| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| KDYŽ O LÁSCE DVOU ROZHODUJE KNĚZ!!! |
| Rubrika: [poradna] Milá Danielo, tady Aja. Hlásím se po půlroce. Užila jsem si krásné léto. A trošičku můj vztah s přítelem začal vrzat, když se vrátily děti z prázdnin. Už jsem neměla tolik času, září bylo dost kritické. Pak si zvykl. Chodíme spolu přes půl roku, ale nedávno se vyskytl problém. Můj přítel je věřící a jeho kněz mu řekl, že by vztah se mnou měl ukončit. Proč? Protože mi prý nemůže nabídnout jistotu. A je vůči mě nefér mi dělat naděje do budoucna. Když je mladý, jistě potká jiné mladší ženy a třeba se zamiluje. Bylo týdení trauma... miláček bojoval svou vlastní bitvu. Zatím jsem vyhrála. Byla bych mohla říci sláva. Jenže on to nese velice těžce. Najednou stojím (podle něj) mezi ním a Bohem. Jsem ateistka... tedy spíš nevěřím v církev... považuju ji za mocenskou organizaci... Věřím, že je vyšší spravedlnost, ale ta sama ví jak co myslím a nemusím kvůli tomu chodit do kostela... Prostě nejsem pro ně vhodný kandidát na plození deseti dětí a tím rozšiřování náboženské obce... v tom tkví celý problém z mého hlediska. Od té jeho návštěvy kostela už to není to, co to bývalo... jakoby miláček najednou hledal všechny mé chyby... není schůzka, abychom se nepohádali...Jsem z toho smutná.... vyhráli asi přece jen oni... i když přítel tvrdí „přece se nerozejdu s někým, koho miluji“ a on miluje mě. Ale dívá se na mě už jinýma očima...asi se snaží mě přestat mít rád. No, co nadělám. Tohle je překážka, se kterou jsem nepočítala, té se neumím a nemohu bránit... No, uvidíme co bude dál. Měj se hezky Danielo.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> ODPOVĚĎ: Milá Ájenko, je mi z toho nesmírně smutno... Když jsem byla malá, moje babička mi překrásně vyprávěla pohádky o Ježíškovi, o všech příhodách ze Starého zákona... Pak si vzpomínám ještě na úžasný zážitek I. příjímání. Bylo to hezké a patřilo to k dětství. Ale pak jsme se ve škole začali učit o vzniku života... Život šel dál a náboženství pro mne zůstalo jen jako hezká vzpomínka na babičku. Také jsem si utvořila svůj názor o vyšší spravedlnosti jako ty, a věřím, že stejně tak plno ostatních lidí. Souhlasím i s tím, že to, s čím ses nyní setkala, vypadá spíš jako jednání nějaké sekty!!! Tvůj přítel je nyní mezi dvěma mlýnskými kameny – ty a láska k tobě na jedné straně, kněz a jeho naléhání a přesvědčování na straně druhé. V každém případě ti radím, abys se snažila s ním nehádat. Nedat mu prostě možnost, abyste se hádali... Když se bude snažit najít si nějaký důvod, bude na tobě zase něco hledat, snaž se rozčileně neoponovat, neplakat, zůstat klidná. A především se nebav o náboženství. V duchu zatím „vyhlaš příměří“ J. Dívala jsem se na netu na stránky o náboženstvích, o sektách. Myslím, že to, že se tvůj přítel nechává takhle ovlivňovat, je opravdu nebezpečné... Podívám se ti na něco a napíšu. Ale zkus si sama dát do vyhledávače slovo „sekty“, uvidíš... (Jinak – pro informaci – sama proti žádnému náboženství nic nemám, ale stejně tak nesouhlasím s tím, aby někým takhle manipulovali...) Ahoj, držím ti palce, daniela |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
To smrdi sektou (Helka - Mail - WWW) 21.01.2004, 07:01:39
na sto honu.A pokud nahodou ne,tak je to take nanic.Pokud on tebe nerespektuje jako cloveka s jinou "virou" jiz ted,tak to nebude delat nikdy.Navic katolikum neni uz dnes zakazano si brat partnerky bez viry, ci s virou jinou,takze mne dost udivuje,ze by mu neco takoveho rekl katolicky knez.Jen proste neni svatba v kostele,jak jsem se poucila,muze byt,pokud partner podepise,ze se zarucuje za tebe a za to, ze vase deti budou vychovavany v katolicke vire.To zn.,ze pokud v budoucnu budete mit deti,mas tu dalsi neresitelny problem,protoze jak pises,bude on urcite trvat na tom,aby deti byly pokrteny.A co ty?!Ja jsem si tohle s muzikem vyrikala pred svatbou a i ted jsem si musela nedavno pred dusickama tvrde obhajit svou pozici nekrestanky proti jeho zdanlive naprosto krestansky zalozene siroke rodine.A sla jsem tentokrat natvrdo,to mi ver.Doma se o vire nebavime,ani o te me,ani o te jeho,ale beda,kdyby dnes po mne pozadoval neco,co mi je jako ateistce proti srsti.Ja ti neremcam do tveho,tak ty mi neremcej do meho je naprosta nutnost!Nechej ho radsi plavat driv,nez bude pozde.Je spousta katoliku,co te nutit do niceho nebudou a budete zit oba spokojene.Hodne stesti!A nezapomen na svou hrdost.
nielen cirkev (Sipik - Mail - WWW) 21.01.2004, 08:39:43
Mila Aja, lutujem, ale tvoj chlap je asi velky slaboch, ked sam nevie co je prenho dobre a necha sa manipulovat druhymi. No, mozes to brat tak, ze si s nim nestratila kopec casu... Ja cakam babatko s podobnym slabochom, akurat ze jeho ovplyvnila psychologicka. Sice ma v zivote nevidela, ale povedala mu, ze si skazil cely zivot tym, ze som tehotna. Ajka ber to tak, ze si mohla dopadnut aj horsie :-) a ze si Ta asi nezasluzi. Od fanatikov ruky prec!!
(Lucka - Mail - WWW) 21.01.2004, 12:36:44
mně se stalo něco podobného. Chodila jsem s věřícím chlapcem, křesťanem, on chodil do církve, zpíval v jejich sboru sboru, ale taky se nějak dopátrali, že chodí se mnou - s ateistkou a začali mu vyhrožovat a přemlouvat ho, ať se se mnou rozejde. Zakázali mu zpívat ve sboru, než se jako rozhodne... On si vybral mne. Vím, že z toho byl velmi smutný, ale taky mu přislo divné jejich jednání.A to je nějaká oficiální křesťanká církev - žádná sekta !
(jaja - Mail - WWW) 02.02.2004, 13:43:37
No, kdovi jestli jadro netkvi jinde: neni teda patrno, jake deti se vratily z prazdnin, ale jestli Tvoje a ses rozvedena, tak to neni jen tak, i kdyz pokud snatek byl jen obcansky, jak predpokladam, prekazka to neni. Nicmene, ver tomu, ze je lepsi, kdyz si clovek zvazi, co unese. Mozna se do Tebe opravdu zamiloval, ale trochu zapomnel na rozum, ktery je nezbytny. Jasne, ze nikdo neni dokonaly, a kazdy mame neco, co je zatezi pro druheho, jakymsi nezadoucim bremenem. Ale neni to jen tak vzit si cloveka jine viry. Za dalsi, pokud tak ucini, muze za predpokladu udeleni biskupskeho dispensu (ta podminka snatku dvou katoliku dosud trva jen s temi dispensi to dnes neni tak tezke) uzavrit manzelstvi s nekatolikem. Ovsem katolicka strana v pripade cirkevniho snatku slibuje, ze deti vychova ve vire. Nekatolicka strana pak podepisuje prohlaseni, ze o tomto zavazku sveho partnera vi, a nebude klast prekazky. Jina cesta v cirkevnim pravu neni. Samozrejme, muzete uzavrit pouze snatek civilni, ale v tom pripade se katolik dostava do stavu tezkeho hrichu pro smilstvo (z katolickeho pohledu ma sex misto jen v radne uzavrenem, tedy cirkevne, manzelstvi), znamena to, ze zije ve stavu tezkeho hrichu, nesmi ke svatostem atp. Cesta ven vede, ale je to taz cesta, kterou by mel nastoupit pred Vasim svazkem. Takze mozna na nej dolehlo tohle, mozna skutecnost, ze by sam nezvladl vychovavat deti ve vire, treba jen cestnost mu brani vzit na sebe zavazek, ktery by nemohl splnit, at uz vuci Tobe nebo detem. Rada kneze nemusela znit tak, jak ji tu popisujes, mohlo dojit k urcitemu zkresleni mezi tim, co knez rekl, co Ti pritel rekl a cos tu popsala, to je normalni. Samozrejme, ze ne kazdy knez radi dobre. Ovsem z toho, co tu popisujes se nezda, ze by radil spatne. Neznam Tve okolnosti, takze to nemohu ani v zakladu pojmout, ale nejsou vsechny veci, jak je vidi bezverec stejne jinyma ocima. A k tem sektarskym poznamkam, co tu zaznely: ono to neni tak, ze by si katolik nesmel vzit jinoverce, ale nedoporucuje se to, a to ze zcela praktickych duvodu na ktere v manzelstvi zahy dojde, at uz jsou to malickosti nebo veci zakladni. Nebot jsou znamy prilis mnohe pripady, kdy to hodne skripalo prave kvuli tomu. Navic ta jednota ve vychove deti, nahledem na sex a zivot, postoji k problemum ve vztahu atd. Samozrejme, ze jsou velke rozdily v individualitach a nelze rici, ze vzit si katolika je vzdy lepsi nez nekatolika. Jen, ze souverci mivaji shodnou zakladni linii, jakousi startovaci caru a maji stejny cil, kam chteji dobehnout.
Jájo, ozvi se, prosím! (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 02.02.2004, 13:59:47
Ahoj, tvůj příspěvek je velmi seriózní a myslím, že by nebylo špatné, kdybys mohla napsat něco na toto téma jako článek - co ty na to?
Díky a hodně pozdravů - daniela |