| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| CZECH TEK 2005 - JASNO PO NEDĚLI |
Rubrika: [téma] O víkendu se to stalo a po neděli máme jasno. Paroubkova policie vyslyšela premiérův pokyn a rozmetala techno party Czech Tek. Rozhořčeni jsou všichni. Prezident Václav Klaus zásah odsoudil s dodatkem, že se ještě bude muset seznámit s fakty. Fakta zná, doufejme, stínový ministr vnitra Ivan Langer. Jeho rozhořčení je neméně silné, jako prezidentovo. Spolu s ním jsou rozhořčeni i politici z druhého křídla politického spektra, jmenujme Svatopluka Karáska a Jaromíra Štětinu. Proti zásahu jsou i ministři Němec a Buzková. Slovo brutalita je skloňováno ve všech pádech. Čí brutalita Co všechno víme Temné jasno Jde o pravidla hry |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(Bea - Mail - WWW) 02.08.2005, 10:38:53
Tak nevím, ale mě tedy rozhodně nepřipadá v pořádku, když policie tak brutálním způsobem, bez jakéhokoliv upozornění, zasáhne proti legální akci - podložené reálnou smlouvou (kterou majitel neodvolal, tak jak tvrdila policie, a která zahrnuje i přístupové cesty). Navíc se policie neřídila presumpcí neviny- účastníci technoparty se ničím neprovinili, přesto proti nim byla akce provedena s tím, že určitě něco provedou. Nejsem žádným vyznavačem techna, ale mám mezi nimi několik přátel - nejsou to žádné agresivní děti ani zabijáčtí feťáci, ale inteligentní kulturní vysokoškolší studenti, kteří si rozhodně nezaslouží to, aby se na nich demonstrovala policejní nebo Paroubkova síla.
Ano, (Alena - Mail - WWW) 02.08.2005, 11:15:29
chudáčci v poklidu tančící děti, že? Sjetí, páchnoucí, špinaví bezohlední lidé, neváhající napadnout kohokoliv, kdo by jim bránil dělat co si zamanou, to jsou technaři účastnící se této akce. Je jen dobře, že policie zasáhla, a ukázala, že nebude jen nečinně přihlížet, jak se ničí majetek občanů.
to bea (lenka - Mail - WWW) 02.08.2005, 11:19:49
jde o to že cela akce byla bez jakéhokoliv zajištění, postup pronajmu si louku a pozvu tam tisice lidi neni zrovna v poradku, nemluvim o zajištěni hygieny, vody a podobne, stejně tak ekologicky dopad, kdyz tisice lidi s..e a močí kam se jim zlibi, to jsou dopady, které se netýkají jen pronajateho pozemku, svoboda člověka končí tam, kde začínají práva druhého, proč si nepronajmou Letnou nebo Strahov, nezajistí pořadatele, zdravotníky a podobně, myslim že takto uspořádaná akce by ztratila na atraktivite. Ať každý poslouchá muziku jakou chce, ale ať neotravuje život druhým
Taky zcela souhlasím se článkem (kiwi - Mail - WWW) 02.08.2005, 11:22:42
i s Alenou, Beou a všemi dalšími rozumnými a především ohleduplnými lidmi.
(franta - Mail - WWW) 02.08.2005, 11:45:04
A co to definovat takhle: Od pěti milionů (deseti, dvaceti) dolarů (či eur, jak chcete) si každý může v České republice dělat, co chce. Rezignovali jsme už dávno na ochranu lidských práv ve jménu bohatství a zisku. V takové realitě totiž žijeme.
To Bea : (mamča - Mail - WWW) 02.08.2005, 12:32:41
Mezi těmi "feťáky" se pochopitelně pohybuje i spousta "normálních" lidí. Ti ale nejspíš uposlechli výzvu k opuštění prostoru, a nic jim nehrozilo. V nemocnici přesto leží patnáctiletá dívka se zlomenou rukou. CO DĚLALO PATNÁCTILETÉ DÍTĚ NA TAKOVÉHLE AKCI ?
Jakákoli akce podobného typu by jinde ve světě potřebovala povolení. Nejen pronájem louky, ale i souhlas obce, zajištění hygienické, zdravotní, apod. Podívej se na to z pohledu vlastníka sousední parcely. Líbilo by se Ti, kdyby si Tvůj soused pozval hromadu lidí na párty, a tři dny a noci Ti provozoval pod okny svéráznou "muziku" ? I kdyby to byla hudba mého srdce, (jakože není) vadil by mi pohled na devastaci mého i sousedova pozemku. Tuny odpadků, výkalů, kapajícího oleje z různých vraků, kterými "technaři" jezdí, zamořuje např. podzemní vody. Jak by se Ti líbilo nechat si pak za tučný peníz vyčistit studnu, platit opakované rozbory vody a pít jen balenou vodu ? A to je jen část nepříjemností následujících po podobných hurá-akcích.
Diskuze (Jana - Mail - WWW) 02.08.2005, 12:59:32
o adekvátnosti zásahu je bezpředmětná. Účastníci byli vyzváni, aby opustili místo konání, neuposlechli, tak byli donuceni. Diskuze o adekvátnosti zásahu je bezpředmětná, a v okolních zemích by po takové akci ani nevznikla. Naopak, ještě by byla policie pochválena, že hájí zájmy občanů. To co se rozpoutalo tady, to je možné jen v ČR. Taky proto se tu taková akce koná, v jiném státě Evropy by si to technaři nedovolili. A pokud ano, bude zásah policie podobný. Jen ve výsledku to bude diametrálně odlišné - nikdo si nedovolí diskutovat o přiměřenosti zásahu, nikdo se neodváží podat na policii trestní oznámení. Tam si pořádku a síly, která ho udržuje, váží.
absurdistan!!! (soldat - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:07:18
Nedokážu uvěřit, jak je možný, že "neexistující pořadatelé" najednou jsou existující - např. ten "Vašek", který se pěkně dlouho odmítal všem představit! A naši představitelé se s nimi div ne poníženě budou bavit. Ta neuvěřitelná sebranka, která se nyní soustředila ve vnitřní Praze, dělá neskutečný bordel a především má z toho nyní ten pravý happening! Oni ani v nejdivočejších snech si nemohli představit, že zažijou něco tak adrenalinovýho!!! Celý vedení si před nima sedá na zadek!!!
Jo, je to hnusný, kam a jak můžeme až klesnout. A až zase si někdo troufne bránit svý prostory, jako např. nedávno majitel svého obchodu proti zlodějům - tak se bude fandit zlodějům a zavřou okradeného. Co kdyby zloději se spojili a taky chtěli jít jednat s našimi představiteli o "svých svobodách a právech"? Trapný, neuvěřitelný, neumím si představit, kam až tohle dojde.
Konečně rozumní lidé (ala - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:11:35
Nedá mi to, abych neragovala. Všude jen slyším, jak byl zásah policie neadekvátní. Mám syna jako vedoucího a dceru na táboře asi 8 km od místa konání této akce. Takže jsem to celý víkend sledovala a trnula co se z toho vyvine. Děti byly drženy celý víkend v táboře a některá zbloudilá auta projíždějící kolem tábora byla odkláněna. Opravdu si nemyslím, že jen povolení ke vstupu na nějakou louku stačí k tomu, aby takto rozsáhlá akce byla považována za povolenou.
ano Jano, jenže tady, v absurdistánu, kde je všechno možné (master - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:28:36
a kde zákony mají několik výkladů (dle schopnosti či neschopnosti právníků), z toho ODSka i komoušové udělali předvolební boj. Tady jde především o volební preference. (Jak průhledné):-))
I kdyby tam policajti stáli jako tvrdé Y, budou opět osočováni, že neuvolnili dálnici, že neudělali to či ono a opět budou požadovat odstoupení "viníků"... Politika je svinstvo! A to je také důvod, proč chodím - krom tech. serverů - také na apolitickou Kudlanku. Srovnám-li diskusi zde, s diskusí na i-Dnes nebo na Novinkách, to se nedá srovnat. I přes rozdílnost názorů je diskuse na Kudlance vedená slušně, bez vzájemného osočování, napadání a urážek. (Jen to jsem chtěl říct. Už k této problematice mlčím) :-)))
(x.x.x. - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:32:38
Zajimave je, ze cela diskuse se toci kolem zasahu policie. Jiste, otazka policejniho statu je bolestne v pameti a tedy dulezita.
Ovsem - jake by asi byly reakce, kdyby slo treba o sraz pedofilu? Ze tam jsou nevinne obeti? Ale ne, pedofilove vam budou tvrdit, ze detem se to libi. A nekterym lidem se libi i techno "hudba". Jednou jsem na takovou party sel se svoji dcerou a vim o co se jedna. Propojeni komercni hudby tohoto druhu s drogovou zavislosti je davno zname a odborne dolozene. A problemu s touto subkulturou spojenych je dlouha rada, kazdy si muze snadno najit informace. Na te party, co jsem byl, hucelo 120 decibelu nepretrzite po tri dny. Ja mel sebou tlumice do usi, tak jsem to prezil. A nikomu jsem tu "radost" neupiral, jen jsem se ptal, zdali jim nevadi, ze timto hlukem ublizuji stromum a cele prirode vubec. Ne, nad tim se nikdo z nich nepozastavil, soucit k utrpeni druhych nepatri do teto hedonisticke filozofie. Co muzeme delat, kdyz se tak velke mnozstvi lidi rozhodne pro pomalou sebezahubu? Pozoroval jsem je, jak pod vlivem drog posetile poskakuji, osamele a spolecensky rozpojeni. Jen pozdeji v noci na sebe vlezli a provadeli to, co i psi dovedou delat zajimaveji. Zajimave je, ze se tolik lidi angazuje v teto veci, ale kde jsou ti, co by nastavovali kuzi ve prospech demokracie? Treba otresny pripad pana Hucina je vetsine lidem lhostejny. Pripada mi, ze vetsina demonstrantu vyuziva takovychle pripadu jen k tomu, aby si vybili sve destruktivni pudy, ktere jsou u kazdeho nekultivovaneho tvora hned pod povrchem. Hazet kameni a nicit ve jmenu svobody ci ceho, to je prece parada, to dava vskutku uspokojive hrejivy pocit. Ty technoparty jsou jen pruvodnim zjevem rozpadajici se kultury. Jsou i zrcadlem generace rodicu techto mladych lidi. Utlak komunismu se rozpadl, ale doba slusnosti a kultivovanosti se jaksi nedostavila. A cipak je to vina? Takovy je beh zivota a asi se s tim neda moc delat. Mne staci, ze tito mladi avantgardiste jsou daleko ode mne, nerad bych je mel v blizkosti.
Dobrá rada nad zlato (Los evropský - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:40:25
Výsledky průzkumu veřejného mínění:
Výzkum agentury SC&C mapoval krátce po ukončení Czechteku názory obyvatel. Celkem 70 procent lidí považuje policejní zákrok na technoparty za příliš tvrdý. S tím, že zákrok byl nutný, souhlasí 44 procent lidí, stejný počet naopak se zásahem nesouhlasí. Resumé: Když policie nečinně přihlíží řádění, nadávají skoro všichni. Když tvrdě zasáhne, nadávají taky. Nevíte náhodou, co by měla dělat, aby neříkal nikdo nic?
je smůla, (pavlinka - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:50:58
že se všichni zabývají jen touto eklhaft akcí. Přitom se v celé zemi v těchže dnech konalo plno jiných nádherných akcí. Jiné festivaly, poutě, atd.
Ale tam chodí lidé spořádaně, slušní, s dodržováním podmínek základního morálního jednání.
agentura SC&C a průzkumy: (kremix - Mail - WWW) 02.08.2005, 13:59:09
teď je bohužel móda policii odsuzovat.
"děti se chtěli JEN POBAVIT..." A ZLÍ POLICAJTI JIM TO PŘEKAZILI... především jedno: nikdo si neumí představit, že by měl něco podobného přímo u sebe. Proč se neudělá tenhle průzkum např. v okolí Strahova, kde si tahle děcka udělala svůj hlavní stan? Kde teď vyřvává celé noci jejich muzika atd.? Jen se přijeďte pokochat!!!
(Lucie - Mail - WWW) 02.08.2005, 14:00:27
Ono totiž nejde vůbec o lidi. Všechno je zpolitizované. Jedna strana z principu chce vždy opak toho, co strana druhá a před volbama je to tlak jako prase. Proč by se měly akce konat v klidu a řešit problémy v klidu, když je před volbama, že?
Vysokoskolaci na Czechtek? . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 02.08.2005, 14:20:44
Bea, napsal jsi:
Nejsem žádným vyznavačem techna, ale mám mezi nimi několik přátel - nejsou to žádné agresivní děti ani zabijáčtí feťáci, ale inteligentní kulturní vysokoškolší studenti, kteří si rozhodně nezaslouží to, aby se na nich demonstrovala policejní nebo Paroubkova síla. --------------------------------------- Nechapu co INTELIGENTNI a KULTURNI vysokoskolaci pohledavali na Czechtek. Doufam, ze byli alespon na tolik chytri a policie naridila ROZCHOD, ze si sebrali saky-paky a potichu vytatili se na jejich vysokou skolu. Paklize tam lelkovali, policajti se nebudou vyptavat kdo je inteligentni a kulturni vysokoskolal a kdo nedouceny zednik.
(Ron - Mail - WWW) 02.08.2005, 14:30:06
Ta hysterie v médiích a hlavně na netu je přehnaná. Inu, okurka a předvolební období, v tomhle podhoubí se i z prasečího pšouku stane teroristický čin. Připadá mi (a jsem tomu rád), že jen tady na Kudlance se na to diskutující dívají rozumně. Jsem ještě poměrně mlád a často jezdím na festivaly (metalové). Divím se, že když ty mohou probíhat v klidu a pokoji, nemůže nějaký Czechtek taky? Přeju technařům jejich zábavu, ale ať si ji nedělají pokaždé kde se jim zachce a nesou za své jednání zodpovědnost. A ať si pak nestěžují, že je za to někdo zmydlil.
(katka - Mail - WWW) 02.08.2005, 14:34:57
Konečně docela dobrý pohled na problém!
1) Kde měli pořadatelé zajištěné věci, které na každé velké akci čítající tisíce lidí musí nutně být? 2) Jak měli zajištěn veřejný pořádek? 3) Kde měli povolení k akci...... spoustu jiných a jiných otázek!!! A jednoduché, proč se o celé věci hovoří na politické scéně a zásah policie se tak mohutně rozmazává, je že se to hodí těm,kteří se požebříčku skandálů chtějí vyšplhat výš a výš. Nic jiného než politika v tom není. To si, ale bohužel nikdo z těch lidí co teď chodí na demonstace neuvědomuje, že je nevědomky zatáhnut do velkého politického boje o moc! Místo toho diskutování o tvrdosti zásahu, by pánové politici, měli vytvořit pravidla hry, jak a co má být na takovýchto akcích ošetřeno. Jenže to by asi museli začít dělat zákony, které jsou potřeba a né se donekonečna dohadovat, jaká politická strana se bude kamarádit s jakou........
Proboha - četli jste to?: (borelli - Mail - WWW) 02.08.2005, 17:05:53
"Technoparty označil Havel za výraz "spontánní, autentické pospolitosti lidí".
"Je to typ obohacování občanské společnosti, který by v dnešní době sobectví a cynismu měl být vítán. Mladé lidi, kteří mají vůli k soudržnosti, touhu být pospolu na jedné louce, je důležité vnímat ne jen jako tvůrce randálu, kterého nepochybně dělají dost," soudí bývalý disident Havel." to snad fakt je zlej sen...
Milá Danielo, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 02.08.2005, 17:25:24
1) mozna stacil dat na kudlanku jen link na NP. :-)
2) akce typu CzechTek se neorganizuji za ucelem zisku, v marketingovych oddelenich nejakych alkofirem napr. Prazdroj, Staropramen atd. - pro tyto akce je dulezita spontanost a dobrovolnost, coz evokuje ulitlost :-) 3) podstatnym ustupkem lidi kolem CzechTeku bylo zorganizovani podle minimalnich pozadavku na podobny typ akci tzn. toalety, voda, pronajata odlehla plocha ... vse bylo zabezpeceno v dostatecnem mnozstvi na dobu jednoho vikendu. viz. tisk a tv ... 4) Samotny zasah, eskalace konfliktu: policie i ucastnici party se mohli pohybovat na hranici zakonosti, pri samotnem zasahu bylo tolik nejastnosti, ze se rad podivam na "zaznam" ... :-) 5) A to vlastne to nejdulezitejsi, co me sere! Nikdo, ani policie, si nesmi dovolit nejaky represivni tzv. preventivni zasah, ktery, jak ministr vnitra potvrdil, byl dlouho pripravovan, at by k nejake skode doslo nebo nikoliv (pripada mi, ze ten pronajatej pozemek skrizil plany premiera, ministra vnitra a cele policie). Tohle je opravdu alarmujici. Druha hrozna vec je, ze vedeni policie, ministr vnitra a premier lzou jako sedmilhari a vubec jim neni stydno! Kdyby proste rekli, ze se rozhodli nekolik lidi "zrusit", protoze ... a proto (at pak jednotliva zavineni se prokazou u soudu), ale zminovat vylhane duvody? Vzdyt ten blb Gross presne delal to same ... Proste O.Neff me timto prispevkem nepresvedcil, jako novinare by ho mela predevsim zajimat stanoviska a duvody politiku ... takhle ukazuje prstem na domnelou pricinu (coz je vlastne dusledkem neceho dlouze planovaneho a vylhaneho).
S textem souhlasím. (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 02.08.2005, 17:48:49
To, co se děje, je zcela neadekvátní a bohužel, nemyslím si, že se jedná o "něžné děti, které si usmyslely podnikat tanečky při měsíčku".
Pokud se jednalo o free ilegální hudební festival, měl se tedy pořádat jinde. I když svůj byt pronajmeš někomu (smluvně) na jakoukoliv oslavu, jakkoliv nazvanou, nemůžeš tím omezit svobodu kolemžijících lidí. A budou li tam řvát, budou-li dělat nepořádek a kravál před domem a v domě, pokud bude hlučná hudba vibrovat domem... přijdou sousedi, protože je to zase narušený jejich právo. A pokud nepřestanou, nedají pokoj, přijdou na ně policajti. Pak si nemají co stěžovat... To, co se děje teď v Praze i na politické scéně, je demagogie.
(X.X.X. - Mail - WWW) 02.08.2005, 18:25:29
Momentálně se jako běžný pracující občan bojím z Práce vracet domů na Letnou, protože všude kolem posedávájí nebo polehávají lidé pod vlivem alkoholu a drog, jsou hluční (a podotýkám, samozřejmě ne všichni protestující, jen je jich tam prostě hodně) marně vyhlížím policistu, který by se mezi nimi třeba jen prošel a snažil se udržet pořádek. Samozřejmě - ne obuškem, ale třeba jen standardní kontrolou dokladů.
A celkem chápu, že jej momentálně vyhlížím marně. Zaráží mně, nechápu, jak účastníci CzechTechu chtějí respekt od ostatních, ale sami nejsou - alespoň podle mých osobních zkušeností z posledních dnů - ochotni respektovat nikoho a nic. Pokud tady někdo z vás je, zkuste mi odpovědět - co jsme vám udělali, že nám bráníte v klidu se vracet domů? Proč jste tak extrémně hluční - nemáme po práci nárok na trochu klidu? Proč kouříte v tramvajích, nadáváte těm, kteří se vám snaží v tomto (mimochodem také přestupku proti stanoveným pravidlům) zabránit? Proč posedáváte na ulicích, vozovkách a ohrožujete tak sebe i řidiče? Proč se kvůli vám musí starší lidé bát vyjít třeba na procházku - protože nejsou tak rychlí a ohební, aby před vašimi skupinkami stačili včas uhnout? Proč maminky malých dětí v okolí Letné momentálně hodně přemýšlí, na které hřiště bez újmy na zdraví své dítě vzít? Těším se, až tahle mediálně a politicky atraktivní bublina splaskne a budu moci zase normálně žít, bydlet. Svoboda jednoho začíná tam, kde končí svoboda druhého. Mám pocit, že vy chcete totální anarchii. Aby společnost fungovala, musí mít nastavená nějaká pravidla.
(hrozny - Mail - WWW) 02.08.2005, 18:37:13
Včera v televizi jsem slyšel hulákat nějakého mládence při demonstraci před MV ČR, jak byl zákrok brutálnější než na Národní třídě v roce 1989. Neviděl jsem obraz, jenom jsem ho slyšel, ale podle hlasu jsem měl pocit, že v roce 89 chodil ještě v plenkách. V tu chvíli jsem dostal takový vztek, že si myslím, že ten spratek potřeboval akorát pár facek.
Jestliže (Brouk Pytlík - Mail - WWW) 03.08.2005, 00:31:50
se někdo chová jako dobytek, tak ať se pak nediví, když se s ním pak jako s dobytkem zachází.
Inteligenti a techno? (Aknela - Mail - WWW) 03.08.2005, 02:38:55
Nechci komentovat adekvátnost či neadekvátnost policejního zásahu a legality či nelegality celé akce. Podle toho co v posledních dnech čtu mi připadá, že pravda se ztrácí v mediální hysterii a že vlastně nikoho ani už moc nezajímá proč a co se vlastně stalo.
Pobavily mě tu ale některé názory na posluchače toho "ohavného a nekulturního" techna. Patřím mezi ty vysokoškolsky vzdělané lidi, kteří si občas techno poslechnou a dokonce navštíví sem tam i nějakou techno party a tam na tu nesmyslnou tuc tuc hudbu tančí. A považte, navíc jsem ještě matka od dětí!!! Tak co, šoupnete mě do pekla, protože poslouchám hudbu, která je podle některých diskutujích obrazem morálního rozkladu společnosti? Posuzovat morální kvality člověka podle toho co poslouchá a v jakém "davu" se pohybuje je mírně řečeno hloupé. Svého času jsem psala pro jeden hudební magazín a v rámci pracovních povinností jsem byla vysílána na různé festivaly různých žánrů. A musím říct, že nakonec nejklidnější akce byly ty zatracované techno party. Nejmíň rvaček, nejmíň agresivních opilců, největší procento návštěvníků, kteří se akce zůčastnili kvůli hudbě samé. A hádejte které akce vycházely jako nejagresivnější... Typické české rockové vesnické zábavy. Drogy tam byly v prakticky stejném množství jako na každé techno party, ale tolik poblitých souložících párečků člověk jen tak neviděl. Nechci se navážet do té či oné muziky, ani do lidí kteří na ní chodí nebo jen poslouchají. Chci jen poznamenat, že je jednodušší vidět svět krásně hezky černobíle, postavit se na jednu stranu a tu druhou stranu naprosto ignorovat.
K HAVLOVU VÝROKU. (Zdenek z Ostravy - Mail - WWW) 03.08.2005, 03:26:30
Marná sláva, Venca Havel ukazuje, že je vážně "mimoň". Vzpomínám si na jeho první tiskovou konferenci poté,co už nebyl c.k. presidentem, jak šokovaným novinářům hrál na foukací harmoniku. Škoda,že paní Dagmar k tomu nehrála na plechový bubínek a dceruška nehopsala jak cvičená opička :-)
Ale k věci: ten poslední Havlův blábol ukazuje,že je zcela odtržen od reality, a teno podprůměrný spisovatel, mizerný ex-prezident a prominentní ex-disident je jen kavárenským povalečem, co jen zmateně mektá ty své pseudohuánní slimejše. Pán bůh ho potěš. Naštěstí už není na Hradě a v podhradí už tolik škodit nemůže... PS: také mě dojalo rozhořčení poslance a faráře Karáska > kterýžto se naposledy vyznamenal aférou, kdy byl zadržen při řízení motorového vozidla pod vlivem alkoholu. O plkání senátora Štětiny se ani nezmiňuji, to je také vzácná povaha a hvězda na českém politickém nebi...
K HAVLOVU VÝROKU. (Zdenek z Ostravy - Mail - WWW) 03.08.2005, 03:27:32
Marná sláva, Venca Havel ukazuje, že je vážně "mimoň". Vzpomínám si na jeho první tiskovou konferenci poté,co už nebyl c.k. presidentem, jak šokovaným novinářům hrál na foukací harmoniku. Škoda,že paní Dagmar k tomu nehrála na plechový bubínek a dceruška nehopsala jak cvičená opička :-)
Ale k věci: ten poslední Havlův blábol ukazuje,že je zcela odtržen od reality, a teno podprůměrný spisovatel, mizerný ex-prezident a prominentní ex-disident je jen kavárenským povalečem, co jen zmateně mektá ty své pseudohuánní slimejše. Pán bůh ho potěš. Naštěstí už není na Hradě a v podhradí už tolik škodit nemůže... PS: také mě dojalo rozhořčení poslance a faráře Karáska > kterýžto se naposledy vyznamenal aférou, kdy byl zadržen při řízení motorového vozidla pod vlivem alkoholu. O plkání senátora Štětiny se ani nezmiňuji, to je také vzácná povaha a hvězda na českém politickém nebi...
Účel světí prostředky (OLIVER - Mail - WWW) 03.08.2005, 07:33:20
Celá tahle akce sledovala jediný cíl- NĚJAK SE ZVIDITELNIT. Na jedné straně je skupina mladých lidí, kteří se snaží světu dokázat jak jsou jediněční, bohužel je zneužívaná a podporována partou anarchistů a na druhé straně absolutně nechopná policie, něco normálně vyřešit rovněž podporovaná zase jinou skupinou anarchistů.
Toho využili dnešní politici a každý se chce nějak zviditělnit a tak plácají různé nesmyly a hovadiny. A celý národ jim na to skočil a noviny jsou šťastné, že je o čem psát. Dokonce i zpěváci se přidávají (např. Lucie Bílá u které klesá popularita se také chce přiživit...) Veškeré fotky mohou být v tisku tendenční - můžu nafotit plačící dítě a podpořím vášně proti plicajtům a nebo nafotím pojicajta s rozbitou hlavou a zničenou louku.... Pokud by to někdo chtěl řešit normálně, tak ještě před zahájením koncertu tam najede kontrola, hygiena....a nakonec jim vypnou elektriku a nic se rozhánět nemusí. Copak nechápete, že budou za chvili zase volby. Čím upoutat voliče, jedině takovými aférkami.
Tekkno neni TECHNO (Vladimir Sodek - Mail - WWW) 03.08.2005, 08:01:04
Tak se aspon podivejte, jak vypadaji mistni technari.
Muzete porovnat. Ja o dechovce taky nemluvim, protoze to nemam pod kuzi, stejne jako mnoho z Vas Techno. A hlavne. To hlavni je prece to, ze zadny zakon nebyl porusen do te miry, aby nasoupila svevule a pendreky. Danovi poplatnici!Preventivne si mlatte vase decka, ne cizi.
Mila Danielo, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 03.08.2005, 10:15:25
to, co si napsala je demagogie ... pravdepodobne si to ani neuvedomujes.
Jestli chces, napisu ti proc. A ten XXX(to je asi nejaky pornofil), ten neni schopen se postarat sam o sebe, tedy podle toho, co pise ... proc? Mohu ti to take pripadne napsat ... ;-)
Milá Danielo, (master - Mail - WWW) 03.08.2005, 10:43:48
už jsem se sice zařekl, že k tomuto FUJ tématu budu mlčet, Freud mne však vyprovokoval, protože je provokatér. :-)))
Milá Danielo, to, co jsi napsala, není demagogie...pravděpodobně si to uvědomuješ. Jestli chceš, napíšu Ti proč. Ten Freud, který kritizuje pana XXX a jeho pravdivé prožitky a zážitky, jaké má s hájenou zlatou mládeží, bude asi sjetý. :-))) Nikomu svůj názor nevnucuju! Píšu to jenom Daniele.
Vladimire Sodku (MarK - Mail - WWW) 03.08.2005, 13:38:07
nějak mi nejde do hlavy, že by policajti začali všechny kolem sebe mlatit hlava nehlava. pokud vim, policejní práce většinou spočiva v tom, že udelají řadu a začnou vytlačovat dav... nikdo nikoho nemlátí, policajti začnou mlátit většinou v sebeobraně i k tomu se většinou používaji vodní děla, aby se ti, kteří odporují policejnímu postupu přesunuli před návalem vody. každej rozumnej člověk prostě před nima ustoupí, ale ne tihle... tihle se postavi na odpor zakonu (= policajtům) a navic na ně začnou útočit. podle mě si zasloužej pořádnej nášup... a proč tu nikdo nemluví o policajtovi, co mu letící šutr přerazil páteř? jsem jednoznačně pro tu policejní akci.
baj, MarK.
=====> Inteligenti a techno? . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 03.08.2005, 13:59:03
Ankelo,
nedelej chybu byt domysliva, ze absolovent vysoke skoly je zarukou iteligence, kulturnosti a soudnost. Jaka bum-bum muzika se ti libi? Do toho nikomu nic prece neni, pokud ten ramus neobtezuje jine. O soudnosti, inteligenci, kulturnosti a chovani divaku letosniho Czechtech 05 uz toho bylo vsude napsano habadej a nebudu prilevat tady olej do ohne.
(Dez)informace aneb právní guláš (Sigmund Freud - Mail - WWW) 03.08.2005, 14:11:51
Master: jsem rád, že svůj názor nikomu nevnucuješ. :-) Pan XXX může např. se dočasně přestěhovat třeba do hotelu/pensiónu v jiné lokalitě a pak uplatňovat proplacení faktury za toto ubytování po městské části, magistrátu či policii. Když se cítí ohrožen on a jeho rodina ... já bych to tak udělal, vážně.
MarK: obrazového materiálu jak zakročila policie je na internetu dost, a každý ať si udělá závěr. A mimochodem nežijeme na divokém západu, kde šerif by byl sám zákon.:-) Policisti se také řídí zákonem např. o Polici ČR, a mimo jiné by měli dodržovat ostatní platné zákony ... např. Policie nesmí vstoupit na pozemek či do nemovitosti bez povolení. Měli povolení (soudní rozhodnutí) ke vstupu na inkriminovaný pozemek u Mlýnce? ... podotýkám, že samotných zasahujících policistů je mi také trochu líto. Ale těch velících vůbec ne!
Sigmunde - to asi nemyslíš vážně! (petra: - Mail - WWW) 03.08.2005, 15:02:03
to se mají obyčejný lidi stěhovat ze svých domovů do hotelu/pensionu, protože nějakej kretén jim dělá bordel v ulici? Slušný lidi se maj přizpůsobit a pak se třeba léta handrkovat o proplacení nějakých škod?
Jo, ty prostě budeš ty vypatlance hájit. To je nemožný, co už tu je. Bydlím na Letný a nikomu to nepřeju.
Ale Petro, prosim te (Vladimir Sodek - Mail - WWW) 03.08.2005, 15:12:16
Ty zijes mimo uzemi CR?
Tyto fotky jsou z Brna a TECHNO neni tekkno. Vidis snad nejake dreads. Pokud potrebujes informace o Techno music, milerad vyhovim. O tekkno nevim zhola nic.
Milá petro, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 03.08.2005, 15:15:19
myslím to vážně! A dokud budou lidé jako ty jen kecat a nic nedělat, tak to tam budete poslouchat, ne jenom teď, ale i příště. Samozřejmě, že těch řešení je více ... a zase mimochodem: při zasedání NATO a Světové banky (nebo co to bylo) jsme se přestěhovali dočasně z Pankráce k babičce, protože to tady bylo uzavřené státní mocí a děti nemohly chodit ven. A to opravdu nebylo dovolání, protože jsme to věděli prý předem ... tzv. preventivní opatření.
Sigmunde Freude (MarK - Mail - WWW) 03.08.2005, 15:33:14
chapu, napsal jsem zakon (=policisté), ale asi to nevyznělo tak, jak jsem chtěl. prostě si myslim, že ten, kdo zautočí na policajty se automaticky dopouští trestného činu, a tudíž porušuje zákon. stejně ty "lidi" co fungujou jako provokatéři to berou jenom jako jakýsi rituál, aby posléze ohromili co nejvíc lidí svým vyprávěním, jak se postavili hordě ozbrojených težkooděnců... a to, že dostanou nakládačku, s tím prostě musej počítat. a že dostane nakládačku i někdo "nevinný", jak se tam takovej člověk dostal? pod obušky policajtů? lidí tam byli tisíce, a zraněná je tuším asi stovka, nebo kolik, věřím, že zranění jsou především ti provokatéři. a když se kácí les, jdu dál od lesa, abych nechytl nejakou tu třísku, ne? myslím, že to je normální...
baj, MarK.
Barone, (Aknela - Mail - WWW) 03.08.2005, 17:03:10
Ani náhodou si nemyslím, že vysoká škola zaručuje inteligenci a kulturnost...nakonec, velké procento producentů slavné televize NOVA asi taky bude vysokoškolsky vzdělaná a kulturnost od nich opravdu neočekávám.
Jen jsem reagovala na tvůj výkřik o tom, co by měl kultrurní vysokoškolák vůbec hledat na takové akci jako je CzechTek:) Začínám si myslet, že se jedná o generační problém. Jako se pod palbu před pár desítkami let dostávaly máničky, tak stejně tak se dneska šije do technařů. PS: Právě tu poslouchám Ellu Fitzgerald...rozhodla jsem se totiž, že dnes světu ukážu svou inteligentní a kulturní tvář:)))
Ankelo, na jednu stanu poslouchas bum-bum muziku . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 03.08.2005, 17:51:31
a na druhe strane snobsky kritizujes NOVU? OK!
Pritel me poslal z CR noviny, tak jsem se kouknul na TV programy v CR. Na jedne strane NOVA vysila stare, z USA spodek sudu filmy a serialy a CT1 a CT2 je ukolebavka. Mas na vybranou. Chces byt strelena do bricha nebo do hlavy?
Jediný, s kým tady (Pecka - Mail - WWW) 03.08.2005, 20:26:55
můžu bez výhrad souhlasit, je Oliver. Proč? Když si zkusíte nezaujatě přečíst všechny názory, zjistíte, že všechny (tedy téměř všechny) mají svou pravdu. Jako vždy, záleží jen na úhlu pohledu... Na obou stranách pravda a tou se umlaťme, hlava nehlava...:-))
Ach jo, Barone (Aknela - Mail - WWW) 03.08.2005, 23:02:12
Koukám, že ovládáš dokonale umění "jak si prosadit svou za každou cenu".
Psala jsem o něčem jiném než co ty mi vkládáš do úst. Ale budiž... Ano, asi budu snob, poslouchám mimo jiné i tuc tuc hudbu, televizi jsem dávno odhlásila, protože iluze o ostatních kanálech si také nedělám a asi budu dost hloupý snob, protože moc nechápu co jsi chtěl vlastně říct:)
Přiznejme si (carie - Mail - WWW) 04.08.2005, 09:13:02
Jsme prostě už starý!!!! Nastupuje další generace, my si tady můžeme moralisovat do alelujá, ono je to jedno.
Inu ... jak to asi bude? (hardwoman - Mail - WWW) 05.08.2005, 13:54:24
No ... mě to vůbec nezajímá, já tam nebyla a tudíž mě překvapuje, jaká se tady vede super velká debata o tom, kdo je v právu kdo ne atd - ač Policii nemusím - asi se zde přikloním na její stranu ... ti technaři jsou vyhulený bukvice s IQ skleničky vody...Ahoj ...
Deti na C-T 05 (SKiD - Mail - WWW) 07.08.2005, 01:12:03
Rano jsem procital a prohlizel fotky na www.techno.cz. Podle fotek by clovek rekl, ze to byla naprosto mirumilovna zabava. Dokonce i maminky s detmi v kocarku...To uz fakt musi byt vylizana palice, kdyz veme 3-4 lety decko na takovouto akci.Na druhou stranu pro mladeho "technare" to je urcite vyhoda, pac muze strcit hlavu do repraku uz od utleho detstvi bez toho, aniz by mu pukla hlava :-)
Docela me zklamala reportaz v "Reporteri CT", ktera celkem dost nadrzovala technarum. Od CT bych cekal trochu objektivni informace, napriklad zverejneni techto videozaznamu http://web.mvcr.cz/zpravy/2005/czechtek05/czechtek05.mpg Ale i mezi technari se samozrejme najdou slusni lide, kteri se snazi zorganizovat uklid jak na louce, tak na Strahove (docela by me zajimalo, jestli to delaji kvuli ekologii anebo jen proto, aby se verejne mineni neobratilo proti nim :-P )
zabte ty svině technaře (slušný člověk - Mail - WWW) 09.08.2005, 00:21:05
já bych ty hajzly hnal, rozkopal jim ksichty a vodvez je někam do hor a tam nechal. At si táhnou, spratci jedni. Nemyjou se a smrdí, jsou to debilové, nikdo slušný a normální není jak oni. Jen ničí ty hodnoty, které ostatní slušní lidé vytvoří. Mluvím za všechny slušné lidi, když říkám, zavřete ty šmejdy. Jsou to otrhanci a špinavci, kteří dělají nepořádek a rámus. Ale pšenka jim nepokvete, rozbijem těm náckům hubu. Jsou to fašisti, ti technaři, copak to nevidíte?? probudte se lidi a mlatte ty hajzlíky pendrekem.!!!!!!!!!!
Není se o čem bavit (AntiCzechTek - Mail - WWW) 02.03.2006, 15:56:58
Není se o čem bavit - technaři dostali výprask oprávněně. Ba naopak - za ta alotria jako je házení lahví po policii apod. měli dostat ještě dvakrát tolik. V cizině by je hnali gumovými projektily, jenom u nás musí připsraní čecháčci brečet cosi o policejní brutalitě. PÁNI POLICISTÉ, NENECHTE SI TĚMITO UPLAKÁNKY ZNECHUTIT PRÁCI. JÁ VÁM ZA ZÁKROK NA CZECHTEKU DĚKUJI.
Cože? (AntiCzechTek - Mail - WWW) 17.04.2006, 17:33:07
Jak nasrat? To jako zase na cizí louky? To by se vám líbilo, že, milí technaři. To určitě. Pevně věřím, že vám to policie i letos překazí a slušní lidé, kteří bývají vašimi technopárty poškozeni, budou mít letos v létě klid. Více informací viz:
www.anticzechtek.wz.cz
(kluk - Mail - WWW) 16.07.2006, 21:27:40
mmhhh....a ty zasranej komunista se považuješ za slušného člověka??debile
|