| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| DISKUZE - CZECHTEK 2005 – ANEB KDYŽ TO JDE SLOŽITĚ... |
Rubrika: [téma] Organizátorům nikdo nebránil, aby CzechTek legalizovali. Jenže – oni to neudělali. Takže prvopočátek problému bychom měli hledat u nich, vždyť – i soukromé akce nad určitý počet lidí měly být regulovány. Jde totiž o bezpečnost nejen jejich, ale i obyvatel, kteří bydlí kousek od místa konání. Opravdu je nutné, aby se tenhle prachobyčejný festival taneční muziky připravoval v tak hlubokém utajení? Je jim tak zatěžko vyhovět náležitostem, které zákon ukládá pořadatelům podobných akcí? Tzn. mít právně ošetřený pronájem pozemku, vyhovět hygienickým nařízením. Kdyby organizátoři svůj hudební festival včas regulérně přihlásili, policie by jim nejspíš ještě na dálnicích zajistila klidnou přepravu a nikdo by do nikoho nebušil! Je potřeba dodržovat stejná pravidla, která dodržuje 99% organizátorů obdobných festivalů různých žánrů. Stačí tak málo. Jenže to se technařům z CzechTeku příliš nezamlouvá. Pravidla hry jsou vždy důležitá – představme si pár otázek a pár odpovědí položených účastníkům Czech Teku a právníkům: Co bude příští rok? Stejné pokusy o uspořádání i zmaření takové akce budou každým rokem? Proč tedy si organizátoři nepožádají o dotaci na kulturní akci z fondu EU a nezorganizují legální akci zadarmo? (Stejně by to byl dobrý byznys, jen kolik by se tam prodalo nápojů, jídla – a měli by kvalitní hygienické zařízení...) (Zpracováno mj. podle stránek Martina Marxe ) |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
V Anglii a Francii po zkusenostech prisne zakazano, tak hura do CR . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 01.08.2005, 04:53:24
Ještě si dobře pamatuju, (koldak - Mail - WWW) 01.08.2005, 06:30:44
jak bolševik v šedesátých letech rozháněl trampské potlachy. Samozřejmě ohně byly zapalovány nelegálně, zpívaly se písničky, které neprošly schvalovací komisí (a neplatilo se Ochrannému svazu autorskému) a podobně. Vidím jasnou paralelu. Tady nejde o nějaké pozemky a nedostatek hygieny (docela by mě zajímalo, jak pozemkům prospěli policejní manévry a jak policejní pendreky, chemikálie a vodní děla zabezpečily, aby se lidem nic nestalo). Jde o válku (stejnými bolševickými prostředky) proti alternativě, stejně jako před desítkami let. Všechno ostatní je jen zástupný problém.
Nejsem žádný příznivec techna a nad podobnými megaakcemi se mi ježí všechny chlupy, ať jsou legální nebo nelegální, ale s tím, co předvedla slavná česká policie v čele se stranou a vládou, jednoznačně NESOUHLASÍM. Odmítání tzv. "stanovených norem a předpisů" není mimochodem nic neobvyklého.
Taky nechápu, (koldak - Mail - WWW) 01.08.2005, 06:36:20
proč by měl pořadatel OSA prokazovat, že něco "nehraje". Normální by bylo, aby OSA prokázala, že pořadatel něco "hraje". Bez ohledu na akci, která se koná. Tohle je jeden z příkladů absolutně pokřiveného zákona.
(Lucie - Mail - WWW) 01.08.2005, 07:26:08
No on by i pan prezident mluvil jinak, kdyby se mu utábořili za vilou na pronajatém pozemku a třeba by hlídali vnoučka, který měl jít spát v osum večer, Lívie stávala ráno do práce a tekly by jim na pozemek sračky...
Dobrý sci-fi, že?
Článek přesně vystihuje (Ron - Mail - WWW) 01.08.2005, 07:27:58
můj názor od začátku. Co k tomu dodat...
Koldaku (Alena - Mail - WWW) 01.08.2005, 07:30:45
v sedmdesátých letech, v době zátahů na trampy jsem byla malá, znám to od rodičů, kteří se zůčastnili. Srovnáváš nesrovnatelné. Na rozdíl od technaře tramp měl a má vztah k přírodě, nikdy se nestalo, aby pozemek po potlachu byl zničen jinak než pošlapáním. Na akci jako je techno je různými aparaturami a soundsystémy mnohonásobně překročen limit hluku, to na potlachu, kytarami a zpěvem šlo těžko. Taky trampi byli dost těžko sjetí a jedinou drogou býval alkohol, což se o technoakci říct nedá. Já jsem jednoznačně na straně policie, zásah byl adekvátní, a účastníci měli dost času odjet. Proč se taková akce nekoná v jiném státě? Protože tam mají rozumnější legislativu a tam by s nimi zametli ještě dřív a líp. Proč máme v Evropě dělat hňupy zase jen my? Kam sahá demokracie - k tomu, že si necháme od bandy feťáků ničit majetek a diktovat podmínky?
Pekne poporadku (Vladimir Sodek - Mail - WWW) 01.08.2005, 08:03:38
Do te doby, pokud neni porusen zakon, nema mi kdo co zakazovat. Az se nekomu bude zdat, ze jsem zakon porusil, muze na me podat trestni oznameni.Az mi soud dokaze, ze jsem takto ucinil, muze me poslat do kriminalu. At uz jde o poruseni jakehokoliv stupne poruseni zakonu.
Preventivni zakroky jsou jako preventivni valka proti terroristum.Kam to povede?
(carie - Mail - WWW) 01.08.2005, 08:10:44
Zásah považuji za hroznou špínu. Demonstraci moci- jako za komunistů.
souhlasím se zásahem. (Petra P. - Mail - WWW) 01.08.2005, 08:26:09
Je blbost jen držet hubu a krok. Měli plno času zase klidně odejít. To je stejný, jako byste nezvané návštěvě po chvíli řekli, aby odešla. Ale místo toho by tam dělala bordel, nadávala vám, atd. Tak to byste taky jen tiše zalezli? Určitě ne.
A souhlasím s tím, že když to zakážou jinde v Evropě, nemáme důvod jim my posluhovat. Už takhle se podívejte, jak to vypadá po Silvestru - kdy se sem "přijíždí radovat mládí Evropy".
(Lucie - Mail - WWW) 01.08.2005, 08:27:56
Pokud vím tak porušili zákon o shromažďování, možná ještě i další (předpisy o hygieně, hluku)
A u nás taky běžně probíhaly povolené koncerty na plácku v centru města, dokud si poblíž členové městského zastupitelstva neopravili budovu lázní na své byty. Najednou se v přilehlém klubu nekonají ani diskotéky pro náctileté vpodvečer.
S článkem souhlasím... (Los evropský - Mail - WWW) 01.08.2005, 08:48:39
... a všechny odpůrce "neadekvátního" zásahu se ptám: když si vybudujete za těžce vydřené peníze cokoliv, přes co se vám následně přežene tlupa nemyslících zfetovaných mladých a nadějných, kteří si ve většině případů nevydělali ještě ani na slanou vodu, chci vidět, jak se budete tvářit. Podat trestní oznámení je sice pěkné, ale zcela jistě se konkrétní osobě vůbec nic neprokáže. Účelem celé policejní akce bylo chránit majetek nevinných lidí, kteří mají svých starostí dost. CzechTek je naproti tomu akce lidí, kteří žádné starosti nemají, a v jejich zakrnělých mozečcích se nevylíhne nic lepšího, než prostě někomu nějaké ty starosti přidělat, zničit, rozbít, zdemolovat, udělat bordel.
Policie by nepochybila, ani kdyby do účastníků CzechTeku začala střílet. Jestli má být moderní formou seberealizace vandalismus a ničení majetku, který nám nepatří a který jsme nevybudovali, tak potěš koště. Nejlepší je, že někteří kvůli tomu "jen tak se vyblbnout", přijedou ze zahraničí. Někteří jistě kvůli hudbě. Ale spousta z nich prostě proto, že si můžou beztrestně zaničit, zarozbíjet, prostě zařádit. Srovnávat zásahy komunistické moci proti studentům s tímto je lehce mimo mísu. Především tam o něco šlo - tady nejde vůbec o nic, tihle proti ničemu neprotestují, prostě jen přijeli dělat bordel a zcela samozřejmě očekávají, že jim to projde. A ještě něco: na Slovensko by si asi netroufli. Tam by na ně rovnou povolali armádu a zatočili s nimi - bez problémů. Viz zásahy proti rabujícím Romům, v souvislosti se snížením sociálních dávek.
(carie - Mail - WWW) 01.08.2005, 09:33:51
Moji rodiče na Tachovsku bydlí. Loni to bylo v Boněnově, to je tak 15 km od Marjánek, to jsou minimálně obydlená místa. Nikomu místnímu nevadili, udělali kšeft v obchodech a "taxi" řádných občanů, kteří je z těch Kotěhůlek odváželi na nádraží. To neni krajina obydlená , to jsou Sudety, tam byla raketová vojska SSSR. Tam jdeš a jdeš a nikde nikdo. Prostě můj rodný kraj.
(lenka - Mail - WWW) 01.08.2005, 09:58:25
porada se spousta festivalu a podobnych akci, nikde nejsou problemy a je tam srovnatelne lidi, proc si nezorganizujou akci tak jako to delaji ostatni, at si duni nekde daleko od lidi, zabezpeci toalety a vodu a nasledny uklid, co treba doupovske hory a podobne lokality kde nikdo nebydli, jenze tam by nevzbudili tolik ohlasu a nemelo by to prichut nelegalni akce
Už od rána (master - Mail - WWW) 01.08.2005, 10:30:50
je tato adekvátnost/neadekvátnost řešena na Radiožurnálu a ve zprávách je tomu dávána nelogická priorita č. 1.
I lidový ranní žvanil Hofman se přiživil svou oblečenou/neoblečenou troškou do mlýna. Přitom neřekl vůbec nic. A média už se opět pasou na novém a už únavném a nechutném soustu, na opětném odstoupení či neodstoupení kohosi, kdo za to vše může. PROČ? ZA CO? Jak typické, pro náš absurdistán. Osobně chápu adekvátnost tak, že když dostanu např. facku, vrátím dvě adekvátní. Eliminovat, ne pohladit. Oni snad nechápou o co všem odpůrcům, té velké většině normálních lidí, jde? "Ti mladí slušní a nekonfliktní lidé z celé Evropy se u nás chtěli jen bavit a nikdo je nikam nechce pustit..." PROČ si někdy nevezmeme kladný legislativní příklad ze západních zemí, kde asi věděli proč už před léty zakázali tyto živelné akce devastující přírodu, soukromé vlastnictví i narušující klidný život v oblastech konání akcí. Zklamal mne postoj nestranného a "nadstranického" Klause, presidenta všech lidí. (Možná, že byl unavený z vedra nebo že dostal zkreslené opoziční informace.) O exotovi Karáskovi, který by se klidně spolčil i s dáblem, ani nemluvím. Hlavně, že je vše řečeno tzv. "opozičně" - t.j. za každou cenu jinak.
zlatý český zlodějský ručičky! (ivana - Mail - WWW) 01.08.2005, 10:41:29
Jinde by za to museli platit, chovat se slušně, dodržet podmínky. Ale naši "organizátoři-neorganizátoři" prostě využili všech možných podfuků a nabízejí nelegální "přepadovou" akci. Protože "když už tam budem, vono to nějak dopadne".
Chudáci kluci policajti, teď se bude každej zastávat těch chudáčků dětí, co si přišli "jen nevinně zatancovat na vaši louku a vy jste tak oškliví, že to těm dětičkám nedopřejete". Politujte ožralu, co se na vás v tramvaji vyblil, je to přeci nešťastník, kterému bylo ouvej! Je mi špatně z těch politických nesmyslů kolem toho, každej si jen chce přihřávat svý, ale věřím, že napřesrok to bude ještě horší - to pak je budeme vítat s transparentama :-))))
OK - viděla jsem to - ale to je zase jen ten DŮSLEDEK!!! (ivana - Mail - WWW) 01.08.2005, 11:34:36
PRVOŘADĚ JSOU NA VINĚ ORGANIZÁTOŘI!!!
Kdyby byla akce legální, nikdy by k ničemu podobnému nedošlo. Je tolik různých festivalů - a nic podobného není nutného. Takže - Tohle je sice smutný, ale uvědom si, že ti lidi tam byli PROTIPRÁVNĚ. PROČ SE NIKDE NEPÍŠE O TĚCH, CO TO PRONAJÍMALI? PROČ SE MAJITEL KONKRÉTNĚ NEZAJÍMAL, CO SE TAM BUDE DÍT? (to mohl svou louku pronajmout klidně i např. na pedofilní kratochvíle a pak jen říct "já nic, já muzikant"¨) PROČ SE NEJEDNÁ S NIMI? TI JSOU PŘEDEVŠÍM NA VINĚ!!! už od samého začátku přípravy to bylo zmršené!!!
Navrhuju policejní infiltraci (aTeo ;) - Mail - WWW) 01.08.2005, 11:43:07
mezi technaře: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.391.jpg
Mohou onu "subkulturu" "taknějak změkčovat zevnitř". :o) Navíc se pocvičí v politických tanečcích...
Nepředpokládal jsem, (koldak - Mail - WWW) 01.08.2005, 13:10:34
že by tady diskuze dopadla jinak. Už v jiných kauzách jste tvrdě hájili presumpci viny, tak proč ne tady.
Připomínám, že na Národní třídě před lety se rovněž porušovaly tehdy platné zákony a předpisy. A je více než zřejmé, že většina lidí (hlavně mimo Prahu) zákrok nadšeně schvalovala a teprve později jaksi změnila názory. Anebo nezměnila, bolševik je všude kolem, kam se podíváš. Pokud se bavíme o různých "legálních" festivalech, vidím jeden jediný a hlavní rozdíl. PENÍZE. Bordel je stejný, hladina hluku stejná, drogy a chlast, krev z rozbitých hlav, měsíční krajina po skončení akce. Jenže vynásobte pár stokorun deseti tisíci a už jsou počty trochu jiné. Kde je zisk, tam se může všechno: Bourat vesnice, ničit chráněná území, vybíjet zvířata a ještě lépe, dělat na nich pokusy, všechno se smí, všechno se může, jen když z toho kape. Z CzechTeku nekáplo nikomu nic, kromě majitele louky. Tak se muselo demonstrovat, na čí straně je síla a že tudy tedy soudruzi cesta nevede. Vy byste tu snad jásali, i kdyby policie do davu střílela. No, asi máte své důvody.
Koldaku, (master - Mail - WWW) 01.08.2005, 14:11:06
nezlob se na mne, ale v tom s Tebou nemohu souhlasit a už se tou "láskou" k primitivní hudbě, komponované převážně vůlí a náladou samotného PC nehodlám dál zabývat. Ono stačí, že média teď mají potravu na jak dlouho. Už to i vypínám.
A jakápak presumpce viny? Nepřirovnávejte to prosím všichni zastánci k 89. a k Národní. To už je laciné, ošoupané, ošumělé a pasé. Každý zákrok policie se k tomu přirovnává. To je móda? Tradice? To je snad totožné? To byste chtěli, aby tu vládl chaos? Anarchie? Vláda momentální zúčastněné většiny na tom kterém místě? Aby si kdejaká množina lidí něco obsadila, udělala bordel, chaos a odešla? A co ta blokáda dálnice? To je ve světě normální? Spíše bych se zeptal, komu to vše nahrává, kdo z toho zásahu teď těží? Proč také nenapíšeš, že ta zlatá mládež z celé Evropy potřebuje tyto adrenalinové situace. S patřičnými povoleními by to pro ně nebylo to pravé ořechové. Proto to utajování až do poslední chvíle. I když nejsem Jehovita, říkám - probuď se! :-)) Jo a s tou předposlední větou jsi to přehnal. Beru to jako nepodařený humor ve smyslu - nikdo nejsme dokonalí. :-)))
koldak ano (pražská katka - Mail - WWW) 01.08.2005, 14:49:57
souhlasim s koldakem a nechapu,jak muze nekdo tenle zpusob zasahu policie hajit jako opravneny.Jsme snad policejni stat?!Katka
Nesouhlasím s brutalitou policie (Radka - Mail - WWW) 01.08.2005, 15:19:00
Udělali pořadatelé CzechTeku vše pro pořádání akce? Ne. Porušili zákony? Ano. Došlo k narušení soukromého vlastnictví? Ano.
Byl zásah policie oprávněný? Ano. Ovšem v takové razanci a surovosti NAPROSTO NE. Připadá vám normální, že se několikrát do roka slézají fašizující skupiny se svými příznivci, skandují fašistická hesla a NIKDO nezasáhne? Policie nečinně přihlíží, stejně tak jako nechá pláchnout miliardového zloděje. Ale jde-li o pošlapanou louku, vytahují se obušky, vodní děla, slzný plyn a obrněné vozy. Doprčic, není vám to divný? Nešlo tomu zabránit? Nejsem v žádném případě zastánce anarchie ale policejní akce, jejímž výsledkem jsou desítky zraněných lidí na obou stranách, byla těžce nezvládnutá.
Nesouhlasím s brutalitou policie (Radka - Mail - WWW) 01.08.2005, 15:19:16
Udělali pořadatelé CzechTeku vše pro pořádání akce? Ne. Porušili zákony? Ano. Došlo k narušení soukromého vlastnictví? Ano.
Byl zásah policie oprávněný? Ano. Ovšem v takové razanci a surovosti NAPROSTO NE. Připadá vám normální, že se několikrát do roka slézají fašizující skupiny se svými příznivci, skandují fašistická hesla a NIKDO nezasáhne? Policie nečinně přihlíží, stejně tak jako nechá pláchnout miliardového zloděje. Ale jde-li o pošlapanou louku, vytahují se obušky, vodní děla, slzný plyn a obrněné vozy. Doprčic, není vám to divný? Nešlo tomu zabránit? Nejsem v žádném případě zastánce anarchie ale policejní akce, jejímž výsledkem jsou desítky zraněných lidí na obou stranách, byla těžce nezvládnutá.
Dobře - ale - zase se tu řeší až následek, kdyby nebyla zadaná příčina... (Pavel - Mail - WWW) 01.08.2005, 15:23:02
Samozřejmě, že policejní zásah byl tvrdej, ale jak bylo vidět, po dobrym to prostě nešlo, zkoušeli to pěkně dlouho!
Prostě slušně se vyvést nedali, tak holt byli z hospody vyhozeni!
To je debata, co bylo drive . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 01.08.2005, 16:09:27
slepice nebo vejce.
Obhajci Czechteku si delaji jundu a vtipy, jak nizkou inteligenci maji cesti policajti a prijmou tam kazdeho idiota. Pozorne jsem se koukal na trojcici, vrestici a tancici ucastniky Czechteku, a nepripadal me ani jeden/jedna jako intelektualni elita. Konfrontace s policii je pro ne ocekavane vzruseni a zabava. Bez toho by to nebylo to ono. Proc se tomu ramusu rika hudba? Kde byly rodice tech deti? Noviny a casopisy maji o cem psat a prodavat, teleizni komentatori zvanit do aleluja a korunky za reklamy se budou sypat. Bude na vejplaty! Nu a Czechtek 06? Bude namlich stejny v bledemodrem. Chytemu napovez a do hloupeho kopni.
Souhlasím s Koldakem (carie - Mail - WWW) 01.08.2005, 16:28:27
Nejde přece někoho zmláti jen proto, že má rád jinou kulturu než já. To je nehoráznost. Jen kdyby si náš stát mohl narazit mastnou daň na marihuanu, to by tuhle akci i propagoval. Ožrali v parlamentu brání, chce zdanit i prostitutky u silnic a proti dětem na louce rozpoutá válku.
Souhlas s Baronkem Prášilem a Masterem!!! (Pampeliška - Mail - WWW) 01.08.2005, 16:33:17
Ano, a pokud si budou vřeštět někde na svym, ať si dělají co chtějí, milá carie. Ale tyhle populistický hesla - jako zatahovat do toho politiku atd., to je trapný... Prostě banda, kterou nikde jinde nechtějí si myslela, že to jde tady. Kéž by se naši zákonodárci na to předem připravili - ať to opravdu napřesrok dopadne líp!!!
teď táboří na pražské Letenské pláni. (Irma - Mail - WWW) 01.08.2005, 19:33:53
Jen se ukažte, přátelé, co umíte. Kravál, odpad, samé příjemnosti. A chraň bůh, aby se na ně někdo křivě podíval. I pan exprezident je přišel oslavovat a podpořit. Tak proč si je nepozve k sobě na Hrádeček?
Pan prezident prisel pofoukat jim bebi . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 01.08.2005, 21:19:02
a prilelt olej do ohne . . . .
A jakpak by se vam libilo, (Vladimir Sodek - Mail - WWW) 02.08.2005, 04:11:56
kdyby kazdeho Cecha po prijezdu do Italie zmlatili u more jen za to, ze mozna by mohl mit sebou tvaruzky a smrdel by na plazi.Jen tak, preventivne.
Na Czechtek byla policie prva pri poruseni zakonu. Nikdo do te doby neporusil zakon o hluku a navic policie stejnou vervou jak mlatila lidi, mohla hlidat sousedni pozemky.Kdyz uz nic, tak aspon nemusel zbytecne umrit clovek. Uz jste zapomeli, nebo vam jeste tece mliko po brade? Z mnoha prispevku citim bolsevicke manyry. Berte jim mladi, oni naoplatku nebudou odvadet do statni pokladny nic na vase duchody.
Souhlasím se zásahem (Zdenka - Mail - WWW) 02.08.2005, 07:27:53
Myslím si, že naší mládeži stoupla moc demokracie do hlavy a schovávají se za ní, kde to jen jde. Vidí jen sebe a neberou ohledy na druhé. Mám trochu strach co bude, až budou dospělí.
A ty procenta, co jsem dnes slyšela v rádiu, z názorů na zásah policie, vůbec tomu nevěřím.
Všem ochlasto a drogomilům (Lucie - Mail - WWW) 02.08.2005, 09:34:21
Po pondělku ze zhruba stovky hlášených zranění zůstali v nemocnici jen tři lidé - dva policisté a patnáctiletá účastnice technoparty.
2.8. 2005 07:54 TACHOV - "Hospitalizovaná zůstala jen jedna pacientka, která je po operaci zlomené ruky," uvedla tisková mluvčí nemocnice Renata Jenšíková. "Jeden z policistů měl podezření na poranění páteře. To se naštěstí nepotvrdilo. Druhý má zlomené zápěstí. Je po operaci, má v ruce čtyři šrouby a destičku. Lékaři oba v úterý propustí do domácího ošetřování," řekla Právu mluvčí západočeské policie Jolana Číhová. Z desítek vyznavačů techna, které ošetřili záchranáři na místě střetu, jedenáct skončilo ve Fakultní nemocnici v Plzni. "Pět mělo pohmožděniny, ti už jsou doma, odjel už i pacient s lehčím otřesem mozku. Čtyři byli zdrogovaní a opilí. Po vystřízlivění jsme je o víkendu pustili domů," dodala mluvčí nemocnice Jenšíková. ... Hromadná party musí mít zázemí Michael Ziegler, mluvčí bavorského ministerstva vnitra, na dotaz Práva řekl, že "každá akce takového rozsahu musí mít povolení obce, v jejímž katastru se má konat". Povolení předpokládá splnění určitých podmínek, jako je zajištění parkování, hygieny, zdravotního zázemí, limit pro hluk atd. Mít dohodu s majitelem pozemku nestačí, protože to je jen jeden aspekt konání akce, a to občanskoprávní. Nutné je i splnit veřejnoprávní část. Obec nepovolí akci, když pozemek z nějakého důvodu není vhodný. Pokud by se party konala i přes to, policie to hodnotí jako nepovolenou akci. Ta se trestá pokutou. Pokud by bylo podáno trestní oznámení, musí policie konat. Podle Zieglera se akce typu technoparty pořádají v Česku zjevně i proto, že v "jiných zemích by to prostě neprošlo". "V Británii je akce pořádaná nadivoko, bez povolení, nepřípustná a postavená mimo zákon," řekl Právu zaměstnanec tiskového odboru britského ministerstva vnitra. "Nepovolené akce mohou skončit zásahem policie," dodal. "Nepovolené akce nepřipadají v Belgii v úvahu. Pokud by k nim došlo, následoval by okamžitě policejní zásah adekvátního rozsahu," řekl Právu zdroj z velvyslanectví ČR v Belgii. "Stejně jako v každé jiné moderní zemi zde existuje povinnost oznamovat chystané aktivity. V momentě, kdy organizátoři dostanou povolení, musí dodržovat dohodnutá pravidla. Jinak zasáhne policie," doplnil.
pane Sodek (Hani - Mail - WWW) 03.08.2005, 11:50:35
koukla jsem na ty stránky, dobře, podali trestní oznámení. Ale předem věděli i z médií, že akce není povolená do poslední chvíle se nevědělo kde bude. To není normální! Na výzvu k opuštění prostoru nereagovali. Souhlasím s ostatními, že se k nám jezdí mládež vybít, protože u nich doma by byli tvrdě potrestaní. A po právu. Jsem členkou jednoho spolku, pořádáme různé akce a vím, co všechno musíme zajistit, jaká povolení, zajistit WC, vodu, musí být vyvěšen živ.list, atd.
Tato akce byla evidentně nezákonná, příslušnou obcí nepovolená. Zcela souhlasím s Luckou. Nebudeme nikomu dělat smetiště. Když akce, tak řádně hlášená, zajištěná i po hygienické stránce,dopravní, hygiena by měla kontrolovat hlasitost-tak jako jinde. Pak by mohla být i propagovaná v médiích, na plakátech, v pořádku. Účastníci se mají chovat dle zákonů naší republiky. Také jako jinde! Osobně proti účastníkům nic nemám, popel si můžou sypat na hlavu organizátoři a těm bych nechala tu louku uklidit! A dala pěkně mastnou pokutu! Ne všechno házet na polici - těm se ani nedivím, že tvrdě zasáhli, sami měli mezi sebou zraněné. A také souhlasím, ať je příště akce na Hrádečku!
pane Sodek (Hani - Mail - WWW) 03.08.2005, 11:59:12
koukla jsem na ty stránky, dobře, podali trestní oznámení. Ale předem věděli i z médií, že akce není povolená do poslední chvíle se nevědělo kde bude. To není normální! Na výzvu k opuštění prostoru nereagovali. Souhlasím s ostatními, že se k nám jezdí mládež vybít, protože u nich doma by byli tvrdě potrestaní. A po právu. Jsem členkou jednoho spolku, pořádáme různé akce a vím, co všechno musíme zajistit, jaká povolení, zajistit WC, vodu, musí být vyvěšen živ.list, atd.
Tato akce byla evidentně nezákonná, příslušnou obcí nepovolená. Zcela souhlasím s Luckou. Nebudeme nikomu dělat smetiště. Když akce, tak řádně hlášená, zajištěná i po hygienické stránce,dopravní, hygiena by měla kontrolovat hlasitost-tak jako jinde. Pak by mohla být i propagovaná v médiích, na plakátech, v pořádku. Účastníci se mají chovat dle zákonů naší republiky. Také jako jinde! Osobně proti účastníkům nic nemám, popel si můžou sypat na hlavu organizátoři a těm bych nechala tu louku uklidit! A dala pěkně mastnou pokutu! Ne všechno házet na polici - těm se ani nedivím, že tvrdě zasáhli, sami měli mezi sebou zraněné. A také souhlasím, ať je příště akce na Hrádečku!
vite vazeni (Rada - Mail - WWW) 08.08.2005, 21:54:45
vsechno potrebuje organizaci a predem ohlasenou a pripravenou.Jakto ze v Nemecku to jde a kazdy rok v Berline je Techno a sejde se tam velice moc lidi.Vzdyt se na tom da vydelat i pro stat i pro podnikatele.Mladi potrebuje zit a uzit si,doprejme jim to.Ale ,pronajmout misto a vse zaridit a zorganizovat,at se staraj ti co to progranizuji a co na tom vydelaji.Je fakt ze mladez by si mela uvedomit,kdyz jim doprejem tohle,aly nenicili vse kolem a vazili si toho.Ja vubec nechapu co Cesi ted delaj vsude ve sve vlasti za neporadek,proc vse nici,niceho si nevazi,zadna ucta k nicemu,neakceptovani zakonu a prav jinych lidi.Jestli si toto mladez nechce uvedomit,at se nedivi,ze jim to stat zatrhne.Byla jsem v Nemecku na slavnostech a trvali 4 dni,pro mladez i pro starsi,ani jeden den jsem tam nevidela 1 policajta,zadnou rvacku,ac vsichni pili a zili do rana,sama jsem byla z toho prekvapena,rozdil ve vychodnim Nemecku a v Cesku.U nas by se 4 dni slavnosti do rana takhle v klidu a bez policie asi tezko obesli.Mame moc volny rezim,to je to.Nase vlada ma neporadek ve vsem,neni divu ,ze je i nekazen mezi obcany.Mrzi me to.My vsichni si musime uvedomit,jeste hodne uvedomit.My vsichni jsme rodina naseho statu.Miluji muj narod moc,ale i se stydim .
(Rada - Mail - WWW) 08.08.2005, 22:11:21
nez se naucime zit jako v zapadnich statech,mame kapitalismus a bordel ve vsem.Ten zasah policie,teda to bylo tvrdy.Vubec policie nedela co by presne mela a vlada tez ne a soudy v nasi zemi tez ne.Kdy tento stat dostane rozum a ve vsem.Tvrsi zakony,poradne co do sebe zapadaji a na vsechno.I na sjezd technaru az poslapky na ulicich a drogy.Moc uvolnena moralka ve vsem,tak se nedivte.A to nejsem zadnej komunista ani duchodce.Nemci maj tak tvrdy rezim a zakony,ze tohle by potreboval nas stat,u nas si kazdej dela co chce.Odbocila jsem od tematu,ale ono to s ti bohuzel souvisi.
RAdko, máš recht (Wendy - Mail - WWW) 17.08.2005, 13:10:46
je nám sakra divný, že jinde policie není razantnější. Oknem kouká do hospody, kde se hajluje a řvou příslušné písně, ven vyjde řízek a nahlásí "soukromou oslavu" a policie odtáhne. Akce byla řádně nahlášena, a záchody funkční - vše je OK. Aže to v Berlíně jde ? Možná jsou NĚMCI UKÁZNĚNĚJŠÍ, NEVÍM. Ale určitě v té mlýnici, která u nás vznikla, propukla oboustranná davová psychoza.
Už zase blijou děti (Antitechnoterorista Nohavička - Mail - WWW) 21.03.2006, 15:14:41
Už zase pijou děti Do hlav si to lijí, alkohol a též drogy. Už zase vzduchem letí nová láhev co nedopili. A jako v listopadu z oblohy padá voda. A obrněnec už jen klopýtá dehydratován. Mám jen hole v ruce a tluču na ty štíty rytmus co klepe kamarád klackem hbitým. Už zase zvracím na ty posrané lesní stezky, přejetí poldové u cesty, no to je hezký. Z ulice do špitálu zní píseň obehraná, neptej se Lucie, komu teď zvoní hrana. Ta hrana zvoní poldům nad loukou plnou smetí V téhle prašivé době, kdy zase pijou děti. Kdy zase blijou děti ..........
Reknu jen jedno (Marek - Mail - WWW) 01.06.2006, 12:41:29
Kdyz se konaji "normalni" akce na Hamru v Praze kde vyhrava pravidlene pres vikend hlasita hudba primo pred sidlistem je asi vporadku. To ze tam je kraval az do 01:00 nikoho nezajima a nikdo stim nic nedela protoze se jedna o "hezke pisnicky vaseho mladi" takze vam to nevadi ale jakmile se objevi neco co neznate tak jen fuuuj fuuuj pryc zmlatit zabit zlo zlo. Probudte se
|
Vim, kolik uradovani je potreba jenom na akci o 200 lidech...tohle by bylo (pokud by to melo byt uplne v poradku) asi jeste podstatne brutalnejsi :). A tak neni divu, ze se jim nechce, ale pak se brani zuby nehty, protoze chteji vsechny i sebe presvedcit, ze i tak jsou v pravu.
Jinak nemam nic proti tomu, ze se banda lidi sejde a vyblbne se (je bezva, ze jsou aspon na cerstvym vzduchu :)), at si u toho posloucha co chce, at si klidne i fetujou, pro me za me, ale meli by myslet i na nekoho jineho nez na sebe ("hnojeni" cizich pozemku apod.)...kdyz se sejde treba vetsi mnozstvi sermiru, tak prvni co udelaji, je, ze vykopou latriny. Z toho by si technari mohli vzit priklad :)