| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| TRAMPOTY S "...NÁCTKOU" |
| Rubrika: [úkol pro vás] Velkou pravdu má přísloví, které říká: malé děti – malé problémy, velké děti – velké problémy. V tomto příspěvku nejspíš nejde o problém "třeskutý", i když – co člověk ví, co se z drobného úletu může postupně vyvinout? Přečtěte si, prosím, následující dotaz jedné čtenářky a pokuste se vžít do její situace. A pak zkuste poradit – jak byste tuto situaci řešili vy? "Ahoj děvčata, docela by mne zajímal Váš názor na dredy. Minulý týden přišla za mnou má 17-cti letá dcera a sdělila mi, že má v úmyslu si nechat udělat dredy. Sotvaže to vyřkla, nahrnula se mi krev do hlavy a řekla jí, že žádný dred mi nepřekročí práh bytu. Milá pohotová dívčina mi s úsměvem a ledovým klidem pouze pověděla, že je to prima – budeme mít doma bezbariérový byt, který si dlouho přála a kdyže ty prahy chci vlastně demontovat.... Tím mne fakt dostala. Záchvat smíchu jsme si vychutnávaly společně. Na mém názoru na dredy to ale nic nezměnilo. Teď mne ale trošku nahlodává přítel, co kdybych ji přece jen alespoň jeden dred povolila. Třeba jako dárek pod stromeček. Mi se to ale vůbec nezamlouvá. Vím, že pokud to bude hodně chtít, pak se mne nebude ptát a udělá si po svém. Zatím mám na ni však různé páky – minimálně finanční (ty jsem zjistila, že fungují nejlépe), tak chtě nechtě, se podřídí. Stála-li by na vlastních nohách, pak ji budu moci říci, jaký na věc mám názor já, ale to bude vše. Jak se zařídí bude jen a jen na ní. Zatím je ale situace jiná. Navíc si vážně nedokážu představit plesové šaty (sotva jsme byli na závěrečné tanečních a chystá se na další plesy) a dredy. Stejně tak, jak by ji přijali profesoři na škole – navštěvuje druhý ročník gymnázia – a už sama svou osobou dokáže některé řádně provokovat, což teprve s dredovou hlavou. Jsme docela malé město a tyhle výstřelky tady nejsou příliš v oblibě. Víte, mé starší dítko je skvělý provokatér. Asi tak v šesté třídě si dala na hlavu červenou barvu (tedy spíše bordó – ale v 6-té třídě to byl pro některé učitele docela šok) a nehty si barvila na zeleno a žluto. Kousla jsem se do jazyku a nechala ji, ať si to vypije od okolí. Poznala, jaké je nejen prosazení si vlastního já, ale i ne vždy příjemných reakcí okolí. Pak dala delší dobu pokoj. Každý nějakým směrem "roste" a mé děvče se tak trochu našlo v afroasijském stylu – však to znáte, obchůdky s orientálními věcmi jsou na každém rohu. Její sen je Indie, Nepál, Tibet - a dredy jsou toho pro ni symbolem. Jinak jejich výrobu dokonale zná. V létě, když se z jedním takovým vrátila z čajovny domů, tak jsme měli docela bouřlivou výměnu názorů. Nebyl to ani tak ten jeden dred na její hlavě, který bych možná i nějak strávila, ale spíše nedodržení zákazu, který měla. To mě naštvalo daleko více, než nějaký spálený a zavoskovaný chuchvalec vlasů. A neuběhlo ani půl roku, a problém se jako bumerang vrátil zpátky. Co se týče jakýchkoliv drog, docela otevřeně si o těchto věcech povídáme. I když jsem osobně zapřísáhla nekuřačka, tak když jsem byla jednou s ní v takovémto obchodě, a má milá neměla u sebe příslušný obnos, tak jsem ji cvakla eukaliptky. Už dříve jsme se na podobné téma bavily a sama mi "vysvětlila", že občas na nějaké akci si nějakou tu "eukaliptku" či "nirdošku" zapálí. Jsou to prý pouze neškodné bylinky, zatím legálně prodávané, bez návykového nikotinu. Tak jsem mezi dvěmi zly volila to menší. Alespoň pro mne. Je to bystré a paličaté děvče, takže věřím, že vše ustojí. Jen aby se to povedlo i mě:-)... A tak vás prosím, milé neznámé kamarádky, co si o tom myslíte vy a jak byste reagovaly? Díky za vaše názory. Čtenářka P."
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Dredy? A co takhle marjánka? (Ivana - Mail - WWW) 10.12.2003, 21:01:27
Jo, je to děsný, hlava jim sice patří, ale přeci jen je čistá učesaná hlava lepší než nějaké to zcuchané nebo barevné křovíčko :-). Jsem učitelka a musím přiznat, že jsem se ještě nesetkala s jedničkářem, který by vypadal podobně.
(Zlata - Mail - WWW) 11.12.2003, 08:38:11
Nesouhlasím s tím, že jedničkáři a dobří žáci jsou jen ti slušně oblečení a sestříhasní.Znám spoustu vysokoškoláků s dredy, piercingem atd. a patří k těm nejlepším. To je zavádějící. Jinak proč ne,at si klidně nechá dredy udělat, pokud bude v tanečních vypadat jako zjev, tak je to přece jen její problém. Mimochodem, znám holku, která si dredy nechala dělat a tak dokonale vím, jak to probíhá. Napřed naprosté nadšení, poté protože se to nesmí umývat, začalo ji to svědit, následně to sundala a zjistila, že má na vlasech plísen. Takže tohle řekni té své malé a uvidíš, že když nic jiného, třeba se zamyslí, jestli jí ta plísen stojí za to. Mimochodem, mám krásného syna a světe div se, přestože si může vybírat, po holkách, které nemají hezké vlasy normální úpravy, či ze kterých trčí někde piercing, které kouří a malují se jak divé, tak po těch ani okem nezavadí. Takže to také asi svědčí o něčem. Hodně nervů při jejích příštích nápadech.Trvej na svém a pokud to už jinak nepůjde, povol jí to, ale dej najevo,že to bude jen na oplátku za něco jiného
(Radka - Mail - WWW) 24.01.2004, 11:22:21
Má 16-ti letá dcera si nechala udělat tu hrůzu na hlavě po tom co mě asi 2 roky přemlouvala a dostala mě argumentem:Lepší dredy než pirsing, protože díra v obličeji zůstane, ale dredy ostříhám a budu zase normální(jestli mě to přejde).Už to má asi 3 měsíce hlava ji nesmrdí, problémy ve škole s tím nemá, udržuje si to v čistotě a vyrábí to nějakým pomatencům čímž si vydělává peníze a nechce je po mě.To je můj názor nebo spíše zkušenost na tuto problematiku a jak se k tomu postavíte vy je jen na vás!
(NAI - Mail - WWW) 28.01.2004, 11:31:46
DREDY JSOU DOBRE....POKUD O NE VAZNE STOJI NECHTE JI AT JE MA...POTOM SAMA POZNA JESTLI UDELALA DOBRE NEBO NE...POKUD SE JI CASEM PRESTANOU LIBIT MUZE ZA TO DAVAT VINU JEN SOBE.PRISTE MOZNA DA VIC NA VAS:)
Ivana - ucitelka? Lituji jeji zaky... (Ja - Mail - WWW) 28.01.2004, 17:47:11
Jestli jste ucitelka, tak ucite uz asi minimalne od sedesatych let a jste odchovana komunismem. Znam mnoho vysokoskolaku, kteri jsou velmi chytri a pritom maji ruzne typy exravagantnich ucesu. Jsam jsem pred lety na stredni skole nosil uces kdy jsem mel vystrihane prouzky ve vlasech - bylo to velmi napadne a neobvykle - a svete div se, byl jsem jednickar. Nemusim vas poucovat ze mnoho nejvyznamnejsich osobnosti lidske historie prave svymi vystrelky v mode a podobne davali najevo svou vyjimecnost (napriklad Ch. Baudelaire se s obarvenyma vlasama na cerveno prochazel tehdejsi Parizi a "vencil" na psim provazku kraba). A pokud na zakladni skole kde ucite nenajdete jednickare s dredama a jinymi vystrelky, tak je to kvuli jejich obave z vas a poobnejch struktur ze by timto prisli o uznavani jako premiantu. PS: Nechapu tu spojitost v vasem nadpisu s "mariankou", nicmene Vam bych ji doporucil abyste se zbavila te prudentnosti a predujatosti..
Taky ucitel (Honza - Mail - WWW) 28.01.2004, 23:19:43
Zdravim, jsem taky ucitel, nemusite se bat. Pokud nekdo z "kolegu v povolani" neunese ty jeji dredy, je to problem jeho. A jakmile se ten jeho problem zacne promitat do pristupu a hodnoceni, mate pravo si stezovat, ale vetsinou se takovy "kolega" v kolektivu tezce znemozni. A studenti si pamatujou dobre a dlouho....
Pristup k studentum neni o vlasech ci necem podobnem. Obleceni aspon trochu slusne do skoly musi, ale co maj na hlave by melo kazdemu byt fuk.
Tak teda nevím, ale (tak tak - Mail - WWW) 27.02.2004, 08:19:19
myslím, že je to věc vkusu a taky pohledu člověka na sebe sama. V našich kulturních sférach je to prostě nezvyk. Takový človíček si nutně musí připadat jako exot - o což mu asi nejspíš jde.
Všichni moji známí nic takového nemají.Nicméně bych se při setkání s podobným exotem neubránila dojmu,že tu svoji kštici vystavuje na odiv více než to,co má v hlavě. S dětmi je kříž. Mám dvě a souhlasím, větší děti větší starosti. Ale dámy - ruku na srdce - nemáme mi samy také nějaký mindráček z dětství, nehojíme se na svých dětech a dáváme jim vždy jen to, co by ji prospělo? A vážení učitelé (nejsem pedagog)chytněte se za frňáky - kolik energie vkládáte do toho, aby jste rodičům pomohli vychovat slušné a neexcentrické děti? Vím, máte toho hodně, ale kdo ne? Kolik z vás si přečetlo Komenského než prvně vstoupil za katedru? Někdy se obávám poslat dítě do školy s čím zase přijde. Škola je dnes velmi často semeništěm nepatřičností a pedagogové (mnozí) v zájmu svého pohodlí, těmto věcem dávají volný průběh. Školy jsou od toho, aby se tam naše děti něco naučily - ale dobrého a ne zlého. Představa, že by Babička chodila s dredy na hlavě, mi škube koutky úst. Nebo se dostaneme tam, že nám naše děti budou diktovat mravy a určovat co je a není dobré? Ale dámy, matky a babičky? Znáte to o tom ohýbání proutku za mlada? Nenechávejte to na poslední chvíli. Pamatujte - jen ruka, která umí pohladit může i trestat. Nepřehánějte to s přísností - rozjetou lokomotivu nezastavíte tím, že si jí stoupnete do cesty (kolik našich dětí jsou takto rozjeté, ale že s ní poběžíte kousek a pak zvolna přibržďujete. A taky přílišná benevolence škodí - děti potřebují určité hranice, za než nesmí - pak má následovat přiměřený trest. To se pak samy vymezí a nebudou blbnout. Přeji vám všem moudrost v rozhodování a výchově vašich ratolestí, nakonec ony děti si nás nevybraly dobrovolně.Aby to udělaly - musíme jim pomoci se také umět rozhodnout. Tak.
Výsměch (Michal - Mail - WWW) 18.06.2004, 22:51:35
Sám mám jak vy všichni říkáte zacuchané křoví na hlavě a myslím si že člověk se nemá soudit na první pohled (Jak dělají všichni) ale měl by se poznat z té lidské stránky (to co má v hlavě a né na hlavě) Nážory na mě od okolí znám až mos dobře a musím říct že mě to i někdy udíví když na vás koukají jako na vraha protože se vám líbí taková móda a myslím že móda není o tom že když je někdo extravagantní že je hned FEŤÁK , HOUMES , nebo ŠPÍNA . Ale každý na to má svůj názor s pozdravem MICHAL
Dej ji svobodu.. (Bobeš - Mail - WWW) 09.08.2004, 13:58:26
Nech ji rozhodovat se samostatne..
Nechces ji to povilit kvuli sobe, nebo kvuli ní???? Ceho se bojíš?? Zivot je tak krátký...
(Kamila - Mail - WWW) 14.08.2004, 16:50:16
Vas "problem" je docela stary a Vase dcera uz sve dredy nejspis vlastni, ale: nechte ji zit svuj zivot. Teprve po precteni Vaseho clanku jsem si uvedomila, jakou to mam super mamu, ze me neomezuje zadnymi financnimi skrty a nechava mi nad moji hlavou volnou ruku - sama totiz o vytvoreni dredu uz nejakou tu chvilku uvazuju a co nevidet svuj zamer uskutecnim. A PS pro zaujate (nejen) ucitele: jsem na gymplu a na konci tretaku jsem mela jednu dvojku...
Dredy jsou super! (Opiova_panenka - Mail - WWW) 08.09.2004, 07:43:07
Tenhle účes mám a za nic jinýho bych neměnila! Už pro ten pocit, pohodu a bezstarostnost stylu. Proč někdo odsuzuje někoho, kdo je jen trochu v něčem jiný? Jediný nepochopení, kterýho jsem se dočkala bylo ze strany rodičů, jinak všechni a všechno ostatní v pohodě
No tak lidi (Louda - Mail - WWW) 11.12.2004, 19:17:12
nejvíc mě zaráží, že každý si spojuje dredy s fetováním atd. Vůbec to tak neni... Znam více lidí s dredy a všichni mají za sebou dobrou školu a jeden je i novinář... tak o co jde? Jestli Vás zajímají názory na dredy,tak si hlavně nečtěte nějaké časopisy stylu BRAVO, COSMOGIRL atd. S prominutím jsou to s***y... Jenom každému nalhávají, že to je na obtíž... A stou plísní si podle sebe myslím, že se to jeví jako největší kravina.... Sám jsem dredy chtěl, ale neměl, udělat si je ale nechám...
Tak se alespoň na chvilku zamyslete kde vlastně žijem... Každý každého omezuje a "diskriminuje" jenom kvůli tomu, že chce vypadat či být jiný... Tomu říkám ubohost... Nechte Nás "mladý" žít!!!
to je počteníčko... (áfa - Mail - WWW) 19.12.2004, 16:08:02
Musím říct, že některé názory tu jsou docela zajímavé... Nejvíc mě asi dostal příspěvek, ve kterém se psalo, že rodiče musí stanovit hranici, kterou dítě nesmí překročit a překročí-li jí, zaslouží si náležitý trest. Bože, paní, proberte se! Dready už dávno nejsou nějakým exotickým úletem zfetované mládeže, ale typ účesu, který nosí teenageři, vysokoškoláci i úspěšní a pracovití lidé. "Křovím na hlavě" bych to rozhodně nenazývala...Alespoň u lidí, co se o ně starají. Pokud pořádně nevědí, co s takovými dready mají dělat a nestrají se o ně, tak ať se nediví, že jim zplesniví hlava. Dready jsou o velké zodpovědnosti. Zodpovědně se rozhodnout, jestli si dready udělat nebo neudělat, uvážit, jestli to není jen chvilkový módní zkrat v mysli, zamyslet se nad tím, jestli ustojíte, když se po vás na ulici budou otáčet lidé s předsudky a budou si o vás myslet, že jste špína, zodpovědně se o ně starat... Pokud máte chytré a inteligentní dítě, které je schopné svůj záměr s vlasama vysvětlit a obhájit ho, nevidím důvod, proč mu v tom bránit. Vaše hlava to není. A že se budete cítit trapně, když to "ohyzdě" budete muset představit jako dceru/syna? To je podle mě váš osobní problém. Je to přece jen vaše dítě a nový účes snad vaše city a lásku k němu nezmění. Nebo ano? Souhlasím, že rodiče musí stanovit nějaké hranice, za kerými bude pro dítě území TABU. Vlasy bych tam ale neřadila. Pokud byste dítě trestala za účes, co byste mu potom udělala třeba za užívání drog, za zločiny? Myslím, že dready jsou naproti tomu úplně minimální zlo.
A co se týče dreadů a prospěchu ve škole? Je hloupost něco takového srovnávat. Kolik máte na vyšším gymnáziu jedničkářů? A jsou všichni studenti se špatným prospěhem raubíři s podivnými účesy a piercingy? Opět narážíme na ty předsudky. Nepočítám s tím ,že starší generace bude mít pro nové věci pochopení, ale chci, aby své názory alespoň rozumně obhájili... Bitím a ubíráním kapesného totiž touhy a přání mladých nezměníte. Akorát v jejich očích stratíte důstojnost. mimochodem, je mi 17 a na vysvědčení mám jednu trojku...
(bree - Mail - WWW) 15.05.2005, 20:32:17
Nechapu co vsichni maji proti dreadum...proc si vsichni mysli ze kdyz nekdo ma dready tak je to spina ktera jen huli a fetuje...napriklad ja mam dready v zivote sem se niceho jako sou drogy nedotkla a fakt se meju pravidelne kazdej den:) tak prosim mejte trochu pochopeni...nezalezi na tom co ma clovek na hlave ale jak se chova a hlavne co ma v hlave
(Dreadmaker - Mail - WWW) 31.08.2005, 17:52:24
Jo to,že maji lidi předsudky proti piercingům,dreadům,tetování a něčemu co prostě nemá každej a proto je to NEVHODNÝ! Proto je ten člověk hned špatnej...
Krucinál lidi proberte se už konečně z tý diskotéky!!!
dredy sou v pohode (petra - Mail - WWW) 29.09.2005, 17:55:27
boze ivano,vy ze jste vazne ucitelka?musite jit dal a ne zustavat nekde v dobach kdy dredy byli buhvi co...dneska je to anprosto normalni...a hlavne , reknete si dite si znici vlasy..no to je toho...vzdyt to zas odroste...bude chodit v culiku a nikdo nic nepozna...o nic nejde takze s chuti do toho:)
??? (fifk@ - Mail - WWW) 30.11.2005, 11:57:40
Ten kdo srovnává člověka podle vzhledu je podle mě člověk omezený a to svědčí i o tom že má zkreslený pohled na život a způsob i přistupu k něj. Každý člověk se chce lišit vůči svému okolí jak oblečením tak jinými prostředky. Vždyt každý člověk je individualní a ma svůj pohled na svět. A ten kdo tady píše že lidi co mají dready a piercingy jsou špinavci a humusáci tak at! Budu radši špinavec a humusák než takový ignorant a pokrytec jako ti co si toto myslí!
Poselství všem budoucím generacím: Live in peace!
Tolerance (fifk@ - Mail - WWW) 30.11.2005, 11:59:43
Ten kdo srovnává člověka podle vzhledu je podle mě člověk omezený a to svědčí i o tom že má zkreslený pohled na život a způsob i přistupu k něj. Každý člověk se chce lišit vůči svému okolí jak oblečením tak jinými prostředky. Vždyt každý člověk je individualní a ma svůj pohled na svět. A ten kdo tady píše že lidi co mají dready a piercingy jsou špinavci a humusáci tak at! Budu radši špinavec a humusák než takový ignorant a pokrytec jako ti co si toto myslí!
Poselství všem budoucím generacím: Live in peace!
IVANA-UČITELKA???......ach jo (MladsiSegra - Mail - WWW) 02.12.2005, 13:58:48
hahaha...fáákt úžasný//to máš celkem blbý...měla by sis zvykat;o)....protože nejde o to co má člověk na hlavě ,ale co v ní nosí,jestli ti to nedošlo!!!!//a jestli učitel soudí žáka podle toho ,jak vypadá,tak to je celkem ubohý...//a mimochodem,asi máš nějak málo informací...ale na světě je mnoho lidí,co mají dredy a piercing....atd....a sou mnohem chytřejší než ti vaši upravení a čistí...//a tím chceš říct jako co...že dredy sou špinavý??....taky pěkný!!!....kdybys aspon věděla co tu píšeš,tak dredy se dají mít...a stará se o to úplně normálně;o).....//jo a ta marjánka...hmmm,je dost lidí co hulej a dredy maj...ale pak je dost lidí co dredy maj...a trávy se nikdy nedotkli!!!....možná ti na druhou stranu taky nedochází,že nehulej jen dredaři...ale i lidi co maj vlasy "normálně"....//satanužel,prostě sou na světě lidi co nejsou schopný to pochopit...a diskriminujou ostatní kvůli vzhledu.....//skus nad tím zapřemýšlet!!!//P.S.:a jestli si nikdy neviděla dredaře(ku) s jedničkama....klidně si můžem dát sraz;o)....//bye bye....doufám že nikdy takovou učitelku mít nebudu!!!!!!!
( - Mail - WWW) 17.12.2005, 13:36:14
tak jak už psal Michal i já mám dready na hlavě a připadám si normální. Ve škole problémy nemám a nepřipadám si kvůli nim hloupá, protože účes na to k Vašemu překvapení vliv nemá. Moji kamarádi i můj přítel mají dready také a nesetkali jsme se se špatnou reakcí. Ale myslím, že kdybych potkala tak povrchní lidi jako některé z Vás, tak se určitě nějaké reakce dočkám. Neposuzujte lidi podle jak vypadají vy taky nejste dokonalí. Jo a lituji studenty paní učitelky myslím si že s jejími názory v dnešní moderní době nemá šanci uspět. Takže si uvědomte, že dredaři nejsou ani socky,fetky nebo jiné povedené existence!!!
jsem mámou 21 let (Denisa-matka - Mail - WWW) 17.12.2005, 14:16:39
mámou jsem 21 let a mám syna Felixe , též má dredy od 17 let.vím,že s tímto účesem souvisí drogy a nedávno jsem se ho narovinu zeptala jestli něco takového konzumuje?!!
odpovědí mi bylo,bez zastírání,že ano(konopí). studuje na čvut fel a student je to velice dobrý.vím,že to ho neomlouvá,ale taky vím,že byl dobře vychovaný a zná meze. takže i přes tuto skutečnost jsem klidnou matkou dál. věřím mu a jen doufám,že věří i on sám sobě.
Vždyť jsme lidi (Kopik - Mail - WWW) 18.12.2005, 21:11:47
Proč to rozebíráte na téhle úrovni? Tady přece nejde o to jací jsou dredaři, to je jako rozebírat jací jsou černoši, jací jsou běloši, cikáni, muslimové.... o tom to přece vůbec není, každý člověk je jiný a ve všech skupinách lidí(nutno podotknout že nechápu zařazení "dredařů" do skupiny lidí, protože jde pouze o účes)se vyskytují ti špatní a ti dobří. Třeba již několikrát zmiňovaná učitelka se buď nesetkala s nikým kdo má dredy osobně nebo jen se špatnými, ale proč kvůli tomu dělat ukvapené názory, tohle mi připomíná dělení lidí podle Hitlera. Jde tady o pouhý účes, a neslyšel jsem ještě nikoho že by takhle rozebíral že si někdo udělal dva copky na červeno a zbytek hlavy na modro. A k tomu že syn Paní Denisy bere mariánku, tak je tady smutná skutečnost že tu beru tak velké množství mladých lidí že to není takový div. Je mi 17 taky jsem si myslel že mariánka je droga jako každá jiná sklouzne se k ní k dalším, ale není to vždy pravda a pokud se tak stane pak jen lidem kteří jsou v životní krizi, nebo jsou to blázni co neví už co by, proti drogám se stavím zásadně, i mariánka dokáže totiž divy. Ale o to tady prostě nejde, jen lidi s dredami berou drogy? Jen lidi s dredy pijou? Jen lidi s dredami nejsou dobrými žáky? Myslím že naše společnost má hodně co dělat než vyspěje v rozumnou a pochopí že hodnotit člověka s předsudkem podle toho jak vypadá a předem ho odsoudit k "smrti" prostě nelze.
dotaz (Sloow - Mail - WWW) 08.01.2006, 19:54:26
uz Dlouho premyslim o dredach. vlasy mam zatim jen 15cm dlouhy a tak bych se chtel zeptat jak dlohy je musim minimalne mit abych si je moch udelat.dal se ptam jestli si je muzu delat sam a jestly jdou udelane dredy pozdej rozplect.
newim co co jde... (Karcza - Mail - WWW) 11.01.2006, 20:26:12
ale nic na tom prece neniii...ta holka chce jenom to co se jii libi...dready si budu nechavat celat taky az mi dorostou vlasky a mamka s tim souhlasila,protoze jsou to moje vlasy a za to dekuju....taky nechapu lidi co si tyhle ucesy hned spojujou s fetem..to prece nic neznamena...fetujou lidi do kterejch byste to nikdy nerekly....takze prosim vas vsechny,nesudte lidi podle vzhledu a stylu...neni to k nicemu jenom jim tim ublizujete...dikk
vazne? (K. - Mail - WWW) 17.01.2006, 14:35:13
Názor paní učitelky, že vživotě neviděla jedničkáře s dredy mi přijde na úroveň vysokoškolského vzdělání a práci s mládeží dosti omezený.
Je mi sedmnáct nejhorší známky mám dvojky a mám dredy. je to pro mne spíše otázka názoru a životního stylu. Polemizace o tom, že snad od dredů je krůček k tráve od trávy k tvrdým drogám, od tvrdých drog k prostituci... etc. je stejně omezený. Zkuste se někdy zamyslet, jestli vám vyhovuje způsob života- ráno vstát jít do práce, večer unaveni přijít poklidit domácnost a jít si lehnout. stejně tak mně vyhovuje mít účes který v lidech vyvolámyšlenku a kterým jasně dám najevo, že nepřijímám konvenční stereotyp vašich ponurých životů
zvykneš si (mozajkka - Mail - WWW) 26.01.2006, 09:24:50
když jsem přišla domů s dready bylo mi čerstvých sedmnáct. Měla jsem z nich obrovskou radost. Máma, když mě uviděla, zmohla se na:"hm, pěkný, tak můžeš zase jít." a já jsem šla. Tak pozor ať svoji dceru neraníš jako mě ranila moje matka. Dneska po pár letech si už zvykla, už se nebojí na ně sáhnout a dělá si ze mě srandu. Jako že koupí veš a dá mi jí tam. Ví ale, že by šla dohola se mnou. Proto každý člověk je osobnost a je jen na ní jak se vyjádří. Proto dready go.
( - Mail - WWW) 04.03.2006, 17:06:47
Zdar já jsem měla dready pět let..člověk když je na škole tak je to celkem v poho ale v zaměstnaní už je to těžší.lidi mají strach stoho co neznají.když se to tak veme tak hipies v 60.letech byla ta nejvědší pakaš a ted mi tady tomu říkáme oldies a co máničky hm.
kultura mladých X předchozí generace (hormon - Mail - WWW) 12.03.2006, 00:18:57
já myslím, že dredy jsou jen odraz kultury dnešních mladých a ta se vždy bude lišit od generace starších, to už je jedno z jejich základních pravidel. něríkalo se před lety, že džíny nosí jen veksláci :-) ?
a mimochodem, dredy k plesovým šatům jsou velmi stylové :-) už jen proto, že plesové šaty jsou stejně pro většinu středoškoláků veselou recesí.
Neodsuzuj (Martina - Mail - WWW) 15.03.2006, 13:16:29
Představte si že by učitelé diskriminovali žáky za to jak vypadaj..!To by váš Pepík chodil domů s 5 a vy se ptaly proč..??Paní učitelka to myslím vysvětlí...!Dredy jsou perfektní "modní doplněk" a pokud víte jak se o ně starat tak nikdo nemá právo vás odsuzovat!Taky nechápu proč lidi dredaře dělí na nějakou menšinu či co..!!A to to že je vyspělej stát, když se lidi neuměj ani tolerovat..!Fůj..!
Upozorneni (Jitka - Mail - WWW) 17.03.2006, 11:02:08
prosim vas zbavte toho vsechny lidi ktery s tim maj problemoi uz je to fak takovy ze to zabije i clovako prosinm
Neodsuzovat (Kačka - Mail - WWW) 18.03.2006, 13:39:57
je mi 15 a dredy budu mít už příští měsíc... rodiče proti tomu nic neměli, jen si dali jednu podmínku a to: dredy si budu moct nechat udělat teprve až mě vezmou na střední. prý kvůli pohovoru který mě u zkošek čeká... cituji: "půjdeš tam ještě jako slušná holka". ok, nic jsem nenamítala. akorát si myslím že snad i "slušná holka" může mít dredy, ne? copak znamená, že když mám na hlavě to co se mi líbí, musím být hned nějaký vyvrhel? že třeba musím hulit apod?
------------------ ještě k těm plesovým šatům: když jsou dredy upravované a mají dobrou délku, dají se s nimi dělat divy :) viděla jsem jednou krásný tenoučký dredy zapletený do takovýho drdolu, navrh ozdobený růžičkama v barvě šatů. mno radost pohledět :)
(Kačka - Mail - WWW) 18.03.2006, 14:03:01
jo a jen tak mimochodem... na vysvědčení jsem měla dvě dvojky... takže snad neznamená, že dredy mají jen "blbečci"...?
Pro pani Denisu a pro zaujaty ( - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:19:12
Jestli ma nekdo problem s kombinaci marihuany a vzdelani, tak chci jen doplnit, ze jsem prohulila 5 let na vysoke skole a v cervnu promuji (na VS Ekonomicke v Praze) zdravi Petra
PS: preji pani Denise at ji jeji zdravi usudek vydrzi co nejdele
dodatek ( - Mail - WWW) 29.03.2006, 15:29:07
kombinaci dredy a vzdelani bych do zadne umery nestavela Petra
(Zdenka - Mail - WWW) 27.04.2006, 16:57:41
Opravdu mě mrzí, že v dnešní době někdo, navíc ještě tolik neinformovaný, může vypustit něco takového z pusy, tím myslím, že dredy=člověk hloupý, špinavý podle vás dokonce feťák. Čekala bych více tolerance..kdy už všichni dospějí a nebudou konečně ostatní posuzovat podle toho, jak vypadají a co mají na sobě? Vždyť je jedno jestli jsi černý, bílý, peroxidová blondýnka, nebo dredař. Já osobně měla na hlavě i růžový vlasy a světe div se, moje matka to překousla a ani se za mě nestyděla. Moc dobře mě zná a ví, že to co mám na hlavě nemá nic společného s tím, co mám v hlavě. Momentálně mám dredy a po přečtení některých názorů je budu snad nosit ještě hrději, protože tím chci dát najevo, že nesouhlasím s vašimi zastaralými názory, paní učitelko. A asi vás nepotěším sdělením, že studuji pedák a ne jako nějaký podprůměrný žák!
Dcera-Gothička (Wendy - Mail - WWW) 18.06.2006, 14:53:54
Moje sedmnáctiletá dcera se ve 13 rozhodla,že bude gothičkou.Samé černo,stříbrné spony a bůhvíco ještě.Jediná výhoda je,že netouží po všelijaké elektronice,počítačích,mp3ek,mobilů i když občas bych ráda potřebovala vědět,kde je.Cítí se být odlišená od ostatních a má jen pár kamarádů,stejných jako ona.Hodně lidí ji nebere a diví se,že jí to promíjíme,ale co jiného máme dělat.Už jsme si zvykli.Zdá se mi,že jaký máte postoj k dredům,je celkem přehnané.Vždyť je to přece jedno,záleží spíš,jestli se v tom bude cítit a když jo tak ji bude muset vzít okolí takovou jaká je.A potom,ona z toho vyroste.Dejte jí hlavně čas.
FUCK OFF předsudky!!! (Lyssa - Mail - WWW) 18.11.2006, 19:55:53
Je vážně směšné to jak lidé tzv."normálně" vypadající odsuzují človíčky,kteří mají na hlavě dready. Vím, že,když si lidé představý-dready- představí si jenom opilce a zfetovance-takový ty černý ovce NAŠÍlečnosti. Ale nevidí už ty človíčky kteří tímto vyjadřují svou sílu, inteligenci a víru!!!
FUCK OFF předsudky!!! (Lyssa - Mail - WWW) 18.11.2006, 19:56:09
Je vážně směšné to jak lidé tzv."normálně" vypadající odsuzují človíčky,kteří mají na hlavě dready. Vím, že,když si lidé představý-dready- představí si jenom opilce a zfetovance-takový ty černý ovce NAŠÍlečnosti. Ale nevidí už ty človíčky kteří tímto vyjadřují svou sílu, inteligenci a víru!!!
škola a dredy (Suuva - Mail - WWW) 19.11.2006, 14:17:43
ještě něco ke dredům a vzdělání - u nás na gymplu má skoro třetina lidí dready a rozhodně bych neřekla že jsme nějaká méněcenná škola se samejma blbečkama:) naopak jsou to většinou docela svérázní intošové:) taky bych chtěla dredíky ale rodiče jsou jaksi proti tak si holt ještě dva roky počkám....PEACE:)
vy omezenci!!!! (Suuva - Mail - WWW) 19.11.2006, 14:54:20
tak teďka jste mě po přečtení všech příspěvků pěkně nakrkli...v jednom z nich stojí že si neumíte představit Babičku s dredama na hlavě, že mládeži se mají určit hranice a bla bla bla....tak umíte si představit sami sebe v oblečení a účesu á la Babička???? víte protože vy jako "starší a moudrá generace" jste znali jen jeden styl oblečení a účesu, proto byste si neměli hojit rány na nás kteří máme (díkybohu) monžostí jak se vyjádřit víc. Znám plno zodpovědnejch, nefetujících, úspěšně studujících dredařů, nevím co komu má kdo mluvit do účesu (i když jde o rodiče a děti) a slibuju vám že jestli se chytnu v literatuře tak jednou tu dredatou Babičku napíšu!!!!!!(a zas jiná budoucí generace ji bude mít za zastaralou a nemoderní:))
(kuba - Mail - WWW) 13.12.2006, 11:01:45
no takže mě je 21 a sredy sem měl po prvé v těch 18ti no pak sem to sám od sebe zdělal ..no a ted si je nechám dělat znovu a už asi na stálo ... muj fotr je rozhodně proti tomu je ze starý školy a matka jak bysmet ale já na ně kašlu je to má hlawa mí rozhodnutí nikdo mi nebude kecat do mojí vizáže a basta!já bubu mít učes takovej jakej chci já a né rodiče !!!!!!!!!! :D
(Sara - Mail - WWW) 31.12.2006, 13:46:01
Tak ja jsem si dready mohla udelat na +ř.narozeniny a tedka uz je mam uz tri roky-dlouhe az po ps :) a jsem za to našim hrozne moc vdecna, ze me nechaly se samotnou uz v 15 se rozhodnout a jeste mi na to prispeli penize. i tak jsem vsechno i skolu s vyznamenanim zvladala :)nechapu jak tady muze nekdo rikat z lidi co maji dready se neuci dobre. fkt mega blbost :D takze no problem! peace
o dredech (jindra - Mail - WWW) 23.01.2007, 14:56:24
zdravim
je tu toho opravdu dost napsáno,skončila jsem snad u pátého příspěvku,jelikož mě tlačí čas.je mi 20,moje maminka si dělala iluze že budu doktorkou,právnicí,nebo aspoň novinářkou.Bohužel.škola jako insituce mi nikdy neměla co dát.informace co mě zajímaly jsem si pamatovala z hodin,sešity nepoužívala a pokud byl pedagog nazáživný,bohužel.od čtvrté třídy na zš šly moje známky rapidně dolů.nebyla jsem problémový žák,jen mě to prostě nazajímalo.není divu,že jsem byla přijata jen na odborné učiliště,krejčovinu.tam jsem si udělala ve druháku dready,za pomocí podobně založené kamarádky a učitelé byli přeci jen snaživější a chápavější.přakážkou byli jen u jednoho starého učitele,který dnes už neučí,protože o přestávce málem zapálil vajglem školu :) ne že bych mu to přála,ale boží mlýny...no zkrátka,na učňáku se má kvalifikace dost vylepšila a byla jsem považována za umělce(maluju,věnuju se psaní apod.).další předsudky se objevily až po odchodu ze školy.rok jsem dělala na černo v šicí dílně,3 měsíce v čajovně (skončila jsem,protože mi paní nechtěla napsat smlouvu,chtěla lidi jen na černo) a pak-konec-teď jsem vlastně třetím rokem na pracáku,protože kdykoliv někam přijdu.je náhle plno.ale abyste nezlomili nad dredaři hůl-kašlala jsem na školu a topila se v depresích,ale teď se blýská na lepší časy-mám vlastní čajovnu,ve které prodávám i vlastnoruční výrobky a jsem nad míru spokojená.(a dálkově dělám střední:)mám spoustu zákazníků,někteří si za mnou přijdou i jen popovídat a taky nechat si udělat dredy.dochází ke mě i spousta judr mudr pudr a nikdo si dredy neoškliví...kdo má zájem tak se dozví i fakta,jako že dredy jsou špinavé jen pokud je takové majitel chce mít,že údržba je mnohem náročnější než u jiných účesů a že v nich nic žít nemůže,protože všelijaké housenky by se tam dost těžko pohybovaly a vši vegetí jen ve zdravé pokožce hlavy...navíc se dají dready barvit a to je vlastně taková účinná chemická očista...víc nic,už vážně musím letět.hodně zdaru
(Veronika - Mail - WWW) 07.02.2007, 16:23:36
Dobry den,
po precteni vaseho dotazu mi pnekud zamrzl usmev na rtech.Co se tyce vasi dcery, myslim ze je to vyjmecne devce, ktere se nehodla smirit s necim , jako je "OBICEJNOS" a proto jake koliv zabrany v jejich predstavach o jejim vlastniv vzhledu znamena velke vezeni.Zamezujete ji tak v jejim vyvoji a to je pro cloveka to nejdulezitejsi.Poznat se.Pokud si Vase dcera rrozhodne nechat na hlave udelat dredy, e to naprosto v poradku a naopak poukaze na to, ze ji nejde o nejakou modu, nebo frrajerinu, naopak od barveni si hlavy a nehtu na blaznive bary.Dredy nesou nijak moderni, jedna se pouze o vyadreni toho, co si clovek mysli a to predevsim o spolecnost.Ja sama dredy mam a mela jsem je jiz na stredni skole.Mohu rici ze i kdyz jsem studovala vyberovou skolu pedagogickou, muj uces nemel absolutne zadny vliv na muj prospech a naopak jsem u mnohych umelecky zamerenych profesoru nabyvala na vaznosti.Je hloupost branit Vasi dceri v tom co chce jen kvuli nejakym predsudkum z okoli, nebo snad nedej boze kvuli maturitnim satum.Ja mela i z dredu krasny uces a ten mi lecktera kudrnata blodka mohla zavidet.Pokud hodlate zabrednout a neodsteknout se od nazoru o dredech, ktere jsou vzdy ze strany cloveka, ktery se v tom vyzna minimalne , prave nejvice negativni, stavate se prave Vy tim nedospelym a hloupim clovekem.tim nechci absolutne nikoho urazit, ale jen pisi to, co si myslim.Napiste jak to dopadlo.
(Veronika - Mail - WWW) 07.02.2007, 16:25:54
Dobry den,
po precteni vaseho dotazu mi pnekud zamrzl usmev na rtech.Co se tyce vasi dcery, myslim ze je to vyjmecne devce, ktere se nehodla smirit s necim , jako je "OBICEJNOS" a proto jake koliv zabrany v jejich predstavach o jejim vlastniv vzhledu znamena velke vezeni.Zamezujete ji tak v jejim vyvoji a to je pro cloveka to nejdulezitejsi.Poznat se.Pokud si Vase dcera rrozhodne nechat na hlave udelat dredy, e to naprosto v poradku a naopak poukaze na to, ze ji nejde o nejakou modu, nebo frrajerinu, naopak od barveni si hlavy a nehtu na blaznive bary.Dredy nesou nijak moderni, jedna se pouze o vyadreni toho, co si clovek mysli a to predevsim o spolecnost.Ja sama dredy mam a mela jsem je jiz na stredni skole.Mohu rici ze i kdyz jsem studovala vyberovou skolu pedagogickou, muj uces nemel absolutne zadny vliv na muj prospech a naopak jsem u mnohych umelecky zamerenych profesoru nabyvala na vaznosti.Je hloupost branit Vasi dceri v tom co chce jen kvuli nejakym predsudkum z okoli, nebo snad nedej boze kvuli maturitnim satum.Ja mela i z dredu krasny uces a ten mi lecktera kudrnata blodka mohla zavidet.Pokud hodlate zabrednout a neodsteknout se od nazoru o dredech, ktere jsou vzdy ze strany cloveka, ktery se v tom vyzna minimalne , prave nejvice negativni, stavate se prave Vy tim nedospelym a hloupim clovekem.tim nechci absolutne nikoho urazit, ale jen pisi to, co si myslim.Napiste jak to dopadlo.
(Veronika - Mail - WWW) 07.02.2007, 16:40:02
Dobry den,
po precteni vaseho dotazu mi pnekud zamrzl usmev na rtech.Co se tyce vasi dcery, myslim ze je to vyjmecne devce, ktere se nehodla smirit s necim , jako je "OBICEJNOS" a proto jake koliv zabrany v jejich predstavach o jejim vlastniv vzhledu znamena velke vezeni.Zamezujete ji tak v jejim vyvoji a to je pro cloveka to nejdulezitejsi.Poznat se.Pokud si Vase dcera rrozhodne nechat na hlave udelat dredy, e to naprosto v poradku a naopak poukaze na to, ze ji nejde o nejakou modu, nebo frrajerinu, naopak od barveni si hlavy a nehtu na blaznive bary.Dredy nesou nijak moderni, jedna se pouze o vyadreni toho, co si clovek mysli a to predevsim o spolecnost.Ja sama dredy mam a mela jsem je jiz na stredni skole.Mohu rici ze i kdyz jsem studovala vyberovou skolu pedagogickou, muj uces nemel absolutne zadny vliv na muj prospech a naopak jsem u mnohych umelecky zamerenych profesoru nabyvala na vaznosti.Je hloupost branit Vasi dceri v tom co chce jen kvuli nejakym predsudkum z okoli, nebo snad nedej boze kvuli maturitnim satum.Ja mela i z dredu krasny uces a ten mi lecktera kudrnata blodka mohla zavidet.Pokud hodlate zabrednout a neodsteknout se od nazoru o dredech, ktere jsou vzdy ze strany cloveka, ktery se v tom vyzna minimalne , prave nejvice negativni, stavate se prave Vy tim nedospelym a hloupim clovekem.tim nechci absolutne nikoho urazit, ale jen pisi to, co si myslim.Napiste jak to dopadlo.
Zdeseni (Layra - Mail - WWW) 11.02.2007, 19:55:39
Zdravim vsechny kteri se pridali do diskuse.Jsem velmi prekvapena kolik lidi je jeste stale tak tupych a netolerantnich ze soudi podle toho, co ma clovek na hlave, nez-li v hlave.Proberte se a zacnete se takto kriticky pozastavovat nad vecmi, ktere opravdu dnesni spolecnosti skodi a vynechte ty, kteri se snazi od vas tupcu nejakym zpusobem odlisovat.Ja sama dredy mam a nepripadam si jako spina.Spiny jsou ti kteri soudi bez hlubsiho poznani.
Kouzlo osbonosti (Viva la rastamans - Mail - WWW) 29.03.2007, 17:44:57
Hella hou
Zdravim všechny. Tka milí zlatí na tuhle diskuzi sem zabloudila omylem...hehe a musím říci že sem se opravdu zasmála nad nákejma ubohýma doměnkama nad náma DREDAŘEMA!mÁm dredy přes rok a tak kolem sebe vidim moc rozdilných pohledů na mě:D...Jinak vy kritici by ste vůbec měli uctívat dredaře ...Nemyslíte že už jen podle toho že se odvážili v dnešním kritickym pohledu na lidi s dredy si je nechat ...nebáli se a šli si za svym!A podle mě ty ,,hovada" co ještě teď před každym dredařem zdrhaj jkao před feťákem tak by si měli přečíst něco o historii a vůbec kam sahají kořeny dredů....!!!!A když už věříte předsudkům tak by ste s eměli všech dredařů bát...jelikož podle rastamanskejch pověstí maj dredy kouzelnou moc a ten kdo je nosí má v sobě nepředvídatelnou sílu:D!!!!!!Tak VIVA LA RASTAMANS vy nevzdělanci
dready, tráva a studium (Jirka - Mail - WWW) 15.10.2007, 19:50:12
Ačkoli je tato diskuse už poněkud starší, neubráním se poznámce a poděkování maminkám a učitelkám za rozjasnění úsměvu. Teď ta poznámka: Marihuanu kouřím od 15ti let, odmaturoval jsem na jednom matematickém gymnáziu s vyznamenáním a v současné době studuji dvě vysoké školy v brně, doposud úspěšně:-) jen dready si nechávám plést až příští neděli. Pro nás matemetiky je to dostačující vyvrácení implikace ( (dredy V marihuana) => vyvrhel a ztracená existence )
(fffff - Mail - WWW) 15.06.2008, 17:12:14
fste uplně blbý sredy jsou super věc a co si s vlasy dělaj a co kouřej je jejich věc vám vam by se to taky nelibilo kdyby vam nekdo rozkazoval o!!!!!! vasem!!!! zivoze je to jejich styl tak je nechte
Jsem ještě malý (Dadas - Mail - WWW) 22.10.2008, 20:43:23
Čik,tak můj komentář je asi originální tím,že to všechno znám z té druhé strany.
Je mi 15 a nechal jsem si narust dlouhý vlasy na dredy.Moje máma říkala ne.Ale ted k tomu konečně přistoupila a řekla mi,že jí to nebude vadit,jen nesmím být prase.Všichni lidi si hned pod slovem dredy vybaví špínu a humus a další podivné věci.Je to předsudek a ten tu je vždy,bohužel toho se nezbavíš.Jdu na dredy asi a čtyři měsíce.Strašně se těším.Mohl jsem je mít dřív,ale chci je až po přijimačkách. Máma říká,že jí je už jedno co na hlavě budu mít,pro ní je důležité to,co v ní mám.Říká mi,že jsem rozumný. Jo vy rodiče to vidíte tak,jako že si o Vás ostatní rodiny budou myslet ,že jste špíny,či se budete snad za své dítě stydět????
Nechápu (Pepinie - Mail - WWW) 31.12.2008, 13:01:51
Dready mám přes tři roky...Nechápu ty hloupé předsudky...nedávno jsem zaslechla jednoho pána jak říká pravděpodobně své dceři na mou adresu: "dívej se jak dopadneš, když se nebudeš učit"...a to vám řeknu, většina rodičů by byla šťastná, kdyby se jejich ratolest učila tak jako já...maturita s vyznamenáním, momentálně vysoká škola s průměrem 1.5....takže nevím, kde je chyba...ve mě? to asi těžko....lidé jsou hloupí, ale to je jejich problém, mě to je vlastně jedno a jsem ráda, že jsem jiná a neřadím se mezi ty hloupé lidi...
Taky nechápu :-) (Vevera - Mail - WWW) 06.03.2009, 21:30:25
Ahoj, docela jsem se pobavila. Názory obou vyhraněných stran jsou občas tak trošku k smíchu. Ale postupně se z diskuse stal proud výkřiků typu: Táhněte vy zlí a škaredí lidé odsuzující vše odlišné! I člověk, který má dready na hlavě může trpět jistými předsudky. No mi se poslední dobou zdá, že dready má už každý druhý a s jejich původním významem to nemá většinou moc společného. Stala se z toho prostě móda, vzhledem k té profláknutosti už i přestává být originální nebo pobuřující. Hodně z vás dělá z komára velblouda, je to účes jako každý jiný. Dělám si srandu z lidí, které to pohoršuje i z lidí, kteří jsou svými dready posedlí a můžou se z nich po... Sama jsem chodila s dvěma moc hezkýma dreadatýma klukama a třikrát jsem od nich chytila vši. To jen tak na okraj, někdo tu psal o tom, že vši snad v dreadech nemohou být. Divili byste se, jak se jim v nich daří, nejdou z nich totiž dostat ven, takže nejlepší je radikální řešení. A ani to nijak nesouvisí s hygienou, můžete si vlasy drhnout jak chcete, stačí se k někomu zavšivenému přiblížit a je to. Poslední dobou je u nás docela epidemie. Jednou jsem dokonce potkala veš na sedadle v IC vlaku :-)
!! (kateřina - Mail - WWW) 12.05.2009, 18:44:53
Vážení přátelé, já sama mám na hlavě už nějaký čas ty všude zmiňované hady. Musím sama za sebe říci že všelijaké ty řeči jak jsou dredy odporné a podobně,tak těmto slovům se skutečně směju. Jak sme si všichni povšimli žijeme ve 21. století ! je jiná doba a jiná móda. Já osobně s dredy problémy doposud nemám a nikdy jsem neměla. Když si je člověk udržje (myje, háčkuje, vyhejbá se rizikových míst,...)tak je prevence nějakých těch potvůrek jistá ;) samozřejmě sou i tací, kteří se o válejí po zemi a dělaj všelijaké hlouposti, tak u takových lidech není se čemu divit že mají problémy ....
pár z vás tu opravdu lituji!!! (xxx - Mail - WWW) 13.07.2009, 10:24:25
představte si tu situaci: jdou večerní zprávy a hele reportáž o vrahovi který zabil svou dceru , ženu i wšechny sousedy;kluk který znásilnil svou splužačku a následně ji zabil; a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna.... asi se ptáte proč tohle píšu.. inu co mají tyhle věci společného ? reportérka zrovna říká " vrahem (či násilníkem) byl nenápadný, obyčejný člověk který nijak nevybočoval" lidi uvědomte si že většina vrahů, násilníků a podobně jsou přesně typy obyčejných lidí žádní dreadaři ani punkáči ani kdoví co jsou to nenápadní; obyčejní a zamindrákovaní lidé většinou....
ODPOVED (Nikola - Mail - WWW) 18.01.2010, 10:21:13
je tu tolik odpovedi, ze snad ani nevim jestli si to prectete, skoda, ze jsem na to nenarazila driv....Moje mamka je kadernice a taky to nejak prekousla, neni dulezity co ma vase dcera na hlave ale spis jaky spolu mate vztah...jaka je a jestli ji verite v tom co dela, tak ji nechte se projevit:)Jednou je sunda a nebo je bude mit, ale je to jeji osobnost...asi bych spis resila, kdyby muj syn si vyholil hlavu a mel rasisiticke nazory....dredy mam a staram se o ne, krasne voni a daji se s nima delat dobre ucesy,,,mejte se krasne..N
|
Jsou to jejich hlavy, jejich vlasy. Nezáleží na tom, co je na hlavě, ale co je v ní. Ovšem přiznávám, že peníze bych jí na dredy, stejně jako P., rozhodně nedala. :-)