| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| REÁLNÉ ZAMYŠLENÍ, JAK SE POHODOVĚ ZABÍT |
Rubrika: [téma] "... a tak, když už se mi zdálo, že ustojím okolnosti s hlavou vztyčenou, rozbila mě moje banka. Jejich ranní telefonát, že jelikož nemám na účtu dostatek hotovosti, abych mohla uhradit splátku za auto, jsou nuceni mi naúčtovat penále – tenhle telefonát mi věru nálady nepřidal. Ach jo. Černé myšlenky si mi hlavou nehonily, ty přímo sprintovaly. Kdyby to všechno nakonec přemohlo takovou drsnou ženu jako jsem já, hodlám postupovat podle následujícího receptu na smrt..."
„Ano, přesně takhle začínal dopis, který jsem dostala od jedné přítelkyně. A pak už jen následoval níže psaný, detailně rozpracovaný návod, jak se poměrně úspěšně zprovodit ze světa... No, ale nevěřte všemu, co čtete, vždyť je to jen půvabná internetová poezie... Určitě někde je autor, který vyřešil svou tehdejší nepříjemnou situaci právě sepsáním tohoto kouzelného návodu. Budiž mu tedy země lehká, i když po ní ještě (jak pevně doufám) natvrdo šlape :-)))
1. Oběsím se doma na háku od lustru. (Bydlím-li sám, nezapomenu zavřít plyn a otevřít okno — kdo to má pak čuchat, po měsíci. Volím dostatečně dimenzovaný hák a lano, není nic horšího, než když se sebevražda promění na distorsi kotníku. Hubu si přelepím leukoplastí, abych nepoblil toho, kdo mě bude odřezávat). |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Konečně (šimona - Mail - WWW) 31.08.2005, 07:20:50
Kuchařka jako vyšitá - nemělo to být v jiné rubrice?
Hmm, se tomu smějete. (master - Mail - WWW) 31.08.2005, 08:48:45
V té úsměvně psané kuchařce mi však chybí ještě další možný způsob a tím je tutová otrava nějakou kyanidovou medicínou, bez možnosti záchrany pomocí vypumpování žaludku. Houby zavrhuji.
Když mi má 84letá matka v bytě upadla a zlomila si klíční kost a i jinak se potloukla, odvezli ji na 1 měsíc do nemocnice. Poté na další tři měsíce na LDNku a tam ji odnaučili i chodit. Doktorkou mi byl doporučen domov důchodců, kde se i v současné době nachází - sice relativně zdravá, ale skoro bezmocná. A teď to přijde. Chodím za ní 2x týdně a vždy mi přejde úsmev. A v tento moment vážně uvažuji o nějakém elegantním odchodu z tohoto světa v případě mé budoucí možné bezmocnosti. Je to logické, protože bych nechtěl být na obtíž ani manželce, ani rodině, lékařům či sestrám v nějakém ústavu. A dodnes lituju toho, že jsem si od odcházející Rudé armády nekoupil nějaký levný kvér, která to při odchodu prodávala za pár šupů. Teď jde jen o to, odhadnout ten správný moment, kdy už to nejde, ale kdy mám ještě sílu a kdy mohu bez třesoucí se ruky zmáčknout kohoutek... :-))) Ale zpět do reálu. Ještě je čas. To bylo jen takové malé zamyšlení nad růžovou budoucností.:-))
bod 5 prosím vynechat, (Inka - Mail - WWW) 31.08.2005, 11:12:53
denně pod tím Nuselákem chodím, nic moc, už jsem tu 3 skokany viděla, ale naštěstí jsem přišla až po skoku, byla to hrůza.
Neblázni Mastere, také myslím, že je prima umřít rychle a zdravej, vím co prožíváš, prodělala jsem to s tátou před časem, už jsem to tu popisovala v nějakém článku v srpnu, bude zase líp.
"Přejedu se vlakem" (aTeo ;) - Mail - WWW) 31.08.2005, 11:32:54
je hezká formulace. Poněkud schizofrenní... :)))
Jak správně poznamenal Master, chybí zde oblíbené sebe-travičské metody, případně předávkování čímkoliv. Jako originální metodu navrhuji rozpuštění hlavy v koncentrovaném peroxydu. Mnohé "blondýnky" na mě působí dojmem, jakoby se o chemickou sebevraždu pokusily... :o)
Ještě mne napadl jeden vynikající odchod. (master - Mail - WWW) 31.08.2005, 11:45:26
Ukopulovat se k smrti. Kopulovaná dáma by mne pak jen shodila a zavolala havrany. Na této příjemné variantě budu pracovat.
To master : (mamča - Mail - WWW) 31.08.2005, 12:09:52
Neblbni, až budeš zralej na penál, tak nebudeš mít k dispozici tělo, (zejména to vlastní) co by bylo schopno příslušného pohybu.
Ale myšlenka je to hezká a inspirativní.
master, hmmm (Wendy - Mail - WWW) 31.08.2005, 12:12:37
měli jsme v podobném zařízení babičku 2 roky. Všechny babičky tam byly personálu na obtíž. Rádi bychom si zaplatili něco luxusnějšího, kde si sakra za ty blbý prachy koupíš i trpělivost a úsměv sester. Že nebudou drbat na ošetřovně, ale třeba babkám číst červenou knihovnu, vyslechnou po desáté vyprávění o tom jak bylo když byly mladé a na výměně v Němcích a kdo že si asi vzal jejich slepice a králíky...Ale to co jsem tam viděla byl děs. Manžel mě musel krotit, po mém odchodu s výstupem by to odnesl kdo - bezmocná babička. Jen jednou jsem vytkla něco sestře, ta mě odkázala na doktora, tak jsem na ni vyjela, že to nebude zdravotním stavem. A příští návštěvu jsem si vyslechla, jak babička "zlobí". Škoda slov. No a nic lepšího k dispozici nebylo. V tomto oboru se asi podnikání nevyplácí...To bylo taky takové zamyšlení nad budoucností.
Wendy, (master - Mail - WWW) 31.08.2005, 12:38:18
tak v tomto smyslu, jak jsi psala, si zatím nemohu stěžovat. Ani babička. Sestry tam jsou hodné i když jim nečtou ani noviny. Je tam však pořádek, čistota a bábrlinka si nejvíc pochvaluje dobré jídlo, jaké neměla ani v nemocnici, ani v LDNce.
mamčo, (master - Mail - WWW) 31.08.2005, 12:51:11
a od čeho tu máme ty modré zázračné pilule? No? Ve vzdálených 99. letech se jich několik napapám, nechám "kolegu" i srdce řádně nabobtnat, ovšem potíž bude se sehnáním nějaké mladé dobrovolnice, ochotné kopulovat s třesoucím se kmetem. Když to však domyslím do konce, což je mým zvykem - domýšlet vše do všech detailů, problémy mohou mít ještě havrani, protože díky trčícímu a pilulemi povzbuzenému "kolegovi" nezavřou víko rakve. A lámat údy zesnulému je krajně neetické, že? Ledaže? Ledaže by mne položili na bok. Nebo - pohřeb v Austrálii na stojato... Ale ta dálka...
mastere, (aTeo ;) - Mail - WWW) 31.08.2005, 12:59:14
na pilulky, havrany a rakve zapomeň. Stačí jedna přerostlá kudlanka a slupne tě po akci i s "kolegou"... :)
Mně tu taky něco chybí (Míša - Mail - WWW) 31.08.2005, 14:08:19
A to podřezání žil. Prý se jedná o "příjemnou" smrt - i když tedy nechápu, kdo to mohl posoudit a předat tuhle informaci živým. Ale vzhledem k tomu, že si tenhle způsob smrti vybral Sokrates, což byl inteligentní člověk, tak bych do toho šla i já. Ale až někdy jindy, dneska mě to tu ještě baví :-)
mastere (děda - Mail - WWW) 31.08.2005, 14:36:08
až ti bude 99-už tvému "kolegovi"ani žádný pilule nepomůžou,takže si nemusíš dělat starosti s nějakou dobrovolnicí.
myslim (Alenka - Mail - WWW) 31.08.2005, 15:02:13
ze clovek nema pravo si brat vlastni zivot. Ovsem jsou situace....onehdy byl v televizi snimek, ze jeden pan se rozhodl, ze uz toho ma dost, mel nevylecitelnou nemoc, ktera mela jen progresovat. Vsechno domluveno legalne,i s lekari, rozloucil se jeste vecer pred sebevrazdou s rodinou, sli spolecne na veceri a pak si daL si na hlavu igelitovy pytlik a udusil se, Lekari mu vysvelili ze se jedna o velice kratkou dobu umirani. Ale kdyz se zabije mlady, zdravy clovek, tak to je nejaka uchylka podle mne. Tolik lidi bojuje o zivot v nemocnicich, v bolestech a prece kazdy den pro ne znamena hodne. Ziju uz dvacet let s Damoklovym mecem nad hlavou proti vsem predpokladum lekaru. A desne chci zit, mam tu dve deti......proto nemohu schvalovat zadnou sebevrazdu.
Alenko, máš pravdu (Míša - Mail - WWW) 31.08.2005, 15:18:39
život je ohromný dar, kterého si neumíme vážit. A vážit si jej začneme až v tom okamžiku, kdy je ohrožen. Ovšem tahle debata tady je myšlena velmi nevážně, pochubuju, že by si někdo z pisatelů přál vzít si dobrovolně život. A s velkou nadsázkou byl pravděpodobně - jak z formulace vyplývá - napsán i článeček.
Sokrates se asi otrávil číší bolehlavu (Míšo - Mail - WWW) 31.08.2005, 15:39:33
ale souhlasím s tebou, že smrt v teplé vodě podřezáním žil je asi bezbolestný odchod do mrákot. Volí ho často ženy. Chlapi se dost střílejí.Také smrt zmrznutím je prý nakonec lehká. Člověku je nakonec údajně teplo, teploučko. Ale to jen tak na okraj. Venku je léto.Jdeme k vodě.
tedy lidičkové... (aika - Mail - WWW) 31.08.2005, 18:54:07
po takovém návodu raději budu žít :-)) Šák ona si ta Zubatá přijde, až se jí bude chtít - tak ať se snaží, co bych jí pomáhala, že?:-))
Smrt kopulací (Aknela - Mail - WWW) 31.08.2005, 23:38:14
Mastere, jednou jsem slyšela o chlapíkovi, který se opravdu ukopuloval k smrti. Ale veselé to moc nebylo, hlavně pro tu dotyčnou, která mu v té chvíli asistovala.
Prý se jednalo o milenku a ti dva si to rozdávali v autě v garáži, jen taková rychlovka. Pán zexitoval při aktu a chudák milenka zůstala zaklesnutá pod ním v tom autě. Nepodařilo se jí dostat se ven, pán měl kolem sto kila a v autě se nedalo dost dobře pohybovat. Takhle je tam našla za dost hodin manželka. Pán jel do márnice a milenka do psychiatrické léčebny...ani se jí nedivím.:)
taky jsem verila (Mrska - Mail - WWW) 01.09.2005, 06:11:19
ze si Sokrates podrezal zily ve vane s teplou vodou. Pry je to prijemna smrt. A taky jsem nekde cetla ze z tech sebevrahu co prezili, vsichni do jednoho prohlasili ze (dejme tomu pri padani z mostu) si to rozmysleli. Uuuups, pro nektere bylo pozde.
Mluvime-li ale o stari a nevylecitelnych nemocech, hmmm, to je jina. Az bude muj kocourek tak nemocny ze by trpel, tak ho odnesu v naruci na uspavajici injekci. Bude v pohode, bude mit kolem sebe nas a v klidu usne. Mozna by bylo na case vymyslet podobne reseni pro lidi.
Aknela mi dala negativní příklad, Mrška inspiraci. (master - Mail - WWW) 01.09.2005, 09:45:30
Takže - eutanázie.
Nojo, ale to bychom museli volit takovou polit. stranu, která by ji prosadila a která tu zatím není. A to vůbec nemluvím o Karasovi a Karáskovi a o KDU jako celku. O pomalou a postupnou eutanázii se sice snaží všechny strany a to plíživým zvyšováním doby odchodu do důchodu, až se bude nakonec exitovat přímo na pracovištích. Nebo dalším řešením - důchod jen 5 let a pak se starej starouši... :-)))
hmmmm (Bagr - Mail - WWW) 01.09.2005, 11:28:07
Je tu jiný problém:
řekněme, že vaše žena je po autonehodě totální invalida a přeje si zemřít. Donesete jí z domu vaši pistoli?
Bagr - jiný problém (šimona - Mail - WWW) 01.09.2005, 13:51:58
Ten problém spíš vidím v tom, jestli by tu pistoli někdo přinesl pro mě. Představa toho, že budu bezmocná a na obtíž mě děsí už pár let.
původně lehkovážné téma - (nadja - Mail - WWW) 01.09.2005, 13:56:32
nás přivedlo ke smutné realitě: vzpomínám, jak mi párkrát moje máma říkala, že jestli se něčeho bojí, tak je to právě ta neschopnost, být na někoho totálně odkázaná. Nemoci to sama skončit. Ona byla vždy tak neskutečně životaschopná, tak báječná. Smrt ale měla ošklivou, doktoři mi řekli, že je hypochondr, že si vymýšlí. A přitom měla těžkou rakovinu, umírala v hrozných bolestech. Naštěstí to netrvalo dlouho. Ale pro ni ty tři měsíce musely být hrůzné.
dodnes jsem se s tím nevyrovnala. Vím, že za ty doktory já nemohu, tenkrát jsem udělala pak velkou scénu, ale nic jsem neřešila, jen jsem chtěla, aby jí ulevili... Ano, to je jedno jediný, čeho se taky bojím.
já myslím, že určité věci (Inka - Mail - WWW) 01.09.2005, 16:02:06
si člověk prožít prostě musí, aby tu něco pochopil. A věřím, že když se něčeho moc bojíš, tak na to stále myslíš až to prostě přitáhneš, zkus myslet jinak, jestli to má přijít, tak to jistě přijde a pak se s tím poperu, ale proč se děsit předem, něčeho smyšleného. Přítomnost je teď, tak nač si ji kazit depresivními myšlenkami. Berte život jako výzvu a postavte se skutečnostem postupně jak přicházejí. Naopak život je jediné co jsme dostali zadarmo a nemáme právo si ho brát a snad právě proto si ho často vůbec nevážíme, uvědomíme si to většinou až když jde do tuhého.
|