[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SESTŘIČKO, ZAVŘI ZA SEBOU VRÁTKA...
Rubrika: [úkol pro vás]

„Mam pritelkyni, ktera zije v daleke zemi – v Utahu. Je to dama sebejista, sobestacna a nesmirne hodna. Ma rada lidi a lidi maji radi ji. Ale nyni ma velke trapeni. Danielo, zkusis ji nejak poradit?“ Takhle začínal dopis, který mi přišel od kamaráda. Po přečtení níže uvedených řádek mi bylo hodně smutno. Z toho, co si lidé, respektive sourozenci, dokážou taky udělat... Moje rada pro Martinu je zcela jednoznačná. Ale – co na to vy?

 


     "Ahoj, zdravim ze Salt Lake City, kde ziju uz hodne dlouho.. Jsem rozvedena, je mi sedesat let. Citim se zdravotne docela dobre a nechtela zustat zbytek zivota sama. Mam deti, ale ty jsou uz dospele, maji kazde svuj vlastni zivot. Dostala jsem se sem se svym pritelem, ale bohuzel, nedopadlo to dobre. Nasel si jinou a z velke lasky nakonec nezustalo nic. Ten nas rozchod byl velice neprijemny a opravdu i bolestivy. Priznavam, ze to dopadlo i tak, ze mne parkrat dost osklive zbil...


     Byla jsem ted dlouho sama, ale nakonec jsem se seznamila se zajimavym muzem. Je take Cech, take tu zije uz opravdu dlouho, je to vdovec, je o sedm let starsi. Nas vztah se zacal docela prijemne rozvijet, vypadalo to uz velice vazne. Ted v lete, jsme se domluvili dokonce na spolecne dovolene. Protoze vsak v te dobe tu byla na navsteve moje sestra, ktera zije v Praze, nakonec jsem ji vzala s sebou. Tesila jsem se, ze je vzajemne predstavim a take chtela vedet, co sestricka me volbe rekne. (Ona je stastne vdana, jeji manzel ted docela slusne podnika.) Zuzka, moje sestra, si zvykla, ze ji sem dost casto zvu a jezdime spolu na cesty. (Pochopitelne, ze jeji cestu a veskere naklady platim vzdy ja.)      

     Ale zpet k problemu, k tomu, proc pisu:

     Priznavam, ze jsem byla a stale jsem do Filipa zamilovana. Takze jsme se sesli, bylo to prijemne – ale:.. Zuzka najednou byla uplne jina, ona kolem nej primo rotovala.  Ja se na ni zlobila, protoze co pro ni byl jakysi az legracni flirt, tak pro mne byl zacatek  uz vazneho vztahu. Prvni noc, co jsme tam byly jsem ji rekla: "Ja jdu za Filipem", ale ona zacala narikat, ze ji nemohu nechat samotnou. A tak jsem nesla... Ale dalsi den to bylo jeste horsi a pak uz i trapne, protoze s tim, jak ona mu primo cetla prani z oci, tak predstava toho, ze snad budeme spolu soutezit o jeho pozornost jako dve obstarozni stale pripravene geisy? Ne, bojovat temer na kordy o jeho prizen mne nejak nelakalo a tak jsem to nedelala.   

     Nacez on mi rekl, ze jsem lenosna, coz opravdu nejsem, ale nemelo smysl mu neco vyvracet. Zbytek dovolene jsem nakonec stravila sama... Ja vim, svet se nehrouti, ale prece mne to mrzi , ze mi tohle udelala vlastni sestra, ktera dobre vedela, jake nadeje do toho vztahu vkladam, jak osamocene se poslednich deset let citim.


     Predstavte si, ze ji pak vubec nevadilo, nechat mne samotnou a  jet si s nim sama na vylet! Jasne ja vim, kdyby nechtel on, tak se nic nestalo, ale stejne mne to mrzi!

     Jak se mam chovat k nemu a jak k ni? Ani jednomu jsem nedala nic znat, tvarila jsem se, ze mi na tom nezalezi. Co jsem ostatne mohla delat jineho, abych si zachovala nejakou sebeuctu? Ona ma u mne byt jeste 14 dni, ale je to dost hrozne.

     Stale mu telefonuje, telefony jsou to minimalne hodinove... Kdyz jsem ji rekla, ze to je dost drahe, tak mne jeste servala, ze se ji pletu do zivota, ze je to jeji soukromi, na ktere ma pravo a ja ji do toho nemam co mluvit. Podotykam, ze on bydli v Pennsylvanii, coz je preci jen dost daleko (vlastne pres cele USA) a nejedna se tedy o nejaky mistni hovor... Ona si za ty dva tydny odleti do Cech za manzelem, a mne tu zkazila vztah, ktery mi po tak dlouhe dobe zase dal chut do zivota...


     Zdravim a doufam, ze mi vymyslis nejakou radu... Martina"

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

A co von? (NČ - Mail - WWW) 19.08.2005, 07:09:50
Madam, píšete pořád jen o sestře - cit. např:"Predstavte si, ze jí pak vubec nevadilo, nechat mne samotnou....".
Tedy, já myslím, že Von by vám měl bejt daleko bližší, než vaše sestra, a též vaše výtky by se rozhodně neměly týkat sestry. To je vobyčejná, přiblblá slepice, ale s ní jste přeci nechtěla spojit život, tak nakonec - co je vám po ní!!! K sestře už jen jedinou poznámku: Měla jste ji vykopat hned po neuposlechnutí prvního varování!!!!!!!
Ale jestli tohle všechno nebylo trapné vašemu příteli, a zdá se, že ne, že mu to naopak velmi prospívalo, tak ten váš vztah určitě nebyl takový, jak jste si ho vybájila. Protože, pokud ve vašem líčení nepřeháníte, je to docela ubohej, přitroublej, magor a dacan!

(Yta - Mail - WWW) 19.08.2005, 07:19:47
Po precteni toho dopisu mne opravdu pripadlo, ze ta sestra Martiny je neskutecne sobecka osoba a chudak Martina. A v tom prvnim impulsu bych radila se na sobeckou sestru vykaslat a uz ji do USA nezvat. A v tech radach bych pokracovala, aby se vykaslala i na Filipa. Jenomze takove rady by se hodily pro nekoho, kdo je aspon o dvacet let mladsi nez Martina. V Martinine veku uz by lide meli byt tolerantni, velkorysi, povzneseni nad malichernosti. Rozhodne ne zarlivi. Takove vlastnosti patri mladsim, u starsich jsou uz smesne. Ve starsim veku uz by ve vztazich nemelo jit o privlastnovani si toho druheho, ale melo byt jit hlavne o to mit good time. V tomto veku uz cas nabira na tempu a proto nez se trapit nesmysly a delat si nepratele(nikoho uz v tomto veku neprevychovas, tedy ani sestru) je lepsi uzivat si kazdeho dne, kdy nas jeste nic neboli. Ber kazdeho takoveho, jaky je, tedy i tu svoji sobeckou sestru. A pokud to z nejakeho duvodu nejde pridat se ted k nim, tak obnov vztah s Filipem, az se sestra vrati do Cech. Predpokladam, ze se sestra nechce rozvadet a ve Filipovi nasla jen prijemneho spolecnika. A tak to mas brat, Martino! Prestan myslet na vazny vztah, ale ber Filipa jako dobreho spolecnika. Jeho prostrednictvim muzes poznat dalsi lidi a zazit jeste hodne zajimaveho. Bud to anebo ukrivdena samota. Vyber si. Ja jsem pro uzivani si. Skoda kazdeho promarneneho dne. Zitra Te muze postihnout mrtvicka a budes mit uplne jine starosti. Jestli jsem svym nazorem uplne mimo, tak se omlouvam. Je mi o vice nez dvacet let mene nez Martine, takze nemam jeste zkusenosti tech starsich. Ale citim, ze by to tak melo byt. Good luck!

Yto (NČ - Mail - WWW) 19.08.2005, 08:08:00
výjimečně nesouhlasím.
Jeho chování dává dostatečnou informaci o jeho charakteru i inteligenci.
Tohle prostě nemůže dělat přítel, s nímž by stálo za to obnovit vztahy.
A sestra? - již bez komentáře.
Jenže na rozdíl od sourozenců - přátele si můžeme vybírat.

Pravdu máte oba (kiwi - Mail - WWW) 19.08.2005, 08:15:09
Jak praví nadpis, sestru, kterou jsi nejspíš mnoho let opečovávala a zvala, pošli do černých končin. Jestli je, jak čtu tohle všechno současná doba, a ona ti přebrala a přebírá partnera, užívá si za tvé peníze, telefonuje si s ním a ještě se ti snad oba pošklebují?
Sbal jí hned její saky paky a a pošli ji za ním!!!
A na chlapa, který se nechá takhle lehce utrhnout se vykašli. A buď ráda, že ses to dozvěděla včas, co kdybyste už spolu třeba nějakou dobu bydleli a pak až přijela nějaká návštěva?
Uvažuj takhle: jsem ráda, že se to proláklo zavčasu, Pošli oba s úsměvem do .... a klidně si najdi jinýho. Panebože, co je to dneska šedesátka? Máš ještě tolik času :-))) A užívej si, nesmuť si!

Jasně Kiw (NČ - Mail - WWW) 19.08.2005, 08:26:05
Dyť snad by se mu dalo vodpustit to, že se dá snadno utrhnout. To já se taky rád nechám utrhnout, a často ani neprotestuju :-).
Jenže dělat todle přímo ostentatývně před vokem tý, která s nim počítá, v jejím bytě - to je sprosťárna, bezohlednost, nadutost, jedním slovem ubohost.

Tady asi každý cítí (Wendy - Mail - WWW) 19.08.2005, 10:30:21
jak poradit. Sestra je bezcharakterní slípka -ano. Ale sourozence si nevybíráme, a Martině se stýská. Ono to není lehke zavrhnout vlastní sestru, možná to nedokáže. Ale zase - zvát si do bytu takovouhle kukačku ? NE. A ten chlap, no ženské se nechce zůstat samotná, jenže šedesátníci v USA si života teprve užívat začínají. Určitě by si časem našla někho lepšího, komu není jedno,která to bude, jen když je zájem. A bude z menší dálky. URČITĚ.

Martino, nebuď smutná, (Inka - Mail - WWW) 19.08.2005, 11:55:29
podívej se na to z té lepší stránky, oba dva ukazali svůj charakter a včas. S ním bych definitivně skončila a sestru bych okamžitě vyhodila, ať jde kam chce. Tohle se prostě nedělá! Určitě bych netrpěla její telefonáty na můj účet po tom, co mi přebrala muže a to si musí uvědomit! Jestli jí nemůžeš vyhodit, nech zablokovat telefon na volání. To je jednoduchý. A sestře bych určitě slušně před odchodem řekla, jak to cítíš: že jsi do toho vztahu vkládala naděje a něco takového jsi od ní - vlastní sestry rozhodně nečekala. Šedesátka je pěkný věk, určitě najdeš někoho kvalitnějšího, moje maminka má 68 let a je to docela hezká ženská k světu, mužský se okolo ní stále nějaký točí, ale ona chce zůstat sama. Šedesátkou to nekončí. K Tvému příteli bych se po tom co Ti předvedl s Tvou sestrou určitě nevracela, může Ti to udělat kdykoliv jindy. Než takového muže, to radši žádného. To se Ti ještě může stát, že sestra ukončí své manželství v Čechách a vše padne na Tvou hlavu, že jsi to podporovala, už z toho důvodu bych jí vyhodila. A to okamžitě!!!

nechápu (Petr - Mail - WWW) 19.08.2005, 12:33:59
Hele, to Martina zná svou ségru tak málo? Podle toho, co sem četl, tak ji drahá Zuzanka vycucává už pěkně dlouho. Nechá se zvát, živit, ubytovat a všechno jen za lásku sesterskou. No, a nakonec si veme eště jejího šamstra.
Neberte, když je to volný, žejo?
Tak vážně - Martino, nebuď smutná, je to sice dost průser, ale opravdu, jak ti tu i ostatní píšou: buď ráda, že jsi na jejich kvality konečně přišla. Sestřičku hezky zabal a pošli domu. Pokud ne hned, tak si rozhodně zařiď, aby nemohla volat z tvého telefonu. To je opravdu nehoráznost! Je to bohužel příživnice, která nemá sebemenší zábrany. Docela bych věřil, že kdybys ji nedejbože pozvala až na svatbu, tak by si s nim odpracovala svatební noc :-D.
A toho dědka bláznivýho puswť k vodě. Určitě je na světě plno lepších, my jsme dost nesmělý, když jsme starší. Za něj budeš mít sto jinejch! Svět je krásnej i v šedesáti, sedmdesáti, osemdesáti - jo, i ty stoletý jsou bezva. Kdybys byla zdejší, připomněl bych ti jednoho dědka, kterýho jsem nedávno viděl v tv - je mu těch sto, cvičí, vynalézá, dokonce si teď vymyslel, že doporučí armádě vybavení lukama :-D. Báječnej, soběstačnej, cvičí, myslí mu to...
Tak vidíš, to máš ještě 40 let k dobru!

Hele Petře (Wendy - Mail - WWW) 19.08.2005, 13:06:14
to je skvělej příspěvek !...my jsme dost nesmělí, když jsme starší...No hlavně, když dokážete stát na vlastnich nohou a máte smysl pro humor, to se proflákne a ona se některá přičiní. Fakt. A doufám, že Martina dokáže kukačku vyhodit.

Hele Petře (Wendy - Mail - WWW) 19.08.2005, 13:06:30
to je skvělej příspěvek !...my jsme dost nesmělí, když jsme starší...No hlavně, když dokážete stát na vlastnich nohou a máte smysl pro humor, to se proflákne a ona se některá přičiní. Fakt. A doufám, že Martina dokáže kukačku vyhodit.

Souhlas. (hippie - Mail - WWW) 19.08.2005, 16:33:53
Skoro se všemi. K tomu už se nemusí nic dodávat, doufám, že nám, Martino, napíšeš, jak ségra jela jako dráha. Tady nejde o to ji zavrhnout navždy, ale jasně jí ukázat, kam smí a kam už ne. A toho bezchrakterního trumpetu odstřihni úplně, bude trochu bolesti, ale spousta volného prostoru pro nové začátky. Hlavně to nevzdávej a hledej!

Martino, tak tady je moje rada . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 19.08.2005, 16:34:51
Najdi si pritele a romanci tam kde zijes, v Salt Lake City Utahu.
Nech Filipa at si najde pritelkyni tam kde zije v Pennsylvanii.
Nikde neni psano ze v USA Ceska/Cech si musi hledat a milovat jenom Cecha/Cesku.
Romance na 2500 kiometru? To je na draka a nema budoucnost.

Nenech nejakeho stareho klauna prijit mezi sestry a rozhassterit se se sestrou Zuzanou.
Zamysli se, co by asi delala s 67 letym starym dedkem? Telefoni sex?
Tak to vidim ja.

podle meho nazoru (Roman - Mail - WWW) 20.08.2005, 05:45:37
takova sestra je k nicemu. pokud vedela jak je Martina strasne sama a pritom pro nic za nic ji pripravila o partnera, tak si myslim ze jako sestra na moc nestoji. Nebo teda stoji...za jednu vec, ktera se se ve slusne spolecnosti nepouziva. Na vzdalenosti nezalezi, on by se mohl prestehovat k ni nebo ona k nemu. A Barone....nekteri muzi jsou schopni sexu i v postarsim veku a kdyby tenhle nebyl, asi by o nej nemely zajem obe sestry!

Tady je druha strana mince . . . . (Filip, byvaly pritel Martiny - Mail - WWW) 20.08.2005, 20:33:43
Mili ctenari,
ja jsem ten Filip o kterem Martina napsala Kudlance o radu.
Ano, na podzim oslavim 69 narozeniny a jsem 8 let vdovec.
Ano, ziji v Pittsburgu ve state Pennsylvanie, a v blizkych predmesti ziji dva synove a dcera a mam 5 vnoucat, kde jsem vitan a milerad casto hlidam vnoucata.
Mam dobre pratele a pritelkyne v sousedstvi se kterymi se casto schazime hrat bingo a obcas jezdime po okoli na vylety.
Minuly rok jsem letel na 2 mesice do CR [Brna] navstivit meho mladsiho bratra a jeho rodinu. Cirou nahodou jsem v letadle sedel vedle pani, ktera se predstavila jako Martina B. ze Salt Lake City ze statu Utahu a letela navstit na 3 tydny rodinu jeji dvojcete sestry Zuzany do Ceskych Budejovic.
Nudny let z New Yorku do Prahy trva 10 hodin a tak jsme si mezi spankem povidali s Martinou o vsem moznem a pred pristanim vymenili telefoni cisla.
Po mem navratu do USA jsem mel na telefonim nahravaci vzkazy od Martiny, abych ji okamzite po navratu zatelefonoval.
Chtela si povidat o zazitcich z dovolene v CR a mista ktere jsme navstivili.
Martina o sobe v letadle rekla, ze je 60 let stara, 12 let rozvedena, jeji deti a vnoucata ziji v jinych statech a nenavstevuji se. Po rozvodu a posledni neprijemne znamosti zanevrela na svet, nema zadne pratele a zije tam sama jako kul v plote. Ze soucitu jsem si s Martinou povidal kdyz zavolala a chtela si povidat. Nikdy jsem ani slovem nenaznacil, ze nase pratelstvi by mohlo byt vice. Nechci nic menit v mem zivote.
Letos Martina zavolala, ze pozvala jeji sestru na 3 tydny do USA a jestli bych nepriletel a stravil 1 tyden spolecne cestovat po Utahu.
V Utahu jsem nikdy nebyl, tak proc ne.
Cestovali jsme autem, ja spal vzdy v mem pokoji sam a Martina se sestrou Zuzanou ve svem. Meli jsme hezky cas.
Den pred odletem do CR, Zuzana me zatelefonovala podekovat za hezky cas a az budu zase v CR, prijit navstivit jeji rodinu v Praze a ze me s jejim manzelem provedou po Praze.
Cely rozhovor nemohl trvat dele nez 15 minut.

Nemile me prekvapilo Martiny rozhorceni a podezreni jeji sestry, ktera ji ma Martinu moc rada a nikdy ji neublizila a co si Martina domysli a fantaziruje o nasem pratelstvi byt vice nez je.
Ja nechci, aby se Martina stehovala do Pittsburgu a ja stehovat do Utahu nikdy nebudu.
Chci to nase pratelstvi ukoncit. Martina bude cist muj komentar a dovtipi se, ze je mezi nami konec.


=====> podle meho nazoru . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 20.08.2005, 20:44:47
Romane, napsal jsem to neohrabane.
Mel jsem na mysli telefoni rozhovor mezi sestrou Martiny, Zuzanou, ktera telefonovala Filipovi pred odletem do CR. O cem si asi mohli povidat se sestrou Martinou 2 metry od telefonu poslochat.

PS
Ten predesly komentar Filip, byvaly pritel Martiny . . . jsem napsal ja.
Martina napsala, co Martina chce napsat. Neni tady psano jak to vidi Filip a Zuzana a tak jsem napsal jak by to take mohlo byt a ne jak Martina napsala!


(Yta - Mail - WWW) 20.08.2005, 21:08:53
O, Martino, a mas to. Opravdu jsi si nemela tak narokovat Filipa a mela by si ted dobreho pritele.
NC, nemela jsem pravdu? Ten Martinin dopis byl moc cernobily. Psala za ni jeji urazenost, ze dovolena neprobihala podle jejich predstav, a zarlivost na sestru, ze se dobre bavila. Ale v jejim veku uz by opravdu mela byt povznesena nad takove malichernosti a spise mit good time. Mozna si to uz uvedomila, ze to prepiskla, a ja bych se primlouvala u Filipa, aby nad Martinou nelamal hul a dal ji jeste sanci.

(Novic - Mail - WWW) 20.08.2005, 21:10:52
Barone vy nejste zadnej baron jste jen korunovanej vuuul.Mel bych chut napsat svoje predstavy o vas .....

(Yta - Mail - WWW) 20.08.2005, 21:12:05
Ty si z nas, Barone, delas legraci?!

Yto (Alenka - Mail - WWW) 20.08.2005, 21:30:26
vidis a ty jsi hned videla vsechnu vinu na Martine. Yto, i v tomhle veku chce clovek mit spolehnuti jeden na druheho, prave tim vic! Chlap kterej se necha tak lehce odtahnout neni ten co te bude nemoconou vozit na koleckove zidli. Ne, klidne si odkaci k druhe zdrave sedesatce! Ja bych ho nebrala ani zadarmo! A ona nechce ho mit jenom jako pritele, ona o nej stoji jako o chlapa! Nebo podle tebe mit good time znamena, ze se vyspi s obema a obe maji byt bez sebe stestim?

musim se pridat (Jarmila - Mail - WWW) 21.08.2005, 01:41:52
k novicovi! Pan Baron je vuuuul!

OK - legrace - ale hloupá... (kačka - Mail - WWW) 21.08.2005, 07:07:06


stejne hloupa (Beruska - Mail - WWW) 21.08.2005, 07:12:20
jako je Baron sam!Akorat ze sebe porad dela machra a mysli si jak je chytrej! Ve skutecnosti ma inteligenci reznickeho psa!

Beruško (NČ - Mail - WWW) 21.08.2005, 07:45:30
Co Ti udělal řeznickej pes, že mu takhle ubližuješ?

(Stojící mimo dav - Mail - WWW) 21.08.2005, 08:17:49
Baron určitě nechtěl Martině ublížit. Měl to asi formulovat opatrněji, protože člověk v takovém rozpoložení je velmi citlivý.
Ale vždy je třeba, pro SPRAVEDLIVÉ posouzení situace, znát i názor druhé strany.

A ještě tohle: ( - Mail - WWW) 21.08.2005, 08:53:55
do diskuse NEPATŘÍ hodnocení diskutujícího. Je to opravdu velmi nechutné. Mohu nesouhlasit s jeho příspěvkem, mohu nesouhlasit s ním, ale psát o něm. že je to nebo ono ???

Fuj (Jasmina - Mail - WWW) 21.08.2005, 12:41:48
se mi z toho udelalo az spatne.
Jednou mi jeden kluk rekl,ze nechape,jakto ze neumim dat ranu nekomu,kdo po mne vztahne ruku.Je to tak,nekdy to clovek nedokaze.
Tak to bude asi s Martinou-ktera nedokaze vyhodit svou vlastni sestru-kterou ovsem ja-na jejim miste bych vyhodila temer okamzite.Uz za ten vysmech.Uz za to zneuzivani.Za ten viditelny nerespekt.
Zamrzel mne vsak ten fakt,ze se takto dokaze chovat i chlap v letech.
Kdyby mu bylo 20,30?
A nebo se mylim?
Cekal snad ten muz ze reakce Martiny bude jina-ze si dokaze udelat ve vztahu se sestrou jasno?Cekal snad od ni prubojnost?Videl snad to z te stranky-jak Martina nechava se sebou vorat svou sestrou?
Musila bych snad na posouzeni to chovani i videt-zda to byl on kdo dal impuls aby si ho vsimla i jeji sestra,ci zda to byla pouze sestra,ktera zacala jednat a on jen stal opodal a cekal na reakci Martiny?
Tak jsem to prokonzultovala s muzem,ano,Martina mela jednat.
Vzdyt z hlediska toho muze to bylo tak-ze Martine je to mozna jedno,ze jeji sestra ji ho chce prebrat-nereagovala,ba dokonce delala jako ze ji je to jedno.
Ja vim-ocekavala ze i ten muz se zachova jako rytir,co se bije za svou princeznu-mozna by se bil,kdyby na ni dorazel jiny chlap.Ale ktery muz bojuje proti zene?
Mozna to melo byt tak-ze pokud neco mam mileho-obhajim si to.
Nakonec-kdyz Vam nekdo taha srajtofli z kapsy-taky ji hajite.
Ale jak rikam-nebyla jsem u toho,nevim zda to nebyl ten pritel,kdo vyprovokoval tuto reakci.
No,ohledne sestry bych vsak mela jasno-ven s ni.
Ja byla castokrat pohostena v domech mych pratel a snazila se taktez zapojit do vydaje za jidlo,transport atd.Muzi,manzele mych pritelkyn jsou pro mne hermafroditi,ikdyby byli krasni jak andelé.A proto letita pratelstvi trvaji dodnes.

pro "Stojícího mimo dav": (kiwi - Mail - WWW) 21.08.2005, 14:03:17
Takže když tu někdo fingovaným mejlem pro své pobavení přímo ublíží, tak je to fajn? Náhodou jsem se dostala (já nespavec) k počítači i v noci a to tu bylo ještě vyjádření Martinina kamaráda, který sem tento dopis zadal. Pokud se pamatuju, tak když si to "rádobyvtipné" Prášilovo umělecké dílo přečetla Martina - ten kamarád jí totiž dal link, aby si mohla číst naše reakce, takže o všem věděla, tak opravdu myslela, že je to vyjádření toho Filipa!
Nejen že se sesypala, protože tomu věřila, ale dokonce se jí z toho udělalo i zle. No, pak to velekudla zase stáhla, protože sám Baron tam znovu připsal své moudro. A nedivím se, že to už nechtěla asi dále rozmazávat.
Prostě - neměli bychom se snižovat k nechutným a zesměšňujícím reakcím - a už vůbec ne v případekch, kdy se tu díky anonymitě řešejí dost vážné věci. Jsem moc ráda, že takovéhle plénum je, nikdo tě nezná, ty nikoho neznáš a přitom se můžeš poradit.
Takže ty, co stojíš mimo, si taky všechno rozmysli, jo?

Vždyť jsem si to rozmyslel, Kiwi, ("stojící mimo"-tzv.Mimoň - Mail - WWW) 21.08.2005, 16:31:07
nebuď na mě zlá.
Psal jsem přece, že měl být baron citlivější a jemnější - i on sám to přece uznal.
Pak jsem psal, že chybí vyjádření druhé strany - ta tu situaci může vnímat naprosto odlišně než Martina.
Jinak to nelze spravedlivě posoudit - to je snad mírumilovný požadavek.

kiwi a Jasmi (Alenka - Mail - WWW) 21.08.2005, 16:42:20
kiwi, uplne souhlasim. Nazvala bych to "neni cloveku dovoleno" nekoho takhle zle napadnout. Mrzi mne to. Jo cetla jsem to v noci taky, i s blbym dovetkem, kde to Baron vsechno zesmesnoval. Tim se ovsem dostalo vsechno na uplne jinou kolej! Ale v tom je Baron prece jednicka, ne? To umi perfektne. Dela to bezne a pak je najednou debata uplne o necem jinem. Jako kdyz na obrazek medveda pod nasim oknem reagoval, ze si mame uklidit bush a vytocil mne na maximum. Debata misto nadherneho vyhledu z okna na medvedy se snesla na uklizeni lesa a ja litovala ze jsem obrazek poslala.
Jasmi ty mas naprostou pravdu. Ja take se chovam jako by byli manzele jinych zen nedotknutelni. A take mam diky tomu daleko vic pratel. A tady se lidi snazi zamyslet nad clovekem v trablu, ne mu jeste prihorsit. Kdyz jsem to cetla tak jsem byla v soku, taky jsem to cetla nez tam prisla poznamka ze je to od Prasila. Byly tam ruzne nesrovnalosti proti tomu co psala Martina, ale ja jsem je v tom momente vubec nevnimala, protoze jsem clanek Martinin dopis znala jen zhruba. Prasil by si mel uvedomit, ze to chvili trva nez se tam dostane dalsi responze, mezitim tam stacila napsat jeste Yta, kterq to taky spolkla i s udickou. A jak by ne?
Jinak ty stojici mimo dav, nazor druhe strany je opravdu dobre znat, pokud je to opravdu nazor druhe strany a ne Prasiluv vymysl! Pro mne dneska Prasil ztratil svuj baronsky titul!

NC (Beruska - Mail - WWW) 21.08.2005, 16:45:00
moje velka omluva reznickym psum! Neublizuji.

Pockam a odpovim az se vynadavate . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 21.08.2005, 17:53:05
Alenko, co jsem tehdy napsal?
Ze by jste si meli uklidit ten bincus okolo baraku = povalujici papiry, kusy plastiku, plechovky, posekat travu a mozna medvedi tam nebudou chodiot na zachod a tvuj manzel je nebude muset strilet. Mas v dome 3 chlapy!

Ale o tom bylo napsano dost pred 1+ rokem a pokud si vzpominam, napsala jsi, ze jsi bincus poklidila a soused travu posekal a ty a ja zakopali valecnou sekeru.

PS
Jak nekteri z vas asi dobre vi, dopis o radu nenapsala Martina, ale nejaky chlapek zrejme ten s nikem NOVIC.


ja jsem rada (Alenka - Mail - WWW) 21.08.2005, 21:15:35
kdyz manzel ulovi medveda. Je to vyborne maso takze ja si na to, ze k nam chodi medvedi nikdy nestezovala. Jenom jsem poslala obrazek a jestli se to nekomu zda jako curbes je mi docela jedno. Nam to tak vyhovuje a je to jak to manzel chce mit. Zijeme v bushi ale papiry nikde nejsou. Spis by si mel kazdej komu se to nelibi zamest pred vlasnim domem. Valecna sekera byla zakopana, ale ted nejak se vynorila zase, protoze ja opravdu nemohu souhlasit s tim co jsi udelal Martine. V tomhle veku uz je zena daleko vic citliva. A ublizit nekomu, to byla vzdycky pokud si vzpominam prace Stanicky! Muj syn rekl ze slyset nazor z druhe strasny je dobry napad, ale ne nekym uplne cizim! A to je pravda! howgh!

Martino, zablokuj telefon, i kapesné a pošli ji domů. Nic jiného si nezaslouží, nemá charakter ano ona, ani Filip. Vím, že se bo (Hani - Mail - WWW) 25.08.2005, 13:11:25


Martino, zablokuj telefon, i kapesné a pošli ji domů. Nic jiného si nezaslouží, nemá charakter ano ona, ani Filip. Vím, že se bo (Hani - Mail - WWW) 25.08.2005, 14:53:30


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: