| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| SRDÍČKO ROZHARANÉ, DÍVČÍ V ROZPUKU... |
| Rubrika: [poradna] Ahoj Kudlanko, s pritelem jsme spolu 3 roky. Je hodny, ohleduplny, neskutecne laskavy, chytry, pozorny, dobre vypada (a holkam se libi), ma spoustu planu do budoucna, v posteli taky vse klapalo skvele, proste – do nedavna vse bylo ok. Bydleli jsme kazdy na jinem konci republiky, ja jsem ze zapadu Cech a on z Moravy; ale vse fungovalo, a i kdyz to obcas steskem bolelo, vlastne jsme kazdy zili vlastni i spolecny zivot – a tato rozpolcenost se nam asi stala osudnou.
Musela jsem totiz minule leto odjet pracovne do zahranici (minimalne do leta si tady jeste pobudu, domu se dostavam na par dnu kazdych 5 tydnu), a tak se nase navstevy omezily na jeden necely tyden za 4-5 tydnu. A co hur. V Cechach jsem mela spoustu problemu, dlouhodobe nemoci, psychika na dne, malo kamaradu (a daleko), a byla jsem hodne sama a moc me to mrzelo. Ted se to uplne obratilo. Najednou ziju zivot, jaky jsem asi tenkrat chtela (nebo jsem spis nepocitala se ztratou partnera). Mam najednou spousu bajecnych kamaradu. Mota se kolem me nekolik ruznych chlapu. Pritele, ktery mi doted pomahal se vsemi problemy, mi nahradili kamaradi (a taky jsem tady mela aferku, ktere velmi lituji, byl to jeden velky hnusny trapas). Proste najednou jsem v sobe objevila zivel, ktery jsem rok – dva naseho vztahu nedobrovolne dusila (takova aktivni, s kamarady okolo, jsem byla jeste i po roce a pul naseho vztahu, pak se vse zlomilo kvuli me nemoci, takze vim, ze spolu dokazeme zit i za teto podminky – a dobre), i to, ze se libim... Nejde ale o aktivitu. Naucila jsem se vlastne zit bez nej, bez pritele, a moc me to ted trapi, kdyz nad tim premyslim, protoze VIM, ze pro me moc moc udelal (a stale dela), a moc si toho vazim. A taky VIM ze ho miluju. Bohuzel, posledni dobou kvuli pochybnostem motylci ze zaludku zmizeli. Neustale zamilovane sms, krasny pocit, ze milovana miluji take. Planujeme sice spolu budoucnost, skvele si rozumime, je to zarovne i muj nejlepsi kamarad, vi o me vsechno, uci me spoustu veci. Ale – ted, kdykoli se vidime, tak prvni 2 z 3 dny ho ani nemuzu polibit... Jako kdyby to najednou byl nekdo cizi... I kdyz hlava VI, ze ho ma rada, srdce je proste zmatene. Prispela tomu i moje mati, ktera me neustale vidi po boku nekoho "lepsiho", v jejim pripade cizince z bohatsich pomeru, a rika, ze ja v 19ti letech si mam akorat uzivat a brat vse s nadhledem. Chapu, ze ma asi v necem pravdu. Ale nechci mladyho ztratit. Poskytoval mi vzdy tu krasnou jistotu, nejen to, ze "nekoho" mam, ale za mam JEHO, ze nam je spolu krasne a ze on je ma jistota, muj zivot, delalo nam spolu krasne si planovat vikendy, leto, dovolenou, nebo i obycejne souziti, spolu v jednom byte, kde nam to skvele klapalo po celou dobu. (Podotykam, ze se s nim nejedna o muj prvni dlouhodoby vztah!) Doufala jsem a porad doufam, ze az zase budeme spolu, bud tady, nebo doma v CR, ze se to zlepsi. A vrati do starych koleji. Ale nechci, aby me nahlodane srdce (dalkou, mamou, tim, ze ted vsichni kolem me jaksi bori zazitky dlouhodobych souziti, tim, co se rika o podobne mladych vztazich – ze nevydrzi, proste celkovou nejistotou, ktera se objevila az v poslednich mesicich naseho vztahu – po dobu, co jsem pryc). Ted sedim daleko predaleko od nej, ronim slzy, on take na tom neni co se citu tyce nejlepe, vim, ze ho trapim. Ma tento vztah realnou sanci na preziti? Je normalni ten chlad, co k nemu citim, kdyz je najednou tady – nebo ja u nej? Neni to jen to, ze tim, ze je tady, necekane narusil muj rozvrh a styl zivota zde? To, ze on to ze sve strany neciti, je strasne, ale podle me aspon trosku logicke – to ja jsem zacala novy zivot, on vede porad svuj stary, ja mam ted vlastne tri domovy (u nej, doma v CR a zde). On se na me tesi. Ja na nej take, ale pak se to nejak obrati... Ach jo! takhle to nejde dal! Omlouvam se za zmateny prispevek. Krvaci mi srdce. Niki P.S. predem dekuji za odpoved a nazory. ODPOVĚĎ: Milá Niki, dobře-li počítám, jsi se svým současným přítelem cca dva roky. A píšeš, že je ti devatenáct. A že to není tvůj první dlouhodobý vztah... Holčičko, myslím, že sis na opravdový život dost přivstala, a nějak kolem tebe nepoznány proletěly něžnosti a romantika... Myslím, že v jednom má tvoje máma pravdu: že zatím se máš teprve rozkoukávat, užívat si světa a lidí v něm, poznávat, učit se, smát se a především si užívat krásné "nezodpovědnosti mládí" – tedy doby, kdy ti ještě nevisí na zádech žádné velké povinnosti, závazky. S nimi pak je to o mnoho horší... pak už to není tak jednoduché – především pro ty, kteří se občas "svezou nevinně". O tom, jestli bys měla mít jinšího, by se dalo polemizovat, ale to bych napřed musela vědět víc o tvém příteli – kolik mu je, co dělá, jak je vzdělaný, jaké jsou jeho životní plány, jak zodpovědný či nezodpovědný je... co zatím dokázal – je toho hodně, a bohužel, i když ten, kdo by chtěl nějak hodnotit, má mnoho vědomostí, mnohdy se předpovědi nevyvedou... S lidmi je to přeci jen jiné než s počasím :-))). Víš, ty ses právě, díky svému osudu, najednou vymanila z těch různých závislostí, začala jsi žít život devatenáctileté dívenky, zdravé a veselé. Tvůj přítel je ti teď jen připomínkou všech průšvihů (i ze kterých ti pomohl), tvé svědomí ti říká, že bys mu měla být vděčná, tvé vědomí se snaží ti namluvit, že se přeci milujete, tak co, dělej něco!!! – Ale v tobě je – bohužel – už ta nová holka, s novým pohledem na svět. Nemůžu ti doporučovat rozchod, protože neznám ani jednoho z vás, ale jedno vím jistě – tahle tvoje rozháranost, to je takový mix svědomí, slušného vychování, zodpovědnosti a soucitu... Ale – ta velká láska... ta tu už není. Nemá smysl se nutit do něčeho, co by se ti mohlo časem nevyplatit. Ty přeci nehledáš oporu na stáří, přítele na dožití – ty hledáš partnera na hodně moc let dopředu, otce pro své děti, člověka, v jehož blízkosti budeš cítit žhavé jehličky v celém těle... Jestli ti něco můžu osobně doporučit: užij si svého mládí – máš jen jedno! daniela@kudlanka.cz |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Niki, (Míša - Mail - WWW) 16.01.2006, 11:14:36
Kudlanka ti to napsala velice dobře a já zastávám naprosto shodný názor. Víš, mám dceru, které bude v březnu taky devatenáct. Když porovnám její život s tím tvým příspěvkem, tak mi to připadá, jako kdyby ho psala pětatřicetiletá žena (přinejmenším) a ne devatenáctiletá dívka. Jo, užívej si mládí a těch žhavých jehliček v těle (jak píše Daniela), či motýlků v břiše (jak uvádíš ty). A láska z rozumu - to není láska, ale chladný kalkul. Což ty ve svém věku rozhodně nemáš zapotřebí.
Kudlanka má velkou pravdu (jarka - Mail - WWW) 16.01.2006, 11:18:41
Mám podobnou zkušenost Niki, jenže já si ho asi z obavy, že mě nic lepšího v životě nepotká, nebo že zůstanu sama, v devatenácti vzala. Tehdy se to tak dělalo, nebylo podle mých rodičů slušné žít s mužem, se kterým nejsem oddaná. Byla jsem mu vděčná, že jsem si vedle něj zvýšila sebevědomý, myslela jsem že je hodný a plánovala jsem velkou rodinu v baráčku. Jenže po celé ty roky manželství jsem se cítila nějak sama bez blízkosti k někomu. Tento cit jsem si kompenzovala mateřstvím. Nakonec jsem stejně odešla. Důvody rozvodu byly úplně jiné, existenční. Dnes je mi 35 a mám 3 syny, které vychovávám a finančně zabezpečuji sama. Užívej si své mládí.
Ja bych nejdriv zkusila... (Johanka - Mail - WWW) 16.01.2006, 11:49:29
...byt nejakou (delsi) dobu spolu, at on prijede za Tebou, nebo Ty sekni s praci a nejdete si neco u nej...
Proste teprv kdyz budete v jedne domacnosti par mesicu, zjistis (a zjistis to ale naprosto neomylne), jestli to je "to ono", nebo to "to ono" neni. Ale pokud uz ted vis, ze ani jeden z vas by nebyl ochoten se vzdat sveho pohodli/skoly/prace/kariery a pustit se do hledani neceho noveho jen proto, abyste mohli byt nejakou delsi dobu spolu, tak Ti hned muzu rict, ze to "to ono" asi neni... Jinak souhlasim s Kudlankou tak napul - ano, mas takovy vek, aby ses jeste nemusela trapit s nejakymi zavazky, na druhou stranu ja treba dotedka lituju, ze jsem v 18 z vlastni blbosti a roupu opustila "hodneho" kvuli "pritazlivemu"... (nastesti ted mam "hodneho" a naprosto uzasneho :)) Osobni zkusenost rika: "pokud mas pocit, ze rozum je ve sporu se srdcem, v zadnem pripade nedelej unahlena rozhodnuti, pockej par mesicu, jestli bude srdce trvat na svem, a pak az konej".
No Kudlanky..., (master - Mail - WWW) 16.01.2006, 11:57:33
já zírám. Vašimi radami jsem rozčarován. Já vím, že je ještě mladá, že má dost času, ale musím se zastat toho jejího přítele. To teda jo Chudáka. Ano, chudáka. On by jí snesl modré z nebe a Vy ji nabádáte, aby si užívala s motýlem v bříšku. Vždyť Niki tam nepsala o žádné lásce z rozumu nebo snad o nějakém majetkovém sňatku. Vždyť ONI se měli velmi rádi a tou přelétavou potvůrkou (promiň Niki) je právě NIKI. Ano, nevyzrálá NIKI, která neví co chce!
Kdyby tu psal ON svůj stesk, tak bych mu poradil, aby se ihned vykašlal na přelétavici jménem NIKI, protože ONA není hodna jeho láskou! Tečka. Za nějakou dobu si možná přečteme další článeček, ve které bude právě NIKY svého činu litovat, protože si nevážila hodného člověka a dle Vašich rad si při tom užívání si, narazila třeba na grázlíka, který ji jen využívá. NE, nepřeju jí to. To byla jen možná varianta "V". Koho si myslíte, že si před léty vzala má, tehdy také devatenáctiletá dívka? NO? :-))) (Pikantní na tom ovšem bylo ujištění mé budoucí tchýně, že se nebereme proto, že musíme, ale proto, že chceme. A Bum. Za 8 měsíců po svatbě se narodila naše první dcera.) :-))
Niki, (Inka - Mail - WWW) 16.01.2006, 12:17:14
Taky myslím, že se přece nevdáváš, je to Tvůj život, tak udělej jak to cítíš, zkuste spolu žít a budeš mít jasno ihned, pokud ho už nemiluješ, nech ho jít ať má šanci si najít někoho jiného a neztráci s Tebou čas, ale musíš vědět sama. Sama musíš vycítit, kde chceš žít a s kým, hodně štěstí. Ale také mi přijde v 19 letech brzo dělat vážná rozhodnutí pro život. Když s někým chceš žít, je potřeba citít, že ho miluješ, vdečnost je fakt málo.
No, Mastere, i tak to lze vidět, (Míša - Mail - WWW) 16.01.2006, 13:33:33
ale mně na tom vztahu - nevztahu vadí to, že právě Niki nepociťuje ty jehličky v těle, ten svíravý pocit v žaludku apod., což by asi v tomhle věku při zamilovanosti mělo probíhat, ne? A ne se oklepávat nad tím, že mám po několika dnech odloučení svého "milého" políbit. Já osobně bych si představovala, že se po několika dnech odloučení budu na svého partnera těšit jako blázen a až ho uvidím, tak mu vlítnu do náruče a celičkého ho zulíbám :)) Niky pocity mi připomínají mnohaleté vyčpělé manželství, kdy partneři spolu žijí jen z nějaké setrvačnosti. Což si myslím, že je pro 19letou holku docela škoda. Jo a k té lásce z rozumu - Niky se zmínila, že hlava ví, že ho má rada, ale srdce je zmatené. Já bych tedy spíš řekla, že srdce má jasno, ale hlava se snaží přesvědčit o opaku. Myslím, že ať už tu my napíšeme cokoliv, ať se Niky momentálně rozhodne jakkoliv, tak ten vztah stejně nemá z dlouhodobého hlediska budoucnost.
Míšo, jo, s tím těšením (master - Mail - WWW) 16.01.2006, 14:11:04
se na sebe i s tím ostatním máš pravdu. Já jsem si něco podobného také prožil (psal jsem tu o tom) s mojí tehdejší první láskou. Jenže - tehdy to byla rána pro nás pro oba, když jsme se museli rozejít jen proto, že ona musela s matkou emigrovat. Tehdy jsem nenáviděl celej svět a vím, jak asi musí být příteli slečny Niki.
Ona by k němu měla být férová a neměla by ho tahat za nos. Toť vše.
Co je láska? (mawaki - Mail - WWW) 16.01.2006, 14:27:19
Je mi zde trochu smutno z toho, co tu čtu: láska že je pocit, který když vyprchá, máte jít jinam - tam, kde ho MOŽNÁ zakusíte. Možná taky ne. Budete měnit. Až doměníte.
Vztah založený jen na pocitu nemůže vydržet, emoce jsou proměnlivé, ovlivněné tolika věcmi, které s láskou k druhému mají mnohdy pramálo společného. Existuje láska jako rozhodnutí vůle. Tzn. vyžehlit manželovi košile, i když se mi nechce, jít manželce posbírat povučiny na půdu, i když mně to dělá stejně brr jako jí. Pocit? Nadšení? Euforie? Hloupost. Čiré rozhodnutí, že mám-li někoho rád, chci mu pomáhat. I když u toho někdy necítím nic, někdy odpor, nebo když je někdo protivný, nemocný a tisíc věcí. (Samozřejmě jsou také ty krásné chvíle, ale to není to, co tady a teď potřebujeme řešit.) A další: všichni posuzujete Niki POUZE jejím věkem. Avšak ve vyspělosti jsou velké rozdíly. Znám dívenky, co se vdávaly v 18-20, některé chtěly, někt. "musely", ale jestliže jim šlo především o partnera a jejich vztah, jsou to dnes příkladná manželství, třebaže obecně takový postup nelze schválit ani doporučit. A znám "zralé ženy", které se vdávaly kol 6 měsících až dvou letech se rozvádějí, anebo žijí v manželství, které nefunguje. Takže tímto bych neargumentoval. Mně připadá, že Niki ví, co chce. To, co popisuje jako vděčnost a co jí vyčítáte může být také vědomí, že její přítel je člověk, který pro ni v jakékoli situaci udělá mnoho dobrého. Takže to může být žádoucí jádro. Krom toho se mi zdá, že ji nahlodává obecná statistika a názor její maminky, na který dá, zejm. jestliže jí maminka dříve většinou dobře po/radila, což se dá předpokládat. Také bych chtěl podotknout, že je mnoho vztahů, které začaly coby první lásky, když jim bylo 15-16, vzali se po 8-10 letech a jsou to skvěle fungující manželství. Takže Niki, nenech se vmanipulovat do obecné statistiky. Nejsem pro vztahy z rozumu, tím méně pro nesprávné relace, kdy na prvním místě jsou peníze, hmotné zajištění, postavení, nebo i jiné hodnoty (nechá mi volnost, půjčí mi své auto, chová koně, hodně cestuje ap.), ale doporučuji tužku a papír a psát"pro" a "proti" - a tam se mohou přidat i věci jako "je mi s ním fajn", což je pocit. Niki, nikdo není dokonalý princ z pohádky. Každý člověk má své chyby, a časem stejně zjistíš, že nejvíc a nejčastěji vadí věci, jako že on se rýpe v nose a ona musí špinavý hrnek hned uklidit ze stolu do myčky. Jde o to nalézt člověka, který má hodnoty blízké Tvým, chce tytéž nebo blízké věci a shodnete se na cílech, k nimž chcete v životě putovat a budete si tudíž pomáhat v jejich dosažení, a současně to, co vnímáš jako jeho chyby či nedostatky by měly být pro Tebe akceptovatelné ke snášení po celý zbytek Tvého života. Zkus přemýšlet, jestli bys chtěla být radši s ním nebo s některým z Tvých kamarádů. A pak - lidi si vybíráme k určitému účelu jinak: např. na večírek si mohu představovat dost jiného partnera než toho, s kterým chci bydlet a vychovávat děti. Doporučuji otázku, zda bys chtěla mít toho člověka doma. Doma, pořád, a coby součást Tvého "doma". Je mnoho mladých, hezkých a veselých chlapců, ale nejspíš ne každého bys chtěla mít doma. Na každého také není spoleh, že se o Tebe bude starat, že neprochlastá peníze a nebude se žít svůj život vedle Tvého. Tvůj věk je jedna věc, však se ještě neberete. Nic neztrácíš, když se nevdáváš, nemáš kam spěchat. Ale pakliže ten Tvůj za něco stojí, tak po něm určitě nějaká sáhne, jakmile ho necháš. To abys pak nelitovala z druhé strany.
jehlicky/motylci vs. rozum (Johanka - Mail - WWW) 16.01.2006, 19:20:59
Ahoj,
ja si nemyslim, ze v dlouhodobem vztahu jde o jehlicky nebo motylky, taky uz je po peti letech zazivam jen tehdy, kdyz se spolu napijeme ;) a nijak mi to nechybi, ale absence motylku je jina vec, nez primo fyzicky odpor, ktery vypada, ze se tady trochu objevil. Takovou vec je lepsi nelamat pres koleno (jako "mela bych se k nemu pritulit, vzdyt me ma rad, ale je mi fyzicky odpornej" - pak bude jeste odpornejsi), spis hledat priciny, ty muzou byt treba ve spatnem svedomi... Opravdu, vic toho clovek vi akorat po delsim souziti - spatne pocity pri obcasnych setkanich po dlouhe dobe muzou byt zpusobeny ledascim a je treba eliminovat vedlejsi priciny jako napr. cestovni unava a tak :)
Vsem moc dekuju... (Niki - Mail - WWW) 16.01.2006, 20:17:35
... za nazory a pozornost, necekala jsem takovou podporu.
Zvlaste Tobe, mawaki. To jsou presne ony pocity a myslenky, ktere mam. Dokazu si pritele predstavit jako otce svych deti. Vim, jake to je s nim byt v jedne domacnosti, vim, ze nam to klape, treba i tak, ze se pozde vecer vratim z kaficka, vecere, flamu, atd. a natulim se mu do naruci. Je v mem srdci porad, vim, ze je se mnou, vim, ze i ja jsem pro nej hodne udelala a ze dokazeme planovat budoucnost. Uz davno jsem mu ukazala, co me vytaci. A on si na to dava pozor. A ja taky uz po sobe zaviram cukr a vypinam tiskarnu! Stejne jako on mi neleze do grafiky a me jsou jeho technicke hracky necim "posvatnym" :) Stejne jako to, ze zadneho ze svych kamaradu si po svem boku nedokazu predstavit. Kdyz je srovnavam s pritelem, tak se az stydim, s kym ze se to kamaradim :)) bane, tak hrozne to neni. A presne jsi vystihl(a) to, co se deje v okoli. Rodice (skoda, ze je budu muset "zklamat", bohuzel jejich vztah take nepatri mezi ty prikladne, proto se o me asi mami tak boji), hodne mych znamych shodou okolnosti bori dlouholete (az 9 let atd) vztahy, a kazda takova udalost me hluboce pichne u srdce a zacnu POCHYBOVAT - a v tom asi lezi teziste vsech nasich (mych) problemu. A nejen ve vztahu. Vsechny me deprese, strachy, nizke sebevedomi, bylo zpusobene pochybovanim. Asi toho ted moc nezmuzu, nez nechat tomu volny prubeh, premyslet a hodnotit - nebo taky ne. Radsi nepremyslet, a jen citit. A doufat, ze se nam postesti byt uz spolu. Nehlede na to, jak to mezi nami jednou dopadne - i kdyz verim, ze nejlepe. Dekuji vsem jeste jednou. Moc jste mi pomohli.
Dodatek... (Niki - Mail - WWW) 16.01.2006, 20:25:16
... 4 Master a jini: ja prave na grazlika naletela pred tim a malem to dopadlo hodne spatne :(
Romantiku znam, nehu a poznavani take. I to, jak odmitnout dalsi, MOMENTALNE (! zalezi na okolnostech a velmi !) treba pritazlivejsi. Ale je moc dulezite mit vedle sebe nekoho, kdo je mou oporou, o koho se mohu starat a planovat a - proste - zit. A nejen se slepe vrhat do vseho neznameho, zdanlive pritazliveho, a tolikrat naletet, nez na neco kloudneho narazit...
Příběh jednoho vztahu... (Wendy - Mail - WWW) 17.01.2006, 07:55:14
a není to taky trošku že dobré bydlo pálí ?
Niki (Kamila - Mail - WWW) 17.01.2006, 08:30:24
já souhlasím s mawaki. Opravdu to, že jste mladí, nutně neznamená, že si máš jen užívat. Je samozřejmě pravda, že jste hodně mladí a že málo těchto vztahů vydrží, ale jsou takové, proč by ne? Mám švagrovou, která si také první lásku vzala. Celkem mi to připomíná tebe - chodili spolu do školy, byli spolu dlouho. Pak se rozešli, ona šla dělat au pair do Anglie, vrátila se a začli se opět opatrně stýkat. A zjistil, že ano, že je to to ono a vzali se. Dnes mají tři děti a klape jim to skvěle. Takže - drž se svého vnitřního pocitu, ono těch "správných" za život zas tolik nepotkáš. Jo - hlavně abys neměla pocit, že ti někde něco utíká, víš?
Nečetla jsem všechny komentáře ( - Mail - WWW) 17.01.2006, 08:52:46
ale jeden postřeh: i já jsem byla rok v cizině (dokonce 2x, v 18 a v 25). Ten druhý pobyt v době, kdy jsem už byla se svým budoucím manželem. A pokaždé po návratu, kdy jsme se znova viděli, jsme se museli tak nějak znovu "nalézat", prostě to nešlo hned si padnout do náruče - dve měsíce v životě je hodně na to tvářit se, že jsme se viděli včera, nejprve bylo potřeba se "prokecat" k tomu, že jsme v sobě objevili to, co nás drží pospolu. A drží to zatím fest :)
Nečetla jsem všechny komentáře (Markéta P. - Mail - WWW) 17.01.2006, 08:53:06
ale jeden postřeh: i já jsem byla rok v cizině (dokonce 2x, v 18 a v 25). Ten druhý pobyt v době, kdy jsem už byla se svým budoucím manželem. A pokaždé po návratu, kdy jsme se znova viděli, jsme se museli tak nějak znovu "nalézat", prostě to nešlo hned si padnout do náruče - dve měsíce v životě je hodně na to tvářit se, že jsme se viděli včera, nejprve bylo potřeba se "prokecat" k tomu, že jsme v sobě objevili to, co nás drží pospolu. A drží to zatím fest :)
CISTA LASKA (sokolada - Mail - WWW) 27.01.2006, 18:25:26
Mila Niki!!!!
motylci v brise, to je jen zamilovanost(hormony), laska ta je mnohem hlubsi!!!Zamilovanost stejne vydrzi jen 2 roky, ale kdyz vis ze je to ten pravy, tak neni , co resit!!!Obcas s mym manzelem prozivam i po sedmi letech one zamilovane pocity, porad dokola se do neho znovu a znovu zamilovavam , ale je tu i ta hluboka laska. Nekdy vubec necitim tu zamilovanost, a;e to vubec neresim, protoze vim, ze treba za mesic me necim totalne dostane ;-), ale hlavne vim ze ho hluboce miluji!! Nekdy mi lidi pripadaj , jak narkomani, narkomani na hormonu zamilovanosti, schanime nove partnery, abychom mohli mit tu svou davku, ktera nas cini stastnymi a tim ,ze se vztah po 2 letech musi zakonite menit a vyvijet nikdo nevidi, protoze jsme nejpis vsichni sobci a myslime jen na sebe, resp. na svou davku. Malokdo umi pracovat na sobe , na vztahu a na ciste lasce!!!!!!!!!
CISTA LASKA (sokolada - Mail - WWW) 27.01.2006, 18:25:59
Mila Niki!!!!
motylci v brise, to je jen zamilovanost(hormony), laska ta je mnohem hlubsi!!!Zamilovanost stejne vydrzi jen 2 roky, ale kdyz vis ze je to ten pravy, tak neni , co resit!!!Obcas s mym manzelem prozivam i po sedmi letech one zamilovane pocity, porad dokola se do neho znovu a znovu zamilovavam , ale je tu i ta hluboka laska. Nekdy vubec necitim tu zamilovanost, a;e to vubec neresim, protoze vim, ze treba za mesic me necim totalne dostane ;-), ale hlavne vim ze ho hluboce miluji!! Nekdy mi lidi pripadaj , jak narkomani, narkomani na hormonu zamilovanosti, schanime nove partnery, abychom mohli mit tu svou davku, ktera nas cini stastnymi a tim ,ze se vztah po 2 letech musi zakonite menit a vyvijet nikdo nevidi, protoze jsme nejpis vsichni sobci a myslime jen na sebe, resp. na svou davku. Malokdo umi pracovat na sobe , na vztahu a na ciste lasce!!!!!!!!!
(sokolada - Mail - WWW) 27.01.2006, 19:21:18
omlouvam se , ze jsem to tam dala 2x.
Jeste ti chci rict, ze to zalezi jen na tobe, jak se rozhodnes, na to co piseme my vsichni se vykasli, tve srdce ti dobre poradi!!Kazdopadne dej tomu cas, at vis , ze si se rozhodla spravne!!! To odcizeni na me pusobi z tveho dopisu zvastne, vetsinou to u me vzdy znamenal konec(znameni ze jsem prestala toto cloveka milovat), jenze na druhou stranu nemam tu zkusenost v dalkovem partnerstvi, takze tam i tato emoce muze byt normalni. Nevim! Ale kazdopadne ti drzim palce, at se rozhodnes jakkoliv!!!PS:Hlavne netyrej sama sebe!!!Nekdy mame v hlave tzv. Parazita, ktery se nam snazi nicit nase stesti!! Mozna, ze je to tvuj pripad? |