[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
OBA FAJN, ALE KAŽDÝ PRO NĚKOHO JINÉHO...
Rubrika: [úkol pro vás]

Dobrý den, potřebovala bych slyšet více názorů na svůj problém. S přítelem jsem se seznámila před čtyřmi roky (přesně na den). Bylo nám 18 roků a začalo to normálním chozením. On byl velice pohledný, sportovně založený (hokejista), hodný, studující. A tak v běžném vztahu jsme dorazili až k maturitám. Měla bych asi ještě říct, že moji rodiče měli přítele moc rádi, vztah jeho rodičů ke mě byl dle mého názoru tehdy dost lhostejný – "Kdo ví, která to ještě bude?"

    


     Nastoupila jsem do práce a na vysokou školu a přítel do práce, kterou mu dohodila má mamka, k jeho plánovanému studiu tak akorát, jak časově, tak finančně. Problém byl v tom, že partnera práce nebavila, ale nic jiného si nehledal a je tam dodnes, ale o tom ještě později. Dostala jsem od rodičů byt a rok jsem bydlela se spolužačkami, s partnerem jen o víkendu. Rok se s rokem sešel a já přišla s otázkou, necháme to takto dál, nebo spolu budeme bydlet? Odpověď: "Už jsem ti to chtěl také navrhnout." Byla jsem moc ráda, moji rodiče příliš nesouhlasili, ale i tak mě podpořili; jeho rodičům to bylo jedno. Měla jsem pocit, že to oba chceme; všechno jsme tedy vymalovali, v rámci možností zútulnili, s nábytkem a vybavením nám pomohli moji rodiče. Byla a jsem jim moc vděčná.


     Příznávám, že jsem ve 22 trošku věkově jinde, nechodím se opíjet a tzv. si neužívám. Byla jsem ráda, že máme oba práci, chodíme do škol a naopak si začneme "užívat" společně. Přítel mě miloval, měli jsme si pořád co říct, povídali si... alespoň já měla ten pocit. Pokud jsme měli nějaké rozepře, tak o jeho rodičích, příznávám taky, že jsem mu občas vyčítala hokej, ale která ženská nebrble, když jí jde chlap 3 x do týdne na trénink, v sobotu má školu a tak 2 x do týdne zápas... Někdy jsem to prostě nevydržela. Ale na druhé straně jsem měla tento sport ráda; a pochopitelně i jeho – za to, že se mu věnuje. Jen ten čas, který mu věnoval, absolutně neodpovídal jeho úrovni.


     Přítel měl asi pocit, že se chci vdávat a mít děti – to sice ano, ale rozhodně až dostuduji a to jsem také říkala. Z celého našeho soužití jsem měla pocit dobrý, ale z jeho strany byl dost lehkovážný, vlastně si dělal co chtěl. Já pro partnera ráda uvařím, vyperu, vlastně udělám skoro vše, ale chtěla bych určitou zodpovědnost, která mu asi chyběla. Když něco doma udělal, bylo vidět, že z toho má radost. Jenže – přítel bude mít v červenci 22 let, říkala jsem si, že na to přijde, snad později. Pravda je, že mám hodně ráda svou rodinu a jsem s ní hodně často. Mamka s taťkou mě vždy se vším pomohli a pomůžou, mám v nich oporu a přátelství.


     Letošní Silvestr jsem chtěla být s nimi i s přítelem v Beskydech, vlastně sami bychom se na takovou dovolenou nedostali. Partner ale chtěl jet s klukama na nějakou chatu, hlavně se tam pořádně opít, myslím. Chtěl mě sice vzít sebou, ale co já na takové spářce. Nakonec jsme se dohodli být každý sám. Přítel říkal, že si to zkusí, odpočne si a bude dobře. Chtěla jsem ho sem tam ještě přesvědčit, ale nakonec jsem jela sama a on taky. Silvestr mu nevyšel, takže byl s rodiči, opil se a ani mě nezvládl zavolat. 1.ledna jsme se rozešli.


     Řekl, že se mnou nemůže bydlet, že se cítí se mnou starý – tím, že chodí do práce, že nemáme nic společného.  Říkal, že ženská v tom není, že si chce užívat, chodit s klukama a vracet se kdy chce, že chce nechat zaměstnání a dělat jen školu – denně, a že živit ho zatím budou rodiče (už teď vím, že je to hloupost, jeho otec na tuto hru nepřistoupí).


     Chodil si sem tam s igelitku pro věci. Tak jsem ho s mamkou sbalila a vystěhovala. Od té doby se neozval. Vím od našich známých , že měl hned nějakou slečnu (je to ta, která s ním měla pravděpodobně rozhovor, když já byla na těch horách a ukázala mu, že každá holka není jako já. A tak si raději užije, protože na všecko má času mraky), ale pravděpodobně ona je jen na to jedno, protože jinak o ní nemluví ani s ní není.


     Já taky měla chvilku někoho jiného, tak si nemáme co vyčítat. Myslela jsem si, že už jsem mu úplně jedno, jenže teď jsem zjistila, že se mé kamarádky na mě ptá. Říká, že na mě taky myslí a že mívá slabé chvilky... Vlastně je úplně zmatený a neví vlastně chce, stejný pocit mám já. Když se ho pak zeptala, jestli by se chtěl vrátit, řekl, že neví a že by to muselo být dál jinak. Také mu řekla, že vím o té slečně a to doslova řekl, že je ti v pr... a dost blbá situace.


    Já se mu ozvat nechci, protože si myslím, že nejsem na řadě, já neodešla. Dokážu spoustu věcí pochopit jako klukovinu, ale mám strach, jestli jeho laxní přístup k práci a zodpovědnosti můžu přičítat mládí. Nevímn co mám dělat dál, mám jen pocit, že jednou bude dobrý a perspektivní chlap. Jen nevím, jestli se takto chová někdo, kdo opravdu miluje.


     Jestli ho miluji já? Vypadá to, že ano, ale i to může přebolet, jen nevím jestli to ještě chci... Předem děkuji, Ája


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Dej tomu vic casu (Johanka - Mail - WWW) 02.03.2006, 01:31:05
Ahoj,

dva mesice nejsou dost na to, abyste si oba uvedomili, co od zivota chcete, a pripadne sladili sve, dosud dosti odlisne pristupy.

Pokud k sobe patrite, tak si k sobe po tom pulroce nebo treba dvou nebo peti letech cestu najdete a pak to bude treba lepsi. Ted, kdyz si jeste oba nejste jisti, co a jak, bych to nechala...pokud je vam spolu dobre, muzete se pratelsky stykat a bez nejakeho pocitu povinnosti a natlaku poznavat stranky toho druheho, ktere jste dosud prehlizeli...a nebo se naopak vubec nestykat, zkusit i neco jineho, abyste proste meli trochu s cim srovnavat a uvedomili si, jake vlastnosti u partnera jsou u vas zasadni a jake naopak dokazete prekousnoust.

(Asi se v tom odrazi moje osobni zkusenost, s mym nastavajicim jsme se po dvou letech rozesli, pak jsme se k sobe vratili za pul roku, a od te doby (cca tri roky) je vsechno naprosto dokonale - ale bez toho rozchodu bychom si mnoho veci neuvedomili, nedokazali je oba zmenit a tak...)

Jinak myslim, ze na nej obecne trochu moc spechas a tlacis - skoro jako bys mu ani nedavala moznost dospet a zacit byt zodpovedny, protoze Ty jsi vzdycky o krok napred, planujes dostudovani, svatbu, predpokladam, zes mela na starosti i chod domacnosti ve smyslu financi apod. Chlapovi se musi duverovat a neco mu sverit, on sam to delat nebude, pokud je vedle nej zena, co vi vsechno lip (v realnem i ironickem slova smyslu). Nic proti Tobe, ted mluvim hlavne o sobe pred temi par lety, ale myslim, ze to u vas bude hodne podobne.

Myslim, ze (pokud se k sobe vratite, ale i s kymkoli jinym) byste se meli oba od sebe hodne ucit - i Ty od nej, proste na tu zodpovednost a planovani mate jeste cas, uzivejte si toho blbnuti (ted nemusi jit zrovna o chlast), dokud to jde...

Myslím, (Aknela - Mail - WWW) 02.03.2006, 04:58:53
že jsi na to kápla sama. Ty jsi na svůj věk celkem usedlá (to nemyslím teď špatně), ale tvůj přítel je prostě dvaadvacetiletý kluk, který se chce bavit. To, že mu ráda vypereš a uvaříš asi nevidí zase jako takové pozitivum a upřímně, většina kluků jeho věku by to také tak neviděla.
To, že se na tebe vyptává je normální, on tě určitě miloval a možná ještě stále miluje, ale tak jak jste žili mu nevyhovovalo.
Budu teď za pesimistu, ale pochybuju, že kdybyste se k sobě teď vrátili, tak by se situace zlepšila. Možná za pár let, až se on vyřádí a ocení klid a jistotu domácího krbu:)))

V tom to asi bude, (Sisi - Mail - WWW) 02.03.2006, 06:59:58
"uvaříš mu, vypereš", chováš se jako jeho matka. Co se týká partnerství, mělo by být samozřejmé, že se o chod domácnosti podělíte. Jsi na něj zkrátka moc "stará" - on se ve svém věku chce bavit, užívat si... a Ty ho "tlačíš" do zodpovědnosti. Myslím, že chyba byla v tom, že jste spolu začali tak brzy bydlet. Ty ses v podstatě chovala jako manželka... a na to on je opravdu hodně mladý a nezralý. Myslím si, že tohle chce čas... hlavně na něj netlačit, možná se občas lehce připomenout, jako kamarádka, ale rozhodně se soustředit na svůj život, na dostudování...

Děti, děti... (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 07:11:39


NČ to vystihl (Wendy - Mail - WWW) 02.03.2006, 07:42:57
hlavně partner asi není vyzrálý. Jinak bych si nehrála na to, kdo je teď na řadě se ozvat nebo co, ale dělej jak to cítíš. Nedělej si pořadníček.
V druhé řadě zřejmě fakt platí to, co jsem tu už psala - když spolu ti dva jen bydlí, končívá to rozchodem...

Myslím, že tohle je globální problém vztahů, které začnou před 20 rokem (Gita - Mail - WWW) 02.03.2006, 08:26:10
Já vlastně chápu, Ájo, Vás oba. A vím, o čem mluvím, protože jsem něco podobného zažila. Já asi taky byla ta "stará", "usedlá" a "zodpovědnější" a svého bývalého partnera jsem "tlačila" do společného "usedlého" života. Dnes jsem do jisté míry i ráda, že jsem měla možnost podívat se na život i z té méně usedlé a zodpovědné stránky. Jak napsala Johanka, ono to vyblbnutí taky neškodí. Možná, kdybys narazila na někoho dospělejšího, tak by to všechno mohlo dopadnou jinak, ale je otázkou, jestli by ses potom zase třeba ty necítila, jakože tě ten partner někam táhne. Fakt nevím, ale mám pocit, že v určitém věku (a možná celý život) jsou ti chlapi trochu pozadu nebo prostě jen někde jinde. Někde k tomu přispěje i rodina, zvláště maminky rády své chlapečky šanují a ono se pak ani nelze divit, že se jim do samostatného a nezávislého života (myslím na rodičích) moc nechce. Jestli je to případ i Tvého přítele, nevím, píšeš, že mu jeho otec asi nebude tolerovat studium bez práce. Je tedy dost pravděpodobné, že po té Silvestrovské euforii časem narazí (a jak píšeš, asi taky narazil). Na druhou stranu souhlasím, že 2 měsíce jsou na nějakou změnu postoje na obou stranách moc málo.
Wendy, s tím bydlením nevím. Představ si, že by se vzali a toto zjistili po svatbě? Pravděpodobně by se stejně rozvedli. Navíc si myslím, že po 4 a více letech je pravý čas na to, aby ti lidé svůj vztah posunuli někam jinam, jinak to vyhnije (můj případ). Možná Ája se svým přítelem začala bydlet moc brzo, nevím, ale kdyby nezačala, tak by se teď nebo za chvíli stejně dostali do fáze, kdy by něco museli změnit. Svatba by takovou změnou byla, ale pak by hodně lidí zase mohlo říct, že se s tím ukvapili a byli moc mladí. Jasně, jsou mladí, protože spolu začali chodit brzo. Ano, kdyby měli srovnání, tak by třeba byli moudřejší. Jenže takhle racionálně dokáže uvažovat jen okolí a nelze to chtít po lidech, kteří se milují a přes všechny objektivní okolnosti chtějí zůstat spolu.

Nezbývá mi než přitakat názorům přede mnou (Míša - Mail - WWW) 02.03.2006, 09:31:40
Za sebe bych řekla, že chlapci začínají dozrávat v chlapy, až když jim táhne na třicet. Ta puberta se jich ne a ne pustit...

Proč furt jen "nezralí chlapi?" (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 10:25:18
A co to dítě Ája, která to psala?

V čem ti připadá Ája jako dítě? (Gita - Mail - WWW) 02.03.2006, 10:40:12
Teď trochu nechápu...

Ne všichni, (Sisi - Mail - WWW) 02.03.2006, 10:41:28
Míšo, můj muž, troufám si tvrdit, byl zralý - víc než dost. Brali jsme se ve čtyřiadvaceti. Je to hodně individuální. Ale co se týká většiny... máš určitě pravdu.

No hlavně v tom, že ho eště neposlala.... (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 10:50:48


Sisi - jasně, (Míša - Mail - WWW) 02.03.2006, 11:05:15
napsala jsem to jako nadsázku, samozřejmě že tu to nepředkládám jako životní moudro. No a eNČého se to už vůbec netýká, ten byl vyzrálým chlapákem už od narození, to přece víme všichni :))

NČ, že do tebe ale poslední dobou hnusně rejpu, co? :)) To je ale jen z čiré lásky, víš?

Míšo (Sisi - Mail - WWW) 02.03.2006, 11:21:57


Tak znovu, (Sisi - Mail - WWW) 02.03.2006, 11:22:59
omylem jsem to odklepla :-)...
Míšo, já vím, jak jsi to myslela, úplně s Tebou souhasím! Ne tak s NČ, mně se naopak zdá Ája na svůj věk až dost zralá, napsala bych přezrálá, ale to se moc nehodí :-)...

Skutečně vyzrálá, (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 11:32:28
když vydejchá vod partnera kecy typu: "říkal, že si chce užívat, chodit s klukama a vracet se kdy chce, že chce nechat zaměstnání a dělat jen školu – denně, a že živit ho zatím budou rodiče..."



Jo, eště, Míšane :-) (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 11:35:13
Todle píšu právě proto, že si uvědomuju, jaký sem byl ve 22 letech šílený a nedospělý střevo.

NČ, (Sisi - Mail - WWW) 02.03.2006, 12:16:06
to už je syndrom některých mnoha žen - stále doufají, že "toho svého" předělají... Takže ona ty kecy sice vydýchá, ale doufá, že ho změní. Jestli je to reálné, to je jiná... Pusu už si asi nabila, takže se teoreticky mohla poučit... nebo taky ne (to spíš, napovídá tomu také to, jak se nechává kamarádkami ujišťovat, že on na ni stále myslí atd.).

Helejte, skutečně zralá žena by věděla, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 02.03.2006, 12:58:44
že takovej mladej kluk ještě nejni zralej pro nějaký usedlý život. Takže tím svým přístupem je Ája fakt zatím jen dítě. Není to její vinou, je to tím mládím. Holt člověk na to příjde většinou po nějakejch těch prožitejch zkušenostech. A kdo se nechce usadit a nebo se na to necítí, tak násilím se to urychlit nedá. Ani láskou.

Jo, no právě! (NČ - Mail - WWW) 02.03.2006, 13:26:13
Vona doufá, že předělá. Tedy, jinak řečeno - takovej, jakej je teď, jí nevyhovuje. A co dál? Sou jen dvě možnosti. Třeba předělá, třeba ale nepředělá.
Tak se ptám. Proč si mám kupovat malý boty s tim, že je MOŽNÁ časem rozšlápnu? Protože - co když nerozšlápnu?
Sem už dospělej, už ne ucho, a proto si raději počkám, až budou k dispozici boty správný velikosti!
Anebo sem silně nedospělej, spíše ovšem se sem hodí slovo retardovanej, a du zkoušet rozšlapávat ty malý.

taky nevím proč někoho (Inka - Mail - WWW) 02.03.2006, 14:28:58
předělávat, ve 22ti život před sebou, tak proč trošku neužívat??? Někoho nutit?? Proč?? Všechno má prostě svůj čas. Možná, že až jemu dojde, že to vlastně nebylo špatný, tak Ty už budeš dávno někde jinde. Neztrácej s ním čas, jestli něco má být, tak to bude a jestli ne...

Tentokrát souhlasím s NČ, (Jitka - Mail - WWW) 02.03.2006, 14:29:05
ještě mi tam připadá divná ta všudypřítomná maminka, která minimálně aspoň schválí řešení problému.
Ája mi na základě jejího dopisu přijde jako příliš kladný hrdina, s kladnýma hrdinama je obvykle nuda.

NČ, (tonja - Mail - WWW) 02.03.2006, 16:35:47
říkáš, žes byl ve 22 letech šílený a nedospělý střevo. Já před léty (mnoha) chodila s klukem, takz mladým, šíleným a nedospělým, po letech jsem ho potkala znovu, svobodného, šíleného, nedospělého, šomrajícího, umrzelého. Von zestárnul jenom věkem a kňučením, jinak ne. Je do nedospělý chlap. A takových je... Jaqko žen, to máš tsejný. Tady každá rada jiná. Každý z nás je jiný.

opravy (tonja - Mail - WWW) 02.03.2006, 16:37:19
takz=taky, Jaqko=jako, tsejný=stejný :-)))

stará -mladá (viva - Mail - WWW) 06.03.2006, 16:26:40
tkhle to říkal vždycky moje babička o takovejhle typech.
taky jsem si všimla té vazby na rodiče. prostě všechno nalajnovaný předem, okopírovaný styl rodičů, všechno už předřešený. nedivím se, že mu , klukovi, bylo v tomto nedýchatelně. podle mě nebyl nezodpovědnej, prostě jen mladej- přesně podle svýho věku.
ale jestli se tahle kočena tak bude chovat i k dalšímu nápadníkovi, možná se jí přihodí to samé - po čase jí ptáček foukne ze zlaté klícky...

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: