| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| JINÝ BUDE MÍT MÉ DÍTĚ... II. |
| Rubrika: [úkol pro vás] Já jsem o „jiném vztahu“ své ženy skutečně nevěděl. Ale máš naprostou pravdu, danielo, že naše základní chyba je (a byla) v nekomunikaci. Já si to plně uvědomuji, ale ono se to lehce řekne, ale o to hůře provádí... Je fakt, že po narození naší dcery bylo všechno fajn, po práci jsem se domů moc těšil, rituály koupání mimča, atd. Ale je také fakt, že se vše asi logicky točilo okolo mimča a já jsem se stal vhodný doplněk z hlediska technicko-hospodářského.
Ale i to jsem chápal, přečetl jsem si o tomto pár knížek, kde bylo psáno, že je to normální a časem se to spraví.... – ale – nespravilo. Zájem o sex ze strany manželky byl v podstatě už nulový a tak se stalo, co se stává a asi po jedenapůl roce jsem se vyspal s jinou ženou. Bylo to z mé strany čistě biologické (muži asi pochopí, ženy rázně odsoudí), prostě se to stalo. A samozřejmě se stalo i to, že se o tom manželka dozvěděla. K mému překvapení se ale o tom nechtěla vůbec bavit (nemyslím o konkrétní nevěře, ale o našem společném problému) a dál jsme tedy fungovali jako klasická rodina. Jsem živnostník a mám malý obchod, tak jsem v něm přes týden byl v podstatě celý den a manželka byla na vše sama, ale na druhé straně jí hodně pomáhaly obě naše matky a její sestra. Já jsem zase na druhé straně domů nosil slušné peníze a rodina byla materiálně zabezpečena. Manželku jsem stále miloval a taky samozřejmě naše sluníčko, které se postupem času stávalo středobodem mého srdce (zase asi muži pochopí a ženy budou kroutit hlavou). Po narození miminka to bylo samozřejmě skvělé, ale čím byla dcerka starší, tak to bylo ještě lepší a lepší. Když si začala se mnou i hrát, pak první slova Tata a ted je to úplně super (4 roky). Pak, po dvou letech od narození dcerky, začala manželka chodit na bowling, na kafe s kamarádkami (tak mi to bylo prezentováno) a já jsem jí to přál, poněvadž byla ustavičnou péčí unavena a nikam před tím ani nechodila. Pro mě nebyl a není problém malou pohlídat, uvařit, uklidit hrát si s ní. No a pak se stalo, co jsem popisoval v minulém dopise... Jsem zvědavý na reakce lidí, hlavně žen a snad se mi i trochu ulevilo.... Je už to týden, co se odstěhovali a určitě bych si přá, abychom zase byli celá rodina, hlavně kvůli malé, aby to psychicky neodnesl ten, kterého milujeme nade vše. Na druhé straně ted už nevím na 100% ,jestli by nám to spolu fungovalo, když mě manželka v podstatě fyzicky nesnáší... :-))) Je to na hlavu, co? Roman |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
jo Romane je to na hlavu (Stana - Mail - WWW) 16.09.2005, 16:51:43
kdyz ty mas mysleni, chovani, povahu, styl pisma jako zenska. Proc nejsi zvedav hlavne na reakce od muzu?
jo, máš opravdu, ale bohužel, (kiwi - Mail - WWW) 16.09.2005, 16:58:23
některé ženské jednají jako chlapi,
někteří mužové jednají jako ženská - ale co naděláš, jaždý jsme nějakej...
ja neverim (Mrska - Mail - WWW) 16.09.2005, 19:40:09
ze Te nesnasi. To sis sam domyslel, protoze jste o tom nikdy nemluvili. Treba je jeste porad urazena zes ji zahnul, treba Ti to chtela oplatit a ono se to zvrtlo v trvalejsi vztah. Taky nezapomen ze kazdy vztah je na zacatku uuuzasny a teprve dobou zjistis kde to ma chybicky. Ona je ted v tom uzasnem.
(kiwi - Mail - WWW) 16.09.2005, 19:53:30
taky si myslím, že by to ještě stálo za pokus - přeci jen jste spolu byli tolik let...
Romane, co kdybys to přestal vzdávat - trochu se víc pochlapil? Možná, že i to je jeden z důvodů - asi jsi doma takovej (prosím tě, promiň, myslím to v dobrém!) nekňuba, bulík, mouchy snězte si mě... Ono třeba i v tom sexu - to jsi nemohl zkusit udělat nějakej hezkej večer a pak malinko bejt neústupnější? Nemyslím násilnej, ale ... rozumíš snad, ne?
Střílíte od boku (hippie - Mail - WWW) 16.09.2005, 22:40:06
a ještě se zavázanýma očima. Problém mezi Romanem a jeho ženou se nám bude (takto zhuštěně podaný) jevit každému jinak, a to především skrze vlastní zažité zkušenosti, které si do toho při tak malém množství informací promítáme. Romane, aby Ti někdo mohl zodpovědně pomoct rozebrat, kde se stala chyba a případně zjistit, je-li šance ještě něco napravit, to chce tak důkladný rozbor manželčiny a Tvé osobnosti a dále Vašeho vztahu, že není možné to provádět na internetu. Dostaneš tu spoustu instantních a protichůdných rad a budeš stále na začátku. Tohle už je něco jiného, než rady v prvním díle Tvého příběhu, tam bylo to řešení, troufnu si říct, prakticky jednoznačné.
Rozhodně si myslím, že bys měl najít terapeuta partnerských a mezilidských vztahů, ne snad proto, abys zachránil, co už možná zachránit nepůjde (leč vyloučit to nelze!), ale hlavně proto, aby ses poučil a zjistil, co děláš blbě, jak a kam se vyvinout, abys nemusel takovéto lekce zažívat znovu.
Návrat? (Aknela - Mail - WWW) 16.09.2005, 22:41:47
Připadá mi, že Romanova manželka je dost pevně rozhodnutá s Romanem nebýt. Jinak by tak cílevědomě nevybílila byt a neodešla a práskla za sebou dveřmi. Nechci znít jako zapšklá pesimistka, ale tohle mi nepřipadá jako situace, kterou by napravila romantická večeře a následné svádění.
Mám podobnou kamarádku, byla vdaná také skoro patnáct let. Blízcí v jejím okolí věděli, že nějak extra šťastná v manželství není, ale vypadalo to, že je v podstatě se vším smířená. Občas z ní sice vypadlo něco o příležitostném mimomanželkém sexu, ale nikdy to nebrala natolik vážně aby to narušilo jejich rodinu. Jenže jednoho dne se ucho utrhlo, ona se zamilovala a velmi rychle začala jednat. Přesně jako Romanova žena, ze dne na den odešla i s dítětem k milenci. Manžel naprosto nechápal, vůbec netušil, že se v jejich vztahu (až na absenci sexu) děje něco tak zásadního. Zkoušel jejich vztah napravit přes různé poradny, ale kamarádka byla rozhodnuta...zpátky ani náhodou. Dokázali se nakonec dohodnout na střídavé péči a zatím (je to asi rok) to funguje. Romane, ty musíš vědět nejlíp jestli má vůbec cenu váš vztah ještě oživovat. Někdy to cenu má, ale někdy je rozumnější odejít a nedloubat do mrtvoly.
Hippie (Aknela - Mail - WWW) 16.09.2005, 22:45:16
Jo, máš pravdu, na internetu se těžko analyzuje.
Takže tu mou střelbu od boku se zavázanýma očima berte s rezervou...:)))
to Aknela: (kiwi - Mail - WWW) 16.09.2005, 22:47:00
máš pravdu, ostatně, já si taky myslím, že už to asi nemá cenu, zvláště když Roman napsal, že ona ho už fyzicky nesnáší (to tam přeci jen nějaká ta debata musela být).
Myslela jsem, že se tak měl zachovat podstatně dříve, že kdyby to zkoušel už tenkrát, že se to dalo možná zachránit.. Nojo, napsala jsem to nejednoznačně, blbě, omlouvám se :-))). Teď už to nějakým tím večerem opravdu nespasí, když má prázdnej byt a ona je těď čerstvě zamilovaná jinde. Rozhodně by ovšem neměl Roman být tak submisivní i co se týká jejich dítěte. Tak se pochlap alespoň teď!!! A bojuj!!!
Hmm (Jasmina - Mail - WWW) 17.09.2005, 23:07:10
Ano,co se tyce ditete-tam bojovat ale co se tyce vztahu...aby ten boxer nakonec nestal v ringu sam,ze jo?
Ne,kdyz nebyl zajem o milovani-tak je neco v cudu. Ja to beru aspon dle zenskeho citeni. Hodne se takhle pise a povida o dlouholetem vztahu,kde zacina vaznout sexualita. Pokud z muzske strany,tak se radi takovy "univerzalni rady")))(se musim smat)vecere pri svickach,koupel pri svickach,mimochodem,chlapi-opravdu vas ty svicky tak rajcujou? No ale ted k veci;proste kdyz si okoukana zena zajde ke kadernikovi,koupi pradelko a roztoci to-ziska tim pry jakousi obnovu v tom zaslem vztahu.-Je to mozne. Ale kdyz je okoukany muz.....tam to trva dost dlouho nez si zmeni sve zvyky a zacne treba hubnout,cistit si zuby a vice se koupat...potiz je ze tohle se nestava pouze zpohodlnelym gaucakum ale i na venek peknym chlapum. Tam proste znudenou zenu rozrajcuje -jiny chlap. Jo,muze se stat,ze novy milenec se omrzi za par mesicu,ze manzelka si pomalu zacne uvedomovat,ze nakonec ten manzel je ze vsech nejlepsi a pak se i obnovi ta sexualni chut na manzela a muze zatouzit se vratit zpet. Cimz tomu vsemu pomohla nejen zmena ale i odluka. Ted,kdyz je zalaskovana,tak veskera snaha Romana o navraceni vztahu by byla vnivec. vsechno chce proste cas. Ovsem vztah mezi dcerou a otcem-to je laska na jine bazi a tam bych tedy nevahala bojovat za kontakt s ni.
Nelze kritizovat (chapmanka - Mail - WWW) 18.09.2005, 04:27:10
Jen Ti chci rict, normalne se dal se svojim ditetem stykej,pokud Ti to buce umozneno, pokud ne, bojuj.....¨
Jednou bude Tve holce 15,. bude v puberte, zacne se pidit,dostane vztek(zakryta bezmoc).. Ostatne nechapu zenu, i kdyz to doma nefunguje, ma jineho, ze je schopna rict, uz neeeee, ani dite videt, to by musela nenavidet
tak jeste jednou :) (Vladimir - Mail - WWW) 18.09.2005, 04:48:58
...ten manzel ze vsech nejlepsi...
noyo, ale to musi vedet jak a kam sahnout. A on ji rok a pul nenamasiroval zada a jina dulezita mista.Copak se zenska muze psychicky uvolnit, kdyz ji tak dlouho prehlizel?....a nedobyval... Bez masaze je manzelstvi predem v kopru ;)
Vladimíre, (hippie - Mail - WWW) 18.09.2005, 06:20:33
"nenamasíroval", protože nesměl. Tady o žádné přehlížení nešlo. A už vůbec to není o tom "kam a jak sáhnout" a troufnu si oponovat trochu i Jasmíně, i když jinak s jejím příspěvkem souhlasím. Tohle se ve vztazích občas stane (a stalo se to např. i muži, který je mistrem v tom, kam a jak sáhnout, byv svými partnerkami do té doby ceněn) a mívá to hlubší příčiny, než prosté okoukání. Od okoukání k fyzickému odporu je ještě dlouhá cesta. Jisté je, že vztah, který zašel až k takovémuto fyzickému odporu, jenž navíc už dost dlouho trvá, je nutné nechat zemřít, protože přes ten odpor "nejede vlak". Jedině smrt staré struktury dělá prostor pro transformaci a pro něco nového. Tím novým může být život s jinými partnery a vybudování přátelského vztahu mezi partnery původními + společná péče o dítě. A nebo - a stává se to, i když pravděpodobnost je podstatně menší než u varianty a) - tím novým může být po nějaké době zjištění, že můj původní partner je pro mě to nejlepší, co jsem v životě potkal(a) a pomalé znovuvybudování vztahu (ovšem za současného nalezení a řešení příčin, které nás ke krizi dovedly, protože vstupovat do téže řeky rovná se partnerské sebevraždě a opakování chyb je matkou blbosti). Odborná pomoc je v takovém případě nutností. Aby toto nové mohlo nastat v kterékoli variantě, je nutné tomu udělat prostor, tzn. nebojovat o zachování stávajícího stavu, nebojovat o život mrtvoly.
Hippie (Vladimir - Mail - WWW) 18.09.2005, 07:34:21
Ale masirovat se da i dusicka a srdicko takovymi temi opravdovymi, bez falesneho podtonu,..vis?
A to zenska pozna, jestli o ni stoji, nebo je to "jen" manzelstvi. A jak ta slovicka jsou propojena s jevy, ktere radi vidime - treba opravdovy usmev ...a zeny tak rady zjihnou v naruci milovaneho... Otazkou zustava, jestli je on ten milovany a ona milovana.Muzi sve city radi schovavaji za zaneprazdnenost pracovni a jine blbe duvody ( treba se vymlouvaji na to, ze byla dnes moc divoka,...ta jeho nova milenka :) ) ...ale to muzu tak psat do halleluyahhh,...heh
Stane (Wendy - Mail - WWW) 19.09.2005, 07:47:00
není to na hlavu, že Roman chce slyšet jak na to hledí ženy. Je z toho rozhozený a skrz názory žen by chtěl pochopit chování a příp. reakce té své. Takže tak.
Romane, (Sisi - Mail - WWW) 19.09.2005, 08:31:28
myslím, že každý Tvůj problém vidí jinak - skrz vlastní zkušenosti, skrz vlastní povahu.
Já to vidím takhle: řekla bych muži: já nechci spoustu peněz, nechci, abys byl pořád v práci, chci žít jako rodina! Chci, abys chodil s malou na procházky na písek, chci, aby ses hodně zapojoval do rodinného života... Myslím si, že právě Tvoje zaneprázdněnost a manželčina osamělost mohly způsobit hodně škod. Ale takhle to vidím já. Vůbec netvrdím, že správně! Vždyť je každý tak jiný... A možná je Tvoje žena můj pravý opak. Proto, ať tady kdokoliv napíše cokoliv, asi Ti neporadí. Teď je nejdůležitější neztratit kontakt s dcerkou, opravdu bych usilovala o střídavou péči... a věnovala bych jí co nejvíc času.
jen se Romane dál stýkej se svým dítětem, (šnek Hlemýžď - Mail - WWW) 19.09.2005, 10:06:38
pokud ovšem tvá bývalka ruku v ruce s naší přefeminizovanou justicí nerozhodne, že máš právo jen posílat alimenty:-/ Chtít můžeš cokoli, nyní jsi závislý jen na rozmarech druhých.
A čas hraje proti tobě. I když ještě nejste rozvedeni, nad dcerou už nemáš nejmenší vliv, velmi pravděpodobně je jí dokonale vymýván mozek, jak už to v podobných případech bývá, takže až tě příště uvidí, rozbrečí se strachy a schová se mámě za zády s křikem "bubák, bubák". Velmi pochybuji, že jste se vzájemně DOHODLI, že ona s dcerou odejde a bude žít jinde. Tvá žena by snad neměla právo s dítětem odejít, pokud nevstoupilo v platnost nějaké předběžné opatření (což koneckonců by pro ni nemusel být tak velký problém). Přesto se nepřikláním k názoru, že bys měl odpovídat stejným způsobem, vzájemné únosy vlastních dětí a podobné války postihují hlavně je samotné. Ve prospěch své dcery se své dcery budeš muset vzdát - pokud ti na ni opravdu záleží - a smířit se s tím, že zlo a nenávist opět zvítězila nad pravdou a láskou, tak to ovšem ve světě chodí.
Wendy sorrry je to na hlavu (Stana - Mail - WWW) 20.09.2005, 00:38:11
Roman napsal, ze mu manzelka odesla s dcerkou, nadpis rika ze "JINY bude mit ME dite" a uz mas druhou cast, ve ktere Roman pise...TED JE TO UPLNE SUPER (4 roky)...kdyz je to teda super tak wocogo???
Stano (Wendy - Mail - WWW) 20.09.2005, 07:41:13
Teď je to úplně super - ale vztah otec-dítě, a ne manžel-manželka, tak jsem to aspoň pochopila já. Myslím si, že když i četl příslušnou literaturu a snažil se vztah zachránit, žádná další snaha není na hlavu. Taky se někdy ptám kamarádů na "mužské " myšlení nebo názory na věc a někdy mě trochu překvapí. Je dobré to znát. Tolik moje zkušenosti.
|