| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| LÁSKA BEZ KARTÁČKU NA ZUBY |
| Rubrika: [poradna] Ahoj Kudlanko, je mi 26 let a v minulosti jsem si prozila vztah-peklo (muj ex pil, podvadel me, mlatil). Po tom, co jsem sebrala odvahu ho opustit, jsem se do zadnyho jinyho vztahu nehrnula. Pak jsem ale potkala Karla (34 let) a uz od zacatku mi s nim bylo moc fajn. Byli jsme k sobe uprimny, ja mu hned rekla o tom, co jsem si prozila a taky to, ze nevim, jestli jsem na dalsi vazny vztah pripravena. On sam mi rikal, ze diky sve praci hodne cestuje a diky tomu pry nemuze mit pritelkyni, protoze ji nemuze dat tolik casu, kolik pry pritelkyne vyzaduji :-). Stejne ale nakonec jsme se stali milenci a prateli zaroven..... Pravda, neni to vztah se vsim vsudy, ja neznam jeho pratele, on zna jen jednu z mych kamaradek, nechodime ani casto spolu nekam ven, vetsinu casu travime u nej doma, kde si bud povidame, nebo se milujeme, nebo ja si ctu noviny a on pracuje na pocitaci..atd. Vlastne nemame ani zadne spolecne konicky.... ale v tom bych problem nevidela, staci, ze nam je spolu dobre. Vlastne kdyz nad tim ted tak premyslim, tak za cely ten rok, co jsme spolu, jsme se ani jednou nepohadali. I kdyz je pravda, ze se vidame tak jednou za 14 dni a pokud neni pracovne pryc, tak casteji. Ja ted vlastne mam to, co jsem si prala. Pekny, klidny vztah, ve kterem citim, ze se vzajemne respektujeme, bez zarlivych scen a hadani se kvuli malickostem (to, ze casto jezdi do ciziny mi ani tak nevadi, alespon mam cas na svoje kamaradky a zajmy). Problem nastal az v posledni dobe, kdy jsem zacala premyslet o tom, ze to cele vlastne nema budoucnost. Porad na to musim myslet, vyvrcholilo to tim, kdyz jsem se Karla ptala, jestli si u neho muzu nechat kartacek a on mi na to odpovedel, ze to uz je vaznej krok... pry kartackem to zacina, pak prijde obleceni a nakonec u neho budu nastehovana. Strasne me tim urazil. Pak mi rikal, ze proste kartacek bere jako symbol, jako posunuti vztahu nekam vic dopredu a ze ho to desi. Hmm, mozna trochu chapu, v minulosti ho jeho pritelkyne vzdycky opoustely a tak jen mozna chrani sam sebe pred dalsim zklamanim. Ale co ja? Porad musim myslet na to, ze ztracim cas, ze bych si mohla najit nekoho, kdo posouvani vztahu bude brat jako normalni a prirozenou vec :-) Dodavam, ze ja sama citim, ze bych se chtela vdavat a mit deti az za nejakych 6, 7 let, protoze v soucasne dobe je pro me dulezitejsi prace, takze to urcite neni o tom, ze na chudaka tlacim. Uvitam vsechny rady vsech kudlanek :-) Diky Julie Milá Jůlinko, on ti ale už předem řekl, co že chce a kam až tě hodlá nechat "vniknout". Tvoje obrovská chyba (spíš bych řekla smůla) je, že jsi tak trochu vlezla z bláta do louže. Ten předchozí tě natolik udeptal, že je už samo o sobě chvályhodné a obdivuhodné, že ses z tohoto vztahu dokázala vymanit... A bohužel, milé jednání tohoto pána – pokud se tak dá hodnotit to, že nepije a nebije tě – bylo pro tebe v té době přímo manou nebeskou... Fakt, není divu, že jsi zprvopočátku zavírala oči nad "drobnými vadami krásy" tohoto současného výměnného obchodu. Ano, on ti dal pocit lásky, klidu a spokojenosti, je na tebe hodný a je ti s ním dobře. Ale – a v tom je ten problém – jen potud, pokud bude přesně po jeho a nebudeš "vstupovat na zakázané území". Bohužel ve vašem vztahu jsi hodně submisivní ty, a nejspíš i podstatně víc milující – protože ty s ním chceš být víc, ty bys ráda postoupila o stupínek výš. Kdežto jemu tohle zcela vyhovuje, a pokud se nenaskytne jiná, vhodnější, budeš své dosavadní přidělené místečko mít. Správně si uvědomuješ, že tohle opravdu není nic perspektivního a že nám, ženám, přeci jen léta nestojí... Byla by škoda věnovat své nejhezčí roky jen nikam nevedoucímu vztahu. Samozřejmě, pokud bys žila způsobem Carpe diem (užij dne a nemysli na zítřek, nějak bylo, nějak bude atd.), pak je zbytečné nad něčím přemýšlet, ono totiž opravdu nakonec všechno "nějak" dopadne. Ale jednoznačně je vidět, že ty taková nejsi. Že bys chtěla mít alespoň nějaké povědomí o své budoucnosti dejme tomu na příštích deset let. A můj návrh na řešení? Je dvojí: záleží totiž na tom, jak dalece se bojíš a jak dalece chceš situaci opravdu řešit. Víš, moje babička říkávala: Strach je poloviční ztráta. Což v případě chlapů platívá dvojnásob. Pokud budeš se sklopenou hlavou vykonávat nesvéprávně všechno, co ti bude dovoleno, nařízeno atd., máš šanci, že určitou (snad i dlouhou) dobu bude všechno relativně OK. Ostatně i plno vdaných tímto způsobem žije... Ale pokud chceš, abyste do budoucna o svém životě rozhodovali oba, musíš se přestat bát a i když mile, tak jednoznačně se ho na další vývoj, resp. jeho představu o dalším vývoji, zeptat. A chtít jednoznačnou odpověď. Ne, nemusíš z toho udělat diskusní večer, jednání na 4 hodiny, to většina příslušníků silnějšího pohlaví ze srdce nenávidí; ale zeptej se, když dnes nechce mít u sebe ani tvůj kartáček na zuby, jestli počítá do budoucna (a kdy!) s tím, že by u sebe měl tebe... Můžeš se ho zeptat, jestli by tě tedy bral "bez" toho kartáčku... Že si třebas pořídíš elektrickej :-)))) V případě, že ti znovu dá jednoznačnou a nepříjemnou odpověď – pryč od něj. Nevěš hlavu, 26 let je krásnej věk a vůbec nic ještě nemáš ztraceno!! daniela@kudlanka.cz
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Jůlie, (master - Mail - WWW) 18.11.2005, 10:44:43
kudlančí matka má pravdu. Karla nebrat, je to sobec. Drží si Tě jen pro svého ptáčka.
Jééé, v souvislosti se slovem "ptáček" mne napadl jeden nejapný vtip, vhodný na podzimní deprese.:-)) Jestlipak víte, z čeho se skládají ženy? Že ne? Z předního, zadního a na ptáčky. Teď zase trochu vážnosti: Kudlanko, víš co mě napadlo? Když tak pročítám všechny ty bolístky zde píšících dam, dostal jsem nápad. Sleduj tok mých myšlenek: Vytvoř databázi chlapů, o které by si ženské neopřely ani kolo. Ryze český název už nechám na Tobě. Něco jako "Ekelhaft partneři". A neboj se toho. Víš kolik databází je dnes na prodej? Představ si, že bys na tom mohla v budoucnu trhnout i nějakou tu zlatku. Nebo dokonce "ojro". Za mírný poplatek, který by kryl pouze náklady na CD + práci s vypálením, (+ případné dary za vřelé díky po varování), by se každá zájemkyně o vztah nejprve jukla do databáze a pak už by bylo jen na ní, zda by do toho šla nebo ne. Uložení dbf přímo na Kudlance nedoporučuju. Předpokládá to ovšem nějak začít a spolupracovat s pisatelkami všech bolístek. Čím dřív, tím méně zklamaných žen. Souhlas partnera netřeba. On si za to může sám, že je grázl, ne? Právníci si poradí i s ochranou osobních údajů, protože naše zákony se dají vykládat jak odpředu, tak odzadu. Příklad takové databáze: Jméno, adresa, stav, věk a popis. Dále povaha, záliby, míry (za klidu i při vzdávání pocty), výdrž, případně kontakt atd. Jakési reference. Dále by následoval výčet všech negativních vlastností, jako agresivity, chlastu, vyčůranosti a pod. Někdy by stačila jen výstižná poznámečka v memo "úplně blbej" nebo "příšerně malej". Kudlanko, zvaž to a važ si i mého nápadu. Takovej se nerodí každej den... :-)) No samozřejmě. To dá rozum. I opačnou verzi databáze. Třeba s názvem "čůzi". Ale to už nechám na Tobě... Tak pá.
Jůlie, (Inka - Mail - WWW) 18.11.2005, 12:26:24
já bych to brala pozitivně, jednoho špatnýho jsi se již zbavila, pochopila jsi, poučila ses a to je velice dobré pro budoucnost. Pak jsi potřebovala takový přechodný čas, aby jsi zjistila, že může být vztah i hezký, odpočinkový a to Ti bylo dopřáno, sama jsi vlastně nebyla, buď za to vděčná. Je vidět, že jsi holka, která chce vidět svou budoucnost a jít dál, s tím samozřejmě souhlasím proč ne, to je správný. Ale jemu to prostě déle trvá, a třeba tam ani nedojde a nebo ani nechce, Vaše cesty se zákonitě rozcházejí. Nic nikam netlač, pochop to a pouč se. A pokračuj dál a sama, určitě se najde ten pravý!!! Jsem o tom přesvědčená!!! Hodně štěstí.
Nojo, to jsme holt my ženský (Wendy - Mail - WWW) 18.11.2005, 13:14:30
nejpozději do svou let po zahájení známosti chceme toho svýho mít jistýho...je to pořád dokola. Juli, netlač na pilu ve smyslu kartáček bude a basta! ale kudlanka i Johanka mají pravdu - ať se vážně vyjádří, zda ano či ne do budoucnosti. Dej mu lhůtu na rozmyšlenou, nemusíš proto pořádat celou hodinovou konferenci. Stačí, když řekne své jedno slovo - ANO... ach jo. To zatracené mužské plémě, oni jsou tak funny !
Hm (Gita - Mail - WWW) 18.11.2005, 15:39:16
Tak Karel je tak pracovně vytížený, že nemůže mít přítelkyni??? No to mě podrž. Asi by nebylo od věci se ho zeptat, zda tě vůbec za svou přítelkyni považuje. Ne, samozřejmě žertuju, neptala bych se jeho, ale zeptej se, Julie, sama sebe!!! Tak story s kartáčkem, to si snad dělá srandu!!! Promiň, ale ať to myslel tak nebo onak, podle mě je to naprostej blb - copak je takovej problém vyhodit něčí kartáček??? On z toho dělá pomalu svatbu. Kurnik šopa, já si nemůžu pomoct, ale připadá mi, že tě pěkně hnusně a fikaně využívá. Z toho "vztahu" s "přítelkyní", chce slíznout jen tu smetánku, a to ještě zcela stoprocentní. A ke zbytku se nehlásí...
Mně je z takových příběhů strašně smutno. Já to celé chápu, protože to vidím kolem sebe poslední dobou dnes a denně. Někteří lidé jsou tak neuvěřitelně sobečtí a bezcitní... V životě chtějí všechno a my, kteří je utvrzujeme v pocitu, že je to možné, jsme teda pekny trubky.
pokracovani (Julie - Mail - WWW) 18.11.2005, 16:50:31
Vsem moc a moc dekuji za nazory, opravdu mi to pomohlo a dodalo silu :-) Od te sceny s kartackem jsem se mu vubec neozvala, chtela jsem si to vsechno v klidu promyslet a taky si trosku zahrat na urazenou :-) Karel se mi taky neozval, jen mi poslal darek-poukazku na dvd. Chapete to? Zadnej dopis, zadny vysvetleni, nic, jen tu poukazku. Jeste ze je ted pracovne v Recku. Chlapi jsou vazne z Marsu :-))))
informace, jak se u toho tvaril :-) ( - Mail - WWW) 18.11.2005, 17:19:56
Johanko, rekla bych, ze jde o tu prvni verzi. Tvaril se opravdu vylekane :-) Ja se ho i ptala, jestli ho ta moje otazka vydesila a on rekl, ze jo. Pak jsem zahajila metodu mlceni (ja kdyz jsem strasne nastvana, tak mlcim a ignoruju.. :-)) a on to vselijak okecaval..no a do tech jeho kecu jsem za sebou praskla dvermi (no ja vim, ze to moje chovani nebylo zrovna ukazkovy..ups, ale jsem taky jen clovek). Jinak mate pravdu, promluvim s nim na tema-my a budoucnost..cha, to bude drina, mela bych si to pripravit dopredu :-)
K tomu DVD... (Johanka - Mail - WWW) 18.11.2005, 21:29:21
...ja myslim, ze to chapu dobre. On tim chce naznacit "nechci proboha nic resit, ale rad bych, abys vedela, ze na moji strane neni zadne nastvani/zablokovani apod." Proste ze mu na Tobe zalezi, ale nechce to radsi nejak rozpitvavat, aby neco nerekl blbe nebo aby se nedostal, kam nechce :) (evidentne Te nechtel nastvat, ale kdyz uz se to stalo, tak v podstate naznacuje, ze z jeho strany nedoslo k nejakemu reverznimu nastvani a ze az budes v klidu, tak si to vyresite).
Myslim, ze to s nim rozhodne neni nijak beznadejne, reaguje jako kazdy chlap, kdyz je prekvapeny. Ted bude zalezet hlavne na tom, co z nej vyleze pote, co si vse v klidu rozmysli a popovidate si o tom :)
Julie, (Aknela - Mail - WWW) 19.11.2005, 04:35:48
Taky bych to nebrala tak tragicky. Chlapi se obecně bojí změn a kartáček pro ně může být symbol toho, že se je ženská snaží dostat do chomoutu a manipulovat s nimi. Pro ostatní to může vypadat směšně, ale je to tak.
Zažila jsem něco dost podobného. Můj přítel žil spokojeně sám, byli jsme dobří přátelé, milenci, bylo nám spolu dobře. Rozdíl mezi tvým vztahem byl v tom, že jsem znala jeho přátele a byli jsme spolu častěji...ale celkově on měl svůj život a já svůj. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem neměla kde bydlet. Se svými spolubydlícími jsme hledali nové místo, ale nic se nedařilo a já začala panikařit. V tu chvíli mi přišlo jako nejlepší řešení se přestěhovat k svému příteli, tak jsem mu to navrhla. To ovšem padla kosa na kámen. Jeho argument proti byl ten, že bych se tam zabydlela, začala se "domestikovat", řídit mu život a všechno co máme by šlo do kytek. Trochu jsem ho chápala, protože přede mnou žil s jednou dívkou a velmi katastroficky jim to nevyšlo. Přesto se mě to ale tenkrát hrozně dotklo, nehrála jsem sice uraženou, ale začala jsem víc přemýšlet o tom, jakou budoucnost vlastně náš vztah má. Moc pozitivně mi to nevycházelo:))) Nakonec jsme se spolubydlícími našli nový dům, přestěhovali se a můj vztah s přítelem pokračoval v předešlých kolejích. Uraženost mě dávno přešla a svým způsobem jsem mu byla vděčná, že tenkrát nechtěl abych se k němu stěhovala. Nebyl prostě ten správný čas. Žili jsme spokojeně odděleně, kartáček jsem si k němu nosila v batohu a neřešila jsem to. No a pak jsem neplánovaně otěhotněla (upozorňuji, že to opravdu bylo neplánované, žádné čachry s vysazením hormonální antikoncepce se nekonaly). A najednou to byl on, kdo mě prosil, abych se k němu nastěhovala. Svolila jsem a funguje to už pár let. Díky tomu, že vím jak je důležité jeho i moje soukromí, dáváme si dost prostoru a proto asi spolu šťastně přebýváme. Tím ti ani náhodou neradím, abys "nechtěně otěhotněla". Spíš chci naznačit, že i chlap, který se zdá sobecký, protože nechce spárovat vaše společné kartáčky, může být dobrý partner. Netlač na pilu, popovídejte si o tom bez emocí a hlavně nic nevyčítej!!! Přeju hodně štěstí:)
mhm (defekt - Mail - WWW) 19.11.2005, 15:36:22
No, neviem, či tu ako chlap tiež môžem niečo napísať. Myslím, že to bolo od neho veľmi nepekné gesto. Nezdá sa mi ani vhodné ospravedlňovať to tým, že sa sklamal v nejakom predošlom vzťahu. V každom ďalšom vzťahu by sa mal podľa mňa človek správať akoby bol prvý a človeku, s ktorým je, dať bezvýhradnú dôveru, lebo... čo viac mu môže dať? A vzťah, v ktorom jeden spochybní budúcnosť a perspektívnosť vzťahu, čím vlastne naznačí, že s tým druhým do budúcnosti neráta, nemá podľa mňa cenu. Jedine ak kvôli sexu. Rozhodne to nie je o láske.
pro mhm (Julie - Mail - WWW) 19.11.2005, 19:09:04
Dekuji za nazor, je dobry si taky poslechnout muzskou stranu :-) Neverim, ze by byl se mnou jen kvuli sexu...jak se to pozna? Je to clovek, kterymu muzu zavolat v jednu rano, kdyz je mi smutno a kterej mi vari caje a dojde pro leky, kdyz mi neni dobre. Jak se to pozna, ze te ma nekdo rad? Kazdej preci miluje jinym zpusobem...
(Kiara - Mail - WWW) 19.11.2005, 19:41:20
Julie, podle mě Tvůj partner patří do kategorie "pan Nesvadba", tzn. VŠECHNO, JENOM NE SVATBA, neřkuli závazný vztah. On Ti pro ty léky dojde, čaj Ti taky uvaří, zavolat mu můžeš taky v jednu ráno... od takových věcí mám ale spoustu kamarádek nebo kamarádů, pro které jsem ochotna totéž udělat i já!!!
Ty máš prostě poraněnou dušičku od předchozího vztahu s hajzlem a za normální projev mezilidské vstřícnosti jsi vděčná jako toulavý psík - promiň, ale je to tak. Podle mě si budoucnost s tímto pánem rozhodně neplánuj a poohlédni se po někom vhodnějším - nejlépe takovém, který ti SÁM od sebe navrhne, jestli by ses nechtěla k němu nastěhovat, protože ho to Tvoje věčné pendlování od něho domů k Tobě domů a nazpět už štve :-)))
mhm (defekt - Mail - WWW) 19.11.2005, 19:43:35
No, to ja asi najtazsie, rozoznat to. Ale verim v zensku intuiciu, takze asi najskor tak. Vacsinou sa to pozna v krizovych situaciach. Ci ta vypocuje, ked mas problem blablabla. Ale snad sa mylim. Mas pravdu, kazdy miluje jinym zpusobem... Len sa zdalo, ze mas s tym problem, ked si o tom napisala. Mozno si chcela len pocut podporu. Ved uvidis. Kazdopadne by bolo dobre, keby to vysvetlil, vsetko je v komunikacii, aj ked pre muza je to niekedy to najtazsie - vyjadrit sa. A uz ked sa vyjadri - hop! zena to pochopi uplne inac. Zelam ti vela stastia.
Julinko, precti si Kiaru (Mrska - Mail - WWW) 20.11.2005, 00:39:23
to je presne kdy se to pozna!!! Kdyz Te ten chlap SAM premlouva aby ses k nemu Ty nastehovala!! Kdyz si neumi predstavit ze by prisel domu a Ty jsi tam NEBYLA!!Muj budouci manzel mi psal dlouhe a krasne dopisy kdyz jsem jenom odjela na par dni na Moravu k rodicum. Byly o tom, jak ho nebavi prijit z prace do prazdneho bytu, jak je sam a jak mu schazim, TUDIZ v patek po praci ujede 300 kilometru, aby byl se mnou u mych rodicu, protoze nechce byt pres weekend sam. A ja to povazovala za samozrejme. Ha!! Ti dnesni Don Juani si hraji 5 let na "house" a pak vymeni obstarozni model pritelkyne za mladsi vydani a jede se dal. Jediny kdo na to doplaci jsou ty obstarozni 30-ti lete pritelkyne. Hra na "domacnost" se uz nekona - ted ma 22 letou hospodyni, a ty se odstehuj.
Kde by nas tohle pred lety napadlo!!! My jsme si predstavovaly svet pro nase dcery lepsi, tehotenstvi nebude strasakem, holky budou samostatne, budou mit karieru...blah blah...A co delaji holky?? Hrajou si na manzelky, ALE bez papiru, tudiz delaji sluzky na par let a zadarmo. Uhodi tricitka a je konec idealum.
pro Mrsku (Julie - Mail - WWW) 20.11.2005, 15:07:42
Moc dekuju za komentar, pripada mi, ze proste lasce uz vubec nerozumim :-) Muj ex si me k sobe taky hned nastehoval, kdyz jsem odjela na par dni ke kamaradce, tak me psal smsky, at hned prijedu, ze to doma beze me sam nevydrzi atd atd..na jednu stranu krasny, na druhou svazujici. Karel je jinej, kdyz nekam jdu, tak me popreje at si to uziju a at se skvele bavim. Jestli me kluk pise, ze je mu beze me smutno a nemuze beze me vydrzet je to znamka toho, ze me miluje?Proc me teda muj ex podvadel? On mi rekl, ze slo jen o sex, ale ze miluje me a vzdycky bude..takovy vsechno trosku proti logice, ze jo? Vztahy jsou tezky, v kazdem pripade dekuji jeste jednou vsem za nazory, opravdu me to donutilo se na tu situaci podivat z ruznych stran. Vyresit si to ale musim jen ja sama, to vim, to za me nikdo jinej neudela :-)
Julie (Mrska - Mail - WWW) 20.11.2005, 17:23:15
majetnicke a svazujici chovani taky neni ono. Musi to byt velmi jemne vyladene, jo vztahy jsou slozita zalezitost. A podvadeni bych nesnesla. Ten tvuj Karel mne pripada jako na prozatim, tusim ze on to tak taky bere. Nez se naskytne neco jineho - nekdo o kterem budes s naprostou jistotou vedet: To je ON!!!
Mrško, (Aknela - Mail - WWW) 20.11.2005, 21:28:15
Já mám pocit, že ten ON PRAVÝ na tebe čeká v každém městě, ryb je v rybníce spousta a ideál neexistuje. Milovat se dá mnoha způsoby a čekání na "pravého" je ztráta času.
Trochu mě zarazil pohled na "služky bez papíru"...Já osobně to mám opačně. Kdo se nechce vdávat jsem já, protože mi to připadá zbytečné. Mám rodinu, chlapa, dítě a věřím na sílu toho co máme. Kdybych na to měla nějaký papír, tak mě to spíš naopak ponižuje.
Mrsko (Julie - Mail - WWW) 20.11.2005, 23:09:31
Jo, asi to tak je, ze me ma jen na prozatim..kdyz teda ani ten zubni kartacek, chjo :-)
Ale zase Aknela ma pravdu, ze neni ten pravy, protoze v kazdem vztahu jsou problemy a krize.
tak tak (Mrska - Mail - WWW) 20.11.2005, 23:25:20
v kazdem vztahu i v kazdem manzelstvi jsou problemy a krize. Vlastne neexistuje vztah ktery by tim neprosel a tady prijde ke slovu ten PAPIR. Ono je moc jednoduche prastit dverma a rict ja uz toho mam dost a cau. Preci jenom, kdyz na to mas ten papir, proces je slozitejsi a TUDIZ jsou lidi vic nachylni k tomu aby na svych problemech zapracovali a snazili se je napravit. Jak to funguje je vidno z faktu ze 55% manzelstvi skonci rozvodem. Jenze!! Kdyby nebyli manzele skoncilo by to sice taky rozchodem ALE bez pokusu neco napravit.
ja jsem mela kliku (Mrska - Mail - WWW) 20.11.2005, 23:36:12
a vzala jsem si jednoho z tech pravych (souhlasim s tim ze neexistuje jeden) ale ani to nas neochranilo od krizi. Vydrzeli jsme to spolu 27 roku tak to uz vydrzime :))). Jooo, ted je to vlastne nejlepsi protoze s velkyma detma je min starosti a vic casu.
Ja bych nad Karlem nelamala hul... (Johanka - Mail - WWW) 20.11.2005, 23:40:28
...proste je to samostatnej aktivni chlap, to je cely. O hloubce jeho citu to nic nerika (ani v pozitivnim, ani v negativnim smyslu). Mne treba potesi, kdyz jsem pryc, ze se tomu mymu po mne stejska, ale kdyby porad psal a volal, jak me miluje a nemuze to vydrzet, tak bych si rekla, co je to za zavisly mimino, co neni schopny beze me existovat :)
Myslim, ze naopak kdyz jste zacli tim, ze nehledate v tom druhem neco, co nutne potrebujete k zivotu (protoze si oba vystacite sami), ale jste spolu jen tak, ze je vam dobre, ze to tak chcete, je to skoro nejlepsi zaklad pro vztah. Rozhodne lepsi nez vztahy vzniknuvsi "aby se mi nesmali, ze uz jsem stary/a a sam/a". Karel ted mel trochu casu na rozmyslenou, treba o tom sam zacne, az se zase uvidite, jako jak to vidi dal :). A pokud nezacne, fakt bych mu vysvetlila, ze uz Te zna snad dost na to, aby vedel, ze Ti nejde o to ho prikovat, privazat, obsadit, podpantoflit, ale ze je Ti s nim proste dobre a nevidis duvod, proc spolu nebyt casteji, bliz a tak. A ze pokud on ho vidi, je nejvyssi cas, aby to rekl.
Mrško, (Aknela - Mail - WWW) 20.11.2005, 23:56:59
já mám pocit, že když už někomu chytnou saze a rozhodne se praštit dveřma, udělá to papír, nepapír. Alespoň kolem mě to tak vypadá...bohužel.
Vím ale jak to myslíš.:)
no teda (Mrska - Mail - WWW) 21.11.2005, 00:25:41
znam manzelsky par kde ona nemuze opustit byt aby on nevolal kde jses, jak dlouho, proc, s kym...to bych nesnesla. My jsme tedka ta kategorie lidi co je jim dobre spolu, a kazdy z nas si kuti svoje. Tim kutenim to myslim doslova. Po praci ja jdu (kuchyn, Kudlanka, hobby...) a muj muz ma svuj computer, muziku...a je to dobry. Sejdeme se vecer u televize.
Aknelo: (Inka - Mail - WWW) 21.11.2005, 14:26:27
také mám kolem sebe spoustu kamarádek, které měly Tvůj názor, dnes jsou sami s kopou dětí, nemají kde bydlet a nahradila je mladší, a to nerozbírám to dašlí co se k tomu pojí. Já jsem asi ta stará generace, kde se děti rodí až po svatbě a svatbu beru jako, že ten Tvůj to s Tebou myslí opravdu vážně. Bohužel, teď je taková doba, že jsou všichni se vším hned hotoví. Papír je řádný závazek, ale bez papíru je vše velice jednoduché a rychlé. Ale přeju Ti at Ti to vydží pěkné a nic zlého se nestane.
Inko, (Aknela - Mail - WWW) 23.11.2005, 05:42:37
Dík za přání:))) Já také doufám, že se nebudu za deset let fackovat před zrcadlem za svojí naivitu.
Já mám zkušenosti spíš opačné, kolem mě se lidi rozvádějí, podvádějí, ubližují...a to hlavně ti papíroví. Od mých rodičů po mé známé a kamarády. U mnohých mi připadá, že manželsví je diagnoza, ne láska. Tak nevím...možná se svým negativním přístupem k vdavkám a oficialitě jako takové tomu všemu snažím vyhnout, utíkám. Zatím to, musím zaklepat, funguje výborně. Máme dítě, které oba milujeme a je to pro nás velké pojidlo.
Kartáček je legrační (NČ - Mail - WWW) 23.11.2005, 06:52:39
No jasněžeže, jak píše už Gitta, si dělal srandu, prostě zavtipkoval. A proč né? Snad nemusí bejt všecko furt vážný.
Kartáček je přeci prd symbol!!! Jakej probohaživýhonebeskýho symbol? Třeba já jich mám furt doma asi vosum až deset (samozřejmě v orig. balení), doplňuju podle toho, kdy si jich zrovna v drogériji všimnu. Dyť stejně už, když už ho návštěvnice jednou rozbalí, tak si ho pak nevodnáší. Proč by si ženská měla nosit nějakej blbej trapnej kartáček v ceně cca 30K - to teda vůbec nechápu. To jako si má ženská vždycky na každý číslo s sebou nosit i vlastní pastu, papír na WC, mejdlo, shampoon, žínku, ručník, povlečení na postel, sklínku na chlast, župan, namazanou housku s Rámou k snídani, jánevimcoeště...??? Heleďse, děvče! Von je tak trochu jako já - má rád černější humor. A jesli teda chceš vědět, na čem s ním jsi, tak se ho, ježišmarjá, zeptej rovnou, a požádej ho, aby na malou chvilku mluvil vážně. Jistě Tě pochopí a splní Ti to.
pro NC (Juliee - Mail - WWW) 23.11.2005, 10:10:37
dik za komentar, po ranu me to pobavilo a ted na to koukam tak nejak s nadhledem :-))) ..nastesti si toaletak a podobny veci k nemu nosit nemusim, zatim se neozval, ze mu treba vadi, ze taham jeho zupan a snidam jeho chleba :-) ja si nosim jen takovej ten zaklad v kabelce jako liceni, kapesnicky atd, no znate to, na kartacek vecne zapominam...no co, tak si budu cistit zuby priste jeho kartackem a ma to :-)
Julííí, jasně! (NČ - Mail - WWW) 23.11.2005, 13:37:14
Když ti nechce nechat Tvůj kartáček, tak mu vojížděj jeho.
A je po problému!
A jak to nakonec dopadlo (Julie - Mail - WWW) 30.11.2005, 13:54:59
Ne, nas vztah pry neni bez budoucnosti. Jen si nechce zvyknout na muj kartacek, protoze kdyz by ho pak nahodou mel vyhodit(mysli si, ze si casem najdu nekoho jinyho), tak by to bolelo. Kdo se v tech chlapech ma vyznat?
No nic, ted zase musim zehlit ja, protoze jsem mu nechtene rekla neco, co se chlapum v posteli NIKDY rict nesmi :-) |
kdyz rikal to o tom kartacku, mohl to myslet jako "promin, tohle je vazna vec, kterou si musim rozmyslet, necekal jsem to, ale to neznamena, ze jsem zasadne proti" a nebo taky "zblaznila ses, v zadnem pripade!". Ktery z tech vyznamu to byl, to ze slov neni poznat, to pozna jen ten, kdo u toho skutecne byl.
Pokud by to byl vyznam 2., chapala bych to jako Daniela (ztrata casu apod.), ale me by neprekvapil ani vyznam 1 - proste chlap je zvykly dodrzovat nejakou dohodu a touha, jak to bude, a touha po jeji zmene ho ponekud prekvapi, ale az si na tu myslenku zvykne, resp. budemu nejak vysvetleno, ze fakt nebude tri mesice od kartacku svatba a dite, tak to zvladne. Znam ve svem okoli spoustu chlapu vcetne sveho, kteri jsou hodni, evrni, snesli by te svoji modre z nebe, ale nechteji mit pocit, ze ona za ne rozhoduje. Ona to samozrjeme obcas dela, ale musi to delat sikovne, a takovy zasadni veci jako sestehovani a svatba, to musi ten chlap mit pocit, ze rozhodl sam.
Neni duvod mu to nedoprat, pokud zena nikam nespecha a vi, ze casem se treba rozhoupe (to pozna podle toho, jak moc je s ni rad, jak moc jeji spolecnost vyhledava apod.) Pokud ma podezreni, ze se nerozhoupe a soucasne usporadani nechce menit vubec nikdy, tak je samozrejme cas na vaznejsi rozmluvu a pak pripadne rozchod.
Ja bych mu uplne normalne rekla, ze se ted nemusi bat pantofli, ale jestli si umi predstavit (ne jestli mi to slibi, ale jestli mu to jenom neni proti mysli) za tech 6-7 let se mnou zalozit rodinu...a ze tech 6-7 let mame na tu konvergenci a pripadne zjisteni, ze to neni ono.