| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ŽENATÝ - NEŽENATÝ, SVOBODNÝ, NESVOBODNÝ |
| Rubrika: [úkol pro vás] Hezky den preju. Chtela bych vas nejprve mile pozdravit a poprat Kudlance hodne uspechu i nadale. Vim, ze muj problem asi nemá jednoznacne reseni, ale presto bych moc rada slysela vas nazor na muj dotaz. Před pul rokem jsem se seznamila s mym pritelem. Velmi si rozumime, mame spolecne zajmy, temata k rozhovoru, podobny smysl pro humor i zabavu, oba jsme vystudovali VS... zkratka je nam spolu vic nez dobře a veskery spolecne straveny cas je pro nas moc prijemny. A podle slov meho pritele si myslim, ze jde o oboustrannou záležitost. V poslední době me city k nemu zacaly byt velmi hluboke a ja se do neho zamilovala, ale zaroven citim, ze mi to prineslo i trapeni a obavy. Oba jsme sice svobodni, ale problem je v tom, ze on ma dite a pritelkyni, s kterou pry jen formalne zije. On vsak svou rodinu neopusti, na to se pry zname moc kratce, ale pripousti si myslenku, ze snad jednou ano, pokud bude citit jistotu v trvani naseho vztahu. Ale často si kladu otazku, jestli muzi, kteri jsou v takove situaci, by toho jednou mohli byt schopni. Mam obavy z velkeho zklamani, abych neusilovala o neco, co nemuze mit budoucnost. Nejsem opravdu pro nej jen ta spolecnost? Mam i nadale prozivat na jednu stranu krasne chvilky s nim, ale s naslednou bolesti a trapenim pri myslenkach, ze miluji nedosazitelneho cloveka, ktery zije s jinou a ktery se sveho soucasneho zazemi nikdy nevzda? Vim, ze je moznost nechat tomu volny prubeh, ale citim, ze pokazde, když jsem s nim, tak na to musim myslet a trapim se. Chtela bych se radovat a v duchu si tise představovat, jake by to jednou mohlo byt s nim zit, mit miminko…ale takhle? Vim, ze rozchod s nim, by me velmi bolel. Asi sami vite, jak to proziva clovek, který je zamilovany. Dekuji Vam za pozastavenim se nad mymi radky a pripadnou odpovedi. S pozdravem, Monika ODPOVĚĎ: Milá Moniko, ač jsem tvůj dopis zařadila do rubriky „Úkol pro vás“ a tedy tě dala všanc všem :-))), přesto bych se chtěla zmínit o jednom: určitě znáš přísloví – Co sám nerad máš, nečiň jinému, případně: Čím hrnec navře, tím pak i smrdí... Uvědom si, že tam někde je nějaká žena s malým dítětem, kteří na něj každý den čekají. Pochybuji, že jí onen dotyčný na rovinu řekl, že si užívá krásné chvíle ještě s někým jiným... Já vím, že je ti s ním dobře, věřím ti, ale ber ho jako zakázané ovoce... Můžeš mu říct jedno: „Až svou situaci vyřešíš, přijď. Ale nechci, aby pro mou lásku byl někdo jiný nešťastný.“ Stejně tak je pravděpodobné, že by jednou, po čase, mohl i tobě oznámit, že je mu v současné době líp s nějakou jinou, další... A třeba bys s miminkem zůstala sama i ty. Nebo snad věříš, že když se o něj budeš s jeho předchozí přítelkyní přetahovat, že bys měla větší šanci? Broučku, ve slovech, která jsou v tvém dopise, je ale obsažena i odpověď... Držím ti moc palce. P.S. Jsem zvědavá na názory vás všech ostatních.... |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Moniko, (Layla - Mail - WWW) 06.03.2006, 01:46:31
ja bych nechtela byt ve vztahu s muzem, o kterem vim,ze zije jeste s dalsi zenou a ma s ni dite. Jednak jsem trochu sobec a vadilo by mi se "delit" s nejakou dalsi zenskou a jednak si dokazu vzit do pocitu jeho pritelkyne s mimcem,jak ji musi byt tezko a smutno,pokud o vas vi. A cekat,ze on se jednou rozhoupe a odejde od ni a nebo take ne,to je sazka do loterie. On si nevazi ani Tebe ani ji,pokud pendluje mezi vama dvema a nevi co.A pokud dokaze odchazet od matky sveho decka za jinou,muze nastat za par let podobna situace,kdy Ty budes sedet doma s deckem a on bude na zaletech. A taky jsem se naucila jednu vec,ze chlapi toho desne namluvi a naslibuji,ale ja se radsi ridim tim,jak se chovaji. Co bys mela udelat dle meho nazoru je jasne,ale rozhodnout se musis sama. Preju hodne sily a stesti! Layla
Souhlasím s danielou/kudlankou. (basi - Mail - WWW) 06.03.2006, 01:47:42
"On vsak svou rodinu neopusti, na to se pry zname moc kratce, ale pripousti si myslenku, ze snad jednou ano, pokud bude citit jistotu v trvani naseho vztahu." trápení sebe, trápení jiné ženy s jeho dítětem...myslím ostatně, že on tu myšlenku připouští spíš proto, že si uvědomuje, že kdyby ji rovnou odmítl jako nereálnou, přišel by o váš příjemný vztah, o tvoji zamilovanost... a pokud je jeho vztah k tobě začátkem něčeho hlubšího, tak vydrží, to pod povrchem totiž nezmizí, a ano, až se rozhodne a zvolí tebe, navážete a můžete pokračovat dál...Zdá se mi ale, žes citlivá a přemýšlivá holka a to, žes vstoupila do vztahu jiných lidí s dítětem a to dítě bude růst dál bez otce, ti bude tížit svědomí a budeš o tom přemýšlet pořád.
Moniko (Alenka - Mail - WWW) 06.03.2006, 02:21:01
kdyz zije s jinou zenou, se kterou navic ma dite, tak je to stejne jako by byl zenaty. Formalne? Co by ti taky jineho mel rict? Ta jeho divka je asi na materske dovolene, spolu vychovavaji dite. Ale kdyz dokaze oblbovat tebe a jiste o tobe doma pritelkyni nerika...tak je to chlap o ktereho nema cenu stat. Fakt. Jen si predstav co by sem napsala pritelkyne. "Nejsem vdana, ale ziju se svym partnerem uz nekolik let a mame spolu dite. Jsem do nej porad velice zamilovana, ale bojim se, ze pro nej rodina je prilis velka zatez. Opravdu nechtene jsem precetla jeho zpravu na mobilu, kde byl nezny na nejakou zenu.Doma je porad stejny, je mily a strasne miluje nasi dcerusku, planovali jsme svatbu. Co mam delat Danielo? Nechci ztratit sveho pritele a moje dcera nechce ztratit sveho otce....".
Vezmes si tohle na svedomi?
Mě by (Aknela - Mail - WWW) 06.03.2006, 05:10:15
zajímalo co myslí tím "formálně". Znamená to, že spolu žijou jako spolubydlící vychovávající dítě, s tím, že každý má svůj intimní život s někým jiným? Jestli je to tak, a přítelkyně onoho Casanovy také někoho má a nebere jejich vlastní soužití jako partnerské, tak by váš vztah možná šanci měl.
Mě ale připadá, že to asi bude trochu jinak, jak psala Alenka. On to asi bude chtít hrát na obě strany, doma má ženu, která se stará dobře o jeho dítě a bokem ještě jednu, na jiné věci. Moniko, schválně se ho zeptej, jestli jeho přítelkyně o tobě ví. Jestli ano, tak spolu fakt žijí formálně a budoucnost to možná má. Jestli ale ne, tak jsi jen milenka a jsi páté kolo u vozu.
Musíš vypadat dost hrozně, (NČ - Mail - WWW) 06.03.2006, 06:51:36
když Ti nezbejvá nic jinýho, než žebrání!
(opas - Mail - WWW) 06.03.2006, 08:09:49
Zeptej se ho, co by dělal, kdybys s ním byla těhotná. Asi by začal lehce panikařit a nenápadně tě tlačit na interupci. Zbytek domysli sama.
Naladka mě varianta druhé strany (Wendy - Mail - WWW) 06.03.2006, 08:40:22
ale už to krásně a výstižně za mě napsala Alenka. Je zkrátka zadaný, i když možná nerozhodný...To máš jako s tím okřídleným rčením :"Slečno, moje žena mi nerozumí." Když je chlap jakýmkoliv způsobem zadaný, nedělá to dobrotu. V případě, že je ženatý a se ženou nespokojený a stěžuje si na ni - buď kecá a jít od toho, nebo nekecá, manželka je skutečně blbá krůta - tak ať se s ní rozejde a může se seznamovat až se budou hory zelenat. Tvůj současný přítel je ženatý tak napůl, jak uvedeno v titulku. Ale zkrátka má už doma jednu ženu a s ní i dítě. Najdi si někoho volného.
Co mi v tom titulku vylezlo ? (Wendy - Mail - WWW) 06.03.2006, 09:44:17
Sorry - původně jsem chtěla napsat Napadlo mě....
a ještě PS když už jsem tu zas : kdyby jej všechny ženy a dívky odmítaly z toho titulu, že už doma někoho přece má - musel by to řešit ! A všichni by věděli, na čem jsou. I maminka s děckem by věděla, zda hledat někoho spolehlivějšího, i Monča by měla vyjasněno.
Moniko, (mamča - Mail - WWW) 06.03.2006, 11:05:54
napsalas, že
"Vim, ze rozchod s nim, by me velmi bolel". Ale žít s ním, Tě bude bolet o mnoho víc. A nejen Tebe.
Ano naladku mam bezva (Wendy - Mail - WWW) 06.03.2006, 11:17:26
neplatí na mě dlouhá zima, tma, závěje, blbá televize apod. Jen setkávání s lidskou blbostí v životě. A taky lítost nad některými příspěvky zde. To jsou příběhy.
(marťa - Mail - WWW) 06.03.2006, 12:35:29
Ahoj Moni, asi bych mohla být tou, co může psát příběh z druhé strany,můj manžel má vztah s jinou ženou, vím o tom již více než rok a byl to dosud nejbolestnější rok mého života. Zdá se, že to u nás spěje k rozchodu. Manželství bylo spokojené a máme dceru ( naštěstí už skoro velkou).Mám ho ráda, ale promiň - myslím si, že o jeho návrat moc usilovat nebudu, protože si zaslouží jeden druhého. Žena, která si začne se zadaným mužem... no nic. Nevěřím na to, že si ti dva " nemohou pomoci" či něco podobného. Je dobré, že o tom přemýšlíš. Pro mě osobně byl zadaný muž vždy tabu. Proč nechce budovat vztah s matkou svého dítěte, s kterou žije? A také nerozumím jedné věci - proč milenkám nevadí, že jejich milenec nejspíš spí s jinou ( vlastní) ženou a dobrovolně a rády do toho vztahu vstoupí? Mají snad pocit zadostiučinění, že jsou shledány přitažlivějšími? No, to jsem se do toho nějak zamotala...Nevíme, jak to má Tvůj přítel se svou stálou partnerkou, po tom by ses měla pídit Ty ( a všechno, co Ti bude v tomto směru řečeno, snad raději děl dvěma),chci jen zkrátka říct, že z druhé strany to může hnusně bolet.
připojuji se k ostatním, (Inka - Mail - WWW) 06.03.2006, 12:39:17
po čase Tě to bude bolet mnohem víc, včetně špatného svědomí atd.... to je jeden z důvodů pro které nejsem, žít s někým jen tak na hromádce a do toho dítě. Sňatek je přece jen závazek, takhle je to mnohem jednodušší že ano....ale pro něj mnohem jednodušší nikdy nevíš, že ano? Že by zadní vrátka? Jednou to bude dělat Tobě, to je víc než jisté, bude se Ti to líbit???!!!
To, jak se chova Monicin pritel, (mila - Mail - WWW) 06.03.2006, 12:42:54
je "genialni". Muze mu zavidet nejeden muzsky. Neni zenaty, ale ma partnerku a dceru (tudiz zazemi). Dale ale ma pro jistotu dalsi vztah, kde udrzuje milujici zenu v nejistote,(je to prece "rovnej" chlap). Ja bych spis rekla, ze to je vycuranek nejvyssiho kalibru.
Wen, (NČ - Mail - WWW) 06.03.2006, 13:37:30
jo, to fakt sou příběhy. Čumim. Až mi někdy tuhne....
Ale řekni mi, to sou to vopravdu takový chudinky, vo který by normální volnej mužskej ani kolo nevopřel? Tim JEDINĚ si to dokážu vysvětlit. A je mi jich fakt moc líto :-(((
Ze je vztah formalni... (Johanka - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:01:20
...bych mu mozna verila po dvaceti letech manzelstvi (nebo souziti), ale ne ted. Spravne tu nekdo napsal, zeptat se, jestli o me vi partnerka, nebo jeste pritvrdit a chtit se rovnou seznamit :). Tim z nej nejrychlejs dostanes, jak to s ni doopravdy ma.
No a dalsi spravny postup tu uz taky zaznel - jediny korektni pristup k zadanemu je i podle me "prijd za mnou, az si to vyresis, do te doby nic". Chapu, ze kdyz jste do toho spadli, taks treba jeste nevedela, ze partnerku a dite ma, ale kdyz uz to vis, tak bych to okamzite ukoncila, ze "pokracovani mozne, ale az budes pripadne volny". Ale ja bych od takovyho chlapa prchala na sto honu. Muze byt krasny a mily a chytry jak chce, ale kdyz tohle dela, neni cestny, spolehlivy ani zodpovedny, i kdyz buhvijak si to zbabelec sam pred sebou zduvodnuje ("nechci ani jednu ranit blablabla"). Proste to neni kandidat na zivotniho partnera, ale pekna potvora.
Marťo, (Sisi - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:02:21
vím, že je to moc těžké a hrozně to svádí obviňovat "tu holku", je to hrozná mrcha, co tahá tátu od rodiny... Jo, asi trochu jo, ale hlavní díl viny nese ten "dáreček" chlap, to ON se oženil, to ON si pořídil rodinu a to ON má závazky. Je to hnusné, ale proč by holku měla zajímat cizí ženská, že jo... Ale JEHO by zajímat snad měla.
Tohle píšu proto, že moje sestra chodila s ženatým mužem. On se jí ale ani neobtěžoval tuhle maličkost sdělit... A dnes už spolu nejsou. Rozhodně ona nebyla ta "svůdkyně" a myslím, že ve většině případů je vinen opravdu hlavně ten chlap. Cítím s Tebou a přeju hodně štěstí a síly v životě.
Ono je to asi tim, ze zadani chlapi (mila - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:22:35
jsou na rozdil od tech nezadanych zadoucnejsi. Z mnoha duvodu - sve uz maji jiste (puvodni partnerka), takze nejsou nervozni pri baleni dalsi. Jsou si proste jistejsi v kramflecich, nez ti nezadani. Kdyz objekt nezabere, nic se nedeje, doma ceka ten jisty. A my zenske misto abychom takovym typkum rekli, ze maji smulu, se vznasime na oblacku, jakeho pana Dokonaleho jsme potkali... Je to dost nase vina, devcata
Moni, (Margot - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:23:03
jak to tak sleduju, tak vůbec nikdo Ti tu ten Tvůj vztah neschválil a nikdo ho nepovažuje za perspektivní. Já se k těm hlasům už jen přidám...
Podle mně je Tvoje situace absolutně stejná, jako kdybys byla milenkou ženatého muže s rodinou. Ti dva jen vynechali svadbu, ale žijou spolu a se svým dítětem nejspíš jako normální manželé a normální rodina. Nebo ty jeho řeči "že s ženou žijí jen formálně" znamenají, že spolu sice maj dítě, ale jinak žijou jako bratr a sestra? Pokud ano, tak Tvůj přítel už bezpochyby svou ženu informoval o Tobě a o svých úvahách žít případně výhledově s Tebou, že? Proč by svou spolubydlící a sestru neinformoval o svém vztahu k Tobě, když se jí to přeci nijak netýká citově (jsou spolu jen formálně), ale když člověk bydlí v bytě s kámošem, tak jsou přeci domluveni na tom do kdy to takhle bude a řeknou si navzájem pokud jeden z nich má vážnou známost a plánuje se časem třeba odstěhovat. Na Tvém místě bych si svou skutečnou situaci ověřila prostinkou žádostí - aby Tě pozval domů na kafe a představil té druhé ženě jako svou novou přítelkyni (vždyť už jste spolu půl roku, tak je zcela pochopitelné, že chceš poznat jeho rodinu, ne?). Pokud na to v poklidu přistoupí (čemuž tedy nevěřím, ale třeba mu tu všichni křivdíme a on se svou ženou fakt jen bydlí, ale nežije), tak je to férovej rovnej čestnej chlap a Ty budeš mít klid a víš na čem jsi. Pokud se tomu pokusí vyhnout, tak taky víš na čem jsi - jeho soužití s matkou jeho dítěte přeci jen asi tak úplně formální nebude a on obelhává a podvádí vás obě. Vždyť řečmi typu "moje žena mi nerozumí a žijeme spolu jen formálně... " už tóóólik ženáčů zkoušelo ošidit svědomí svých milenek a zařídit si utajenej vztah. Pokud vím, tak hodně oblíbená je taky výmluva :"Teď svou ženu opravdu nemůžu opustit, protože...(má zdravotní potíže..., děti jsou ještě malý a nemůžu ji s nima nechat samotnou..., neutáhla by to finančně...)" doplň si kteroukoli variantu, všechny jsou jen výmluva, protože ten, kdo svou ženu opustit skutečně chce, ten odejde a stará se dál třeba jen z dálky. Ten kdo odejít nechce, ten si najde tisíc dobrejch důvodů jak to obkecat a pokud možno u toho ještě vypadat jako obětavej trpící hrdina. ... a omlouvám se že píšu už vyřčené, než jsem to napsala, tak jsem zjistila že už to stihla Johanka o)
... a jen chci ještě říct... (Margo - Mail - WWW) 06.03.2006, 14:37:55
... všechny určitě víme nebo si dobře umíme představit, jak strašně moc bolí rozejít se s někým, koho milujeme a odhánět ho od sebe. Zamilovaná holka zoufale nechce řešit lásku rozumem, svědomím, morálkou - protože to zoufale bolí. Jenomže když taková zamilovaná holka před zákonitou či nezákonitou partnerkou zavře oči a snaží se nevidět - aby nebolelo... tak stejně bolí dál a jen o to víc. Jen se tím prodlužuje trápení všech zúčastněných a k žádnýmu dobrýmu šťastnýmu konci podobná cesta stejně nevede.
Bez servítku (Evina - Mail - WWW) 06.03.2006, 15:44:14
Milá Moniko, jsi zamilovaná do prachobyčejného prevíta. Má partnerku s dítětem a Ty mu sloužíš k příjemnému odreagování. Někteří muži mají takovou roztomilou sinusoidu: chvilku je "to" více baví doma, potom zase s milenkou. No a řekněmte si na rovinu, co jim vlastně schází? Akorát ty partnerky, přítelky, milenky ... jak je všechny nazvat- jsou z toho dost špatné. Ten Tvůj kocourek má harém. To je realita. Ale tady nejsme v arabských emirátech. Skonči to.
Milá tazatelko (Wendy - Mail - WWW) 07.03.2006, 06:58:13
snad se ti trochu otevřely oči dál a víš, že to, s čím se trápíš, má reálný základ. Ty to nejen tušilas, ale ty to víš, jinak by poslední odstaveček ve tvém příspěvku zněl jinak, že. Máš svědomí a máš jistě i svou hrdost. Pokud tě ten tvůj nepozve k sobě domů a tam tě neuvítá neutrální mladá žena, která s ním skuteně žije jen formálně, bude to konečná.
Pro NČ - nemusí to být jen chudinky. Zamilujš se prostě do někoho, kdo si na něco jen hraje. Pak to praskne. Ty už k němu máš vztah, máš vyřešeno, chceš s ním být, mít děti, je ti s ním fajn - a najednou tu stojíš s prázdnýma rukama. A každý ten šok řeší jinak. Typ žen, které sem píší, to nesou prostě hůř, toť vše. Takže tak.
Wen, to asi jo, (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 07:09:53
jenže tadle přeci už dávno nejni v šoku! Zjevně to ví už dost dlouho, a namísto, aby udělala to JEDINÝ, co udělá každej normálně sebevědomej jedinec, chce slyšet, jak si ho udržet. A z toho teda usuzuju na Vošklivku Betty bez kouska sebevědomí a sebeúcty. Takže taknějak.
No, jsou typy žen - a není (Jelenka - Mail - WWW) 07.03.2006, 07:21:04
jich málo, které nebaví nezadaný muž.
Rajcuje je právě to, že toho muže vyrve jiné ženě z náruče.
Nemyslím si, že je to jen o nějaké snaze někomu toho chlapa urvat (Gita - Mail - WWW) 07.03.2006, 07:33:37
teď se nezastávám nikoho, naopak souhlasím se všemi příspěvky, jen podotýkám jednu věc, kterou říkám pořád a vždycky: v jistým věku je opravdu dost těžký narazit na někoho fajn, protože ti jsou obvykle již ženatí, zadaní a nejlépe s dítětem. Zbytek se buď nechce vázat nebo je naprosto nepoužitelný. NČ mi zase napíše něco jadrného, ale já jsem toho důkazem. Asi jsem taky ošklivka Betty. Zařekla jsem se, že NIKDY nebudu usilovat o ženatého nebo i jinak zadaného (nechci si stavět svoje štěstí na neštěstí někoho jiného), a vidíte? Jsem sama :-).
Gituš, (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 08:02:12
zklamu Tě. Nic jadrnýho mě zrovna nenapadá :-(
Ale sama přeci píšeš "narazit někoho fajn". Tak se jen logicky ptám, jestli zrovna todle je TO FAJN!? No, a narozdíl vod tý Moniky - Ty sis vodpověděla. Ježišmarjá, dyť já i docela chápu, že když vona ho pošle dopr****, tak jí pak bude smutno, bude brečet, psát zoufalý psaní třeba i Kudle... tojo, to chápu!!!! Ale bude psát psaní vo vopuštěnosti a co s tim, atd. Rozhodně ale sebevědomá žena nebude žádat vo radu, jak HO přetáhnout vod tý současný a vod dítěte k sobě. Vo pár obdobích bolesti u srce při večerní samotě u televize taky něco vim, jako určitě každej, ať muž, či žena. Jenže de voto, že přeci kvůli momentálně bolavýmu srdci a blbejm programum v televizi si nepřestanu vážit sám sebe!
Gito, (motýl Anonym - Mail - WWW) 07.03.2006, 08:48:22
mám pro Tebe dobrou zprávu: Je ještě jedna kategorie. Fajn chlapi, kteří jsou zadaní/ženatí tak blbě, že je to jenom otázkou času, kdy budou zase volní - pro Tebe a bez Tvého přičinění :-) (A vzhledem k tomu, že se rozpadá polovina manželství a že neznám nikoho, kdo by si nemyslel, že on je fajn a zavinila to ta kr... po jeho boku, je to vlastně celá polovina zadaných mužů :-)))
NČ (Wendy - Mail - WWW) 07.03.2006, 10:17:59
zapomněl jsi na jedno - zamilovaný zblbne. Není to omluva, mělo by ho to v daném případě co nejdřív přejít - ale....
Taky jsi mě velice příjemně skoro dojal ve svém příspěvku pro Gituš. Vidíš, takhle se v ženách probouzí ta opatrovatelka !
Wen, Gituš, (NČ - Mail - WWW) 07.03.2006, 11:59:41
jesli by to ale nebylo víc vzrušující naopak. Totiž - v opatrovatelce probudit ženu. Jo!!!!!!
No jo, Jelenko, (Sisi - Mail - WWW) 07.03.2006, 12:33:00
ale jak ho vyrve? Spíš on se nechá dobrovolně vyrvat...
Ale Sisi, já nesvaluji vinu (Jelenka - Mail - WWW) 07.03.2006, 13:09:32
na tu ženu. ON se NECHÁ vyrvat - to je fakt. Ale chtěla jsem říct, že některé ženy považují nezadané muže za NUDNÉ a zajímají se zásadně o zadané -zřejmě protože je při tom víc adrenalinu a musí o ně bojovat.
Myslím, že je to podobné jako když si některé ženy vybírají zásadně alkoholiky. Takže ani náhodou nesoudím, kdo je "špatný".
Aha, NČ, (Wendy - Mail - WWW) 08.03.2006, 06:53:01
tak proto v nemocnicích staří dědci oplácávají sestřičky ..!?
Dědci voplácávají sestřičky? (NČ - Mail - WWW) 08.03.2006, 10:46:58
To já nevim, zaplaťbůch!!!
Tak proto vony některý sou tak voplácaný!
Moniko, Kudlanka ma pravdu (Terezka - Mail - WWW) 08.03.2006, 15:22:00
chapu, ze jses silene zamilovana, ale zkus se na to kouknout z pohledu te pritelkyne a jejich ditete.
on se jim 'zabehl' k tobe, ale nic na sve situaci nechce menit, jen te vyuziva, rochni se v tom, ze ho milujes a ze ma kam zmizet si popovidat a uzit kdyz ho doma stvou. Ale kdyz je doma tak se vsadim, ze dela vsechno proto aby byl dobry pritel a otec a treba jeho pritelkyne o tom ze on se obcas 'zabehne' nema tuseni. tak hodne sily, to si musis prebrat sama v sobe co chces delat dal.
Jelenko, (Sisi - Mail - WWW) 09.03.2006, 10:01:34
asi jo... Ale tahle holčina mi jako potvora nepřipadá... určitě ale takové budou, jen já jsem spíš dosud poznala samé nešťastné holky, které chodily se ženáčem...
Opravdu si myslím, že mnohem větší díl viny leží na bedrech toho muže, protože to má rodinu, ženu, dítě...
Sisi, ale já ty ženy nepovažuji (Jelenka - Mail - WWW) 09.03.2006, 11:04:28
žádnou za POTVORU. Spíš je to taková závislost na určitém typu HRY. Je to prostě jako závislost na čemkoli. Docela bych typla, že si tato dívčina vyvolí opět podobného týpka - až tenhle příběh ukončí.
A jeho bych nepovažovala za většího hříšníka. Nic před ní netají - tím pádem ví, že se stavem věcí je seznámena a souhlasí s tím - a muži mají "víc rudo před očima" než ženy, když je zahltí hormony.
já malinko zasáhnu do diskuse, (Inka - Mail - WWW) 09.03.2006, 11:57:32
nebudu vykládat proč, ale vím naprosto bezpečně, že se do toho dostanete ani nevíte jak, tím myslím bez jakéhokoliv špatného úmyslu, viď Moniko? Seznámí se s Tebou někdo milý a sympatický(aniž by ses o to nějak zvlášť zasloužila), zaklepe na Tvé srdíčko a řekne Ti, že je sám, svobodný či rozvedený, rozešel se s přítelkyní, žijí odděleně (každý má svůj pokoj a život), ale bohužel s ní bydlí v jednom domě, protože nemá kam jít (ona totiž odmítá řešit majetkovou situaci) a on pod most přece nepůjde!!! Pozor, ale nic spolu nemají, ona ho sejří, úděsný vztah, denní hádky, ponižování bla bla....máš pocit, že nic špatného neděláš vždyť i Ty máš přece nějakou minulost, snažíš se mu vynahradit to, co mu tak moc doma schází, lásku, pochopení, mazlení, přítulnost, jsi milá, vždy připravená na tu jednu chvilku malinkého času co Ti jednou týdně když pánbůh dá mezi jeho vytížeností a přece jen ještě povinnostmi doma.... zamiluješ se strašně moc a najednou začneš zjišťovat, že je to všechno tak trochu jinak, že spolu se svoji bývalou vše sdílejí včetně postele (pravda sice jen jednou měsíčně protože je tlustá jak bečka už ho nepřitahuje, narozdíl od tebe štíhlé, upravené a stále voňavé) a v tom je ten kámen úrazu, že někoho potřebuje na sex častěji než má doma, že mu to tak vlastně vyhovuje a rozhodně nic měnit nechce a nehodlá, jestli se s ním rozejdeš, bude to vlastně zkoušet dál je milý, něžný, šaramantní, láskyplný, to co dělá je vlastně jeho hobby, zřejmě celoživotní, ale hlavně probůh aby se to nedozvěděla jeho přítelkyně nebo manželka. No a Ty ho děsně miluješ, tak bys mu přece něco takového neudělala, to je jasný. Náhle Ti velmi rychle dojde, že mu vlastně děláš jen rohožku a taky vrbu, holka na sex a stále na telefonu, kdykoliv ochotná vyslechnout co mu ta jeho zase hrozného provedla....chudák viď! Takže pokud jsi chrakterní a máš se ráda, utneš to, strašně to bolí, ale máš zkušenost pro příští vztah, že půjdeš jen do hmatatelně vyřešené minulosti, přece si nebudeš zbytečně komplikovat život. A na slovo "přítel" který si udělá dítě a žijí bez svatby už také začínám mít alergii, když se nad tím zamyslíš, tak už i to o něčem svědčí. Stále otevřená zadní vrátka, nepřijmutí zodpovědnosti za své činy a rozhodnutí...
Dekuji Vam mili drazi..tady Monika:o) (Monika - Mail - WWW) 18.03.2006, 00:42:31
Mili pratele,
Snad vas mohu takhle oslovit po te, co jste mi otevreli oci. Ujistili jste me o věci, o které jsem vedela, jen jsem si ji nechtela pripustit nahlas. Od mych napsaných původních radku jiz par dnu uplynulo a také věci nabraly jiného spadu. Moc Vam dekuji za všechny nazory, rady, připomínky i zkusenosti z vašeho zivota, at uz pozitivni nebo negativni. Obcas clovek potrebuje radu, ujisteti a podporu. A to jsem prave diky vam a kudlance ziskala! :o) Nevim, jestli mam reagovat na všechny odpovedi nebo jen hromadne napsat velke DIKY. Ale asi strucne od zacatku. S mym expritelem, ano POZOR expritelem:o), jsme se seznamili v době, kdy jsem o jeho vztahu ani diteti nemela tuseni. Tehdy bych rekla ne, protože to nebyla laska na první pohled. Tehdy jsem si ještě dokazala pripustit, co by nas vztah mohl znamenat. Ale jak cas plynul, tak ja se slepe zamilovavala. Clovek v době zamilovanosti dela neskutecne věci a az vůbec nechce videt holou pravdu. Radsi chodi kolem horke kase, zaslepen a s odmítavým postojem si pripustit, jak se věci mají. Dekuji i za vasi radu podivat se na věc z druhé stranky, z druhych oci a prestat byt sobcem. Ano, ted vim, ze nechci takhle nikomu ublizovat. Ani mu, ani jeho rodine, ani vlastne sobe. Omlouvam se, ze vam odepisuji az ted, ale priznam se, ze jsem drive nemela tuseni, jak jsem tady slavna :o)…kudlanko-internetove :o) K memu rozhodnuti o ukonceni vztahu jsem dospela ihned pote, co mi prisla Kudlancina rada na muj osobní mail. Vlastne to nebyla az tak rada, spis navod, jak se nad věci zamyslet, popremyslet, rozhodnout..A musim priznat, ze jsem moc dlouho nevahala, snad den, dva..i když litost byla velika. Původně jsem mela v planu svemu priteli oznamit rozchod osobne, az budeme spolu. Ale jednoho krasneho odpoledne, jsem to uz nevydrzela. Bylo to vse zapriceneno jednou jedinou sms od neho. „Milacku, ted nemohu, jsem s rodinou, zavolam Ti zítra.“ Nacoz moje strucna definitivni sms nenechala na sebe dlouho cekat. Jasne v par vetach jsem vse ukoncila. Bez velkého vysvetlovani. Hlavne konec. Uleva, hrdost, bolest i litost se michali v mem svedomi. Jsem asi citlivejsi osoba, co vztahy bere moc vazne a když miluje, tak se vsim vsudy. Ale jsem zase sva, pripravena ochutnavat další krasy zivota a zaroven byt pripravna i na to trpke a horke. Jsem zase o něco silnejsi, zkusenejsi a vim, ze další podobne zivotni prekazky se jen tak nezaleknu!!! Všechny moc zdravim a preji vam mnoho stastnych vztahu, kde jsou jenom dva... no, snad i tri a vice, ale to uz tech malinkych :o) S pozdravem Monca - svobodna, bezdetna, nezadana :o) – a šťastna :o)
Znuděná (karel - Mail - WWW) 17.05.2006, 09:17:08
Možná budeš příště přítelem zase znuděná, i když nikoho nebude mít. Že tak najednou - ten rozchod?
Je divné, žes potřebovala radu. Poradila sis sama. Karel - rozvedený, se 3 partnerkami, šťastný. |