[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
INDIÁNSKÝ HOROSKOP - ZNAMENÍ HADA
Rubrika: [:-)))]

Tyto zrozence ovlivňuje vodní živel (cit, emoce, empatie, duševno), vládne jim pak vítr západní (cítění, vnímání, empatie). I přes to, že had patřil a patří k jedněm z nejnebezpečnějších živočichů a v evropské kulturní tradici vystupuje většinou coby spodobnění zla či ďábla a mnoho lidí se ho štítí, u starých indiánů tomu bylo naopak. Ne, že by nepředstavoval nebezpečí, ale pokud šlo o mystické záležitosti, byl ztělesněnou modrostí, magickou postavou a představitel nadpřirozených (s lidmi spřátelených) sil.

    


Lidi narozené mezi

22. říjnem a 22. listopadem

zveme v názvosloví Indiánského horoskopu „HADY“.




     Z výše uvedených přirovnání můžeme vyjít i při charakterizování Hada jako jednoho ze znamení Kruhu Země. Bývají to skutečně moudří a hloubaví lidé, dobří pozorovatelé, kteří si nedají pokoj, dokud nepřijdou na kloub nějaké záhadě. Prohlédnou to, co má být skryto, odhalí to, co má být tajné. Ti, kteří před Hady něco utajují nebo se vyznačují neprůhledným chováním, pak na ně působí jako výzva. Pomáhá jim jeden velký trumf: jsou obdařeni intuicí, šestým smyslem. Odpověď a výsledný obraz poskládají i z malých dílků – krok po kroku a neúnavně. Nepotřebují policejní školy, aby odhalili to, co ostatní nevidí. Hadí lidé umí vyslovit jednoznačný závěr, do věci či řešení problému vnášejí světlo.

    
     Neumí však příliš dělat kompromisy, neznají „něco mezi“. Buď a nebo. Dobro nebo zlo. Ne, že by všechno viděli černobíle, prostě potřebuje mít jasno. Dejte si pozor, aby jste jednou nebyli odhaleni třeba vy. Raději s Hady jednejte na rovinu (samozřejmě nejen s nimi), férově. Určitě se vám to vyplatí. Nezapomeňte, že pokud je had v nebezpečí, dokáže uštknout! Na druhou stranu jsou kdykoli připraveni pomoct tam, kde je jich třeba.

     Jsou velice vytrvalí, za svými cíli dokážou jít velice odhodlaně a tvrdohlavě. Mnohdy však nepoznají zdravou míru a mají tendenci se přeceňovat. Příliš se tím vyčerpávají a často to odnese jejich zdraví. Pokud si něco umanou, neposlouchají rady svých přátel a prostě to budou dělat tak dlouho, dokud je neskolí nemoc nebo se jim jejich záměr nakonec s vypětím všech sil podaří.   

     Podobně je to i v partnerském soužití. Had nesnáší nevěru, neupřímnost. Pokud miluje, tak úplně, z celého srdce, „napořád“. Z toho důvodu lidé, kteří se narodili v totemu Hada, neuznávají volnost – druh se jim musí odevzdat úplně. A jak je psáno výše, pokud odhalí zradu, kousne. Pozor, může to hodně bolet!


 


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Pokud listuji nějakým časopisem, (master - Mail - WWW) 25.10.2005, 08:53:17
určitě narazím na horoskop. I na Kudlance.:-)) Čím to je, že se to hvězdopravectví dostává do takového kurzu, o jakém se nám nikdy ani nesnilo? Že by to byla móda 21. století? Ze známé herečky je najednou tajemná esoterická bytost, až babizna s bradavicí na nose, z matematika numerolog, z malířky podvodnice...

Kudlančí královna zařadila tento článek do škatulky úsměvů, což je jistě dobře, ale je vůbec horoskop chápán vždy jako úsměvné čtení? Není to např. tak, že pro stále se rozrůstající armádu hvězdopravců jsou její produkty především jistým zdrojem pochybné obživy?
Světe div se – ve 21. století, v době plánování letů na Mars, v době fúzních elektráren, které už nejsou pouhou vizí a digitalizace čehokoli, mají tito "humoristé" stálé odběratele. Někteří známí a ve svém oboru zběhlí hvězdopravci (dkyně) už došli tak daleko, že ač matematici, zběhli ze svých oborů a drze až tržně povýšili numerologii nad matematiku. Ve svých nových oborech jsou tak dobří, že umí předpovídat i v barvách, jako např. paní dr. Olga Krumlovská. To je bomba.:-))
Od té by se mohl učit i bývalý matematik Baudyš. (Omlouvám se, že používám Vaše jméno v negativní souvislosti, ale jak jistě víte, i negativní reklama je reklamou...)
U jiných zase, se tento výnosný obor dědí z otce na syna. Jako kdysi řemesla.
Za povšimnutí stojí i to vymakané a nádherně propracované rozdělení horoskopů do kategorií:
Horoskop pro tento den
On-line
Keltský
Čínský
Erotický
Partnerský, atd, atd.
Někde jsem dokonce četl i o horoskopu početí. Nikde jsem však nečetl o horoskopu "postavení". Mám tím na mysli KDY, JAK a hlavně JAK DLOUHO...

To se až jeden diví, co všechno je možné, krom toho postavení, přečíst z postavení hvězd...
Vůbec se však nedivím panu Grigarovi, že když ho někdo nazve astrologem, že se opupínkuje a jde se osprchovat. :-))


trapná omluva (master - Mail - WWW) 25.10.2005, 09:03:12
Grygar!

masterku!!! jednička se stádem vykřičníků a velkym (podtržením) (Ina - Mail - WWW) 25.10.2005, 09:06:32


Masterku, (hippie - Mail - WWW) 25.10.2005, 10:09:37
"horoskopy" v časopisech, které máš na mysli, jsou jenom takovou vulgarizací astrologie, určenou pro pobavení a pro přilákání čtenářstva (neboť "svět chce být klamán") za účelem dosažení zisku. Můžeš si o tom myslet, co chceš, ale je to legální :-)) Někdo čumí na vyvolené, někdo si čte "horoskopy" - každého věc. Chci Tě jenom informovat (nikoli přesvědčit, nejsem bláhový :-)), že vedle těchto paskvilů existují ještě horoskopy opravdové, jejichž zpracování vyžaduje dost práce a hlavně znalostí a zkušeností z oblasti astrologie, astropsychologie a psychologie. Můžeš se vysmívat i jim, ony fungují bez ohledu na Tvůj postoj. Sám jsem se měl možnost během svého života o možnostech této "pavědy" přesvědčit natolik důkladně, že mám jasno. Jsa vzděláním technik pracující velmi exaktně naučil jsem se neodmítat vše, co je za hranicí mých technických obzorů. Už dávno jsem pochopil, že intuice je pro člověka nejméně stejně důležitá jako rozum a mystika jako věda.
To jen tak po ránu, pro zachování názorové rovnováhy na Kudlance:-))

hippie, (master - Mail - WWW) 25.10.2005, 11:16:13
v rámci té rovnováhy/nerovnováhy: neřekl jsem, že je to nelegální, já se tomu jen nahlas divím. Nic víc. Když si chci poslechnout "skutečně kvalitní horoskop", poslechnu si třeba paní Alici de Silvalágo. Uznej, už to její jméno zní... a ten její hlas... Přitom jeho erotickém zabarvení se mi
dostává i postavení... a nikoli hvězd. :-)))
Ale vážně, i já jsem technik, protivný racionalista, šťoural a tím vlastně i nepřítel všech pavěd, kterými se mnozí podnikaví jedinci snaží oblbovat druhé (za účelem zisku). Je jedno, jedná-li
se o různé "vynálezce" a "vynálezy" např. takové pí-vody otáčením molekul dle libosti, o vysušování zdiva "magnetokinezí" nebo o vyrušování "patogenních zón" panem Boháčem, kterému jde jen a jen o blaho lidstva. Nebo si vezmi takového, už mediálně známého, ing. Pavla Kozáka, vzdělaného chlapa a podívej se na něho, co s ním udělal trh. On celé široké vědecké obci neúnavně odhaluje neznámé energie. Když se pak k tomu přidají ještě ta nádherně a učeně
znějící názvosloví, který blbec by "TO" nekoupil! :-)))
A ty naše úsměvné horoskopy, o kterých je dnes řeč, to je jen plivnutí do moře hloupostí... Nevěříš?
Věř! :-)))


Grigar.... (NČ - Mail - WWW) 25.10.2005, 12:01:44
Nojo, Grigar s měkkym - to bysem mu teda nepřál!!!
Von Grygar prej dycky jedině s tvrdym!!!!!

Masterku, (Inka - Mail - WWW) 25.10.2005, 14:11:17
jsem s Hippie, naprosto souhlasím se vším tím co tu napsal, neodsuzovala bych to tak šmahem, jsou věci do kterých nevidíme a přesto naprosto fungují.

Inko, (master - Mail - WWW) 25.10.2005, 14:34:38
jóóó, já se vůbec nezlobím. :-))
Vrať se však k jeho předposlední větě, kde hippie píše, že intuice je pro člověka neméně důležitá... Já bych to slovo intuice směle nahradil slovem cit.
U techniků by se mělo jednat o technický cit, který je namístě. Také se tomu říká nebo říkalo inženýrský cit, aniž bys musela něco počítat.
U humanitně zaměřených lidí jde zase o jiný druh citu v rámci jejich profese. Třeba cit pro spravedlnost a pod. Ovšem ! Se slovním spojením "...a mystika jako věda", s tím nemohu souhlasit ani náhodou. Zde je právě ta živná půda pro pavědu a její odnože.:-))
Přece se nenecháš mystifikovat něčím, co je třeba neměřitelné, nehmatatelné, co je neodvoditelné. Vím, že můžeš namítnout: a co vesmír a jeho neustále se měnící teorie? Držme se prosím přízemně při zemi a na Zemi. :-)))

Mastere, inženýrskej cit? (Béda Traktorista - Mail - WWW) 25.10.2005, 14:47:51
to jako jak říká mistr novýmu mladíkovi: Hele, mladej, vem koště a běž zamést dílnu.
Ale já jsem inženýr, šéfe.
Jo, aha, inženýr. No tak pojď, já ti to teda ukážu.

Musim rict... (Johanka - Mail - WWW) 25.10.2005, 19:46:57
...ze ackoliv jsem atrologii nikdy nepropadla a kazdy horoskop mi prijde, ze neco pasuje a neco ne, tak tyhle kudlanci indiansky sedej, jak by rekla moje maminka, jak p*del na hrnec! :)

mastere, (hippie - Mail - WWW) 25.10.2005, 20:41:36
není to totéž, intuice má s inženýrským citem společného asi tolik, jako margarin s máslem (tedy něco jo :-)), ale to je jedno. Jen jsi mě pobavil tou větou: "Přece se nenecháš mystifikovat něčím...." Mně se na tom moc líbí to, že ať už se tím necháš či nenecháš mystifikovat, ono to neměřitelné, nehmatatelné a neodvoditelné ovlivňuje úplně stejně Tebe jako mě. A to je na tom světě to nejhezčí - taková ta základní spravedlnost :-)) (Prosímtě, nepiš mi, že svět vůbec nejni spravedlivej, já to myslím jinak :-)) Dobrou.

Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 09:08:14
zmystifikovaná zcela jistě nejsem, ale jsou věci které cítím a vím, že jsou i přesto, že si na ně nesáhneme a nemůžeme je změřit, ale že velice dobře fungují v mém životě i v životech ostatních lidí, jsou to jakési nepsané přírodní zákony, které jsou ať chceš nebo nechceš. Můžeš je respektovat, ale i nevnímat jako ostatně spoustu jiných věcí, to je přece na každém z nás.

Hippie, Inka (Eva - Mail - WWW) 26.10.2005, 09:29:06
Zase jste to napsali moc hezky :-)

Hippie, (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 09:58:49
vracíš mi moji větu a píšeš: ono to neměřitelné, nehmatatelné a neodvoditelné ovlivňuje úplně stejně Tebe jako mě. A to je na tom světě to nejhezčí - taková ta základní spravedlnost.
Jóó, spravedlnost. :-)) Kam jsme se až dostali od nevinných horoskopů. :-))
Já mám pocit, že tu mluvíme každý o něčem jiném. Inka třeba o nepsaných přírodních zákonech, které fungují...
To nejsou zákony. To jsou pouhé vypozorované poznatky, moudra, předávané z generace na generaci, které skutečně občas i fungují.
Základní rozdíl je však v tom, že já se nějakým "neexistujícím neznámem" nezabývám za účelem zisku. A O TO TADY JDE! Já TO nepitvám, protože vím, že je to hloupost. Nevydávám TO za známé a samozřejmě na TOM nevydělávám. A věřím, že tak nečiníš ani Ty. :-))
Když se však objeví (jako houby po dešti) několik drzých a všehoschopných jedinců a začně - mnohdy bez základních znalostí fyziky - oblbovat širokou veřejnost bludy, ošperkuje je názvoslovím, kterému zjevně ani nerozumí, musí tu přece existovat nějaké vyvážení, protipól, zdravý rozum.
Musí zarazit tyto všehoschopné podvodníky, musí je pranýřovat, musí před nimi varovat širokou veřejnost. Úplně nejhorší případ však nastane, jsou-li těmto všehoschopným "vynálezcům" a
šarlatánům všeho druhu nakloněna média. U komerčních bych to ještě chápal. Tam má přece prioritu poslechovost a sledovanost a velikost koláče před obsahem. Když se však této úlohy
zhostí veřejnoprávní média, už je to na pováženou. Tady už je cosi shnilého v království dánském.
Po stížnosti na odvysílané bludy pak dostaneš nemastnou / neslanou odpověd asi v tom smyslu, že jsou si vědomi určité mystifikace, ale že tu jsou pro široké spektrum posluchačů a diváků a
závěry, že si musí udělat každý sám. Tito "věřící" prý zaujímají určitou část populace. A je vymalováno. A také zabludováno a zaseto na další podobnou potravu.
Hippie, teď se Tě zeptám, zda bys byl v klidu, kdyby nějaký podvodník přesvědčil, dejme tomu, Tvoji starou babičku o něčem zázračném, co zaručeně funguje, ona za to vycálovala třeba
5000 kč a Ty jsi pak zjistil, že byla napálena. Víš, kolik existuje takových lidí?

Ještě Ti dám dva skutečné příklady a závěr už si udělej sám.
Starší muž v důchodu, "vynálezce", základní vzdělání, vyučen. Nadšeně a zasvěceně používá názvosloví, kterému evidentně sám nerozumí. Podivín. Veřejnoprávní rozhlas mu věnoval čas. Za několik tisícovek nabízí přístroj na odhalování "zhoubného" elektromagnetického pole Země. Krabička obsahuje dva nejlevnější operáky, trochu nezbytné součástkové bižutérie, baterku a nějak ocejchovaný měřáček ze
starého magnetofonu. Cena cca asi 150 kč.

Žena, akademická malířka (malování jí zřejmě nevynáší), vyrábí a prodává papírové nálepky. Ano, čteš dobře, papírové, na snížení vyzařování z mobilů. Plácneš to na mobil a za pouhé asi 400 kč máš hřejivý pocit, že jsi ochráněn proti zlým kmitočtům. Nekup to! :-))
A ona má ještě tolik drzosti, že v případě napadení té její zrůdnosti se obrací na soudy a žaluje kdekoho.
Někdy se fakt vyplatí vzít spravedlnost do svých rukou... :-)))

A to jsme ještě neprobrali další a další výdělečná zla a tím jsou kartářky, vědmy a věštci i tkyně, jejich koule a samozřejmě i léčitele všeho druhu.
Nezaměňovat prosím s babkou kořenářkou, která má jasno a která ví, na co je dobrý heřmánek..:-)))))



Kde se daj koupit (NČ - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:11:40
ty snižovače záření z mobylů? Shánim to už dlouho, protože abysem tak rychle nezblbnul.
400,-Kč je za nezblbnutí pakatel!

(master - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:21:44
V tel. seznamu si najdi kontakt na ak. malířku paní Průchovou. :-)))
Jóó a také nenos mobil v kapse kalhot!!! To by Ti zase mohlo způsobit určitou lenost, hraničící až s netečností a nezájmem Tvého "kolegy" o jakoukoli mezinožku! :-))))

masterku, máš mejla! (daniela - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:23:28


nemám, asi se někde toulá (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:32:35
nic tu nevidím, jen samé spamy, které mažu. P.

Varování vohledně kapcy přišlo pozdě! (NČ - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:36:43


ok, poslala jsem na další adresu :-( (daniela - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:54:11


masterku, (hippie - Mail - WWW) 26.10.2005, 10:59:30
ale já přece nezpochybňuju, že jsou šarlatáni, kteří kšeftují s nesmysly a lidskou blbostí. Ale tak to je a bude, co svět světem stojí. Nadruhou stranu kvůli tomu ale nezavrhnu všechno "neměřitelné" - kvůli těmto kreaturám. Rozlišuju a pomáhá mi často vedle rozumu taky ta intuice :-)Mimochodem na veřejnoprávní média si stěžuješ trochu zbytečně, protože já mám za dlouholeté poslouchání Radiožurnálu přesně opačnou zkušenost: Pro jeho redaktory alternativa (třeba v medicíně) neexistuje, prostor dostávají výhradně představitelé oficiálních, vědeckých metod. To proto, že zatím je to stále mainstream a nelze přece naštvat většinového posluchače :-))))

A já Ti teď dám příklad přesně v opačném gardu:
Standardní očkování při cestě do Indie by mě vyšlo na cca 3000,- Kč, navíc bez malárie, protože proti ní oficiální medicína očkování nezná.
Očkování HOMEOPATICKÉ (už vidím Tvou rozesmátou hu.. ústa :-))) stojí 1000,- Kč, zahrnuje i malárii, spolehlivě už léta funguje u mnoha cestovatelů. Kdo je v tomto případě vlastně šarlatán, škubající ze mě peníze???

Svět prostě není černobílý a u lidí lpících na racionalitě je bohužel právě černobílé vidění světa tak časté.

P.S. O té své hypotetické babičce, na kterou ses mě ptal, bych si prostě pomyslel, že je hloupá a za hloupost se platí. Víš, mám v příbuzenstvu dva staré důchodce, kteří obrážejí takové ty úžasně výhodné zajezdy a odtud si vozí tu předražené hrnce, tu předraženou deku či jiný krám. Snažili jsme se jim to vymluvit, ale pak jsme pochopili, že pro ně je iluze, že koupili výhodně zázrak, nesmírně důležitá k pocitu životního štěstí. A že nemáme právo jim to brát - je to jejich svobodná volba, je to jen jejich věc, co udělají s důchodem. Někdo sbírá známky či mince, oni zázračné hrnce a deky :-)))

(Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 11:26:52
tak upřímnou soustrast. To je jak úmrtí v rodině tam u Vás na Žižkově, né?

Inko, (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 12:13:20
a Ty se eNČému moc nesměj. Pro Tebe mám také jednu radu. Okamžitě přestaň využívat MT jako vibrátoru.
Proč? Protože jeho vyzvánění je jak známo přerušované. (Není dostatečné účinné). Opakovaným a neustálým zvoněním na svůj vrtící se mobil dáváš pokyn centrálnímu kontroleru, který zbytečně vyhledá volané číslo a je následně mystifikován. Ano, mystifikován, protože spojení se neuskuteční. Pořád se jen vyzvání. A navíc, vše bez řádného zpoplatnění. Jak k tomu přijdou ti druzí, kteří chtějí skutečně mluvit? NO?

Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 12:38:05
ono je úplně jedno jak to pojmenuješ, já tomu říkám nepsané přírodní zákony, protože to tak cítím a je to pro lidi mnohem logičtější a přístupnější. Zákony, které tady existovaly před námi a budou existovat i po nás. To si trošinku pleteš pojmy s dojmy. Jsou to zákony, které byly dané přírodou a ne lidma a určitě ne ke zbohatnutí (to už zase jen vymysleli lidé), ale k respektování. To, co zde píšeš je Tvůj úhel pohledu a každý z nás ten úhel máme prostě jiný, vycházíme ze svých prožitků, věku, výchovy, svědomí,z toho jestli jsme muži či ženy..... Asi není velký problém pohádat se, či zastávat tu svou pravdu, myslím, že je daleko důležitější naučit se koukat na to, co nás spojuje a ne na to co nás rozděluje. Každý z nás má určitou svobodu v rozhodování o svém životě, ale na druhou stranu i zodpovědnost za to jak ten život žije a to si bohužel dost lidí neuvědomuje. Každá mince má prostě dvě strany. Každého z nás dělá šťasného něco jiného, tak to prostě je, někdo kouká na vyvolené, někdo ne, jiný rád utrácí za předražené nesmysly, které jiný odsuzuje, každého věc svobodného rozhodování, každý jsme jiný. Ani já se tím nezabývám za účelem zisku a přesto vím, že to spolehlivě funguje. Spousta lidí vědomě okrádá jiné lidi, to není jen v této sféře. Až si lidé začnou vybírat kvalitní služby, tak podvodníci přestanou prostě prosperovat. Na tuto sféru je to poslední dobou hodně zaměřené, takže zviditelněné. Řekla bych, že je to tím, že lidé jsou už unavení z toho, jak to tu celkově funguje od 10ti k 5ti a na druhou stranu si myslím, že je to také manipulace médií s námi, protože se tím záměrně přehlušují problémy, které jsou daleko markantnější a byly by opravdu potřeba řešit. I média mají svobodu projevu a zase je dělají jen lidé, a to udává tu hodnotu a kvalitu. Podívej se třeba na vyvolené, které nesleduji, leč neodsuzuji lidi kteří sledují. Jsou v televizi pořád, kdykoliv jí zapnu, dobře to bych ještě chápala, ale že jsou i obrovské články s tím stálým stejným duchovním úpadkem ve všech novinách (i v MF?!?!) a na internetu, to mi malinko leze na nervy, pro mě jsou to nic neříkající informace. Kdo, kde, s kým, jak a proč. Masterku já jsem v naprostém klidu ať si z mé rodiny kdokoliv koupí cokoliv, s lidmi nemanipuluju, pouze jim sděluji svůj názor ať s ním naloží jak uznají za vhodné. Totéž ať dělají i se svými ušetřenými penězi. A věř tomu či ne i mezi těmito lidmi "kartářky, vědmy a věštci i tkyně, jejich koule a samozřejmě i léčitele všeho druhu", jsou lidé, kteří vědí a umí, ale i tací, kteří z toho opravdu jen rýžují. Ale jsi člověk se svobodnou vůlí, tak se jistě rozhodněš tak, jak to budeš cítit správně.


Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 12:49:30
jsi zlatíčko, já se NČmu nesměju, je mi to fakt upřímně líto, že to musí pověsit na hřebík, ale děkuji za radu, moc si jí vážím, ale já tomu dávám přednost v přírodním balení, víš to je o něčem jiném, ale nebudeme zacházet do podrobností. To víš, co bys chtěl od štírka.

Inko, (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 12:51:55
no řekla jsi to tak krásně, jasně, nikoli však stručně, že Ti nebudu vůbec oponovat. Budu se držet přírodního zákona, který zní: nikdy neoponuj chytrým ženám...
A nebudu oponovat také proto, že se nechci hádat, jen se, sem tam, někdy, trošičku, malinko hašteřit... :-)))

Inko, (hippie - Mail - WWW) 26.10.2005, 13:06:51
napsalas to tak krásně, že já už jen dodám: Šťasten muž, jehož jsi ženou :-))

Inuš, (NČ - Mail - WWW) 26.10.2005, 13:11:58
myslim, že není čeho litovat. Mám teď mnohem víc času na TV2 a Vltavu a na to abych si na čtverečky pokrájel chleba s rámou. Nemusim si vytírat ani luksovat. Když něco nejni podle mejch představ - neva, stejně to hned zapomenu. Stařecká pohodička!!!

jéé, eNČé, (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 13:36:14
až na toho "kolegu" samotáře Ti závidím Tvoji stařeckou pohodičku, kdy hodně věcí nemusíš. Co já bych za to dal, kdybych nemusel to či ono. Nebo zase něco jiného. Ale stejně bych mu našel nějakou nenáročnou kámošku, se kterou by si rozumněl. Promluv si s ním. Třeba má nějaké skryté touhy. On by se třeba válel po ní, ona po něm...Nevíš, možná, že by i omládl a mile Tě překvapil. Já bych ho ještě neházel do žita...


Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 13:59:58
prokoukla jsem Tě: že Ty se rád udobřuješ?!?! Začínáš se držet přírodních zákonů?!?! Do prčic tak rychlý progres jsem zas nečekala.
Hippie: díky říkej mi to ještě chvilku, dělá mi to děsně dobře.
NČ: vždyť Ty jsi vlastně šťasný chlap!!! Uvědomuješ si to???

jasně souhlasím Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 14:28:25
skrytý touhy, ty jsou vždycky, hele NČ jo nějakou milou, přítulnou, nenáročnou, chápající a hlavně sexy. Neblbni nikdy nevíš?!?! Taky ty mízy choděj ve vlnách!!! Vzdávat se takových milounkých věcí...

jasně souhlasím Masterku, (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 14:28:30
skrytý touhy, ty jsou vždycky, hele NČ jo nějakou milou, přítulnou, nenáročnou, chápající a hlavně sexy. Neblbni nikdy nevíš?!?! Taky ty mízy choděj ve vlnách!!! Vzdávat se takových milounkých věcí...

No já se s Vámi rozloučím a pro NČ jedna optimistická: (master - Mail - WWW) 26.10.2005, 14:43:04
Až Tě někdy potká dáma, cizím jménem SKLEROZA,
usmívej se, podej ruku, řekni: "...toť jen viroza."
Až tě někdy potká STÁŘÍ a s ním přijde DEMENCE,
pohosti je, neštiť se jich, vždyť to není infekce.
Šťastný lidé bez starostí jsou někteří kmeti,
s ceckem v puse, nezáludní, jako malé děti.

Materku, ještě není pátek, tak jaký loučení???Tos to poplet!!! (Inka - Mail - WWW) 26.10.2005, 14:53:44


No to by musela bejt (NČ - Mail - WWW) 27.10.2005, 06:45:40
hódně nenáročná,
hódně chápající,
hódně trpělivá!!!
Pochybuju, že by se s tím vším slučovalo to "sexy". Takže to zřejmě necháme tak, jak to je.
Jo, a jinak dík za to vysvětlení nefunkčnosti krz mobyl v kapce kalhot. Já blbec sem se už vobával, jesli nechyt ptačí chřipku!


trapni (hovno - Mail - WWW) 08.03.2008, 10:12:20
je to tak abi deti se uci li zabijet

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: