| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| PRINC Z MOJÍ POHÁDKY |
Rubrika: [téma] „Seznámení přes inzerát mě nebaví. Připadá mi, že si inzeráty podávají ve velké většině jen trosky a zoufalci (čest výjimkám) a nechci se mezi ně zařadit. Se všemi svými bývalými partnerkami jsem se seznámil naživo. Sám se necítím a momentálně nemám chuť se násilím seznamovat, počkám si, až do mě někde někdo vrazí... Když bude chtít. Mně je takhle sobecky dobře, když mě nikdo nevotravuje :-))))“ – napsal v jedné z reakcí pan učitel Flaška… Dnes si můžete přečíst druhý díl jeho textu na téma "Ideální muž", tentokráte očima muže.
Ideální muž z pohledu muže Znám několik žen, které nějaký čas žily se svým ideálním partnerem. Po určité době ho nenáviděly natolik, že se s ním musely rozejít. Ti muži většinou splňovali velké množství požadavků, které jsem vyjmenoval výše. Nesplňovali ale požadavky, které si dovolím vyjmenovat níže. Jsou to vlastnosti, které v inzerátech neobjevíte. Ženy je mnohdy považují za natolik samozřejmé, že se nestačí divit, když je muž nemá. Vzhled Ač je za ideál obecně považován muž vysoký, černovlasý, černooký a atletický, znám ženy, které tvrdí, že chlap, co z něj netrčí kosti, není chlap, znám ženy, které nesnesou, aby na mužském těle byly chlupy, znám ženy, které si považují především velkého nosu, pleši či vrásek kolem očí. Vím, že ženy hledají v mužské náruči pocit bezpečí, takže potřebují velkou a silnou náruč. Jenže k čemu je taková náruč, když patří dokonalému ňoumovi? Velikost muže nespočívá v jeho výšce. Vím o ženě, která mi to potvrdí. No vážně, ten její stošedesáticentimetrový chlap vůbec není malý. Strčil by do kapsy kdejakého habána. Je to tím, že člověka ostatní daleko více posuzují podle toho, jak se chová, než podle toho, jak vypadá. Když se malý člověk nechová jako trpaslík, bude vám připadat i fyzicky velký. Kurt Cobain měl Četl jsem, že zásadní na mužském vzhledu je svůdný pohled. Žena to má jednoduché – stačí vyrazit do baru, upřeně se na svého vyvoleného dívat s pootevřenými rty a výsledek je zaručen (alespoň mi to takhle bylo vysvětlováno). Jak to dělají muži, nevím. Sám jsem cvičil svůdný pohled před zrcadlem tak dlouho, až se orosilo a mně se začalo chtít zvracet. Asi nemám na svůdné obličeje obličej. Pro takové z nás naštěstí platí pravidlo, že to, co nemáme, nějak okecáme. A vůbec, muž, který se neumí nic než jen svůdně tvářit, se stejně maximálně po dvaceti letech omrzí. Vlastnosti Ideální muž by měl být pozorný. Nemyslím tím pozorný v tom smyslu, že si všímá, že žena zase přibrala tři kila nebo že má dneska kruhy pod očima, ani v tom smyslu, že by jí obden aportoval pugét růží. Myslím tím, že by si měl všímat, jak se žena cítí a umět odhadnout, z jakého důvodu se tak cítí, a zároveň na její náladu patřičně reagovat. Tuhle dovednost považuji za základ jakéhokoli fungujícího vztahu, ale je pravda, že ani ženy, ani muži svým protějškům příliš neulehčují ji rozvíjet („Je ti něco?“ – „Ne, vůbec nic.“ – „Tak proč se tváříš, jako bych ti nějak ublížil(a)?“ – „Já se tak netvářím. A dej mi ksakru pokoj, mně je úplně fajn!“). Muž by rozhodně neměl být domácí televizní typ. Měl by mít nějaký pěkný aktivní koníček, například starost o děti, domácnost nebo společné nakupování za jím vydělané peníze. Na sex by měl mít chuť ve stejnou chvíli jako žena a pokud možno s ním neotravovat, když žena chuť nemá. Případné ztopoření by si měl schovat na chvíle, kdy se ženě bude chtít také (a kdy mu často schází). Samozřejmostí je topořit se výhradně v reakci na krásu své partnerky a ne někoho jiného. Ideální muž by neměl být ženatý s nějakou jinou ženou. Někteří muži jsou zdánlivě ženatí se svou maminkou, ale to se jen tak chovají. V našem státě takový vztah není uzákoněn a nepočítá se s ním ani při registrovaném partnerství. Měl by vydělávat přesně tolik peněz , aby se o ně nemusel moc starat. Když je někdo solventní a finančně zajištěný a veškerý svůj čas věnuje péči o peníze, nezbývá mu čas na péči o cokoli a kohokoli jiného. Ideální muž by měl být schopen řešit problémy ve vztahu, ne je do něj vnášet, případně být hlavním problémem a vyčítat to ženě. Měl by být schopen přijmout názory a přání své partnerky a ne je jen poslouchat a považovat je přitom za lehké konverzační téma. Neměl by se jim ale ani podřizovat. Myslím, že by měl být dokonce schopen si případně vyslechnout, jaký je debil, a chvíli se nad tím i zamyslet, než partnerce opáčí, že je kráva. Muž by měl dělat něco, za co by ho žena mohla bezmezně obdivovat, něco, v čem ostatním tzv. natrhne prdel, ovšem tato činnost by mu samozřejmě neměla zároveň zabírat žádný čas, protože ten je třeba věnovat své partnerce a jejím potřebám. Je jistě spousta dalších krásných vlastností, jež by měl muž splňovat, ale už bych jen opakoval, co řekli jiní. Jen bych rád poznamenal, že ideálního muže není třeba hledat. Ideální muž, stejně jako ideální žena, neexistuje – i to už tu zmiňovalo tolik lidí, že mi je trapné to znovu zmiňovat, ač je opakování matka moudrosti. Pokud jste i navzdory tomu nějakého ideálního muže potkaly, pak se vám zdál ideálním jen proto, že jste s ním nebyly dost dlouho.
Na závěr bych chtěl všem ženám popřát, aby nenašly ideálního muže (už podle příslovce jde o muže smyšleného), ale aby narazily na toho pravého . Přeju si to zcela sobecky. Kdo má totiž pořád poslouchat ty vaše stížnosti? Honza Flaška, České Budějovice
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Dokonalý :-))) (Kamila - Mail - WWW) 09.11.2005, 10:37:36
jako všechny tvoje článečky....trefný...:-)))) dík!
Inko, (ydiot - Mail - WWW) 09.11.2005, 14:28:28
jak to myslíš - zdeformovaný? Nemyslím, že by mě nějaký vztah deformoval, spíš si myslím, že mne vztahy - ať už partnerské či kamarádské - formovaly; jinak moc nevím, na co narážíš - myslíš tím, že jsem škarohlíd, cynik nebo že nemám rád ženy, jak by mohlo z fejetonku či jeho úvodu vyplývat? Ale kdež! Jen přeháním do krajnosti to, co ženy (obecně, nikoli mé bývalé partnerky) chtějí či potřebují - tedy _idealizuji_. To, že mi je momentálně docela dobře i samotnému, snad není vada, a ani mi to nijak nebrání změnit svůj svobodný stav (obráceně už to jde většinou hůř). Jinak jsem normální, realistický, nedeformovaný, chytrý, vtipný, milý, vzhledný... a sakra, těch pár posledních už mi nějak ujelo.
Jo, líbí se mi ten poslední odstavec... (Vodoměrka - Mail - WWW) 09.11.2005, 14:45:54
...nejde o toho ideálního, ale o toho pravého... a už dost, ještě, že jsi se včas zarazil, bo jsi ze sebe udělal z toho pravého spíš toho ideálního... chytrý, vtipný, milý, vzhledný... a to je nebezpečné... hlavně pro tebe a pro tu většinu poučených žen, které by nechtěly toho ideálního, ale jen a jen toho pravého...
Tak tak (Wendy - Mail - WWW) 10.11.2005, 08:14:20
spokojenost není v dokonalosti. Muži ani ženy si prý neváží partnerů, o které nemusejí bojovat,je potřeba být tak trochu ve stále nejistotě. Jakmile máš totiž toho druhého jistého, není to pro zdravý a vyvážený vztah to pravé. Vybojovat si jej - to bych chápala. Ale potom bych už radši žila klidněji. Jsou ženy, které v souznění s tvým článkem pořád něco hledají a pořád jim něco v chování a jednání mužů vadí, ale to už je jejich problém.
Zkrátka - ideální je ten muž, který vyhovuje MNÉ.
Ydiote, (Inka - Mail - WWW) 10.11.2005, 08:37:01
víš tak trošku jsem z toho tvého článku teď i z toho předešlého cítila takovou jízlivost, kterou znám od lidí kteří si tak urputně hledají partnera na inzerát nebo jinak a jsou stále jen zklamaní, samozřejmě asi nikdo nechce být sám, ale nic se nemá tlačit proti proudu řeky, to je většinou jen špatně, najít toho pravého je myslím úžasný, ale není to zas až tak obvyklé, lidé nemají trpělivost, doba je uspěchaná, obvykle berou za povděk prvním kdo se namane a pak jsou jen nespokojení. Žiju už delší čas sama (i přes to, že jsem vdaná) a zle mi vůbec není, moc si to užívám. Ale je málo těch kteří to nechápou. A Budějice mám moc ráda, jezdím tam celý svůj život.
Hmmm, (hippie - Mail - WWW) 10.11.2005, 09:53:46
taky se mi zdá, ydiote, že za tou tvou programovou samotou, co Tě údajně baví, je něco jinýho. Píšeš moc hezky, Tvoje články se mi líbí. Ale mám pocit, že jsi trochu v křeči.
Inko, to mě zaujalo - jsi sama, přestože vdaná. A proč jsi vdaná? P.S. K těm ideálním protějškům. Zatím nikdo myslím nenapsal jednu důležitou vlastnost: "Ideální" muž by měl mít rád ženy. Tím mám na mysli, že kromě ženských vnad by měl mít rád taky ženskou duši, se vším, co k ní patří. Mělo by mu ve společnosti žen být dobře. (A "ideální" žena zase opačně.) Je velmi smutný pohled na člověka, který se snaží "ulovit" toho pravého partnera a přitom o příslušnících opačného pohlaví má jen to nejhorší mínění, založené většinou na nějakém vlastním zklamání. A diví se, že "neberou" :-) K popukání pak je, když takto poznamenaný a frustrovaný jedinec začne své poznatky vykřikovat do světa coby objevnou Pravdu v podobě "literárních" děl, jako to činí např. pan Hausmann či paní Hauserová...
hippie (Wendy - Mail - WWW) 10.11.2005, 11:07:51
mám nakročeno k ideální ženě - miluju mužský humor. S děvčaty je taky sranda, dámské jízdy jsou super, ale ten váš je trochu jiný a kdyby ho nebylo, asi by se mi po něm stýskalo.
Pana Hausmanna znám a když jsem ho viděl, došel mi jeden z důvodů proč tak píše...ale tu paní HAuserovou neznám, musím se po ní podívat.
Hippie, (Inka - Mail - WWW) 10.11.2005, 12:04:08
vdávala jsem se z veliké lásky, ale není to zas až tak jednoduché, protože jsme každý z jiného státu, je to moje druhé manželství a z prvního jsem tu měla dvě děti v té době nedostudované. Původně žil tady, ale skončila mu tu práce, a že by rád žil ve své zemi, já nebyla proti. Řekl, že mě moc miluje a že na mě 4 roky počká, až děti odrostou. Pak se situace vyvinula jinak, dcera šla bydlet se svým tatínkem a syn dochodil základku. Přehodnotili jsme to a já se synem odjela do Francie a vzali jsme se tam. Ale nebyla jsem připravená na ten patriarchát co tam vládne v rodinách, bylo mi 38, nemohla jsem začít na slovo poslouchat rodinu, kterou jsem neznala a do které jsem se vdala, byla jsem dost samostatný člověk celý život, nezvládla jsem to a po 8mi měsících urputných bojů a manipulace z jejich starny jsem od tamtud utekla zpět sem, syn tu začal střední školu s malým zpožděním a já si našla práci. S manželem jsme se ujistli, že se stále milujeme a vztah pokračoval, společnými dovolenými vždy po 2 měsících on tady a já tam, mezi tím odjel na 2 roky do Skotska a tak jsem jezdila zase tam, alespoň se podíváš po světě říkal a koupil mi veliký kufr s kolečkama. Počkala jsem si 5 let až dozraje bez jakéhokoliv tlaku a vyplatilo se, po vánocích půjde natrvalo do Čech ze svého vlastního rozhodnutí, děti mezi tím už dostudovali a osamostatnili se a já jsem teď už sama a čekám, ale jsem v pohodě. Jo všechno má svůj čas, to je tak ve zkratce vše.
Inko, (hippie - Mail - WWW) 10.11.2005, 12:15:26
děkuju za odpověď a moc Ti přeju happy-end, ke kterému to snad směřuje :-)
Mimochodem, (hippie - Mail - WWW) 10.11.2005, 12:19:31
mám známou, která se vdala za Francouze, ale též tam vydržela jen chvíli a dnes mají vztah na dálku, ona za ním občas jede, z života ve Francii má úplnou kopřivku. Možná by to stálo za nějaký článek o rodinném životě po francouzsku, co Ty na to?
Nóóó´, mně by to taky zajímalo (Míša - Mail - WWW) 10.11.2005, 12:57:34
Inko, nenech se přemlouvat, psaní ti jde dobře - tak sedni, napísej a pošli na Kudlu :)
Míšo, (master - Mail - WWW) 10.11.2005, 13:08:32
že Ty jsi něco pila? Jazykozpytec nejsem, ale té omluvy netřeba. Jak se znám, už bych si jednu dal. I preventivně.:-)))
Míšo a Hippie, (Inka - Mail - WWW) 10.11.2005, 14:27:41
já mám Francii ráda a Bretaň obzvláště i lidi jsou tam milý a veselý, mají rádi dobré víno a jídlo a také moc dobře vaří, umí se bavit, ale jsem manželovi nesmírně vděčná za jeho rozhodnutí žít tady, cítím se tady moc svobodně a on taky, moje rodina nás bere takové jací jsme a to je úžasný. Nevím jestli jsem i po těch letech od toho natolik oproštěná, abych to napsala s takovým dobrým nadhledem. Také to, co jsem si tam prožila nemusí být bábovka pro všechny rodiny. Naše výchova je tu jiná, alespoň v mé rodině se navzájem respektujeme a nijak si do života nezasahujeme, vyjma toho kdy je něco opravdu špatně, takže jsem takový kořen co se od 17,5 staral sám o sebe a najednou by měl člověk začít bezvýhradně poslouchat někoho koho zná pár dní? Ono to i při nejlepší vůli nejde. Hippie, jestli bude happy-end to se uvidí, to je vždy jen na těch dvou lidech, zatím to tak oba dva cítíme a naše láska, důvěra a vášeň se nezměnila ani po těch 5 ti letech takhle podivně žitých.
Všichni, (ydiot - Mail - WWW) 11.11.2005, 18:27:18
co si myslíte, že píšu v křeči a jízlivě, že ve skutečnosti hledám na inzerát partnerku a že mi samotnému není dobře: nepíšu v křeči, píšu, co si myslím, i když samozřejmě maličko přeháním. Jízlivě píšu jen na adresu těch, co si myslí, že ideálního partnera najdou tak, že někde vyjmenují jeho vlastnosti. Na inzerát ani jinak urputně skutečně nikoho nehledám (co píšu ve fejetonu, je autorská licence). V lásce nezažívám samá zklamání. Samotnému mi dobře samozřejmě NENÍ, naštěstí sám rozhodně nejsem, mám dost kamarádů (a kamarádek), se kterými mohu pobývat. O samotě jsem ale taky rád (když se to nepřehání, měsíc na samotce bych asi nevydržel). Přes koleno nic nelámu, partnerku vážně nehledám, ale nebudu se jí bránit, kdyby se nějaká našla sama od sebe (a to i kdyby nebyla ideální!).
Ale co se namáhám, stejně si všichni budete jen myslet, že si od svého stolu ve skutečnosti jen vylévám své zhrzené srdéčko, že mám za sebou jen samé nešťastné zkušenosti, že jsem osamělý a nikdo o mě nestojí, že se jen cynicky všem vysmívám, abych tak zakryl svou ubohou situaci atd. atd. Tak si to klidně myslete, Inko, hippie, mně to je vážně jedno... Za tím psaním fakt nic hlubšího není, ty články o mně moc nevypovídají. To, že někdo, kdo používá předstíraný cynismus a jízlivost jen občas a nikoli jako styl života (pro mě to styl života totiž je), si vážně bude roubovat na tyhle nenápadné texty cokoli ho napadne. Ad Hausmann a Hauserová: Tihle lidé jsou možná divní, ale inspirativní. Inspirativní v tom, že s nimi člověk nemusí souhlasit, ale může si odůvodnit, proč s nimi nesouhlasí. Je spousta věcí, které píšou a mají v nich pravdu. Hausmanna jsem dostal od kamarádky, která o něm prohlásila, že je to sice extremista, ale že má v lecčem pravdu. Chápete? Se Základy mužského šovinismu souhlasila a doporučila mi je _ženská_. Stejně tak i já souhlasím se spoustou věcí, které píše paní Hauserová a mohu ji k přečtení doporučit. Mimochodem, narozdíl od Hausmanna Hauserová svoji knížku za absolutní Pravdu nepovažuje. A já ty své bláboly taky ne :-)
Vidíš to, Ydiote, vidíš to, (Míša - Mail - WWW) 11.11.2005, 19:08:01
nedala jsem ti v předchozím díle nadarmo přezdívku "Nepochopený". To máš tak, nejhorší materiál ke zpracování jsou lidi :)
Hergot, ydiote, Ty ses do toho obul! (hippie - Mail - WWW) 11.11.2005, 22:42:08
Vůbec se nemusíš takhle obhajovat, já jsem napsal, co jsem napsal, abych Tě taky INSPIROVAL - k zamyšlení, což jsi evidentně udělal. Je to všechno tak, jak chceš, a Ty to víš, takže je to v pořádku a nemusíš tu psát svou obhajobu.
No a k těm knihám, které jsem si tu vzal do huby: Přiznám se, že je nemám rád. Řeknu Ti proč. Ty knihy totiž posilují a podporují generalizační stereotypy a jakousi "studenou válku pohlaví". Ty knihy se totiž nijak neliší od výroků "blondýnky jsou všecky blbé", "ženské neumějí řídit" atd. Zároveň se ovšem tváří jako návody a jejich autoři se berou dost vážně. Takže se podílejí na budování předsudků a zdí mezi oběma pohlavími. A protože já se svými aktivitami snažím ty zdi naopak bořit a protože se neustále setkávám s utrpením zapříčiněným těmi zdmi (protože partnerské vztahy jsou naprosto převládajícím tématem, jež se lidé, kteří nežijí šťastný život, pokoušejí řešit, jsem na opačné straně pomyslné barikády. Nemyslím si, že žijeme ve světě, kde by byla mužská a ženská energie v rovnováze a harmonicky spolupracovaly. Přitom tento stav je poměrně vydatným zdrojem bolesti a trápení, do velké míry zbytečných. Ne, nemám v úmyslu to změnit, nejsem bláhový. Ale mám v úmyslu položit zrníčko písku do mandaly změny. Vážím si každého člověka, který se pokouší o totéž. Lidí, kteří aktivně podporují boj a nevraživost mezi těmito dvěma principy, si vážit sotva můžu. I tohle jsem napsal jen pro inspiraci, nechci se pouštět do nějakých polemik, které stejně jako např. polemiky o existenci či neexistenci Boha k ničemu nevedou, jsou jen ztrátou času.
Hippie, (ydiot - Mail - WWW) 12.11.2005, 14:22:40
s tvým názorem na ty knížky plně souhlasím. Myslím si, že jsou dobré jen pro určitý typ lidí, konkrétně ty, kteří vědí, že by muži a ženy měli harmonicky spolupracovat - i já se o to snažím (byť z mých textů zaznívá ironie). Takovým lidem totiž tyhle knížky ukážou, kde přesně jsou ty třecí plochy a kde je třeba zapracovat. Jiní je možná čtou proto, aby ty plochy vyhledali a ještě je zdrsnili, aby s těmi knížkami souhlasili - pro nás, co máme vlastní názor, ale mohou být i inspirací (byť třeba negativní). Proto si myslím, že je nezbytné si přečíst OBĚ ty knížky, ne jen jednu.
Ad existence či neexistence Boha - to je jasné, že tyhle polemiky nevedou k ničemu, protože Bůh prostě je :-) |