[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
DISKUZE - NASLOUCHAT, NASLOUCHAT, PŘÁTELÉ...
Rubrika: [téma]

Už jsem asi dost starej, takže občas i pochopím, co „ta krásná křehounká kytička“ ode mne chce. A tak jsem i přišel na to, že když ženská něco mužskýmu povídá – když si na něco stěžuje – například co se jí přihodilo za volantem, v práci, nebo kdekoliv – tak ona vlastně chce něco jiného, než si myslí on. Bral jsem to tak, že potřebuje poradit, co má příště dělat. Ona ale VŮBEC nechce slyšet mužův názor, a už vůbec nějakej návrh řešení. Vona především chce, aby byla pozorně vyslechnuta...

  


     A kerej muž todle neví – dostane se do problému. Protože žena nepotřebuje rady, ona o ně kolikrát ani nestojí. Potřebuje jenom zúčastněně vyslechnout, z problému se vypovidat. Pokud to partneři nevědí, může debata brzy přejít v konflikt. Já si dokonce myslím, že todle by měli učit ve vobecný škole namísto trapnejch Euklídovejch vět, atd.


     Co myslíte vy, trefil jsem?


NČ, Pražskej Pepík

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Pepane, máš recht (Wendy - Mail - WWW) 09.01.2006, 08:09:07
ono to funguje tak, že ženská se chce vypovídat, a chlap je zase nastavenej na to, aby se mu zadal konkrétní úkol a chtělo se po něm bez dlouhých řečí konkrétní řešení.
Na povídání mám kamarádky. A která žena todle neví ..... už jsem na to taky přišla.

Oba to musi vedet! (Johanka - Mail - WWW) 09.01.2006, 08:28:13
Ja kdyz spustim knuceni nad neodladitelnym programem a od vedlejsiho stolu (pracujeme oba doma) se ke mne otoci nadseny oblicej "tak kde to mas, pust me k tomu, ja to rozvrtam a spravim!", tak uz vim, ze ke kazdemu zoufalemu zavyti musim dodat vysvetlujici vetu "Jeste me nech, jenom si stezuju." nebo "Ted uz mi prosim pomoz :)".

Proste zenska by mel, kam az to umi ;), specifikovat, co chce, a chlap by si mel umet domyslet to, co zenska rict neumi :) Posledni dobou u sebe spis pozoruju ten chlapsky syndrom, kamaradka si stezuje a ja ji to resim :)

Jinak to, co NC napsal, je jedna z klasickych myslenek takovych tech vsech emerickych knih a vztazich a muzich a zenach, marsech, venusich, naslouchani a mapach, clovek, kdyz to cte, tak si rika, ze z nej delaji vola, proc to vsechno 80x opakuji, ale denne vidim kolem, ze mnoho lidi to porad jeste nevi :)

Nojo, to je právě tovono!!! (NČ - Mail - WWW) 09.01.2006, 08:45:28
Že já sem si tudle základní životní moudrost MUSEL prošlapat, přijít na ni sám a sám, v pokročilym věku, za cenu spousty carambolů, kerejch sem moch bejt ušetřenej, kdyby se v ZDŠ místo absolutně neužitečnejch hovadin učily věci pro život SKUTEČNĚ DŮLEŽITÝ, notabéne dáááávno zformulovaný v chytrejch knihách.
Voproti tomu, Archimedesuv zákon, Euklídovy věty, ani kozinovou větu sem ve skutečnym praktickym životě nepoužil ANI JEDENKRÁT!

NČ, ani jedenkrát??? (master - Mail - WWW) 09.01.2006, 10:14:31
Škola hrou!
Na ten Archimedův zákon musíš přece myslet každý den, když lezeš s nějakou známou do vany, ne? Přece musíš odhadnout množství vytlačené vody, které se rovná...třeba Tobě + hmotnosti známé. Jinak plavou sousedé.
A ta kozinová věta, má (pokud se nemýlím a pokud si to ještě pamatuju ze školy) něco společného s přímou úměrou a s gravitací. Gravitace G je přímo úměrná velikosti poprsí K a hloubce zářezů Z způsobených podpěrami P. Tak nějak...
Nebo další každodenní poučka: Průsečík pomyslné svislice vedené koncovým bodem zdroje tlakové tekutiny a podlahy musí ležet uvnitř průmětu mušle do roviny tvořené podlahou místnosti.
Když si to přeložíš do češtiny, vyjde Ti logicky, že musíš stát před mušlí tak daleko, abys nečůral na zem!
A abych zůstal u tématu: vhodná jsou slovíčka "hmmm"; jóóó?; fakt; neříkej; no tedy" a pod. nebo v nejhorším holé věty, abychom příliš nekazili monolog.

Asi teda jak kdo, Mastere. (NČ - Mail - WWW) 09.01.2006, 10:46:19
Já se známejma dámama lezu výhradně do sprcháče. Vanu si nemůžu dovolit, protože mám moc malej (prostor v koupelně).
Nejsem si ani jistej, jesli zrovna ta věta kozínová má něco společnýho s poprsim K a bodem G... Skoro bych to viděl trochu jináč.
A čůrání na zem? No, hlavně, aby to bylo aspoň před špičky bot, žejo. Ale žebysem na to potřeboval průsečíky pomyslnejch svislic? To jako, když to visí????



Nýče, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 09.01.2006, 10:50:09
Euklídovu větu si klidně strč do eustachovy trubice, pakliže víš, kde se ona zmíněná trubice nachází. Já denně používám v praxi teorii relativity, z čehož jasně plyne, že všechno je relativní, ženský a jejich potřeby obzvláště. A hlavní školní zásada číslo jedna je, že to, co potřebuješ pro život, se tam nenaučíš. Už Komenskej říkal škola hrou, ale nemyslel tím žádný hrátky vo životě. A jak teda na ty ženský? Někomu to dojde dřív, těm šťastnějším, někomu pozdějc, někomu nikdy, ale je to jednoduchý jak facka: ženský nelhat, protože na to přijde vždycky, ženský neodporovat, protože si stejně vždycky udělá podle svýho, žesnkou nosit na rukou, v případě slabých rukou ji hýčkat jinak, ale neustále a pravidelně, protože si na to rychle zvykne a pak jednou vynecháš a už se vezeš, ženský lichotit nejméně jednou denně, čím méně pravdivé to bude, tím líp a na závěr ještě být rád, že ji máš, protože by to mohlo bejt mnohem horší :-)
Tož tak, Nýče,abys na starý kolena věděl, co a jak. Jo, a za klíďo ti poskytnu další konzultace, ale beru čtyři kila za lekci bez dépéhá..........

Beďare (NČ - Mail - WWW) 09.01.2006, 11:12:37
Za nabídku děkuju, ale myslim, že sem napsal docela jasně, že teď už ty moudrosti vim taky. Ale trvaloto, a pár čísel sem si v mládí naprosto zbytečně neznalostí nechal ujít. A votom to je!
Takže já ti rozhodně nejsem vhodnym klientem.
Možná ale, že by vo tvý konzultace bez dépéhá měla zájem některá z univerzit třetího věku.

pardon, že tedy zasahuju do mužský diskuse, (Inka - Mail - WWW) 09.01.2006, 12:43:10
ale ono to bude o celkový vzájemný komunikaci s lidmi. Já to zas občas pociťuju z druhé strany podobně.

Joo-oo (Jarka - Mail - WWW) 09.01.2006, 15:00:33
Me to teda zase prijde tak, ze chlapi konecne prisli na to, jak na zensky, a ze se nas snazi vsude a vsim obalamutit a dat nam za pravdu, i kdyz ji nemame, protoze my to tak chceme, vlastne z nas delaji blbce.

Bedo Traktoristo (Alicka - Mail - WWW) 09.01.2006, 16:30:56
s tou relativitou uplne na 100% souhlasim a napsal si to velmi hezky. Jen mi ted vrta hlavou jak dlouho jezdis tim svym "traktorem" a hlavne kde, protoze to mas relativne v hlave v poradku se spoustu svymi nazory, ktere sem tam venujes Kudlance.

JArko, tvá definice ja naprosto úžasná (Wendy - Mail - WWW) 09.01.2006, 16:47:04
a až ji pochopím, bude se mi líbit ještě víc !

Taky zena :) (KK - Mail - WWW) 09.01.2006, 19:13:23
Jak vypovidat? Kdyz vim, co mam delat, nemusim to sahodlouze rozebirat. Kdyz nevim a odhodlam se k rozebirani, cekam, ze mi druha strana bude radit a ne, ze me s porozumenim vyslechne a nic. To si energii vynalozenou na mleti pantem muzu usetrit.:) Z problemu se prece neda vypovidat. Nebo da?

Wendy (Kamila - Mail - WWW) 09.01.2006, 19:14:55
cha, to je jako kdyby se nad našima příspěvkama typu - chlapy musíš furt chválit...pokud má rýmičku politovat atd.... se začali pánové rozčilovat, že z nich děláme blbce my, ženský :-)))))

Kamila (KK - Mail - WWW) 09.01.2006, 19:30:48
No a nedelame?:))

Takze suma sumarum, je to fifty-fifty. (Jarka - Mail - WWW) 09.01.2006, 19:49:47
Ja to beru s nadsazkou a taky co se skadliva, rado se miva. Chlapi jsou bez nas jen smutna polovicka, ale my bez nich take. Vzdyt by jsme se ani nezasmali. Jenze problem je v tom, ze nic se nema prahet a to se casto nedodrzuje. A tam, kde to vzajemne dodrzuji - byli, jsou a budou stastni a spokojeni az do konce zivota......

Dobré jitro :-) (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 06:42:52
Teda nevim, Jaruško, ale snad, jestliže dáma vyžaduje, aby jí bylo dáno vždycky za pravdu, a to i když ji nemá, tak už vlastně z ní nikdo dělat blbce nemusí!!! A klidně, todle ať jí řekne kdokoliv v okolí, JEN JÍ TO NESMIM ŘÍCT JÁ SÁM, JEJÍ MOMENTÁLNÍ PARTNER!
Protože dámě je daleko, daleko přirozenější, postihnout svou záští posla špatný zprávy (tedy osla), nežli tu zprávu vzít navědomí. No, a pokud se nechci připravit o ty nádherný projevy přízně, úsměvy, dotyky, polibky, a vůbec úplně o všechno, co nejnádhernější výtvor Stvořitele poskytuje oku i tělu, tak proč bych si to kazil nějakou, byť objektivně úplně zjevnou, trapnou a usmolenou pravdou, která ji, eště ke všemu, vůbec nezajímá.

eNČé - (Wendy - Mail - WWW) 10.01.2006, 07:28:59
Jestli dáma vyžaduje, aby jí bylo dáno vždycky za pravdu, není to dáma. Je to hysterka, ne ?

Wendy, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 10.01.2006, 10:06:37
dáma to nevyžaduje. Dáma to prostě psotaví tak, že je to nad slunce jasné. Hysterka to nevyžaduje taky, neboť ta hystericky ječí i v okamžiku, kdy nic nevyžaduje a je zticha.
A k Nýčemu: jasnačka, že to nesmíš říct ty sám, člověče. Vona to skousne od kohokoliv jinýho, líp vod cizího chlapa než vod ženský a samozřejmě cizímu dá za pravdu a sem tam si z toho i kus ponaučení vezme.
Jo, vážení, bez ženy je dobře, ale semtam jednomu něco chybí. Nebudou to čerstvě vypraný trenky nebo fusekle, to zvládne automatická pračka stejně dobře jako když ji zapne chlapská ruka, vytáhnout z lednice kus salámu, sýr a donést z krámu pár housek taky zvládne chlap stejně dobře i sám, ale už ho nenapadne si k tomu třeba uvařit čaj do parádního hrníčku a zapálit svíčku i v sedm ráno a mezi náma, i toho největšího a nejtvrdšího chlapáka, když snídá sám, nezahřeje hezkej milej pohled do očí od něžný osůbky, která sedí naproti u stolu a usmívá se jen a jen na něho, i když si přitom myslí něco o tom, že by se v tý kuchyni mělo co nejdřív vymalovat. A vo tom to je, ne?

Wen, dyť vlastně totéš píšu předtim (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 10:22:13
Ale z mýho, vyloženě mužskýho, hlediska - nemusim se těšit zrovna z náklonnosti Dámy s velkym D. I dáma (rozuměj žena) bez uplně velkýho D může bejt přenádhernym dílem přírody a poskytovat všechny nádherný úžasnosti, a přitom bejt i bezva kámoškou. A nakonec... vždyť o nic jinýho nejde!
Ale hysterka? To je dost silný slovo pro ženu, která jen chce bejt nepřesvědčovaná vo tom, že zrovna udělala nebo řekla pěknou kravinu.
Jo, měl sem kdysi, po dobu pár měsíců, to potěšení s žárlivou hysterkou. Zkraje to bylo úúúžasný, pak vobčasný projevy, kerý sem, jako s hysterkama nezkušenej, nechápal, pak už NAPROSTO NEMOŽNÁ JAKÁKOLIV KOMUNIKACE. A jen zběsilej úprk!!!!!

A ještě kraťoučkej příklad z nedávna, o nemožnosti logický komunikace s bezva a skvělou ženou Milííí, která si strašně přála bejt Dámou, ale nebyla:
Jedeme autem, ona řídí mý auto, jede poprvé po silnici do mý chalupy, kterou znám čtyřicet let, jak svý boty.
Já: Tady pozor, zpomal, bude dost nebezpečná situace, hlavní točí vpravo a nejni za zatáčku vidět, my z ní vodbočujem vlevo, pozor na protijedoucí auta.
Ona: Jen mrkla nádhernou dlouhou umělou řasou a už bez dalšího mrknutí vymastila z hlavní doleva zhruba 70kou. Čirou náhodou nikdo v protisměru nejel.
Ona pak: Tak vidíš, furt jen strašíš, jaký nebezpečný? Dyť sme projeli uplně v pohodě!
A jinak? Povídání s ní vždycky stálo zato, ale jen to beze slov, a pokud držela v ruce cokoliv jinýho než volant.



Vůbec nechápu, (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 10:36:01
o čem se to tu takovou dobu bavíte. Jedině srozumitelný a také rozumný mi přijde názor Inky: "...ale ono to bude o celkový vzájemný komunikaci s lidmi. Já to zas občas pociťuju z druhé strany podobně."

Hle, jak se nechá pravdivý obraz vtěsnat do dvou vět.



Nýče, boha jeho, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 10.01.2006, 10:36:03
a pročs jí to auto pučoval? Proč si ten volant nedržel ty? No, nevím, já ve svým traktoru držím volant převážně sám. Ženský bych ho pučil jen s vypnutým motorem. Když už chceš mít Dámu a vona jí taky chce bejt (tou Dámou), tak jí přece děláš šoféra a rád, jen abys jí ukázal, jak skvělej, rychlej a zároveň zkušenej řidič seš, a že se s tebou musí cítit v bezpečí i v tom rozjetým auťáku. Pak může bejt Dámou, i když je v řízení nezkušená nebo zbrklá. Vod toho nás přece ženský mají.

Vůbec nechápu, (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 10:37:57
o čem se to tu takovou dobu bavíte. Jedině srozumitelný a také rozumný mi přijde názor Inky: "...ale ono to bude o celkový vzájemný komunikaci s lidmi. Já to zas občas pociťuju z druhé strany podobně."

Hle, jak se nechá pravdivý obraz vtěsnat do dvou vět.


No Béďo, já to bral podle úsloví: (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 11:01:59
Dej - bude ti dáno. A jelikoš já sem chtěl, aby mi bylo dáno, tak sem jí dal ten volant. Moc voto stála, tvrdila vo sobě, že je zkušená řidička (zkušená teda fakt byla).
A bylo nám i dáno přežít. Dyť nakonec vona měla pravdu, dojeli sme v pohodě. Já šedivej, její příčesek jen trochu pomuchlán.
Tak to sou, Míšulinko, zase MÝ zkušenosti s vzájemnou komunykací mezi mužem a ženou. A jak to celý vtěsnat do dvou vět?
Nikdy to nemůže fungovat! Jedině s absolutnim sebezapřením jedný ze stran.

Ale di ty! Nevidíš to moc černě? (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 12:16:48
Myslím, že na základě svých špatných zkušeností nelze zevšeobecňovat. Například můj manžel - nejen, že nevysloví svůj názor, nejen že nenavrhne řešení, ale on ani dokonce pozorně neposlouchá! No a vyvozuju z toho něco? Například hypotézu, že ŽÁDNÝ muž neposlouchá to, co mu žena říká? Óóó, několivěk! I nadále si myslím, jak je skvělý a že jiného nad něj není :)))

Slyšela jsem, (Wendy - Mail - WWW) 10.01.2006, 12:23:03
že hysterické ženy dokáží dobře manipulovat s mužem. A tento si také není nikdy jist, co mu provede, neustále o ni musí bojovat, a to se mu také údajně líbí tak jak to je, pánové ?

A koukejmese, Míša se nám probudila (master - Mail - WWW) 10.01.2006, 12:53:59
do mrazivého poledne. :-) Kuk!
Než si promnula oči, zprvu nechápala o čem se tu mluví. Když se téma skoro obrátilo v neprospěch mužů, okamžitě procitla, ožila a už je čilá jako rybička. :-))

Příkládeček (čínek) z praxe: Míšo, zcela hypotetycky a neadresně. Sedím a čtu. Nebo přemýšlím o nějaké inovaci. Ze zadumání jsem vytržen ženou:"...potkala jsem Věru a ona mi vyprávěla, jaké má problémy s klukem, jak je Tonda nešťastný, že musel prodat auto, aby zaplatil klukovo dluhy..." A já sedím a poslouchám s prstem na posledním přečteném slovu a čekám, kdy už ta Věrčina story s Tondou skončí. Detail střídá detail. Jde do tuhého. Oni už se vydali z poslední koruny... Do řeči skákat nemohu, protože nevím o co jde a tak říkám hmmm, jo? hmmm, jé, to je škoda...
A jsem klidnej. Jó, klidnej!
Tonda s Věrkou mají přece dnes prioritu.
Zavírám časopis s tím, že si to snad dočtu večer.
A teď mluv či piš! :-)))
A shrň ten pravdivý obraz, pokud možno, do jedné, max do dvou vět, jo?

Míšo, Wendy (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 12:54:18
Míšo - myslim, že si tak trochu fakt můžu dovolit zevšeobecňovat. Už i proto, že za dlouhej a pohnutej muj život se mi většina z toho, vočom píšu, víckrát potvrdila. Tim ale neřikám, že sem byl dycky vochotnej se těma několika poučkama - jak dosíci bezproblémovýho vztahu - řídit. Někdy prostě už i poučky dou stranou, to když coje moc, toje moc!
Ale dyť i sama píšeš, že ani ten Tvuj neposlouchá, co mu štěbetáš. Ty jen nevíš, že von rozhodně nejni výjimkou. Že výjimkou, která potvrzuje pravidlo, je ten, kerej štěbetání skutečně poslouchá. Ale pak existuje drtivá většina mužů, kteří "se tváří, jakoby naslouchali". A jeto!!!
Wendy - si fakt neumim představit, jak a čím může hysterka dlouhodobě s chlapem manipulovat. Jo, vzačátku - tojo! I manipulovat, ale hlavně se přetvařovat, bejt ta, který všichni předchozí chlapi (manželé) ubližovali. A novej chlap vůůůbec nejni schopnej pochopit, co to byli ti její předešlí chlapi za zrůdy, když tomudle nádhernýmu, nevinnýmu, bezbrannýmu, bezelstnýmu stvoření mohli, byť i jen slovem, ublížit, a nakonec jej i opustit.
Ale pochopí to, i když to někdy trvá, zvlášť právě těm, kteří to dosud nezažili, a proto vůbec nechápou, co se děje! Skutečná hysterka se ale nedokáže maskovat donekonečna.

NČ, no jo, ale my začali o zevšeobecněném náhledu na ženy, (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 13:28:27
tj. že všechny ženy chtějí pouze to, aby je muži pozorně vyslechli a de facto nestojí o to, aby jim muži případně poradili. (A ty najednou začneš zevšeobecňovat mužské, že zrovna tak jako ten můj, neposlouchá žádný a že to jen předstírají). Kdybys pozorně poslouchal (ha-ha-ha), respektive četl, tak by ses od Inky dozvěděl, že ten samý pocit co ty (ten o té nechuti přijímat rady) má ona, ale obráceně - tedy, že ona coby žena to tak cítí právě u mužů (s kterýmžto názorem souhlasím - nejde o to, zda se jedná o ženu či muže, je to povahová záležitost). Takže jakýpak copak, že jo.

Mastere - a jako co? Jsi mimo téma. Neřešíme ochotu či neochotu mužů naslouchat, ale to, že ženy (údajně) chtějí jenom to naslouchání a nechtějí návrh řešení probírané situace. Takže já jsem se sice probudila, ale ty za tím compem chrápeš jak poleno :))

Ale Mííííšo :-( (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 13:49:09
Že sme začali vo něčom jinym, a pak se hovor převexloval na Tvýho nejen neposlouchacího, ale i nekejvacího manžela, za to přeci nemůžu já, nýbrž ty´s vo něm začla :-) :-) :-)
A že Tě pořádně nevnímáme - snad máš i pravdu. "Ale Mlhooo, dyť právě o tom zde již od včera hovoříme".
Jestliže žena nepotřebuje slyšet mužovy rady a návrhy řešení, event. korekce svejch návrhů, nemůže se divit, že ji muž časem přestane vnímat, a změní se ve vodkejvávací mašinu.

Postoprvé: (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 14:10:25
NEJEN žena!!!!! I muž nepotřebuje slyšet dobře míněné rady a návrhy řešení, ale touží po té vrbě, u které se bude moci vyzpovídat, která účastně pokejve hlavou a pofouká mu případná bebíčka. (Akorát, že žena třeba mluví o tom Tondovi s Věrkou a muž třeba o nesnesitelnym šéfovi nebo o ošoupaných brzdových destičkách - například.)Tohle se přece netýká výsadně pouze žen! VO TOM - kruci - mluvim!!! (A vo tom skromně špitla Inka, aniž to vůbec kdo zaznamenal.)
Apropó - já už se nedivim vůbec ničemu, natož pak vodkejvávajícím mužskejm mašinám (i když mám tedy poněkud odlišný názor na jejich podstatu).

Postodruhý (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 14:29:15
Vim, co špitla Inka. Ale mý zkušenosti - kruci - pravěj, že tak to nejni!

A je - a je - a je!!! Kruci! :))))))) (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 14:48:39
Hele, NČ, "starej" ještě neznamená zkušenej. Třeba jsi nezkusil všechno. Například mě! :)))

Když jsem obrátila poslední stránku knihy (Wendy - Mail - WWW) 10.01.2006, 14:52:42
"Proč muži neumějí naslouchat a ženy hledat v mapách", pomalu jsem ji zavřela a řekla si nahlas : bože, vždyť je to tak jednoduché ! Když k tomu přidám poučku paní Zázvorkové : Krmte ty bestie a uchvalte je k smrti! a dále heslo mojí bábinky : Když chceš být sama šťastná, učiň štastným i jeho! svět mi připadal neskutečně přímočarý. Teď už jen - dodržovat to. Nerozčilovat se. Brát to s nadhledem. Nikdo není dokonalý, přece - co ? Ale vážně. V dlouhodobějším vztahu existuje ponorková nemoc, která funguje jako narušitel vztahů. A když si přičteme ještě svá špecifiká- ono je to marné, a povahu si vyžeň třeba bičem, vrátí se a nezmění se v ničem. Teď jsem jak teta Kateřina ze Saturnina... takže lidi, prosím vás - buďte na sebe hodní !!! I přes nepěkné zkušenosti některých z nás může být svět báječné místo k bydlení.

NČ - ano, s tou hysterkou se vydrží jen po určitou dobu. Pak ji soudný muž opustí a nesoudný trpí až do smrti. A marně mu pan doktor Plzák vysvětluje, že s typy: opilec,násilník, chorobný žárlivec a hysterický člověk se párově žít nedá.

Vendulko, Míšo (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:08:42
Jo, ale to je právě to nejhorší, to "teď už jen - dodržovat to", co je dáno a popsáno v průvodcích "Štastným manželem/manželkou, snadno a rychle v devíti lekcích".
Míšo, netvrdim, že sem zkušenej, ale určitě sem zkušenější, než před třiceti letama a těm letum vodpovídajícímu počtu bab. A pokud se něco po xtý vopakuje furt stejně, tak určitý závěry už sou docela namístě. A nikoho nepřemlouvám, nenutim, aby mi dal za pravdu. Mně stačí, že vim, že ji mám.
Tak konečně snad už začnu dneska taky pracovat. Se mi šichta za úřednickym stolem dost protáhne. A to eště dneska nemám doma ani suchou housku k večeři.

Vidiš to - vidiš to, (Míša - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:17:09
kdybys nechtěl furt jenom radit, ale byl bys ochotný pouze jen naslouchat, mohl jsi mít k večeři nejen suchou housku, ale i třeba vepřo-knedlo-zélo :)) Ale zase bys měl vysokej cholesterol, takže nakonec to děláš dobře :)

Míšo (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:25:36
Jo, vidimto. Vono je to už v životě tak, že vždycky je něco za něco. Já raději voželuju to vepřový.
Cholesterol se prej uplně vyruší, když se např. k vepři seřere dvojnásobný váhový množství zelí. Tak nevim - sem to někde někdy čet. Ale mě to příliš nezajímalo, protože zelí fakt nemusim.
Dopr.... a už zase radim. Začínám ty baby chápat, proč vode mě všecky utíkaj :-(

téda NČ (Ája - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:39:08
nech toho, dyk sem skoro slzu zamáčkla! Jsem se ouplně rozlítostnila, čtouc, kterak suché housky nemáš, všecky utíkaj.. A jinak - ad téma - myslim, že ti můžu dát částečně za pravdu... občas se asi fakt potřebujeme vypovídat... Ale já osobně jsem zvědavá i na názor protějšku ;-) (teda - neumim posoudit, do jaké míry se SMÍ lišit od toho mého :-)) Tak nesmutni, probudil jsi ve mně mé opatrovatelské sklony a mnoho nechybí, abych ti zadělala na bábovku, nebo tak něco (umim dobrou - mramorovou :-)

Šmarjá, ženský, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:40:34
tak už ho chudáka Nýčeho netrapte, dyk si to nezasouloží. Pardon, nezaslouží. Radši byste mu měly poslat virtuální vepřovou pečeni a dvojnásobný množství zelí, ať nám ještě dlouho vydrží, vždyť na čí úkor byste se pak bavily? Copa nejste rády, když se kolem vás taky takovej jeden vochomejtá a snaží se vám poradit, zalichotit a ještě vám půjčí svůj volant nebo šaltpáku?

No jasan, Ajo, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:42:41
konečně jedna, co to chytla za správnej konec. Rozlítostněný srdíčko tluče zběsile a mramorová bábovka se peče a chudák Nýče nakonec místo suchý housky bude mít ke kafi i zákusek. Jen aby mu nezaskočil drobek z bábovky, jestlivá by to nechtělo i šlehačku navrch, aby to lépe klouzalo do žaludku?

Bédo, (Ája - Mail - WWW) 10.01.2006, 15:44:50
no šlehačka se asi snese na cokoli vyjma toho vepřovýho, ne? :-)))

Du z pr pro ty housky (NČ - Mail - WWW) 10.01.2006, 17:33:58
Ájo, móc děkuju, bábovku ale prosím néééé! Ani zo šlahačkou. Vlastně vůbec nic sladkýho, kromě uplně hořký čokolády (no, ale ta zase nejni sladká, když je uplně hořká, žejo).
Jináč všecko vod masa, uzenin, cigár a alkoholu k večeři můžu.
Snad to eště stihnu, než mně zavřou.


NC (Jarka - Mail - WWW) 10.01.2006, 19:37:55
A ja ti dam sladkou pusu!! Jen tak, protoze si provokater a ze Zizkova.

eNčé, za co tě proboha zavřou ? ? (Wendy - Mail - WWW) 11.01.2006, 08:00:23
Co jsi provedl ? A kdy tě zase pustěj ? ?

PS.: add 10,1,06 (Wendy - Mail - WWW) 11.01.2006, 08:01:55
K mému včerejšímu příspěvku : vážně to je fakt až od slov : Ale vážně...

NČ, tak dobře (Ája - Mail - WWW) 11.01.2006, 08:14:15
na bábovku kašlu, vymyslíme nějaký masíko :-) Ale stejně - v jedné věci se s tebou do polemiky malinko pustím - a to ohledně toho, že by se takovéhle věci měly učit ve škole namísto vět euklídových, kozinových, pytágorových a nevím jakých eště... Osobně si myslím, že jakákoliv takováhle teze, byť sebepečlivěji vtloukaná v mládí do hlavy, se tam prostě neuchytí do té doby, než si dotyčný sám nabije ústa a neodhalí tuhle skutečnost sám... Prostě tohle jsou podle mě (narozdíl od pythágorů a spol.) věci nesdělitelné, bez vlastní zkušenosti neaplikovatelné...
No a co teda namísto bábovky? Taky umim super gulášek - podle tatínkova receptu - je FAKT mňamkovej - ten už by prošel? :-)))

HA! (Míša - Mail - WWW) 11.01.2006, 09:44:29
Koukám, že my - ženské plémě - jsme fakt nepoučitelný. Jen ňákej chlap trošku zafňuká, už se mu nabízí dobrovolnice na vaření a na pusinkování :)) A pak si stěžujeme... ach jo.
Zajímalo by mě, zda měl NČ aspoň tu suchou housku :)

Jo, housky byly dokonce dvě. (NČ - Mail - WWW) 11.01.2006, 10:46:46
K tomu míchanice z 15 angl. slaniny a čtyr vajíček. Dost dobrý!
I guláš s knedlikama by prošel - jasně!

Míša má pravdu... (Wendy - Mail - WWW) 11.01.2006, 13:44:54
náš opatrovnický komplex někdy nezná mezí.
A houstičky, anglická slanina a vajíčka (doufám že smažený na cibulce) - tak to bych si taky dala...je to píšu, už slintám.

šlehačka a vepřový ne? (Béda Traktorista - Mail - WWW) 11.01.2006, 14:03:28
Hloupost. Není nad to, když do pekáče dáme voloupaný brambory, na to nahoru naskládáme vepřový masíčko, vosolený, vopepřený a celý to zalejem šlehačkou a dáme péct, až se celým bytem line libá vůně a sliny se sbíhaj a sousedi a sousedky mlaskaj a vůbec, už teď na to dostávám chuť a to to jenom píšu.

Tak vážné téma, hodné (master - Mail - WWW) 11.01.2006, 14:22:54
vážného zamyšlení i seriozní a plodné diskuse obou pohlaví...
A ono se zvrhne v obyčejnou virtuální žranici. Chjo...

Bédo (Ája - Mail - WWW) 11.01.2006, 15:07:16
nojo, jsem si pak taky vzpomněla, ale prvotně jsem měla představu těch nadejchanejch bílejch kopečků, co by se na vepřu knedlu zelu vyjímaly dost divně :-))


mastere - nojo, je to skandál! Ale musíš uznat, že jsem se snažila bejt plodná, ba co víc - i diskutovat, a to zcela seriozně! Bábovka a guláš se tam vloudily jen tak jako na okraj :-))

Vy mi dáváte... (Kamila - Mail - WWW) 11.01.2006, 15:19:36
...před chvílí jsem jedla a jak to čtu, mám sliny jak Pavlovův pes....

Jsem na tom stejně (Míša - Mail - WWW) 11.01.2006, 15:24:27
K obědu jsem měla akorát jogurt s celozrnnym rohlíkem a Béda tu vytáhne tak těžkej kalibr. Skoro jsem měla chuť oblíznout monitor :))

Míšo, klidně si ho voblízni, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 11.01.2006, 15:41:07
ale myslím, že ti chutnat nebude. Raděj zajdi k řezníkovi a do mlíkárny a místo jogurtu s celozrným rohlíkem si dej pořádný jídlo. A Nýčeho můžeš přizvat ke stolu, ať má svátek!

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: