[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
KDYŽ LÁSKA UBÍJÍ (OBA)
Rubrika: [úkol pro vás]

Nějak nevím, odkud začít. Měla jsem přítele, který je o 6 let mladší, mně je teď 35 a jemu 29, ale věkový rozdíl mně ani jemu nikdy nevadil. Vždy jsme si velmi rozuměli a je tomu tak i nyní. Před třemi a půl lety se se mnou rozešel, žili jsme spolu čtyři roky. Důvod – prý protože chce začít s nějakou jinou slečnou a tak nějak od začátku, což se mnou nejde, protože mám dvě dcery (17 a 14 let). Ale že mám svoje holky, to věděl dávno předtím – znali jsme se roky před tím, než jsme spolu začali chodit a jeho vztah s dcerami byl naprosto v pohodě.

    


 V době po jsem byla naprosto zoufalá, nevěděla kudy kam, co dělat, jak se k němu chovat a tak. Největší problém je asi v tom, že se nadále vídáme téměř denně a já si pořád nedokážu představit život bez něj. (Vše je dost propletené, on pracuje v rodinné firmě mého strejdy, všichni přátelé a známí jsou společní, dovolené, hory apod. vše pořád společné.)


     Vím, že mě má rád, je na mě většinou velmi hodný a je ochotný mně i dost pomáhat a nejspíš kvůli tomu jsem pořád doufala a asi pořád doufám, že se vrátí. Ještě jsem nenapsala, že vlastně od rozchodu, kdy byla asi jen měsíční pauza, spolu pořád spíme a v sexu jsme oba spokojení, takže tam problém taky nebyl. Všichni kolem říkají, že jsme naprosto ideální, že si hodně rozumíme, máme stejné zájmy, oba lyžujeme hodně cestujeme, procestovali jsme spolu celou Evropu, velkou část Afriky, část Asie, prostě  neuvěřitelně moc vzpomínek a společných zážitků.


     Jenže tím, jak ho stále miluji, jej taky dusím a tak vznikají v poslední době i nepříjemné hádky a scény z mé strany, což mu vadí a dospělo to až tam, že mně v sobotu řekl, že mě má rád, ale že posledních pár měsíců mu se mnou není příjemně. Hrozně mě to ranilo, protože to nejsem jen já, kdo vyhledává jeho společnost, on mně též volá, stavuje se u mně, navrhuje výlety apod. S nikým jsem takovou lásku spojenou i s vzájemným přátelstvím nezažila a získávám pocit, že už asi ani nezažiju.  


     Včera odpoledne jsem mu volala, jel služebně mimo město, nic divného jsem v  tom neviděla, jen mě nějaký vnitřní hlas napovídal, že je něco jinak. Večer se měl stavit s nějakými dokumenty, ale pořád nejel, tak jsem mu volala a on to nebral.... Náhodou jsem volala kamarádce, jestli si u mě v autě nezapomněla svetřík a v tom mě to došlo, byl v Brně a s ní, nic jsem na sobě nedala znát a telefon normálně ukončila, jako by se nic nedělo. Asi za hodinu volal on, že už je na cestě a já se ho přímo zeptala – kde byl, odpovídal vyhýbavě, ale nelhal, řekl, že služebně a pak za ní. Hrozně mě to ranilo, Brno je od nás přes 100km, to se na kávu jen tak nechodí.


     Přemýšlela jsem co mám dělat, nakonec jsem jí zavolala a řekla jí, že mně řekl, že byl za ní a jestli si se mnou o tom může promluvit. Souhlasila a vůbec nechápala, co se děje, že ona to brala jako normální kávu s kámošem a že se nic neděje, nabyla jsem dojmu, že o něj nemá zájem. Jak přijel, tak byl na mě hodný, povídali jsme si, ptala jsem se ho na ni a i z jeho slov jsem pochopila, že ona o něj nejspíš nemá zájem. Řekl, že k ničemu nedošlo, ale přiznal, že o ni měl nebo má zájem. Vůbec nevím, jak se mám chovat, co dělat, navíc to neskutečně bolí a já mu nemůžu nic od srdce říct, jak to bolí a jak hluboce mě to ranilo, protože vlastně spolu oficiálně nechodíme a každý si můžeme dělat co chceme. Řekla jsem mu, že se mě to dotýká, protože s tou slečnou se docela znám a mám ji ráda, navíc v pracuje u nás ve firmě, vždy část roku přímo pode mnou a sdílíme spolu kancelář. Řekl, že s ní nechodí a asi ani nebude, tak o nic nejde.


     Jenže já mám dojem, že tomu není konec a že spolu nakonec začnou, ona teď taky nikoho nemá a já ji nemůžu absolutně konkurovat, je mladší, krásná, bezdětná, vcelku chytrá, prostě má vše. Vůbec nevím, jak z toho kruhu ven, když jsme se rozešli, tak mě těšilo, že vlastně ani jeden den beze mě nevydrží a říkala jsem si, že to budu brát jak to půjde a časem to všechno třeba vyšumí a odezní a bude dobře a já začnu znovu, ale nestalo se. Já jej miluji stále, on mě ne, má mě jen rád a jak říká, tak o mě nikdy v životě nechce přijít úplně, protože si rozumíme a váží si mě, i když o tom v poslední době začínám pochybovat.


     V době po rozchodu měl nějaké známosti, dvě byly i intimní, ale nikdy nedokázal s nějakou začít, vždycky jsme nakonec skončili spolu. Myslela jsem, že to má asi podobně jako já, protože já jsem za ty tři roky nepotkala žádného muže, který by jej nějak přesvítil.


     Připadám si strašně slabá a hloupá, mám pocit, že si se mnou může dělat co chce, mé sebevědomí je na bodu mrazu, cítím se stará, škaredá a tlustá, prostě jaksi opotřebená a že mě vlastně ani nikdo už nemůže chtít. Navíc mými stavy trpí i holky, vším se mnou procházejí a je mně to líto, nezaslouží si to, měly by mít doma hodnou a veselou mámu (přitom já se jen utápím v slzách a jsem podrážděná).


     Nedokážu popsat své pocity, cítím se jako by to všechno byla má vina, nějak se stydím za to, že mě opustil, že teď chce jinou, pociťuji to jako své další osobní selhání, že všechno dělám špatně, nic se mi nedaří, jsem psychicky velmi vyčerpaná a nepříjemná na své okolí, téměř pořád mám špatnou náladu, nedokážu se bavit.


     Tolik bych ho chtěla zpět a neskutečně bolí ten jeho dnešní výlet, který asi ani není poslední. Snad se v tom nějak vyznáte a pokud jste to přelouskali až sem, tak poraďte, pomozte... Muflonek


(zvýraznění: daniela-kudlanka)    


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Sancta simplicitas, neboli svatá prostato!!! (NČ - Mail - WWW) 06.10.2005, 10:28:39


radikalni rez (alfons - Mail - WWW) 06.10.2005, 11:15:55
Vim z vlastni zkusenosti, jak je tezke se rozejit s nekym, koho stale milujete nebo alespon mate stale hodne radi. Clovek se predevsim musi rozhodnout, zda s onim partnerem 1) chce a 2) realne muze zit. Pokud nelze naplnit jednu z podminek, nema cena agonii prodluzovat. Clovek na Vasem miste vetsinou tezko uvazuje logicky, premahaji ho emoce a fantasmagoricke nalhavani si neceho, k cemu stejne nikdy nedojde. Jedine, co muze clovek v dane chvili udelat, je provest radikalni rez. Sdelit druhemu, ze s nim koncim, a okamzite ukoncit nejlepe veskere kontakty. Pokud skoncite pouze s intimnim stykem, hrozi nebezpeci idealizace partnera a prave ono ponizujici nalhavani si, ze vse zase bude v poradku. Pokud jednou vztah dozna silneho otresu, existuje minimalni pravdepodobnost, ze bude kdy schopen zdrave existence. Znam par lidi, kteri ziji v podobnych vztazich a boji se je ukoncit jen proto, ze sami treba pochazeji z rozvracenych rodin a boji se, ze jakmile se zbavi nynejsiho partnera, budou odsouzeni k zivoreni v samote, coz je samozrejme pochopitelne, nicmene nesmyslne uvazovani. Kdyz jsem byl bezhlave zamilovan, temer jsem zuril, kdyz blizci kritizovali pritelkynino chovani v nasem vztahu. Pak jsem se konecne odhodlal pro radikalni rez a vse jsem utnul. Teprve se zpozdenim jsem si uvedomil, ze to, co moji znami kritizovali, bylo opravdu tak zjevne, jenze ja to v dane chvili kvuli svym citum nevidel ci nechtel videt. Zkuste proto, i pres pochopitelne citove zatmeni, nechat chvili pracovat rozum, naleznete sebeuctu a skoncete s ponizujicim vztahem. Pokud se opravdu zbavite veskereho kontaktu, otevrou se Vam znovu oci a mate sanci zacit novy a lepsi vztah.

Ale notak NČ (Wendy - Mail - WWW) 06.10.2005, 11:20:13
ona má světobol a je stále asi zamilovaná a to nemá s rozumem nic společného. Muflonku maličký, když se sama cítíš stará a nehezká a vůbec - působíš tak i na ostatní lidi a na to pozor. Chlapa násilím neudržíš a tenhle vztah zdá se býti divným -jako by se vracel protože ZATÍM nic jiného nemá, cítíš to dobře. Chtělo by se říci - dej mu nůž na krk. Ať se rozhodne jako chlap. Nemůže mít harém. Ale dobře vím, jaké to je opustit někoho, ke komu stále něco cítíš a stát zde najednou tak nějak sama. TAhle patová situace se ale může táhnou dlouho, že ? O žádné svatbě jste nikdy nemluvili ? Víš, už jsem to tu psala, když jen takhle spolu dva žijí delší dobu, většinou to končí odchodem pána tvorstva středem. Mají to moc pohodlné. Asi bychom to my ženy neměly tak dělat! Já bych se poohlédla po někom jiném.

Milá Muflonko, (Semetrika - Mail - WWW) 06.10.2005, 11:49:42
upřímně - je mi líto tvých dcer. Když si to spočítám, skoro celé dětství té mladší a dospívání té starší se obě koukají, jak maminka prožívá tu šťastněji, tu nešťastněji svou lásku. O nich tu byla jen jedna zmínka. Nechci být k tobě moc kritická, vím, že to vždy nejde, být ideálním rodičem - všichni máme své krize a špatnější období. Ale kdybys přestala myslet především na sebe a koukla taky na ně, třeba by ti to pomohlo dostat se ze vztahu, který zřetelně nemá budoucnost. Je mi to líto, že to takhle píšu, ale vzpamatuj se, prosím.

Semetriko, (Sisi - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:00:22
myslím, že není jediný důvod, abys obviňovala Muflonku z nedostatečného zájmu o dcery. Tím jí opravdu nepomůžeš, zvlášť když o tom nevíš vůbec nic! Třeba je to ta nejlepší máma na světě.
Ale i ona má právo na štěstí a lásku! Není pravda, že proto, že má děti, musí se obětovat a rezignovat na vlastní život!
Je logické, že sem píše o svém problému, protože s ním chce poradit - se vztahem k dcerám pravděpodobně problémy nemá...

Muflonku, (hippie - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:23:18
udělalas to nejhorší, cos mohla - spíš s ním po rozchodu dál. To bys mohla udělat jedině v případě, že byste se vzájemně dohodli na sexu bez vztahu, protože po vztahu už ani jeden netoužíte. Netvrdím, že to je nejlepší způsob sexu, ale o to tu teď nejde. Ty se nadále chváš jako jeho partnerka, jsi mu sexuálně k dispozici, miluješ ho a on za to nenabízí vůbec nic. Přátelství je hezká věc, ale tohle si dobří kamarádi nedělají. Protože jestliže mám "kamárádku", která je do mě zamilovaná (a já do ni ne a nechci s ní chodit), takže není těžké ji kdykoli dostat do postele, tak nejsem její kamarád, ale docela obyčejná svině, která ji zneužívá.
Takže začni tím, že ho od sebe zcela a úplně odstřihneš. Přestaň fňukat, že se s ním musíš denně vídat a dokonce jezdit na dovolené (to Tě někdo nutí s pistolí u hlavy???) a začni si budovat svůj vlastní život bez něho. S SVÝMI dovolenými, SVÝMI známými a přáteli. Rozviň svoje zájmy, najdi si další přátele, to neznamená, že ty původní opustíš. Ale budeš se s nimi třeba po přechodnou dobu vídat míň. Jednou dojdeš do stavu, kdy budeš schopná vyjet s nimi i se svým bývalým třeba i na tu dovolenou a budeš v pohodě. Zatím ale v pohodě nejsi a potřebuješ ZMĚNU. Všechny staré struktury Tvého života, které Tě drží v těch sr.... (pardón za vulgarismus), musí ZEMŘÍT!! Takže především zcela ukonči ten nerovnoprávný a ponižující vztah, který NENÍ

Ty potřebuješ najít sebeúctu, (Inka - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:28:57
když se s tebou někdo rozejde, tak se vším všudy a ne, že mu budeš i nadále poskytovat sexuální služby, copak nemáš ani špetku hrdosti? Vem to do ruky trochu jako ženská, chlapi nechtějí ufňukané ženské, které si nedovedou poradit se životem, tím to akorát dobře zazdíš. Dej se dohromady prozatím alespoň z venku, zajdi si k holiči, kup si nové hezké oblečení, boty, začni si žít svůj život, sport kultura, výlety, opraš staré kámoše a kámošky, přijdeš na jiné myšlenky, nebuď závislá na jednom chlapovi, který o Tebe nestojí. Co by to asi bylo za vztah, když ho k tomu slzami a vyčitkami donutíš a na jak dlouho? A přestaň dusit bývalého partnera svou láskou a manipulovat ho, ukaž mu, že si umíš žít svůj život i bez něj. Takové ženy přitahují muže. Musíš mít uritou hodnotu pro něj a ne kdykoliv on má chuť být mu po ruce, musíš umět také říct Ne. On se takhle rozhodl a jestli ho tak moc miluješ, dej mu svobodu a popřej mu hodně štěstí do dalšího života, to je láska. Přestaň se s ním nekompomisně stýkat, protože vše co bude dělat bez Tebe Tě bude bolet, tak je lepší, když to nevidíš, tomu se říká pud sebezáchovy. Jestli se bude chtít vrátit udělá to sám a bude to mít jinou hodnotu, ale ne napůl jak je to teď, musíš si ujasnit co vlastně chceš, partnera, který si vlasně hledá jinou svobodnou pro život? No to vskutku úžasné!!!

(h - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:29:53
(pokrač) přátelstvím, i kdyby se k Tobě chovel sebekrásněji. Možná, že budeš muset změnit i další věci, což nakonec pro Tvůj život může být úžasný impuls.
A na závěr trochu osobní zkušenosti:

Taky jsem měl úžasnou ženu, která mi byla zároveň kamarádkou. Všichni kolem nás žasli z toho porozumění, co je mezi námi. Nikdy by mě nenapadlo, že to může skončit - a přesto se stalo. Myslel jsem, že to nepřežiju, ale přežijeme všechno :-)) Myslel jsem, že není možné tohle navázat znovu s někým jiným, že není možné, abychom takový dar dostali víckrát než 1x za život. Život mě pak poučil o tom, že tyhle pitomé limity, stropy a omezení si stavíme jenom v těch svých pitomých hlavých. Dnes žiju krásný šťastný život v ještě báječnějším vztahu a moje bývalka je moje skvělá kamarádka (nespíme spolu :-))). Takže hlavu vzhůru a neboj se změn a budoucnosti. Nejsi ani tlustá, ani šeredná ani stará - to Ti zase vyrábí jen ta makovice!

Muflonku (Jasmina - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:29:54
To je prave trapeni,jdu varit a pokusim se vzit do cele situace a nalezt aspon nejakou cesticku-jak sama sobe aspon ulevit.
Citim ze tady na radikalni rez neni jeste cas.

sorry za překlepy :-)) (hippie - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:31:05


A na závěr mýho plkání ještě jedno budhistcké moudro: (hippie - Mail - WWW) 06.10.2005, 12:37:30
(velmi volně vyhrabáno z paměti) "Když chceš něco mít, tak to pusť. Buď se to k Tobě vrátí, a nebo jsi to nikdy neměl."

hippie, tak to je krásný úsloví cos tak volně vyhrabal.... (Wendy - Mail - WWW) 06.10.2005, 13:12:19
Jen kdybychom měli sílu se tím vždycky, když je potřeba, řídit.

hippie (Kamila - Mail - WWW) 06.10.2005, 13:52:06
znám přísloví - nech koně běžet, patří-li k tobě, vrátí se... ano, je to přesné. A víte co? Mně to pomohlo při posledním vybabrávání ze vztahu, vážně!

hippie... (Johanka - Mail - WWW) 06.10.2005, 14:07:44
...ja coby buddhistka jsem tohle moudro v zivote neslysela :), ale pravdive urcite je, osobne mam radeji pisnicku Vlastovka od Vlasty Redla: "Vsechno, co nechas, at leti, jednou se k tobe mozna vrati..."

Ono obecne se cloveku zije podstatne lehceji, kdyz si o vetsine veci uvedomi, ze je k zivotu nepotrebuje - pokud na nich nelpi, tak ony jednak maji tendenci se ho drzet (jak lidi, tak i treba penize, zdravi, proste vsechno), druhak si je zvlada podstatne lepe uzivat, tretak mu neprinese utrpeni, kdyz o ne prijde. To, o com mluvim, neni askeze a odrikani, je to naopak uzivani si zivota s vedomim toho, ze veci, ktere si uzivam, nejsou trvale a nejsou pro me nutne.

Pro vsechny pisatelky/pisatele zoufalych dopisu tedy jedna zakladni myslenka, ktera tu uz asi zaznela mnohokrat: to, jestli budu stastna/y zalezi pouze na mne, na tom, jak se na veci divam. Nezalezi to na naprosto zadne vnejsi okolnosti (i chudy, nemocny a osamely clovek muze byt stastny, i kdyz to da vic "prace", tedy ne kazdy je toho schopen), specialne to tedy vubec nezalezi na tom, zda a jakeho mam partnera - on mi to stesti neprinese. Az to utociste najdu v sobe, az zjistim, ze partner neni nutna podminka k zivotu, jsem na tom spravnem zacatku cesty, na ktere toho praveho treba potkam.

Johanko, (hippie - Mail - WWW) 06.10.2005, 14:17:03
to je přesné a tu písničku mám taky moc rád, dokonce ji mám na repertoiru :-))
Je vidět, že Ty už máš na sobě hodně uděláno, takže víš přesně, o čem je řeč, když se mluví o nepřipoutání a o nalezení štěstí sama v sobě, nemluvě o celistvosti (která nás dovede ke stavu štěstí bez křečovité snahy hledat partnera za každou cenu). Jenže většina lidí v této zemi vůbec netuší. Nejde jim to předat, dokud nejsou připravení. A někoho připraví jenom ty rány osudu, někoho nepřipraví za celý život ani ty. Znám lidi (dokonce i své velmi blízké), kterým život uštědřil už moře ran a oni stále nic nepochopili, takže si svým životním postojem říkají o další. Smutné...

Muflonku, (mila - Mail - WWW) 06.10.2005, 14:46:51
ja bych na Tvem miste brala z toho vztahu-nevztahu to pekne, co Ti poskytuje. Urcite pratelstvi a pomoc, kdyz potrebujes a taky pekny sex. Ale rozhodne bych se tim nenechala svazovat do budoucnosti.. Proste bych v klidu hledala dal.. Bez vycitek, protoze tenhle Tvuj expritel hleda take.. A pred tim bych se trochu hodila do pucu.. Zacala bych chodit cvicit, trochu provetrala satnik, vic se venovala dceram a obcas na mileho expritele nemela cas.. Jo a 35 let neni zadny vek, mas uz deti, tak uz neni na co spechat.. Je to ten nejpeknejsi vek na uzivani si zivota..

tak, tak - Hippie (Mrska - Mail - WWW) 06.10.2005, 15:01:57
protoze vsechny zivotni rany jsou nam ustedreny abychom se z nich poucili. A kdo se nepouci, dostane to znovu a znovu...az na to konecne ??? prijde.

to je zivot (eva - Mail - WWW) 06.10.2005, 17:08:20
hippie, johanka - naprosty souhlas :o)

Ja bych rekla (Jasmina - Mail - WWW) 06.10.2005, 17:10:55
ze nejdriv,nez udelat radikalni rez by bylo lepsi se ponorit sama do sebe a najit duvod-proc se necham takto tyrat?
Tedy v tom pripade,ze zijes tam,kde ho vidavas skoro denne.
na radikalni rez by jsi se musila odstehovat nejmene 50 km daleko.
Protoze radikalni rez boli.
Jenze si taky uvedomuji,ze ne kazdy se muze jen tak z fleku odstehovat.
Takze najit tu cestu sama v sobe,jak se ubranit silenstvi.
Na radikalni rez tohoto druhu clovek totiz musi mit v hlave a srdci jasno-a to Ty jen tak rychle mit nebudes.
Tahle ocistna kura trva i par mesicu.
Chce volny vztah a Ty by jsi ho chtela jako rodinneho partnera,takze to uz je ten prvni a zavazny bod,v cem se neshodnete.
To je totiz stejne jako kdyz si koupis tazneho kone a chces aby Ti behal v dostihu a vyhraval.
Takze bud s tim konem budes akorat vlacet a tahat karu-nebo si poridis dostihoveho kone.-Logika.
To ze si s nim rozumis-to je stejne jako u tech koni-dostihovy i tazny zere seno a oves.
Takze na tom bych taky nebazirovala.
Tak nejak si povidat s clovekem,o kterem vim ze je do mne zamilovany o tom,jak se mi libi ten a onen a ze bych ho rada sbalila -mi pripada jako bezohledne ublizovani.
Fakt je lepsi milosrdna lez,nez rikat pravdu za kazdou cenu.
Ta kamaradka ho samozrejme muze odmitat bud z duvodu,ze je Tva kamaradka a kamaradkam se tohle nedela-nebo on proste neni jeji typ.
No,kazdopadne,kdyz se nezinyruje takto "verejne" lovit,nebude-li kamaradka-^bude jina.
A taky se ptam-proc zrovna dela do kamaradky?
Ze by i rad ucinil dvojitou bolest?
neni takhle nahodou manipulator?
Ja jen,ze kdyz jsem zacinala kdysi o sobe pochybovat,o sve krase svezesti atd.-tak se z toho vyklubal manipulator jak prase.
Je zajimave ze jsem prozivala i jine vztahy,ktere potom skoncily-a ja pri tom nemela pocit,ze bych byla uz akorat tak dobra na stirani prachu.
Mne je totiz vic nez Tobe a citim se jako zenska docela sexy.Byvala jsem mladsi a jeden cas se citila-inu jako Ty.
Takze-cim to bude?Prece logicky by melo byt,ze cim clovek starne,tim ubyva na krase,ze?No-a ono to tak neni.
Takze-problem je hlavne v Tobe-on Ti nastavuje zrdcadlo.
Z tohoto bludneho kruhu muzes vyjit jen Ty sama tim-ze pujdes do stredu toho kruhu.Pujdes sama do sebe a zacnes tim,ze se na sebe podivas kriticky-;"co dokazu pozitivniho,co je na mne hezkeho atd."A uvidis ze neco urcite najdes a postupem casu toho budes nachazet vic.Nakonec zjistis-ze mas na vic nez na zakomplexovaneho mladika.

Jasmino, (Johanka - Mail - WWW) 06.10.2005, 17:33:45
mam presne stejnou zkusenost - manipulator muze normalni pohodovou zenskou dostat do stavu nekritickych pochybnosti o sobe same. Ja se z toho nastesti tehdy dostala (to jsem byla mlada a krasna ;), ale on chtel, aby mela vetsi prsa, holila si nohy 3x denne a stejnak bych furt nebyla dost dobra) a myslim, ze dneska uz bych takoveho cloveka poznala z dalky, ale pokud clovek nema srovnani, tedy neprozil harmonicky vztah, aby si uvedomil, ze prubeh vztahu "jednou jsem nahore, jednou dole, vetsinou dole", neni nutny ani normalni, tak je tezke si zevnitr uvedomit, ze to takto byt nemusi a ze kdyz utecu, nepohorsim si, naopak... Clovek pak musi vicemene uverit tem venku, co mu rikaji "utec", a zpetne, uz bez vlivu chemie, si to teprv srovna, ze udelal dobre :)

Muflonku, (Margot - Mail - WWW) 06.10.2005, 17:36:13
mně na tom Tvém psaní praštily přes oči dvě věci. Tedy první: větu "chce začít s nějakou jinou slečnou a tak nějak od začátku, což se mnou nejde, protože mám dvě dcery" bych dešifrovala jako že začal toužit po vlastních dětech, jen Ti to nechtěl říct tak natvrdo, abys to nepochopila tak, že Tvoje dcery pro něj nejsou dost dobrý. Jistěže mu jsou dost dobrý. Jsou výborný a Ty jsi taky skvělá, akorát že klukovi je devětadvacet a zřejmě došel do věku a stavu, který se většinou spíš u žen popisuje jako že začaly tikat biologické hodiny. Moc se o tom nemluví, ale podle mně nemálo chlapů to má v tomto směru úplně stejně jako ženy. Když jste začali svůj vztah, tak Ty jsi byla dospělá žena a matka dvou dětí a on mladej klučina, kterýmu na Tobě mohlo leccos imponovat a dost možná byl na svůj věk i velmi rozumná, duševně a citově vyzrálá osobnost a váš vztah mohl být celkem v rovnováze. Jenže on z kluka vyrostl a teď už je z něj chlap se vším všady a zřejmě zapracovala příroda. Začal mít silnou potřebu najít si mladou zdravou samičku, uplést si s ní krásné nové hnízdo a založit vlastní rod, rozmnožit svoje geny. Taky se tomu říká zasadit strom, postavit dům a zplodit syna. Tvůj dům už dávno stojí, dítka jsou pomalu na prahu dospělosti a kluk najednou pochopil, že takhle to nechce a tohle mu nestačí. Není to jeho vina, není to ani Tvoje vina, nemůže za to nikdo, prostě jen zapracovaly přírodní zákony a on chce jít vlastní cestou, jen si s tím neumí moc poradit, jak to udělat, aby Ti příliš neublížil, protože Tě zřejmě má skutečně rád a na jednu stranu Tě opravdu nechce ztratit, ale na druhou už jasně cítí, že Tvoje rodina není jeho cesta.
No a tím se dostáváme k druhé věci, která mně z Tvého dopisu praštila do očí: Tím, že jste se spolu rozešli a jakoby ukončili vztah, ale přesto se dál snad i denně potkáváte a spíte spolu, tak Ty jsi vlastně přešla ze situace, kdy jsi byla prakticky v pozici přítelkyně či manželky do situace, kdy jsi jen v pozici milenky se vším, co to s sebou nese. A být milenkou, dávat všechny city, toužit marně po tom druhém, ale dostávat z něj jen část toho co bys chtěla a co sama nabízíš, to tedy rozhodně není žádný med. Nešťastných milenek tu na Kudlance už taky plakalo spousta.
Já tedy rozhodně souhlasím s tím, co tu psali jiní. Tady už pomůže jedině radikální řez. On už nemůže dál dělat taťku Tvým takřka dospělým dcerám, on chce vlastní a vychovávat je od prvního zavrtění v mámině břiše a to u Tebe nenajde. Nemá smysl se dál drásat planými nadějemi, že se to všechno třeba ještě slepí, neslepí se to, jen si zbytečně prodlužujete oba bolest z toho rozchodu tím, že do otevřený rány pořád dál šťouráte místo abyste ji nechali zahojit do jizvy, která pomalu přestane bolet. Já netuším, jestli on nechápe, že Tobě vlastně ubližuje tím, že Tě dostal do nerovný pozice milenky ( bodejď bys pak neměla deprese a necítila se stará, opotřebená a celkově nepřitažlivá) anebo jestli je jen zbabělej rozejít se s Tebou úplně a definitivně... anebo je možná jen vyčůranej a chodí si k Tobě slíznout smetanu - sex.
Skutečně si myslím, stejně jako mnozí, co tu už psali přede mnou, že bys ho měla od sebe jednoznačně odstřihnout, klidně i jemu a společným přátelům a rodině popravdě říct, že Tě zbytečně bolí se s ním stýkat, že je ten rozchod v tobě ještě moc živej a že s nimi začneš zase třeba jezdit na hromadný dovolený teprve až se to v Tobě uklidní a zahojí... No a pak se vydej do světa bez něj, začni si hledat nový přátele, nový koníčky a všechno co tě baví, dcerky jsou už velký a samostatný, tím pádem máš možnost si část svýho volnýho času užít i bez dětí a jen podle svýho gusta... Jsi mladá, zajímavá, máš spoustě chlapů klidně svýho věku co nabídnout, tak se přestaň ohlížet nazpátek a podívej se před sebe. Jen co se od týhle ukončený lásky trochu odpoutáš a vystřízlivíš, tak zjistíš, že můžeš potkat úplně jinýho chlapa, kterej svoje vlastní děti už taky vychoval a teď by chtěl právě Tobě snést modré z nebe... a protože bude úplně jinej, než ten dosavadní kluk, tak Ti ukáže a naučí Tě úplně jiný a taky skvělý věci, který jsi zatím nepotkala a Tvůj život se dostane zas někam jinam, kde Ti nakonec taky bude moc dobře. Akorát se nepokoušej hledat stejného chlapa, jako byl ten předchozí, protože to nemáš šanci najít, našla bys jen kopii, která se nemůže rovnat originálu.
Tak se přestaň trestat nedostatkem sebelásky a sebeúcty za to, co jsi neprovedla, co zařídila v hlavě Tvého dosavadního partnera příroda... Nic špatného jsi neprovedla, rozchod nebyl ničí vina a netřeba nikoho obviňovat a trestat.
Můžu se totálně mýlit, ale já tu Tvou situaci vidím takhle.


(Hana - Mail - WWW) 06.10.2005, 18:04:47
Podle mě jsi blázen bláhový. Všechno funguje, alespoň z tvého popisu to tak vypadá. Pouze spolu nebydlíte, ale to je jen ku prospěchu, nemusíš se o něj starat a máš víc času na děti a na sebe. A jestli si najde jinou, tak to udělá i když bude s tebou v jednom bytě. Zvlášť když budeš mít takové pocity jak popisuješ v závěru. Hoď to za hlavu, věř mu a hlavně žij. Hana

(Hana - Mail - WWW) 06.10.2005, 18:06:58
Podle mě jsi blázen bláhový. Všechno funguje, alespoň z tvého popisu to tak vypadá. Pouze spolu nebydlíte, ale to je jen ku prospěchu, nemusíš se o něj starat a máš víc času na děti a na sebe. A jestli si najde jinou, tak to udělá i když bude s tebou v jednom bytě. Zvlášť když budeš mít takové pocity jak popisuješ v závěru. Hoď to za hlavu, věř mu a hlavně žij. Hana

Johanko (Jasmina - Mail - WWW) 06.10.2005, 18:12:58
Ano,ja si myslim ze ted bych manipulouse taky poznala na dalku.
Fakt je ze,ze kdyz si potom clovek najde partnera,ktery mu to sebevedomi zvysuje-a jsou taci,tak prohledne,jak byl pred tim ocarovany.
No,a a bychom takoveho partnera nasli-musime opustit toho predesleho.
Ja jen pisu,ze v pripade Muflonka to nepujde ted hned-rici-konec,protoze toho jeste spoustu nema vyresene,takze by stejne mluvila na prazdno a mohlo by to byt pak i horsi.

Johanko (Eva - Mail - WWW) 06.10.2005, 20:21:58
to jsi napsala moc hezky. O budhismus se trochu zajímám. Uklidňuje mě to. Současná společnost je pro mě moc orientovaná na věci, vzhled, výkon a úspěch. Teď zrovna zkouším to neulpívání :-)

Evo, (Johanka - Mail - WWW) 06.10.2005, 22:47:11
to je super, tak preju hodne uspechu :). Ja se snazim tak nejak kombinovat formalni praxi (ted delam poklony, coz je pro moje chatrne telicko docela zahul :)) a aplikace v beznem zivote (tedy sleduju, kdy se projevuje nejaka rusiva emoce, a pak ji reknu "ty ty ty!" :)), snad se mi to i celkem dari. Vsak cim vic nas bude takovych, co si v mezich moznosti poradime sami se sebou, tim vic neprimo pomuzeme i ostatnim, a toho honeni za vecmi a vykonem snad casem ubude...:)

Johanko (Eva - Mail - WWW) 07.10.2005, 08:46:49
no právě, aplikace v běžném životě :-) ale myslím že to časem půjde :-)

(muflonek - Mail - WWW) 07.10.2005, 10:51:35
Dnes jsem se dostala k přečtení vašich reakcí a jsem za ně vděčná a děkuji za ně. V každé z nich je kousek pravdy. Myslím, že jen semetrika se trochu zmýlila s holkama mám hezký vztah a není pravda, že téměř celé dětství prožívají se mnou jen trápení. S přítelem jsme prožili 4 roky hezkého a harmonického vztahu, to až v poslední době jsem podrážděná a celkem dost utrápená a to je mně líto, to si holky nezaslouží. Já se jim své špatné nálady snažím nedávat moc najevo a svými problémy je pokud to jde je nezatěžovat, ale máme se všechny rády,tak to na mně poznají. Na dovolené jezdím samozřejmě i s nima, hodně lyžujeme, tak jsme přes zimu v Rakousku v Alpách určitě každý 2 až třetí víkend, jezdíme tam i samy 3 a vždy si to užijem, i na letní dovolené jezdíme občas samy. Mně nedělá problém se s holkama sama sbalit, hodit věci do auta a jet na výlet, loni jsme si takhle v pátek rěkly, že by bylo fajn se kouknout do Benátek a Říma, tak jsme zbalily oblečení a večer už jsme jely do Benátek, nakonec se náš výlet protáhl na 10 dní a byly jsme i v Pisse, Florencii i v Římě a bylo to hrozně fajn. Já na něm nejsem až tak děsně závislá, že bych se bez něj nemohla hnout z místa, ale na daleké cesty vyrážíme celá parta a tam je i on, tak jsem to myslela. My se vždycky domluvíme kterou zemi bychom chtěli všichni vidět a na jak dlouho pojedeme (většinou se jedná tak o 1měsíc, protože všichni pracujeme a na dýl by to nešlo)a já pak vytvořím itinerář a plán cesty a jedeme. Tyhle dovolené bývají senzační a já se jich nechci vzdát, máme z nich spostu zážitků, ale nevím jestli bych zvládla, kdyby tam byl najednou s nějakou jinou. To,že musím udělat radikální řez jě mně už jasné a myslím, že za ty poslední 3 dny to došlo i jemu. Přestala jsem mu úplně volat i psát sms.Včera se stavil a šli jsme na procházku se psama, byla jsem přátelská, příjemná, ale odtažitá, myslím, že pochopil, že už nechci aby to bylo jako dosud a já doufám, že vše zvládnu. Nejspíš jsem své psaní i špatně formulovala, nemám pocit, že žiji neaktivně a nevěnuji se i sobě, chodím běhat, cvičím a často si na sebe koupím nějakou věc, ale nějak mě to v poslední době vůbec nětěší a tím jak jej miluji (je pravda jak jste psali, že se mnou manipuluje)se cítím mizerně. Děkuji za rady a podporu, ráda si přečtu i další reakce.

Trochu jsem pocitala (mila - Mail - WWW) 07.10.2005, 10:54:07
a vyslo mi nasledujici:
ted ti je 35 a jemu 29. Chodit jste spolu zacali, kdyz ti bylo 28 a jemu 22 (pocitam to spravne).Podivej se na ta cisla a dojde ti to. On vedle tebe dozral, mnohe se naucil a chce si to overit v praxi.. ale ne s tebou.. Nebud z toho smutna.. Opravdu mas ted ty nejlepsi roky pred sebou.. A pokud se jemu podari sehnat zenu podle jeho predstav a bude stastny, tak na tom mas hodne velky podil.. Jo, nebyla jsi nahodou ve sve puvodni rodine nejstarsi? Myslim tim, zda si nemela jen mladsi sourozence... Docela by to na to sedlo..

Muflonku, (Inka - Mail - WWW) 07.10.2005, 11:59:52
vzala jsi to za správný konec, chlapů je hafo a i Tebe až se z toho dostaneš najde nějakej, kterej si Tě bude vážit a milovat Tě, tak jak zasloužíš, tak držím palečky.

(muflonek - Mail - WWW) 07.10.2005, 12:51:06
Odhadla jsi to správně Mílo, mám ještě mladšího bratra - o 8 let.

Muflonku... (mila - Mail - WWW) 07.10.2005, 13:17:02
asi je na case, abys prestala vodit chlapecka za rucicku a porozhledla se kolem po chlapovi... a ver mi, vek zeny je nejpeknejsi kolem te ctyricitky.. takze se prestan litovat, ze si stara (starnem vsichni)a vyuzij toho, ze uz vis, co od zivota chces.. o to vic, ze tvoje dcery si z tebe berou priklad.. a urcite nechces, aby z nich byly uplakane zakomplexovane slepicky, co visi na krku nejakemu individuu, ktery si jejich zboznovani vubec nezaslouzi.. drzim palce

Muflonik, vydrž, (Angie - Mail - WWW) 08.10.2005, 16:43:01
presne viem, ako sa cítiš. Keď človek konečne pochopí, že sa jednoducho musí odláskovať, čaká ho boj so svojimi emóciami.. nebude to ľahké. V podstate je to o tom, že musíš nazbierať silu a svoju lásku k nemu zavraždiť. Znie to tvrdo a aj to tvrdé je. Budeš bojovať so všetkými tými sladkými spomienkami... Mám to práve za sebou. Hlavne nepodľahni pokušeniu dopriať si občas útechu v jeho náručí, lebo sa ti nikdy nepodarí sa od neho odpútať. Najhoršie sú tak prvé dva týždne, možno ti bude vyslovene fyzicky zle. Chcem ťa ale ubezpečiť, že keď nakoniec zvíťazíš, zistíš, že to stálo za to. Budeš síce (dočasne) sama, ale budeš mať späť svoju sebaúctu a slobodu, odľahne ti, lebo ťa prestane ťažiť tá hrozná citová závislosť. Ešte jedna rada (na potom): najlepší liek proti tomu, aby si v svojom veku cítila stará (ja mám 37), je nájsť si niekoho, kto je tak o desať rokov starší. Bude ťa zbožňovať a ľahko ťa presvedčí o tom, že si ešte mladá. Prajem ti, aby si to zvládla.

Angie, pravdu díš (Wendy - Mail - WWW) 10.10.2005, 10:43:53
souhlasím s tebou - nejlepší věk ženy je kolem 35 a nejhorší sladké vzpomínky... CHCE TO ČAS.

Chápu (Ivan - Mail - WWW) 17.11.2005, 00:27:12
No, já ti jen chci říct, že chápu toho kluka ve smyslu tom, že chce začít s někým odznova. A piš si, že to pro něj není lehké. Abych Ti napsal o sobě. Mě je 28 a mé přítelkyni 37. Má také dvě dcery (17 a 14). Jsme spolu už 9 let, od mých 18ti. Tehdy jsem to tak nějak nebral a neviděl, máme super vztah, sex úplně skvělý a celých devět let se stupňuje a stupňuje. Ale právě v té věci co se týká pocitu vlastní rodiny zařínám cítit to stejné, co Tvůj bývalý přítel - chtěl bych mít "normání" rodinu... Víš opravdu věř mi, není to ani pro něj lehké....

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: