[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
PŮVABY LETNÍ NOCI - ANO? NE?
Rubrika: [úkol pro vás]

Paní Kudlanko, občas k Vám nakouknu při brouzdání internetem, a tak mě napadlo požádat zkušenou ženu o názor k záležitosti takové "malé letní nevěry", která by rozhodně nikomu nemohla ublížit. Navíc, zatím jde o záležitost potenciální – dosud neuskutečněnou. Můžete mi odpovědět, že celá věc je hluboce nemorální. Ale jsem jen člověk! A také vím, že co oči nevidí – srdce nebolí. Neptám se moralistky, ale Ženy. A teď k věci:

 


     Asi před rokem jsem se po zhruba roční známosti rozešel s ženou, k níž mě přitahovalo v podstatě jen "to jediné", ale to bylo naprosto úžasné. Jenže to ostatní s ní, to v podstatě nešlo vůbec snášet. Absence jakéhokoliv smyslu pro humor, nadsázku, její vzhlížení se jen a jen v majetku, a hlavně její přesvědčení o vlastní absolutní výjimečnosti, přičemž jsem nikdy nepochopil, kde k němu ta naprosto průměrná, i když docela hezká, osoba mohla přijít.


     Má současná přítelkyně, skvělá a krásná partnerka, kterou bych neměnil ani zanic, je teď se svou dcerou na pár týdnů v jižních krajích na dovolené, kam jsem s nimi z pracovních důvodů nemohl odjet, a jako na potvoru se mi ozvala právě ta předchozí "dáma", a vypadá to, že má zájem o zopakování si oněch "horkých" letních nocí. Přitom je úplně jisté, že ani jí nejde o nic jiného, že jí jde také jen o těch pár letních nocí, protože na mých majetkových poměrech se za rok nic nezměnilo a jsem tedy pro ni perspektivně i nadále absolutně nezajímavý. Samozřejmě, že své nynější přítelkyni nechci v žádném případě ublížit a že by se nikdy nic nedozvěděla! To zdůrazňuji!


     Dovoluji se Vás tedy otázat paní Kudlanko na váš názor: Mám? Nemám?


Záměrně se neptám, co bych měl, samozřejmě, že vím, že bych neměl. Jenže je tady ten podmiňovací způsob – bych neměl. A léto je jen jednou za rok.


     S přáním krásných a horkých letních nocí. Zdeněk, Plzeň.


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Jela - Mail - WWW) 12.08.2005, 08:29:46
Málokteré ženě jde jen a jen o sex. Třeba jí baví rozbíjet vztahy... Když už nevěra, tak jedině s neznámou "nezaujatou" osobou.

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 08:31:41
Ježiš, neblbni. Co když si bývalá partnerka uvědomila, co ztratila (nenašla lepšího, prachatějšího) a zkouší to na tebe, chce tě zpět. Že to vypadá jen na sex, to neznamená, že to tak u ženských je. To zničíš vztah s tou novou, hodnou? Každá nevěra měla být tajná a jak to dopadá...
Jenom tajně doufám, že není každý chlap takový, že chce využít každé příležitosti za každou cenu. To vám za těch pět nebo kolik minut stojí mít problémy třeba celý život?

Zdenku (Iva - Mail - WWW) 12.08.2005, 08:44:58
radsi neblbni.Pro par chvilek sexu .Muze se stat ,ze to praskne a budes si to pak dlouho vycitat.PROC VAM MUZUM NESTACI JEDNA ZENA?Co Ti rika slovo ,laska,vernost a neublizit druhemu.JAK BY BYLO TOBE KDYBY TOHLE DELALA ONA TOBE?

Jestli ti to tak moc stojí (za to)... (NČ - Mail - WWW) 12.08.2005, 08:47:30


Ahoj Zdeňku, (Ája - Mail - WWW) 12.08.2005, 08:53:57
přemýšlím o tom, cos tu napsal... Psát o morálce asi není třeba, sám víš, že "čisté" to není. Spíš jde o to popřemýšlet o tom, jestli to za to stojí... Jestli znáš pojem "morální kocovina", jestli by ses pak uměl své partnerce podívat rovně a zpříma do očí...Víš...já vím, že svět prostě je jiný, než bychom si přáli, že se najde spousta moudrých i rádobymoudrých výroků, které by se daly na Tvoji situaci aplikovat - od co oči nebolí atd. až po lepší je litovat toho, co člověk udělal, než toho, co člověk neudělal. Ale je zvláštní, že téměř všichni se shodnem, že v samoobsluze se nekrade dokonce ani když se nikdo nedívá, ale v otázce sexu, potažmo lásky už to takhle jednoznačně nevidí zdaleka každý. A víš co mi připadá? Že svým dotazem tady se snažíš tak nějak získat jisté povolení, jisté alibi, tak aby se v Tvém svědomí pak ta zodpovědnost dala přehodit tak trochu někam jinam... Víš - nejsem zas puritánka a Tobě - nemít přítelkyni - bych asi přála radost z pár horkých nocí - když je to oboustranně chápané stejně.. Ale - přítelkyni máš... A - málo platné - tohle se nedělá ;-)
Držím palce, ať neuděláš chybu, které bys pak litoval, ale odestát by už nešla.

Jeden moudrý muž (NČ - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:07:27
mi kdysi v mém velmi dávném mládí pravil:
"Chlapče, nevyhledávej dobrodružství za každou cenu. Ale nikdy se mu nebraň, když už tady je! To bys musel ve stáří litovat, neboť nelituj těch věcí, které se staly, ale lituj těch věcí, které se nestaly!"

(sisex - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:07:33
To se najednou ale sesypalo hlídaček rodinného krbu.
Kde jsou ty, co chodějí se ženáčema?
Zdeňku, tak pak řekni třikrát zdrávas - za každý "jedno" extra :-)))

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:13:23
Sisex: když si chlap zbabrá život, je to jeho věc. Ale vždycky sebou pak stáhne nějakou chuderu. Třeba alimenty na nemanželské dítě, s odpuštěním to ods*re manželka a děti, že je menší rodinný rozpočet, chlap je opět vysmátej.

drahá feministko :-D (sisex - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:17:38
to si myslíš, že za každé pomilování je hned potomek? Vy to doma tak děláte?

to: Sisex (Ája - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:25:10
Myslím, že nikdo nejsme svatý, ba dokonce i já - "hlídačka rodinného krbu", jak jsi to s lehkým nádechem ironie nazval, za sebou mám vztah s ženatým mužem. Ale je pravda, že v té době jsem já už byla rozvedená a tudíž jsem nikoho nepodváděla. A abych zas měla svatozář a myslela na tu podváděnou - to jsem nedělala, to je pravda. Protože - bráno realisticky - nebyla bych to já, podváděl by ji s jinou. Také to není úplně nejmorálnější, ale .. prostě bylo to tak. Ale jestli tady chce Zdeněk požehnání k tomu, aby svoji partnerku, kterou má rád, podvedl... no nevím, připadá mi, ať si tu zodpovědnost nese sám. A krom toho - ještě jedna poznámečka - opravdu Zdeňku hodláš přiskotačit jak pejsek na zavolání k dámě, která zřejmě jinak za mnoho krom postelových dovedností nestojí..?

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:25:47
Nemáme děti. No, jedna otravná neodbytná ženská na zničení vztahu stačí. Proč si dělat problémy?

to Ája (sisex - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:30:18
Hele, tady nejde rozhodně o to, aby "přiskotačil", ale, jak Zdeněk píše, "O "to jediné", ale to bylo naprosto úžasné." :-D Podívej,nevím, jaký ty máš zkušenosti, ale z toho mejlu je jasný, že zážitek to pro Zdeňka asi byl nepominutelný. Něco, pro co by asi šel i na kraj světa. Určitě, kdyby byla jen o něco snesitelnější, tak by se s ní nerozcházel.

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:36:03
Připomíná mi to mého malého brášku před hračkářstvím. Chci to a to a všechno...

Nesla bych do toho (Johanka - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:41:49
Zdenku,

ted si sice pamatujes rekneme "matne", ze s tamtou to bylo lepsi, ale pokud se s ni ted sejdes, pripomene se Ti to velmi durazne. Ja vim, ze se porad rika, ze muzi to dokazou brat jinak a ze jsou neverny a vztah jim to nenabori, ale ja tomu neverim, minimalne az pak budes spat se svou partnerkou, budes si rikat, proc me nekouse/nedrape/nebocijavimco jako tamta? Uzasne vzpominky, ktere mohou bolet, je lepsi neobnovovat. Ted si uvedomujes, ze s tamtou se nedalo zit, ale az budes primo u ni, budes ji citit, najednou uvidis jen to dobre (if any).

Navic bych teda (chlapi jsou asi jini, OK) nikdy nesla do postele s osobou, kterou pohrdam, proste kdyz si uvedomuju, ze je materialistka apod., tak si prece zaroven i uvedomim, ze me chce jen zneuzit, ne?

Jinak nechci malovat certa na zed, ale vzpomenme na pribeh Kristynky a starnouciho svudnika :) - kdyz se davna milenka ozve, muze to znamenat i to, ze potrebuje nenadale resit nejakou zivotni situaci (tehotenstvi, nema kde bydlet apod.). Nerikam, ze to je tento pripad, ale kdybys do toho prece jen sel, dej si sakra bacha. Kazdopadne takove otehotneni mozna udrzis pod kontrolou, kdezto pripadne vydirani, ze to treba Tve partnerce rekne, pokud nebude vas vztah pokracovat, pred tim uz bys byl bezmocny.

(Olča holča - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:47:30
Já hlavně nevím, kde bere Zdeněk tu jistotu, že se to jeho současná partnerka nedozví. Víš Zdeňku, nikdy nevíš, kdy tě kdo vidí, nebo nemůžeš tušit, co tvou milenku napadne provést... Nezapomeň - nic není v životě zadarmo!
Jo, a prosím tě - vem si aspoň prezervativ, protože možná netušíš, co vše ti může dotyčná dáma předat... i když, na mnoho nemocí nestačí ani on... ale to je na dlouho debatu a člověk si to uvědomí, až tou nemocí začne trpět - znám z vlastní zkušenosti... :-(((

Sisexi (NČ - Mail - WWW) 12.08.2005, 09:54:29
vono to ale spíš bylo tak, že vona se vy..... na něj, jak von píše, že byl pro ni chudej, perspektývně neakceptovatelnej. Ale to už je přeci fuck. Vona si teď chce trochu tóó ... (užít), a von by nebyl proti, protože dobře ví, že vona má zlatou.
Tu svoji nynější von miluje, ale to přeci vůbec nesouvisí s tím, že, jak už tady někdo nedávno napsal - přeci tu jinou nechce proto, že by tu svou nemiloval, nebo proto, že ta jiná je lepší. De JEDINĚ vo to, že je jiná.

Kde bereš jistotu, (Jitka - Mail - WWW) 12.08.2005, 10:47:20
že ani jí nejde o nic jiného?

Zdenku, (BarbaraIvanovna - Mail - WWW) 12.08.2005, 13:05:38
uz proto, ze se ptas:"...mam nebo nemam..." tak je jasny, ze vis, ze tohle se nedela...nejsem ani moralistka a ani stara panna ale, jak se uz nekdo preda mnou zminoval, mohl by ses pak partnerce podivat do oci?
A dodatek: "Ty krasny sexualni chvile se muzes naucit prozivat i s pritelkyni - staci chtit.."

Dovolená přece netrvá dlouhé měsíce, (Inka - Mail - WWW) 12.08.2005, 13:25:12
či roky, tak proč si komplikovat život, taky myslím, že to nebude jen o sexu, možná z Tvé strany, ale určitě ne z její. Vy mužský přemýšlíte tak rovně, jednoduše, ale ženy ne.
Proč o tom co si v sexu přeješ a vůbec o tvých sex. snech nepohovoříš se svou současnou úžasnou partnerkou, měl bys to doma denně a nemusel bys tohle vůbec řešit ani na to vzpomínat v případě, že by to bylo ještě lepší. Jestli je tak úžasná ve všem, tak dolaď ještě tohle a budeš šťastným člověkem. A že to jde, můžu potvrdit.

(eva - Mail - WWW) 12.08.2005, 13:37:24
ahoj Zdenek, ono to je tak - ti co chceli len uzasny zazitok a mali ho tak su z toho v uzase ake je to super a aki su machri ze to takto zvladnu - este si pomimo aj uziju a nikto to nevie,......... ti co isli do toho s tym istym - len si trochu uzit a nahodou /skutocne len blbou nahodou/ sa to prevalilo a prisli problemy - a to si pis ze je to peklo - tak vsetci do jedneho potvrdili, ze keby to boli byvali vedeli - uff , tak za ziadnu cenu to nestalo /a to ani keby im stal 24 hodin v kuse :o) / ale rozhodnutie je len na tebe

tak sem tu nebyl - (sisex - Mail - WWW) 12.08.2005, 13:45:36
a koukám, že se nás moc chlapů neozývá.
Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý, říct někomu: dělej to takhle nebo takhle a najednou to bylo nádherný. To prostě nejde, někdo má prostě talent. To je asi jako se vším. Někdo namaluje celej život jen hlavonožce nebo prasátko, druhej je malíř. A v sexu je to asi to samý. Někdo - ať je to on či ona - to prostě umí od boha.

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 13:59:22
Oboje ale mít dohromady v téhle chvíli nemůže. Leda, že by si našel nějakou třetí "superženu".

Von ale todle ví, dyť to píše (NČ - Mail - WWW) 12.08.2005, 14:08:16
Jasně, že se dovolená dá bez sexu vydr. Já to vidím tak, že von prostě chce využít příležitost, když už se mu teda reálně nabízí. Todle přeci nesouvisí s přebytkem čehosi a s NUTNOSTÍ to vybít. De vo tu ZMĚNU, CHVILKOVÝ ZPESTŘENÍ toho, po čase nutně už trochu zevšednělýho, sexu, pořád s jednou babou. Von už ví, kam vona ta jeho dá ruku, nohu, pomalu i co a kdy vona řekne, hekne, špitne....
A teď by mohl mít pár dnů něco jinýho. A třeba vůbec ne lepšího!!! Prostě jinýho. A vo to víc se pak bude těšit na tu svou.
Zdéňo, di do toho!!!!!!

Pro NČ (Olča holča - Mail - WWW) 12.08.2005, 14:24:28
To téma té "jinakosti" je zvláštní. Já jsem letos taky udělala "blbost" a byla nevěrná a nevím, jestli jsem měla tu smůlu, ale musím říct, že i když milenec byl jinej než stálý partner, přesto mě to s tím stálým baví víc a dokonce s ním i dosahuju orgasmu. Tak nevím... asi to my ženský máme zařízený jinak. Mě to, že je jsem na něj zvyklá nevadí, spíš naopak. Líp pak dosahuju orgasmu.

Jsme takovy clovek, jak se chovame kdyz se nikdo nekouka . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 12.08.2005, 14:28:36
Zdenku, kdo se dozvi a bude az do hrobu pamatovat?
Budes ty.
Kdyz muzes s vedomim nevery zit, tak ani 100 koni a rad te nezastavi.

PS
To bude mit urcite 2. a 3. kapitolu na Kudlance.

(Lucie - Mail - WWW) 12.08.2005, 14:28:56
Vzdávám to a jdu hledat svalnatýho gigola. Přítel to určitě pochopí, jestli se to dozví.

NČ: Zdéňo, di do toho! (Sigmund Freud - Mail - WWW) 12.08.2005, 14:32:07
Jako jeden úhel pohledu je to dobrý. Prostě jako jít (když je přítelkyně/manželka delší dobu pryč) do nějakého lepšího/zaručeného bordelu. Myslím, že některé dámy by toho svého tam někdy rády poslaly (některé by třeba chtěly být u toho). Ale v tomto případě, bývalé partnerky, je riziko prozrazení sexuálního povyražení vysoké. Prostě si myslím, co zabrání bejvalce po sexu zvednout telefon a zavolat na to správné číslo ... prostě nějak škodit? Možná, kdyby měla také partnera (také na dovolené nebo ne tak zdatného) ... :-)

Docela by mě (Ája - Mail - WWW) 12.08.2005, 15:00:39
zajímal Kludlančin názor :-)Co si o tom myslíš Ty, Danielo..? A to řekněme i za situace, kdy by byla FAKT tutovka, že se to neproflákne..? Co je lepší - žít podle hesla Carpe diem nebo si nechat ujít sladké cukrátko a jít s čistým štítem..? (zní to teda strašně pateticky, co píšu, ale v podstatě to takhle je...)

Trochu mě zamrazilo (Pecka - Mail - WWW) 12.08.2005, 15:53:14
z Baronova citátu, že jsme takový člověk, jak se chováme, když se nikdo nedívá....:-/ A nevztahuju to na Zdeňka z Plzně (kruci, jednoho Zdeňka tam znám - doufám, že to není on), ale na sebe...
K té nevinné něvěře:
No já si většinou zkusím představit, jak bych se cítila, kdyby mi něco takového provedl ten druhý a hned mě přejde chuť na "blbosti"...

Trochu mě zamrazilo (Pecka - Mail - WWW) 12.08.2005, 15:53:44
z Baronova citátu, že jsme takový člověk, jak se chováme, když se nikdo nedívá....:-/ A nevztahuju to na Zdeňka z Plzně (kruci, jednoho Zdeňka tam znám - doufám, že to není on), ale na sebe...
K té nevinné něvěře:
No já si většinou zkusím představit, jak bych se cítila, kdyby mi něco takového provedl ten druhý a hned mě přejde chuť na "blbosti"...

Ale to neznamená, (Pecka - Mail - WWW) 12.08.2005, 16:00:07
že by mi někdy za horkých letních nocí nebylo horko až k zbláznění...:-)))

Ale to neznamená, (Pecka - Mail - WWW) 12.08.2005, 16:00:45
že by mi někdy za horkých letních nocí nebylo horko až k zbláznění...:-)))

Pecičko (NČ - Mail - WWW) 12.08.2005, 16:03:08
Jak by ses cítila? To jo, ale vona by se to přeci nedozvěděla. Tak snad by se ani nemohla cítit.
To je těžká rada, žejo. Každej poradí, jak by se zachoval von sám, nebo vona sama. Ale přeci to už je takovej řád přírody, že samec nemůže vydržet s jedinou samicí. A chtít měnit přírodní zákony...?

Ona se to nejak dozvi!!! (Alicka - Mail - WWW) 12.08.2005, 16:47:01
zakony schvalnosti, Murphy's Law etc. Ale ta bolest, ktera potom boli a lze znicit nejen vztah ale i tu zenu je opravdu nekdy nesnesitelna. Otazky proc??? nikdy neskonci. Cim je ona lepsi? Jak se mam ja zmenit. My zeny vetsinou hledame chyby samy v sobe a nase ego a sebevedomi je nejak podlomeno. Vaza ktera se rozbije a slepi jak nejlepe muze uz nikdy neni jako nova. Aaaach jo to je zivot.
Sama to znam a boli to strasne. Ani na to nechci myslet. Ale mleko uz je rozlito tak proc plakat. Avsak ta cerna tecka se nesmazava a nikdy nezmizi i kdyz uz je odpusteno.
Otazka Byt ci Nebyt, Jit ci nejit....kazda akce ma reakci, nekdy i vice. Jsi pripraven bojovat a mozna ztratit vsechno a na chvilku i duveru sam k sobe. Stoji to za premysleni. A po par decich cerveno aaaaach ta laska nebeska. Bojim se o Tebe. Good Luck!!!

NC, uvedomuji si ze jenom lehce provokujes . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 12.08.2005, 16:58:13
Samci a samice zver v prirode?
Zver na rozdil od lidi nema svedomi, spatne-dobre chovani, a neboji se smrti.
I kdyz ze zologie je znamo, ze mnoho zvirat zije jako par do konce zivota. Mam za to, ze nad tim takova zver nepremysli jako lide.

Barone Prasile (Alicka - Mail - WWW) 12.08.2005, 17:05:08
Krasne jsi to napsal. Jenze...pravda je, ze nekteri lide se chovaji hure jako ta zver.
Vsak to urcite znas a nejde jen o SEX. Cloveku nekdy zustava rozum stat. Chybami se pry clovek uci (nekdy si myslim ze to je uplna blbost!!!)

NČ, (Pecka - Mail - WWW) 12.08.2005, 19:59:29
to by si mohl ten můj samec zkusit - poslechnout nějaké zákony přírody:-)))

Ale vážně, věřím na přísloví, že lež má krátké nohy. BOhužel, Zdeněk tím, že se nás ptá, už otevřel Jeskyňkám na dva prstíčky. Teď už nepodlehnout půjde hůř:-/

Pravděpodobně by se to nedozvěděla (NČ - Mail - WWW) 13.08.2005, 09:40:32
Myslím, že je to tak, že se mluví o těch případech, kdy se to dozví. O těch dobře utajných se nedozví nikdo, a právě proto se o nich ani nemluví. A myslím, že těch nedozvěděných je převážná většina.
Zdenku, předpokládám, že máš svou nynější partnerku skutečně rád, tak, jak píšeš. A tu lásku k ní projevíš nejlíp právě tím, že nebudeš brát konspiraci na lehkou váhu, čímž bys totiž právě té současné dal i najevo, že ti vlastně ani moc nezáleží na tom, jestli se to dozví.
Takže až vše zajistíš na 200%, di do ní!
A pospěš si, abys pro samé čtení příspěvků neprošvihl slaměné dny!

(Yta - Mail - WWW) 13.08.2005, 21:36:21
Ty jses hnusny, NC. Bohuzel vetsina chlapu uvazuje jako ty. Ale protoze jsi chlap,tak zase nevidis v te nabidce jeho byvalky zradu. Nejde ji jen o sex. Vsadim se, ze bude chtit vic. A pokud toho nedosahne, tak se bude mstit. Je to nebezpecne. Kdyz uz neveru, tak s nekym neznamym. V pripade provaleni je prece jen mene bolestivejsi a lepe se odpousti pri vysvetleni, ze slo o selhani, o omyl, nez ze slo o pokus vratit minule casy s byvalkou.

Jo chlapi (ježibabka - Mail - WWW) 15.08.2005, 09:04:38
to berou docela jinak než ženský. Tak ale nezapomínejte na "tu předchozí", která si chce nejspíš jen ověřit, jestli vás má ještě pod palcem. Až zjistí, že nemá, a že šlo "jen o to jedno", kdo ví, co udělá?

Nedělej to (Dana - Mail - WWW) 15.08.2005, 11:44:34
Alička mi mluví z duše. Vystihla to přesně. Já to bohužel taky znám a i když je to už dost dlouho co se to stalo, nebyl zatím jediný den kdybych na to nemyslela a neptala se proč ?
Zkrátka nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. A kdybych nebyla zbabělec a neměla pocit, že ho děti potřebují, odešla bych od něj, přestože vím,že bych nikoho jiného nehledala a zůstala sama. Tož tak, přemýšlej. D.

Klidně do (íla - Mail - WWW) 17.08.2005, 22:48:58
toho jdi ---- když se chceš nechat POUŽÍT.......

Milý Zdendo (Wendy - Mail - WWW) 19.08.2005, 11:18:50
toť věčné dilema, neboť jak praví básník : "Muž má touhu rozsévače..." A všechny řeči o tom, že by se měl ovládat, tomu někdy nezabrání. JE TO JEN TVOJE VOLBA. Jedna věc zde ale stopro funguje, i když to většina žen třeba nepochopí. Nechci to tím omlouvat, ale vážení, je to tak. Těm chlapům stačí, že je jiná. A musím souhlasit se sixem v tom punktu, že někdo k tomu prostě talent má a někdo ne, kdyby se se rozkrájel. Kdo jednou ochutnal...musí pak být charakter. Sice další klasik pravil: "Vždy, když jsem odolal pokušení, bylo to krásné. Ale stokrát krásnější bylo, když jsem podlehl." Ale to třeba nebyla ve hře sexuální mlátička, která je možná schopná, jak mnozí píší, tvůj současný vztah narušit. Stojí to za to ? Volba je fakt tvoje.

Já se to dozvěděla... (Hani - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:35:10
V životě jsem do té doby měla jen jeho..proto to byl velký šok...Šok který odstartoval i moo nevěru. Nikdy bych mu nebyla nevěrná..nebýt tohoto. Byl můj první a myslela jsem že i poslední. Nikdy se o mé nevěře nedozvěděl, bylo to jen jednou.
Ze vztahu se ale vytratila důvěra, už nevěřím že je tam, kde by měl být...
Prostě nikdy to už nebude jako před tím. Odpustila jsem (později jsem zjistila že to nebylo zdaleka poprvé), ale nevěřím. Svým způsobem ač o tom neví, mi vlastně dal volnost..když ty , tak i já..zatím toho nezneužívám, ale co kdyby.. třeba se ze mně stane taky lovkyně..hi hi


(Hani - Mail - WWW) 19.10.2005, 10:51:20
Možná se to dozví..a taky odstartuje i její flirtík..nic závažného, jen lehké radostné vybití..to bys přece musel tolerovat, Zdeňku, přece o nic nejde..
budete mít jednou na co vzpomínat..

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: