| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| DISKUZE - ŠARLATÁNI, MRCHOŽROUTI |
Rubrika: [téma] Proč se stále tak daří všemožným „rádobyléčitelům“, šarlatánům – všem těmhle mrchožroutům? V nouzi se chytáš každého stébla, každé šance, uděláš cokoliv, jen abys mohla změnit smutnou realitu...“, napsala mi Vodoměrka. „Ti lidé, co jim platí horentní sumy, touží po naději... platí za ni, za berličky, o které se mohou opřít, protože v sobě nenacházejí patřičnou sílu. A když teče do bot, jde rozum stranou. Nevěřící volají – Bože, pomoz mi, a začínají se modlit...
„Rakovinu vyléčím na dálku, stačí, když budete poctivě den co den platit a platit“. Za peníze v Praze dům. Za peníze si koupíš skoro všechno. Lásku. Hmotné statky. Naději. Jen zdraví a štěstí si nekoupíš. Sama však (z vlastní zkušenosti) dobře víš, Danielo, jak to je. Rada zadarmo nebo pomoc zadarmo – té si člověk moc neváží, teprve až zaplatí strašné částky, pak je ochoten věřit ve výsledek... Lidi nezměníš, i když o tom napíšeš, lidi, co sedají na lep, to tak chtějí. Když bys jim nabízela to samé zdarma, tak si toho nebudou vážit a věřit tomu. Oni si to prostě potřebují koupit, ujistit se o tom, že zaplatili a proto se ten zázrak stane. Protože zadarmo ani kuře nehrabe, a tak přece za tyhle peníze už se musí dít věci! (Tohle mi Vodoměrka napsala na mé stýskání, že jsem zas objevila „něco“:) TRONICKÉ SLUŽBY Zjišťování patogenních zón v bytové jednotce nebo na pozemku (virgulí i technickými prostředky). Přenos transvitální bioenergie na dálku za účelem doplnění ztrát při závažných chorobách, bolestech, nervových a jiných kolapsech, bezvědomí, operacích, extrémních zátěžích fyzických i psychických, fragmentálně během dne. Podmínka je každodenní podávání zpráv o stavu klienta zadavatelem (mobilem apod.) A to vám nemohu slíbit efekt. Cena1.400 Kč/ týden (7 dnů), potom 200 Kč za den Supertransvitalita (Mimořádně intenzivní tranvitalita po krátkou dobu.). Služby proti magickému působení. Cena 1.400,- Kč/akce, byt patogenních zón ap. Danielo, nikdy bych nezatracovala nic, co může pomoct byť jen jedinému človíčku. Ale dát si za to platit? O tom, jak je nechutné na nemocných či zoufalých lidech vydělávat, to je zas z jiného soudku. Když chci pomoct, pomůžu, pokud je to v mých silách. Dát naději, pomoci svou vírou, utěšit, pohladit a udělat, co udělat lze. Ale prodávat iluze? Prodávat zázraky? Prodávat faleš? Ke každému zámku je klíč, každý den má svou noc, dokud budou jedni, budou i ti druzí... asi to tak má být. Rovnováha. Ale je to smutné. Dokud se najdou ti, co uvěří, bude se dařit těm, co je budou chytat do svých pastí.
Někdy to třeba někomu pomůže, vždyť někde uvnitř sebe to máme každý – to umění se vyléčit sami, ale neumíme to používat, pracovat s tím. A někdy, ale opravdu někdy ta víra umocněná šarlatánem, opravdu pomůže. Tím se nechci zastat všech těchto odporných šarlatánů, bože chraň. To ne. Jen bych ty lidské hyeny střílela... A pevně doufám, že každý tenhle „léčitel“ a tahač peněz z nešťastných a nemocných lidí na to jistě jednou dojede. Dost možná až v příštím životě, takže pro ten současný nebude žádná spravedlnost, co myslíš? |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Teo, máš absolutní pravdu! (kiwi - Mail - WWW) 24.09.2005, 20:18:41
To je hnus - jak politika, tak ti mrchožrouti.
Proč (Hanka - Mail - WWW) 25.09.2005, 09:12:01
to zbloudilí lidé vyhledávají pomoc jakéhosi šarlatána, když si mohou zajít ke svému hodnému panu doktorovi?
(Dulinka - Mail - WWW) 25.09.2005, 09:28:04
Já to chápu, prostě doktor zázraky nedělá, kdežto lidi zázraky požadují. A kdo jiný jim je slíbí? Léčitelé. A když si ještě hodně zaplatí, tak věří, že to určitě bude fungovat, protože to by se přeci jinak nedalo!. A lidi nebudou nikde psát, že i přesto jejich příbuzný umřel, s tím se smířejí. Nebo že se jejich nemoc nelepší. Protože šarlatán jim to tak krásně vysvětlí...
Jeho kapičky a mazání mají placebo efekt, což léky neumějí.
Dulinko (Jasmina - Mail - WWW) 25.09.2005, 16:34:04
No,i leky mivaji nekdy placebo efekt)))horsi je ze pak i vedlejsi nezadouci ucinky.
Halt politika se dere vsude,vedrala se do cirkve a to tak,ze prodavali i odpustky a pritom JK jasne rikal ze odpoustet si muzeme samy a odpoustet nam bude Otec. Nechapu to na jednu stranu,ze lide plati kdyz je to psano jasne a strucne. Zadarmo jsi dostal-zadarmo dej. Lide chteji efekt hned,okamzite a okamzite si muzeme akorat neco koupit. Kdyby nikdo nic nekupoval a vse si obstaraval jinak,bylo by vse take jinak. Sedlak musi pracovat a cekat az mu obili dozraje a pak ho semele na mouku.µ Nez z nej selka upece chleba-taky to chvili trva. Nez doroste prase vhodne na porazku-taky to trva. Nez se clovek nauci lecit sam ci si alespon ulevit-tak to trva i cely zivot a to jeste.... Zdravotni problemy,nemoce jsou pry dusledek disharmonie cloveka s kosmickymy energiemy a se samym sebou. Leccos ano ale nektere nemoce pracuji daleko rychleji nez duchovni rust cloveka. Mnohe nemoce jsou civilizacni,budiz-dan za pohodli. Ale nemoce byly i drive,mnohem drive nez clovek "ochutnal" pohodli. Epidemie se nejakym zvlastnim zpusobem vyskytly;napr mor. Poradne se ale nevi,jak je mozne ze se vyskytl po cele evrope naraz a potom naraz ustal. Rikaji spina...coz dodnes neni dost lidi,co ziji ve spine i chudobe? A to i ve mestech,kde je prebytek jsou chudi-mozna vetsina vlastni vinou,nebot ziji ve spine na ulici a misto poradneho jidla chlastaji a droguji,pravda ze umiraji vetsinou drive ale ne na mor,ani na lepru ci nestovice,tyfus atd. A krys je vsude porad dost. Takze ta disharmonie cloveka je zde na teto planete nejmene takovych 10 000let. I ten,kdo se dnes duchovne cisti neni jeste tam,odkud ve sve ciste forme vysel.A coz teprve obycejni lide,zijici obycejny zivot ? A tak lide plati za zdravi,protoze to je poslednich 100 let to jedine,co znaji-aby neco meli-musi zaplatit. Ptam se,zda bych takovou sumu byla ochotna zaplatit?Zatim nikoliv ale jsem relativne zdrava.Az prijde vazna nemoc-pak budu uvazovat autenticky,ted by to byla jen hypoteza. Ale jsou v mnohych pripadech lekari bezmocni a je mnoho dokumentu,kde svedkove potvrzuji schopnosti urcitych lecitelu. Sama jsem videla dost zajimavy dokument o nejake Marii z Brazilie,kolika lidem lekari oznamili ze uz nic nezmohou a tato Marie je pry uzdravila,jejich deti uzdravila ze mohou zase zit normalne. Nevim kolik ji platili ale neco ji urcite dali. No,ja mit nemocne dite....asi se na takovou Marii pokusim obratit.(budu-li ovsem ty penize mit)a budu-li je mit,jak by mi bylo jako matce,ktera lituje penez na uzdraveni ditete? Proto-prenechme soudy na panu Bohu a nesudme ani platici ani vydelavajici. Ja sice vim ze pravy lecitel ma lecit zadarmo.No na druhou stranu-opravdove leceni stoji kazdeho dost vlastni energie. Ja byt lecitel,chranim se vzit si penize ale dary ve forme alimentace bych neodmitla. Nakonec,co se materialniho tyce-clovek potrebuje pouze jidlo,sat a teplo kdyz je zima. Proto se v pravekych vesnicich ostatni o sveho samana starali takto.
Jasmino... (Aika - Mail - WWW) 25.09.2005, 17:31:40
tvůj náZor se mi líbí a Ztotožňuji se s ním... pravdou ale taky je, že jsou i léčitelé, kteří se vZdají Zaměstnání, aby pomohli více lidem - a kde pak mají vZít peníZe na živobytí? Máš pravdu v tom, že všechno je strašlivě těžké a dnešní svět takový jakýsi Zvláštní... já sama se léčením Zabývám, ale taky mi dalo práci a spousty nervů pochopit, že není každému shůry dáno být vyléčen.. neb jsou s ním jiné Záměry.. ale to se dostávám úplně jinam... Přeju hodně Zdravíčka! :) ((btw.. potvory jsou všude.. i doktoři jsou takoví :-(((
Ano, ale proč lidi věří stoprocentním šarlatánům? (Dulinka - Mail - WWW) 25.09.2005, 17:32:20
Nezlob se, ale ty věříš, že když si zaplatíš nějakému tomuhle mrchožroutovi, tak nad tebou bude svítit sluníčko a bude 26°C? A všude okolo jinak liják a zima?
Že když někomu budeš posílat peníze a volat mobilem, že tvému blízkému zmizí zákeřná choroba? Právě to, co říkáš: "Nesuďme ani platící ani vydělávající" - to nahrává všem těmhle podvodníkům!!! Pokud budou lidi tak důvěřiví, potud se oni budou mít dobře. Dobře z neštěstí jiných. Nezlob se, ale já se s tím neztotožňuju, protože to je jedním slovem H Y E N I S M U S !!!
ale ano.. (Aika - Mail - WWW) 25.09.2005, 17:48:35
tak se na mě neZlob.. samoZřejmě, že takových je bohužel spousta, a že ten, kdo se ocitne v takové nouZi, vyZkouší všechno.. ale ještě pořád existuje spousta skutečných.. jenomže.. nikde nevisí návod, jak je roZeZnat.. :-( Na stranu druhou - já být léčitelkou můžu, můžu pomoct 99 lidem, ale toho 100. prostě nevyléčím... i takový je život.. víš? a neZlob se.. ju? :-)
tonouci (Alenka - Mail - WWW) 25.09.2005, 19:11:21
se i stebla chyta! A penize nic neznamenaji kdyz umira nekdo koho clovek miluje a nechce aby zemrel. A kdyz doktor rekne, ze neni sance, lidi se obraceji prave na lidi, kteri by to mohli dokazat nejak jinak. Lekari jsou si sami vedomi ze je neco mezi nebem a zemi..Tim neomlouvam sarlatany, ale existuji i velice schopni lecitele!
(kiwi - Mail - WWW) 25.09.2005, 19:27:34
ve článku se ale nepíše o těch, kteří snad jsou úspěšní! Dámy, zkuste si článek přečíst, a zjistíte, že píšete o něčem zcela jiném!
Proboha, proberte se... Tady se píše o šarlatánech, mrchožroutech, hyenách, které se neštítí brát peníze od zoufalců!!! Proboha, neříkejte, že opravdu věříte, že když si zaplatíte, tak někdo nad váma změní počasí? V tom případě bych před vámi a vaší nebetyčnou - důvěřivostí - smekám... A už budu mlčet, protože pak už opravdu není o čem mluvit :-((( Pravdu má aTeo: "koncentrace blbců na jednotku plochy je trvale tak vysoká, že se tento způsob "podnikání" vyplácí."
kiwi (Alenka - Mail - WWW) 25.09.2005, 19:39:18
kdo je sarlatan a kdo neni.....toje hodne tezke na posouzeni. Mam s tim urcite zkusenosti, i kdyz muj specialista meho lecitele oznacoval jako sarlatana. Ale o tom budu psat pozdeji, tak se nechci na to tema moc rozepisovat......jiste je, ze i tomu dobremu leciteli vetsinou neco zaplatis. Pochopitelne ze leceni na dalku rakoviny nebo cehokoliv je blbost! A prece.....vzdycky zbyva za nehet nadeje..... no a na tomhle tihle lidi vydelavaji!
ale Kiwi... (Aika - Mail - WWW) 25.09.2005, 19:40:08
vidíme, vidíme.. jsou i úspěšní.. ale roZeZnáš je? Vím, že se mluví o hyenách.. četla jsem.. jsou takoví.. pokud budou lidi věřit.. nedá se nic dělat.....a na stranu druhou - jak je protříbíš? Mně doktorka nechala mámu umírat před očima.. doktorům v nemocnici jsem volala, že je silně dehydrovaná - a to jsem ji měla jenom na telefonu! a oni to neviděli .. tak se taky přikláním k náZoru aTea...
Kiwi,Dulinka (Jasmina - Mail - WWW) 25.09.2005, 20:30:11
Pravdou je ze muj prispevek je zamereny pouze na opravdu nemocne.
Objednavat pocasi-to by mne ani ve snu nenapadlo,uz staci jak manipuluji pocasim jini(project HAARP)napr. Jak jinak rozeznat sarlatany...nechat se ridit intuici,jinak to nejde. Osobni kontakt a ne pres sms,to kdyz to se mnou bude tak vazne ze budu potrebovat lecitele,tak bud hnu zadkem ja k nemu,nebo kdyz nebudu moci ja-hne zadkem lecitel. Pro zjisteni patogennich zon je nejlepsi mit psa nebo si ho vypujcit-urcite ta miska granuli ci masa vyjde levneji nez ta suma udana v clanku. Nu a blbost? Kdyz se prodava v lahvich vzduch chytany ve Welsu....
taky myslím, že je potřeba (Inka - Mail - WWW) 26.09.2005, 09:14:57
myslet hlavou, proč měnit počasí?!? Nesmysl! Ale na druhou stranu musím se přiklonit k holkám (Aika, Jasmina) jsou i velice dobří léčitelé, kteří opravdu umí. Každý z nás je svobodný člověk a nemusí podporovat šarlatány. Myslím, že je tady smícháno moc věcí najednou. Určitě je potřeba najít dobrého léčitele, zrovna tak jako doktora, každý co je mu bližší, ale i k léčiteli bych šla pouze zase na doporučení někoho komu věřím) stejně tak jako hledáš dobrého řemeslníka. Já osobně znám také velmi špatné dokotory, řemeslníky, architekty..., které jejich práce moc nezajímá a to není jen ve zdravotnictví, takoví lidé jsou všude (hledáte je a děláte s nimi něco?) Každý by měl dělat co nejlíp umí, dělat to dobře a s láskou. Pak není co řešit, protože každý jsme v něčem lepší než ten druhý. A nevidím důvod, když je někdo v něčem opravdu dobrý, proč by si za to neměl nechat zaplatit (jsou dobří léčitelé, stejně tak jako architekti, doktoři, řemeslníci....), každý z nás musí žít z něčeho, kdyby měli žít z toho kdo jim co dá, tak budu za chvíli muset vybírat kontejnery. A pravdou je, že si lidé neplacené práce vůbec neváží, a ten druhý do toho dá spoustu času a energie. Také jsou tu věci, mezi nebem a zemí, které prostě fungují a nemusíme je vůbec vidět. Já se osobně také přikláním k přírodnímu léčitelství a starvování, proč bych si otravovala tělo chemií? A také spoustu nemocí si děláme sami svým myšlením a způsobem života, nevážíme si toho co máme, život a zdraví to je to jediné co jsme zde dostali zadarmo a dost často s tím hazardujeme, nevidíme a ani nechceme vidět ty malé střípky štěstí v životě co máme, dobrou práci, zdravou rodinu, jídlo v lednici......takové ty úplně obyčejné a samozřejmé věci.
neuvěřitelný... (kiwi - Mail - WWW) 26.09.2005, 09:41:28
Inko, ty opravdu věříš tomu, že když někomu pošleš na konto peníze a budeš mu telefonovat, tak se tvůj příbuzný např. uzdraví z rakoviny?!?!?
V tom případě plať, protože jen houšť takových, jako jsi ty. Právě díky takovým jako jsi ty a další se z takových nestoudníků stávají milionáři. Ale jo, tak si věř. On ti třebas i to počasí nad tebou změní. P.S. Jeden podobný "učinkuje" i na idnes. Všichni si můžou přečíst, jak si z nich tvrdě utahuje a přeci mu věřej. Četla jsem to a bylo mi z toho fyzicky zle: Vážně nemocní nejdou k lékaři, protože se bojej a raději zaplatěj za kapičky!!! Protože si přečtou, jak je to báječný. Ano, věř a víra tvá tě uzdraví. Na tohle téma už se bavit nebudu, protože je mi z toho zhůvěřilého jednání, neúctě ke zdraví a zdravému rozumu - nesmírně smutno.
Jasmina, Aika (Eva - Mail - WWW) 26.09.2005, 09:57:56
Souhlas.
To co je uvedené v článku na mě osobně přímo křičí *Chci vaše peníze!!* ale bohužel tomu asi někdo podlehne. Na druhou stranu osobně znám lidi, kteří ostatním pomáhají se uzdravit a pokud to nejde přímo tak i na dálku :-)
Inka (Eva - Mail - WWW) 26.09.2005, 10:03:26
Přesně tak, mě to funguje :-)
Kiwi, ale to neznamená, že bych si myslela, že šarlatáni nejsou!
Kiwi Ty jsi úplně mimo, (Inka - Mail - WWW) 26.09.2005, 10:27:25
nikdy bych neposílala léčiteli peníze na konto a neléčila se přes telefon (u mě funguje naštěstí zdravý rozum), ale znám lidi, kteří léčí a léčí dobře! Funguje to stejně jako u doktora, prostě tam dorazíš nebo oni za Tebou, až na to, že jim to neproplácí pojišťovna, ale nemocný. A také je vždy na Tvé vůli jestli akceptuješ danou cenu či ne. To, že uznávám přírodní medicínu neznamená, že podporuju šarlatány, to jsou dvě naprosto rozdílný věci. Já se zastávám toho, kdo pracuje dobře, nemůžeš je všechny házet do jednoho pytle. Podívej se na televizi co do nás cpou reklam na hubnutí a nesoudíš je proč?! A přesto víš, že je to holý nesmysl, na hubnutí je nejlepší nežrat a pořádně se hýbat! Z čeho myslíš, že tu reklamu v televizi platí? Z blbosti důvěřivých a hlavně líných lidí a jak je vidět, je jich stále dost, protože kdyby nebyli, tak na tu reklamu nemaji!!! Ani Ti šarlatáni by nemohli dlouho existovat, kdyby je nepodporovali takoví lidé. Přece když zajdeš k doktorovi, tak pak víš jestli Ti to pomohlo nebo ne! A tak je to i s léčitelem. "Ano, věř a víra tvá tě uzdraví." A lidská psychika je úžasná věc, to je přece první předpoklad věřit, že se uzdravíš, jinak to můžeš rovnou zabalit. Všechno začíná nejdřívě myšlenkou. Počasí změnit nepotřebuji, já jsem spokojená a lidem jejich miliony přeju, peníze bohužel také nejsou všechno. A teď už musím jít makat, také buhužel zadarmo nedělám, tak musím jít vytvářet s láskou nějaké hodnoty.
Inko, ten článek je o ŠARLATÁNECH! Ne o léčitelích. Článek o voze - ty o koze.... (kiwi - Mail - WWW) 26.09.2005, 10:59:20
To se mi fakt líbí, když se rozčiluješ nad něčím, co tu vůbec není středem pozornosti.
Přeci Daniela psala o těch, co parazitují na zoufalých lidech. Tak se zkus soustředit, přečti si to znovu a pak se zapoj do diskuze na DANÉ TÉMA.
Kiwi, vyjadřuji pouze svůj názor, (Inka - Mail - WWW) 26.09.2005, 11:38:47
nerozčiluju se, článek i příspěvky jsem četla pozorně, ale každá mince má dvě strany, prostě mám na to jiný úhel pohledu, tak ho respektuj, já Tvůj také respektuji. A šarlatáni? To je pouze jen malinké procento těch, kteří parazitují na nás a z našich peněz a tohle rozhodně nepodporuji, ale rozhodne se to nedá vytřídit tím, kdo si za to bere a kolik. Já nikoho neodsuzuju za to co dělá a z čeho žije, každého věc - otázka svědomí a chrakteru daného člověka, jsem přesvědčená o tom, že se každému vrátí to co zasívá.
(Dulinka - Mail - WWW) 26.09.2005, 11:42:32
Ó, to se tu toho napsalo od minule. Ale souhlasím, že pokud to budeme tolerovat, tak to bude i nadále bujet.
Kiwi (Eva - Mail - WWW) 26.09.2005, 11:50:46
Máš pravdu, ale KROMĚ šarlatánů jsou i skuteční léčitelé, takže to k tématu je. S článkem úplně souhlasím, každý si stejně musí rozmyslet sám co je nejlepší pro něj.
Podle mě ale řešení neexistuje. Dokud budou lidi víc věřit ostatním než sami sobě (dokud se nechají přesvědčit, místo aby se řídili vlastní intuicí/zkušeností) tak se šarlatánům bude dařit dobře v každém oboru. Tedy, když neuvažuji o řešení na jistotu, tj. zakázat všechny alternativní směry a nařídit pravidelnou docházku k obvodnímu lékaři. Tedy *naše* doktorka je skvělá, ale co kdybych musela chodit k tomu doktorovi vedle???
:,-( (Lajka - Mail - WWW) 26.09.2005, 15:27:12
Když příjdete kvůli šarlatánovi a manipulátorovi o peníze,je to ještě dobré,ale když vám vezme lásku,těžko pro ně můžete mít pochopení...
Pokud máte někdo takovou zkušenost díky nějakému "léčiteli", či podobnému sektoidnímu manipulátorovi jste přišli o někoho blízkého,budu rád když se o svoje zkušenosti podělíte,třeba i přes mailík či icq icq:122305906
nikdy jsem lecitelum neverila (Alenka - Mail - WWW) 26.09.2005, 15:31:13
az do te doby, kdy mi onemocnel manzel. Nic moc, jenom mel jednou mesicne (fakt chodilo to s pravidelnosti jako menstruace) mel silene bolesti zaludku. Nemohl se ani pohnout. Lekari nevedeli co s nim je. Rentgen nic neukazal. Ale fakt je, ze bolesti byly strasne, davali mu Demerol, Tulemol 3..ale vrteli hlavama. Jo a bylo uplne jedno co jedl.
No a v te dobe jsme prijeli do Ceska. Tam ho chytil jeden z tech nejvetsich zachvatu. Kamoska chodila s lecitelem a vubec strasne verila na alternarivni medicinu, tak k nam toho lecitele poslala. No a....predepsal Kennedymu nejake bylinky aby si z nich varil caj a rekl mu, ze to bude v poradku, ale tluste maso nebude moct jist nikdy. Caj pil mesic a zachvat se uz nikdy neopakoval. Pil ho pak ale pro jistotu dalsi mesice. Je to 5 let a dodnes dalsi zachvat nemel. To mne presvescilo o alternaivni medicine. A cena? Rekl, ze ensmi nic brat, ze do je dar od Boha co ma a kdyby za to neco bral, tak ten dar ztrati. Bohuzel, uz se nam s nim pak nikdy nepodarilo spojit. Kamoska se s nim rozesla a rikala, ze prestal lecit. Ze udelal par chybnych diagnoz a prestal si verit.
Oli, třeba to je něco (Wendy - Mail - WWW) 27.09.2005, 08:49:55
na způsob placeba. Když je člověku nejhůř, tak sirotek volá maminku a bezvěrec Boha - tak to je. Hlavně že je Kennedy OK a ne K.O. Já jem měla jen takovou maličkost - bolelo mě hrozně koleno po úrazu a nemohla jsem ohnout nohu. V našem domě bydlí léčitelka. Přikázala mi natáhnout nohu na židli, přiložil svou ruku k tomu nešťasnémnu kolenu a na vlastní oči jsem viděla, jak přeskočila jakási modrá jiskra a cítila jsem píchnutí v koleně, prásklo to - no byla jsem tam ještě jednou a noha je do dneška také OK. Když by mi někdo vykládal měla bych to za agitační kecy. Ale vážení přátelé - ono to funguje - sice ne vždy, to určitě ne, ale někdy prostě ANO. VYléčila i malý nádor, který pak lékař marně na rentgenu hledal a chytal se za hlavu. Když ale ona narazí na něco s čím si neví rady nebo co nejde vyléčit, na rovinu to řekne. To jsou právě ty "věci mezi nebem a zemí"
Wendy (Alenka - Mail - WWW) 27.09.2005, 15:08:33
a to jsou patrne ti lecitele s velkym L. A fakt existuji, ale sarlatani umi lip vykrikovat a ti dobri se mezi nima ztrati.
Aiko (Hani - Mail - WWW) 10.10.2005, 09:20:22
Mohly buychom se spolu domluvit? Mám reiki a něco by mne zajímalo..Ozvi se prosím na mail estetka.abcd@seznam.cz.
Dík
Jsem jiného názoru (Jiří - Mail - WWW) 30.09.2006, 16:32:08
Podle mne je pan Nový, o kom to vlastně je, viz www.dedekkorenar.cz, neobyčejně moudrý, chápající a zkušený člověk. Tato diskuze o něm se mi zdá být velmi diskriminující hlavně tím, že není vedena na jeho stránkách nebo s jeho vědomím, ale tak nějak za jeho zády. Je to tedy forma pomluvy nebo reklamy a diskutovat na této úrovni mohou pouze lidé o kterých si myslím jen to, co neradi slyší.
Dvořák
Jsem jiného názoru (Jiří - Mail - WWW) 30.09.2006, 16:34:34
Podle mne je pan Nový, o kom to vlastně je, viz www.dedekkorenar.cz, neobyčejně moudrý, chápající a zkušený člověk. Tato diskuze o něm se mi zdá být velmi diskriminující hlavně tím, že není vedena na jeho stránkách nebo s jeho vědomím, ale tak nějak za jeho zády. Je to tedy forma pomluvy nebo reklamy a diskutovat na této úrovni mohou pouze lidé o kterých si myslím jen to, co neradi slyší.
Dvořák
(Andrea Šléglová - Mail - WWW) 14.11.2006, 19:54:18
Dobrý den, chci přidat svůj názor - bohužel, taky jsem se před časem obrátila na psychotronika, léčitele atd.atd. pana Stanislava Brázdu - bere 500,- Kč za čtvrthodinové sezení, mává před vámi kyvadélkem, na požádání vám dá namluvenou kazetu s tímto sezením a samozřejmě vám doporučí firmu, kde si máte koupit různé vitamíny a to, co vám údajně pomůže s vaším zdravotním problémem - musím říci, že jsem se na něj taky obracela s nadějí, ale nepomohla mi žádná jeho rada a dejte si pozor, tito lidé jsou pak velice citliví a samozřejmě vám vyčtou, když se jim nevede vám pomoci, že jste pro splnění jejich pokynů nic neudělalí
Můj e-mail AndrejaSleglova@seznam.cz kdo chcete, napište mi, protože přesto ještě sháním jako nemocný člověk i pomoc léčitele |
Totéž vlastně platí i pro politiku. Taky nechápu, kde se berou ti tupouni, co vytrvale věří té asociální socanské pakáži...