| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| BAVÍ VÁS TO DOMA? A PROČ? (PROČ ANO, PROČ NE?) |
Rubrika: [téma] „Co děláte pro to, abyste byli doma přitažliví? Samozřejmě, nikdo nemládneme, ale něco se přece jenom dělat dá.“ Napsala Evina v komentáři k Oldovu dotazu v poradně. A dále se zmiňuje o „úkazu zanedbaného českého taťky“, kterému leze z trenclí pivní bříško, návštěvu holiče považuje za zbytečnou rozmařilost, deodorat za blbost a pokud nejde zrovna do práce, tak si na sebe doma narve naprosto cokoli... Ano, a já se přidávám – je to takhle nejen u mužů – i plno žen doma nevypadá zrovna gejšovitě :-))).
„Domnívám se, že tahle věc spolehlivě zabíjí partnerskou erotiku. Co vy na to dámy? Půl týdne nošené spodní prádlo je, zdá se, v Čechách běžným standardem. Bohužel musím konstatovat, že všichni mladí muži, se kterými jsem kdysi chodila a i muži v mém okolí (ať již z původní rodiny nebo té později „vyvdané“) k tomu měli a mají sklony. Stejně tak to, že se partneři nikdy nepohádali, nepovažuju za klad, spíše naopak. Prostě neřešené záležitosti jenom zahnívají pod povrchem. Občas je přeci třeba konstruktivní hádkou vyčistit vzduch!“ Ano, s Evinými názory souhlasím – a co vy ostatní? Nebo snad myslíte, že to je či by mělo být jinak?
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Tak to já si měním kalhotky každej den! (aTeo ;) - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:47:04
(Desítka - pohárů - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:51:49
Teda tři dny mi spodky taky leckdy vydrží:) Ale je pravda, že v přítomnosti opačného pohlaví o sebe dbám asi tak dvojnásob....
(Desítka - pohárů - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:51:59
Teda tři dny mi spodky taky leckdy vydrží:) Ale je pravda, že v přítomnosti opačného pohlaví o sebe dbám asi tak dvojnásob....
No lidi jsou různí, (Inka - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:57:21
třeba si pěstují takzvaný ochranný filmík - bioobal, přes to ani bacily nelezou. Dnes ráno se tu kolega přiznal (sle jinak je to velmi čistotný kluk), že má doma bioatmsféru a to znamená, že z prachu jsou už chuchvalečky, které průvanem či rychlými kroky se odkutálí do koutků v bytě stranou hlavních silnic.
Umíte si představit dobu, (Wendy - Mail - WWW) 26.08.2005, 13:38:54
kdy se lidé nemyli a jen aristokracie ten puch přebíjela voňavkami ? A není to tak dávno, žil tak i slavný Ludvík XIV. Že dnes chlapi sami bydlící mají na podlaze bioatmosféru je sice smutné, ale důležitější je, jestli dodržují osobní hygienu. Je tak příjemné, když vás míjejí lidé a voní. Kdo se takhle prezentuje na veřejnosti, většinou na sebe dbá i doma. Mělo by to být samozřejmostí, že. Jinak text navozující tuto diskusiající zahrnuje hlavní problematiku - chlapi na sebe můžou kašlat, je to pohodlné a dá se to svalovat za legendu, že u nich přece na vzhledu nezáleží. Záleží, a to by ještě skoro každý chtěl krásnou štíhlou blondýnu. Ale my se taky nechceme dívat na zanedbanou trosku. ZAto doma nenosíme vytahané tepláky, pocintané triko a natáčky ve vlasech. Tak.
perfekt, souhlasím, taky to podepisuju (kiwi - Mail - WWW) 26.08.2005, 13:44:02
ale průsšvih je, že hodně mladejch, ještě doma u maminek, si zvyklo chodit ve vytahanym příjemnym triku, vytahanejch kalhotech, prostě pohodlíčko, pohodička.
No, máma to občas veme vidlema a vypere, ale opravdu znám (spíš neznám) málo lidiček, co doma na sebe dbaj. A pak najednou se odstěhujou, začnou žít svý životy ve dvou - a... :-)))
to nemusíte chodit tak daleko (Inka - Mail - WWW) 26.08.2005, 15:15:18
do historie, stačí jet v létě ve špičce v pražské tramvaji. Je to fakt síla. No já jsem na sebe vždycky dbala, móda a design jsou mým koníčkem. Doma jsem vždy čistá a upravená a celá moje rodina také. Dříve jsem chodila hodně v kalhotech, ale čím jsem starší asi ženštím, ale mám ráda sukně a dobře se v nich cítím, na doma mám takové dlouhé a se sexy tričkem a to má něco do sebe a pod tím jsem vždy naostro (miluju to uvolnění). Pravdou je, že jsem si tuhle v sobotu udělala takový "dětský den". Byla jsem doma sama, spala jsem do oběda, vzala jsem si kafe do postele, nečesala jsem se a nemyla, bylo to úžasný, nedej bože, že by někdo zazvonil!!! Ten by zíral!!! Je pravda, že mám také ráda voňavé a upravené mužské, je to moc příjemné.
Tento týden jsme měli v práci pohovory na nového kolegu. Zírala jsem v úžasu, jak se lidé nedokážou upravit a obléknout na pracovní pohovor na kterém jim jde o dost a dělají první dojem. Bylo to fakt šokující.
To jsou blaboly (MICHALA - Mail - WWW) 27.08.2005, 01:45:03
I kdyby zena chodila denne upravena,nalicena,sexy oblecena a i podvazky a poncosky nosila,bude okoukana jako ta v to obnosenem tricku.Muzoi nema chut furt na hovezi maso,zmeny i doma ,je zmena v zivote.KAZDY STEREOTYP JDE OBCAS NA ...
Já jsem proto, (Jelenka - Mail - WWW) 27.08.2005, 06:19:02
aby člověk alespoň doma směl a mohl žít ve "vytahaném tričku".
Je toho vic, (Vladimir - Mail - WWW) 27.08.2005, 08:10:41
co je treba pohlidat.V 90.letech jsme marne shaneli po obchodech i lekarnach hygienicke pomucky a prostredky, ktere jsou mnoho let standardnim, lehce dostupnym zbozim v US a verim, ze i v jinych zap.zemich byly.
Pri mych castych prac.cestach jsem nikdy neopomnel privezt vyrobky manzelciny oblibene znacky. Az po mnoha letech prvni vlastovkou byla firma Chilly Intima, Ten dotek edt, edp, nebo cisteho parfemu by mela byt jen ta tresnicka na dortu.Deodorant pod pazi beru jako samozrejmost stejne tak, jako hygienu ustni. Ale abych nebyl tak "sterilni" :) . tak bych se rad zminil. Rozhovor dvou studentek ve vlaku, asi tak pred triceti lety.Jedna rika: ,,Spravny chlap ma smrdet potem a močí ". A perlicka nakonec. Jednou mi muj kamarad oznamil, ze ze vseho nejvic ho vzrusuji vytahane teplaky na zenskym tele. Tak vidite. ...lideee sooo ruuuzneee... :)
(anquetil - Mail - WWW) 27.08.2005, 09:13:07
Kámoš dává k lepšímu, že jeho manželka si ji nesmí 3 dny umývat, aby měla ten správný "šmak"...
(Kamila - Mail - WWW) 28.08.2005, 08:53:17
Když ono je "vytahané tričko" a "vytahané tričko"....chci tím říct, že pokud je mi starší vytahané triko pohodlné a manželovi nevadí, tak ok - ale můžu k tomu mít třeba moderní tepláky nebo něco co se druhému líbí, upravené vlasy a tak... Jde o to, že asi jsou určité hranice, které už pak vypovídají o tom, že je vám ten druhej prostě ukradenej...
jenomže.. (Aika - Mail - WWW) 28.08.2005, 15:36:53
ono všechno má svá pro a proti.. spodní prádlo má u nás denně čistý celá rodina.. ale.. nejni nadto, si po hektickým týdnu natáhnout pohodlné gatě na gumu, vytahaný triko, nepatlat šminky (já takhle spolehlivě děsím sousedstvo :))), nestříkat vůně a vůbec - bejt zase člověkem.... Představa, že to, co provádím v týdnu - deodorant, parfém, šminky, "kancelářský vohoz" - musím praktikovat i o víkendu, mě děsí.. takže.. pokud jsem jenom a pouze doma -preferuji účes vstanu-jdu a pohodlí :-)))
To je ono. (Jelenka - Mail - WWW) 28.08.2005, 17:28:05
Žádný obecně platný předpis NEEXISTUJE. Záleží jen na názoru jedince. Důležité je, aby doma žil bez stresu a křeče.
Pokud je jeho záliba se upravovat a vonět - nechť to dělá. Pokud ho to zatěžuje - nechť to nedělá. Někomu je třeba zápach deodorantů odporný. Už Božena Němcová říkala: "Komu kdo miloučký - i nemyt hezoučký." Jedná známá zase říkala, že správný "sexy chlap" je "malý, tlustý, holohlavý - a musí smrdět" a opravdu si takové typy vybírala.
Není to jen o přitzažlivosti a odpudivosti opačného pohlaví, (anquetil - Mail - WWW) 28.08.2005, 20:40:32
každý člověk by měl na sebe dbát a být čistý, upravený a oblečený v čisté, byť domácké oblečení, i když zrovna není partner nablízku. Už sám kvůli sobě, své příjemné náladě, dobrému rozpoložení i vlastnímu sebevědomí...
Neprehanet to zadnym smerem :) (Johanka - Mail - WWW) 28.08.2005, 21:22:27
Ahoj,
ja to resim tak, ze delam veci, ktere me nijak nezatizi a partnera potesi. Napriklad kdybych se mela malovat nebo nejak casto si holit nohy (to delam sem tam), je to prace navic s neprilis velkym efektem, ktera by me nebavila, ale nosit doma sukne, saty a hezky pradlo a pekne si umyt vlasy, to zadna prace navic neni, partnerovi se to libi a mne taky. Nemam rada takove ty myty, ze hezke pradlo je nepohodlne, neni to pravda. Stejne tak ostatni obleceni - vzdy lze nalezt neco, co se partnerovi libi a nositele neomezuje, jen to chce nebyt liny/a a neuhnit u teplaku a vytahanych bombardaku :) A to, ze clovek se do prace nafinti a doma je jak hadrar, mi prijde jako vrchol neucty k partnerovi; chapu, ze nektere profese vyzaduji, aby clovek vypadal jak ze skatulky, a doma si pak chce odpocinout, ale precejenom i to uvolneni lze provest mnoha ruznymi zpusoby.
Jo,..damy :) (Vladimir - Mail - WWW) 28.08.2005, 22:07:08
Kdybyste vedely, co dokaze reakce umele hmoty, obsazene v mnoha svrscich, a natural lidskeho podpazniho potu....hmmm, to je nekdy na hozeni tycky. V tramvaji, v letnich mesicich...A nektere damy jsou tak nechutne, ze si na svrsek nastrikaji intimspray - Polaci jsou mistri v michani essenci, heheh...
To uz pak opravdu nemuzu. Jesteze nejsem na MHD zavisly ;)
Vláďo!!!! Jo jo jo, přesně!!! (NČ - Mail - WWW) 29.08.2005, 07:30:05
To sou ty kastrující chvíle,
nesrovnatelně efektivnější než deset skalpelů!
No je to hlavně o osobní hygieně (Wendy - Mail - WWW) 29.08.2005, 09:17:19
já taky doma nosím manželovy trika a o víkendu se na chalupě nelíčím. Ale pohodlný domácí oděv nemusí být hnusný. Souhlasím např. s inkou, to je to pravé ořechové...
Psal jsem to proto, (Vladimir - Mail - WWW) 29.08.2005, 14:11:32
abyste jednim smahem neodsoudily podpazni deodorant.Vyrabeji se i opravdu dobre, bez prisad vonnych latek,...proste obycejny jednoduchy pomocnik, stejne dulezity jako treba pasta na zuby.
Wendy, pises , ze je to hlavne o osobni hygiene a pak se zminujes o obleceni tveho manzela a licidlech. Nejak mi utekla souvislost.
Jó, Hollywood (Regina - Mail - WWW) 29.08.2005, 16:05:13
Tam choíjó i do postele nalíčené!To se mi stalo jednou, že jsem se prostě nestihla odlíčit(tak maximálně 4xza 10 let:-)),páč jsem to společensky přehnala. Ráno jsem nemohla rozlepit oči, jak jsem měla šílenou alergickou reakci na zbytky šminek a hm, vodky, šampaňského....
Doma chodím oblečená tak, abych si v tom mohla dovolit přiímat i nezvané a nečekané návštěvy.Straním se zašívaných, vyrudlých a velmi obnošených věcí včetně pantoflí. V jedné knize od Sue Townsendové Coventry utíkej píše hlavní hrdinka o rodině, kde paní doktorka profesorka a bůhvícoještě chodila doma zásadně nahá:-)))
Mnó, já bych to tak neviděl. (hippie - Mail - WWW) 29.08.2005, 16:28:45
Pokud netrpíte nějakou metabolickou poruchou, stačí se prostě mýt a nenosit špinavý hadry. Voňavky a deodoranty jsou hnus, který mi nesmí do baráku. Nejhezčí vůně je vůně čistého těla nenasmraděného ničím. Ale klidně to těm výrobcům parfémů žerte, že se bez toho nedá žít :-)))) Nic takového jsem já ani moje partnerky nikdy nepoužívali, přesto jsme si vždycky voněli. Stačí nebýt prase. A doma si můžu nosit klidně vytahané tričko. A moje přítelkyně taky. Je sexy i v pytli od brambor, tak proč by měla doma nosit kostým????
Ale já jsem jinej živočišnej druh než většina z vás - podle mě totiž kvádro a kravata patří na svatbu (a to ještě ne na každou) a na funus, případně k tanci (standard, latina - což už si ovšem dnes nikde nezatančíte).
hippie - máš naprostou pravdu. (kiwi - Mail - WWW) 29.08.2005, 16:37:04
Ale to je tak se vším - reklama velkých trustů nás tolik masíruje, že je plno věcí, kterým lidé už dnes nejen věří, ale na které by přísahali :-)). Například pleny: pokud se musely prát a žehlit (desinfekce bez desinfečních sajrajtů), tak byly děti bez vyrážek a nejpozději v roce a půl bez plen. Nyní koncerny, které papírové pleny vyrábějí, by nejraději prosadily pleny ještě do první třídy :-). Pochopitelně, když dítě potřebuje pleny jen 1,5 roku nebo 4 roky - to už je pěkný finanční rozdíl, ne? A tak se říká: nechte je... oni si na to přijdou sami... Je ale hrozné, když vidíte 3 - 4 leté dítě s rancem mezi nohama. Ale všimněte si, i u nás už v reklamách běhají s plenkami děti, které by je dávno nemusely. Prostě: vyrobit a prodat jeden nočník je méně výnosné, než vyrobit a hlavně prodávat plínky o rok či více...
Prodávají se už polštářky na p*dění, za chvíli budou pampersky pro pobyt u počítače... proč byste vstávali? Stačí po šichtě pak přebalit, vzít si night-pampers, připadně erotic-pampers :-))) Jo,už se na to těším
100% souhlasím s Hippie (Jelenka - Mail - WWW) 29.08.2005, 17:01:36
Deodoranty nesnáším. Určitě stačí mýdlo a pasta na zuby (+vyprané prádlo).
Bez deodorantu (Kamila - Mail - WWW) 29.08.2005, 18:16:06
nemůžu žít, když to přeženu... a teď mne kamenujte....prostě smrdím sama sobě a to za chvíli po osprchování....
tedy Hippie :)))) (Aika - Mail - WWW) 29.08.2005, 18:56:25
super! :-))) futurismus - to je ale děsná představa, nemyslíš ?.-)) Mno.. můj náZor - jasně, osobní hygiena.. kdo rád deodoranty a parfémy - prosím, ale uZnejte, že každé tělo si aspoň na chvíli potřebuje od těch "sajrajtů" odpočinout... pak se divíme.. že jsme marod, alergičtí, atd . atd... prostě - všeho s mírou :))) ( Mírou? :-))
Deodoranty (Aknela - Mail - WWW) 30.08.2005, 04:41:19
Švagr žije už léta v Japonsku a tvrdí, že většina Japonců deodoranty nepoužívá a když ho někdy vidí v bazénu jak se tím patlá, tak si ťukají na čelo.
A přitom jde o jeden z nejčistotnějších národů. Ale rozdíl je v tom, že oni se ve sprše totálně vydrhnou, pak se naloží do vany (nemytý člověk ve vaně je podle nich barbarství). No a po téhle proceduře prý fakt nepotřebují žádné deodoranty.
(kokeš - Mail - WWW) 30.08.2005, 07:22:26
Souhlasím se všemi, kterým moc nevoní chemie, kterou na sebe v hojné míře ženy (ale bohužel i muži) cákají. A troufám si říct, že chemicky ošetřená žena ala ruská báryšňa (a že jich je) dokáže mnohdy potravě ukázat zpět cestu jícnem daleko spolehlivěji, než odkrytá žumpa.
Tzv. konstruktivní hádky (kokeš - Mail - WWW) 30.08.2005, 07:26:35
beru jako velmi velkou nadsázku. Všichni víme, že něco podobného neexistuje. Účelem hádky je přece vítězství za každou cenu a ponížení protivníka. I kdyby se na něj měl vytáhnout "prohřešek" roky starý a s tématem hádky naprosto nesouvisející.
Šla řeč o tom Vlaďo, (Wendy - Mail - WWW) 30.08.2005, 07:58:10
že jsou dvě roviny "domácího pohodlíčka". Můžu mít vytahané měkoučké triko a nenamalované oči, ale člověk by měl být čistotný víš? Musím se vysprchovat a čistit si zuby a dělat všechny ty samozřejmosti. Neodkládat s vycházkovým oblekem a dokonalým účesem i jiné věci.Toť vše. Aby to nebylo jako u těch studentek které jsi citoval, že správný chlap má smrdět. Myslím, že nemusí....
Zásadní omyl Kokeši (Evina - Mail - WWW) 30.08.2005, 12:26:29
protože to co popisuješ je typická destruktivní hádka, nikoli konstruktivní. Ta právě zbraně, které popisuješ, zásadně nepoužívá. Máš se ještě opravdu co učit.
Jo Evino (Kamila - Mail - WWW) 30.08.2005, 12:56:57
přesně tak, kokeš vůbec neví o čem mluví, bohužel.... a poslouchej, kokši jeden, nech si od cesty úvodníky typu "všichni víme".....
Ono to vse nejak dopadne, (Vladimir - Mail - WWW) 31.08.2005, 06:06:40
treba to bude nejak podobne, jako holeni pod pazi a jinych casti na zenskem tele. Jeste nedavno to byly spise vyjimky, nez pravidlo.Taky chapu, ze takova petistovka za kvalitni vyrobek,ktery hlavne neuskodi, ale pomuze,se muze nekomu zdat prilis.
Ale presvedcovat vas nebudu. Ten, kdo nechce vedet, bude za kazdou cenu obhajovat sve a tvrdit, ze nikomu v tramvaji nesmrdi.Kdyby clovek nevymyslel a nasledne nenosil vyrobky z umele hmoty, nebylo by treba deodorantu.Rec neni odeodorantech s primesi parfemu, ale cistych-bez essenci. ....hrach na stenu..... P.S. noseni pytlu od brambor nema s osobni hygienou az tak moc do cineni.Noste si co chcete, ale ukazte svetu, ze Cesky v tramvaji nesmrdi.Podotykam, ze mohou taky smrdet pouzivanim odpornych parfemu, ci intimspray...dost spatny navyk z dob bolsevika.
Evina, Kamila (Eva - Mail - WWW) 31.08.2005, 14:12:21
Mluvíte mi z duše :-) V destruktivních hádkách jsem vyrostla a nebylo to vůbec příjemné. Brr. S manželem se občas taky dohadujeme, ale je to bez vzájemného urážení.
Jsem prase (Nofnak - Mail - WWW) 19.09.2005, 17:19:16
A to dosti velké. Můj byt je v jednu chvilku jako klícka, ale vydrží tak opravdu jenom chvilku.
Ale půl týdne nošené spodky, tak silnou vůli nemám. Stejně tak jako nesnesu špinavé části bytu, kde to zavání potenciální infekcí (WC, kuchyň, nádobí).
to jo,ale (whatewa - Mail - WWW) 04.10.2005, 23:56:48
pekne obleceni na me vydrzi asi tak 5 minut-nez zacnu cistit troubu,umyvat podlahu,nez si moje dcera o me utre pusu po jidle...to abych se prevlekala v jednom kusu(po-klusu).....
|