[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
MALÉ ZAMYŠLENÍ NAD ŽENSKOU AGRESIVITOU A EUNUCHY
Rubrika: [téma]

Prosím o shovívavost, přeci jenom jde o mé první rádoby filozofické vyjádření pocitů, názorů o mužskoženském světě. Občas mě napadá, kam jsme se s tou emancipací, bojem za práva žen, rovnými příležitostmi, otcovskou mateřskou dovolenou, ženami na pozicích manažerek, političek a jiných časově a stresově náročných pozicích; domácnosti, které velí silná ženská ruka a uťápnutý otec utírá prach a chodí s odpadky, kam jsme dospěli?


     Nedostatek maskuliních vzorů a maskuliní odvahy k expanzi vede k vymírání mužů a vzniká nový živočišný druh eunuchoidní jedinec, jehož mužství tleje a vymírá (stejně tak ovšem iženství). Některé současné ženy, tvářící se, že vše dokážou samy, bez pomoci mužů a mužské a ženské práce že neexistují, mě děsí.


Vidím rozdíly mezi ženami a muži... v prožívání, ve způsobu uvažování, v jednání, řešení problémů... a díky Bohu za to!! Když už si nevím rady, kamarád přijde s naprosto elegantním řešením dané situace, na které bych já sama se svým ženským mozkem v životě nepřišla.


     Roste ženská agresivita a setkání s agresivní ženou je velmi hrůzná zkušenost. Určitá agrese je určitě potřebná právě v politice a na vedoucích místech; ale zatímco muž agresivitu pro boj s druhými muži v sobě má přirozeně, ženy ji mají pro ochranu svých dětí (což je v pořádku), ale používat ji v zaměstnání a hlavně ve vztahu k mužům? (ženské politické debaty… při nich mi běhá mráz po zádech). Jak se ve světě, kde jsou muži přebíjeni paženami (které už na nich nejsou ekonomicky závislé), mužům asi žije? Spíš přežívá... Špatně se pak k takovým „chlapcům“ vzhlíží... Chlapi opravdu vymírají, již teď jsou ohroženým druhem.


    Byla jsem dotázána, co by se stalo, kdyby muži vymřeli. Před očima mi vyvstal obraz zubožené země, kdy se ženy navzájem pobily a lidstvo vymřelo. Neumím si představit, že bychom žily pospolu v idylickém souznění, jako v Ráji. Ženy dovedou zázraky při podpoře muže, při jeho osobnostním růstu, ale naopak umí nepředstavitelné i při jeho ušlapávání a kastraci… a umí to efektivně. Proto prosím nás ženy, buďme ženami se svými kouzelnými, nechutně ženskými vlastnostmi, slabůstkami, a hlavně matkami a partnerkami po boku svého partnera – ne jeho vládkyně (samozřejmě jsou chvilky.. ;o), buďme milujícími matkami svých dětí, s radostí jim utírejme zadečky, později vyslechněme jejich starosti, nejistoty...


     A muže prosím, aby si nás hýčkali a probouzeli v nás pocit ženství (který je mimochodem v ČR dost opomíjen a ubíjen); ano, přidržte nám dveře, buďte pozorní, nechte nás vzlykat nad sentimentálním filmem, sledovat přihlouplé seriály, povídat dlouze s kamarádkami nad šálkem kávy, pomozte nám s nákupem, milujte naše ženské slabůstky, sněte o nás... chceme být zbožňovány.


     Hmm.. tak ještě před rokem bych nevěřila, že můžu někdy mít takové názory a navíc je někde veřejně vystavit. Nu, s mým názorem můžete nesouhlasit, kdo ví, jak budu smýšlet sama za půl roku.  Hloupé mi přijde, že zatím mám sama sklony k ubíjení mužskosti; chudáci, co si mí partneři museli asi protrpět... (a myslím, že jsem v tom byla vážně dobrá). :-)))


ALOE, Praha

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Aloe Praho, (NČ - Mail - WWW) 25.08.2005, 06:30:28
jojojo, moc pěkný! Konečně! Dík!
Myslím ale, že si to tady pěkně schytáš :-(

NČ, (Sisi - Mail - WWW) 25.08.2005, 07:05:12
...ale neschytá... je to názor! Určitě slouží k vyprovokování! A když to beru takhle...
Jediné, co mi na tom vadí, je to, že ten, kdo článek napsal, si osobuje právo mluvit za všechny ženy - viz např. předposlední odstavec "všechny chceme" - já to třeba vidím přesně opačně :-)...
Nechci utírat zadečky, nechci koukat na sentimentální filmy, nechci popírat svoje pracovní schopnosti, pouze blýskat domácnost, šimrat mužíčkovo ego, ale také nechci vládnout muži a kastrovat ho :-) - považuji ho za rovnocenného partnera... myslím, že takových je nás taky hodně, paní Aloe!

(Lucie - Mail - WWW) 25.08.2005, 07:08:35
Pomozte nám s NAŠÍM společným nákupem!

Jinak jsem ještě v životě neviděla chlapa, který by dělal doma všechny domácí práce, buď to u kamarádů a kamarádek jede více méně napůl (to více pro tu holku) nebo je na to úplně sama. Nemám strach, že by si chlapi nechali něco líbit.

Taky tenhle strach nemám (Wendy - Mail - WWW) 25.08.2005, 07:36:10
domácnosti jedou setrvačností z dob, kdy ženská byla doma a nechodila do práce, ale to víme. Dřív byl chlap živitel. Dnes už to nemusí být pravda. Dřív postavil dům. Dnes už nemusí. A tak dál. Co mu zbývá ? Víte, že klasické sporty vznikaly v dobách, kdy muži mohli přestat chodit na lov ? A pamatujete na situaci v Knoflíkářích : " Neplatíš, tak nepřepínej". Je to těžký, dámy a pánové. Mužská psychika je tak křehká. Nejsem příznivkyní velké emancipace, líbila by se mi vyváženost...pěkný den.

To jo, (NČ - Mail - WWW) 25.08.2005, 08:19:10
ale i při tý emancipaci je přeci bezva:
si ženu hýčkat,
podržet jí (dveře),
nenechat nosit tašky,
nechat ji hodiny krafat s kámoškama (to je přímo skvělý!!! mám tím pádem čas pro sebe a svý kámoše),
nechat ji hodiny koukat na seriály (taky skvělý!!! mám čas pro sebe).
Je to prostě bezva, mít vedle sebe ŽENU.


ALOE: (bobeš - Mail - WWW) 25.08.2005, 08:37:02
Velmi pravdivý článek, ale špatně nasměrovaný. Zdejší dámy se svých kastrujících skalpelů nevzdají jen tak:-) Ty, které by to ocenily, sem nechodí.

Jo,asi jako Wendy (Jasmina - Mail - WWW) 25.08.2005, 08:45:39
take jsem pro tu vyvazenost.
nakonec-vubec do lasky nepatri nejake ponizovani,ani ze stran zen a ani ze stran muzu.
Pripada mi hloupe,kdyz si muz neumi slozit ani kalhoty ci odnest ponozky do pradelniho kose,zaroven vsak netreba aby muz smejcil s prachovkou.
ja jsem nejaky cas doma,jak byvaly zeny drive,tudiz je jasne ze nevyzaduji po manzelovi aby pripravil veceri ci umyl nadobi,vychova deti je muj ukol za podpory muze,tudiz vysledky materske cinnosti uvidim za par let.
Muzi to delavali casto tak,ze si vybirali manzelku ani ne podle vzplanute lasky ale podle jejich kvalit co se tyce zabezpeceni rodinneho hnizda.
Dnes jsou zeny,co delaji velkou karieru a myslim si ze na to maji pravo,kdyz na to maji schopnosti-pak by ale meli pocitat s muzem,ktery zabezpeci rodinne hnizdo-jsou taci muzi.Blby je,ze se jim nekdy posmivaji samotni muzi,blbejsi je ze se jim posmivaji nekdy i vlastni manzelky.
Ale ruku na srdce-delavali to a jeste delaji i muzi,co sve zeny doma ponizuji i silou.
Takze jestli ted vymira musztvi-je to jen vymena roli.
Zrovna tak jako pomala ale jista dominace barevnych ras-vse co se vraci individualnimu cloveku-se vraci i cele spolecnosti.
Kdyby bili nerujnovali cerny kontinent aj.-nebyl by dnes rasismus a nebyla by ani prilezitost aby nam to dnes kdokoliv z jine rasy dal radne "ochutnat"
Kdyby zeny nebyvaly ponizovany-nejen doma ale i ve spolecnosti-nebyl by dnes feminismus ktery pomalu ale jiste nabyva moci.
Takze ja ty muze zase kdovi jak nelituji.
Kdo ma sebeuctu-ovladat se nenecha.
Ale sebeuctu muze ziskat kazdy,chce to jen odvahu.

(Gréta - Mail - WWW) 25.08.2005, 09:34:44
Věřím tomu, že ideálem pro člověka je rozvíjet všechny své stránky, mužské i ženské v sobě. A ne se rochnit v tom "já jsem žena, tak co po mně chceš!"
Leckdy něžná žena překvapí tím, jak ráda řídí auto, nebo muž tím, jak moc se chce starat o děti. Toto se mi líbí, znamená to, že to lidé jsou přirození a dělají, co chtějí a potřebují. Ne to, co jim určuje společnost jako vhodné pro jejich pohlaví.
Proč bych já měla kafrat s kamarádkama, když se radši zavřu u počítače? A proč by muž měl doma přidělávat poličky, když báječně vaří nebo si hraje s dětmi? Nevěřím na mužské a ženské práce a myslím, že ženy patří do politiky stejně jako muži. Copak ženy rozhodují o tolik hůře o našich společných penězích? Ne, bohužel asi tak stejně špatně jako muži:-(((((

Proč ale vo tom dlouze psát? (NČ - Mail - WWW) 25.08.2005, 09:35:18
Ať si každej chlap vybere babu, která má vlastnosti podle jeho představ. A ať si každá baba vybere partnera též podle svejch představ vo životě.
To, že např. já preferuju VŽDYCKY ŽENU se vším, co k tomu patří, a chci ji hýčkat, to přeci neznamená, že ta "superemancipovaná" žena je univerzálně nepoužitelná. Jistěže je, ne ale pro mě.
No a já jsem zase nepoužitelnej pro ženu, která např. je schopná prožít bezva sex jedině, když ji mužskej předtím namlátí, protože teprve tím ji ujistí jednak vo svý lásce a druhak vo tom, že von je vopravdovej chlap.

Já myslím, že problém je jedině v tom, že potenciální partneři si včas vzájemně ty svý představy vo životě nesdělej a taky si vzájemně včas neslučitelnost buď neuvědoměj, nebo, a to je nejhorší, nepřipustěj s tím, že "já ho, nebo já ji, změním". Nebo snad věřej, že je změní láska???? :-)))))


Souhlasím s Tebou Aloe, (Inka - Mail - WWW) 25.08.2005, 09:53:52
stále více a silněji cítím (asi tím čím jsem starší), jak jsme si tou emancipací naškodily, bohužel jsem také samostatná žena, sama se žívící, vychovala jsem své děti, řídící auto, vše si sama opravující, chodící do práce, učící se řeči, abych stačila době a jejím požadavkům, udržující chod domácnost...Ano stále víc cítím, jak bych se vrátila domů, pekla bych buchty, zavařovala, měla čas na svého muže, na domácnost, na zahrádku, na lidi okolo sebe, na svou ženskost... život žijeme strašně rychle a ne moc kvalitně. Z toho myslím pramení ta agresivita. A vidím to nejen na sobě, ale i na svých známých. Ano chtěla bych být hýčkána mužem a vědět, že se o mně postará. Občas se ze všeho jak se snažím stíhat (a že jsem dost rychlá holka) cítím děsně unavená (dnes obzvláště). Ale život si děláme sami, tak není na co si stěžovat, je to jen takový povzdechnutí.

Velmi pekne (dexx - Mail - WWW) 25.08.2005, 09:56:42
Clanek se mi velmi libi a jsem rad, ze ho psala zena (aspon doufam ;-).

A pro ty ostatni zeny, co to tak neciti (sisi): Pojdme kazdy delat to, co je nam vlastni. Agresivita (dozajista v jistem smyslu nezbytna v prosazeni) je ta vlastnost, kterou na zenach nemusim.
Co na tom zeny mate srovnavat se s nami:
Objektivni fakta:
Sport - zkusme porovnat vysledky napr. atletickych, plaveckych cyklistickych, sachovych, billardovych ..... disciplin. Slo by zavodit dohromady?!, coz by byla nutnost pro srovnani....
Armada - objektivni vyzkum USARMY tvrdi, ze jen 20% nejlepsich zen je lepsich nez 20% nejhorsich muzu.....
Veda - projdeme si vedecky pokrok posledni doby (volam slava Marie-Curie)

Lidi (muzi a zeny) nesoutezme a nebojujme spolu. Rikejte nam, ze jsme lepsi v techto v soucasnem svete do oci bijicich veci (coz opravdu jsme) a my vam budem rikat, ze jste krasnejsi, citlivejsi a bez vas a vasi zenske jemnosti a materske lasky bysme z toho naseho ditete vychovali agresivniho necitu... (mozna prehanim, ale jiste se da pochopit myslenka)

Nebude to takhle lepsi?

Dexxi, (Sisi - Mail - WWW) 25.08.2005, 10:05:35
nerozumím větě "co ženy mají z toho, srovnávat se s muži". Já se s muži nesrovnávám, snažím se být svá - v něčem jsem horší, v něčem lepší, ale snažím se žít podle svého přesvědčení a svých schopností :-). Proto jsem si také vybrala spíš muže domácího typu, který má vztah k domovu a rád ho opečovává - prostě jsem se taková, jako by spousta mužů od ženy vyžadovala, nenarodila :-). Proč se někoho snažit násilím lámat a používat fráze typu: ty, jako žena bys měla... a ty, jako muž, bys měl... jinak jsi špatná/ý?
Nádherně to popsala Gréta, přesně takhle to vidím.

dexxx (Jasmina - Mail - WWW) 25.08.2005, 10:20:14
Vis co je potencionalnich vedcu,o kterych nevime-protoze nemaji sve zazemi?
Nebyly tu dva clanky o Einsteinovi a jeho manzelce?
Spoluprace--proto jsme odlisni,abychom spolupracovali a ne se sebou bojovali,kdo je lepsi.
Kdyz ty zeny v armade nestoji za nic-proc je tedy armada bere?
To mi nedava logiku,ze by zase to zatlacovani zeny k plotne?

Aloe, mně se tvůj článek líbil (Míša - Mail - WWW) 25.08.2005, 10:48:07
Ne, že bych dnešní muže nějak litovala, tak daleko zase nejdu, ale jinak s tebou víceméně souhlasím. Ano, já chci být hýčkána, zbožňována, opečovávána. Moc to chci! Bohužel, praxe je taková, že když mi manžel podrží dveře, tak mě to šokuje, říkám si: co se mu stalo? :-)) A když mi například bere z ruky tašku, říkám mu: nech to, vždyť není těžká. Tak nějak se prostě snažím cítit soběstačně a nechci žádných úlev jen proto, že jsem žena, ale na druhou stranu bych zase chtěla být tou křehkou ženštinou. Co z toho vyplývá? To, co tvrdí většina mužů - ženská vlastně neví, co chce!

No to je sranda: (aTeo ;) - Mail - WWW) 25.08.2005, 11:20:54
"... eunuchoidní jedinec, jehož mužství tleje a vymírá" :o)))
Asi bys měla změnit prostředí a zejména samce, jimiž se obklopuješ(?)

Milý bobeši (Wendy - Mail - WWW) 25.08.2005, 11:50:04
Možná každá normální ženská touží po muži, kterého by mohla nejen milovat, ale si ho vážit. Ráda poslechnu muže, který se bude jako muž chovat, když si to zaslouží, bude mojí oporou...bude i přirozenou autoritou. Pryč s modrými punčochami ! Chlapi pochlapte se, bez mlácení ženských.

Wendy (Kamila - Mail - WWW) 25.08.2005, 13:37:03
opět super, jako vždycky se pod Tvoje příspěvky můžu podepsat :) hezký den!

Wendy, (Sisi - Mail - WWW) 25.08.2005, 13:43:26
a já, jak opět vidím, nejsem normální ženská, jdu zpytovat svědomí a stydět se :-).

Sisi (Kamila - Mail - WWW) 25.08.2005, 14:18:31
ale to přeci není pravda, nikam nechoď, tady je dobře :))).... je to o tom, že zkrátka když si ti dva sednou, je všechno v pořádku, no ne?...mimochodem - pokud ses ozvala po Wendiným příspěvku - ty si svého muže nevážíš? Nikdo přeci nenapsal, že si lze vážit jen chlapa, který doma bouchne pěstí do stolu...? :)

(Gábina - Mail - WWW) 25.08.2005, 15:51:14
My to doma máme zařízené tak, že uklízím, peru a žehlím (+ pár dalších drobností) a manžel vaří, nakupuje(zcela sám - dokonce si nepřeje, abych s ním na nákupy chodila) a zařizuje různé opravy a všechny věci kolem techniky jako je počítač apod. Myslím, že to máme rozdělené spravedlivě a hlavně tak, že to každému z nás vyhovuje. Já třeba nesnáším nakupování potravin a on zase neumí tak dobře uklidit jako já. Bereme se jako rovnoprávní partneři a je nám tak moc dobře. Ovšem je otázka, kolik mužů v české společnosti je takových jako ten můj. Jak tak koukám kolem sebe, tak snad nukoho jako je můj muž neznám.

(Gréta - Mail - WWW) 25.08.2005, 16:10:59
My to máme jako u Gábiny - přesně stejně rozděleno. Nelíbí se mi přístup: "žena dělá ženské práce a muž jí podrží dveře". Jestli tedy ta žena vaří, pere, uklízí denně několik hodin a muž jednou ročně něco v domácnosti opraví, je to dost nevyvážené. Z takové domácnosti bych se odhlásila :-). Ale nikomu to neberu.

Ještě nechápu, co to znamená "superemancipovaná žena". To taky není nic konkrétního! Asi je to představa ženy, co dělá vše přesně naopak než tradiční model, včetně kalhot s dírou na zadku, obhroublé mluvy a cigára v koutku. Ale my, co se nechceme vejít do historické představy ženy, si prostě jen v něčem dovolíme dělat, co se nám líbí. A v jiném jsme zas roztomile ženské. Já třeba mám tři děti, ráda peču (vaří manžel)a mám blond hřívu. Ovšem vystudovala jsem matfyz a miluju sport. To snad nejsem žena, nebo co?

aTeo (Alicka - Mail - WWW) 25.08.2005, 17:51:15
no konecne jste se ozval. Uz jsem mela strach ze jste se ztratil. BTW mate super stranky :))))

Ahoj Kamilo, (Sisi - Mail - WWW) 26.08.2005, 06:31:30
já si ho vážím dokonce moc - zvlášť po tom, co někdy čtu tady :-))... ale neberu ho jako přirozenou autoritu (stejně jako on mě tak nebere), nechci ho poslouchat a nehledám oporu - jsem samostatná až hrůza :-)) - proto asi nejsem moc normální, tak jsem to myslela. Spíš jsme si oporou navzájem - nemám potřebu hrát si na křehkou květinku...
A máš pravdu, je tu fajn...
My to máme doma zhruba jako Gábina - můj muž umývá nádobí, vytírá a napůl vaří, já peru, žehlím a napůl vařím - uklízíme tak nějak spolu... rozdělené to máme myslím spravedlivě.
Rozhodně nejde u nás o boje o moc :-).

wendy> (bobeš - Mail - WWW) 26.08.2005, 07:41:10
Bohužel jsme zadaní s těmi chytřejšími z vás:-)

Sisi (Kamila - Mail - WWW) 26.08.2005, 07:42:10
sama sis odpověděla. Máte krásný vztah a ačkoliv když říkáš, že nehledáš oporu, evidentně ji máš. A on v tobě, gratuluju! Mimochodem, mně se to zdá zcela normální...a myslím, že takových nás tu je většina, ač si různí bobšové myslí, že máme neustále v pohotovosti kastrovací skalpely :)))))))

Sisi, tak už tě vidím, jak se stydíš... (Wendy - Mail - WWW) 26.08.2005, 07:59:09
jinak je super číst, že někdo má i dobré manželství, nezbývá než gratulovat. Je dobře, že jsi samostatná, to se hodí. A taky jsi v klidu a to dělá hodně. Nebude to taky trochu tím, že máš toma toho jistého správného ? Já jsem taky samostatná, nevím jestli až hrůza, ale jsem. Nikdy mi třeba nešlo chování podle vzorce : "Jé, ty jsi muži tak krásně zatloukl ten hřebík do zdi, to bych asi neuměla" i když mi dost žen tvrdilo, že to bezvadně funguje. Vydržela jsem to jeden den...nemá to cenu a můj muž není blbec. Lidi se mají domluvit normálně.

Víš Kamilo (Wendy - Mail - WWW) 26.08.2005, 08:04:46
možná něco dělám špatně, nebo se někdy vyjádřím moc kategoricky. Nejsem taková sekernice a fakt mám chlapi docela ráda a fakt ten skalpel nemám, natož připavený. Ráda bych věřila, že jak píšeš, je nás takových většina. Musí to být úchylka chtít mít za muže bačkoru, se kterou si můžu dělat co chci, ne ? Mlátit bych se nenechala, to je zase druhý extrém. Tak jsem si vzpomněla, jak asi dopadá Ivanka z Německa ?

Wendy a Kamčo, (Sisi - Mail - WWW) 26.08.2005, 08:49:42
tohle dělá moje babička! Půl měsíce dědu přemlouvá, aby přiťukl hřebík, obskakuje ho, potom mu přinese nářadí, následně ho zase odnese, a zbylého půl měsíce dědu opět obskakuje a opěvuje, jak krásně přiťukl hřebík tam, kde udělala puntík tužkou.
Smála bych se tomu, kdyby to nebyla taková hrůza...
Kamčo, máš pravdu - vlastně oporu mám. Ale zároveň ji i poskytuju...
Kdybych měla ale za muže bobše nebo nějakého jiného poklada, asi bych si i tu práci s hledáním skalpelu dala :-).

Hahaha (Kamila - Mail - WWW) 26.08.2005, 09:37:14
...holky, vy jste mi takhle poránu zvedly náladičku! Děkuju vám! ...jo a vzpomněla jsem si na jednu z Plzákových rad (čtu ho ráda, on mívá některé názory zajímavé, jiné ale neberu) zněla - není-li muže za co pochválit, řekněte mu, jak krásně dýchá! No tak to fakt dělat nebudu :)))) Wendy, já z tebe ale nemám pocit, že máš připravený skalpel, já jsem ze stejného těsta jako ty a jako Sisi. I když tu třeba diskutujem, myslím, že máme dá se říct stejný náhled na věc. Taky jsem samostatná skoro až hrůza, ale potřebuju mít pocit, že kdybych si náááhodou potřebovala zafňukat, budu pohlazena po hlavičce a bude mi řečeno - všechno bude dobrý...

Kamčo, (Sisi - Mail - WWW) 26.08.2005, 09:47:16


Kamčo, (Sisi - Mail - WWW) 26.08.2005, 09:50:09
souhlas. Já svého muže chválím, ale upřímně - opravdu hodně dobře vaří, tak, že se to dá i jíst! On mně zase chválí za pěkně vyžehlené košile :-).
A taky si občas zafňukám :-).
A kdybych chtěla být hodně upřímná, napsala bych, že tenhle článek a názory autorky mě pěkně namíchly. Ale nepřiznám to :-)...


Hahahaha... (Kamila - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:03:03
....taky to nepřiznám ani kdyby mě mučili...(mučily??)....:)))))

Moji milí, zadala jsem právě novou diskuzi - (daniela - kudlanka - Mail - WWW) 26.08.2005, 10:44:12
na v podstatě podobné téma: "jak vypadáme doma a jakou nádheru to máme vedle sebe".... :-)))

Aloe, dyť sem psal hned na začátku, že to pěkně schytáš:-( (NČ - Mail - WWW) 26.08.2005, 11:04:14


jak je to u nas (Alenka - Mail - WWW) 28.08.2005, 00:08:18
proste delame co kazdej staci. Jinak to nejde. Vnimame problemy toho druheho a kdyz ten druhej je uz unavenej tak ho zastoupime...v cemkoliv!

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: