| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ŠŤASTNÁ I NEŠŤASTNÁ - S MUŽÍČKEM A BEZ MUŽE |
| Rubrika: [úkol pro vás] Vážení a milí, mám takovou trochu zapeklitou věc. Sama se v ní nemohu orientovat, protože jí vůbec nerozumím a nevím, jak se k ní postavit. Jsem s tím mým už jedenáct let. A po téhle dlouhé době se nám narodilo naše vytoužené miminko, překrásný Tomášek, kterému jsou nyní 3 měsíce. Snažili jsme se dost dlouho, poslední čtyři roky a pořád nic. Je pravda, že se náš vztah za tu dobu spíše bortil, než by láska rostla... Taky musím napsat, že v těhotenství, snad kvůli rozkolísaným hormonům, jsem nebyla ta z nejpříjemnějších, přiznávám. V úplném závěru jsem byla asi nesnesitelná, vadilo mi snad všechno, nejvíce však jeho chrápání :-)). On tehdy nic nedělal, jen tloustnul. V tu dobu měl hodně přes sto kilo... Přes celou zimu jen jedl a jedl. Sportování ho nebavilo, se mnou žádné aktivity v posledních letech nepodnikal, kromě nudné dovolené, která musela být hlavně s co nejméně pohybem... Pak se narodil klouček a on se najednou neskutečně změnil. Z ničeho nic začal sportovat, hubnout, zdravě jíst, ale – na nás dva se totálně vykašlal. Ne, že by se odstěhoval nebo přestal platit do domácnosti, ale začal se zdržovat doma co nejméně. V současné době mi neustále vyhrožuje, že od nás odejde, že mu jsem protivná, že mu beru svobodu, že se mnou nechce trávit volný čas. Začal sportovat opravdu fest, domů chodí tak kolem jedenácté A navíc jsem zjistila příšernou, nebo alespoň pro mne příšernou věc. Našla jsem mu v kapse šusťákovek psaníčko... Ne, nekontrolovala jsem nic, jen jsem docela obyčejně vyndavala věci z kapes před praním... Bylo od osmnáctileté holky. A tak jsem přišla na to, že on se příležitostně seznamuje s ženami a dívkami, se kterými se pak setkává při sportování a vesele a žoviálně se s nimi baví... Když jsem na něho udeřila, tak přísahal, s nimi nic nemá, není mi prý nevěrný ani na těle ani na duchu. Jenom se prý chce pobavit! A pak jsem se dovídala další hrůzy ... Od kamaráda, který rád chatuje na internetu, získával prý telefonní čísla žen, se kterými vedl dlouhé rozhovory... a účty za telefon měl kolem 8 tisíc měsíčně... Teď s tím snad už přestal. Jsem z toho opravdu vyřízená... Jenom mohu říci, že ho vlastně vůbec neznám a že mi nahání tohle jeho jednání hrůzu. Nevím, jakou najít taktiku, aby byl zase normální. Přemýšlela jsem o tom, že bych se poradila s jeho rodiči. Jak jsem se o tom zmínila, tak mi řekl, že pokud to udělám, tak ode mne okamžitě odejde. Jako by mi to dělal naschvál. Žádná dělba práce, porozumění, vcítění se, laskavost, zájem apod. Jsem ze všeho paf a můj mozek mi na to prostě nestačí. Vůbec nevím, co si o něm mám myslet. Opravdu jsem si takhle svoji vytouženou mateřskou nepředstavovala. Měla jsem za to, že partner má být oporou ženy a být jí nápomocen. A teď je to tak, že je vyloženě na jeho zvůli, zdali mne odkopne, či ne. Mám prý byt hodná a poslušná, prostě pejsek... On se tak změnil, ve všem... Dříve jsme spolu téměř nespali, z jeho strany, protože v půlce aktu už nemohl. Nyní je jako dravec. Dělal by to i dvakrát denně. Ale jinak si mne ani nevšimne... Jsem jen s dítětem, a nevím, co dál – stojím před rozhodnutím: rozejít se s ním, nebo si toto všechno nechat líbit? Ještě vám musím napsat, že mi dává peníze, to ano, postará se, mám co si vzpomenu. Jenom vím, že s námi nemíní trávit volný čas. Na všechno jsem sama. Děkuji za odpověď. Tamara
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Souhlas s Mrškou, (Terka - Mail - WWW) 13.09.2005, 07:35:39
hlavně buď připravená a dávej stranou peníze. Já byla ve stejné situaci, ale úplně blbá a pak jsem se nestačila divit. A zůstala jsem na 3 roky (než se většina věcí vyřešila soudně) zcela bez peněz. Naštěstí jsem nebyla na mateřské, ale i tak to nebylo nic pěknýho.
Holky mají pravdu (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2005, 08:37:46
když chce chlap zůstat, tak většinou aby měl doma klid podle toho jedná. Ale to ten tvůj nedělá. Je fakt, že oni většinou nesnášejí tzv. řeči, takže žádné chození pozdě domů a ignorování domácnosti neprovozují. ALe některým to je zase jedno. A k tomuto typu asi patří. V každém případě se chová sprostě, má navrch, protože ty nechceš aby odešel a proto ti s tím může vyhrožovat. A teď, když jsi s dítětem na mateřské. Jestli budeš mít tu sílu, odejdi od něho ty, dokud jsi mladá. Řekni mu, ať táhne. Co udělá, jak se zachová ? Možná by ses divila. ALe nevím, jak to máš s bydlením a s financemi. To je potřeba mít vyřešeno nebo aspoň dostatečně ošetřeno. Ozvi se ještě. Držím palce tobě i malému.
Milá Tamarko, (Ája - Mail - WWW) 13.09.2005, 09:43:21
nebudu komentovat celý Tvůj dopis, v podstatě zdravý rozum velí souhlasit s pisatelkami přede mnou. Ale jedna věc mě na Tvém "drahouškovi" opravdu zvedla ze židle - a to, když Tě vydírá, že pokud se poradíš s jeho rodiči, tak okamžitě odejde... Nevím, zda je dobrý nápad se o tom s nimi radit, to ponechávám stranou - může být, ale také může zaznít názor, že si to máte vyřešit sami.Ale co mě opravdu točí je, když někdo vydírá, dává ultimáta. Podle mě by ses měla aspoň v tomhle postavit na zadní. Chlapec zřejmě ví, že se nechová zrovna košer... a před rodiči chce hrát vzorňáka. Skoro si myslím, že nemáš moc co ztratit.
Ale podle všeho váš vztah v tuhle chvíli mnoho nadějí nemá a on jen hledá záminku,své vlastní alibi, proč to ukončit. Sama mám jeden takový podobný příběh ve svém okolí.. i s tím chatam, internetem, mobily atd. Tobě přeju hodně sil a nenech se připravit o radost z miminka... Vím, je to těžké, moje mateřská taky byla začátkem konce a dodnes lituji toho, že to hypoteticky nejkrásnější období života bylo protkáno starostmi, slzami a ve finále rozvodem... Ale přesto - miminko máš, užívej ho, jak jen můžeš, uteče to strašně rychle a pak jen budeš litovat, že už je velké :-) Drž se, držím palce :-)
Sobecký debil - kde se vzal, po 11 letech? (krtonožka Bětka - Mail - WWW) 13.09.2005, 09:43:24
Docela by mě zajímalo, jakým způsobem se třeba projevovalo to "nebyla jsem ta z nejpříjemnějších". Myslím si, že šlo o obyčejnou duševní kastraci.
Výsledek je možný dvojí. Buď ztráta zájmu o všechno, apatie, rezignace, tloustnutí (to taky proběhlo). Nebo návrat sebedůvěry a chuti k životu, ale ne (logicky) s tím, kdo druhého dostal na duševní dno.
A co zkusit trochu divadýlko? (Míša - Mail - WWW) 13.09.2005, 09:53:40
Dát najevo, že když o to teda tak stojí, ať si jde. Že mně už to zas až tolik nevadí a třeba i mám v záloze někoho jinýho. Ale podat to chytře a strategicky, aby nepoznal, že je to habaďůra.
Pravdou je, že je to risk, že to s ním nemusí vůbec zaviklat, ale naopak se sebere a fakt odejde. Jenže si myslím, že v tomhle případě to nebude až tak velká ztráta.
Tamaro, (hippie - Mail - WWW) 13.09.2005, 10:51:32
vzhledem k tomu, že vaše manželství prakticky nefunguje, nemáš moc, co ztratit. Takže bys měla se svým mužem (nikoli s jeho rodiči, nedivím se, žes ho tímhle vytočila!) usednout k velmi vážnému rozhovoru o další společné budoucnosti. V tom rozhovoru nebudeš vystupovat jako chudinka, která škemrá, aby se polepšil a zůstal s vámi, ale vysvětlíš mu toto:
- způsob vašeho soužití je nadále nemožný a nemá-li se to změnit, jsi připravena se rozejít - jsi ochotná řešit vaše problémy, řešit důvody odcizení, bavit se o tom, co je třeba ve vztahu změnit, aby našel novou dynamiku, pokud se oba dohodnete na pokračování - popovídáte si o celém vašem vztahu od samého počátku - s čím jste do něj vstupovali, co jste očekávali, co se splnilo, co ne, proč jste se dostali až do tohoto místa - řekneš mu přesně, kde máš své hranice tolerance, za které nesmí zajít, pokud máte spolu dál fungovat. Nebudeš ho vyslýchat, co s kterou ženštinou měl, pouze mu vysvětlíš, že přítelkyně jsou za tou Tvou hranicí, že Tě to zraňuje a že tohle tolerovat nemůžeš - vysvětlíš mu, že pokud chce s Tebou zůstat, očekáváš odpovídající podíl na péči o dítě a domácnost, v opačném případě neposkytuješ žádný servis (sex, vaření, praní atp.) Nejsi děvka, aby si myslel, že si to může zaplatit. Změny, které se s Tvým chlapem udály, svědčí o tom, že mu některá ta přítelka pěkně rozjela kundalini. Což samo o sobě nemusí být vůbec negativní, lepší, než kdyby skončil jako 120 kilové lahváčové prase na gauči :-). Problém je, že aby to bylo k něčemu vaší rodině, musel by se s tím naučit pracovat a hlavně by musel chtít zůstat s Vámi a převzít zodpovědnost za to, že je otec a manžel. K tomu ho nedonutíš, ale mnou výše navržený rozhovor aspoň pomůže vyjasnit situaci, stanovit pravidla hry a koneckonců dát mu poslední šanci. Protože stav, kdy se může chovat jako nezodpovědný sobecký hajzl a prochází mu to, je to nejhorší. Je pravděpodobné, že o něho přijdeš. Pokud ano, budiž Ti útěchou, že v tom případě není čeho litovat. Budeš to mít těžké, ale věř, že při zpětném pohledu za čas uvidíš, že to za svobodu a sebeúctu stálo.
Tamaro, (Inka - Mail - WWW) 13.09.2005, 11:56:30
nemůžu než souhlasit se všemi předchozími komentáři.
Milá Tamaro, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 13.09.2005, 12:37:46
"nemohu než nesouhlasit" s výše uvedenými komentáři. :-)
Tak jako jsi (minimálně) celé těhotenství byla nepříjemná, z důvodů např. hormonálních, tak nějakou dobu (přibližně stejnou) bude "vykolejený" tvůj partner, možná také kvůli hormonům. Čtyřleté usílí o svého prvního potomka se může negativně projevit po porodu zdánlivě nelogickým chováním muže. Třeba se teď cítí zbytečně, když splnil "úkol"(?). Třeba by potřeboval nějaký další (domácí) úkol(?).
Tamaro (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2005, 12:38:06
vím že ti to nepomůže, ale úplně se mi zarosily oči, vzpomněla jsem si na svoje dítko když bylo miminko. NIKDY SI NENECH NIKÝM ZKAZIT TYHLE NEJKRÁSNĚJŠÍ CHVÍLE !!
Nevidela bych to tak blede (mila - Mail - WWW) 13.09.2005, 12:45:32
shrnu fakta: mas konecne detatko (sama vim, jake to je, nemit dlouho dite), muz s tebou spi, dava ti penize na domacnost. To, ze s nim nejses spokojena v dalsim, je sice velmi alarmujici, ale da se to resit...pokud nejde o zivot, jde o h...o. Klidne bych promluvila nejdriv s nim, rekla bych mu (bez hysterie, vycitek a slz), co se mi nelibi a co bude MUSET zmenit, aby to dale fungovalo. Pokud nebude chtit, navrhla bych navstevu manzelske poradny, pripadne bych tam zasla sama. Tamaro, jsi ve velmi labilnim obdobi - tesne po sestinedeli, tak asi spoustu veci vidis hure, nez jsou.. Takze promluva s odbornikem ti urcite pomuze.. Drzim palce.
Tamaro, (mamča - Mail - WWW) 13.09.2005, 12:57:14
jako první problém bych viděla to, že tvůj muž byl zvyklý na pohodlný způsob života bezdětné rodiny, kde jste oba vydělávali peníze. Teď jsi na mateřské, a jemu nějak nedochází, že to dítě je také JEHO. Proto se rozhodl, že když tě teď živí, má tě doma jistou, a ty musíš skákat, jak on píská.
Pokud ho nehodláš rovnou "nešťastnou náhodou" nechat spadnout ze schodů, (vdovský + sirotčí důchod je vyšší, než výživné) začni pro SEBE něco dělat. I s malým mimčem se dá chodit třeba cvičit, občas si sežeň hlídání a vyraž si s kamarádkami na kafe a na pokec. Když tvůj manžel uvidí, že o sebe pečuješ, znejistí. Pokud budeš pěkná upravená holka s hejnem přátel, (né uplakaná mamina v pokecaném triku) budeš pro něj znovu zajímavá, a bude o tvojí přízeň bojovat. A pokud mu i nadále budou milejší nějaké internetové kámošky, tak aspoň sama pro sebe budeš víc v pohodě, a časem si najdeš nějakého príma chlapa, co tě bude mít rád i s mimískem.
No nevim (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2005, 20:52:49
Neodsuzovala bych toho chlapa tak razem ze je sobecky idiot,to manzelstvi mi nepripadalo stastne uz ani pred miminkem. Pises ze za posledni roky se vztah spise bortil,ona proste zena muze byt i nervove labilni,kdyz se tak dlouho snazi o miminko a porad nic,mozna jsi si Tamaro tohle neuvedomovala. Mozna ze Tvuj muz trpel ty posledni 4 roky...a Tvuj prubeh tehotenstvi tomu dal asi korunu,nebot sama pises,ze jsi nebyvala prijemna. Neco jineho je mit skvely vztah celou dobu a byt protivna jen v tehotenstvi a neco jineho je mit jiz problemy pred tehotenstvim. Neco se v nem asi zlomilo. Nespechala bych tedy s nejakym resenim a nechala to zatim tak,jak to je. Mas kde bydlet a penize Ti dava,jedno dite Ti ovsem neda tolik prace,ze by jsi to nezvladla,kdyz jsi doma,zvlast kdyz je to miminko.3 mesice-to dite preci jeste casto spi,ani nechodi ani nedela neporadek. Venuj se diteti a sobe. Jestli mas manzela rada a nechces o nej prijit-nech ho tedy moudre vyblbnout a pokus se zit trochu samostatne. Dal se uvidi. Na to,aby jsi odesla ,na to je preci vzdycky casu dost.
Já taky nevím Jasmino (Wendy - Mail - WWW) 14.09.2005, 09:29:38
když se to bortilo, že spolu vydrželi. No, máme informace jen z jedné strany. Ale každopádně je hřích si kazit toto období, že?
připojuji se, protože znám Tamaru (evazimackova - Mail - WWW) 14.09.2005, 11:13:07
Nedá mi, abych zde nevyjádřila svůj názor i já, která tuto dvojici zná velice dobře.Vím od Tamary, že sem umístila svůj článek.Chci Vám sdělit následující. Tamara je naprosto vyrovnaná, hluboce založená žena, velice pohledná, sportovkyně, podle které by se daly sledovat módní trendy, takže ty úvahy o teplákách a neupravenosti musíme vyloučit. Je naprosto svobodně a mladistvě smýšlející, zabývá se i nyní na mateřské turistikou i s miminem v kočáru. Jezdí, bohužel sama, do hor - Krkonoš, Orlických, Jeseníků a p.Dále dělá karate, jógu, aerobic. Neustále se vzdělává v angličtině a je činná i v politickém životě. Spíše to ten její zamindrákovanec nemůže vydýchat. Právě pro svůj nadhled na ni asi žárlí a svoje mindráky si hojí na hloupých, 18ti letých husách.Po jiných chlapech nikdy nekoukala, protože nesnáší koketování a flirtování. Přijde jí to hloupé.Na ni jentak nějaký chlap prostě nemá. Mimino miluje nade vše a věnuje se mu i při tom všem na 1000 %.
Milá Evo (výše psaná), (daniela - Mail - WWW) 14.09.2005, 11:29:54
nechtěla jsem dávat do Kudlanky tolik jednoznačných detailů, snažím se striktně zachovávat anonymitu. Tak pak se stane, že ostatní reagující píšou tak, jak jsou informováni.
Ano, Tamara je bezva holka, sportovkyně, a jsem taky přesvědčená, že její partner prostě má vůči ní komplexy. Doposud si ona vyčítala, že nemá dítě - tímpádem přeci jen "měla chybu". Teď, když je v jeho očích už superdokonalá, tak to opravdu těžko vydýchává... Jenže problém je v něčem jiném: Tamara je smutná, protože by byla ráda, kdyby ji miloval... kdyby byl jiný, ten její - vysněný... JO - A JSME U ONOHO STÁLE STEJNÉHO PROBLÉMU... těžko předělávat...
Paní Evo, pak mě ale napadá otázka: (Míša - Mail - WWW) 14.09.2005, 11:29:54
zbývá jí ještě vůbec nějaký čas, aby věnovala aspoň 1% manželovi? To, co jste tady uvedla, mi poněkud změnilo náhled na věc. Vždyť pro něj ve všech těch možných aktivitách už nezbývá žádné volné místo!
Když on není doma vůbec! (evazimackova - Mail - WWW) 14.09.2005, 12:15:16
Problém je v tom, že on není celý den doma, je v práci a odpoledne, kdy by mohl a měl být s rodinou tak se sebere a je tak do 23 hod.pryč. Nikdy jí neřekne kde byl a s kým byl.Byla by hloupá, kdyby na něho celé ty dny čekala se založenýma rukama.Vždyť na ty výlety určitě mohou jet spolu od toho jsou víkendy. To, že si vezme v pauze, kdy děcko spí, knžku s anglickým textem, to je spíše obdivuhodné, než abyste jí vyčítala, že se 1% nevěnuje manaželovi. To, že si jde zklidnit mysl, když jí maminka pohlídá děťátko, místo toho aby jako jiné kačky, jen bloumala městem, je také obdivuhodné.Jo a ješte na dokreslení. Každý den vaří teplá jídla, které on v pauze mezi 17-17,30 sní a vydává se no lovy. Z vašich řádků čiší taky trocha žárlivosti, nemýlím se?
Žárlivosti??? A to jako na co? Na koho? - Nechápu... (Míša - Mail - WWW) 14.09.2005, 12:45:25
Ne, paní Evo, nežárlím. Jsem přesvědčená o tom, že nemám žádného důvodu. Ani jsem Tamaře nechtěla něco vyčítat. Na to ostatně nemám právo, je to skutečně jen a jen její věc, co dělá a jak to dělá. Že studuje angličtinu, věnuje se sportu a ještě zvládá být činná v politickém dění(a to vše při péči o dítě), to je skutečně obdivuhodné a je před takovou ženou smekám v hluboké úctě a údivu, protože já osobně bych to prostě nezvládla. Jenom jsem svým "drzým" komentářem (rozuměj: jiným názorem než je ten ostatních)chtěla zvěčnit moji pochybnost nad tím, zda Tamara má v tom svém nabitém programu chvíli času i na svého partnera. Ano - uvařená večeře je chválihodná, ale to jsem zrovna neměla až tolik na mysli. Ale třeba jen chvilka věnovaná na popovídání "vo ničom", potlachání o tom, jak to jde v práci, co je nového tam a onde, atd.atd. Že pan XY netráví s Tamarou veškerý volný čas a nepraktikuje společně s ní koníčky, které mohou být koníčky pouze jejími a pana XY nemusí vůbec - ale vůbec bavit a zajímat, to si nemyslím, že je až tolik zavrženíhodná věc. Já mám taky například odlišné zájmy než má můj muž a navzájem si je nevnucujeme a nechceme po sobě, aby je ten druhý vykonával společně. Chybou ovšem je, když se v partnerství nenajde společného už lautr nic a o to asi v tomhle případě půjde. Ovšem jak na to tak koukám, určitě to nebude pouze vinou pana XY. Nezlobte se na mě, paní Evo, říkám jen svůj názor. A to snad mohu, ne?
to: evazimackova (atrix - Mail - WWW) 14.09.2005, 13:19:14
já vím, že protože Tamaru znáte, snažíte se ji obhájit. ale ona to určitě nepotřebuje a myslím, že byste jí tímhle asi moc neprospěla.
Tamara si musí uvědomit, co v nejbližší době asi opravdu chce: rozhodně bych jí nedoporučovala žádná ukvapená řešení. Miminko má malé, sama taky nejspíš ještě potřebuje čas, aby se se vším vyrovnala. Ale rozhodně bych se zamyslela na tím, co tu psala Mrška, Wendy i další. Měla by se připravit i na situaci, kdyby on chtěl odejít. Neměl by to mít tak lehké...
Já žasnu nad nepochopením. (evazimackova - Mail - WWW) 14.09.2005, 13:26:06
Zdá se mi, že ve Vašich příspěvcích nevystihujete "jádro pudla".Kdybyste si pozorně pročetla, o co v článku běží, tak tuto polemiku takto nepřekroutíte.On se přeci dobrovolně rozhodl, že nebude trávit čas doma. To ho má ubohá ženská zadržovat nějakými žvásty, co bylo v práci a p., když on není ochoten s ní komunikovat. Jedině hustou náplní svého času ona může všechno snášet.
On se po tolika letech diametrálně změnil.Dle jednoho z předchozích příspěvků soudím, že v tom bude ženská. A to právě ta méně perfektní, před kterou se může naparovat. Možná, že by stálo za to, aby se do diskuse opět vložila Daniela a posoudila naši debatu renomovaná psycholožka. Zdraví Eva
Četla jsem pozorně a doufám, že fakta nepřekrucuju, (Míša - Mail - WWW) 14.09.2005, 13:42:57
pouze na to mám svůj náhled (nepopírám, že může být mylný - neznám přece podrobnosti). Vám se zdá, že to nechápu. Mně se zase zdá, že vy nechápete, co chci říci. Takže: proč se dobrovolně rozhodl, že nebude trávit čas doma? Proč není ochoten komunikovat? Proč se po tolika letech tak diametrálně změnil? Nic takového se přece nestalo jen tak - z ničeho nic. Prosím, paní Evo, vystihněte to vaše "jádro pudla" a předložte mi jej před oči, když už jsem tak natvrdlá. Jinak si samozřejmě velmi ráda přečtu stanovisko Daniely, neboť ji považuju za ženu moudrou a vzdělanou, ale nevím, proč si ji voláte na pomoc. Vy Tamaru znáte a její rodinnou situaci také, tak určitě budete mít v rukávu argumenty, které by mě a případně i ostatní přesvědčily, ne?
Milá Evo, (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 14.09.2005, 13:43:48
Máte velkou pravdu v tom, že on se změnil, a že si nejspíš našel nějakou jinou, před kterou může vystupovat jako "MUŽ". Asi si hojí pošramocené ego :-)).
Snad bych Tamaře doporučila toto: - v žádném případě NEDISKUTOVAT; ten její je nejspíš z těch mužů, kterým přímo naskakuje kopřivka, slyší-li slova: hele, musíme si to probrat, vysvětlit... atd. Ono to jde totiž i jinak :-). - začít se kontrolovat, abych nebyla STIHAČKOU. Tzn. vyvarovat se slov, jako: "hele, jedenáct v noci, nojo, tvoje hodina... ty abys přišel dřív...Doufám, že ses dobře pobavil.." Atd. to působí hůř než projímadlo, takhle se mu domů už vůbec nebude chtít! - nevrhat se něj hned po příchodu domů, nechat ho "vydejchat", ať přijde sám... (když hned nepřijde, tak si toho nevšímat - on jednou přijde, věř mi!) - udělat si podrobný a promyšlený scénář - jak se budu chovat, až bude "ďábel" doma; a snažit se ho dodržovat. Tzn. držet emoce na uzdě, docílit alespoň jednoho: aby se mu vůbec chtělo domů přijít... No, asi to napíšu jako manuál - extra článek. Evo - nejspíš jsi Tamaře dost blízká: sedněte si spolu a zkuste mi napsat, jaké to je od jeho vstupu do bytu, až po usnutí... Co asi kdo dělá, říká (nemusí to být totálně detailní, ale jistě víš, jak to myslím..) Věř mi, pokud se Tamara dokáže změnit, má šanci změnit i jeho. Ale opravdu, musí vyjít od sebe. Jinak se přikláním k tomu, co tu říkaly ostatní "reakcionářky": bude se muset vbrzku postavit před dilema "kam sama s dítětem?"
Ještě dodatek: (Míša - Mail - WWW) 14.09.2005, 13:57:19
Napsala jste, paní Evo: "To ho má ženská zadržovat nějakými žvásty, co bylo v práci ap. ..."
Když se svého patnera zeptám, jak se měl v práci a on mi o tom povídá, tak to jsou podle vás "žvásty"? No, tak to jen doufám, že tento váš názor nesdílí i Tamara.
Je to těžký (Wendy - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:00:20
znám dobře to úsloví : "Já se s tebou prostě bavit o tom nechci a nebudu!" A to může vyplynout i z klidné debaty. Ženská aby respektovala JEHO nálady, vymýšlela strategie atd. a pán si jedná prostě tak, jak jemu momentálně vyhovuje. Ať je vina Tamary jakákoliv, nezdá se mi že by byla tak ohromná, nakonec svou chybu uznala - chovala se "hrozně" ale teď by se mohli konečně domluvit.Možná bude pes zakopaný v jeho zamindrákovanosti, možná ne. Asi by to chtělo, jak píše Daniela, vystihnout chvilku a promluvit si. TAkhle to totiž věčně nejde. TAkže tak.
Evo, (Inka - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:05:59
já když jsem se rozváděla, tak jsem vlastně nechápala proč se to stalo, opravdu jsem tomu vůbec nerozuměla, vždy jsem si připadala jako dobrý partner do páru, přesně jak vypodobňujete svou přítelkyni prostě tahoun, dvě obstarané děti, uvařeno, napečeno, naklizený pěkný dům, vyluxovaný bazén, posekaná zahrada, umytá auta, ještě jsem donesla z práce peníze, pěkná, štíhlá, dlouhovlasá, sportovní společenská a dobře vypadající ženská, stále se něco učící, angličtinu, účtenictví.....můj manžel si našel o 15 let mladší pipinku, které upadla tužka, ona sedla zaplakala a manžel byl ve svém živlu, cítil se jako princ z pohádky, ona nejela ani sama na gynekologii, sháněl jí byt, zatímco já vozila jeho rodiče nakupovat a po doktorech. Jednou jsem si dala vínko s dlouholetou kamarádkou a zaplakala co se mi to děje za nespravedlnost, že tomu prostě nerozumím, jak je možné, že takové megery mají doma super mužské, které ani nenapadne, aby je opustili. A ona mi velice jasně odpověděla: "Víš nikdy jsem Ti to nechtěla říkat, ale jsi ženská co je pořád dva kroky napřed, Ty mu bereš to hrdinství pro někoho něco udělat - být užitečným! Dovedeš se vůvec vžít do situace neschopného, líného mužského, který celoživotně dohání svou ženu? Víš, to i blba jednou unaví!" nevěřila jsem, nikdy jsem na to z tohoto pohledu nekoukala. Po rozvodu jsem nějaký čas chodila k psycholožce, nemohla jsem se s tím vyrovnat, byla to prima ženská a já rozvod považavala za svou velkou osobní životní prohru. Když se mně i manžela vyptala na rozdělení domácích prací a on to potvrdil, vzala si mně stranou a řekla, Vy jste fakt dokonalá, ale musíte si dobře zvážit, jestli je pro Vás důležitější mít vše naprosto tip-ťop, nebo mít doma bordel a manžel v rámci toho co vše ještě doma dnes musí udělat, začne chodit včas domů a bude si připadat užitečný a já se přestanu štvát. Měla naprostou pravdu. Nyní jsme již 8 let rozvedení, jsme dobří přátelé, manžel má stále nějaké pipinkym které mu ovšem doma nevaří, nepčí a rozhodně neuklízí, chtějí chdit po diskotékách apod., z práce mastí rovnou domu, protože domácnost je pouze na něm a když se sejdeme občas na kafčo či na víno, tak si teprve teď uvědomuje, že mít tahouna do páru je prima věc.
To je jako strategie bitvy o Berlín (carie - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:09:22
Přiznám se, že na to bych neměla. Stojí ten chlap za to?
to carie - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:17:23
nechápeš to, protože jsi "mimo hru"
Bohužel, je kvantum děvčat (všeho věku), který chtěj jen toho jednoho... a mooooooc a ZA KAŽDOU CENU :-)
Inko, ta tvoje kamarádka je borec! (Míša - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:17:45
Hele, a že ten tvůj bejvalý už teď najednou není neužitečný, neschopný a líný, viď? :-))
Inko, (mila - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:24:42
mas naprostou pravdu.. muzi byli vzdy tak nejak predurceni, aby oni zivili rodinu a byli temi pany tvorstva.. ale co ted, kdyz zeny mnohdy vydelavaji v praci vice, navic stihaji domacnost a deti a pritom vypadaji velmi pekne? To je potom pro prumerneho chlapa neunosne.. proto existuje tolik schopnych peknych bab kolem 40, ktere jsou rozvedene a marne hledaji nekoho, kdo by si na ne troufl.. a tak malo schopnych volnych chlapu kolem 40.. jsou budto zenati nebo se zajimaji o mlade husicky, nad kteryma maji prevahu.. (nebo to tak aspon zezacatku vypada...)
(to daniela - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:29:33
Mně je té holky líto. Taky si myslím, že je za tím jiná baba. Něco podobného jsem si zažila a mám pocit, že se s ní partner vnitřně rozešel. Ono si lze naplánovat báječnou strategii,ale je to jako v bussinesu: NIKDY NEVÍŠ CO UDĚLA KONKURENCE
jo, souhlas - ale je vždycky je lepší nehysterčit... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:35:36
čímž ovšem nechci o Tamaře nic podobného říct, protože zatím tohle nevím...
Záleží opravdu na tom, jak MOC ho chce, co všechno je schopna tolerovat, jak moc chce s ním "o něj" bojovat... Víte, holky, ono ať to pak dopadne, jak dopadne, nejde udělat najednou šmytec... I na to si musí chudák holka zvykat :-( Je báječný, že má možnost anonymně si s vámi všemi popovídat, že na to už není tak sama... žejo?
...a některé neumí nebo nechtějí být samotné (Wendy - Mail - WWW) 14.09.2005, 14:41:25
a můžeme jim o pošlapané hrdosti traktáty psát...žejo, holky ?
(Los evropský - Mail - WWW) 14.09.2005, 15:34:42
Myslím si, že za otočením partnerova/partnerčina chování o 180° je téměř vždy nějaká žena/chlap. To co do té doby nevadilo, nebo se to holt snášelo, najednou strašně vadí, to co bylo dobré, je špatné. Často to je také strategie někoho, kdo se neodvažuje dát kopačky přímo, ale chce, aby ten druhý odešel sám. Že je takový dotyčný srab, netřeba podotýkat.
Ovšem na té přílišné dokonalosti také něco bude. Někdy, aniž si to uvědomujeme, milujeme někoho právě pro některé jeho nedokonalosti, kterých kdyby se zbavil, už by to nebyl on a navíc, které nám pomáhají lépe snášet nedokonalosti vlastní. Ne?
losáčku, napiš mi mejl, chtěla bych se tě něco zeptat... dík :-) (daniela - Mail - WWW) 14.09.2005, 16:13:36
Inka snad jako jediná pochopila:-)) (evazimackova - Mail - WWW) 14.09.2005, 17:37:19
Jsem ráda, že konečně někdo pochopil, co chtěl básník říci.Tamara je podobná jako Inka.Asi bude mít taky smůlu, protože život asi přeje těm slabším.
Mám za to, že manželé by měli být především partnery a kamarády.Když byla na všechno doposud sama, zvládne to snad i bez něho. Nevím jestli i já bych mohla či chtěla tolerovat "droboučké" nedostatky jako např. totální nezájem o rodinu a domácnost, totální nešikovnost - i při výměně žárovky. Mailování či telefonování s UBOHÝMI SLEPICEMI a pod. Ženy, musíte trochu zvednout hledí!! Zdraví Eva P.S. Řekla jsem Tamaře, aby se spojila s Danielou, ostatně tento chat určitě sleduje také.
Musím se vrátit do diskuse. (hippie - Mail - WWW) 14.09.2005, 17:52:19
Donutila mě k tomu Eva s doplňujícími informacemi. Přátelé, pokud slyšíte příběh, kde vystupuje jedna postava Úžasnáskvěládokonalá a druhá postava Sobeckýlínýbudížkničemu, vždycky by se Vám mělo rozsvítit červené varovné světýlko: Bacha, tu něco nehraje! Takhle to totiž ve skutečnosti NIKDY (!!!) není.
A tak se ptám: Jak je možné, že úžasná a dokonala Tamara žila tolik let (8) s takovou nulou, se kterou nemá společné zájmy atd. a pak se s ním ještě další 4 roky dokonce pokoušela o dítě? Proč to dělala? Takto dokonalá žena mohla přece ještě v bezdětném stavu pochopit, že se fatálně spletla při výběru partnera a mohla to řešit, ale nestalo se tak - místo toho snaha o otěhotnění s tímto lenochem bez zájmů. Hmmmmm. To je velmi divné, že, milý Watsone? Takže pokud Tamara je při smyslech, nabízí se jediné vysvětlení - on zpočátku vůbec nebyl tak líný. Byl to normální chlap, který s ní měl mnoho společného, trávili spolu čas, měli se rádi a asi i snili o dítěti. Jak roky šly, něco se pomalu začalo měnit. My už vidíme jenom výsledek, podaný velmi jednostranně. Tamara by měla místo urychleného kopnutí manžela do zadní části těla začít spolu s ním zkoumat, proč takhle dopadli - oba dva. Nejen rozhovor, který navrhuju výše, ale taky odborná pomoc terapeuta partnerských vztahů budou nezbytné. Teprve když toto selže, může řešit rozchod. Ale pokud se tak dlouho pokoušela s nějakým mužem mít dítě, asi ten muž má nějakou hodnotu (jinak bych si musel o Tamaře začít myslet něco nelichotivého). Odtud bych se to snažil rozmotat - jestli to není opravdový idiot, bude za tu možnost vděčný. P.S. Moc mě mrzí, že "pachatelé" těchto příběhů si tu postěžují, ale už nemají dost odvahy (nebo nevím čeho) se do té diskuse zapojit a doplňovat informace. Takhle je to tady trochu pro kočku.
Musím se vrátit do diskuse. (hippie - Mail - WWW) 14.09.2005, 18:01:55
Donutila mě k tomu Eva s doplňujícími informacemi. Přátelé, pokud slyšíte příběh, kde vystupuje jedna postava Úžasnáskvěládokonalá a druhá postava Sobeckýlínýbudížkničemu, vždycky by se Vám mělo rozsvítit červené varovné světýlko: Bacha, tu něco nehraje! Takhle to totiž ve skutečnosti NIKDY (!!!) není.
A tak se ptám: Jak je možné, že úžasná a dokonala Tamara žila tolik let (8) s takovou nulou, se kterou nemá společné zájmy atd. a pak se s ním ještě další 4 roky dokonce pokoušela o dítě? Proč to dělala? Takto dokonalá žena mohla přece ještě v bezdětném stavu pochopit, že se fatálně spletla při výběru partnera a mohla to řešit, ale nestalo se tak - místo toho snaha o otěhotnění s tímto lenochem bez zájmů. Hmmmmm. To je velmi divné, že, milý Watsone? Takže pokud Tamara je při smyslech, nabízí se jediné vysvětlení - on zpočátku vůbec nebyl tak líný. Byl to normální chlap, který s ní měl mnoho společného, trávili spolu čas, měli se rádi a asi i snili o dítěti. Jak roky šly, něco se pomalu začalo měnit. My už vidíme jenom výsledek, podaný velmi jednostranně. Tamara by měla místo urychleného kopnutí manžela do zadní části těla začít spolu s ním zkoumat, proč takhle dopadli - oba dva. Nejen rozhovor, který navrhuju výše, ale taky odborná pomoc terapeuta partnerských vztahů budou nezbytné. Teprve když toto selže, může řešit rozchod. Ale pokud se tak dlouho pokoušela s nějakým mužem mít dítě, asi ten muž má nějakou hodnotu (jinak bych si musel o Tamaře začít myslet něco nelichotivého). Odtud bych se to snažil rozmotat - jestli to není opravdový idiot, bude za tu možnost vděčný. P.S. Moc mě mrzí, že "pachatelé" těchto příběhů si tu postěžují, ale už nemají dost odvahy (nebo nevím čeho) se do té diskuse zapojit a doplňovat informace. Takhle je to tady trochu pro kočku.
(hraběnka Sereťuková - Mail - WWW) 14.09.2005, 22:16:36
Tak, tak. Lidi nejsou jen černí a bílí. Každý z nás je trochu šedivý, a trochu flekatý.
Kdybych psala o sobě, taky z toho vyjdu jak nevinná Panenka Maria. A to není tím, že bych se stylizovala do role ideální ženy, ale svoje chyby prostě člověk nevidí. Takže té dokonalé (Evou popisované) Tamaře přeju hodně štěstí, a možná by pomohl i zkoumavý pohled do zrcadla vlastního nitra.
Hraběnce (evazimackova - Mail - WWW) 14.09.2005, 22:27:47
Zdá se mi, že tato debata sklouzla do velmi plitkých rovin.Asi milá hraběnka zapomněla oč tu běží, doporučuji si znovu přečíst vstupní článek a ne reagovat na nejaké nejapné příspěvky.Holt nějakou dámu, která chodí jen z práce domů a naopak, nebo nemá ani žádného koníčka doslova irituje, co může ženská na tzv.mateřské dovolené ještě ke všem problémům zvládnout.Copak Vy si opravdu myslíte, že je normální chtít odejít od tak malého děcka nebo bořit rodinu? Nenůž to také znamenat, že muž naprosto vyhoře! Je to čestné? Kde si kdo nese ten "svůj kříž". Ano, je pravda, že lidé nejsou jen černí a bílí. A kdo tady mluví o mužské nule? To přání Tamaře o štěstí je velice farizejské od hraběnky. Vždyť Vy ji tuto situaci vlastně přejete. Fuj, to jste ženská?
Pro najivní tlusté domácí putky (katty - Mail - WWW) 15.09.2005, 00:22:36
Nevim,jak zacit,ale rozhodne se mi nechce psat nejak spisovne a na hacky a carky taky moc nehraju.Ale predstavte si blondynu s krasnyma ocima ,nadhernou postavou a tvari asi jako Paris Hillton,dodavam chytrou,tak to jsem presne ja!Bohata,samostatna s plnym satnikem drahych satu a nadherou postavou.Moje predstava o muzich:Nejdriv vykopu toho kretena,ktery poslouzil jako udajna nocni spolecnost,dam mu falesne cislo a reknu mu at mi zavola."idiot zase se chytil"Skocim si koupit nejakou tu vecicku,ktera mi udela radost na cely den a mam vsechny tak nejak nekde...No mozna zavolam kamosce at se mnou zajde na drink,nebo se zbalim a zaletim si treba na vykend na Floridu za znamymi.Toto je jen cast meho krasneho zivota bez muzu se kterymi si stejne jen hraju.jsou ubozi,smesni,neandrtalsky a abslutne nepouzitelni pro normalni zivot.At jsem kde sem muzu si delat co chci jsem spokojena.Jedu si kam chci nemusim poslouchat slova typu"kdy se vratis,kam jedes?"apd takze moje odpoved zni na 100% bez muzu jsou na obtiz a delaj bordel a rano po vyprchani alkoholu jsou vsichni stejny.Vsichni maj hlavu,vsichni maj penis a vsichni jsou hlavne uplne jini,nez jak se ze zacatku dali:)
Evo, (hippie - Mail - WWW) 15.09.2005, 02:00:10
do plYtkých rovin to posouváte Vy tím, jak tady neustále vypichujete, co všechno Tamara zvládne, jakoby na to někdo útočil. Přitom to je zcela irelevantní, my tu neřešíme to, jestli je Tamara skvělá a výjimečná, ale proč od ní chce odejít chlap a co s tím. Místo abyste reagovala na věcné otázky, které žádají doplnění informací, urputně bráníte něco, na co vůbec nikdo neútočí. Nejste Vy nakonec ona Tamara? Právě proto, že to není normální, odejít od malého děcka, snažíme se to tu nějak rozplést. Ale bez podstatných informací se to těžko povede. Pokud Tamara potřebovala politovat a pochválit, jak je skvělá, tak je to OK, ale pokud chtěla opravdu poradit, tak toho napsala málo. A na jejím místě bych vyhledal odborníka.
Hippie - super! (Míša - Mail - WWW) 15.09.2005, 08:40:54
Čéče, jak ty to děláš, že vždycky dokážeš vystihnout podstatu věci!? :-)
(Inka - Mail - WWW) 15.09.2005, 08:49:17
Míšo, máš naprostou pravdu teď je to docela prima chlap, děsně šikovnej a super kamarád, bohužel až po 8 letech, kdy já už jsem někde jinde...
Milo, víš já jsem ty velké chyby, které jsem dělala fakt tenkrát neviděla, naopak cítila jsem se jako dobrý partner. Hippie, chlap který se po 20ti letém manželství znova zamiluje, s takovým není prostě řeč možná o ničem, protože myslí pouze penisem a je nadšen z toho, že se mu vrátilo mládí a zamilovanost a víc ho nezajímá, natož aby řešil jakési proč se to stalo a co s tím uděláme dál.... vždyť je přece lepší začít jinde, načisto a s někým jiným, to že po čase bude řešit podobné věci, to je ještě daleko a nad tím tuhle chvíli nepřemýšlí. Tu svou tenkrát dokonalost, teď vidím jako děsnou blbost, ale potřebuješ aby Tě někdo kopl do zadku a rozsvítilo se Ti. A také je to otázka energie v člověku, někdo jí má málo a vše ho unavuje a já s ní prostě srším, dělám to a ono, dělám to s láskou a baví mě to, splňuji ji své předsevzetí a své sny. A těší mě život.
Katty, (hippie - Mail - WWW) 15.09.2005, 09:19:35
ty musíš bejt fakt sexbomba, když jsi nucena chrápat s ubohýma, směšnýma, neandrtálskýma alkoholikama, ze kterejch ráno prchá alkohol (úplně se mi při tý představě zvedl kufr, ale proti gustu....). Dobrou chuť/noc!
:-)))))))))))
Inko, (hippie - Mail - WWW) 15.09.2005, 09:33:20
každej chlap né, generalizuješ na základě špatné zkušenosti - Tvé citlivé téma. A platí to i o ženách. To se stalo mnoha lidem obou pohlaví, že se v dlouholetém manželství zamilovali fatálně do někoho jiného. Někteří to zvládli, jiní ne. A pozor, ta situace má kombinatoricky 4 řešení:
- rozešli se a byla to "chyba" - rozešli se a bylo to "dobře" - zůstali spolu a byla to "chyba" - zůstali spolu a bylo to "dobře" Úmyslně píšu ty hodnotící výrazy do úvozovek, protože co je "dobře" a co "špatně" je velmi, velmi individuální. Myslet si, že zůstat v manželství za každou cenu je jediné "správné" řešení a že rozvést se znamená být "padouch", to je známka myšlenkového schematismu. Proto musí terapeut poznat dokonale ten který případ, protože zvenku zdánlivě stejná situace u dvou různých párů může mít různá "správná" řešení.
eva, kamarádka superženy: (krtonožka bětka - Mail - WWW) 15.09.2005, 09:43:11
Vždyť to říkám, šlo o jasnou duševní kastraci. Divili byste se, kolik mužů utíká od superdokonalých žen třeba k těm, které tak dokonalé nejsou. Už to tak mají ve své povaze, že se jim nechce dělat hadr na podlahu.
Předpokládám, že mu Tamara tu svou superdokonalost několikrát pořádně omlátila o hlavu. Ano, její chlap se změnil a vypadá to tak, že hodně. Nepochybuju, že na jeho změně má lví podíl právě ona. Nikde jsem se nedočetl, že by se spolu jen tak smáli a třeba se váleli na kanapi a četli si. Tisíce náročných aktivit (karate, jóga, aerobic, paragliding, vzpírání, běh na dlouhé tratě, rybaření, myslivost, symfonické koncerty, divadla, politika, schůze, intriky, móda, kosmetika, náročné sebevzdělávání) nejsou pro každého. Někdo - a patřím mezi ně i já - si rád polenoší, pomazlí, uštědří tělu kalorický šok nějakým dobrým jídlem, koukne se třeba i na televizi na seriál pokleslé umělecké hodnoty (já zbožňuju Přátele). Z jedné staré písničky od Olympiku (tu už nepamatujete) mě utkvěl v paměti slogan: "Když hledat chybu, vždycky jenom u druhejch". Těžce pravdivé.
hippie: (krtonožka Bětka - Mail - WWW) 15.09.2005, 09:48:25
Žena je často nucena "chrápat s ubohýma, směšnýma, neandrtálskýma alkoholikama, ze kterejch ráno prchá alkohol" v případě, že je toto povolání jejím živobytím, jak ze slov katty vyplývá. Ovšem myslím si, že šlo spíš o žert, lidově též zvaný legrace
hippie, (Inka - Mail - WWW) 15.09.2005, 09:51:56
máš pravdu, úplně všichni ne, ale valná většina bohužel ano, vidím to okolo sebe, je to jak z jedné bábovky. Tvé logické řešení jsou prima, ale nehovoří o lidech a jejich pocitech a činech po tom, hele dám Ti příklad, mám 26 let kamarádku, byla leta moje dvojče, jak vizážově, tak myšlením, tvořením, bylo to velice zvláštní, neviděly jsme se tři roky a po té jsme zjistily, že máme stejné oblečení i naše osudy se dramaticky vyvíjeli téměř shodně, leč v mém manželství jsme se :"rozešli a bylo to dobře"(podle nás), dnes jsme si odpustili, vážíme si sebe navzájem, jsme dobří přátelé, pomáháme si, uvědomili jme si naše chyby a snažíme se jich do budoucnosti vyvarovat. Mé dvojče mělo příběh naprosto ze stejné bábovky leč: "zůstali spolu a bylo to dobře"(podle nich), dnes spolu žijí, zahýbají si navzájem, tak aby to druhý nevěděl a oba mají pocit že to co dělají je správné, protože jsou ukřivdění, přestali si sebe vážit, volné chvíle spolu netráví, jsou hrdí na to, že se majetek nerozdělil....asi je to fakt úhel pohledu.
haha (matematik - Mail - WWW) 15.09.2005, 10:02:08
Tamara se prý při všech svých aktivitách věnuje dítěti na 1000%. Nepravdivost tohoto výroku snad není třeba dokazovat, ale přesto - 100% tvoří jeden celek, tudíž 1000% znamená celků 10. Tedy dítěti se věnuje 10 Tamar a nějaká jedenáctá dělá to všechno ostatní. Čehož pravděpodobnost se blíží nule.
Nepravdivost jednoho výroku vede k implikacím možnosti nepravdy i v ostatních tvrzeních. Nakonec bude zřejmě všechno jinak, rádio jerevan se těší na další příspěvek.
Jo, krtonožko, mám podobný názor jako ty. (Míša - Mail - WWW) 15.09.2005, 10:07:14
Taky si myslím, že manželovi Tamary chybělo něco podobného. A proto dle mého názoru začal vyhledávat ten písemný a telefonický kontakt s těmi - jak říká Eva - "ubohými slepicemi". Třeba se mu prostě jen nechtělo řešit celosvětový názor, politická témata apod. Třeba si jen potřeboval tak nějak "lidsky" poplkat, aniž by za tím musel být hned nějaký sexistický vztah. No nevím, jen mě to tak napadlo při prvním příspěvku Evy a čím víc sem psala, tím víc mě v tom utvrzovala.
Taky mě napadla jedna písnička od Olympiku: "Já-já-já, jenom já, stačím si sám, ó - já se mám..." Řekla bych, že si Tamara tuhle písničku dlouho zpívala (myšleno obrazně) a najednou začala zjišťovat, že si překvapivě sama sobě nestačí, že chce něco víc. Jenže její muž byl v této chvíli už někde jinde.
Ale vždyť nejsme ve při! (hippie - Mail - WWW) 15.09.2005, 10:08:22
Samozřejmě že pocity těch lidí k tomu patří. Ke všem čtyřem variantám. A Tvoje kamarádka zvolila evidentně variantu 3 - i s pocity i činy, které k tomu patří. To, že oni si myslí, že je to "dobře" nijak nesouvisí s tím, co by bývalo bylo opravdu "dobré" pro jejich život. A o tom jsem v těch variantách mluvil, ne o subjektivním pocitu "dobra" toho, kdo tu situaci řeší. Protože člověk páchající tu největší hovadinu ve svém životě je v dané chvíli vždy přesvědčen, že dělá "dobře" :-))
(Wendy - Mail - WWW) 15.09.2005, 10:25:16
hraběnko Sereťuková - tak bych tu lidskou rozmanitost, o které se zmiňujete, vyjádřila asi takhle : Člověk je lepší než jeho pověst a horší než jeho nekrolog...
evazimackova - za včerejší příspěvěk : to, že všichni nedali stopro za pravdu Tamaře ji vyprovokovalo k nedůstojnému příspěvku. Buď je sama Tamara nebo je její matka či sestra... hippie, asi jsi uhodil kladívkem na hřebíček !
hippie, (Inka - Mail - WWW) 15.09.2005, 10:33:53
ne ne, já se nehádám, jen jsem to rozvinula dál, jak se zachovají je samozřejmě vždy na těch dvou zúčastněných lidech, ale je dobře, když si oba dva vyslechnou názory různých lidí jako tady na Kudlance, protože každý z nás na to kouká z jiného pohledu, také díky svým prožitkům, či výchově.... Třeba jim to pomůže udělat rozhodnutí na které budou hrdí a i po čase ho budou cítit jako to nejlepší jak se v dané situaci mohli zachovat.
moje troška do mlýna :-) (ahoj - Mail - WWW) 01.10.2005, 18:09:01
Tamara píše, že se neorientuje ale na druhou stranu to vypadá, že má dost jasno :-)
předělat se musí její muž ! to nemůže fungovat
Já žasnu (Futetka - Mail - WWW) 10.10.2005, 13:27:49
Co se to děje. Nejsem pravidelný čtenář těchto stránek, občas zavítám. Všimla jsem si ale, jak všichni, včetně Daniely šmahem odsuzujete tzv.trpitelky či uplakánky. A teď když se konečně našel "prototyp Tamara" tak se vám nelíbí? Jen se usmívám a opravdu si myslím, že komu se nelíbí, jak Tamara zvládá situaci, sám na to nemá a ZÁVIDÍ. Já osobně jí závidím tu sílu. A že chce aby se změnil její muž? Špatně čtete. On už se změnil. Ona jen chce, aby byl jako dřív. Aby byl mužem se kterým chtěla své dítě počít a také VYCHOVÁVAT.
tantra (Cave - Mail - WWW) 10.03.2006, 13:16:47
Ahoj. Myslím, že každá žena má v sobě dost síly, jen o tom některé neví a je třeba ji objevit a probudit. Mně v tom pomohla tantra. Pokud se chceš dovědět více - www.tantra-joga.cz
Přeji hodně štěstí. |
a to prosim v dobe kdy mate mit k sobe nejbliz!! Uprimne si myslim, ze od vas odejde. Problem neni v Tobe, jen sis vybrala sobeckeho debila ktery na vas totalne kasle. Smir se s tim ze jednoho dne zmizi a zacni se na to pripravovat. Kdo je pripraveny neni prekvapeny!! Drzim pesti.