| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| VYVOLENÍ, BIG BROTHER A PODOBNÁ DUŠEVNÍ PORNA |
Rubrika: [téma] Ano, dívala jsem se včera, na téměř každou minutu. Ne na to VyVolování, na Pergnerovou už opravdu nemám sil, ale na záběry z Vily. A stejně jako už tolik milionů jiných lidí v jiných zemích jsem zírala... Ne, tady nepůjde ani tak o to, že uvidíme (snad) kus amatérské erotiky, ale především budeme sledovat LIDSKÉ POKUSNÉ KRYSY. Ze svých gaučů budeme sledovat jejich nepříjemné pocity, nevhodné chování, nadšení i výbuchy vzteku, zoufalství, s postupujícím dějem pak různé podpásovky – jde přeci o peníze, ne?
Myslím, že jako pro absolventy této „VÁLKY NAŽIVO“, tak i pro absolventy podobných reality show to budou zážitky na celý život. Pro někoho možná i natolik stresující, že budou potřebovat v budoucnu doktora. Jedno je jisté – nikdo z nich si předem neuměl představit, do čeho leze. Co těmito třemi měsíci svého života té které televizi dává. Zadarmo. Protože prodat se – to se povede jen jednomu. |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
souhlasím, uvidíme opravdu "průřez" nejprimitivnějšími situacemi (kiwi - Mail - WWW) 22.08.2005, 08:58:04
Doporučuji : (mamča - Mail - WWW) 22.08.2005, 10:03:01
Pro zvládání krizových situací ve vile předzásobit účastníky pár snopy Marjánky, aby jim to sledování pod drobnohledem bylo fuk.
Program pak přejmenovat na "Vyhulení"
já na TV (Kamila - Mail - WWW) 22.08.2005, 10:11:09
skoro nekoukám. A tohle mne teda před obrazovku fakt nedostane, fuj...
já si myslím, že těm to vadit nebude (petra - Mail - WWW) 22.08.2005, 10:13:44
Vždyt přeci vybírali především tupce nebo exhibicionisty.
Jinak - souhlas taky...
Stačila jedna dvouminutová "upoutávka" (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 10:45:41
A už chápu, proč to má v Americe takovej úspěch.
Je to pořad úchyláků určenej pro úchyláky.
Hrůůůza. (Šárí - Mail - WWW) 22.08.2005, 10:55:19
Tuhle jsem omylem zahlídla Pergnerovou, poněvadž Vyvolové nebyli v programu. Trhla v trapnosti hravě to nejstrašnější, co jsem do té doby znala, Ptáky Gondíkovce. Skoro by se jednomu chtělo žalovat Primu za újmu na psychice, takový pořad by měl mít na začátku varování ministerstva zdravotnictví stejně jako cigára.
(Jíťa* - Mail - WWW) 22.08.2005, 11:10:38
Proč se tak pohoršujete a moralizujete? Stačí přepnout kanál a budete mít klid.
Ty lidi nikdo nenutil, aby se do této show přihlásili. A že nevěděli do čeho lezou? Tomu nevěřím! Stačí se připojit k internetu nebo naladit zahraniční stanici a spousta informací se na Vás vysype.
tak to si Jíťo myslíš... (Ivka - Mail - WWW) 22.08.2005, 11:17:04
tihle lidičky pochybuju že vědí, co je počítač :-)))
a že by hledali informace? Pche, ti jdou jen za prachama.
Danielo (Jasmina - Mail - WWW) 22.08.2005, 11:23:13
Nevim,jestli nevedeli predem,do ceho lezou.
Tyhle porady jsou dnes fakt vsude. Fr;televize ma zase nejaky porad na ostrove(zapomnela jsem nazev)kde ti lide jsou ve dvou skupinach v prirode a maji tam hry-jak na pionyrskem tabore,coz je alespon na pokuk zajimavejsi. Jenze poradatele zamerne zasivaji nesvary a pak ty lidi nechavaji-at si s tim poradi. Bylo by to zajimave,kdyby tam clovek videl jak se utvareji pratelstvi-misto toho jsou tam utvareny intriky,pomluvy,nekteri se psychicky zhroutili. Ano,je to hnus. Ale jsou dalsi a dalsi,co cekaji. Dalo by se rici-ze jde o psychicke klani.Je to hra s dusi. V zivote clovek taky prozije takova psychicka klani,prirozena ale kdyz je mu zle,zaleze k sobe domu a tam se vyplace,vyvzteka o samote. Tady je kamerou sledovan kazdy krok,kazda reakce-a clovek nema prostor. Ja bych do toho nesla,brrr.
Pohoršuju se proto, (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 11:25:58
že měsíčně platim za vlastnictví tv přijímače, zanedlouho dokonce za vlastnictví el. zásufky.
A přepnout uš není kam, pokud mě zrovna netáhne po padesátý vomílaná inscenace, nebo Krásný ztráty s trapnym Prokopem, nebo major Zeman. Jo - můžu taky přepnout na countryšou nebo Gondíka. A Rada pro rozhlasový a tv vysílání, kerá uděluje celoplošný licence by mě měla právě před tímhle vydíráním chránit. Jenže nechrání, protože v jejich zájmu, jistě patřičně podpořeném "lobisty kabelových tv" je, aby si lidi houfně MUSELI pořizovat kabelovou tv.
Zatím jsem neviděla ani jeden díl, (Míša - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:02:42
protože prostě v létě televizi nesleduju - maximálně tak večerní zpravodajství. Ale zaujalo mě jedno. Ať mluvím s kým mluvím, tak každý říká, že je to slátanina, zvrhlost, hnus atd. a že se na to nikdo dívat nebude. Anebo že viděli pilotní pořad a po shlédnutí trapky Pergnerové, že příště už prostě NE! No dobrá, ale kde se pak berou ta čísla sledovanosti?
NČ: (Jíťa* - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:33:13
Já myslela, že měsíční poplatek se platí jen ČT :-) A tam žádná reality show, která by Tě mohla pohoršovat, neběží!
Ale je fakt, že i ČT má někdy program pěkně ubohej. A ty jejich nářky nad nedostatkem peněz.
Míšo, (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:33:26
já si docela myslim a pevně doufám, že tady fakt neuspějou a budou to nějak muset vodpískat, přesunout na noční vysílání, a brzy zrušit úplně. A doufám, že zrušej i dramaturga. Jestli nebudou mít sledovanost, tak nebudou mít ani reklamy, doufám, že je to položí!!!
Už si nedávno pěkně naběhli s tím - nevím přesně, nedíval jsem se, ale hodně se vo tom psalo, jak tam byla ta hnusná, vodporná Ládová, nebo taknějak, a podobný další exíby a exíbové. Myslím, že snad i hlasatelka Lehnertová.
Jíťo, vono je to tak, (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:42:21
že poplatek neplatíš za čt. Platíš ho za přístroj - tedy vpodstatě automaticky, plošně. A protože je nařízenej zákonem, tak to nejni poplatek, nýbrž docela vobyčejná daň z vlastnictví přístroje, kterej má už dneska každej, takže klidně se tomu může říct daň za dejchání vzduchu - to už je pak fuck. Pak to snad přidělujou JEN čt, to jo. Ale to už přeci vůbec nejni moje věc. Protože já MUSIM platit za přístroj, ne za programy, ať čumim na cokoliv - dokonce i jen na video z půjčovny, nebo na fotky z vlastního foťáku.
Takže, protože platit MUSIM ze zákona, tak bych za to taky něco měl dostat. A ne hnůj.
Ivka: (Jíťa* - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:43:04
Možná že nevědí, co je počítač :-)
Ale určitě věděli, v čem ta show spočívá. 100 dní pod dohledem kamer. Právě proto si nemyslím, že bychom z nich měli dělat nějaký chudinky a pokusný krysy. Chtějí si rychle nahrabat a zviditelnit se, přihlásili se dobrovolně, tak ať platí.
FUJ (Silvi - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:46:17
Nechápu,co se to poslední dobou děje.Je pravda,že to tka nějak začlo tou stupidní Seznamkou,kde jim to celý zkazila Ládová.Jenže oni takový typy vyloženě hledají.Ve Vyvolených i v tom Bratrovi to bude naprosto to samý,ne-li horší.Jenže smutný na tom je,že ačkoliv to fůra lidí kritizuje,sledovanost je obrovská.A to ta TV potřebuje.Kritika je evidentně nezajímá,protože ji neživí.Nova navíc bude d září údajně vysílat nějakej pořad,kde si dvě rodiny vymění na deset dnů manželky.Hnus!Kam se to dostaneme?
NČ: (Jíťa* - Mail - WWW) 22.08.2005, 12:50:44
Vzhledem k tomu, že ČT nejvíc řve, aby poctiví občané platili za vlastnictví TV a taky by ráda zvýšení poplatku, a to, že z vybraných peněz se dotuje právě ČT, tak to mám spojený :-)
Jíťo, (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 13:08:43
to je jasný, že čt řve. Vostatní řvát nemůžou, sou nedotovaný. Kdyby nebyly, řvaly by samozřejmě taky.
Mně ale šlo voto, že mj. si z daní platíme i tu Radu pro rozhl. a tv vysílání! Co zatim vodvedla kromě pros*aný arbitráže za 10.000.000.000,-Kč????? (to je cca 3 tisíce rodinnejch domků - bezva bydlení pro 12 tisíc lidí). A je to právě vona, kerá má pracovat v zájmu lidí!
NČ: (Jíťa* - Mail - WWW) 22.08.2005, 14:19:53
S tím bohužel nic neuděláme. Nesmíš nad tím moc přemýšlet, jinak se budeš zbytečně užírat.
Nechci tím říct, že se máme tvářit, že se nic neděje, ale vztekat se nad tím vším bordelem, co se u nás děje, to bysme pak ani nemohli v klidu spát.
je to založený na voyerismu - (kiwi - Mail - WWW) 22.08.2005, 14:23:37
...to jsou všichni ti, co stojí u dopravní nehody a očumují, co se dívají, když se někdo někde pere, co koukají a poslouchají, co je u sousedů.
Je to prostě v nás, tahle zvědavost, kterou tak dokonale využil onen první autor téhle hry na život: prostě nám nabízí LEGÁLNÍ možnost koukat druhým pod peřinu, poslouchat jejich hádky. A zvědavost, která tolik lidí přiměje se dívat, současně zvedá sledovanost, to je pochopitelné. Kdyby to nikoho nebavilo, kdyby se opravdu nedívalo tolik lidí, nebylo by to tak úspěšné v celém světě. To je jako s alkoholem - všichni na něj nadávají, ale všichni (tedy skoro všichni) ho pijí. Takže teď se čtvrt roku budeme dívat na dvou programech na to, jak se baví, hádají, milují či nenávidí dvě party lidí. No, a možná, že tímpádem nebudeme mít čas hádat se sami, s těmi svými :-))) Uvidíme, jak to dopadne - třeba to v našich "postsocialistických" podmínkách skončí dřív, než se to stačí pořádně rozjet..
Jíťo*, (NČ - Mail - WWW) 22.08.2005, 14:31:05
nepřemejšlim - není čim :-(
Už asi dva měsíce to řeším videem - vobčas, v naprosto šíleným čase, buď odpoledne, nebo k půlnoci dávaj filmy a pořady, na který lze někdy i koukat. Fakt je, že teprve v poslední době u mě video běží denně. Teprve teď ho dostatečně oceňuju. Např. teď, každý úterý, středu, čtvrtek (pokud není sport), tak vod 17.50 na čt2: Jistě pane ministře, a pak pokráčko Jistě pane premiére, to je fakt sqost!!! Sice asi 20 let starý, ale to jde vidět desetkrát!!! A jak je to starý, tak to je superaktuální!!!! A ti herci, a ten dabing!!!! Fakt úžasný!!!
A už chápu, proč to má v Americe takovej úspěch. Je to pořad úchyláků určenej pro úchyláky . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 22.08.2005, 15:36:53
NC napsal:
A už chápu, proč to má v Americe takovej úspěch. Je to pořad úchyláků určenej pro úchyláky. ------------------------------------- NC, ty mas tu pifku proti USA v genech nebo te tak vyskolili komunisti v ceskych novinach a poucnych poradech na TV za kterou musis platit? Dekuji, ze se ovladas a pouze zridka se neudrzis tady do USA a me si kopnout . . . Pro ostatni: Nevim o cem pisete. Nikdy jsme se doma na takove porady nekoukali, nekoukame a hehodlame koukat. Neznam lidi kteri se na takove porady v USA koukaji. Ale take nemam rad radoby-intelektualy, kulturni snoby, kteri ohrnuji nos nad vkusem jinych divaku. Ctu na NP jak velice inteligentni lide dokaze nadchnout americky film Batman. Ja bych se stydel na takovy film koukat, ale proti gustu zadny disputat. Tak, a ted se do me dejte.
Já jediná se tady asi jediná těším! (carie - Mail - WWW) 22.08.2005, 17:27:24
V době Superstar byly pusté ulice i parky. A my dva se psem se v té době venčíme. Když nikdo nikde není tak je to nejkrásnější. A teď my i slibujete, že je to pořad pro úchyly a tak teď bude v tu dobu venku absolutně bezpečno. HURÁ!!!
(tofu007 - Mail - WWW) 22.08.2005, 18:41:48
Neviděla jsem ani "předvoj", výběr pokusných exotů a s reality spojené další tv pořady. Můj život se bez nic obejde. Dělá se mi špatně už jen z toho, jak budou jednotlivé televizní stanice mezi sebou zápolit o sledovanost a blbnout lidi.
A to víte, že existují reality show, kde vítězný pár dostane jako výhru místo peněž živé dítě? Nemluvě o tom, co všechno je člověk naopak schopen udělat pro peníze... pěkný vzor pro naše děti :o((
Myslite, ze televizni programy za NORMALIZACE byly kvalitnejsi? (Baron Prasil - Mail - WWW) 22.08.2005, 19:39:59
Co kdyby Ober-Kudlanka napsala:
Pratele, z minuleho tydne jsem mela vrchovatou nusi vypraneho pradla, tak jsem si vcera vecer pustila televizi, a nahodou ovladacem jsem vybrala Zabery z Vily. Zehlila jsemsi pri to a kadala padlo. Vite, ten program je takove knedlo-zelo-vepro pro mozek, nemusi se premyslet a tak jsem to sledovala, nemyslela na zehleni a starosti co zitra, oddechla jsem si a tak ten porad me prisel docela vhod. ------------------------------------- Kdyby Ober-Kudlanka napsala takovy clanek a ne ten fuj-fuj, jak by asi vypadaly ty dnesni komentare.
nastesti televizi nemame (Alenka - Mail - WWW) 22.08.2005, 19:57:46
pujcujeme filny, to aspon clovek vi na co se deti divaji!
Milý Gerdo - neboli Barone Prášile, (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 22.08.2005, 20:27:35
Myslím, že bys měl psát pouze za sebe, ne za ty druhé.
To je v krátké době už podruhé, co si osobuješ právo mluvit za někoho jiného. Napsala jsem to, co jsem napsala a za tím si stojím. Neříkám, že jsem se nedívala; Chtěla jsem vidět, o co se jedná, stejně, jako nyní hodně lidí. Je to zcela nový fenomen, a bohužel, musíme si zvyknout i na něco podobného. Ale nevěřím, že po prvním boomu se ta současná vysoká sledovanost udrží. Ono je tohle přeci jen "na jedno brdo" a zas nějakou zvláštní zábavou to neoplývá. Za pár dnů se podíváme na druhou partu a uvidíme, jak a zda to bude odlišné tam. Nejspíš ne. Prostě jistý vzorek naší mládeže. A stejně jako někdo má rád techno jiný naopak hudbu klasickou, tak i tady jsou zase skupiny lidí, kterým nevadí exhibování, kteří jsou "za prachy ochotni všechno". Neodsuzuji je, pouze to konstatuji. To je totéž, jako že někdo se dá koupit, jiný je naopak neúplatný, neprodejný. Každý jsme prostě nějaký... Ty taky patříš do určité kategorie :-))) (do které zas nepatřím např. já) Tak se měj a raději vezmi zpátečku, ano?
Vzorek mládeže? (NČ - Mail - WWW) 23.08.2005, 06:35:53
Teda, Kudlanko Bezbožná, já teda furt doufám, že nejde o vzorek, zrovna tak, jako doufám, že ani moderátorka není vzorkem, nýbrž výjimkou.
Děsí mě ale, že přecijen se to vysílá v čase dětem přístupném, a tenhle "vzorek", tak agresivně popularizovanej a vnucovanej, by na spoustu nedospělých jedinců mohl zapůsobit ne jako vzorek (spíš vzoreček), nýbrž jako VZOR! A to už se mi zdá docela napováženou:-(
Pro BP. To máš tak: (NČ - Mail - WWW) 23.08.2005, 07:56:55
Vždycky když slyším nebo čtu slovo Amerika, hned před sebou vidim vyžranýho kapitalistu z Volstrýtu, tlusťocha, kterej sedí na ohromnym pytli s nápisem US dolar. Nebo vodpornýho tlusťocha, kterej bičem mlátí ubohýho černouška. Nebo chlapa s doutníkem v dršťce, kterej právě přes oceán vystřeluje bombu s napsanym velikym tiskacim A.
Je to prostě ve mně, nic s tím nenadělám!
Jsme pozadu za SR.... (Wendy - Mail - WWW) 23.08.2005, 09:15:13
Tam šel pořad Mojsejovci, dva snobi, kteří tuto lidoovou peepshow financovali, si vzali tu partičku exhibů do své vily! A pořad o výměně manželek tam běží dodnes myslím. Přišla jsem na to při probíhání všech programů při reklamách. O tom franc. programu taky vím,že existuje a připadal mi dost drsný. Viděla jsem celý jeden díl jako vzorek. Z podobných druhů programů bylo dobré z franc. produkce hledání pokladu na ostrově, ale to už jsem delší čas nenašla. Nevím, co nás ještě různé produkce vymyslí a ušijí, ale možná mají pravdu ti, co říkají, že u nás to moc velký úspěch mít nebude. JAko odechový pořad při žehlení mám jinou kataegorii, ale určitě se najdou tací, co to budou žrát, tak dobrou chuť. Vypsala bych sázky na odumření BB a Vyvolených, ale zatím si nejsem tak úplně jistá kursem...uvidíme uvidíme uvidíme.
(kocour mikeš - Mail - WWW) 23.08.2005, 09:25:08
Ad Jíťa: je fakt roztomilé mluvit o přepínání kanálů v době, kdy současně na Nově poběží Big brother a ČT chystá nějakou výměnu manželek či co.
Ad baron Prášil: tady není řeč o KVALITĚ nějakého programu, ale o absolutně nechutném zneužívání těch nejnižších lidských pudů. Podobné "reality show" mohou být náramně kvalitní, může v nich dokonce jezdit i medvěd na koloběžce, přesto to na jejich pokleslosti a zvrácenosti nic neubere. Srovnávat VV nebo BB s Batmanem je jako srovnávat šváby se šroubkama Že se podobné duševní zvratky rozlézají právě z Ameriky, potažmo z jedné nejmenované země, je fakt, který není možno popřít. Proč tomu tak je, může být jistě předmětem mnoha zajímavých debat či filozofických traktátů. Na druhou stranu, pořád lepší, když nám sem cpou Bigy Brothery než Malé chlapce.
Kocourku Mikeši!!!! (kiwi - Mail - WWW) 23.08.2005, 09:28:12
vítám zase jednoho pořádnýho diskutéra!!!
A s tim Batmanem - na hluchýho můžeš řvát jak chceš, když neslyší, tak holt neuslyší :-)))
Wendy (Jasmina - Mail - WWW) 23.08.2005, 09:41:51
Ja se divala na vymnenu manzelek jenom jednou,ve fr.produkci,takze nevim jakou uroven ma produkce slovenska.
Ikdyz jsem tedy videla jen jeden-neprirovnavala bych to k BB. Vybraly dve zeny charakterove i financne uplne odlisne a ty zeny se musily zadaptovat v kolobehu domacnosti a docilit ev.toho,ze do te domacnosti prinesou neco noveho.Nespaly v jedne loznici s otcem deti. Jedna domacnost zila bohemsky a jiz dost velke deti nemusily delat vubec nic,vse za ne delala matka.Druha domacnost mela rad skoro jak na vojne,i manzel poslouchal.-Tak to prehodili.Dopadlo to dobre,rodiny se spratelily,ta dominantni trochu "povolila" a ta druha zacala sve deti vest alespon trochu,aby doma taky na neco makli.
Míšo - dík! (NČ - Mail - WWW) 23.08.2005, 12:33:49
A to ještě netušíš, jak by ses teprv pobavila, kdybys mě viděla.
NČ (Ája - Mail - WWW) 23.08.2005, 13:11:32
co abys někde pro pobavení všech udělal nějakou výstavu sebe sama..? I drobné vstupné by možná připadalo v úvahu :-)))) Ne, dost žertování, jen chci napsat, ře Tvé příspěvky čtu téměř vždy s chutí a téměř vždy, když už třeba přímo nesouhlasim, tak musím uznat, že hlavu a patu mají :-) Tak jen takovou malou chválu jsem si dovolila :-). hezký den všem
REALITA ZAČNE NATVRDO!!! (koule - Mail - WWW) 23.08.2005, 13:20:56
VyVolený Honza Szenteczký se pokusil do vily propašovat marihuanu. Chytli jej, a tak ho teď čeká těžký absťák. Honza je pijan a násilník.
"V dětském domově byl asi tři roky," řekla SuperSpy exkluzivně bývalá vychovatelka, která si nepřála být jmenována. j"Šel do dětského domova proto, že jeho matka byla duševně chorá a otec spáchal sebevraždu." Ve vile VyVolených se v přímém přenosu TV Prima pohybuje od sobotního večera bez alkoholu a drog, na které je zvyklý. "Zesílili jsme ostrahu," řekli SuperSpy lidé ze štábu. Honza je prý schopen napadnout své spolusoutěžící. Ve vile je alkohol jen za odměnu, drogy nejsou povoleny. Kouřit se smí jen venku na terase. "Byl postrachem celého domova. Nevynechal jedinou příležitost, aby někoho zmlátil, nakopl, vrazil facku. Dělalo mu potěšení týrat malé děti. Jednal zkratově. Zatmělo se mu před očima a mlátil všechno, co mu přišlo pod ruku. Při nástupu měl vyholenou lebku a mluvil o sobě jako o skinovi. Když se po čase přijel podívat do děcáku na návštěvu, byl tak drzý, že chtěl po tehdejší ředitelce, aby mu dala pár cikánských dětí, že s nimi bude cvičit bojové sporty. Ředitelka to naštěstí odmítla... Když měl jít na psychiatrické vyšetření, vzala si ho domů babička. Začalo jí přerůstat přes hlavu jeho pití a agresivita. Neváhal vztáhnout ruku i na ni. Když dovršil osmnáct let, babička si oddechla." "Své první holce udělal dítě a izoloval ji od rodiny. Když měl den, často ji mlátil. Zachránila se odchodem k rodičům. Na svého syna Honza nikdy neplatil. Vím, že je pořád velmi agresivní a má velké problémy s alkoholem. Ani jeho současná žena to s ním nemá jednoduché. Honza je výtržník a rváč," říká obyvatel města, kde Honza žije. "Zdevastoval místní hřbitov a byl za to také odsouzen. Vůbec nevím, jestli se stačil vyučit, ale k práci se nemá. Spíš ho uvidíte s flaškou nebo jointem v ruce." Podle svědků kouřil marihuanu i těsně před vysíláním. Diváky si svým vystupováním ale získal. Kvůli Szenteczkému byla údajně posílena ostraha. Jestli začne zuřit a demolovat vilu v přímém přenosu, tak to teprve bude realita. :-))))) :-)))
Koule, Koule (NČ - Mail - WWW) 23.08.2005, 13:32:18
tys mi dala!!! Teď se snad na to budu muset začít i dívat!
Když si na mě tak zlej a vyčítáš mi to, musím si tě udobřit, milej NČ: (koule - Mail - WWW) 23.08.2005, 13:43:33
Chlap stojí v supermarketu ve frontě u pokladny, když si všimne, že na něj opodál mává blondýna a mile se usmívá...
Docela se diví, že by se zrovna k němu hlásila taková kočka... Přesto jde k ní a aniž by tušil, kam ji zařadit, říká: "Omlouvám se, ale my dva se známe??" Ona na to: "Možná se pletu, ale myslela jsem, že vy nejspíš budete otec jednoho z mých dětí..." Chlap okamžitě začne pátrat v paměti a vzpomene si na jediný úlet, kdy byl v životě nevěrný: "Sakra," říká "to jste fakt vy?? Ta striptérka z mé pánské jízdy den předtím, než jsem se oženil?? Ta, kterou jsem oš*kal na kulečníkovým stole, zatímco mě můj kámoš šlehal po zadku mokrou natí z řapíkatýho celeru???" "Ne," odpoví žena, "já jsem třídní vašeho syna..."
NČ (Ája - Mail - WWW) 23.08.2005, 14:38:02
No jsem to myslela, že bys to pojmul jako v podstatě charitu :-)) A tam se pak jiný, než symbolický vstupný nehodí ;-))
Proč zrovna já? (Ájo - Mail - WWW) 23.08.2005, 15:06:13
No já teda nevim. To by teda ta charita ze mě moc nevydělala.
Nebo Ty jako myslíš, že bych tu charitu provozoval přímo sám, třeba v psychiatrický léčebně a to symbolický vstupný inkasoval vod chovanců? Jo, to by šlo. To bych mohl mít i početnou návštěvnost!!!
NČ (Ája - Mail - WWW) 23.08.2005, 15:16:20
No proč Ty - sám jsi sliboval zábavu při pohledu na Tebe - tak jsem myslela, že by se z toho dal udělat dobrý skutek :-))) A zas - být to v ústavu - třeba by to mohlo být ku prospěchu všem - třeba by externí návštěvníci nosili víc pomerančů, buchet a tak :-))
(není to nic osobního, jen mám dneska nějak střelenou náladu, tak jsem "třeskutě vtipná" no... Dyk jsem Tě i pochválila ;-))
Ájo: Jasněže nic vosobního (NČ - Mail - WWW) 24.08.2005, 06:32:12
to by mě taky nenapadlo ani vomylem - dyť si ještě ani vokem nezahlídla, žejo :-)))))
Jenže se bojim, že zrovna já nějak nejsem na dobrý skutky ten pravej:-(((( Charitu a dobrý skutky za malej penís? A eště pak z toho platit Paroupkovi DPH jako z DMS!? To uš mě nějak přešlo. Přeju Ti náááádhernej den :-))))))
Přinutil jsem se násilím (NČ - Mail - WWW) 24.08.2005, 08:08:34
koukat včera večer na VV od 19.55. Člověk by přecijen měl vidět to, co je zrovna předmětem debat.
Vydržel jsem ovšem, s vypětím sil, jen do prvního reklamního bloku. Vono to skutečně NEJDE! A vomlouvám se čt1, že jsem kvůli svý nezřízený touze po orientaci ve VV prošvihl začátek včerejšího bezva filmu vo volební kampani Jelcina.
koule kuličko (Wendy - Mail - WWW) 24.08.2005, 08:26:46
to jsou všechno informace jen ze Spy ? To je pěkně blbá drbna! tím se nezastávám "Vyvalených" a podobných šíleností a taky vím, že na každém šprochu je pravdy trochu a že jsi to s námi myslela milá koule dobře... jestli ve vile něco propukne, určitě to bude jako první čtení ve zprávách. Ve všech.
no vidíš, milá Kudlanko, (Jarka - Mail - WWW) 26.08.2005, 12:52:19
a mně to dostalo a koukám na to, jsouc zřejmě pokleslou šmíračkou :o) A myslím si své oblíbené "každému co jeho jest" alébrž nechceš-li, nekoukej, chceš-li..... Mám za to, že kdo reality show nemusí, nechť zmáčkne kouzelný knoflík "off" a jde se třeba projít... :)
Jo, já se taky dívám. Je to poučný! (daniela - kudlanka - Mail - WWW) 26.08.2005, 13:27:59
Neodolala jsem a koukla se i na různé ty stránky, které k tomu patří i na jejich chat. A zíííííííírám... Přesně to všechno plní určený cíl. Vybraná skupinka lidí (ne, ty nevybírá publikum, protože publikum jen eliminuje přebytečné z 39 vybraných. Bylo by asi podstatně jedno, kteří z nich to budou, protože svůj úkol by každý z nich odvedl) se chová přesně tak, jak je už dávno naprogramováno. A diváci? Ti reagují přesně tak. Stejně naprogramovaně.
Není divu, vždyť je tahle soutěž už setsakra prověřená! Pro nás je to novinka - vlastně v domácí pohodě "šmírujeme" :-))), ale ono to zas tak velké a hlavně opravdové šmírování není, protože se díváme jen na to, co je nám po zkontrolování předhozeno střihači a ještě před nimi "odehráno" herci, kteří doufají, že za svou roli dostanou těch jedenáct melounků :-))). Jo, jsem zvědavá, až to začne přituhovat. protože výběr byl velice dobře promyšlen: prostitutka, závislák, homosexuál, naivka, tichá voda, suverén, klaďas, hysterik, buchta obecná... No, až se budou muset rozhodnout kdo z koho, začne to být zajímavé. Rozhodně to pak bude lepší (tedy - doufejme) Jedno jediný mi vadí: ať si za měsíc otevřu tv na jakémkoli kanálu, jukne ne mě nějaká ta vila :-)))
pravdu díš, (Jarka - Mail - WWW) 26.08.2005, 16:23:13
musí se to sestříhat, abychom nekoukali hodinu na poflakující se a kouřící lidi :-) Ale opravdu mě to chytlo a až mě to (na chvíli) vyděsilo, teď už jen šmíruju, pokuřuju a bavím se :) A pokud by se nááhodou stalo, že mě to šmírování přestane bavit, jsem ráda za satelit, takže se zas pokojně vrátím k BBC Prime, Cinemaxu, HBO, Viasat History a podobným... :o)
no.. (Aika - Mail - WWW) 28.08.2005, 15:56:34
já sledovala jen poočku.. když jsem žehliila, jinak je pro mě TV pasé :))) Ale.. můj názor jest, že ty lidičky nemohli ani omylem tušit, do čeho jdou. Nikdy to předtím nezažili, když jim bylo ouvej, měli oporu, mohli zavolat domů. Najednou nic. Někteří z nich mi dokonce přijdou těžce nedospělí- ačkoliv by být měli... Jsem sama zvědavá, jak to dopadne - raději budu číst, než sledovat, ale pravdou je jediná věc: kam to spějeme? Jak daleko ještě půjdeme? Co ještě bude lidi zajímat a televize jim ráda dá? Mno.... divnej svět...
Ano, Aiko, zcela souhlas - (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 28.08.2005, 16:16:39
dokonce si nemyslím, že až tak dalece je to jen "chyták na peníze". Všimněte si - Pergnerová přeci chtěla tenkrát i rodit v přímém přenosu pro tv, díváme se na války, přepadení, zabíjení, autonehody - prostě sledujeme cizí životy a jiní zase prodávají za peníze ty své. Jiná doba, jiné choutky. Musí to být především v nás, protože jinak by to ve světě nemělo takový úspěch...
tyto porady (Mrska - Mail - WWW) 31.08.2005, 16:47:33
nahravaji tem nejnizsim lidskym pudum. V zivote jsem se na reality show nedivala a nikdy nebudu. Mam totiz vyber takze nemusim sledovat co mi televize vnucuje. A o popularite v Americe si taky nejsem tak jista. Mozna mladez ale z mych starsich spolupracovniku neznam nikoho kdo to sleduje.
(Nofnak - Mail - WWW) 18.09.2005, 19:19:15
IMHO je tato reality show obrovským přínosem pro samotné soutěžící. Takovou sondu do hlubin své duše za pomoci ponorkové nemoci s naprosto cizími lidmi, se nepoštěstí moc často zažít. Bez těch kamer bych do toho šel.
|