[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
NÁVŠTĚVY ZA ÚČELEM SEXU?
Rubrika: [poradna]

Ahoj Kudlanko, je mi 24 let a za svuj zivot jsem mela dva důlezite vztahy.Jeden trval 5 let a byl vcelku bezproblemovy, ale vice mene to byl ten „prechozeny“ typ vztahu, takze jsme se rozesli. Nebyl vlastne ani zasadni důvod. Jen nuda, nejspiš. Ale ja si našla partnera se kterym jsem pak byla přes 2 roky a bylo to peklo na zemi. Bil me, podvadel a ublizoval mi. Dlouho mi trvalo nez jsem se oprostila a pochopila, ze takhle to nejde. Milovala jsem ho a on si to nezaslouzil…

    


     Ale proč vlastne pisu: Nyni uz 3 měsíce vedu „vztah nevztah“, s clovickem, na kterem mi silene zacalo zalezet. Ovsem je tu problem. On tvrdi, ze vztah nechce. Je o 10 let starsi a po rozvodu (ted uz asi 4 měsíce), a usuzuji, ze svou zenu velice miloval a ona ho opustila.


     "Pritel" si nasel me.On me "sbalil" a ted najednou couva. Nechapu to. Nejdriv byl hrozne hrr, jako kdyby se do me zamiloval, ovsem to mu vydrzelo jen neco pres tyden. Pak nahle zpatecka a uz bylo jasne, ze pujde jen o sex.


     Za dobu 3 mesicu jsem byli jedinkrat mezi lidmi (na veceri) – a to jen proto, ze to bylo prave to prvni rande na oblbnuti. Pak uz jen sliby, co se nenaplnily. Pritom stale tvrdil, ze je mu se mnou hezky. Hlavni problem spociva v tom, ze ja tohle nesnesu. Respektive nesnesu nejistotu, zda jsem jedina, nebo si takhle na noc obcas vola i jine... Nikdy se na toto tema nebavi a skonci to neprijemnymi sms. Naposledy, kdyz jsem se zarekla, ze tohle ne a asi 14 dni jsme mu na sms odpovidala stale stejne, ze k nemu nepojedu, abych mu delala pouze lehkou divku, se hrozne snazil. Byl mily a vlidny... a ja samo porusila zasadu a jela. Vse bylo bajecne.


     Pak jsem porusila jeste jednou a bylo to jeste hezci, protoze neslo pouze o sex, ale vic jsme si povidali a byl hodny, mily, dokonce se neodvalil a neusnul jako obvykle, ale hladil me! to pro me byl naznak toho, ze se to nekam posouva.... ale asi jsem jen naivni husa, co si to namlouvala, protoze to zrejme byla jen zmena taktiky, jak me presvedcit, abych nas vztah neukoncila.


     Rano, ale vstal se mnou (coz jindy neudelal) – ale co se nestalo:  ja objevila pod umyvadlem nevybaleny nakup a neslo se nevsimnout, ze je tam i damska kosmetika. Jako spravny srab jsem mu to nerekla do oci, ale napsala z prace sms.Vysvetleni znelo, ze byl nakupovat a volal mu kamarad, at JIM nakoupi nejake veci. Dle meho nazoru kravina, protoze ktera z zenskejch si necha nakoupit kosmetiku od chlapa?? Ale nechala jsem to byt... jenze pet dni nato jsem se mu nedovolala, nebot mel vypnuty mobil i presto, ze to vypadalo, ze chce, abych na noc prijela. Takze co me nenapadlo. Ze tam ma jinou, protoze mi kdysi řekl, ze kdyby to tak bylo, vypne si telefon.Takze jsem napsala dost peprnou sms a od te doby to jde do haje... stale jen on si porouci. Jeho stanovisko zni, ze chce absolutne nezavazny vztah a to bud prijmu ci ne. Dale stale slycham srovnávani s manzelkou. Je toho hodne, ale je tu jedna dost podstatna vec. Ja mam zvlastni vnitrni pocit, ze on je ten pravy, jen to chce cas...


     Ale treba jsem jen cvok. Je mozne doufat, že ze vztahu postaveneho na nocnich navstevach za sexem, může vzniknout normalni vztah? Nebo si jen neco namlouvam? Ja bych byla ochotna cekat, ale potrebovala bych alespon vedet, ze tohle dela jen se mnou, ze si nebuduje neco jineho s jinou. Proste ze spi a vede jakysi vztah pouze se mnou, ale nevim, jak ho donutit odpovedet ... a muze preci lhat... nevim... nechci si zas ublizit, ale to uz jsem stejne udelala, protoze me na nem zalezi vic nez je zdravo.


      Je mi jasne, ze rada bude znit – vykasli se na nej. A tak vlastne ani nevim, proc doufam, ze by to mohlo byt jinak, ze by mohlo byt mozne, aby jeste nekdo dalsi veril, ze staci jezdit na noc a snazit se s nim povidat a poznavat se a prekousnout vsechnu nejistotu ohledne zenskych a ze jednoho krasneho dne si uvědomí, co ve me ma a jaka jsem... Ale asi jsem jen blazen. Lucifer


ODPOVĚĎ


Milá čertice, zkusím ti odpovědět tak, jak bys si asi přála:


a)       je smutnej po rozvodu, proto se nechce vázat, ale ono se to poddá


b)      určitě, když to vydržíš, tak tě bude milovat


c)       je ti věrnej, nevěř svým očím, věř jemu…


d)      …. atd.


 


Holčičko, na čtyřiadvacetiletou holku máš těch průserů za sebou až až… Jestlipak to nebude tím, že sis na život poněkud „přivstala“? Nebereš to všechno až moc hopem? Panebože, léta, kdy bys si měla jen užívat krásného a rozverného mládí – a ty si je takhle ničíš..


Svůj komentář ti napíšu až po všech ostatních – ale – prosím vás všechny, buďte shovívaví a ve svých radách upřímní, ale ne drsní. Vím, že příběh Luciferky tomu svádí… daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Kvadratůra kruhu? (NČ - Mail - WWW) 30.11.2005, 09:40:42
Jak bejt v tomdle případě upřímnej a současně nedrsnej???

Kvadratůra kruhu??? (NČ - Mail - WWW) 30.11.2005, 09:43:05
Jak bejt v tomdle případě upřímnej a současně ale nedrsnej?????

(Katka - Mail - WWW) 30.11.2005, 10:19:48
Ptám se jen proč všichni ve vašich letech hledáte něco hodně trvalého. Na trvalý s dlouholetý vztah je dost času, správně řekla Daniela - užívej života, poznávej sebe i ostatní lidi. On asi neche být savzovaný a ty se zbytečně trápíš. Pamatuj, že nikdy nikdo, když nebude chtít být jen tvůj tak nebude! A může to být klidně i manžel, je to nakaždém člověku jak se bude k tomu druhému stavět. K tobě se tvůj partner evidentně čelem nestaví!

Pro Lucifera (Sidisan - Mail - WWW) 30.11.2005, 10:27:46
Lidi se nemění. Ano, v detailech, možná vyzrávají, získávají zkušenost. Ale v podstatě se nemění. Pokud ti na partnerovi něco teď vadí, je smělé myslet si, že se v budoucnu zcela změní. To se nestává.
Pokud se tvůj partner chová tak, jak píšeš, je rozchod jen otázkou času. Protože jeho chování má všechny znaky toho, že jen "čeká na lepší". A je možné (podle náznaků, o kterých píšeš), že hledá už i aktivně. Zřejmě do vztahu šel s dobrými úmysly. Ale teď už je to jen setrvačnost, pohodlnost. "Je lepší být s kýmkoliv a mít sex, než být sám.", je zřejmě jeho úvaha. Jestli má za sebou drsný rozchod, pak může být, že není ještě se vším srovnán. Možná by rád, ale není schopen mít vztah jako takový. To těžko změníš. Nemyslím, že ti to dovolí.
Vidím jediné možné východisko při zachování důstojnosti: vztah ukončit. Dává ti na vybranou, ultimátum. Dobrá, zvol tedy ne. Při tom se opři o přátele a najdi si časem jiného partnera, který půjde do vztahu se vším všudy. Včetně odpovědnosti. O tu tvůj přítel zjevně nestojí. ("Jsi odpovědným za to, cos k sobě připoutal. Jsi odpovědný za svou růži.") Myslím, že tě nemá rád. Je mi to líto.


Odkud je citát (Sidisan - Mail - WWW) 30.11.2005, 10:32:49

Citát je z Malého Prince.
Tuhle pasáž si je možno osvěžit i na tomhle odkazu:
http://www.volny.cz/biger/liska.htm

Luciferka, (zuzana - Mail - WWW) 30.11.2005, 10:36:18
prosím Ťa, nedovoľ, aby sa Tvoj život zúžil iba na tento jediný záujem! Uč sa, zabávaj sa, choď si s kamarátkami zatancovať, či na koncert... možností je veľa. A potom možno zistíš, že na tomto človeku Tvoj život nestojí :O))
Nedávno som kdesi čítala, že poznanie a osobný rast sa vždy ohlasujú bolesťou. Tak tú bolesť v zdraví vydrž, nech Ti je v ďalšom živote na osoh!

(Marťa - Mail - WWW) 30.11.2005, 11:08:27
Nemyslím si, že u muže čtyři měsíce po rozvodu relativně dlouhého manželství můžeš hledat vážnější vztah ( zvlášť pokud svou ženu miloval, jak říkáš). To je moc krátká doba. Myslím, že než si to člověk vnitřně vyřeší, trvá to tak dva roky. Potřebuje poznat další ženy a mít srovnání, trošku se rozhlídnout a rozlítnout. Rozvod pro něj určitě nebyl lehkým obdobím.Snažila bych se na tom vztahu moc nelpět, ale člověk chce nejvíc to, co nemá a co mu uniká, viď? Máš krásný věk, rozhlížej se taky.

(Gréta - Mail - WWW) 30.11.2005, 12:08:32
Sidisan: podle mých zkušeností, lidi se mění leda k horšímu :-))))

Lucifer, (Inka - Mail - WWW) 30.11.2005, 12:28:04
ve 24 letech se nedá o vztahu říct, že je přechozený, máš krásný věk a každý ten život žije nějak, ale rozhodně nemáš zmeškáno. Asi by bylo pro Tebe lepší si hledat svobodného člověka, lidé po rozvodu jsou vždy dost zdeformovaní ať už to bylo z jejich viny či tam zůstalo ukřivdění, trvá to leta než se vrátí do normálu a některým se to ani nepodaří. A jestli miloval manželku (jinak by jí s Tebou nesrovnával), tak není co dodat, asi usilije o to, aby se vrátila, není to vůbec neobvyklé. S Tebou si pouze narovnává pošramocené mužské sebevědomí, že má na mladou, když mu manželka odešla, ale o lásce to není, nemá cenu si něco namlouvat. Nikam Tě nevodí, nechce se s Tebou ukazovat na veřejnosti, možná, že Ty cítíš, že on je pro Tebe ten pravý, ale on on to tak necítí, jinak by se choval jinak, nevaž se ve svém věku na člověka, který nemá vyřešené city z předchozího vztahu uvnitř sebe. To, že to je s ním občas krásné, když mu nevyjdou plány jinde které měl, to není pro plánování budoucnosti, pouze pro sex. Pokud v tom budeš pokračovat, ztracíš čas. Je lepší rychlé bolestné odříznutí než trápení léta, ale je to Tvá volba. Hodně štěstí.

A jeje (Julinka - Mail - WWW) 30.11.2005, 13:40:21
Hmm, tak to mi neco vzdalene pripomina :-) Viz muj pribeh s kartackem na zuby :-) Co takhle jezdit na noc bez toho aby jste se spolu vyspali? Nahradit to kartama a povidanim, nanejvis nevinnou masazi a uvidi se jestli te porad bude chtit na noc nebo ne :-)

(Iva - Mail - WWW) 30.11.2005, 14:14:00
Co mi to jen připomíná...... asi před půl rokem jsem tu také uvedla svůj příběh, který rozpoutal bouřlivou diskuzi. Ten příběh nebyl se šťastným koncem. Většina z těch, co mi psali, to předpokládali. Nakonec jsem to ukončila. Asi to tak mělo být. Jen dodnes nevím, jestli je to epidemie, že dnešní muži středního věku nechtějí, jak my rády říkáme, vážný vztah a chtějí si jen užívat nebo je to vina nás žen. Možná si o to svým přístupem a chováním říkáme a oni toho pak jen využijí. Zkrátka to na nás vždy poznají.Pokud je to tak, můžu jen doufat a snažit se, abych se tak příště nechovala.

Lucifer (mila - Mail - WWW) 30.11.2005, 15:44:28
nechapu jedno: proc si nenajdes normalniho chlapa? Tenhle jeste dlouho nebude OK, opustila ho zena, kterou miloval.. potreboval nutne sex, ty jsi byla po ruce.. Proc cekas vic..? Mam pocit, ze mas masochisticke sklony.. :-)

(iva - Mail - WWW) 30.11.2005, 15:56:41
Mílo,
mám na tebe prosbu, mohla bys definovat výraz "normální chlap" a popř. návod jak se pozná.

Vážení - tohle je všechno o něčem jiném.... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 30.11.2005, 18:06:06
Mám ten pocit (a asi se moc nemýlím), že je to o totální ztrátě sebevědomí, sebeúcty, o odsouhlasení "čehokoliv", jen když budu mít se ke komu přitulit, někoho, kdo mě občas pohladí, nebudu sama....
A tak se oči nepřivírají, ale jsou zcela slepé,
srdci se poručí nevnímat,
uši slyší jen to výjimečně hezké...
JE TO TOTÁLNÍ DEVALVACE OSOBNÍ HODNOTY.
Bohužel, v tomhle se v současné době plácá strašně moc mladých žen - nechápu to, ale musím to konstatovat. Nejen z té spousty výpovědí, poslaných do Kudlanky.
PROČ? Vždyť tohle je jak droga - když tomu druhému dovolíte, aby vás trochu ponížil, příště to zkusí víc -
a každým ponížením, které je tolerováno, se už předem souhlasí s tím dalším, horším...
A výmluvy?
Těch se najde - stejně jako alkoholik pro pití, tak i tyhle začátky domácího násilí si současné i budoucí oběti vždycky najdou :-(.
Myslím, že by to stálo za vážnou diskuzi - pokud kdokoliv máte nějaký nápad, PROČ se tak děje, PROČ si dívky tak málo věřej - a především JAK JIM PORADIT (mnohdy jsou fakt v dost těžké situaci, nemyslím jen Luciferku) - napište mi na redakci.
dík, daniela

Reakce (Karel K. - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:44:24
Přemýšlel jsem, co napsat. A pak jsem si přečetl, co napsala Sidisan. Psal bych zbytečně - napsala to dokonale. Přidávám jen podpis.

Kudlanka (Karel K. - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:53:18
Jo, tak myslím, že i Ty jsi to napsala hezky a přesně - s nadhledem. Souhlas, souhlas, souhlas.
Jak jim poradit? Co třeba: že každý má to, co si zaslouží a co si vybral? Luciferka si vybrala tohle a tak to má. Když bude chtít něco jiného - je to prosté - prostě hledat jinde :)

Ale on rekl, ze vztah nechce. (Jarka - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:54:24


Ale on rekl, ze vztah nechce. (Jarka - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:54:26


Ale on rekl, ze vztah nechce. (Jarka - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:54:27


Ale on prece jasne rekl, ze vztah nechce. (Jarka - Mail - WWW) 30.11.2005, 20:59:27
Je mu s tebou dobre a to mu vyhovuje, prijdes, odejdes, bez zavazku.
Me osobne by urazelo takove chovani, mela bych pocit ponizenosti. Radeji bych se vyrvala do polstare, ale ublizit a ponizit bych se nedala.
Rekla bych, ze ti jaksi chybi zenska hrdost. Ale to se uz asi v dnesnim svete nenosi, ze?

To Karel K (Sidisan - Mail - WWW) 30.11.2005, 21:59:30
Díky. Těší mě, že se ztotožnuješt s mou reakcí. Snažil jsem se vyjádřit svůj názor, jak jen to na těch pár řádkách šlo. Zdá se, že tedy úspěšně... A abych se zase já vyjídřil k ostatním, to o nedostatečném sebevědomí bude pravda. Tahle rovina problému mi unikla. A přitom je velmi podstatná!
Stejně by mě zajímalo, jestli to naše pisání Luciferce nějak pomůže...
Ale musím ještě i něco poopravit Karle K. - jsem ten Sidisan. Tedy chlap.:-) (sidisan.bloguje.cz)

on zadny vztah nechce (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 04:50:00
vyhovuje mu ze ma sex a budoucnost si s tebou neplanuje. Neupinej se na cloveka ktery o tebe nestoji a najdi si mladeho kluka. Nekoho kdo te bude milovat a bude s tebou rad ( a nejenom v te posteli).

Danielo (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 06:20:00
proc si divky tak malo veri, to mne taky zajimalo. Proc se spokoji temer s nicim a za odmenu davaji cele svoje ja? Asi proto ze si samy sebe nevazi. Zenska hrdost je staromodni. Vubec nepochybuju ze tahle generace mladych devcat (az si prozijou svoje vztahy bez zavazku) bude vychovavat svoje dcery k "vyssi divci". Holt teprve lety na to prijdou. Skoda.

Kdyby to nebylo k breku :-( (NČ - Mail - WWW) 01.12.2005, 06:43:14
tak je článek i diskuse k popukání :-)

Snůška generalizací a předsudků. ( - Mail - WWW) 01.12.2005, 08:48:32


Pro Ivu (mila - Mail - WWW) 01.12.2005, 09:39:55
Jak poznat, ze chlap je normalni? Tak nejak z indicii, jak se ke mne chova.. Napr.:Kdyz s nekym chodim, tak to prece neni jenom o spani, mame podobne zajmy, mame si o cem povidat, utvarime si spolecne pratele, planujeme - zezacatku treba jenom to, kam pojedeme pristi vikend na vylet, nestydime se s nim pred svymi prateli.. To, co popisuje Luciferka je jen torzo vztahu - ten clovek ji potrebuje jenom na sex, protoze na vic se ted neciti, porad se placa v tom vztahu s manzelkou.. Takze z toho tezko muze vzniknout neco uchopitelneho,co hleda ona.. asi tak.. jinak navod, kde normalni chlapy hledat, nemam.. asi je nejlepsi nejdriv dat do poradku sebe sama, vyzarovat ze sebe pohodu a on se nejaky ten spravny a normalni chytne sam..:-)

Chybějící vzor (Gréta - Mail - WWW) 01.12.2005, 17:53:28
Ahoj Danielo,
to je zajímavý téma a pokud jsou všechny ty dopisy v poradně ze života, trápí asi spoustu žen. Napadlo mě k tomu, že vlastně nemáme žádnou historickou zkušenost, jak se samy za sebe zodpovídat v životě. Vždyť ještě nedávno byl ženský život zcela spojen s rodinným prostředím, manželem a dětmi. A před svatbou dívka poslouchala rodiče. Nevím, jestli kdy v historii lidé přemýšleli jako nyní v posledních 50 letech, s jakým partnerem mají společné zájmy, shodnou se a bude se jim dobře žít. Předpokládám, že jim na to taky nikdy nikdo dříve nedal několik let, aby randili, spali spolu a poznávali se po všech stránkách. Umíte si to představit před 100 lety? Pan farář by je roznesl!
No a nejspíš to v nás stále je, ulovit někoho, kdo je aspoň trochu přijatelný, v duši se za něj vdát a pak snášet, co život přinese. Protože všimněte si, že třeba Luciferka si myslí, že je to ten pravý, ač o něm nic neví a veškeré jeho reakce jsou odmítavé!
Co si o tom myslíte?


Greto, jsou pravý, bohužel... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 01.12.2005, 18:09:35
ač mám občas dost bujnou fantazii, tohle bych prostě nezvládla.
Napsala jsi to hezky a myslím, že by bylo fajn dát to nějak všechno dohromady... Zkusím napsat nějakej dotazník, anketu... snad to zvládneme a alespoň těm mladejm, nezkušenejm a nešťastnejm holkám trochu pomůžeme...
dík, d.

(K - Mail - WWW) 01.12.2005, 20:50:04
To co rekla Greta, na tom neco bude. Taky si myslim, ze dnesni doba dava za vzor vyumelkovane krasavice a hodne zen se tim trapi, ze kdyz nejsou vychrtle s velkyma prsama a oteklymi usty tak nejsou in a muzi o ne nebudou mit zajem.Mam mnoho kamaradek, ktere mely leta normalni postavy nebo trosku pri tele a ted jsou z nich skoro anorekticky a neji.Drive to nikomu nevadilo jak vypada ( nerikam nekomu neuskodi trosku zhubnout a zpevnit se cvicenim), ale vetsinou se to pak prezene.I kdyz vetsinou chlapi tvrdi, ze se jim ty silikonky z casopisu nelibi, ale kdyz je vidi na obrazku nebo ve skutecnosti tak slintaji.

( - Mail - WWW) 02.12.2005, 05:34:53
Nedavno se mi dostala do rukou knizka s nazvem "Proc muzi miluji mrchy",bohuzel jsem zapomnela autora. Ale "mrchy" nebyly v knizce brany jako nejake vulgarni zeny,ale proste zenske,ktere znaji svoji hodnotu,nelpi na vztahu,ze to je jen jedine v zivote,co je naplnuje; maji sve zajmy a konicky....Knizka popisovala urcite situace a k ni bylo pridano,jak se v dane situaci chova "mrcha" a jak hodna zenska. Docela dobre pocteni.Ty by jsi Lucifer potrebovala urcite vic jak polovinu z chovani te "mrchy". Nic ve zlem. Chapu,ze k svemu milenci? citis cim dal silnejsi pocity,ale proc? Z ceho ten vnitrni pocit,ze on je pravy? Tim,ze Ti na rovinu rekne,,ze chce nezavazny vztah a da ulimatum,bud prijmes a nebo ne? Jak muzes byt ochotna cekat,az mu to konecne docvakne,co ma v Tobe,kdyz ted,na zacatku to vubec neni prave orechove? Na lasku musi byt dva a kdyz jeden to tak neciti,nicim ho nedonutis. Tim,ze z nej budes dolovat odpovedi,jestli spi jeste s nekym? Neblazni!Mej nejakou hrdost a nech to plavat,i kdyz to bude bolet. A jeste mu trochu zatop pod kotlem,nebud vzdycky dostupna,nechavej si take vypnuty telefon,nebo mu treba zavolej az za dva dny po jeho zavolani,proste si s nim jeste pohraj,jako on s Tebou. A jeste jeden postreh,on kdyz stale porovnava Tebe s manzelkou,tak to z toho neni vubec venku a me by to desne urazelo. Hodne sily!
Jak psala K,me to take prijde,ze se hodne hledi na to,jak desne je zenska hubena a vyumelkovana a vetsina chlapu mozna po tech zenskych slinta. Zit by s nima nechtel nikdo. Jedna znama je take takovy typ,hubenoucka,sice svoje,ale veliky prsa,permanetni make-up,vzdy super obleceni. Chlapi kolem jen vrkaji.Jo a jeste vdana. Vzdycky ji nekdo pozve na schuzku,ale JEN jednou.Nikdy vic,je nudna a hloupa,o nic se nezajima.... A nechape proc...

( - Mail - WWW) 02.12.2005, 05:35:39
Psala Layla,zapomnela jsem napsat jmeno

Danielo - Kudlanko Bezbožná (NČ - Mail - WWW) 02.12.2005, 06:21:04
Bezva nápad s tim dotazníkem pro nezkušený mlaďounký!!! Možná i praktický cvičení pro nezkušený mlaďounký by neškodilo.
Tak, kdybysy třeba sháněla lektory....


http://www.motto.cz/show_book.asp?bid=365 (Inka - Mail - WWW) 02.12.2005, 15:09:46
tady je ta knížka.

(ahoj - Mail - WWW) 04.12.2005, 18:59:31
nepřipojím se k ostatním, co tu Luciferce radí, aby byla hrdá, aby vzhtah co nejdříve ukončila.

Naopak. Doporučuju Luciferce, aby se řídila instinktem, který jí velí, aby v tom vztahu (zatím ?) setrvala.

Není náhodou, že ji muž s takovou nabídkou zaujal, podle mě "reagovala" právě na jeho výzvu k nezávaznému vztahu.

Když vidím s čím zápasí, tak chápu, proč s ním je.
Všechny rady nahoře jsou založeny na jediném : nedává perpektivu ? nedává jistotu ? nedává lásku, jak si ji Lucifer a rádci představují ? Pryč od něj ! Honem se sebrat a utéct :-) Protože, kdo nesplňuje naši představu, (o vztahu - o nás sobě samých) od toho je potřeba honem letět pryč :-)

A přesto právě takový vztah může Luciferku dovést tam, kde na to je potřeba mít notný kus odvahy.
Možná ji přivede k tomu, že NIC není jisté, a že není důvod, abychom si byli tak zatraceně jistí sami sebou.

Hrdost... ponižování ...
o čem ta slova jsou ?
jen o našem egu, třesoucím se a chvějícím, aby nedostalo nafrak :-) aby mu něco neublížilo :-)

Odvahu, Luciferko, projdi tím vztahem, na konci vyjdeš silnější a nebudeš už na tolika věcech lpět





magor (katka - Mail - WWW) 04.12.2005, 19:46:28
prvni pritel ji bil a ponizoval a misto aby se poucila z chyb predeslych ,tak do toho sameho vztahu skoci znova a dozaduje se souhlasu od lidi na netu,aby ji rekli ano zustan s nim,on za to stoji.....jsi sadomasochisticky magor..a lidi jako ty,kteri se sami vkladaji do roli obeti,ti nikdy nebudou stastni.

Nazdárek Hippíku, kdes byl tak dlouhou??? Už jsem Tě postrádala!!! (Inka - Mail - WWW) 05.12.2005, 12:09:36


Sorry, ale to nejsem já. (hippie - Mail - WWW) 05.12.2005, 12:38:08
Pokud bych sem psal, tak se podepíšu. A takovou kravinu bych nenapsal :-)

Fakt né? (NČ - Mail - WWW) 06.12.2005, 09:16:14


holka, prober se! (célie - Mail - WWW) 06.12.2005, 23:24:21


souhlas (. - Mail - WWW) 06.12.2005, 23:28:12


tak já jsem asi chlap... (viva - Mail - WWW) 07.12.2005, 10:47:22
... nebo nevím, ale já bych obhajovala spíš toho muže. proboha, a co by jako chtěla po necelým měsíci? přísahy nehynoucí lásky a snubní prstýnek? po tak krátké době to přece není žádný "vztah" a "partner" - navíc, když jí rovnou řekl, že vztah nechce - on na ní žádný podraz neudělal. to jen ona má svoje očekávání : "JÁ jsem se rozhodla, že to vztah bude a jestli to TY nechceš respektovat, tak to seš ale hnusnej, já chudinka malinká, oběť největší..."
souhlasím s kudlankou v tom, že tady je problém autorčina sebevědomí - proč se tolik holek tak strašně váže na chlapy a hledá sebepotvrzení prostřednictvím vztahu? to je přece strašná zátěž právě pro ten potencionální vztah! kromě toho - jestli je panáček 4měsíce po rozvodu, tak je rád, že je rád - očekávat, že se bude hrnout do nových závazků je - přinejmenším strašně naivní.
co takhle trochu nadhledu, dát tomu čas, nechat toho chlapa dýchat - pokud jsi ho zaujala, tak se sám projeví.
(ale podle mých zkušeností ten první vztah po rozvodu/rozchodu bývá takový pročišťovací - jako že už jsem schopen být i s někým jiným, ale je to jen terapie, nejde bohužel až tak o tu druhou osobu)

100% souhlas s Vivou (Jelenka - Mail - WWW) 07.12.2005, 10:53:09
- asi jsem taky chlap.

PODĚKOVÁNÍ (Lucifer - Mail - WWW) 07.12.2005, 13:54:48
Zdravím všechny lidičky, kteří mi zde radili.Vážím si vašich rad a pomoci.Musím uznat,že máte ve spoustě věcí pravdu.Jediné co vidím jako problém je,že já si to vše uvědomuji.Ač to možná z předchozího nevypadá,připadá mi,že jsem vcelku normální pohledná a inteligentní holka,ale nevím,jak z toho začarovaného kruhu ven.Možná vážně nedostatek sebevědomí,možná strach ze samoty,co já vím...každopádně vím,že vedu svůj život špatně,ale at se snazím sebevíc ho změnit nejde mi to. Zaujalo mě,že ve svém věku bych si měla užívat a ne se chtít vázat,ale asi jsem v tomto prostě jiná.Chtěla bych mít trvalý vztah a začít něco budovat...možná jsme všechny své vztahy vzala od začátku špatně a proto jsem tam kde jsem.Možná,že jsem vlastně nikdy nezažila jen tak normálně s někým chodit....vždy to bylo rovnou vážné.Bydlení společné a tak...Zřejmě ve svém věku ani nevím jaké to je jen tak s nekým chodit,vídat se jen občas když mají oba čas...Třeba jsem hodně ovlivněná tím,čím jsem si prošla,ale to je na dlouhou debatu...
Každopádně všem mockrát děkuji.
Luciferka

pro vivu (iva - Mail - WWW) 08.12.2005, 15:57:32
Ten vztah nevztah trvá 3 měsíce (ne necelý měsíc jak uvádíš...), 3 měsíce jsou krátká doba, to je pravda. Bohužel se nám Luciferka zamilovala a vnímá to intenzivněji a tak trochu bezhlavě.Myslím, že všechny závěry jsou předčasné a dala bych tomu víc času.
Ovšem určitě ne za cenu ztráty vlastní hrdosti!

Je mozne doufat, že ze vztahu postaveneho na nocnich navstevach za sexem, může vzniknout normalni vztah? (Nofnak - Mail - WWW) 09.12.2005, 12:39:06
Samozřejmě. I vztah čistě sexuální je naprosto normální.

Je mozne doufat, že ze vztahu postaveneho na nocnich navstevach za sexem, může vzniknout normalni vztah? (Nofnak - Mail - WWW) 09.12.2005, 12:39:45
Samozřejmě. I vztah čistě sexuální je naprosto normální.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: