[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
TAJÚPLNÝ POZDRAV Z DALEKÉHO CAIRA...
Rubrika: [tady a tam]

Assallam Alajkum kamaradky, ozývám se z Kahiry a rada bych vam napsala něco blizsiho o zivote ženy – muslimky. Nejprve nejbeznejsi vec kazdodenniho zivota muslima – Assallam Alajkum – to je pozdrav a znamena "Mir s tebou". Tento pozdrav je opravdu univerzalni a kamkoliv se hnes po svete a potkas muslima nebo muslimku budou ti rozumet a odpovi ti Wa Alajkum Assallam – coz znamena " I s tebou mir".

 


    Bezny den muslimky: zalezi na tom, zda tato zena je muslimka od narozeni a vychovana v sirsich vztazich rozvetvene kuprikladu. arabske rodiny, nebo zena, ktera se teprve muslimkou stala pred par lety a pochazi z nearabske zeme. Také velice zalezi na tom, zda je tato zena provdana za Araba nebo za muze z jine casti sveta nez z Blizkeho a Stredniho Vychodu. Zdalo by se, ze na tom prilis nezalezi, ale je v tom veliky rozdil. Zatimco vetsina arabskych muzu ocekava perfektni 24hodinovy servis od sve zeny (byl na to zvykly u matky), muz vychovany v Evrope je schopen pochopit, ze ne vzdy ma zena naladu stat 4 hodiny u sporaku, aby mu uvarila jeho oblibene jidlo. Ja jsem muslimka, ktera prijala islam a nemam zadne arabske predky. Kdyz jsem delala v Cechach prednasky na strednich a zakladnich skolach o Islamu, mnoho z deti mi nechtelo verit, ze nemam v rodine ani stopy po Arabech. Co je sokovalo jeste vic, ze mam naprosto ceskeho manzela, ktery prijal, diky Bohu, Islam ve stejny cas jako ja – pul roku po nasi svatbe. Tudiz muj den je naprosto stejny jako zeny v Cechach, az na nektere detaily, jako  napr.modlitba 5x denne. Rano vstanu spolu s manzelem na ranni modlitbu (cas modliteb je presne stanoveny a ridi se podle slunicka) vstaneme kolem pul seste, pomodlime se a jdeme jeste chrupkat, protoze většinou chodime spat dost pozde, jsme oba dva „nocni tvorove“. Jakmile se vyspime, udelam snidani, najime se, trosku uklidim, pak vetsinou byva poledni modlitba, pak varim obed, nebo se zahalim a jdeme s manzelem do skoly (ucime se v Egypte arabstinu v jedne jazykovce).


Pak se vratime neco malo pojime, pomodlime se odpoledni modlitbu, varim veceri, zahalim se a jdeme nakupovat nebo se projit, pak je modlitba zapadu slunce, vecerime, pak si jdeme na chvilku lehnout a odpocinout a pak je vecerni modlitba, zacvicim si, ctu si, povidame si s manzelem nebo neco jiného (peru, zehlim, co je potreba) a pokud mame-li hlad, tak se zase najime a jdeme do postylky a pak.....treba, no vsak vite co… Nic neobvykleho, ze? Ohledne zivota s detmi zatim nemam zkusenosti, protoze v nejblizsich dnech cekame prvni miminko, Alhamdulillah . A tim se muj zivot urcite hodne zmeni. Ohledne zahaleni – v Cechach jsem chodila ve volnejsich satech ruznych barev (blankytne modre, zlute s kytickami, hnede, vinove cervene) a k tomu satek vhodne barvy. Tady v Egypte chodim vetsinou v cerne, protoze je to velice prakticke, nebot se tady velmi prasi. Taky vzhledem k tomu, ze jsem bile pleti, coz je pro mistni velice atraktivni,rozhodla jsem se pro celkove zahaleni. Takze ted nosim dlouhe volne saty, velky volny satek az pod zadek, podkolenky, rukavicky a pres tvar mam tzv. niqab, coz je zahaleni tvare. Jsou mi jen trosku videt oci, protoze nosim tonovane bryle. Je to velice pohodlne a ucelne.


     Kdyz jsem v Cechach nosila před islamem minisukne, tricka na raminka a lodicky na vysokem podpatku, citila jsem se vzdy stisnene a neuvolnene, i kdyz obdivne pohledy muzu mi vcelku lichotily. Byla jsem naprosto normalni Ceska. Ted se citim mnohem vzneseneji a lepe. A mrzi me, ze spousta lidi si mysli, ze jsou zeny zahalene jen na prikaz manzela a je to dukaz jeho nadrazenosti vuci ni. Je to holy nasmysl!!! Hijab – jak se zahaleni islamskych zen rika, ma slouzit jako stit nedotknutelnosti a uctyhodnosti. Vzdyt i nase prababicky na zacatku stoleti nevysly z domu bez kloboucku, rukavicek, puncoch, kabelky a popripade slunecniku. Byly to damy, ktere si vazili sebe samych a nepotrebovaly si neco dokazovat nahotou. Byly velice vznesene a muzi se k nim chovali jako k damam. O tom se dnesnim divkam nemuze ani snit. Duvodu pro noseni hijabu je cela spousta, ale rozhodne k nim nepatri to, ze by to zenam naridili jejich muzi. Zahaleni prameni ze znalosti islamu a zboznosti dane zeny. Vetsinou plati pravidlo – cim zboznejsi, tim zahalenejsi – sama a dobrovolne.  Proto lide taky tezko chapou, ze moje kamaradka z Cech (mimochodem docela pekna divka, 20let) chodi cela zahalena i s tvari a to i v Cechach a je svobodna, zadneho muze nema. Hodne to lidem vrta hlavou – proc? Navíc –  hijab je k jakekoliv postave velice lichotivy  a decentni a udela damu i z obezni zeny, pokud na ni vlaje krasna latka. Je to nesrovnatelne s tim, do ceho se dokazou zeny navleknout v Cechach – obrysovane speky v upnutem svetříku pudingove ruzove barvy a minisukne do puli stehen – to je proste nevkusne..Hijab je ale jen odev na ven, na ulici, na kontakt s ostatnimi cizimi lidmi. Doma by zena mela vypadat upravene, krasne, muze mit obleceno cokoliv a pokud chce, muze chodit doma klidne naha (pokud jim nejde videt do bytu nebo nemaji deti). Muze se nalicit, nakaderit, barvit si vlasy, pouzivat svudne spodni pradlo, proste byt sexy a pritazliva pro sveho muze. To je prave paradox oproti ceskym zenam, ktere se navoni, namaluji, nakadeří a vyoblekaji ven a doma pred manzelem nosi teplaky  vytahanymi koleny, natacky a pletovou masku z jogurtu a okurkových slupek.:o) Tim dosahnou jen toho, ze manzel spis kouka venku po jinych kraskach a doma radsi lezi na divanu a cte noviny a sam o sebe taky valne nedba.


    A muz v islamu? Ten musi byt vzdy cisty, upraveny, navoneny, ucesany a ciste obleceny, vonavy s vyholenym podpazdim a mel by dbat vzdelavanim o kulturu ducha a tělesným cvicenim o kulturu tela. Proste ma byt sexy a pritazlivy pro svoji zenu…


Arsia, Cairo

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

vseho s mírou! (Ivona - Mail - WWW) 09.01.2004, 07:49:03
Mám kamarádku,co utekla práve pred temito vecmi z domova v Iránu.Dnes je
stastná, ze zije v Evrope a ani za nic by ji nedonutili vrátit se zpet do
zeme.Tvrdí, ze se tu konecne cítí volná a svobodná. Modlí se taktéz sice 5x
denne,coz napr. mne se jeví jiz jako skoro prehnané,ale je to její
nábozenství,tak ho toleruji.Nosí cas od casu kdyz má náladu i minisukni, má
nalakované nehry, voní príjemným parfémem a doma rozhodne nechodí v hadrech.
Zahalení nenosí a jsem ráda, potoze její úsmev prinásí radost vsem kolem,
vcetne mne.Jen treba takové názory, jako ze není umení zít se ideálním
manzelem, nýbrz je umení zít s muzem s chybami a mít s ním trpelivost, mne
privádí do zurivosti. Její manzel jí nedává peníze, ona pracuje a oba jsou
zivi z jejich penez. Muz posílá peníze domu do Iránu své rodine (z rodiny
není nikdo nemocen, pracují! ).Ona s ním ale trpelive zije dál a i kdyz tím
trpí, jen si u mne postezuje a jde domu. Po smrti se jí to prý vrátí
mnohonásobne. Jen jí trochu uniká, ze ji muzík pekne vyuzívá ke svým cílum.
Nezní treba práve tohle trosicku jako tkzv. známé vymývání mozku...A tak
reknu na záver jen jedno: vseho s mírou.



( - Mail - WWW) 05.07.2005, 22:19:02
toleruji jakekoli nabozenstvi (pokud nejde o fanatismus), presto si neodpustim reakci... trochu se mi zda Tvuj pohled zkrasleny.. pises, ze evropanka dosahne jen toho, ze muz se otaci za jinymi zenami etc... proc ale prave ti muslimove, kdyz vycestuji za hranice, dost casto se poohlizi po sexu a po alkoholu....? Vim, ze ne vsichni, ale rekla bych ze vetsina...

Podekovani (jitka - Mail - WWW) 18.07.2005, 21:21:03
Diky za priblizeni zivota egyptskych zen, bohuzel lide v mem okoli celkove odsuzuji arabsky narod jako takovy. Jsou to ale stejni lide jako my, poznala jsem je mozna z trochu jine stranky nez lide kteri tam jedou pouze na dovolenou.
Jeste jednou diky, snad nastavajici egyptanka. Marhaba Jita

(Lydia - Mail - WWW) 19.01.2006, 05:50:30
Zijem v Kanade a tu je moslimov a moslimiek vela. Neda sa to zovseobecnovat. Su tu tradicionalisti aj pokrokovejsi. Su primitivni aj vzdelani. Ako vsade na svete. Len nas Europanov akosi drazdi to ich tradicne oblecenie.Nie som proti zahalovaniu ,ale niektore moslimki to prehanaju ale to je ich presvedcenie. Su mozno extrem ako ine skoro nahe. Co je vlastne lepsie? Posuddte sami podla vasho presvedcenia. Proti islamu ako viere nemam nic, je to dobra viera, len niektore interpretacie sami moslimovia nechapu. Takze studujte Koran a vieru a nie ludi a moslimov. Netreba posudzovat vieru podla ludi.Inak nepochopite nic, a to plati o akejkomkolvek inom nabozenstve alebo duchovnom smere. Kazdemu je nieco ine blizke. Co je hlavne byt dobri a mat v sebe lasku, a to kazde nabozenstvo hlasa. Takze ziaden problem. Lydia.

(Lydia - Mail - WWW) 19.01.2006, 05:50:35
Zijem v Kanade a tu je moslimov a moslimiek vela. Neda sa to zovseobecnovat. Su tu tradicionalisti aj pokrokovejsi. Su primitivni aj vzdelani. Ako vsade na svete. Len nas Europanov akosi drazdi to ich tradicne oblecenie.Nie som proti zahalovaniu ,ale niektore moslimki to prehanaju ale to je ich presvedcenie. Su mozno extrem ako ine skoro nahe. Co je vlastne lepsie? Posuddte sami podla vasho presvedcenia. Proti islamu ako viere nemam nic, je to dobra viera, len niektore interpretacie sami moslimovia nechapu. Takze studujte Koran a vieru a nie ludi a moslimov. Netreba posudzovat vieru podla ludi.Inak nepochopite nic, a to plati o akejkomkolvek inom nabozenstve alebo duchovnom smere. Kazdemu je nieco ine blizke. Co je hlavne byt dobri a mat v sebe lasku, a to kazde nabozenstvo hlasa. Takze ziaden problem. Lydia.

(Jana - Mail - WWW) 18.11.2007, 19:51:11
studovala jsem korán a náboženství to není. jen politická ideologie, která zneužívá náchylnosti lidí k náboženství ke svým zločineckým imperialistickým cílům. islám je panarabismus - kolonialismus - jak nejlépe rozšířit arabské zvyky a názory mezi nearaby? vymýt jim mozky vymyšleným náboženstvím. islám je jen opsaná bible - křesťanství i judaismus dohromady a k tomu stupidní arabské preislámské zvyky a obyčejové právo. nic víc. výmysly.

(Karel - Mail - WWW) 12.03.2008, 14:20:58
Souhlasím s Janou. Islám není náboženství, ale ideologie a ještě ke všemu zločinecká, která vymývá lidem mozky. Sám znám několik lidí, kteří byli "normální", ale po přestupu na islám začali obhajovat dokonce i sekání rukou za krádež a trest smrti za cizoložství. Názory pisatelky článku mi přijdou dost naivní. Třeba to, že muslimky jsou venku zahalené, kromě očí(přitom korán niqab nenařizuje), ale doma upravené. Už vidím muslimku, která celý den vaří, pere, uklízí a ještě hlídá děti, jak se pohybuje po domě v sexy prádle a s nalíčeným obličejem :-) Naopak Češky podle ní chodí doma v teplákách a před manželem o sebe nedbají. Opravdu zajímavý názor.

Proc ne? (Andrea - Mail - WWW) 13.09.2008, 07:43:37
Karle - nevidim duvid pro Vas nazor "Názory pisatelky článku mi přijdou dost naivní. Třeba to, že muslimky jsou venku zahalené, kromě očí(přitom korán niqab nenařizuje), ale doma upravené. Už vidím muslimku, která celý den vaří, pere, uklízí a ještě hlídá děti, jak se pohybuje po domě v sexy prádle a s nalíčeným obličejem :-) Naopak Češky podle ní chodí doma v teplákách a před manželem o sebe nedbají. Opravdu zajímavý názor." Mnoho mych muslimskych kamaradek takto zije a naprosto jim to vyhovuje...

(Helena Levent - Mail - WWW) 07.09.2010, 11:20:14
..ja teda s timto clankem v mnoha vecech plne souhlasim , muj manzel je muslim , zijeme v Turecku coz je trochu odlisne od arabskych muslimu a jejich zivote , avsak co se tyka zahalovani ??, v turecku neni treba se zahalovat ikdyz i zde jsou zeny oblecene od hlavy az po paty jen s tim rozdilem ze oblicej vetsinou zahaleny nemaji akorat vlasy maji prisne schovane .. co se tyka napriklad koupani v mori , tak i pro teneto ucel pouzivaji speci. obleceni , naopak ja si vedle nich poplavuji v normalnich bikinach a zacinam se citit jak naha a zacina mi to byt neprijemne , navic vsimla jsem si i takove veci , kdyz si parkrat oblecu şalvar (typicke turecke kalhoty 9 , ktere jsou naprosto volen siroke s dlouhym rozkrokem , tak se po me muzi vice divaji nez kdyz jsem jen tal lehce oblecena a mohou okamzite dost videt , pripada mi jako by je vice lakalo a vice jim pracovala fantazie a zvedavost ..co asi pod tim şalvarem je ???, ano muslimove jelikoz jsou zvykli na jejich typicke obleceni zen , opravdu si takto oblecenych zen vice vazi , ja jsem ze zacatku odmitala oblekat se po turecky dnes to sma vyzaduji , citim ,ze opravdu dostavam vetsi uctu a obdiv , drive kdyz jsem jeste behala po nakupech v kratasach a minisuknich , a myslela si , ted ukazu muslimum jak jsme my evropanky moderni ...hmmm moc uspechu jsem nemela , navic trochu jsem tim kompromitovala i sveho muze , nyni se oblekam primerene a pomalu zacinam prebirat jejich modu v oblekani a opravdu se citim o hodne lepe , navic mam vyssi postavu nez obvykle turkyne maji a jejich obleceni mi tim padem dobre padne , timto chci jen naznacit ,ze uspech na ulici mam vetsi s primerenym oblecenim , nez kdyz odhaluji vse , autorka tohoto clanku ma naprosto pravdu v tom , ze zeny , ktere odhaluji sve speky a popraskanou kuzi na prsou a stehnach sou opravdu velice nechutne ... moderni a lakava muzu byt i z zahalenem obleceni ,ale urcite jsem takto vice dustojna dodatek : muj muz se mi nikdy nezminil jak se mam oblekat ke vsemu jsem dosla podle sveho presvedceni , pocitu a zkusenostech...kazdemu krasny den Hela

Mám za manžela araba, (magda - Mail - WWW) 13.09.2010, 08:19:04
a když čtu tenhle článek, tak nějak nemohu uvěřit, že to je skutečnost....češka s ČR manželem odjeli žít do EG ??????
Buď mají vymytý mozek nebo je článek prostě smyšlený.
Nejvíce mě pobavilo jak dotyčná popisuje chování a oblékání egypťanky doma:) ha, ha , ha......
Vážená, do EG jezdím pravidelně již 8 let, viděla jsem venkov i město....EG žena maká od rána do večera, doma rozhodně nemá čas na to se strojit, protože musí vařit, prát(většinou v ruce) starat se o děti a další a další věci. V padesáti vypadá na sedmdesát...
Naprostá většina EG žen nosí jen šátek a nezahaluje si celý obličej, ve městě již naštěstí chodí mnoho žen nezahalených a je to jen dobře.
Pokud se cítíte uvolněně v černém hábitu ze kterého vám koukají jen oči, tak máte evidnetně nějaký problém....já jsem v EG žádnou takovou ženu osobně nepoznala :)
Naopak jsem poznala mnoho Eg žen a dívek, které se strojí především na ven, dokonce i na vesnici...holky se snaží ulovit kluky úplně stejně jako jinde, jen samozřejmě musí být opatrné v oblékání. Černé hábyty ale chce nosit dobrovolně málokterá!!
Když jedeme na návštěvu, tak víte co po mě chce manželova sestra - evropské oblečení a ihned se do toho navlékne a chodí se ven ukazovat:) Těsné rifle, moderní halenky a kabátky a boty na jehlách jsou pro ni maximum:)

Můj manžel je arab - muslim (magda - Mail - WWW) 13.09.2010, 08:21:08
a když čtu tenhle článek, tak nějak nemohu uvěřit, že to je skutečnost....češka s ČR manželem odjeli žít do EG ??????
Buď mají vymytý mozek nebo je článek prostě smyšlený.
Nejvíce mě pobavilo jak dotyčná popisuje chování a oblékání egypťanky doma:) ha, ha , ha......
Vážená, do EG jezdím pravidelně již 8 let, viděla jsem venkov i město....EG žena maká od rána do večera, doma rozhodně nemá čas na to se strojit, protože musí vařit, prát(většinou v ruce) starat se o děti a další a další věci. V padesáti vypadá na sedmdesát...
Naprostá většina EG žen nosí jen šátek a nezahaluje si celý obličej, ve městě již naštěstí chodí mnoho žen nezahalených a je to jen dobře.
Pokud se cítíte uvolněně v černém hábitu ze kterého vám koukají jen oči, tak máte evidnetně nějaký problém....já jsem v EG žádnou takovou ženu osobně nepoznala :)
Naopak jsem poznala mnoho Eg žen a dívek, které se strojí především na ven, dokonce i na vesnici...holky se snaží ulovit kluky úplně stejně jako jinde, jen samozřejmě musí být opatrné v oblékání. Černé hábyty ale chce nosit dobrovolně málokterá!!
Když jedeme na návštěvu, tak víte co po mě chce manželova sestra - evropské oblečení a ihned se do toho navlékne a chodí se ven ukazovat:) Těsné rifle, moderní halenky a kabátky a boty na jehlách jsou pro ni maximum:)

Každý kdo se chce odlišovat (Atllanka - Mail - WWW) 27.09.2010, 17:57:31
Muslimky a muslimové v Evropě se htějí odlišovat od druhých, myslí si, že vědí víc, jsou víc a dávají nám to tak najevo. Copak to nevidíte, jak stupňují své požadavky a nátlak na nás? Je vám jedno, že věší při vědomí krávy za nohu, podřezávají je a nechávají vykrvácet? Myslíte, že jen u nich? Ne! I naše Stračeny a Bělky k takové trýznivé smrti odsoudilo naše vlastní, české mimisterstvo - udělilo právě muslimům výjimku! Co bude následovat? Veřejné bičování, sekání rukou a popravy na náměstích?

Každý kdo se chce odlišovat (Atllanka - Mail - WWW) 27.09.2010, 17:58:44
Muslimky a muslimové v Evropě se htějí odlišovat od druhých, myslí si, že vědí víc, jsou víc a dávají nám to tak najevo. Copak to nevidíte, jak stupňují své požadavky a nátlak na nás? Je vám jedno, že věší při vědomí krávy za nohu, podřezávají je a nechávají vykrvácet? Myslíte, že jen u nich? Ne! I naše Stračeny a Bělky k takové trýznivé smrti odsoudilo naše vlastní, české mimisterstvo - udělilo právě muslimům výjimku! Co bude následovat? Veřejné bičování, sekání rukou a popravy na náměstích?

dotaz (katy - Mail - WWW) 28.11.2010, 11:14:36
ahoj, se zájmem jsem si přečetla tvůj článek. \v dohledné době bych měla pracovat v Kahiře. Myslíš, že je opravdu , vhodnější přizpůsobit se svým oblečením místnímu obyvatelstvu? ev. můžeš mi napsat email? děkuji Warda

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: