| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| SVATBA - NEBO SOUŽITÍ? " PAPÍR" ANO, ČI NE? |
| Rubrika: [úkol pro vás] Milá Danielko, nikdy jsem nedoufala, že i a já budu někdy od Tebe potřebovat poradit. No, ale stalo se. S přítelem chodím čtyři roky. Jsem nesmírně šťastná, opravdu mi nic nechybí. Problém ale nastal před měsícem, kdy mě přítel přesně na naše výročí požádal o ruku. Hrozně mě to překvapilo a musím říct, že i vyděsilo. Ne, nepochybuji o něm, opravdu ho miluji z celého srdce.
Neřekla jsem mu ani ne, ale ani ano. Nevím si rady. Já bych zatím raději žila jak se říká, jen tak na hromádce, ale to přítel nechce připustit. Ještě musím dodat, že bychom chtěli oba už dítě. Já v tom nevidím žádný problém. Vždyť by vše fungovalo jako do teď, potom by jsme měli vlastně jen ten papír. Prosím poraď mi, od té doby kolem mě přitel chodí opatrně. Ne nedělá scény, snaží se, jen vidím, že ho to moc trápí. Ještě bych měla asi říct, že bydlíme v bytě, který jsem koupila já sama a též si ho zařídila. Nechtěla bych, aby byl ve společném majetku. Chtěla bych mít vždy otevřená vrátka a proč vlastně ne. Vím, že existuje předmanželská smlouva, ale zase mi to přijde divné, oznámit to příteli, aby se neurazil nebo aby se ho to nějak nedotklo. Možná mám strach i z toho, že takhle přesně to měli moji rodiče, a nakonec se rozvedli a mamka, která vše vybudovala, taky rázem o vše přišla. Díky moc za rady – tobě i vám všem, Lenka
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
vis, mne to pripada (Alenka - Mail - WWW) 25.11.2005, 04:01:37
jako tady kanadska manzelstvi. Muzeme spolu mit dite, muzeme spolu spat, muzeme se milovat, ale na moje penize mi nesahej! Bude rozmezeno presne co je moje a co je tvoje. Byt je muj a o ten se delit nebudu v zadnem pripade! Ach boze..co by za to spousta holek dalo mit hodneho kluka co si je chce vzit! O co ti Lenko vlastne jde? Vlatnictvi pro tebe znamena vic nez tvuj pritel? Rikas "miluju ho z celeho srdce" ale hned nato vyplyva ze svuj byt milujes vic. Manzelstvi je kdyz lidi spolu chteji sdilet vsechno. Aspon podle mne. Strasne si protirecis, promin!
Alenko (Alicka - Mail - WWW) 25.11.2005, 04:41:39
souhlasim na 100%. Jestli miluji tak se vsim. A po ctyrech bajecnych letech by snad melo byt jasne jestli je clovek rozhodnut tak a nebo onak.
Lenko, (Aknela - Mail - WWW) 25.11.2005, 05:41:29
To je docela legrace, o pár článků dál jsme na toto téma narazili:)
Já žiju na hromádce, máme dítě, všechno je skvělý...ale můj důvod pro tohle všechno je asi trochu jiný než ten tvůj. Finanční určitě ne, máme společné konto, moje peníze a jeho peníze jsou naše peníze, jinak si to ani nedovedu představit. Bez dítěte asi ano, teď už určitě ne. Já bych si naopak svatbou celkově polepšila, ale možná právě proto nechci. U tebe mi ale připadá, že se prostě hrozně bojíš, že se ti stane to, co se stalo tvým rodičům. Ale to je přece jenom na tobě, abys tomu zabránila, ne? Jestli se ti nepříčí samotná idea svatby a celé je to o těch zadních (finančních) vrátkách, tak to zkus říct svému příteli. Řekni mu proč se tak bojíš a třeba si to pojistěte smlouvou.
Se mu fakt divim, že u Tebe zustal!!!! (NČ - Mail - WWW) 25.11.2005, 06:36:51
Teda, já, kdybych už se vodhodlal k tomu kroku požádání vo ruku, a byl sem vodmítnutej (a už se mi to v dávný minulosti jednou stalo); přitom je docela a uplně fuk, jestli by to bylo formou "ne", anebo formou "já si to rozmyslim". Tak bych tam už druhej den nebydlel. A to ne z uražený ješitnosti, alebrš pro jasný poznání, že jestliže ji nepřesvědčily ty předchozí čtyry roky, tak co asi může vymyslet za, řekněme, dva tejdny.
Jo, a pokud bych jí to teda nabídl a pokud by v tý době existoval nějakej JEJÍ zásadní majetek, tak má nabídka by docela AUTOMATICKY byla doplněná i mým výslovným požadavkem na sepsání předsvadební majetkový dohody.
Manželství (Lucie - Mail - WWW) 25.11.2005, 07:25:54
No to píšete opravdu jen články o mě. Svatba je moje noční můra od doby, kdy mě naši chtěli hned po škole provdat za jednu skvělou partii, na to co se dělo, aby se tak nestalo bych radši nevzpomínala. Přítel, se kterým jsem čtyři roky to ví a tak se mě ptát ani raději nezkouší, ostatně je sám rozvedený, tak tam nějaké to malé trauma je taky. Mluvili jsme o tom, že jestli bude dítko, bude potřeba to udělat, ale zatím to nechcem ...drtit. Jak říká Plzák, radši to nerozmazávat.
Lenka, (zuzana - Mail - WWW) 25.11.2005, 07:33:17
majetok, ktorý si nadobudla pred uzavretím manželstva sa automaticky nestáva spoločným majetkom manželov! Pokiaľ vieš zdokladovať, kedy si si byt a zariadnie kúpila, za žiadnych okolností sa tento byt nemôže stať predmetom majetkových sporov - lebo je tvoj.Na to ti netreba uzatvárať s partnerom žiadnu predsvadobnú zmluvu, ba ani mu to nemusímš hovoriť... :))) Pokiaľ chcete mať deti - a to zrejme chcete - radila by som ti vydať sa aj z čisto praktického hľadiska kvôli deťom. (Otázka priezviska, príp.dedenia a pod.). Možno toto všetko neznie veľmi romanticky a citovo, ale nemusí byť na škodu rozmýšľať aj prakticky a právne. Aˇkeď toto dorozmýšľqaš, zabudni na to a MILUJ, ŽI !
Prajem veľa šťastia.
Kéž bych měla někoho, kým bych si byla jistá a kdo by mě požádal o ruku... (Gita - Mail - WWW) 25.11.2005, 08:29:56
Achich ouvej. Ještě jednou si přečti, co napsala Zuzana a nestresuj.
No, já mám spíš dojem, (Vodoměrka - Mail - WWW) 25.11.2005, 08:48:33
že Lence zas nejde až tak o majetek, jako o svobodu... o ten pocit svobody, o možnost se rozhodnout a odejít, a bojí se, že v papírovém svazku to bude těžší... a taky znám dva až tři páry, co takhle spolu dlouho žili na hromádce a všechno klapalo a v okamžiku, kdy to stvrdili okroužkováním, najednou se to zvrtlo. Jo, pouta jsou pouta a když se v nich někdo necítí volně a dobře, je to zlé.
Je to tak, jak napsala Zuzka... pokud ti jde o majetek, Lenko, tak se bát nemusíš... pokud ti jde o tu volnost a svobodu, pak je to jen a jen na tobě, co je pro tebe přednější... všechno je otázka priorit... ale jestli je tvůj partner fajn chlap, tak ti jistě pocit svobody nechá, neutrápí tě a nesváže tě ani v legálním svazku. Přeju hodně štěstí...
nevím co řešíte, (Inka - Mail - WWW) 25.11.2005, 08:50:53
byt píšeš, že jsi koupila, tudíž je v osobním vlastnictví pouze na Tvé jméno zapsán od určitého data na katastru nemovitostí, pokud je družstevní tak je to stejné, ale jsi vedená jako podílník družstva na družstvu od určitého data též. Předsvatební smlouva není povinnost a majetek nabitý před svatbou je pouze toho na koho byl napsaný, pokud to nějak nezměníte později, takže není ani nutné o tom diskutovat. Pokud já bych chtěla mít děti, určitě bych se vdala, děti se mají rodit a vyrůstat v manželsvtí, je to takový morální závazek pro všechny zůčastněné a hlavně je to normální. Ale každý dělá, jak to cítí a to je u každého jiné. Myslím, že od Tvého přítele to byla hezká nabídka, které by sis měla náležitě považovat a kterou on jistě nedělá každý den, na kterou spousta žen toužebně čeká (občas i marně) a je to samozřejmě před tím na domluvě těch dvou lidí. Také se Ti může stát, že se Tvá odpověď-neodpověď Tvého přítele dotkne (což bych se mu ani po 4 letech chození nedivila) a začne uvažovat docela jinak a pak se možná budeš divit Ty.
Lenko (Jarka - Mail - WWW) 25.11.2005, 14:29:06
Pozadal te o ruku v den vaseho vyroci... urcite o tom premyslel a chtel aby to bylo romanticke a hezke...nerekla jsi ani ano ani ne, ale on pocitil studenou sprchu. Doufam, ze to dobre dopadne, preji vam moc a moc stesti, at uz jste spolu nebo ne.
Na 100% svatba (carie - Mail - WWW) 25.11.2005, 14:52:28
Myslím, že máš pocit, že jsi ta, která má možnost volby. Ale ono to není napořád. Něco se semele nebo je tady ČAS a ten je bohužel vlídnější pro pány. Je to vlastně právní zastřešní rodiny. Ono se to třeba teď nezdá, ale je to hodně důležité.
vodomerko (Alenka - Mail - WWW) 25.11.2005, 17:44:34
jestli ji jde o pocit svobody, o moznost kdykoliv odejit.. a zaroven mluvi o touze mit dite....to je nejaky divny, ne? Chuda
uteklo mi to (Alenka - Mail - WWW) 25.11.2005, 17:47:27
chtela jsem rict ze lituju tohobudouciho ditete!
deticky (Johanka - Mail - WWW) 25.11.2005, 22:02:21
Ahoj,
pokud chcete deticky, tak to uz je takovy zavazek, ze nejaka "spoutanost" svatbou to uz fakt nevytrhne, naopak z pravnich a dalsich hledisek je lepsi se vzit. Znam sice pary, co maji deti, nemaji svatbu a jsou v poho, ale podle me uvazovat na "svazanim" svatbou je v pripade planovani deti scestne, tam uz jste svazani tak jako tak (a mnohem vic!). Bez deti je to jina vec. Tam naopak chapu chlapy (ridceji i devcata :)), ze se do svatby nezenou, pokud se jejich protejsek nezene do zakladani rodiny, protoze jim to prijde zbytecny. Ja to taky respektuju a budeme se ted po peti letech brat zaroven s tim, ze chceme zacit pracovat na rodince :) S majetkem to tu uz vysvetlili jini, co bylo nabyto pred svatbou, je vlastni, stejne tak myslim, ze i kdyz clovek treba dedi behem manzelstvi, je to jeho vlastni a ne SJM, pripadne lze u cehokoli pozadat o vyjmuti (treba jsem se s tim setkala, kdyz kupovala manzelka nemovitost za zdedene penize, tak chtela, aby to nebylo v SJM, zrejme pro klid rodiny, nevim). Takze vsechno jde :) Ja treba mam taky radsi ucty oddelene, ale ciste pro poradek, ktery chci mit ve svych penezich; partnerovi rozhodne verim, ze by nic nerozhazel, kdybych mu neverila, tak s nim nemam spolecnou domacnost :)
Nebudte (Aknela - Mail - WWW) 25.11.2005, 23:33:22
na tu Lenku tak huste:)))
Urcite bych uz predem nelitovala jeji potencialni deti a tim tak neprimo naznacovala, ze je Lenka nezodpovedna budouci krkavci matka. Jenom proto, ze ma pochyby. Ty ma do urcite miry snad skoro kazdy, ne? Ja si spis myslim, ze je lepsi pochybovat a o svatbe premyslet, nez nadsene skakat do stropu, ze me vubec nekdo pozadal o ruku a nezustanu na ocet.
Svatbaaa (Nicnestíhačka - Mail - WWW) 26.11.2005, 00:43:22
Ano ano, jsem jednoznačně pro svatbu! Miluju svatby! Jupííííí :-) Jdi do toho po hlavě a hned, protože zítra tě třeba přejede tramvaj a nic si neužiješ:-) Dobrou
Aknelo, ctu dobre?? (Mrska - Mail - WWW) 26.11.2005, 01:50:49
"Ja si spis myslim, ze je lepsi pochybovat .. nez nadsene skakat do stropu, ze me vubec nekdo pozadal o ruku .. " To neni nekdo, vzdyt ONI JSOU SPOLU CTYRI ROKY !!!! Pokud po ctyrem letech nevi jestli ho chce tak proc marni cas????
Mrško, (Aknela - Mail - WWW) 26.11.2005, 04:34:51
Moje reakce byla spíš na ty kudlanky, které narážejí na to jak čas letí, holky stárnou a co by za to jiné daly, kdyby se mohly vdávat:)))
A k tomu jestli Lenka neví jestli toho svého kavalíra chce...myslím, že ho chce, ale nechce se vdát. To jsou dvě odlišné věci. Já také toho svého chlapa chci, chci s ním žít třeba až do smrti a plánujeme další děti. Ale nechci si ho vzít, protože insituci manželství neuznávám. S láskou, nebo chtěním toho druhého to nemá nic společného. Prostě jenom vidím svět jinak:)
hmmm, Aknelo (Mrska - Mail - WWW) 26.11.2005, 05:47:14
taky jsem si myslela ze vidim svet jinak. Zili jsme s mym budoucim manzelem rok na hromadce, pak jsem otehotnela a doma jsem mamce oznamila ze "prece se nemusime hned brat jenom proto ze jsem tehotna..."Tenkrat jsem to taky videla jinak (my jsme se chteli vzit tak jako tak jenom jsme nevideli duvod proc s tim spechat nez se narodi detatko). No, dopadlo to tak, ze jsem se vdavala v 8 mesici. Po zivotnich zkusenostech co mam (kdybych mela dceru) doporucila bych ji tak nejak to same. S ditetem svatbu.
Mrško, (Aknela - Mail - WWW) 26.11.2005, 06:50:25
Můžu se zeptat co změnilo tvůj názor? Proč jsi se nakonec vdala a vidíš to jako nejlepší alternativu?
Docela mě to zajímá, protože moje zkušenosti s žitím bez papíru jsou (zatím) veskrze pozitivní. Žiju ale v Kanadě a tak náš vztah je common law husband-wife a prakticky se na nás legálně vztahují stejné zákony jako na sezdané. Zajímalo by mě ale, jestli vidíš nějaké pozitivum na sňatku mimo té legální stránky věci. Dík:)
K tematu :) (Johanka - Mail - WWW) 27.11.2005, 10:58:35
Ahoj,
vesela historka k tematu: vcera jsem se vykecavala se sousedkou, a ta vypravela, jak pred dvaceti lety prisel napadnik pozadat o ruku jejich dcery, tak se nadsene zeptali, jestli bude mimino, a kdyz se dozvedeli, ze ne, tak ho budouci tchan serval, co teda otravujou se svatbou a proc do toho ma strkat prachy :)
K tematu (šimona - Mail - WWW) 28.11.2005, 09:32:22
Nedávno jsme o tom s přáteli mluvili. Rozebírali jsme nynější trend žití "na psí knížku", na který nemáme zcela negativní názor. Ono takové poznání druhého v praktických situacích "soužití" nejsou k zahození ( především tak v období roku až dvou).
Nicméně nás zaráží jiná věc tj. současný trend "nepřijetí závazku". Jakoby z nás vyprchala síla osobního přijetí závazku za sebe sama i dalšího člověka sebevíc blízkého. Kam chceme dojít, když si nepřipustíme závazek? Jakým chceme být vzorem svým dětem, (pokud ovšem nějaké vůbec chceme - je to závazek!)? Závazek bolí, závazek nepřestane jen proto, že nám momentálně nesedí. Díváme se na naše vzdálenější i méně vzdálené předky s menší či větší úctou. Jedno jim, ale nemůžeme upřít. Přijímali závazek a moc o tom nepřemýšleli. Dostáli mu s větší či menší pevností, ale přijali ho. Mnozí za těžkých okolností. Je v tom určitá pevnost charakteru. Máme ji jěště někde v sobě? Jsem ráda, že podle výše zmíněných reakcí asi někdo z nás ještě ano. Díky
Aknelo, (Inka - Mail - WWW) 28.11.2005, 13:44:55
v tom to asi právě bude, že žiješ jinde, mám pontencionální švagrovou Irku žijící s Francouzem ve Skotsku, žijí na hromádce přes 10 let, teď čekají děťátko a brát se také nechtějí. Ona mi říkala, že tam je to vše právně ochráněné a jakmile žije s mužem ve společné domácnosti víc jak dva roky, tak kdyby se rozešli, musí nejdříve k soudu a rozdělit se o majetek a vše jako před rozvodem. Ale v Čechách je to jinak a navíc tady dost těžce funguje to nepřijetí závazku jak psala Šimona, takže bych řekla, že je to manželstvím tak nějak právně zastřešené. Nevím jestli je to i v jiných zemích jinak. Asi je to pro spoustu lidí psychlogická záležitost, protože rodina ve Francii ji nepočítá do rodiny, protože nemají manželství, je to smutný.
Aknelo (Mrska - Mail - WWW) 29.11.2005, 00:49:34
vidim na snatku pozitivum (i kdyz vy v Kanade, zrovna tak jako tady v USA jste jakoby manzele v ocich zakona). To je ale presne o cem mluvim. Ze mas podle zakona urcita prava. Ze se neoctnes na ulici jenom proto ze jste se pohadali (to pak musis chodit joooo po spickach abys panicka nepohorsila). Mne zarazi v Cesku ty mlade holky co zijou s mladikem 5 let, pak se rozejdou a co ted? Zenska tou "psi knizkou" ztrati mnohem vic nez chlap - ztrati cas a ten ji nikdo nevrati!!! On si proste najde mladsi model a uziva si dal. Ona je najednou 30+ a sama, pratele co meli byli taky jeho pratele, tak ztratila i je. Asi jsem staromodni, my jsme se vdavaly brzo. Mne pripada ze ve 30-ti hledat noveho partnera - ze to uz je zenska stara. Bijte mne ale stejne si to myslim. Proto bych doporucila toto: zit na hromadce? Ano, ale ne naporad. Rok nebo dva a potom svatba. Jinak holka dava zadarmo to nejcennejsi co ma - krasu a mladi. Cas pracuje proti ni a cas - ten si za prachy nekoupis :)))
Mrsko, (Layla - Mail - WWW) 29.11.2005, 02:21:52
pardon,ale Tvoje nazory mi prijdou dost staromodni!!Nemyslim si,ze ve 30-ti je pozde hledat partnera,toho muzes najit v kazdem veku.Sama znam zenskou,co ji je kolem 50-ti a ma novou znamost. Ono to je take dost o postoji,jak se clovek a na co citi. Kdyz budes sedet v koute a narikat,ze nikdo neni,tak ani nebude. A co myslis,po 5-ti letech ziti na psi knizku chlap nic neztrati??On bude porad fesak,zadne vrasky,brisko....Jen zenske utika cas??I zenska si muze najit mladsi model. A ze ztrati "jeho" pratele,tak snad i ona ma svoje pratele,ne? Ja sama si myslim,ze ziti na psi knizku neni nic spatneho,ale pokud uvazuji dva o decku,uznavam z pravnich hledisek manzelstvi.
Souhlas s Mrskou a Inkou (Gita - Mail - WWW) 29.11.2005, 10:30:30
Tedy nic proti Tobě, Aknelo, ale já se připojuji k Mrsce a Ince. Mrska to vyjádřila líp, než bych sama dokázala. Já si taky myslím, že dnešní doba je pro ženy strašně nevýhodná. Ano, máme víc svobody než naše babičky a emancipaci a já nevím co všechno, ale za jakou cenu? Když nám nějaký floutek posere život tím, že nám opravdu "vezme ty nejlepší roky", tak se nás nikdo nezastane. Myslím, že dřív by se to nestalo, a to nejen kvůli instituci manželství, ale snad i proto, že sociální kontrola byla větší. Mně bude 25 a ocitla jsem se v situaci, kdy jsem chodila 5 let s mladým mužem, až jsme ten vztah "přechodili". Jasně, je mi 25, to není nějaká tragédie a šance ještě jsou - ale je jich čím dál míň a to není pesimizmus, to je realita. No a když si představím, že si v lepším případě teď někoho zase najdu, kdo splní mé představy o partnerovi, zase spolu 5 let budeme chodit a pak zase nic, žádné závazky, žádné děti ... žádná svatba..., tak je mi tak nějak smutno. Ano, bojím se. Protože bych si přála mít rodinu, kde jaou maminka a tatínek manželé. Prostě tradiční model rodiny. Já vím, že papír ti partnera neudrží, ale souhlasím s tím, že se pak strany ani moc neobtěžují něco řešit...
Pohádka pro nerozhodné děti... (master - Mail - WWW) 29.11.2005, 11:56:54
Na tokání, u Tokání, tokal tetřev k tetřevici.
"Chtěla bys být ženou mojí? Samota je na palici. Už se nechci lesem toulat, chci mít s tebou tetřívčata, když mi kývneš, oplodním tě, budeme mít paterčata". Tetřevice poposedla, větev se s ní zhoupla, láskyplně, nevěřícně, očkem po něm loupla. "Kdepak, chlapče přelétavý. Ty nejsi ten pravý. Ty si pouze svůdník lstivý, moc mladý a hravý. Počkej za rok, za dva, za tři. Počkejme až vyspěješ, já se k tobe zase vrátím, pak rozhodně uspěješ". Neradostně zakokrhal, nadul se a toknul, s větve slétl ke kaluži, žíznivě si loknul. Tetřevice omámená tím vyznáním lásky, slétla k poli, posekaném a zobala klásky. Na tokání, u Tokání pak se stalo drama, kde se vzala, tu se vzala, liška vychytralá. Tetřívek zas teskně tokal, chledal svoji tetřevici, sám se nechtěl toulat lesem, samota je na palici.
Floutek? Posere život? (NČ - Mail - WWW) 29.11.2005, 11:57:06
Ježišmarjááá!
Voni teď choděj po ulicích nějaký floutkové, a s pistolema v rukách nutěj ubohý, bezbranný, připitomělý, chudinky nechat si vod nich posírat životy?
No jasně (Béda Traktorista - Mail - WWW) 29.11.2005, 12:44:20
a nejčastěj pětadvacítky plus, aby z nich pak za pět let nechali vopuštěný plustřicátnice, co už nemaj vo koho zavadit. Takže na tyhle ty bacha, děvčata, hledejte zásadně jen vo hodně starší nebo vo hodně mladčí, co nejsou floutci a nekradou nejlepčí léta. Maj to napsaný na čele, nebo na těle? Sakra, už nevím.
Bylonebylo ( - Mail - WWW) 29.11.2005, 12:44:50
Jedna paní, říkejme jí A, se moc chtěla vdát. I vzala si pána B. Měli společné přátele, kteří žili na psí knížku - pána C a paní D. Paní A do nich často hučela, že by se měli vzít, a používala argumenty, které tu stojí výše u většiny dam. Byla s tím trochu otravná. Po několika letech manželství a starosti o děti paní A došla k závěru, že mateřství a manželství byl její veliký omyl, že to není cesta pro ni, a rodinu opustila. Pán B z toho byl pěkně vedle, ale nakonec to přežil a dnes po rozvodu s paní A (papír pro ni nebyl žádnou překážkou) chystá druhý pokus s paní E, které je 41, takže podle většiny z vás už vlastně žijící mrtvola bez šance na životní štěstí :-))
A pointa? Pán C s paní D žije dál - už 12 let na psí knížku s dětmi a jsou šťastní. Chcete-li se brát pro to, že pro vás oba znamená svatba jakýsi rituál vyjádření pouta a ochoty zkusit to a zavázat se až do konce svých dnů, jděte do toho. Chcete-li se brát proto, že je to právně výhodnější, že se to "má", že je pak "těžší" odejít (svatá prostoto!), vykašlete se na to - jsou to vyhozený prachy. Pa.
Béďo traktoristo, NČ (Gita - Mail - WWW) 29.11.2005, 12:50:55
taky bych vedla takový machrovský kecy, kdybych byla chlap.
No ale jestli vás ten "floutek" tak nasr.., tak se vam a vsem tem floutkum s pistoli v ruce omlouvam.
Gito, (master - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:05:58
když už musíš, tak musíš. Já se ale vždy spotím, když slyším sprosté slovo od dámy. Když už musíš, tak místo nasr.., napiš napíp. Místo "je to na..., klidně napiš na exkrement, je to na...., klidně napiš na mezinožku. Hned to zní jinak. Vždyť i v té televizi se dnes pořád jen pípá...Jdi s dobou! Pa.
Gittuš! (NČ - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:13:06
Nene - floutek mě vopravdu nenasr... :-)
Jen žasnu nad tim strašlivym údělem ubohýho, tupýho ženskýho pokolení, kerý je, podle Tvejch úvah, na floutky bezvýhradně a beznadějně vodkázaný, a nemá jinou možnost volby partnera, než jedině floutka, vod kerýho si vzápětí nechá posrat život.
Od pána ze Žiškova (master - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:28:18
už se to dá, semo támo, přejít mlčením, protože - ehm..., starého, tento, novým kouskům nenaučíš, že jo? Ale stejně jste to tu pěkně zaexkrementovali. Jsem zvědav, co na to redakce, která si vyhrazuje právo... :-)))
( - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:35:36
Pán ze Žižkova jen reaguje na předchozí text. Rozhodně nebyl PRVNÍ kdo použil výraz vo floutkem posranym životě.
Takže ani nemám potřebu se vomlouvat komukoliv.
Ale já jsem přece (master - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:49:22
nechtěl pána ze Šiškova nějak napíp. Ani paní Gitu. To v žádném případě.
Nejlepší způsob, jak zapomenout na všechny trampoty, je vzít si malé boty. To mi říkala jedna paní. Mně se mé myšlenky také občas někam zatoulají, až mě opustí úplně...a pak jsem také napíp. :-))) NČééé a víš, co mi ještě ta paní povídala? Sem se musel smát, jako píp. Představ si, že ona přestala běhat pro své zdraví, když zjistila, že se jí stehna o sebe třela tak, až se jí zapálily kalhotky... :-)))
To nemusela přestávat. (NČ - Mail - WWW) 29.11.2005, 13:56:24
Měla běhat dál ale bez kalhotek!
Teda, stejně musely bejt dost hrůůůza votřesný, když je měla až na stehnech! A aspoň by měla míň praní a taky rychlejší předehru.
(Béda Traktorista - Mail - WWW) 29.11.2005, 14:34:20
floutek nefloutek, připomíná mi to jednu kolegyň z práce, co porád remcá, že nejhorší sou ty vdaný, co se jim doma manželství rozpadlo a ještě nejsou rozvedený a po těch že chlapi jedou, protože nejsou nebezpečný a tudíž sou v kursu, a tím že ubírají šanci těm všem nešťastnejm a rozvedenejm a dlouho samotnejm ženskejm, vo který pak nikdo nestojí, protože se jich svobodný a rozvedený chlapi bojej, že se jim chtějí pověsit na krk. No, trochu vod tématu, ale vysvětluju tím svůj komentář. Tož tak.
(Gita - Mail - WWW) 29.11.2005, 15:17:45
Sorry Béďo, ale ono to tak je.
Jen nestačím žasnout, jak se dá můj příspěvek překroutit. Floutek nefloutek + zbytek.
Omluva (Gita - Mail - WWW) 29.11.2005, 15:25:49
Koukala jsem se na svůj příspěvek a opravdu jsem tam TO SLOVO použila. Takže se omlouvám, neuvědomila jsem si to. Tolik k používání sprostých slov.
Mrzí mě, že se debata zvrhla ke zhazování a posmívání. Já jsem nenapsala, že na mě (nebo kohokoli jiného) čekají floutkové nebo prostě jinými slovy lidi, kteří mi provedou jen to nejhorší. Ale stát se to může a já nemůžu za to, že mám po tom všem už strach (a myslím, že nejsem jediná). Vyjádřila jsem svoje pocity, aniž bych někoho urážela. Jestli jsou vám k smíchu, tak doufám, že vás ten smích brzy nepřejde, protože nejsem zlomyslná... Dřív se mi diskuze na Kudlance líbila, protože se mi zdálo, že když tu má někdo s něčím problém (a i takové věci se, milý NČ a Béďo traktoristo , stávají), tak tu najde nějakou radu. Nevím, co si o myslí ostatní, nakonec masterův příspěvek hovoří za vše, ale myslím, že dneškem má kudlanka.cz o jednoho příznivce méně.
Milá Gito, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 29.11.2005, 16:15:27
vždyť takový osud, ne-li horší, čeká i toho muže/nefloutka, který marně hledá a nenachází, a bojí se, že sedne na lep nějaký proradný mrše (která se dá někde oplodnit a pak to na toho chudáka hodí - nepsal to tady náhodou NČ). Tzn. má mít větší strach muž (z ženy) nebo žena (z muže)? ... Myslím ,že na tu otázku nejlépe odpoví nějaký erudovaný právník (co je výhodnější - být ženou či mužem?). :-)
na to je jednoducha odpoved Sigmunde (Mrska - Mail - WWW) 30.11.2005, 00:53:19
vyhodnejsi je byt.....chytrou zenou :)))
a ted k Gite (Mrska - Mail - WWW) 30.11.2005, 01:08:07
nechapu proc jste se do nas tak pustili. Neznam chlapa ktery by se trapil ze uz je mu ke tricitce. Zenske maji tzv.biologicke hodiny a pro ne je cas mnohem nesmlouvavejsi. V dnesni dobe kdy zavazek (jakykoliv zavazek - at je to svatba nebo dite) se nenosi, je mi tech mladych holek lito a to je vsechno co jsem chtela rict. Je mi lito ze sex rozdavaji kdekomu (jakoby si sebe nevazily). Skutecne jsme si nemyslely ze nase dcery budou mit tak nejiste vztahy. A jeste nez se do mne pustite, tak ja osobne nemam dceru, mam 2 syny ale to nic nemeni na skutecnosti ze to maji holky tezsi (a delaji si to tezke - bohuzel - samy) a prijdou na to az v pozdejsich letech.
Joo, a ja jsem nic nerekla o tom ze 50-ti leta dama by nemohla najit partnera. Samo ze mohla - rozvedeneho, tak jako je i ona rozvedena.
(Layla - Mail - WWW) 30.11.2005, 02:57:29
Teda Mrsko,tak to jsi me dostala. Takze holek, ktere ziji jen tak na psi knizku litujes,protoze rozdavaji sex kde komu?? To je hodne jednostranny a hloupy nazor. Tim padem,ja mezi ne take patrim...A prave pod svicnem je nejvetsi tma. Mam nekolik vdanych kamaradek,tedy se zavazkem,a jak si prave uzivaji mimo manzelstvi,ty by jsi se nestacila divit. A kdyz se ptam,proc jsou neverne,tak mi reknou,ze ani nevi,asi proto,ze jsou vdane.Pche.A kdyz byly bez zavazku,tak nevyvadely jako ted. Holky to maji asi opravdu v jistych vecech tezsi,nenapada me,cim si pritezuji. I kluci kolem triceti citi,ze chteji rodinu a deti,neboj nic,dokazi o tom i otevrene mluvit a se sveho okoli znam,co stale hledaji a marne. A jinak ta 50-ti leta dama - jeji manzel pred 1o-ti lety tragic.zahynul.Ona je desne pozitivni,prijemna,ma spoustu aktivit a smrnc i v tech 50-ti a ten jeji neni samo rozvedeny,ale svobodny a o 15 let mladsi model! A kdyz se po 5-ti letech dva rozejdou,at uz jako manzele nebo druh & druzka,tak ta holka(a i ten kluk) na tom bude psychicky stejne blbe tak jako tak,jen s tim rozdilem,ze kdyz se ji nekdo zepta na jeji stav,jedna rekne rozvedena a druha svobodna....Tot muj nazor...
teda Laylo (Mrska - Mail - WWW) 30.11.2005, 04:08:05
s tou pani co si v 50-ti poridila mladsi model - mno, neni ji co zavidet, vzdyt si poridila syna. Chlapi jsou jak znamo nevyzrali a o 15 let mladsi chlap neni zadna vyhra. Jooo, kdyz si 50-ti lety chlap poridi kuratko, tomu rozumim. Ona je taky nevyzrala, ale na tom prece nesejde, jemu nejde o jeji mozek.
Ale vratme se k tomu mladochovi co si ho ta pani poridila. Jezisi, ja ji teda lituju!! Existuje porekadlo: kdyz je chlap v urcitem veku jeste svobodny MUSI s nim byt neco setsakra v neporadku. Jinak by ho nejaka uz davno sezobla. Anebo je pani pri penezich??? To bych tedy nechtela, vztah ve kterem je zahadou PROC se mnou ten mladik je? Potrebuje maminku? Kucharku? Penize????
k tematu (Mrska - Mail - WWW) 30.11.2005, 04:57:12
Simona tady nahore mluvi o zavazku a o schopnosti zavazek prijmout. Takze nechteji svatbu (to zavazuje) nechteji deti (to setsakramentsky zmeni tvuj zivot). Chteji mit svobodu a uzivat si. Jsem rada ze jsem se narodila v te spravne dobe, nechtela bych byt dnesni tricitka s 2-3 "psima knizkama" ale bez "opravdoveho chlapa" ktery stoji pri mne.
Dobré ráno všem. (master - Mail - WWW) 30.11.2005, 07:33:25
Specielně pro paní GITU
Gito, nechoď nikam, pěkně prosím, smutně koukám... Zůstaň tu s námi. Vždyť tady je docela dobrá parta, ne?Ujišťuju Tě, že na mnohých jiných serverech jsou diskuse mnohem, mnohem horší, až vulgární. A jaká by to byla diskuse, kdyby měl každý na všechno stejný názor. To by dopadlo tak, že by všichni poddiskutéři psali, že souhlasí s názorem pana(í)X. Ona ta písmenka neumí do všech detailů zaskočit za mluvené slovo a pak z toho mohou vznikat i mnohá nedorozumění.:-)) A s tím "píp" to byl jen humor! :-))
A vopravdu k původnímu thématu? (NČ - Mail - WWW) 30.11.2005, 08:18:53
Tak jo.
Mimo svuj údiv nad setrvánim dosavadního partnera ve vztahu, po vobdržení jejího negativního stanoviska ke sňatku po čtyřletym soužití, mi kudlu v kapse vodevírá postoj Lenky k závazkům všeobecně: 1) Nechce jakejkoliv závazek na papíře. 2) Chce s nim mít dítě. Z toho vyvozuju, že závazek ve formě dítěte je pro ni zanedbatelnou malicherností. Nechtěl bych se narodit jako její dítě!
Milá Mrsko, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 30.11.2005, 12:29:21
tragédií je být chytrou ženou Mrskou. Tím reaguji na tvé komentáře v tomto fóru. Např. tvá reakce na Laylu: proč paušalizuješ a odsuzuješ/ironizuješ? Takhle se snad nechová dospělá/chytrá žena. Konkrétně tvůj text o mladších mužích než partnerka, nebo o svobodných mužích v určitém věku (jak vlastně poznáš "určitej věk"?).
Doporučoval bych ti vyjadřovat se konkrétně vždy k nějaké osobě, jestliže chceš kritizovat. Třeba tak, jak to dělám já k tobě. Layla uvedla konkrétní příklad nějakého pro ní známého vztahu a ty to zobecníš a odsoudíš ... drž se vždy toho konkrétního, protože jinak to jsou jen zbytečné plky. A nikdy nevíš, co tě potká: být x-citka a navíc rozvedená asi také pro tebe nic moc. Nikdo nemá nikoho v partnerském vztahu na doživotí, ani když to je na papíru a jsou děti - pamatuj a podle toho se chovej! (Až budou tomu tvému dávat metál za statečnost a hrdinství a nebudeš vědět proč nebo za co, tak ti to prozradím a nic za to nebudu chtít). Pro NČ: Docela si myslím a potvrdilo se mi to, že někdo má fóbii např. na pavouky, myši nebo hady ... tak podle toho usuzuju, že třeba Lenka má fóbii na "papírový" závazek, ale ten "dítětový" je pro ní přijatelný. -> Úhel pohledu :-)
Sigi, nesouhl. (NČ - Mail - WWW) 30.11.2005, 12:55:44
Pro ni je nepřijatelnej JAKEJKOLIV závazek.
Jenže vo dítěti neuvažuje jako jako vo závazku, nýbrž jako vo SVÝ hračce, kerou by si docela ráda vyzkoušela.
Sigmunde (Mrska - Mail - WWW) 30.11.2005, 22:36:03
spatne sis to vylozil, to nebyla kritika. Ja tu zenskou skutecne lituju!!!
Mrsko, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 01.12.2005, 00:00:49
paušálně lituješ (a dost pravděpodobně odsuzuješ) někoho, koho vůbec neznáš a nemůžeš se v tom orientovat. V tomto případě "lituju" tebe. :-)
kdepak, neodsuzuju (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 00:13:23
proc bych ji odsuzovala? Zenska je samotna vic nez 10 let, asi nema deti a ze zoufalstvi si poridila syna. Mit nekoho. Jen blazen si predstavuje ze je stastna. Stastna muze byt jenom s osobou s kterou "klikne" - kdo je jeji spriznena duse, kdo ma stejne zkusenosti, postoje, konicky, pratele, zazitky...atd. Kluk o 15 mladsi (at je to kdokoliv) ji to nemuze nabidnout.
vis, Sigmunde (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 01:20:33
byvavaly doby kdy jit na Kudlanku byla radost. Bylo to potesenim, splkla jsem si tady s ostatnima zenskyma o vsem moznem. Kazda hodila do kupy svoje zazitky, starosti, trapeni nebo co se ji prihodilo a ostatni reagovaly. Byvavalo to fajn. Posledni dobou je nebezpecne vyjadrit se k cemukoliv, protoze okamzite nasleduje: "...ubohy tupy zensky pokoleni...bezbranny pripitomely chudinky..." a podobne. Je na case se poohlednout po jine web site - jako Gita? Hmmm, asi jo. Nekde kde si muzu popovidat, vyjadrit svuj nazor bez toho ze hned budu pasovana na blbecka.. Netvrdim ze mam ve vsem pravdu, jsem ochotna diskutovat ale tohle neni diskuze, tohle je shazovani a hospodske kecy.
Mrsko, (Layla - Mail - WWW) 01.12.2005, 01:51:46
Co mas za problem?Proc ta zapsklost? Kudlanka je stale bezva jak byvala. Kdyz pises o vyjadrovani svych nazoru,zkus se mozna zpetne podivat JAK se vyjadrujes. Nebo tak reagujes bezne?Ze s kazdym jsi hned hotova,delas soudy o lidech a situacich,o kterych vis dost malo,kazdej je divnej,kazda chudinka (+roznozka),kterou TY absolutne litujes.....Tohle je poradna,kam pisou holky,co si nevi v danou situaci rady a ty takhle a pak jsi udivena z reakci druhych. Co Te zere? Ja uvedla priklad te zminovane damy proto,ze jsem chtela "mezi radky" Gite rict,ze v 25 letech nemusi smutnit nad rozchodem,ze ji urcite jeste nekdo fajn potka.Ze se da zamilovat v kazdem veku. A ty hned na me s nejakyma paranoidnima dedukcema...jsi ale naprosto vedle jak ta jedle,mysli si co chces. Jo a Kudlankou to rozhodne neni,ty Tvoje pocity.
Laylo (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 03:15:28
kde jsem napsala ze je kazda chudinka? Natoz rozhodnozka - slovo ktere nikdy nepouzivam.
Laylo (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 04:10:58
Precetla jsem si zpetne vsechny moje prispevky k tomuto tematu abych videla ze je spatne JAK se vyjadruju.
"Kazdej je divnej, kazda chudinka + roznozka...." jsem nikdy nenapsala a ani se takto nevyjadruju. Co jsem ale napsala je ze holky tema "psima knizkama" trati. Pokud te to tak pohorsilo, Laylo, moc se omlouvam.
Teda Mrsko :-((((((((((((((( (NČ - Mail - WWW) 01.12.2005, 06:57:38
Musim se chcanechca vozvat.
Slova "...ubohy tupy zensky pokoleni...bezbranny pripitomely chudinky...", sem tady fakt použil. Ovšem jejich smysl, zejména účelovou nadsázku zjevně nechceš pochopit. A navíc - já si skutečně nedokážu vážit člověka (lhostejno, zda muž či žena), kerej za sebe dobrovolně, za plnýho vědomí, dělá rohožku i fackovacího panáka současně.
ja vim NC zes to byl ty (Mrska - Mail - WWW) 01.12.2005, 12:49:13
a uz dopredu se bojim jak citlivou radu das te co ji v poradne ma ten jeji jenom na sex :(((((
Divnej přístup (NČ - Mail - WWW) 01.12.2005, 13:00:32
Kdyš víš, že sem to byl já, tak proč napadáš celou Kudlu?
A vo moje rady se fakt bát nemusíš. To nejsou ani citlivý ani necitlivý rady, nejbrš jen a jen moje pohledy na věci uvedený. A komu se nelíběj, tak si je rozhodně k srdéčku stejně nevezme. Moje citlivá rada tobě: Přespříliš moc a přespříliš citlivě se strachuješ.
No nazdar.... (Honey - Mail - WWW) 16.03.2006, 04:34:59
No já nějak nestíhám...ten chudák romantickej, co tě požádal o ruku, by si to měl přečíst, co píšeš , a už by to nikdy neudělal a radši by zdrhnul! Doufám že se tak stane, protože seš fakt divná...
|
Zadní vrátka jsou sice hezká věc, ale myslím si, pokud víš, že s tím člověkem chceš mít děti a chceš s ním být je svatba asi to "správné" řešení a předmanželská smlouva je kompromis. To co se stalo Tvým rodičům se přeci nemusí stát Tobě! To je můj názor, jen nevím, jak moc je platný.