimo mísu. Vždyť ten svátek je přece o něčem úplně jiném než o tom, zda dostanu nějaký pugét či ne. Zajímavé na tom je, že se tomu brání spíše ženy než muži. Jestli ono na tom něco nebude, když se mluví o tom, že diskrimanaci a utlačování žen v arabském světě mají na svědomí samy ženy. Některé názory některých pisatelek mě v tom docela utvrzují.
Master, (Margot - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:23:48
obzvlášť velkou radost musí mít žena, která růže pěstuje jen proto, aby jí je nějakej zamilovanej hrdina orval a polámal o). Takhle jsem předloni přišla o všechny tulipány v zahradě na chalupě - záhony zdupaný, kytky orvaný a zbytky polámaný... Hrdina musel mít (dle výslednýho stavu zahrádky) asi prudce vášnivou náladu o).
Ještě jedna asociace k MDŽ (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:13:37
"Soudruhu Kroupo podívejte, blíží se MDŽ, to jste dal soudružce Týfové pěkný dárek..."
MDZ (Bara - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:14:47
Nemam nic proti MDZ. Ale on tento svatek ma stale neco spojeno s bojem za neco. V Ceskoslovensku to bylo
uplne jinak, tak jak je popisovano vyse. Napriklad loni se tady v Holandsku shromazdilo par uvedemelych zen pred parlamentem, svazaly se retezem, posedaly na zem, zablokovaly ulici a timto demostrovaly a protestovaly za utiskovani lesbickych zen v Kolumbii. Pokud se tahle zpravicka neobjevi v novinach s komentarem proc a co je 8.brezen, tak to nikdo nevi. Tenhle svatek se tady nikdy nezabydlel a asi nikdy nezabydli. Krome Dnu matek se tady drzi uz nekolik let Den otcu v druhou cervnovou nedeli. Ale tak jako Valentyn, Den matek a Den otcu je to spojeno s velkou komercni reklamou a nakupy. To, ze staci kyticka je uz staromodni.
Reklamy na Valentýny apod. (Wendy - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:40:15
platí obchodníci - a lidi kupujou jak blbí. My se doma družně sejdeme se sousedy, chlapci nám darují květiny, sežerou co jsme jim připravily, dají si po kalíšku slivovice a transparenty nikam nenosíme.
NČ - ten film s Kroupou ml. a st. je super. Patří do Zlatého fondu, do mého určitě. MArgot - neřádil ti na zahradě Hůlka - ten miluje tulipány ! Míšo, vzpomněla jsem si na knihu o ženské obřízce v arabském a africkém světě ještě praktikovanou. Ony by to už snad ani dělat nemusely, ale dělala to matka, babička, prababička , a ostatní jdou jak stádo...smutné, máš pravdu, něco na tom je.
já jsem v zásadě pro každý (Inka - Mail - WWW) 07.03.2006, 14:08:28
svátek, narozeniny, posvícení, masopust, vánoce, velikonoce, den matek, či jiný důvod k oslavě, slavím moc ráda a když je důvod o to líp. Je pěkný když jsou na sebe lidé milí a radují se. MDŽ bylo vždy prima, dostaly jsme dorta s kafíčkem a v práci kvalitní osušku (dělala jsem v Texil a Oděvy Praha), mám je dodnes, mužský slavili s námi a bylo to hezké, byla spousta legrace a stmelilo to kolektiv, dnes jsou vztahy na pracovištích jiné, ale u nás v práci je to prima, nakonec jsem tu jediná ženská a tak jsem tu za princeznu, má to blahodárný účinek na sebevědomí.
NČ po TVém krásném příspěvku jsem osušila slzu dojetí, fakt milý. Budeš dávat sněženky? Že bych zítra jela přes Žižkov?
Inuš, to je přesně TOVONO! (NČ - Mail - WWW) 08.03.2006, 07:00:45
"...jsem pro KAŽDÝ důvod k oslavě..."!
To´s mi napsala přímo z duše! Sněženky asi néééé. Nevím, kde je vzít:-( Pod sněhem? Hrůza! A to pamatuju MDŽ, kdy už byly fialky!
Všem zdejším babám přeju všecko nejnejnej a bezva prožití MDŽ! (NČ - Mail - WWW) 08.03.2006, 09:39:49
díky za přáníčko NČ jsi milounkej, (Inka - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:06:21
už jsi někdy virtuálně popíjel?? To asi nebude to pravý vořechový viď?
Moc nerozumím tomu, (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:07:54
proč NČ přeje jen těm "dříve narozeným"?
:-)) Já přeju vše nej všem. Slečnami počínaje, paními a babičkami konče. Připíjím na Vaše zdraví, štěstí i na lásku.
Kluci, dik za pranicko pro vsechny "baby" (Bara - Mail - WWW) 08.03.2006, 12:33:29
Ale ani my baby jsme nezapomnely, ze i Master dnes slavi sve....satiny. Hlavne hodne zdravicka, to ostatni uz vsechno mas.
masterku, (kudlanka: - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:06:46
odpoledne vylez ven, projdi se po ulici, a až uvidíš tu nejhezčí holku, tak ji zastav a řekni:
"Kudlanka ti vzkazuje, že mi máš dát sladkou pusu..." (pokud tě pak hned nepustěj, budu ti do zařízení, kam tě následně umístěj, posílat šperháky, buchty...) :-))))
Děkuji holandské Barunce (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:08:38
za přání k sátinám. Baru, já jen smutně dodám, že ještě k jedninám. :-) Jo, jo, to to letí. A protože to nejsou kulatiny, tak je ani nijak zvlášť neslavím.
Dnes koupím - neukradnu (není kde), kytku ženě k MDŽ a pak si půjdeme někam posedět a život půjde dál. Jóóó, kdyby to byly takové cátiny nebo dokonce náctiny... To bych se sebou zatočil tak, až by se střídaly techtle s mechtlemi... Tak na zdraví všem! :-)
Kudlanko, (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:15:06
takovou odvahu bych neměl. :-)))
Vždy, když jedu v nějakém dopravním prostředku, tak se bojím, aby mně ty krásné kočky náhodou nepustily sednout. Takový trapas už jsem jednou zažil... :-)))a přes tu následnou srandu, málem jsem se s ní seznámil. :-)
Masterku také všechno nej a hezky si užij narozenináčový den. (Inka - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:36:43
(Dada & all mans on the World - Mail - WWW) 08.03.2006, 13:56:33
MDŽ je svátkem žen, přeji Vám všem v tento den, nechť je hezký v mysli stále, mužové Vám k nohám dále, padaj jako kuželky, však pilné jste jak včelky. Nebodejte však nás trubce, potom nás pak bolí srdce.
Hezký svátek dívek, žen,, pro Vás slunce svítí jen.
Přáníčko Masterkovi: (Míša - Mail - WWW) 08.03.2006, 14:31:10
Mastere, ty strejdo milý,
my ti přejem v tuto chvíli - lásku, štěstí, hodně zdraví, ať tě život stále baví. Dále přejem hodnou ženu, ať ti dává samou něhu, hodné dcerky, vnoučátko (dědou budeš zakrátko). Nad tím ale neroň slzy, byť se to má stát již brzy. Věříme, žeś stále silný, snad nebudeš dědek vilný. Pozn. Omlouvám se všem, kdo byly nuceni toto číst - opravdu nejsem poeta :))
Míšo díky, (master - Mail - WWW) 08.03.2006, 18:27:19
tak krásná básnička - to si snad ani nezasloužím. Myslím, že si to nezasloužím za to, jak Tě stále zlobím... :-))
A ta omluva je úplně zbytečná, opravdu jsi poeta. Takže na zdraví!!! Připíjím všem, kdož se mnou dnes slaví MDŽ.
Jé, tady se včera pěkně slavilo ! (Wendy - Mail - WWW) 09.03.2006, 07:26:58
Dámy, dostala jsem originální dáreček od virtuálního kámoše z Floridy : ve společenském obleku přichází Richard Gere, krásně se usmívá a veze mi rudou růži... už ho mám na ploše. Kolegové budou žárlit. Jupíííí !
Míšánku.... (NČ - Mail - WWW) 09.03.2006, 09:16:12
Doufám, že výrazem "dědek vilný" nemáš na mysli nikoho konkrétního.
Kdepááák. Jak tě něco takovýho mohlo napadnout? :)) (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 09:23:40
Jinak koukám, že krom toho, že nejsem poeta, nejsem ani gramotná. To "y" na konci slova "byly" je teda úúúděsnýýý :)))
Míšo, (master - Mail - WWW) 09.03.2006, 10:09:44
já se jen na chvíli vrátím k rozboru Tvé básničky, která je, z mého pohledu, doslova literaturou faktu. Co tím chtěl básník říct?
Jak víš, od koho to víš, od kdy to víš, proč to víš Ty a ne já, že budu dědou? Nebo je to tam jen kvůli rýmu? Dále - vilný děda. Já se přiznám, že jsem slovo vilný nikdy neviděl ve společnosti dědy. Pokud si však představíme podobný ekvivalent tohoto nehezky vyhlížejícího slova, jako třeba chlípný, oplzlý, svinský...? Tak takovým dědkem být nechci. A NČ také ne. :-) Když už, chtěl bych být vitálním dědkem, dědou, dědouškem... Ženě bych říkal babičko (kdyby mně však naštvala, byla by to babice, babizna nebo ježibaba) a ona mně dědku. Jezdil bych s kočárkem, vyprávěl bych jim pohádky, vyklápěl je na saních, učil bych je lyžovat, jezdit na kole, plavat, také bych je učil slušná i neslušná slova, blbinka by střídala blbinku... Nechce mě sakra někdo adoptovat za dědu??? (Bez báby ovšem!) Mé dvě holky dělají raději kariéru. Kruci písek...
V nějaký povídce Š+G (NČ - Mail - WWW) 09.03.2006, 10:33:26
se vyskytuje "vilný stařík". Taky dost dobrý!
:-))))) (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 11:18:04
Teď nevím, co je horší - vilný nebo vrtošivý stařík? No, asi jak pro koho.
Mastere, ptáš se, jak vím, že budeš dědouškem. Když se tu párkrát zmíníš o svých dcerách v odrostlém věku, lze vytušit, co se asi tak v době nejbližší může odehrávat a jaké budou nastoleny věci příští. A je jedno, zda to bude zítra, za rok, či za dva - v básnickém pojetí to je prostě "zakrátko". K tomu vilnému dědkovi přikládám něco ze slovníku: vilný, adj. necudný, smilný. Např. vilný muž dávající necudný návrh ženě. Též vilná žena - obv. necudná apod. Odtud podst. jm. vilnost a přísl. vilně apod. Moje představa vilného dědka je chlap neurčitého věku, ale spíše toho kmetovského, který mlsně slintá při pohledu na půvabná tělíčka mlaďoučkých dívek, případně je i przní. To jsem měla na mysli, přičemž předpokládám, že se tě tohle zcela jistě netýká. Ale co kdyby jednou někdy? :-)))
Míšo, (master - Mail - WWW) 09.03.2006, 11:58:37
díky za vyčerpávající odpověď.
Předpokládáš zcela správně. To se mě netýká. Žádné mlsné slintání, jen očkem mžournu a to jen proto, abych byl v obraze ohledně módy. Nic jiného za tím nehledej. :-)
NČ, (master - Mail - WWW) 09.03.2006, 12:32:29
vidíš, kdybych od Míši nedostal ten vyčerpávající výklad ohledně vilnosti, stále bych se domníval, že vilná žena je taková, která dá každému, jen mně nééé.
Já to furt říkám, že internet slouží k sebevzdělávání...
No, já to vidim asi blbě, ale jinak! (NČ - Mail - WWW) 09.03.2006, 13:41:42
já si vilnou ženu představuju jako ženu- vílu (odtud taky = vilná, žejo).
Celá je celý dny i noce JEN v kraťounkym průhlednym kombinééé, tancuje a čeká na chlapa kerej pujde zrovna vokolo, aby ho uplně u***ala (utancovala). Proč? No hlavně proto, že vona víla vilná nic jinýho neumí, taky nedělá, taky na nic jinýho nejni stavěná. Ale to, co umí, a na co je stavěná, to jí jde naprosto dokonale! Húúúúúú
NČ, (master - Mail - WWW) 09.03.2006, 14:06:56
tak to já bych víly s vilností asi nespojoval. Ale kdo ví?
Jestli se tu objeví víla Vodoměrka, (ta do toho problému přímo vidí a sama také mezi ty divoženky chodívá) možná že nám dá vzdělávací výklad. Myslíš, že dává smysl věta: Vilná víla vyla z okna vily na ostatní vilné víly? Mám v tom guláš...
Tak ta věta dává smysl, (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 14:53:13
protože ta vilná víla ve vile nemohla ven a záviděla ostatním vilným vílám, že mohou smilnit, zatímco ona ne. No a proto na ně žalostně vyla z okna.
Jo a ještě, (Míša - Mail - WWW) 09.03.2006, 14:56:31
kdyby se snad někdo podivoval nad tím, jak se víla ocitla ve vile, tak ji tam zavřel vilný vrtošivý stařík.
|