[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
ASSALAMU ALAYKUM...
Rubrika: [téma]

Ramadán je obdobím zdrženlivosti od našich každodenních požitků. Ale není to jen jídlo a pití, o čem chci mluvit. Mnoho z nás (alespoň doufám) se rozhodne skoncovat s hudbou, televizí a ti silnější z nás se možná vzdají i internetu (kromě nezbytně nutných případů). Osvobozeni od této každodenní zábavy doufáme, že se nám podaří zaměřit pozornost na jedinou věc: uvědomování si Mocného a snahu o přiblížení se k Němu. Budeme sledovat svůj jazyk a hlídat ho, abychom se vyhnuli pomlouvání nebo lhaní.

 



     Budeme navštěvovat mešity a ti z nás, kteří jinak opomíjeli svou modlitbu, budou pozornější.  Náš Prorok řekl, že když přichází ramadán, otevírají se dveře Ráje a ďáblové jsou spoutáni. Máme se postit z jediného důvodu, a to je získání taqwa – uvědomění si Alláha. Ramadán je měsícem, kdy jsou odpuštěny naše hříchy, naše modlitby vyslyšeny, naše dobré skutky znásobeny. Člověk by musel být blázen, aby toho nevyužil.


            Ráda bych mé drahé muslimy v tomto ramadánu k něčemu vyzvala. Nebo lépe řečeno PO tomto ramadánu.  Prosím mé drahé sestry a bratry, aby nekřísili ve dni ídu své „empétrojky“, neoživovali po dlouhém měsíci půstu televizory a počítače.  Aby pokračovali v hlídání svých jazyků a byli pozorní ke svým modlitbám. I takové jednoduché poslání, jako je „konání dobra“ je těžké, když Satan ohlušuje naše uši našeptáváním a oči jsou zaslepené světskými radovánkami. Ale podle Alláhova slibu, když trpělivě vytrváme, On nás povede a naši cestu ulehčí.


     Takže jakkoliv těžce to nyní může znít, vzdávání se věcí, které nás odvádějí od Alláha, bude každým dnem lehčí a lehčí, až se to pro nás stane přirozeností. Hledat Alláha je vnitřní lidská přirozenost, takže to nemůže být až tak těžké. Zaměřme se tento rok na to, aby rozhodnutí pro tento ramadán trvala celý náš život.


     Spoutejme Satana a pracujme tvrdě na tom, aby pro nás zůstaly dveře Ráje otevřeny i po skončení ramadánu. Ať ovoce našeho půstu přetrvá déle než jeden měsíc, dosáhne našich každodenních životů a života příštího. Rozhodněme se přetvořit náš život a naši věčnost.


(z časopisu Al Jumuah)


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Jen si ctete, co nas ceka :-))) (auli - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:19:34


Nevíte někdo, (Ještě stále natvrdlý a nechápavý MASTER, zavilý ateista, pesimis - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:42:00
proč se tento článek ocitl dnes po ránu ausgerechnet na české Kudlance?
Mám se bát nebo jásat, že se sem něco, nám zatím neznámého, pomalu plíživě plíží?
Musím si dát kafe a cígo...

Taky se musím zeptat... (Míša - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:47:00
Mastere, proč používáš na "ČESKÉ" Kudlance "NĚMECKÉ" výrazy? :-)))

Míšo, (master - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:48:29
dík za upozornění. Už jsem si dal facku za Tebe.:-)

No proč, (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:50:26
asi proto, aby nás informoval o skutečnostech, ktere nás obklopují. Mně připadá docela zajímavé dozvědět se v této "čtenářsky stravitelné" formě co mají muslimové dělat o ramadánu a k čemu je jejich média nabádají. Abychom je mohli pochopit, měli bychom je alespoň trochu znát. Tím nechci říct, že s nimi máme souhlasit...


sany (master - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:00:01
Aha! Dík

to sany: díky - taky si myslím, (kiwi - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:24:56
že je to od kudlanky dobrý nápad...
A docela zajímavý. Nechtěla bych být muslimkou ani za nic!

mastere, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:24:57
a jak se Ti s tou Tebou popsanou diagnózou žije? :-))
Jinak by mě taky zajímal důvod objevení se toho článku. Budou se tu též objevovat teologické texty křesťanské, judaistické, hinduisické a buddhistické? Objeví se tu též něco citací ze Strážné věže? Já jen, že se Svědky Jehovovými se potkávám řádově častěji než s Muslimy, a tak bych rád i je trochu poznal a pochopil, aniž bych s nimi souhlasil :-)))

To hippie, master a další: (daniela - kudlanka - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:30:51
Jo, napadlo mě, že by bylo zajímavé nahlédnout do jejich světa. Četla jsem dost o nekterých našich dívkách, které se v milostném poblouznění ženou do různých "změn"... Nejspíš by měly vědět předem, co je čeká :-(((.
Hippie - to je fakt dobrej nápad, jestli seženeš něco stravitelného z nějakých těch jehovistických traktátů... Nebo cokoliv z jiného "oboru" (myslím tím ze světa našich dalších "menšin"), bude to vítáno!!!

to hippie (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:45:09
No, mozna potkavas svedku radove vic, nicmene na deni ve svete maji radove (ne-li o vic radu) mensi vliv nez muslimove. Pochybuji, ze by sis nevsim, co vsechno je ve svete poslednich par let o dost jine prave kvuli muslimum. Mimochodem, to, ze by se hinduiste snazili potirat zapadni spolecnost takovym zpusobem jako muslimove, jsem si zatim nevsimla. Proto by nas asi muslimove meli zajimat vic.

(katka - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:45:29
Jen škoda, že tu před článkem není napsáno, jak se takový Ramadán určuje. To bych řekl, že je vcelku zajímavé, víte to někod? Ono to totiž není každý rok stejné.
Pak si taky myslím, že v textu je cosi skryto, myslím, že Kudlanka chtěla naznačit, že v každém ,,učení" je kouska pravdy. Co dát Danielo jako téma, co by každý z nás dělal v den(a mohl by být jediný za rok či měsíc), který by měl aspoň trochu vypadat jako ten jejich Ramadán?! Myslí, že hodně z nás by takový odpočinkový den potřebovala.....

to není den, ale celý měsíc (kiwi - Mail - WWW) 19.10.2005, 09:48:23
a asi to celé není o tom, co oni ten den dělají, ale jak se chovají mezi ostatními lidmi. Oni se neasymilují, oni chtějí, aby se ostatní asymilovali k nim!


To víš hippie, (master - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:02:16
je to dřina. Natvrdlost a nechápavost někdy napraví ranní voňavá káva a také diskuse s nenatvrdlými lidmi. To je přímo medicína. Na tu zbývající diagnózu se mi však nedostává léku. I když, na toho skeptika jsem spíše hrdý, protože mám za co bojovat... :-)))
Při vší úctě ke Kudlance a k jejímu citu pro tištěné, bych si ještě dovolil (jestli se ovšem neurazí) nesměle upravit její větu v závorce. (...ze světa našich poblouzněných "menšin")...
Tím se i rázem vysvětlí, proč se tu o nich bude psát. :-))

Četla jsem nedávno článek (Wendy - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:05:59
od jednoho immáma. Píše se v něm, že jsou povinni šířit islám do celého světa. To je možná ten důvod, proč je zde odpor ke stavění mešit. Podáš jim prst, a už máš pryč celou ruku.

Masterku, (daniela - kudlanka - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:08:03
oni ale nejsou "poblouznění", oni to berou doslova a do písmene "smrtelně vážně". Poblouzněný jsou dívenky, který se poblázněj do nějakýho snědýho tmavookýho kluka... A neuvědomějí si, cože je čeká po probuzení po váchnivý noci: Zabalení do hidžábu a "vypnout nejen ty empétrojky"...

kiwi, (katka - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:10:52
já umím číst. Vím, že oni to mají celý měsíc. Ale co to na sobě vyzkoušet aspoň jeden den? A, že to není jenom o tom co dělají je z článku snad jasné, ale i o tom jak přemýšlejí a to by myslím bylo pro každého zajímavé(a v některých případech řekněme i těžké!).

KAtko, (Wendy - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:16:26
zajímavé to jistě je, taky jsem o této problematice něco přelouskala. Je to pro nás zdánlivě exotické, ale žít bych v tom nechtěla. Co se exotických princů týká, jsou před svatbou kouzelní, po svatbě si dívku odvezou do své vlasti, odeberou jí cestovní pas, zabalí do čándoru a je v pasti. Promění se jak mávnutím kouzelného proutku. A i kdyby nechtěli, rodina je donutí. A co se tvého nápadu dotýče, není špatný. Co já jen bych dělala/nedělala ? Musím si to promyslet.

Sany (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:59:05
to, že je to pár let ve světě dost jiné, jsem si všiml. Jenže ono to nezačalo být jiné až 11. 9. 2001. Svět se proměňuje bouřlivě už nějaké to desetiletí. Dávat ty změny za vinu Muslimům vyžaduje hodně schematické vidění světa. Vím, že narážíš na terorismus. Jsou bohužel i hinduističtí i křesťanští teroristé, jen zrovna nás a zrovna v tuto chvíli se netýkají. Je tomu tak proto, že shodou okolností hlavní "bojiště" studené války v celé druhé polovině 20. století a hlavní "bojiště" celosvětového zápasu o kontrolu ropných nalezišť, bez kterých naše civilizace ve své podobě zanikne, se odehrávalo a odehrává na území států, jejichž náboženstvím je Islám. Spojovat terorismus s imperativem šíření víry, který je v islámu nepochybně obsažen, je velmi naivní. Mimochodem imperativ šíření víry je obsažen i v křesťanství a mám pocit, že v minulosti už se dost zavražděných misionářů mělo tu čest přesvědčit, že to není nejlepší nápad. Nebál bych se tedy ani tak touhy Muslimů šířit jejich víru, jako sil a nenávistí rozpoutaných politickými hrátkami velmocí za posledních 60 let. A důsledků faktu, že zásoby ropy se tenčí a nikdo zatím moc neví, co s tím. Bál bych se víc moci peněz, než moci Islámu: Pro peníze jsou mocní této planety bez rozdílu vyznání schopni daleko nebezpečnější hry, než pro šíření víry.

Danielo, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 11:06:35
kdybych měl, tak Ti to rád poskytnu. Ale nemám - já je vyhazuju ode dveří :-) Musel bych hledat na Internetu a to dokážeš určitě taky :-)

ALE JO, Hippízíčku, (daniela - kudlanka - Mail - WWW) 19.10.2005, 11:12:14
jen jsem si řekla, že TY bys to určitě napsal s nadhledem sobě rovným... (No, a taky nemusim všechno psát já)
Věřím, že by to všechny - z Tvé klovesnice pojaté - určitě moooc zajímalo...
Co ty na to?

měli bychom se k sobě chovat hezky navzájem (Inka - Mail - WWW) 19.10.2005, 11:17:01
i bez Ramadanu a to zcela vědomě a denně. Snažím se o to osobně již půl svého života a výsledky jsou úžasný, ale bohužel jakékoliv náboženství dělají zase jen lidé, kteří bohužel pak určují co smíš a co nesmíš, jak se máš obékat.... a je jedno jestli to tak cítíš. Je to tak trochu manipulace s lidmi a s tím já nesouhlasím. Pokud člověk něco dělá, měl by to tak cítit a vědět proč to chce, pak to má tu správnou sílu.

Danuško :-), (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 11:17:31
ne, že bys to neuměla, polichotit, ale já musím bejt teď trochu asertivní :-)) Rád věnuju svůj čas nějaké té bolavé duši, přestože ho mám zoufale málo. Tomuhle už ale nejsem ochotnej ho věnovat, to leda že bych se nudil. Možná to vypadá jinak, ale nejsem grafoman, spíš mám potřebu seberealizace v pomoci druhým lidem.

Přesně tak Inko, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 11:25:30
právě proto, že všechna náboženství kromě hezkých myšlenek obsahují nějakým způsobem také ono: "Drž hubu, my ti řekneme, co máš dělat, aby ses dostal do ráje, tak poslouchej a neptej se", hledám si (a nacházím) už mnoho let svůj vztah k onomu vyššímu, pracovně "Bohu", jinudy a sám.

Inko (hippie), (Johanka - Mail - WWW) 19.10.2005, 12:06:26
rada bych se v tomto smeru zastala buddhismu (a verim, ze to tak bude mit i vice vychodnich nabozenstvi). Jedine, co mame (my buddhisti :)) nakazano, je "neverte nicemu jen proto, ze to rekl Buddha, vsechno si sami overte".

Proste neni nabozenstvi jako nabozenstvi, je to spis v lidech, ze se vic rozsiruji ta "prikazovaci nabozesntvi" - ti lide chteji byt vedeni, nechteji mit zodpovednost. Buddhista je zodpovedny sam za sebe, je si vedom dopadu svych cinu, sam rozhoduje o svem zivote a pouze dostava od svych ucitelu metody, ktere muze a nemusi vyuzit na ceste k rozvoji.

Inko (hippie), (Johanka - Mail - WWW) 19.10.2005, 12:07:19
rada bych se v tomto smeru zastala buddhismu (a verim, ze to tak bude mit i vice vychodnich nabozenstvi). Jedine, co mame (my buddhisti :)) nakazano, je "neverte nicemu jen proto, ze to rekl Buddha, vsechno si sami overte".

Proste neni nabozenstvi jako nabozenstvi, je to spis v lidech, ze se vic rozsiruji ta "prikazovaci nabozesntvi" - ti lide chteji byt vedeni, nechteji mit zodpovednost. Buddhista je zodpovedny sam za sebe, je si vedom dopadu svych cinu, sam rozhoduje o svem zivote a pouze dostava od svych ucitelu metody, ktere muze a nemusi vyuzit na ceste k rozvoji.

(nejak mi to nejde odeslat, tak doufam, ze to tam potom nebude petkrat :))

Hippie, (Inka - Mail - WWW) 19.10.2005, 12:49:49
myslím, že jsem si již svůj vztah k němu ujasnila asi stejnou cestou jako Ty: jinak a sama, ale samozřejmě stále to má vývoj kupředu. Prošla jsem už po této cestě ledasčím, a to mě utvrdilo v tom, že jdu správnou cestou, cítím se uvnitř moc dobře a lidé se cítí dobře se mnou a tak to má být. A myslím, že kromě kvalitních vztahů mezi lidmi není na světě nic důležitějšího. Všechno ostatní je pomíjivé, nabydeš - pozbydeš.

A jak to je vo ramadánu se seksem? (NČ - Mail - WWW) 19.10.2005, 13:17:36
Jesli je předepsanej půst, tak už mnohej z nás drží ramadán celej rok, žejo :-(((

největší legrace (Eva - Mail - WWW) 19.10.2005, 13:40:30
je, že bůh je ve skutečnosti jen jeden :-) různá náboženství jsou jen různými cestami k němu. Dokud budou fanatičtí zastánci čehokoliv (třeba koprové omáčky) tak na světě klid nebude.

NČ, (master - Mail - WWW) 19.10.2005, 14:10:16
jak to píšeš, vidím, že už jsi s NÍM seknul. :-)) Her Gott, rok, to není ramadán, to je přímo půst, to je hladovka...

Já, zase, ač pesimista a rouhač, vidím to takto:
Na mne přišla druhá míza, po ní čekám třetí,
ani dvacet, ani třicet, her Gott, to to letí.
Odejde-li třetí míza, snad přijde i čtvrtá,
nějak bylo, nějak bude, Bůh ať se v tom vrtá. :-)))


Johanko, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 14:52:39
buddhismus jsem na mysli neměl, já osobně jej ani nepovažuju za náboženství v tom smyslu, jak jsme zvyklí v Evropě náboženství vnímat.
Bohužel militantní sekty ochotné k násilným činům a vymývání mozků existují i ve východních náboženstvích, rád bych věřil, že buddhismu se to netýká, ale úplnou jistotu nemám, nejsa až takový znalec :-)


Evo, tak na koprovou omáčku mi nesahej. Je to ta jediná správná omáčka na světě a jestli se o ni budeš otírat, navštíví tě naše komando koprového vítězství (KKV) a uvidíš ten mazec!!! Na světě bude klid - až bude všechno v kopru!

Ač nerada, Mastere, musím tě znovu upozornit, (Míša - Mail - WWW) 19.10.2005, 14:57:13
že na "ČESKÉ" Kudlance používáš "NĚMECKÉ" výrazy. Jedna facka byla pravděpodobně málo. A až si dáš druhou, dej si hned i třetí za toho "her" s jedním "r" :-))

Hippie (Eva - Mail - WWW) 19.10.2005, 15:03:05
Ne, jediná správná omáčka je rajská a počkej na naše komando :-)) A kdo si nedá 5 knedlíků to bude mít taky spočítané!!


A co svíčková, vy jedni omáčkisti??? (Béda Traktorista - Mail - WWW) 19.10.2005, 15:42:42


Svíčková (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 15:53:24
je dílo Satanovo a proto musí být zničena. Rajskou jsme ochotni tolerovat, pokud se do ní bude přimíchávat aspoň 1% kopru :-))

jo NČ (Inka - Mail - WWW) 19.10.2005, 17:06:23
jak si to kdo udělá, takový to má...Ramadan neramadan.

hippie (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 18:10:56
ja jsem nerikala, ze za vsechny zmeny poslednich let mohou muslimove.Taky jsem nespojovala terorizmus s imperativem sireni viry. Ale to je problem podobnych diskusi obecne - kdyz uz se nekdo rozjede, tak vklada svym predchudcum "do klavesnice" myslenky, ktere tam nikdy nebyly. Docela dobre to ilustruje vznik konfliktu - ja neco napisu, ty ctes nejakou "svou" interpretaci mych slov, ktera s nimi souvisi pouze volne. Ja se pak nastvu, ze takove kraviny jsem nerikala, ty reknes, ze ale rikala a uz to jede... Tak aby bylo jasno ;-) ja jsem narazela na to, ze vyznamna cast terorizmu je v poslednich letech pachana muslimy a ze to je jeden z duvodu, proc bychom o nich meli vedet neco vic, nez o svedcich. Nic vic a nic min jsem tim nemyslela. Tecka.
PS: jim rajskou, svickovou, koprovou a mnohe jine. Tak nevim, jestli budu za tvurce miru nebo kolaboranta:-)

Míšo, (master - Mail - WWW) 19.10.2005, 18:55:35
krucinál fagot, ještě že Tě tu mám. Už jsem si dal preventivně i čtvrtou. To jako co kdyby, víš? :-))

Chci napsat uvahu nezaujate (Jasmina - Mail - WWW) 19.10.2005, 20:46:20
Takove pocity jako zde nekteri maji o tom "rozsirovani" nove viry-nebo starsi viry v nove zemi,-ne lepe v jine zemi,mivaly v davnych dobach i stari Cechove,Lechove,Chorvati a Kelti,kdyz prichazelo krestanstvi.
Jedni mivali obavy co prinese,jedni to nadsene prijali,jedni tvrde odporovali.
Krestanstvi pak ovladlo nakonec celou Evropu.
Jezis taky rikal,ze se ma evangelium sirit vsude .
No-jenom tem novym krestanum tehdy nejak unikla ta veta,kterou rekl;"jdete od domu k domu,kde vam otevrou,tam hlaste evangelium,kde vam neotevrou-setreste prach z vasich sandali a jdete o dum dal."coz z toho plyne jedno slovo-NENUTIT.
Ale krestane to vzali po svem,takze nastala nabozenska diktatura a horely hranice.Uz jsme to jednou zazivali v Evrope po nekolik staleti-a jeste jsme se nepoucili?
To ti jehovisti-to je porad slaby odvarek proti Islamu.
cela Evropa je nechava prichazet,dovoluje jim stavet mesity,arabove mivaji mnoho ustupku ve vsech vecech kazdodenniho zivota-bohuzel na rozdil od evropanu...jo jo;potom boje o satek na foto na obcance a ridicaku,vyucovani Islamu na skolach,nastesti jsou skoly,kde jeste neni povinny,jen si deti mohou vybrat mezi judaismem,katoliky a muslimy,zatim...
Kandidati do politickych stran-ac s obcanstvim nektereho statu-puvodem arabi,takze to nemusim hloubeji komentovat.
takze nas to ceka zas?
Mnozi dnes neveri nicemu,krestanstvi jako nabozenstvi zklamalo,zbylo par jedincu,co v JK veri tak silne ze se rozhodne nenechaji konvertovat ale je jich mensina.
Ikdyz se to nezda ale je.
Ono,jestli pujde do tuheho,se budeme divit,kolik jich utece z kostelu.
Takze ikdyz mela Daniela jiny zamer,proc sem dala tento prispevek,podle mne to vystihl hned prvni diskutujici;
"Jen si ctete, co nas ceka :-))) (auli - Mail - WWW) 19.10.2005, 08:19:34"

Danielo (Jasmina - Mail - WWW) 19.10.2005, 20:47:24
dostala jsi muj posledni dopis vcera?
Ja jen-vsak vis-jestli dosel))))))

sany, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 20:49:30
"Pochybuji, ze by sis nevsim, co vsechno je ve svete poslednich par let o dost jine prave kvuli muslimum."
Je to Tvoje věta? Je. Takže nevím, kde je spor. Troufnu si souhlasit, že je určitě dobré poznat Muslimy. Už proto, abychom se nemuseli nechat ovlivňovat iracionálním strachem z Islámu. K pochopení, proč je "významná část terorismu posledních let páchána muslimy" ovšem článek, pod kterým diskutujeme, přispívá minimálně, ostatně to ani nebylo cílem jeho uveřejnění. Cílem bylo české paní a dívky varovat před nebezpečím vyplývajícím z postavení ženy v této kultuře. "Aby se nám holky do těch musulmanů nezamilovávaly". Jenže ony se stejně dál zamilovávat budou, i když ty informace dostanou, i když bude film "Bez dcerky neodejdu" promítán povinně na školách 4x do roka. Protože láska mocnou čarodějkou jest a svému osudu stejně nikdo neuteče. Vždycky se najde určité procento žen, kterému podřízené postavení vlastně vyhovuje.

***

No a s tou Tvou omáčkovou promiskuitou, to je na upálení na hranici. Myslím, že už si pro Tebe jdou :-))



hippie, (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 21:10:58
i kdyz koprovku mam z jmenovanych nejradej, porad me nechapes...Kdyz jsem psala "co vsechno" nemyslela jsem "vsechno".A taky jsem nikdy nenapsala, ze cilem uverejneni clanku je "pochopit proc je vyznamna cast terorizmu pachana muslimy". Ja jsem jenom psala, ze clanek ma prispet k poznani muslimu, kteri (mj.) pachaji terorizmus - a to je snad neco jineho!Mama mia! Mam pocit, ze jsme nejak mimobezni, tak radsi koncim disputaci, ktera se mi asi trvale spoji s koprovkou. Jak ja k tomu prijdu! Uvidim koprovku - a hned muslimove, terorizmus...a nepochopeni:-(

Ps: schvalne, at Daniela napise, co bylo cilem uverejneni clanku? Cist ho jako "varovani pred před nebezpečím vyplývajícím z postavení ženy v této kultuře" mi pripada ponekud zjednodusene, o cemz snad svedci i bohata diskuse...

PS2: a jeste jsem chtela dodat, ze krome tve interpretace mych vet s Tebou ve vsem (skoro:-)) souhlasim...


hippie, (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 21:18:05
i kdyz koprovku mam z jmenovanych nejradej, porad me nechapes...Kdyz jsem psala "co vsechno" nemyslela jsem "vsechno".A taky jsem nikdy nenapsala, ze cilem uverejneni clanku je "pochopit proc je vyznamna cast terorizmu pachana muslimy". Ja jsem jenom psala, ze clanek ma prispet k poznani muslimu, kteri (mj.) pachaji terorizmus - a to je snad neco jineho!Mama mia! Mam pocit, ze jsme nejak mimobezni, tak radsi koncim disputaci, ktera se mi asi trvale spoji s koprovkou. Jak ja k tomu prijdu! Uvidim koprovku - a hned muslimove, terorizmus...a nepochopeni:-(

Ps: schvalne, at Daniela napise, co bylo cilem uverejneni clanku? Cist ho jako "varovani pred před nebezpečím vyplývajícím z postavení ženy v této kultuře" mi pripada ponekud zjednodusene, o cemz snad svedci i bohata diskuse...

PS2: a jeste jsem chtela dodat, ze krome tve interpretace mych vet s Tebou ve vsem (skoro:-)) souhlasim...


hippie, (sany - Mail - WWW) 19.10.2005, 21:23:34
i kdyz koprovku mam z jmenovanych nejradej, porad me nechapes...Kdyz jsem psala "co vsechno" nemyslela jsem "vsechno".A taky jsem nikdy nenapsala, ze cilem uverejneni clanku je "pochopit proc je vyznamna cast terorizmu pachana muslimy". Ja jsem jenom psala, ze clanek ma prispet k poznani muslimu, kteri (mj.) pachaji terorizmus - a to je snad neco jineho!Mama mia! Mam pocit, ze jsme nejak mimobezni, tak radsi koncim disputaci, ktera se mi asi trvale spoji s koprovkou. Jak ja k tomu prijdu! Uvidim koprovku - a hned muslimove, terorizmus...a nepochopeni:-(

Ps: schvalne, at Daniela napise, co bylo cilem uverejneni clanku? Cist ho jako "varovani pred před nebezpečím vyplývajícím z postavení ženy v této kultuře" mi pripada ponekud zjednodusene, o cemz snad svedci i bohata diskuse...

PS2: a jeste jsem chtela dodat, ze krome tve interpretace mych vet s Tebou ve vsem (skoro:-)) souhlasim...


myslím, (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 23:18:34
že takováto témata by měla být diskutována z oka do oka, jinak hrozí ta mimoběžnost. Možná bychom zjistili, že nejsme vůbec ve při :-) Tak sorry za to nepochopení a dobrou :-)

A k Tvému PS: (hippie - Mail - WWW) 19.10.2005, 23:22:34
No právě to Daniela udělala (19.10.2005, 09:30:51), to jsem si nevycucal z prstu, mě by tento důvod uveřejnění nenapadl :-))
Tak mám pocit, že se taky cítím Tebou nepochopen :-)

Jo, jasně, koprovku na pohany!!! (NČ - Mail - WWW) 20.10.2005, 08:17:04
Nic jinýho si pohani nezasluhujou!!! Teda, eště cuketu!!! Nejrači by měli žrát jen koprovou vomáčkou zalejvanou cuketu!!! Vony už by je ty muslimský myšlenky přešly samy vod sebe. A myslim, že by se při takový stravě přestali hrůzou i množit!!!!

omlouvám se (Eva - Mail - WWW) 20.10.2005, 09:27:45
koprovce, že jsem ji použila jako příklad. Osobně jí mám ráda. Myslela jsem to tak, že náboženství ale i spousta jiných věcí bývá zneužíváno k omezování ostatních. Myslím, že by bylo lepší hledat to, co nás spojuje. Ale tomu zatím brání nejrůznější fanatici a manipulanti na všech stranách. Al Kajda, Bushova politika strachu, násilí v televizi, časopisy určující věci *in* a *out*. Mě to přijde stejné jako když v některých muslimských zemích musí chodit ženy zahalené. Pro mě je to omezování jednoho člověka druhým. Otázka je co s tím. Nevím. Ale jisté je, že násilí plodí násilí, takže by to chtělo něco jiného.

Evičko, (master - Mail - WWW) 20.10.2005, 09:35:16
já jsem to pochopil!!! Zlo vyženeš pouze zlem ! Dostanu-li facku, vrátím dvě.
Koprovku vyhnat ovesnou kaší nebo mlíkovou polévkou nebo, nebo, nebo...
ale to je jedno. Já ji také rád. :-)))


mastere (Eva - Mail - WWW) 20.10.2005, 10:13:26
:-))

Islam (Jarka - Mail - WWW) 20.10.2005, 21:06:03
Obcas se k nam z medii dostanou zpravy jak muslimske zeny bojuji za sva prava a tak jim drzim palce a doufam, ze jednou toho dosahnou.....
Kdyz letos zakazal ministr skolstvi ve Francii nosit satky do skoly, vsechny 16-20 lete divky demonstrovaly a dozadovaly se svych satku. A skoro ve vsech evropskych statech se o tom porad diskutuje a diskutuje a nebere to konce. V Turecku je to zakazane a basta. V Holandsku resi momentalne vlada, zda zakazat nebo povolit burku, jako kdyby bylo malo jinych a dulezitejsich starosti.....
Miliony se vynakladaji na bezpecnostni opatreni na nadrazich, metrech, letistich.... Nase vlady se zabyvaji valkou v Iraku, stavem v Afganistanu, Al Kajdou, terorizmen atd. Ja nevim jak vy, ale me to casto nahani strach.

Pravda není lež! (Lajka - Mail - WWW) 21.10.2005, 10:02:38
Alláhův hněv jako plamenný meč sežehne Kristovy armády a smete je z povrchu zemského.

Lajko, konečně správná připomínka :-) (NČ - Mail - WWW) 21.10.2005, 11:18:51


Lajko, (master - Mail - WWW) 21.10.2005, 11:29:17
a zavilí ateisté to utkání budou pískat, co?
Lajko, mně se nelíbí Tvé řeči o plameném meči! Co Ti říká slovo vesmír?


Mastere (Lajka - Mail - WWW) 24.10.2005, 15:27:09
a odkud myslíš že píšu ty bláhový? Správný Jedi sil svých neužívá jen tak. Každá příčina svůj následek má. Tak jako každá planeta slunce své.

Mastere (Lajka - Mail - WWW) 24.10.2005, 15:40:25
a odkud myslíš že píšu ty bláhový? Správný Jedi sil svých neužívá jen tak. Každá příčina svůj následek má. Tak jako každá planeta slunce své.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: