[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
EN TEN TYKY - DVA MILENCI...
Rubrika: [poradna]

Ahoj Kudlanko! Je mi 21 let a studuju. Bydlím už 3 roky s přítelem, mojí první láskou. Když jsme se seznámili, udělala bych pro něj všechno. On mě moc nemiloval... Časem jsme se spolu sžili a začali se doopravdy milovat. Oba jsme věřili, že je to navždy. Já hodně žárlila a kvůli tomu jsme se také hádali. Naším problémem však byla i nuda, stereotyp a ponorková nemoc... Letos v létě jsem se seznámila s jiným mužem, zamilovala se do něho a navázala s ním kontakt. Za zády mého přítele. Onen muž má však 4 děti a přítelkyni, s níž již 10 let žije.

    


     Jsem v prekérní situaci, scházím se s oběma a podvádím tím i sebe. Cítím bolest, výčitky a nepochopení. Mého přítele mám moc ráda, vážím si ho, dnes už mu i 100% věřím a vím, že on by pro mne zabil. Zažili jsme spolu tolik věcí, změnili se, prožili kus života... Na druhé straně mě však ovládá vášeň, zamilovanost a erotika ve vztahu k onomu druhému muži. Na toho musím myslet, on mi chybí... Asi se rozejdu s přítelem, ale pak budu sama. Když s ním zůstanu, budu mu přeci ubližovat... A vlastně, Kudlanko,já si nejsem jistá, koho vlastně DOOPRAVDY miluju... Mám poslechnout srdce, mozek, sex, vášeň?? Mám takovej strach a tolik to bolí. Můj přítel mě tolik miluje a já možná jeho, vlastně určitě... Jako člověka, přítele, partnera a důvěrníka.. .Ale ten druhej... Toho miluju vášnivě, nádherně,okouzleně... Ach jóoo... Nedokážu si představit život ani bez jednoho... K tomu se na mě přítel pořád zlobí... Když pomyslím, že ho ztratím, hrozně to bolí!!

     Víš co je nejhorší? Že ať udělám cokoli! bude to špatně. Mám v sobě takovej strach a stres a bolest... Proč? Vůbec si nevěřim a jsem na nich asi hodně závislá, hlavně na příteli. Jenže – co ta druhá láska? Je pravá? A i kdyby jo?!? On má čtyři děti,  Kudlanko, teda Dano... (A víš co? Jeho přítelkyně se jmenuje také Dana, ironie)...  A dokázal by je vůbec opustit?  Dokázala bych si to vzít na svědomí? A on už žádné nechce a já samozřejmě ano... Mám  přemýšlet, s kým budu mít lepší život? Nebo koho víc miluju? Nebo – koho miluju správně?!? Nikdy jsem nevěděla, že láska muže být tak složitá!! Buď miluješ nebo ne... Ale ono to tak není... Víš, už pár let jsem taková smutná, podivně smutná... Snažím se to změnit,  jenže teď se to nedá ovládat a já jen pláču a pláču!!! Sama.

Většinou radíš ženskejm opak, jejich mužové se nemůžou rozhodnout mezi láskou k milence a k manželce. Já to mám něco podobnýho, jen nejsem vdaná... Ale mám takovej pocit, že ani s jednim z nich bych nechtěla žít CELEJ život... Připadám si vlastně staromladá, když řešim takovýhle otázky...ale teď se musim rozhodnout.

     Buď být s přítelem a vzdát se své teprve druhé krásné zamilované lásky... Nebo být sama (bez přítele) a jednou za čas se spokojit s úlohou "milenky"... a vzdát se své první lásky :o((((( Je to se mnou zle,  Kudlanko (promiň, že to tak říkám, ale přijde mi to přirozenější, než říkat ti jménem, když tě vlastně neznám J) bolí to z obou stran...

     A to ještě oba dva jsou problémový "týpci"..  Jenže já taky. Utekla jsem před pár lety z domova a pak za to krutě zaplatila, ale hlavně ŠÍLENĚ litovala. Už to ale nešlo vrátit zpět! A toho se bojím nejvíc, že zase udělám něco, co už nejde vrátit...

     Možná se už stalo.... Příteli jsem řekla pravdu. Zlobí se, ale odpustí mi. Jen potřebuje vědět, jestli on nebo ten druhý. A já nevím, co mám dělat... Nečekám od tebe zázračný rozhodnutí, ale snad mi trochu pomůže názor cizí objektivní holky. Mí známí mě odsuzují nebo se přikláněj k jim bližší osobě.  

Víš Kudlanko, já bych nechtěla už nikdy ničeho litovat tolik, jako když sem neskutečně ublížila svým rodičům. Nechci už udělat tak velkou chybu. Ale možná jsem ji už udělala, viď? Když jsem vůbec začala pokukovat po tom druhým... a nechala to zajít tak daleko... Jenže – už v tom jedu!

     Tak se nezlob, ale měla sem hroznej pocit a potřebovala se vypovídat. Děkuju za všechno, snad máš pravdu a bude zase dobře...Achjóóó.... Poraď mi, prosím. Předem děkuju, s odpovědí nemusíš chvátat, jen... Ahoj Isabel

ODPOVĚĎ:

Ahoj Isabelko, chtěla jsem nejprve ti poslat odpověď mejlem, protože moje následující, dost neortodoxní slova, jsem si ani na Kudlu netroufala dát. Ale – mí čtenáři už mě znají :-).  Nemyslím, že je situace neřešitelná, jsi ještě taaaak mladá... Ještě můžeš vyrobit tolik hovadin :-))) Začnu od konce – tedy tvými rodiči: nikdy není pozdě, abys jim řekla – mami, tati, byla jsem blbá, je mi to moc líto, já vím, nezlobte se na mě už... Hele, určitě všechno dopadne dobře, protože rodiče jsou od toho, aby svým dětem odpouštěli, aby jim neustále pomáhali (pochopitelně v rámci svých možností). Sama jednou budeš taková. A věř mi, že ti bude zase fajn. Jen si musíš uvědomit, že oni jsou starší, a že tedy musíš stopro přijít ty...
     A teď k těm tvejm láskám: obě stojej za bačkoru. Jeden je hodnej, s druhým je bezva sex. Ale – jak to tak vidím, ani jeden není pro život.
Takže moje rada je: schrasti si jiný bydlení – to ze všeho nejdřív. Nemusíš přeci už od jednadvaceti být přivázaná někde u škopku :-))). Pokud bys se nemohla vrátit domů, není problém bydlet s nějakou jinou dívkou, to je už dost běžný. I když tu první variantu bych preferovala... No, a pak tomu, se kterým tč. žiješ, řekni, že "bylo to hezký, bylo toho dost". Uvědom si totiž, že když jsi schopná mu zahnout, tak ta láska už je na odchodu. Jak říkám, nemá cenu se do něčeho podobného – v jedenadvaceti!!! – nutit. Jo, kdyby ti bylo o dvacet, třicet víc... Bude asi nešťastnej, s tím holt musíš počítat, ale později by to mohlo být všechno ještě horší. Buď ráda, že nemáš dítě. A pokud se jedná o toho druhého: jo, sex je nádherná věc, a docela bych ti doporučovala tuhle "známost" ještě nerušit, ale nechat jen v čistě zájmových mezích. A dát si za úkol se postupně odmilovat :-).


     Uvědom si totiž, že když tohle dělá mamince svých čtyř dětí, bude to dělat každé. Však se taky říká: "Čím hrnec navře, tím taky smrdí." Taky musíš vzít za bernou minci, že on už právem další děti mít nechce, vždyť tyhle, které spolupřivedl na svět, budou vyžadovat od tatínka nejen hodně lásky, ale i hodně finančních prostředků; než se samy postavějí na vlastní nohy! Vzhledem k tomu, že ty máš právo mít – pokud budeš schopná, zdravá – vlastní děti, měla bys jim najít tatínka, který by se jim od samého začátku mohl věnovat cele... A ne jen "jednou pětinou". Ještě jedno – jen se, proboha, neupínej teď k nějakýmu svátkování - jako že budou vánoce, pak silvestr, nechci být sama... To bys "okecávala" sama sebe – svátky jsou vždy stejné dny jako jiné... Vyřeš situaci co nejdříve...

daniela@kudlanka.cz

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Danielo (Mrska - Mail - WWW) 21.11.2005, 05:12:17
teda vlastne Kudlanko, mas muj bourlivy souhlas, to teda nevim proc ses bala dat to na kudlu, je to dobry :))) Ten prvni pritel neni zas tak moc velka laska protoze ona uz kouka jinam. A x-let by spolu nevydrzeli. Ten druhy je jen sex.vasen, na zacatku je to tak vzdycky, pak to opadne a zbude chlap ktery ji bude zahybat a alimenty na 4 deti. Taky se mi libi ze zduraznujes ze je ji 21 let. Presne tak, v 21 neni treba nikam spechat. Nevidim na tve rade chybicku.

K tomu svátkování (NČ - Mail - WWW) 21.11.2005, 07:18:14
a kdyby ti bylo vo nějakym svátku móc smutno, tak se přijeď mrknout na Žižkov. Sem taky furt takovej vopuštěnej... A rád si vo tom s mladinkym koťátkem popovídám...

Kdyz si vzpomenu... (Johanka - Mail - WWW) 21.11.2005, 08:21:45
...co za kraviny jsem delala, kdyz mi bylo 18-20 (a to mi je zatim teprv 25, ale uz mam rozum :)). Dvakrat jsem se rozhodovala mezi "poklidnym vztahem bez vasne" a vasni, pokazdy jsem nevydrzela a utekla za tim vasnivym a pokazdy to bylo spatne! Lituju toho vlastne dosud, resp. ted jsem sice uplne nekde jinde, ale rikam si, ze jsem tehdy zbytecne ublizila chlapcum i sobe a zkomplikovala vsem zivot.

Situace nikdy neni neresitelna a hlavne za par let treba o zadnem z nich uz nebudes vubec vedet, ze existuji (nebo taky jo, ale mozne je oboji), proste rozhodne se nemusis upinat na myslenky jako "abych nezustala sama" a "az jednou budu mit deti, bude to lepsi s tim/onim".

Na milence se vykasli, je to neperspektivni, cim driv to utnes, tim lip. Navic takovych vasni Te potka v zivote vic, co budes muset prekonat, tak se to ted nauc, bude se Ti to hodit :).

S pritelem uvidis, to si rozmysli, ja osobne bych zustala vzhledem k mym vlastnim zkusenostem, ale u Tebe to muze byt jine. Kudlanka radi dobre, odstehuj se, srovnejte si to. My jsme si tenkrat, kdyz jsem nevedela coby, udelali pauzu pul roku, proste jsme se rozesli, on se odstehoval, no a postupne jsme zjistili, ze bez sebe nemuzeme byt a nejaka vasen s kymkoli jinym se muze jit vycpat :). A to on byl predtim takova babovka hodna nemozna, ted je hodny porad, ale uz neni babovka :), prospelo nam to obema.

(Jana - Mail - WWW) 21.11.2005, 14:02:39
asi nekdy napisu, co se stalo mne :) nerozhodovala jsem se mezi poklidnym vztahem bez vasne a mezi vasni, ale muj vztah uz byl uplne v haji - rozesli jsme se v nazorech, kazdy se vyvinul uplne jinam a ani jeden si to nebyl schopen pripustit. Presto jsem predpokladala, ze s nim zustanu, po skole si ho vezmu... Jenze se stalo nekolik veci a posledni z nich byla, ze me to zacalo tahnout k jednomu znamemu. Myslela jsem, ze to nic nebude, ze me jen prejde chvile hormonalni zblaznenosti a pujde to nejak dal. Jenze on nam na to prisel (zatim se vubec nic nedelo, jen jsme si psali) a rekl mi, at se s nim nejak vyporadam (jakoze financne...). Asi byl sam poradne prekvapenej, kdyz jsem mu rekla, ze teda jo. Ale ja uz jsem vedela, ze s nim byt nechci, i kdyby tamten vztah nevysel, byla jsem mu vlastne vdecna, ze to udelal, protoze sama bych to asi nezvladla.
Nicmene neumim poradit lidem v rozhodovani - mne X lidi rikalo, ze ten vztah je nahovno a at od nej odejdu, a ja ho furt omlouvala. Mohla jsem skoncit jako uslapnuta chudinka... jenze dokud tohle clovek sam nepochopi a neuvidi, pak nema smysl se nejak rozhodovat...

Bravo (Alicka - Mail - WWW) 21.11.2005, 14:16:45
vstavam a tleskam Kudlance z Kanady. Perfektni odpoved. Johanko, nejdulezitejsi je "vyzehlit" si vztahy mezi rodici. Tady se rika ze krev je hustejsi nez voda. Tech chlapu bude v zivote vice (jo jo my starsi to vime vidte holky) a je to tak fajn prijit k mamince na kaficko nebo na caj a vyplakat se a byt pod kridlem a nechat se o sebe starat. Ony ty maminky poznaji, ze nase srdicko krvaci a dusicka boli. Nemusume ji rikat podrobnosti jen rici boli maminko boli. A to slunicko zase vysvitne a srdicko se oceli a dusicka bude fajn. Sex, vasen...krasna to vec chvilkova, ale potrebna, stejne jako dobra vecere, dobra kniha krasna prochazka prirodou. Dulezite je abychom si vybirali opatrne s kym, kde a jak aby nam nebylo po tom spatne a ty hrozne VYCITKY. FUUUUJ. Drzim oba palecky a hodne sily a mene slzicek

Ahoj Izabel (Gita - Mail - WWW) 21.11.2005, 14:29:43
Docela koukám, že Tě dnes ještě nikdo neroznesl na kopytech. Kdysi jsem na Kudlanku psala o (v podstatě) podobném problému, ale byla jsem zahrnuta do kategorie nedospelych jedincu zaslouzicich si tak leda pad na hubu...

Myslim, ze clovek v zivote potrebuje v tech svych vztazich trochu toho srovnani. I treba za cenu spatne zkusenosti. Snad to chapu spravne, ze soucasny pritel je Tvuj prvni vaznejsi vztah. Ono to vsechno asi bude taky trochu tim. Navic v 21 mas jeste velkou sanci narazit na nekoho, kdo ti bude vyhovovat lip. S tou vasni a klepajicimi se koleny souhlasim v zasade s Johankou - ony ty zacatky jsou krasne, ale prejde to. Myslim si ale zaroven, ze nejaka ta vasen v tom vztahu byt musi (nesmi ti ten clovek napriklad byt odporny nebo by se nemelo stavat, ze si predstavujes prilis casto sex s nekym jinym - to je pak zacatek konce) - na jine vztahy mame nakonec kamarady... Je na tobe, aby jsi zhodnotila, zda je to jen docasny stereotyp podtrzeny okouzlenim z nekoho jineho. Osobne mam ale obavu ze stareho znameho faktu, ze kdyz se zena dopusti nevery a udrzuje ji, tak je to proto, ze ji ten soucasny vztah necim prestal uspokojovat, a to vyznamnym zpusobem.

Ohledne toho zenateho milence, bych jen chtela poukazat opet na starou znamou vec, ze vztah s zenatym muzem, ktery ma navic 4 deti, nezpusobi nic jineho nez bolest, a to nejen tobe, ale i jemu, jeho zene, jeho detem. Nebudu opakovat, co rekla Kudlanka, ale souhlasim s jejim pohledem na vec - teda krome te veticky o ciste sexualnim vztahu, ktery podle meho nazoru neni lehke v teto rovine udrzet (ze zkusenosti vlastnich i jinych vidim, ze se v 90% pripadu jeden z dvojice do druheho zamiluje a zacne byt nespokojeny se statem quo - a je pruser, pokud to budes ty!). Jsi mlada a kolem tebe je jiste hodne nezadanych muzu, tak se spis poohlidni tam.

Isabel (Jola - Mail - WWW) 21.11.2005, 14:41:58
Je ti 21, tak uz musis vedet co je spatne a co je dobre. Clovek dela chyby, ale vzij se do situace, ze ty jsi mama tech ctyr deti a tvuj manzel se kurvi s nekym jako jses ty ted. Dobry co? V tomhle pripade vubec nejde o tebe. Misto aby sel treba poustet draha s detmi, tak se vali v posteli s tebou, promin, ale me to rozcililo. Mozna, ze ani on se neciti doma dobre a proto z toho timto utika, ale to neni reseni. Neodsuzuji te, ale sama citis, ze delas neco spatneho. Tak o nicem neuvazuj, to nema budoucnost. Spal za sebou vsechny mosty, samoty se neboj, mozna ti spis prospeje. Urcite to dobre dopadne pro vsechny zucastnene.

Isabel, (Inka - Mail - WWW) 21.11.2005, 15:04:53
tak mi přijde, že nějakého Tvého vnitřního důvodu ubližuješ všem lidem okolo sebe! Mamince, tatínkovi, přítelovi, mohla bys také dost těžce blížit současnému milenci a jeho 4 dětem, též jeho přítelkyni, uvědomuješ si to vůbec? Proč, tohle bys asi měla řešit především, protože nejvíc tím ubližuješ hlavně sobě, podívej se na tu spoušť jakou máš teď v duši, jsi šťastná?? V 21 letech máš všechno před sebou, nic není katasrofa-tragédie, vše je řešitelné. S rodičema se usmiř všechno jde když se chce, chce to jen pochopení, porozumění a odpuštění. K původnímu příteli už toho asi moc necítíš, jinak bys něco takového neudělala. A chceš si na krk navázat otce od 4 dětí? Ty to vůbec nedomýšlíš do konce!!! Vždycky budeš desátá ve všem, nejdříve budou jeho děti, potom bývalá přítelkyně a pak Ty, takhle to chceš? Proč prosím tě? Jsi mladá holka, najdi si svobodného, udělej si pauzu ode všech a srovnej si v duši co vlastně chceš a to co nejdříve.

Zažila (Olča holča - Mail - WWW) 21.11.2005, 19:39:57
jsem kdysi něco podobného... z vlastní zkušenosti mohu doporučit odstěhování se od současného přítele, i kdyby to mělo být třeba jen ke kamarádce. Pokusit se přestat být v kontaktu s oběma muži a dát si najaký čas na rozhodnutí... určitě ti samotné dojde, co je a co není pro tebe i okolí správné a dobré tak, aby to ublížilo co nejméně lidem.
Á propos - s chlapem, který má čtyři děti bych o jakékoliv budoucnosti neuvažovala, i když je dobrej v posteli! Víš, to že vášeň fakt přejde, jak tu každý, kdo má podobné věci za sebou, píše, je fakticky pravda. Ještě u nikoho to nebylo jinak. A pak, až opadnou hormony, se zdá svět být jaksi jinačí a ten chlap, co ti to třeba právě "udělal" taky...

Vztah se ženatým mužem, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 22.11.2005, 11:32:34
může přinášet i mnoho radostí, jestliže se manželka a milenka znají (aspoň asi z telefonu). Vycházím z vyjádření jednoho ministra zdravotnictví ... :-) To znamená, že bys je měla seznámit (proč by to nefungovalo i mezi dvěma muži), případně by ses mohla seznámit s manželkou milence ... což by bylo úplně ideální. (Akorát nevím, jestli není podmínka nutná být členem soc.dem.)

To sedí ( - Mail - WWW) 23.11.2005, 13:24:35
Sigi. Jak to, že se nad tím nikdo nepozastavuje. Bych moc ráda znala názor manželky.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: