| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ZATRACENÍ VYVOLENÍ |
Rubrika: [téma] Reality show je nepochybně dalším fenoménem, brutálně ovlivňujícím naše životy, ať už si to připustíme nebo ne. Dochází k názorové polarizaci společnosti, chcete-li „národa“, jak sami účastníci soutěže s oblibou říkají. Od nadšených příznivců až po nesmiřitelné odpůrce. Pokud bych byl jakýmsi „Velkým Bratrem“, přinucen volit, koho „ve hře“ ponechat a koho z ní vyšachovat, dlouho bych se nerozmýšlel a „palec dolů“ ukázal inkvizitorům, kteří pohoršeně až znechucené deklarují své opovržení nad neslýchanou pokleslostí ducha a morálky.
Jako obvykle je mezi nimi spousta farizejů, tvrdících, že je pořady tohoto typu odpuzují a urážejí. Přitom jsou jimi často neodolatelně přitahováni a svým postojem nehodnotí tento jev, nýbrž sebe sama: Pohleďte, jak kultiVoVaný jsem, ó vy NeHodní! Čím větší rozhořčení nad takovým „svinstvem“, čím více až fanatických argumentů o všeobecné devastaci tradičních mravních principů, tím méně věrohodně mi tyto věty s mnoha vykřičníky znějí. Kromě skalních příznivců a zachmuřených odpůrců se mezi námi pohybují též neteční ignoranti, jejichž stanoviska nezaznívají. Mají jiné starosti a tohle je prostě nezajímá vůbec nebo jen velmi okrajově. Většina občanů však není jednoznačně zařaditelná do uvedených tří kategorií, ale rozprostírají se po celé délce Gaussovy křivky.
To, co je statisticky nejčetnější, je tedy logicky tzv. „normální“. I Gaussově grafickému znázornění se běžně říká „Křivka normálního rozdělení“. Jako bonus mají ti „normální“ nerušený výhled z vrcholu křivky. Menšina, jež zatrpkle, naštvaně či pyšně sídlí ve stínu na jejím úpatí, musí se s touto "odchylkou" od průměru naučit žít. Inu… neuškodí trocha demagogie: je-li Blesk bezkonkurenčně nejčtenějším deníkem, pak je zřejmě normální jej kupovat a číst. Je-li Nova nejsledovanější televizí, je pravděpodobně zcela normální na ni čumět. Jak by řekl klasik Cimrman: „Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat.“ Mně osobně nepřipadá agresivita těchto médií natolik intenzivní, abych se musel uchylovat k siláckým prohlášením. Jednoduše si bulvární plátek nekoupím, nechci-li a televizi rovněž nemusím vůbec zapínat, nemusím ji dokonce ani vlastnit! Takže co z toho VyplýVá? Důležitá je podle mého názoru právě možnost volby. Každý nechť si naloží se svým volným časem a svými prioritami jak uzná za vhodné. Je to přece jeho svobodná volba. Ať jedná v souladu se svým vkusem či nevkusem. Někdo mi namítne, že se nejedná o volbu svobodnou, že lidé jsou manipulováni v zájmu tu zvýšení sledovanosti čehosi, tam zvýšení volebních preferencí kohosi a v pozadí jsou vždy ekonomické zájmy těch, které s oblibou nazýváme „ONI“. Nejspíš ano, ale změní se něco podstatného, když budu pouze prskat, nadávat a vymezovat se? Samozřejmě, že ne. Nezmění se nic ani tím, že jsem napsal tento pseudofejeton. Anebo že by přece jen? Ale jděte! K těm ve vile žádné informace nedolehnou, čumilové budou čumět dál, farizejové rozhodně neztlumí rozhořčené hlasy a ignoranti si to ani nepřečtou. Ostatně, proč taky? Přesto má tato reality show nesporné pozitivní dopady. Nejen pro budoucího vítěze. Mobilní operátoři si jistě nestěžují. Týmy kreativců nepočítají přesčasové hodiny, což se příznivě projeví na jejich příjmech, neutěšené rodinné vztahy se mohou společným sledováním dočasně stabilizovat, inteligenti snáze demaskují ve svém okolí tupouny, pro komerční televizní stanici je monstr-akce Klondikem při prodeji reklamních časů… nebudu unavovat dalším výčtem pozitiv. Na závěr snad jenom jedno. Spousta renomovaných novinářů i příležitostných pisálků mého formátu se tématu po svém „zmocní“ a do všeobecného mediálního randálu přidají parazitně trochu informačního šumu. Jediná věta moderního hrdiny z kašírované vily má beztak větší váhu. Už proto, že se v ní vyskytuje nejméně jeden, zpravidla však více volů. A ti mají přece svou VÁHU, že? Měl bych ale drobný zlepšovací návrh: namísto „ty vole“ používat v konverzaci „VyVole“. Myslím, že by to bylo rozhodně stylovější. Tak to tedy každopádně… :-))) Dodatek: Z podnětu Daniely bych se měl jednoznačněji vymezit.:-))) Tak tedy, pokud jde o mne, já tyhle pořady přímo ZBOŽŇUJU! Zalévám totiž zahradu podle televizního programu. Na nekonečné seriály a podobné projekty prostě nedám dopustit. To je panečku tlak vody! Sousedi disciplinovaně sedí u televizorů a já pak "dostříknu" násobně dál, než obvykle. A proto volám: Jen houšť a větší kapky!!! A co vy? Myslíte si, že Regina je mimozemšťanka? Obstojí v příštím duelu? Je vám to šumák? aTeo
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
:)) (V-E-N-E-D-I-K-T - Mail - WWW) 04.09.2005, 22:55:52
Samozřejmě i já si tem humbuk kolen nenechám ujít...zařekl jsem se, že budu sledovat povinně každý díl, ať mi nic neuteče a ať také pochopíco co slovo Reality znamená...přirovnal bych Vyvolené k dospělácké školce nebo letnímu táboru...Regina mě překvapila, že má umělecký talen...že protě pěkně maluje...poslení dění mě ale sklamalo...už moc nevěřím...že je normální holka...dívá se na věci, ze svého pohledu a nikomu nedá šanci...jí říct...tak to není, není černá a bíla..je i něco mezi tím...každopádně je to hra...a je to show...tak to tak berte..i když smyslem hry je pozorování lidí, kteří jsou směrek vytouženému cíli...čím dál tím víc napjatější a nervóznější...Inu prachy dokážou hodně...byl jsem svědkem na Surinal..nebo jak jse to menovalo...intrikovali, taktizovali a ke konci si málem vjížděli do vlasů...
Odpůrci a pohoršení (Yfča - Mail - WWW) 05.09.2005, 02:33:48
Mne přímo fascinuje, jak se téměř 90 procent lidí dušuje, že si v životě nekoupili a nekoupí Blesk či jiné bulvární plátky a časopisy, na Novu se nedívají, anébrž tam dávají enem kraviny, a při zaslechutí slova "VyVolení" si hlučně odplivnou a pokřižují se. Blesk je nejprodávanějším deníkem nejspíš díky tomu, že si senzacechtiví čtenáři kupují každý den hned několik výtisků, Nova na televizních přijímačích asi sama naskakuje (že by chyba výrobce?) a chudák divák nemůže přepnout jinam (proto ta vysoká sledovanost), jen mi není jasné, jak mohou plivoňové rázně odsuzovat ty příšerné VyVolené, když samozřejmě ze zásady neviděli jediný díl...
Mám dojem, že fůra lidí se stále chová jako za komančů: doma děláme a říkáme něco jiného než na veřejnosti. Tehdy to byla nutnost, dnes je to tak trošku móda. A abych nezapomněla: Regina je čarodějnice, má to na háku, postupně všechny její soupeře odvezou do Bohnic. Bude to ale ještě maso, možná poteče i krev! Už se těším na to, jak ty nechutné scény odsoudí ti klaďasové, kteří se na reality show nikdy nedívají... ;o)
Musim přiznat (NČ - Mail - WWW) 05.09.2005, 06:45:29
že mě taky tak trochu dostali. Nemám sice zapotřebí hltat každou vteřinu z "vily", ale přecijen zvědavost mi nedá, abych vůbec nesledoval vocode, a kdo teda se vrátí/nevrátí nazpátek...
Takže jsem zaregistroval tu vohromnou kolektivní nenávist k Redží, i tu vohromnou, jistě vůbec nehranou, lásku k tý druhý. Nojo, ale ti "přiblblí" diváci se rozhodli jim mejdan pokazit. Jim je totiž docela ukradený, koukat se na partu Rychlejch šípů nebo na Timura a jeho partu, kde všichni milujou všechny - co je nakonec na tom zábavnýho, žejo. A ti v tý vile si už asi začínají naplno uvědomovat, že nepřišli na tříměsíční mejdan zadara, ale do akvária, kde se od nich očekává pořádná podívaná na pořádný "maso". Lidi prostě chtějí vidět kohoutí zápasy, a ne poklidnou ospalou selánku party, která "se má ráda" a vzájemně si poplakává na ramenou. VyVolení si taky už asi začínají uvědomovat, kdo je tam drží, živí a proč tam vlastně jsou a brzy se, ve vlastním zájmu, už začnou vystříhat výroků vo národu blbců, kterej jim kazí jejich idylickej dýchánek. Diváci chtějí něco dostat, a taky to dostanou. A komu z vily se to nelíbí, myslím, že kdykoliv může odejít.
jsem nenormální ... (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 08:42:00
... protože šmírování pár nýmandů zavřených v papundeklové kleci mě nic neříká ...
(Ivana - Mail - WWW) 05.09.2005, 09:33:36
vůbec se na to nekoukám i když určité informace mám,neboť se mé okolí o tom baví a na člověka to čouhá i z novin.Ale jinak absolutně nechápu o čem to je,proč to je a co je na tom zábavného.Koukat na to mi připadne jako ztráta času.Tak se nedívám.
Well, Ivano... (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 09:57:49
... je to tvá legitimní volba. Dokud nezačneš příznivce označovat za křupany, budu ti fandit. Ostatně v článku nejde ani tak o konkrétní Reality show. Je to spíš drobná až lehce povrchní sonda do postojů lidí k ní. Je řada takových, kteří tvrdí, že je podobné hovadiny nezajímají. Přitom znají překvapivě mnoho detailů včetně jmen a přezdívek protagonistů. :o) V našem okolí je přece hodně svinstva. Já dávám přednost tomu viditelnému před skrytým. Tož teda tak. ;)
Souhlas s NČ (Wendy - Mail - WWW) 05.09.2005, 10:00:05
neb mě taky trochu dostali. A naštval mě kámoš, s kterým se setkávám někdy v knihovně a pak si skočíme"Ty koukáš na Vyvolené, ty, když vidím co si půjčuješ za literaturu ?" Proč mám někomu zdůvodňovat, že se na to tak 2x týdne podívám, co je komu do toho, že. A Vyvolenci jsou taky pěkný naivkové, oni si mysleli, že tam budou mít pohodičku a proto chtěli Reginu odstranit, to jsou blázni, co ? Na noční šou nekoukám, je to pozdě a nezajímá mě to moc. Spíše ve dne a asi to bude ke konci masakr motorovou pilou...holt jsme v Evropě. Kdoví, zda tu bude nový Werich, Horníček, Sovák, Kopecký, Holzman...
aTeo (Ivana - Mail - WWW) 05.09.2005, 10:06:55
nelze než souhlasit.Je mi to jedno,nezajímá mě tento druh pořadu.Svým způsobem ale ty lidi obdivuji,že dokáží veřejně odkrývat sami sebe a své soukromí a tak se dávat v šanc celému národu.Mě za bylo málo i těch 11 miliónu za něco takového.Těžko ty lidi soudit neboť je to hraniční situace a ta si žádá hraniční chování a reakce.
Souhlas s NČ (Wendy - Mail - WWW) 05.09.2005, 10:13:50
neb mě taky trochu dostali. A naštval mě kámoš, s kterým se setkávám někdy v knihovně a pak si skočíme"Ty koukáš na Vyvolené, ty, když vidím co si půjčuješ za literaturu ?" Proč mám někomu zdůvodňovat, že se na to tak 2x týdne podívám, co je komu do toho, že. A Vyvolenci jsou taky pěkný naivkové, oni si mysleli, že tam budou mít pohodičku a proto chtěli Reginu odstranit, to jsou blázni, co ? Na noční šou nekoukám, je to pozdě a nezajímá mě to moc. Spíše ve dne a asi to bude ke konci masakr motorovou pilou...holt jsme v Evropě. Kdoví, zda tu bude nový Werich, Horníček, Sovák, Kopecký, Holzman...
Yfčo, (Šárí - Mail - WWW) 05.09.2005, 10:30:55
ono se tomu nedá úplně vyhnout. Když totiž navečer šteluju video a anténu, abych si z pozdních nočních hodin nahrála něco ke koukání, občas zahlédnu kousek té nudy. A fakt existujou lidi, co se na to nekoukají.
pro aTea (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 10:58:31
ti co holdují takovému šmírování nejsou křupani ale maloměšťácké ovce ... měl jsem o českém národě vyšší mínění, protože si přes 40 let socialistického vymývání mozků většina zachovala zdravý rozum ... a teď stačilo 15 let bulvárního vymývání mozků a z většiny národa se stalo tupé stádo pro které je životně důležitý každý prd bezvýznamných exhibicinistů
Šárí... (Yfča - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:03:43
... já vím, že VyVolené (či Velkého Brášku) nesleduje houfně celý národ. Ale tady nejde o to, zda se někdo dívá, či nedívá. Problém je v jednoznačných odsudcích některých lidí, kteří tvrdí, že se na podobné pořady dívají pouze úchylové a blbci. Já například nečtu romantičnem prošpikované romány typu Danielle Steelové, avšak v životě by mne nenapadlo tvrdit o čtenářích, kteří hltají jenom podobné knížky, že jsou to polointeligenti, jelikož kvalitní literatura vypadá jinak... ;o)
Nemit televizi je bezva :) (Johanka - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:04:12
Pac kdybych ji mela, tak ty masazi beztak taky podlehnu :). Doma po vecerech o tom s pritelem vedeme teoreticke debaty (protoze dneska to i na cloveka netelevizniho vyleze z kazde konzervy), jako treba jaka by to byla zajimava psychologicka zkusenost se toho zucastnit, nicmene nevideli jsme toho ani jeden dil :)
Čéče Enny, (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:15:02
tvoje diagnóza mě snad děsí víc než ta sVlečna, kterou jsi tak kvalifikovaně rozpitvala... ;)
pro Yfču (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:18:35
ne přímo úchylové a blbci ale zblbnutí bulvárem tak, že si nechají vnutit zájem o pár exhibionistických nýmandů. kdyby o nich psali jen v bulváru, tak mě to nechává chladným, protože ho nekupuji, ale obtěžuje mě když o takových sračkách (omlouvám se, ale jinak se to vyjádřit nedá) píší ve všude a dokonce mi když si otevři mejlovou schránku a mám tam 3 odkazy na "senzační" zprávy:
Regina byla znovu VyVolena! Hanka - první VyŘazená on-line! Pád letadla zapálil desítky domů Ať si každý sleduje kco chce ale ať mě s tím proboha neobtěžuje!!!
xp3, ale no tak... (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:22:04
... označit celý národ za tupé stádo maloměšťáckých ovcí mi silně připomíná reakci oněch exhibicionistů, když jim došlo, že se do vily vrací svlečna Regina! :o)
pro aTea (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:47:26
nevím jaká byla reakce oněch exhibicionistů, když jim došlo, že se do vily vrací svlečna Regina a ani to vědět nechci. za tupé stádo maloměšťáckých ovcí neoznačuji celý národ, jen ty, kteří se na to se zájmem dívají. dlouho jsem si myslel, že český národ si zachová co se týče inteligence svébytnost, přesvědčoval jsem sám sebe, že těch co tráví večery u stupicdních filmů a víkendy v hypermarketech není zas tak moc ... teď zjišťuji, že jich je většina. holt jsem černá ovce ....
pro aTea (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:49:03
nevím jaká byla reakce oněch exhibicionistů, když jim došlo, že se do vily vrací svlečna Regina a ani to vědět nechci. za tupé stádo maloměšťáckých ovcí neoznačuji celý národ, jen ty, kteří se na to se zájmem dívají. dlouho jsem si myslel, že český národ si zachová co se týče inteligence svébytnost, přesvědčoval jsem sám sebe, že těch co tráví večery u stupicdních filmů a víkendy v hypermarketech není zas tak moc ... teď zjišťuji, že jich je většina. holt jsem černá ovce ....
(pašík Pašík - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:53:49
Myslím, že podobná reality šous jsou natolik agresivní, že se jim člověk vyhnout nemůže, i kdyby chtěl. Tváře vyvolených a velkých bratrů se na mě šklebí ze všech stran i stránek. Je mi celkem jedno, kdo se na to kouká nebo nekouká, proti srsti je mi ta vulgární agresivita kolem toho. Ale asi je to záměr, musíme přece ze svých dětí vychovat poslušné, bezohledné a všehoschopné vojáky či chladné vědce, které nezměrné utrpení pokusných zvířátek nevyvede na jejich cestě za ziskem kosmetických a farmaceutických korporací ani trochu z míry.
Ještěže sem tam jde na nějaké stanici (žel v hodině mě nevyhovující) nějaký ten film pro pamětníky, taky nic moc intelektuální záležitost, ale pohladí, ukonejší, nevyžene frekvenci tepu k vrcholkům Everestu a v žilách kromě adrenalinu zbyde místo na nějaký ten serotonin. A na krev.
Co furt máte s těmi vyvolenými, bratry a sestrami? (master - Mail - WWW) 05.09.2005, 11:58:51
Výhled do budoucna, budoucnost či zánik planety nikoho nezajímá tak, jako nějaká skupinka dobrovolně zavřených lidí v jakémsi baráku. Za prachy. Ano, chování a vzájemné vztahy by měli zkoumat vědci, odborníci. Ne celý národ. Právě odborníky by mělo zajímat chování skupiny lidí v uzavřené kabině kosmické lodi, až se bude začínat osídlovat Mars. To nebude ze dne na den. To nebude "hup na krávu a je tele". Vždyť Země už to drancování a ponižování člověkem, milujícím dolary, eura a jeny nesnese a proto se bouří. (A blízká budoucnost hovoří o 50ti - 500ti let, kdy už by mohla nastat postupná evakuace prvních pionýrů a kdy by se tam mohli usadit místní inseminátoři.) A při dlouhé, předlouhé meziplanetární cestě budou potřebovat (ti kosmonati) nějakou pořádkumilovnou svlečnu Reginu, která se, krom jiných povinností, bude starat jak o potěšení, tak o bacily.
Jo, když mám čas, tak se občas kouknu (Míša - Mail - WWW) 05.09.2005, 12:03:35
a je mi úplně šumafuk, jestli mě proto někdo označí za maloměšťáka, hlupáka apod. Když pominu některé momenty, kdy například soutěžící plní stupidní úkoly a jedná se o nudu prvního kalibru, jsou tam mnohé zajímavé okamžiky. Řekla bych - psychologická sonda do lidských duší. Tohle se nechalo vidět už v Surrivalu - ten psychologický tlak na lidi, jejich spekulování, intriky, zášť, strach, zbabělost, a to je na tom právě to zajímavé. Ve včerejších Vyvolených to bylo nádherně vidět - Emil, který chtěl vyhodit Reginu, protože ho šíleně urazila tím, že mu řekla, aby si vyholil podpaždí, si po jejím návratu do vily chlupy z podpaždí pracně stříhal nůžkami. Bylo mi ho na jednu stranu líto, ale zároveň u mě jako člověk strašně klesnul. A možná by nebylo od věci, kdyby se na tohle kouknul někdy každý z nás. Protože nekoukáme se na NĚ, ale na SEBE. Ano, takoví my lidé jsme a bylo by dobré si to o sobě někdy uvědomit. Takže nedělat ze sebe rádoby intelektuály atd., ale připustit si, že jsme pěkní hajzlíci. Možná pak by jsme mohli chtít přestat těmi hajzlíky být.
souhlasím (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 12:13:42
s pašíkem Pašíkem, ne samotná existence takových poředů ale to agresivní vymývání mozků s nimi spojené je mi proti srsti
Míša: (pašík Pašík - Mail - WWW) 05.09.2005, 12:38:59
Emil si vyholil podpaždí kvůli soupeřce, která ho ponížila? Tak to je tedy srab. Bitvu by měl vést tvrdě a nekompromisně - třeba tak, že by se přestal mýt a nesplachoval na záchodě (a prkýnko VŽDY nahoře:-))
Neznám tedy přesně pravidla, měl jsem za to, že ve vile není nikdo jmenován za paní/pana vedoucí/ho, kterého musí ostatní na slovo poslechnout. Ale třeba se pletu.
V extrémních situacích, (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 12:54:11
ať už modelových nebo reálných se lidi chovají extrémně. Civizační nános rychle opadne a zůstává pouze sobecké, zranitelné, agresívní zvíře. Události po úderu hurikánu v New Orleans mě šokovaly ne devastací hmoty, ale člověka. To, co se děje v "nejcivilovanější" zemi světa se v takovém rozsahu neprojevilo při živelných katastrofách nikde jinde na světě. Že by na vině bylo vytrvalé vymývání mozků Američanů, jež ONI TAM dovedli k naprosté dokonalosti(?)
Tak von se teď vyholil??? Dost dobrý! (NČ - Mail - WWW) 05.09.2005, 12:57:43
No, já sem zahlíd, když mu ta krásná kůstka řekla, že von má chlupy v podpaždí, jak von se chudák celej rozeštkal, rozesmutnil a rozplakal, že takhle ho eště nikdy nikdo neurazil... Tak von asi na tom s psýchou a se svejma komplexama nebude uplně nejlíp. Chudáček!!!!
NČ: VŠICHNI - tedy i TY! :-) (Míša - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:14:25
Anebo ty jsi nikdy neudělal na nikoho aspoň takový menší podrázek, nepomluvil jsi kamaráda, nikoho jsi v afektu neurazil? Extrémní situace - jak říká aTeo, ano - tam se to vyhrocuje. Jenže v poslední době se mně zdá, že se k sobě chováme hnusně, aniž by nás k tomu nějaká extrémní situace vyprovokovala. Pak se ani moc nelze divit situaci v New Orleans - to je jen důsledek už v normální době pokřivených lidských vztahů.
pro aTea (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:22:23
američané mají vymyté mozky zejména v tom smyslu, že , že se považují za nejlepší a neohrozitené a ostatní svět jim nesahá po kotníky - viz titulky "Spojené státy přijmou pomoc - aby neurazily" http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=393223 a pak najednou "Američané žádají o naléhavou pomoc" http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=393589 a "USA řeší humanitární krizi, Bush vyhlásil smutek" http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=393758
Míša: (pašík Pašík - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:31:47
Situace v New Orleans je popsaná v každém postkatastrofickém příběhu. Když se lidstvo zbaví tenkého nánosu civilizace, chová se tak, jak je mu od přírody dáno.
xp3... Wel, My Dear :) (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:32:57
Mám tedy tvůj příspěvek považovat za částečnou rehabilitaci "národa", jehož jsi příslušníkem a který jsi tak nelítostně pohaněl? ;)))
A že jsme (většinou) hajzlíci? (pašík Pašík - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:40:00
To je dáno genetickým výběrem. Ženy si v drtivé většině vybírají jako otce svých dětí hajzlíky (pak tady na kudlance brečí krokodýlí slzy), čímž ryzí charaktery nutí k vyhynutí. Hajzlíci jsou holt životaschopnější, lháři a podrazáci vítězí (viz třeba historie dobývání Ameriky). Tam je genetický materiál ještě vytříbenější, za Velkou louži šli v prvním plánu obvykle dobrodruzi, trestanci, chamtivci a vůbec lidi bez skrupulí, pro něž čest (po právu) bylo něco k životu naprosto nepotřebného.
Míšoooo, jo, jasně, i já! (NČ - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:41:33
Ale to v tom Ňú Orleáns - to je přecijen trochu něco jinýho.
To je spíš něco podobnýho, jako vyplavení tech nejhnusnějších cikánskejch osad na Slováči. Vesměs obyvatelstvo absolutně nepřízpusobivý, necivilizovaný... Voni tomu teď vzletně říkaj Afroameričané. Čekám už jen, kdy cikánum u nás začnem říkat Indočeši.
našla jsem a kopíruju jeden sqostnej komentář: (sylva - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:46:00
Kdyz nekdo na bleskove polozil Hance otazku, jestli si myslela, ze tam dostanou 11 melounů jen tak, ze je na omylu, ze lide chcou senzaci. A one kontrovala tim, ze kdyz chce senzaci, at si tam jde sam. NO promin ty hloupa Kaceno, ale pokud si dobre vzpomina, tak po rozstrelu Terka vzdy rekla Vyvolenemu: Ted jsi nasim majetkem!! A s tim se naklada, jak chce. Tak prestan ty sentimentalni recicky o tom, jak oni tam s Ginou trpi. Pokud si mysleli, ze to bude show jen o tom, kdo se tam s kym vyspi (tak jak to prezentovala Prima na zacatku), tak je vetsina lidi uvnitr naivni a nemeli tam vubec lezt. At nesou nasledky sveho rozhodnuti. Vy jste jen loutky v show vytvorene pro konzumni spolecnost. Tak drz hubu a zalez zase zpatky do toho svyho baru.
:))
pro aTea (xp3 - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:48:58
rehabilitaci? to něco na ten způsob, že když tlustá ženská potká ještě tlustčí tak si připadá štíhlá? :-) můj problém je v tom, že češi i přes 40ti leté vymývání mozků komunismem si povětšinou zachovali vcelku zdravý rozum a když po převratu nastalo masírování národa reklamami (my zíráme-vy zíráte, pamatuješ), reagovali po svém a humorem tu stupiditu shazovali. ale teď jako tupé stádo poslušně přežvykují, co jim velcí bratři televizáci předhodí :-(
PSYCHO (Rhapsody - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:52:46
O víkendu jsem četla asi deset článků o VyVolených (včetně v Právu) a teď tento a musím říct, že aTeův je z nich nejvýživnější, nejpřesnější, prostě NEJ. A fotka je taky přesná, ostatně jako většina od aTea, že. V komentářích naprostý souhlas s Yfčou a s aTeem. Odpověď na aTeovy otázky: ANO - doufám - NE!!!
aTeovi: nejen tlak vody a stříkání, ale v době vysílání VyVolených jsou ulice i Tesco vymetené. Kdybys věděl, jak se mi dobře nakupuje... :-)))) VyVolené si většinou nahrávám a pouštím si je, když je čas, takže dá se říct, že sleduju a jsem v obraze. Na druhou stranu znám pár lidí, kteří to doopravdy nesledují, protože prostě nemají čas. Jenže oni jaksi se k tomu ani nevyjadřují. Logicky - nemůžou se vyjadřovat k něčemu, o čem nemají páru, že :-) Momentálně vývoj situace ve Vile hodnotím jedním slovem - PSYCHO a "jen je nechte, ať se bojí (Reginy)" :-)
todle je ten ftip, co psal chosse ( - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:55:01
Jde Quasimodo, Einstein a Hitler se zapsat do Guinesovi knihy rekordů, řijdou do kanceláře a tam se jich optají proč tu jsou. Quasimodo:"Já jsem nejošklivější na světě", Einstein:"já jsem nejchytřejší na světě", Hitler:"já jsem největší svině na světě". "Dobrá, ale musíme to prověřit, tak pojdte po jednou do kanceláře", praví úředník. První jde Quasimodo a za chvíli se vrací s potvrzením , že je skutečně nejošklivější. Druhý jde Einstein a i on se vrací s dokladem. Třetí jde Hitler, dlouho se nevrací a až po hodině nasranej vyleze a řve: "KURVA, KDO JE TO TEN PETR ZVĚŘINA ???!!!"
Yfčo, (Šárí - Mail - WWW) 05.09.2005, 13:56:47
já bych si taky netroufla tvrdit o lidech, co čtou romány od Steelové, že jsou blbci, ačkoliv mi ty romány osobně přijdou pitomé-já čtu taky různé pitomosti a vím to o sobě, takže ty lidi chápu. Jenže... já nechci odsuzovat, já prostě opravdu nedokážu pochopit myšlení někoho, komu se líbí Vyvolení. Prostě to nedokážu. To už je opravdu na mně tak zoufale blbé a trapné...
Žádám celostátní referendum!!! (NČ - Mail - WWW) 05.09.2005, 14:01:47
Zrovna jsem vokem zahlíd, že ve vile BB (Nova) měli ti chudáčci ke svý zábavě nějaký prasátko (doufám, že jeden z posledních úkolů měl bejt zapíchnutí čuníka a kolektivní sežrání). Jenže voni ho ještě předtím vožrali šampusem, prasátko se jim připálilo ne na rožni, nýbrž na slunku, a tak jim bylo vodebráno. Teď, po jeho lékařskym vošetření se neví, jestli by Nova měla prasátko vrátit do vily. A chystá se k týto votázce celonárodní anketa. Vrátit prase? Nevrátit prase?
Já nejsem troškař. Důrazně požaduju REFERENDUM!!!!
já jsem z těch co to nesledují, (Inka - Mail - WWW) 05.09.2005, 14:11:12
leč v pátek jsem špatně volila hodinu návštěvy u svých přátel a v oslabení jsem část zhlídla. Omlouvám se, nemám přehled co se tam děje, ale působilo to na mě jako hodně nepodařená dovolená, no na něco takového se fakt dívat nemusím!!! Chudáci Ti ve vile, jsem si jistá, že je to doživotně poznamená a to jsou tam jen chvilku, je zajímavý, co jsou lidé ochotni udělat nebo vydržet pro prachy.
Je to jen o toleranci. (hippie - Mail - WWW) 05.09.2005, 14:16:14
Pro mě je to kravina a ztráta času, moje milovaná na to občas čumákuje. Je to přece její svobodná volba a já tu nejsem od toho, abych ji káral a nadával do úchylů, já tu jsem od toho, abych ji miloval i s čumákováním na Vyvole :-))
Moc hezky napsaný. (Desítka - pohárů - Mail - WWW) 05.09.2005, 15:49:20
Na člověka se všema jeho názorama, postojema a vším, co naše mysl vyprodukuje jsou tři kategorie šílený zjednodušení.
neznalost a kritika (Kyklop - Mail - WWW) 05.09.2005, 16:11:53
Měl jsem celkem rád Vladimíra Mlynáře a než začal děla politiku, tak měl před lety v TV dobrej diskusní politickej pořad - v něm mluvili o bulváru a dostal se k Blesku, který zkritizoval, ale pak dodal, že ho vlastně nikdy nečetl...
Může se mi něco nelíbít a můžu k tomu mít kritické připomínky (od toho debaty jsou), ale měl bych to alespon znát, ne? Také si nekupuji Blesk (pokud v nem teda nejsou zrovna fotky aTea ;-), ale "naštěsti" jej donaší do práce kolega, ale abych mohl říct, že to je fakt shit, tak si ho prolistuji a nakonec přečtu ten vtip s nahou ženskou. Myslím, že se nijak nevylučuje si pustit ve 20.hod. Vyvolené a ve 21.30. film W.Allena, pokud má tedy někdo tolik času dřepět u TV. A na závěr snad jen, že kvůli reality show můžeme diskutovat, ale určitě nemá cenu se kvůli tomu rozčilovat nebo někoho odsuzovat - na to jsou důležitější věci a parametry. PS: Věřím, že to někdo vůbec nesleduje - třeba moje manželka neví kdo je Superstar atp. Asi je nemožná... :-))
Každá kategorizace je zjednodušení (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.09.2005, 16:39:25
O tom žádná... Ale základní barvy jsou taky jenom tři: červená, modrá, zelená. Ani v televizní obrazovce tomu není jinak. A kolik odstínů se z nich dá "namíchat"... :o)
pokud se nemýlím, (Aika - Mail - WWW) 05.09.2005, 17:47:53
četla jsem tu větu již tady, možná kdesi jinde -protože Vyvolení jsou celkem oblíbeným tématem - ale.... aby to nedošlo tak daleko, že Vyvolení se spojí a pokusí Zničit Regínu. Upřímně- nechtěla jsem na to koukat, protože TV neholduji, ale tu a tam oči a uši registrují. Výběr osob byl více než nedobrý - povětšinou jsou totiž ti lidičkové nevyZrálí takového kroku.. a Regina? Mno.. teď se nosí, Za pár dní se Zřejmě bude hrbit. A náš národ? Mno, proč nesledovat drama? KDe jinde na to kápnou? U sousedů Za dveřma to už není ono.. stáváme se morbidními :-(((
Aiko (Wendy - Mail - WWW) 06.09.2005, 06:55:04
souhlasím, že je to zábava morbidní a nechtěla bych se dožít okamžiku, kdy nám moderátoři sdělí, že pořad se přerušuje, neboť ten a ten nebo ta a ta se zhroutili a museli být odvezeni a hospitalizováni u Chocholouška. Mrkla jsem na BB, abych jak píše Kyklop věděla - je to skutečně snobská nuda, a teď sporadicky, protože každý den u bedny nečučím, ještě jezdíme k vodě atp. sleduji VV. Líbí se mi Vladko a lidem též - a pak že jsme národ s předsudky vůči menšinám. A jestli i Regi vydrží... no jistě, je to něco jako kohoutí zápasy, jo, je to úpadek, Hovory H byly jistě lepší. Ale vážení, je to nový fenomen a jsme normálně zvědaví. Hippie, shlédnul jsi aspoň kousek se svojí milovanou ? Mně se taky můj milovaný vysokošklák vyšklebuje, ale jednou jsme ho přistihla, jak pokukuje na "můj" pořad z chodby..
Wendy, (Pecka - Mail - WWW) 06.09.2005, 08:00:25
myslíš, že by se pořad přerušil jen proto, že se někdo zhroutil? Vždyť mají dostatek náhradníků...:-))
Jinak - viděla jsem jeden díl sestřihů, 1/2 nominace na vyřazení a celý duel... Napřed jsem jen nevěřícně zírala, co je to tam za lidi, pak když jsem si trochu zvykla jsem s velkým zájmem sledovala Regininu úžasnou taktiku a manipulaci a reakce jejích spoluhráčů. Pak jsem projela internet, abych si přečetla reakce a postřehy a mám zas klid. Tím ovšem nevylučuji, že se zase - nejspíš na duel - nepodívám. BTW - sprchování bez, ať už chlapů či ženských mě ponechává kupodivu zcela chladnou, dokonce jsem to na chvíli přepla, protože mi to přišlo tak nějak divné:-/
Wendy, (Pecka - Mail - WWW) 06.09.2005, 08:00:56
myslíš, že by se pořad přerušil jen proto, že se někdo zhroutil? Vždyť mají dostatek náhradníků...:-))
Jinak - viděla jsem jeden díl sestřihů, 1/2 nominace na vyřazení a celý duel... Napřed jsem jen nevěřícně zírala, co je to tam za lidi, pak když jsem si trochu zvykla jsem s velkým zájmem sledovala Regininu úžasnou taktiku a manipulaci a reakce jejích spoluhráčů. Pak jsem projela internet, abych si přečetla reakce a postřehy a mám zas klid. Tím ovšem nevylučuji, že se zase - nejspíš na duel - nepodívám. BTW - sprchování bez, ať už chlapů či ženských mě ponechává kupodivu zcela chladnou, dokonce jsem to na chvíli přepla, protože mi to přišlo tak nějak divné:-/
Pecko, nezrušili (Wendy - Mail - WWW) 06.09.2005, 09:54:32
možná jen přerušili. Náhradníci jsou nažhavení, nemuseli by tam být tak stresujícně dlouho, to by byla výhoda. NA noční show taky nekoukám, a koukám, že nejsem sama. Ještě k tomu koukání na TV obecně - možná permmanentní televizní "koukači na všechno" nepíší zase sem...
wendy, (hippie - Mail - WWW) 06.09.2005, 10:40:56
neshlédl. Nemám bednu. Je mi tak na světě dobře. Kdybych měl bednu, neměl bych čas si tu s Tebou psát :-)))). A bacha - já se jí nepošklebuju. Prostě ji to v mých očích nijak nedehonestuje, vím, koho mám rád a vím, že není ani blbá ani úchyl, jen se živí mezilidskými vztahy a tohle je zajímavej studijní materiál. A obecně jako každá holka, má asi trochu větší slabost pro takové to "kdo s kým" a tak. Mě to nezajímá, nezajímají mě ani takové ty celebrití aférky, jakože A se rozešla s B a teď je z toho hotová (a oba jsou děsně slavní, protože byli 2x na Nově), proto mě nezajímají noviny typu Blesk atp. Ale nepohrdám lidmi, které to zajímá, každý má nějaké koníčky a úchylky, moje milá zase považuje za ztrátu času Internet a třeba diskuse s Vámi na Kudlance, někdo zase nemůže pochopit, co někoho baví na sbírání známek, modelářství atd.... Předpokládám, že spousta těch, kteří se tak pohoršují nad Vyvolenými, velmi náruživě fandí a sledují fotbal. Pro mě je obojí na stejné úrovni co se týče nezajímavosti a ztráty času, takže bych mohl fotbalovým fandům nadávat do stejných úchylů, jako oni divákům Vyvolených. A tak by si tu mohly různé skupiny lidí nadávat do úchylů a debilů celé týdny - k čemu to je dobré? Káždému, co jeho jest!
(Míša - Mail - WWW) 06.09.2005, 11:00:04
Před časem jsem sledovala Survivor,u nás to běželo pod názvem Kdo přežije,a to teda bylo podle mě jiné kafe.Nejen že ti lidé opravdu museli prokázat velkou fyzickou a psychickou odolnost,a ten milión dolarů si opravdu tvrdě zasloužit.Mně se hlavně líbilo, že jenom oni sami rozhodovali o tom,kdo vypadne.Pochopitelně,že se různě intrikovalo,vytvářela se různá spojenectví atd.,ale nakonec i z těch posledních dvou volili vítěze vyloučení bývalí spoluhráči.To mi připadalo fér.Na VyVolených a Velkém bratrovi mi prostě vadí to,že o nich svými smskami rozhodujeme my diváci.Připadají mi dost hnusné úvahy typu:vrátíme jim tam hezky Reginu,ona je sice kapku vyšinutá,ale to je právě ono,jen ať jim to nandá těm šedivým myším,co si myslí,že dostanou jedenáct mega zadara,my se chceme prostě bavit,a když budou lítat facky nebo dokonce poteče krev,tak to bude teprve vončo.Tyhlety úvahy aspoň převažovaly včera mezi čtenáři novinek.
(pašík Pašík - Mail - WWW) 06.09.2005, 11:12:28
Včera jsem se chtěl koukat na Slunce, seno... (já vím, film intelektuála rovněž nevhodný) a pořád jsem čekal, až skončí ta reklama... a ona to nebyla reklama
a ještě by mě zajímalo (pašík Pašík - Mail - WWW) 06.09.2005, 11:14:56
- protože si myslím, že k vyholenému podpaždí patří i vyholené pohlaví (četl jsem o tom v jedné moudré knize o civilizovaných lidech ze západních vyspělých zemí), kdy si ta Regina všechno holí. To bych se taky podíval:-) a vlastně se vůbec nedivím, že je favoritka celé soutěže, kdo ukáže víc, vyhrává:-))
Poznámka na okraj: (aTeo ;) - Mail - WWW) 06.09.2005, 11:44:14
Nejenom skupiny, ale i jednotlivci jsou strukturovaní. Snoubí se v nich vlastnosti dobré a špatné. Tedy ty, které jsou obecně považovány za pozitivní a negativní. Právě svlečna Regina je (myslím) velmi složitou a rozporuplnou osobností. Na straně jedné pedantické rysy, na druhé bohémská rozevlátost. Ani ona sama neví, který rys kdy převládne a jaké podněty generují změnu jejích nálad, jjichž projevy neumí ovládat. Navenek se její jednání může jevit jako přímočaré, ale ve skutečnosti je rukojmím sebe sama. Její viditelná odlišnost a nevypočítatelnost jí zjednává respekt ostatních dobrovolně uvězněných a rovněž diváků. Do podobné show je vhodným typem, pro párový vztah či normální vztahy zcela nepoužitelná. Obávám se, že kdyby tyto typy žen byly běžným jevem, asi bych záviděl gayům jejich orientaci... :o)
Míšo z 11:00:04, (Míša - Mail - WWW) 06.09.2005, 13:17:39
vzhledem k tomu, že jsi druhou Míšou, která přispívá do těchto komentářů, chtělo by se to nějak odlišit :-)
No, já prostě nevím..... (Alka - Mail - WWW) 06.09.2005, 17:35:31
Polní psychologický výzkum VysVlečených duší má jistě svůj význam pro psychology, i amatéry. Asi by mě to také zajímalo, ale neudělal jsem si zatím čas. Bohužel ta sonda do chování ve vypjatých situacích je poněkud umělá, nepřirozená, záměr je komerční, ne vědecký. Konflikty, agrese, dominance, submisivita či ponížení, to vše je pro nás přitažlivé jako psychoemoční pornografie. Důsledky si netroufám odhadovat ani předvídat. Uvidíme. A nebo taky neuvidíme...:-)))
Jo hippie, kdyby byli všichni tak tolerantní, (Wendy - Mail - WWW) 07.09.2005, 07:38:56
to by se nám žilo! Já taky nemám potřebu někomu vysvětlovat nebo to nějak zdůvodňovat, že na VyValené občas položím oko, je to moje věc a můj čas. Taky jsem netušila, že to takhle dopadne, no a co? A ten Vlado se tam tak pěkně vlní...že, dámy /a někteří pánové/.
(pašík Pašík - Mail - WWW) 07.09.2005, 14:52:40
Ech, někde jsem četl, že prý je Regina transka. Jistě je to jen hanebná pomluva, ale mnohé by to vysvětlovalo
BB (Jarka - Mail - WWW) 07.09.2005, 20:07:12
U nas v Holandsku se rozbehla uz asi po ctvrte tato reality show, vseho moc skodi, a tak aby vzkrisili divacky nezajem je ve spolecnosti "ucinkujicich" nastavajici svobodna matka a bude ve vile rodit. Zacala se o to ted zajimat organizace zabyvajici se ochranou deti a matek a jsou problemy, jestli je mozne dite stale kamerovat, protoze se jedna o urcity vydelek a ono se v tomto pripade jedna o praci nezletileho ditete. Maji to v rukou advokati a doporucuji maximalne 2 hodiny.... Ono je asi opravdu lepsi cist knizky, na dobry film zajit do kina a televizi odhlasit.
(Wendy - Mail - WWW) 08.09.2005, 07:50:59
Když začne divácký zájem opadat, budou vymýšlet takové zhovadilosti, že se tam fakt někdo oběsí...velký byznys vládne světu.
|