| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| NĚCO JINÉHO JE VĚDĚT... |
| Rubrika: [úkol pro vás] Něco jiného to přijmout. Kudlanko, snad ani nechci radu, jen mě vyslyš, vrbičko naše. Je mi smutno, dusím to v sobě a neumím si pomoci. Nemám se komu svěřit. V práci to nejde, ti kolem mne všichni moje trápení znají, ale – cožpak je mohu neustále obtěžovat novým a novým skuhráním? Tak se tvářím jako by nic, že jsem se se vším už vyrovnal. Já vím, muselo to přijít, je to život.
Ale jak říkám, nedokážu se s tím smířit. Moje dcera dospěla, zamilovala se, vdala a odstěhovala. Je už 4 roky maminkou, žije svůj vlastní život. A já si tu smutím, protože odešla absolutně z mého života. Není ani moc daleko, žije v krajském městě, mohli bychom se docela dobře navštěvovat... Bohužel, nepohodl jsem se s jejím manželem, a to fest. Až po roce jsem zjistil, čirou náhodou, že on má už troje další alimenty z předchozích vztahů, že byl dokonce trestaný a že tohle nezapřel jen mě, ale i dceři. Ona však se dala zcela na jeho stranu, i když je s ním nešťastná. Nejprve bydleli „netradičním“ způsobem ve sqotu, když se mělo narodit dítě, tak se odstěhovali do nějaké staré šumavské chalupy, kde zprvu ani nebyla elektrika! Do toho se jim narodila holčička. Dcera prala neskutečným způsobem – vodu nosila ze studny, vyvářila na plotně... Ano, alternativní život asi není špatný, ale... Během dvou let spotřebovali veškeré její úspory, z půvabné dívky, která měla téměř hotovou vysokou školu, se stala unavená středověká hospodyňka. Nyní se sice odstěhovali do města, ale životní úroveň se jim moc nezvedla. Ono žít z podpory a přídavků není zrovna jednoduché... Kudlanko, já bych všechno toleroval, kdybych věděl, že je dcera šťastná. Ale bohužel, není tomu tak, ale její hrdost jí nedovoluje cokoliv ode mně přijmout. On by sice proti nebyl, což o to, ale přiznávám, že odmítám živit člověka, který má vyživovací povinnost už na čtyři malé děti, je zdravý, schopný – a přitom odmítá pracovat. A to jsem ještě neřekl jedno: striktně zakázal jakýkoliv kontakt mezi dcerou, vnučkou a mnou. Nezaplatím, neuvidím... Tomáš |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Seš si jistý, že zakázal? (Lorrain - Mail - WWW) 31.08.2005, 23:32:46
Pokud to tvé dceři vyhovuje, nepleť se jim do toho. Jasně, je to hrozný...Vidíš servanou dceru, vnučku v prostředí, které sis nepředstavoval, ale je to jen a jen tvoje dcera, která se musí rozhodnout, co chce. A pokud chce toto, musíš se s tím smířit.
A k tomu zákazu....možná, že to ON ani nezakázal, jen se tvá dcera stydí přijít a tak je lehčí schovat se za zákaz..A jak už psala Johanka....je velmi málo žen, co si nechají zakazovat styk s rodinou. Tvoje dcera by si to určitě líbit nenechala.
velmi malo zen??? (Mrska - Mail - WWW) 01.09.2005, 05:47:31
si necha zakazat veci od manzela??? Copak nectete ty nekonecne clanky o tom co vsechno si nektere manzelky nechaji libit?? A jenom proto "aby byl doma pokoj". Samozrejme ze nejsou spokojene ale nechteji vyvolat hadky a problemy. Ja tuhle situaci nevidim vubec tak pohodove jako vy. Myslim ze by Tomas mohl kontaktovat dceru (aby o tom ten jeji nevedel) a zjistit jestli ji muze nejak pomoct. Treba to holka trpi jenom protoze nema kam jit. Stastna zrejme neni.
(Yta - Mail - WWW) 01.09.2005, 08:22:42
Myslim si, ze jedine, co muzete udelat, je dat sve dceri vedet, ze vzdy ma u Vas dvere otevrene. Nic vic se zrejme delat neda, i kdyz to urcite boli videt sveho potomka, jak si packa zivot.
Yto, to podepisuju ! (Wendy - Mail - WWW) 01.09.2005, 11:10:10
Nejhorší je, když troskotá dítě, čistě svoje problémy už nějak přežijeme. Není řeč o matce, asi už není. A jak píše mrska, spousta žen kvůli tomu, aby měly doma aspoň trochu klidu, obětují hodně. Odešly z domu, aby měly svoji rodinu a k té patří i manžel, nejen dítě. Musíte počkat, až se jí rozední - nebo až i ji ten vyděračský manžílek opustí ? Přes její nesouhlas vlak nejede...ale věřím, že nakonec i tenhle vláček dojede do stanice štěstí.
Tomáši, (hippie - Mail - WWW) 01.09.2005, 12:49:15
tohle je zkušenost, kterou si evidentně musí projít, v tom jí nezabráníš. Můžeš sice podle zákona o rodině soudně vymáhat styk s vnučkou, ale to vaše vztahy jenom zhorší. To, že se tvoje dcera takhle fatálně spletla při výběru partnera a navíc vrší další vztahové patologie mezi členy své rodiny (nové i původní)svědčí o tom, že to není zralá a vyrovnaná osobnost. Musí k tomu ale dojít sama a sama za pomoci nějaké terapie najít cestu, jak dozrát a se svými problémy se srovnat. Svědčí to i o problematickém vztahu k Tobě, jakkoli to nemusíš vidět. Nevím, jaká byla Vaše původní rodina, nepíšeš nic o její matce, ale tam jsou kořeny současného stavu. Budiž Ti útěchou, že lze dozrát i přes takovou zkušenost a že se to může jednou otočit. Můžeš se taky vcelku spolehnout na to, že tenhle vztah stejně dlouho trvat nebude, tohle nikdo dlouhodobě nevydrží. Ty pro zlepšení můžeš udělat jediné - dávat jí najevo svou lásku a otevřenou náruč, kdykoli to bude potřebovat (sám sebe se ptej, jestlis to tak vždy dělal, nebo jsi "miloval" jen pod podmínkou, že bude dcera splňovat Tvé představy a očekávání - to se děje neuvěřitelně často a ti rodiče si to vůbec neuvědomují!) A hlavně si uvědom, že vše, co nás v životě potkává, tu má svůj veliký smysl, a to, co se jeví jako průšvih a tragédie, můžeš po mnoha letech hodnotit jako velikou šanci k vlastnímu vývoji. Když tenhle základní princip pochopíš a přijmeš, zjistíš, že nakonec vždycky všecko dopadne "dobře". Hodně štěstí a trpělivosti.
Tome, (Inka - Mail - WWW) 01.09.2005, 13:11:24
vem to z té lepší stránky, važ si své dcery, že jsi jí vychoval a má takovou hrdost. Představ si, že bys je všechny živil, to by ten její od ní už nikdy neodešel, taky proč to by byl sám proti sobě, nebo by Ti denně chodila domů plakat a stejně by to neřešila. Ona si svůj život zvolila, je dospělá. Nech jí tohle nebude na dlouho a ona bude fest poučená na zbytek života. Veř mi co dobrého do dětí dáš, tak to tam prostě je, i když to tak občas nevypadá. Já bych jí určitě vyhledala a řekla jí, že její život respektuji i když s ním naprosto nesouhlasím a že jí mám moc ráda a pokud půjde do tuhého, tak jsi tu pro ní a její holčičku, že se má kam vrátit. Tohle je opravdu strašně důležité, znám to z vlastní zkušenosti.
Hrdost či falešná hrdost ( - Mail - WWW) 01.09.2005, 14:05:23
Nevím, ale možná Tvá dcera se pouze schovává za falešnou hrdost a bojí se manžela, Tebe, že Tě zklamala.... řešení situace..... Nevěřím, že po čtyřech letech ji ještě nespadly růžové brýlečky..... ale těžko se vlastnímu rodiči přiznává, že měl vlastně pravdu, že se cítí nešťastné a neví kudy kam... zřejmě nezbývá, jak bylo napsáno výše, nejen čekat s otevřenou náručí, ale toto bude nutno i říci, aby dcerka stále věděla, že tahle náruč v době největší nouze na ni čeká. A možná by pomohl i někdo zvenčí, kdo s Vámi oběma udržuje dobré vztahy..... Držím palečky, ať situace má šťastné vyřešení..... nekdy však bývá hodně zdlouhavé :((((.
Citim tu strasnou bezmoc (mila - Mail - WWW) 01.09.2005, 16:12:58
z Tvych radku.. Ale dcera je dospela a zodpovedna za to, co dela. A Ty muzes jen doufat, ze Tvoje vychova v ni neco zanechala, neco, co vas dva zase svede dohromady. Jakykoliv zasah z Tve strany je ted asi spatne.. Dala bych ji jenom najevo, ze ji mas porad stejne rad a NIC ji nevycitas.. A nechala bych to na ni..
chudak tatka (Jasmina - Mail - WWW) 01.09.2005, 17:08:28
Taky citim bezmoc jako mila a taky to ze dcera ma pouze a jen strach.
Hippie-vubec nemusi jit o nevyzralou a nevyrovnanou osobnost(tedy tu nevyzralost myslim podle pomyslnych meritek o nevyzralosti).Vubec nemusil byt problem doma v rodine. Ikdyz se o obetech manipulatoru casto pise,ze nemely optimalni detstvi-neni to pravidlo,a myslim ze matka s malym drobkem se necha zastrasit docela snadno. Tomasovi preji at dcera dostane odvahu se postavit manzelovi. Snad by stalo za to -jednou jim prispet pod podminkou,ze dcera s vnuckou bude moci prijet k tatovi alespon na vikend,-bez nej. A doma dceri rici,ze ma vzdy dvere otevrene a nejen to-pokusit se vyslechnout a ukazat ji-ze si zaslouzi lepsi zivot,ona i ta mala,hlavne jestli dcera chce pro tu malou lepsi zivot do budoucna..no proste pokusit se ji zpracovat aby se ev.uz nevratila ale to pouze v tom pripade-pokud se dcera manzela boji a pokud uz sama by si prala se ho zbavit. No-pokud ho ale miluje-pak holt si to bude musit prozit.
Tomáši (Wendy - Mail - WWW) 02.09.2005, 08:26:57
všichni zde píšou, že není možné aby tvoje dcera byla tak down, že by za čas neprohlédla nebo se nevzchopila k odporu - a za druhé, abys jí dával najevo, že má u tebe zázemí. A jsem přesvědčena, že tolik lidí, kteří už
určitě nějaké životní zkušenosti posbírali, se nemýlí... chce to čas, jako všechny rány osudu. Nebo na osud nevěříš ? Člověk dojde na nějaké rozcestí a vždy mívá možnost volby. Někdy zkrátka zvolí špatně,ale toto není nevratná nenapravitelná situace. Good luck ! A ozvi se.
(franta kuldanů - Mail - WWW) 02.09.2005, 13:06:14
Hm... A jak dopadla dceruška herečky Dvorské? Byl to tuším podobný případ.
|
Hlady neumrou, neboj, zvladnou to. To, jestli je to zivot, jaky chtela, a jestli ho chce zit naporad, to si musi uvedomit sama. Bud pripraven ji pomoci, az bude pripadne chtit situaci zmenit a nebude na to mit silu ani prostredky, ale k rozhodnuti musi dospet sama.