[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
PROSBA ZOUFALÉHO DONŠAJNA II.
Rubrika: [poradna]

Pravdu má zoufalý „Donšajn Jarda“ v jednom, že jsem si neuvědomila onen trochu hanlivý příznak na jménu „Donšajn“ :-))). Ale – nemyslím, že je něco špatného na tom, když životem prochází někdo „nevázaně“ – tedy, abych tentokrát znovu nenarazila – nevázaně ve smyslu, že není na nikoho vázán :-))) Miluji češtinu a hrátky se slovíčky ... Ale zpět k jeho problému:

 


     Podle všeho je Jarda už dlouhou dobu tvor „sám si vařím, sám si peru“, který vcelku proplouval životem bez nějakých velkých šrámů – tedy nějakých hektických a hysterických rozchodů. Jeho partnerky ať krátko či dlouhodobé ho nejspíš také braly jako bezva chlápka pro žití, ale neměly na něj zvláštní osobní nároky.

    Z toho mála, co o současné dámě svého srdce napsal, je jasné jedno: u ní doma je to bezvýchodné, manželství nefungující (jak jinak by mohla být tak dlouho mimo domov?), jediné, na čem jí záleží, je její dospělý syn, který s rodiči bydlí. Kvůli němu také chce být v určitou dobu doma... Nejspíš je tam tedy rozvod na spadnutí.


A není se proto co divit, že se poohlíží po někom jiném, s kým by založila nové hnízdečko, respektive, ke komu by se přistěhovala. Zajímalo by mne, jak by pak řešila otázku bydlení svého synka. Jestli by zůstal s otcem, nebo by šel spolu s ní k Jardovi? Ten se o téhle variantě nezmínil, ale je dost možné, že to je také jeden z důvodů jeho nejistot...

     Další: většinou tu v různých dopisech do poradny narážím na stížnosti na poněkud nevycválané chování partnerů; jak však u Jardy pozoruji, sice si rád pohoví, po libosti uleví, ale nevyhovuje mu, aby měl u podobných akci svědka, respektive svědkyni :-))). A myslím, že v tom je jeden z kamenů úrazu. Gentlemanovi Jardovi přímo fyzicky vadí, aby se choval „nevhodně“, prostě za dlouhá léta, kdy byl po většinu svého času doma sám, nebo věděl, že za určitou chvilku sám bude, si zvykl, že to, co se před „dámami nedělá“, si bude moci pohodově dovolit, až zase sám bude :-))).

      Hřebík na hlavičku nejspíš uhodila ta, která v reakci napsala, že jeho přítelkyně moc tlačí na pilu. V tom vidím největší problém... Ona je totiž zvyklá žít s někým... Nejspíš asi nebyla nikdy sama, takže nemůže pochopit, jaké to je. Ona je zvyklá nemít stoprocentní soukromí... A protože se jí takříkajíc hroutí současná střecha nad hlavou, hledá urychleně novou. Nemyslím, že by to s Jardou myslela špatně, vzhledem k tomu, jak hezky o ní on píše, tak to bude asi „bezva baba“, ale prostě na to jde moc a moc rychle...


     Také jí nejspíš nedošlo, že chlap, který se o sebe stará hodně dlouho, a nevypadá zrovna jako bezdomovec od kontejneru, se asi zvládne o sebe kvalitně postarat. A v jeho věku už určitě má své zažité pořádky: tenhle nůž dává semhle, tohle dělá takhle, při tomhle se nedělá tohle... Měla by si uvědomit, že tihle tvorečkové, kteří nám občas i zpříjemňují život (chlapi), jsou už od miminek nesmírní konzervativci... Dost lpí na svých zvyklostech, na zajetých rituálech... Myslím, že tady opravdu je ten pověstný Hektor zakopaný :-))) Takže – když jemu „bezostyšně“ hospodaří „v jeho kuchyni, jeho koupelně atd.“, je to něco zcela jiného, než když podá pomocnou ruku (oběd, vyžehlenou košili) někomu, kdo je půl roku, krok bez nějaké té ženské nadvlády... Jo, je to těžké žít s ženami, asi stejně takové, jako žít s muži :-)))


     Zapomněla bych – moje rady pro Jardu:


-          nepřijímat trpně všechna rozhodnutí, která jeho přítelkyně nastolí. Když mi něco vadí, tak nemlčím, ale řeknu to. Ono se dá všechno říct, i to nepříjemný, slušně, hezky, pochopitelně... A tím, že se budu hryzat v koutku duše, tím si maximálně zkazím zažívání :-)


-          všechno je na dohodě – takže proč neříct a nenastolit určitá pravidla? Nehledě na to, že ONA je ten „host“, který se přeci má zeptat, když něco chce... Asi to zní divně, ale je to tak, setkala jsem se s tím u hodně kamarádů, kteří mají svůj byt a do něho si na chvíli, na čas, na deeelší čas – nastěhovali drahouška. A pak jim vadily různé drobnosti, styděli se to říct, ale – vadilo to a vadilo... Proč? Proč to tedy nevyjasnit? A pěkně něžně neříct?: „Do háje, proč mi tu pastu mačkáš takhle blbě, xakru!?!?!“ :-)))


-          Pokud je to na něj moc rychle – zase se nebát o tom mluvit. Prostě: všechno je v tom, že on ji obdivuje, je zamilovaný, říká si – takovouhle už nezískám – a bojí se jí cokoliv trochu nepříjemného říct – "proboha, abych ji neztratil...". V tom je ostatně také kus té mužské ješitnosti – teď je Jarda ještě "king" – ale co pak, až to nebude všechno fungovat tak, jako dodnes?  A tak to v sobě dusí různý strachy, tenhle fialovej hnus nespokojenosti v něm bublá a Jarda píše na Kudlanku...:-)))


-          Jardo – neboj se říct, co chceš a co nechceš – nejen v láskování! Soužití je založeno na toleranci, ale na VZÁJEMNÉ toleranci...


Hodně pozdravů všem – daniela@kudlanka.cz 


.P.S. Teď jsem četla reakci v tom minulém článku – od Míši – ano, to je přesně ono!!! Odpověď na jedničku s hvězdičkou :-)))

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Klíčová věta (Jitka - Mail - WWW) 19.07.2005, 12:08:40
Donšajnova dopisu zní:
Předesílám, že už ve zrodu naší známosti jsme si vzájemně vyjasnili, že si jen budeme navzájem "dělat dobře", každý máme svůj život a v žádném případě nehrozí si dělat nějaké společné větší cíle...
Donšajn s přítelkyní bydlet nechce a jediné z čeho je zoufalý je to, že by mohl přijím o krásnou a mladou přítelkyni, jakou, jak sám přiznává, by už asi nikdy víckrát nenašel.


(Jarda - Mail - WWW) 19.07.2005, 12:41:50
Já nevím, kdy a jak se tady objevují připisované příspěvky. Ty moje poslední k oběma článkům, psané asi před hodinou, ještě asi nedorazily.
Jestli můj původní dopis budí dojem výše uvedený, tak jsem ho špatně naformuloval. Ale to už je nakonec jedno.
Myslím, že už k věci bylo napsáno všechno, co šlo.
Díky všem za snahu, poradit si nakonec stejně musím sám.

(Jarda - Mail - WWW) 19.07.2005, 12:41:52
Já nevím, kdy a jak se tady objevují připisované příspěvky. Ty moje poslední k oběma článkům, psané asi před hodinou, ještě asi nedorazily.
Jestli můj původní dopis budí dojem výše uvedený, tak jsem ho špatně naformuloval. Ale to už je nakonec jedno.
Myslím, že už k věci bylo napsáno všechno, co šlo.
Díky všem za snahu, poradit si nakonec stejně musím sám.

No samozřejmě, (Vodoměrka - Mail - WWW) 19.07.2005, 12:47:24
že si budeš muset poradit sám... Nikdo jiný, než ty, to udělat nemůže... tak už to prostě v životě je, že si člověk stejně musí všechno udělat sám, my ti můžeme jen poradit, jak to vidíme my, ale odvést tu "špinavou práci" stejně musíš ty sám.

koukám, že Jarda je nějak naštvanej. (kazishuck - Mail - WWW) 19.07.2005, 13:16:32
Ale má pravdu - vztah se vyvíjí, takže ať byla původní dohoda jakákoliv, pravda je, že se bojí
a) ztráty svý identity (samostatnosti v rozhodování o věcech, o kterých dřív rozhodoval jen on)
b) případnýho přistěhování jejího spolu s jejím synem - asi by to znamenalo i schrastit novej byt..)
c) především toho, jak ona, jako správná kudlanka ho už nenápadně požírá :-)))

To, že to předtim asi mysleli každej jinak, tu asi nehraje žádnou roli. Myslim, že na Jardu (je mu přeci jen 55!!!) asi zaútočila moc rychle, to je všechno. Určitě se to časem samo srovná.

Jardo, neblbni, neřeš tolik neřešitelný, užívej si, pokud to de, buď na ni hodnej a když e ti něco nebude líbit, tak jí to řekni. Snad ti tu hlavičku přeci jen neuhlodne...

Problem je v tom, (mila - Mail - WWW) 19.07.2005, 13:33:28
ze muzi vetsinou plni to, co na zacatku rekli - tudiz "domluva" mezi Jardou a krasnou mladou byla delat si jen dobre. A zeny (hlavne ty, co se jim bori stavajici vztah) to na zacatku odkyvaji, pak na to hned zapomenou a zacnou se chovat jinak.. neskodilo by pripomenout si puvodni dohodu.. asi by dost udivene mrkala ockama a vsadim se, ze uz na ni davno zapomnela..

Musím, Mílo, uznat, že máš pravdu, (Míša - Mail - WWW) 19.07.2005, 13:43:46
tak to opravdu funguje. Asi proto, že ženy si většinou myslí, že vztah se časem vyvinul nějak dál a původní dohoda že už proto přestává platit. Kdežto muž žádnou změnu ve vztahu neshledává, pro něj je to vlastně stále téměř to samé, co první den. Kámen úrazu :-)

mila: (koldak - Mail - WWW) 19.07.2005, 13:54:51
Myslím, že je to ještě jinak: Ženy odkývají na začátku vztahu cokoli a myslí si svoje. Ano, budeme si "jen" dělat navzájem dobře, ale však já tě, holenku, dostanu, ochočím a pohltím.
Dost možná, že až přítelkyně dosáhne svého, najednou i ty hezké chvilky nějak prořídnou či se stanou předmětem obchodu "hezké chvilky za něco". A ve společném soužití nepůjde jen o drobné rozmary, ale o snahu přizpůsobit partnera absolutně svým představám (80% žen to má takhle hozený, předělávat, předělávat a zase předělávat... a když se předělání povede, tak se ten výsledný paskvil odkopne a jde se předělávat někdo jiný).
Nic není jen černé a jen bílé, jak na první pohled vypadá.


Vidím, jak tu všichni krásně (master - Mail - WWW) 19.07.2005, 14:01:57
rozebíráte to Jardovo vzájemné "dělání si dobře", ale já mám úplně jiný problém.
Mně zaujal nick "kazishuk".
Když to přečtu tak, jak to leží, něco jako kazisvět, vyjde mi, že kazíš šukání. A já se ptám proč? Co Tě k tomu vede?
Když to přeložím a oddělím slovo "kazi", vypadá to na zkaženou slupku, škebli, cígo nebo by to mohlo být okřiknutí, jako "mlč!"

Prosím Tě, pokud to čteš, uveď to na správnou míru, nebo dnes neusnu. Dík.


Jéžišmarjá, masterku, (Vodoměrka - Mail - WWW) 19.07.2005, 14:40:39
mě fascinuje, co všechno tě zaujme... a jak to hned krásně rozebíráš... co když je to ještě jinak, jako že ne on by kazil šukulismus, ale že jemu byl zkažen a proto je v tom jako ten rod trpný zkažen - a teď je tu otázka další, jestli je zkažen šukulismem nebo mu byl zkažen šukulismus a nebo ho zkazil šukulismem někdo jiný při úplně jiných bohulibých činnostech... no schválně, jestli se ti bude líp spát teď :-))))))

Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 19.07.2005, 14:46:30
ještě že tu jsi. Vidíš, trpný rod mně nenapadl. Víc hlav, víc ví. Tak snad to jedno oko dnes zamhouřím. :-))

Jsem ráda, (Vodoměrka - Mail - WWW) 19.07.2005, 15:05:55
že přispěju padesáti procenty ke tvému poklidnému spánku... tak ještě to druhé oko a bude to hotovo... zato já ne a ne usnout od té doby, co jsem si v sobotu chodila po lese a našla jsem tam věci nevídané... jo, horší se mnou, masterku... horší se mnou... :-)))

Teda Koldaku, (Míša - Mail - WWW) 19.07.2005, 15:41:38
když tu čtu ten tvůj náhled na ženy, tak "kůrku bych si od sebe nevzala". Jsme to teda mrchy hnusný, vypočítavý, zákeřný... Fuj! :-)))
Ale jak správně podotýkáš - nic není jen černé nebo bílé. Ufff, aspoň že těch 20% je bílých :-))

Priznam se Mastere... (Johanka - Mail - WWW) 19.07.2005, 16:02:09
...ze me zaujalo totez co Tebe :) Ale dosla jsem k zaveru, ze to je termin z nejakeho vtipu, ktery jsem uz zapomnela :)

A ted mam brouka v hlave ja Vodomerko (Alicka - Mail - WWW) 19.07.2005, 16:08:17
chodit po lese je naherne, dokonce i muze byt romanticke. Ale s tema vecima ktere jsi tam nasla??? Treba poklad, nebo kosik hub??? Porad na to myslim. Asi se na vikend vypravim do lesa a budu se divat po vecech nevidanych. Aspon trochu naznac co to bylo. Diky A.

jé, to sem rád, to sem rád... (kazishuck - Mail - WWW) 19.07.2005, 16:35:24
tak jste vedle, jak nejspíš Vodoměrčiny jedle :-). Nejedná se o mé přičinění se na zlolajném deptání číchsi příjemných chvilek, věnovaných činnosti, která tu byla tak výstižně nazvána šukulismem. Ale vzpomněl jsem si na něco, co ve mně vyvolalo Jardovo psaní. Zkusím to poslat velekudle bezbožné, uvidíme, třeba se to bude na zdejší stránky hodit.

Jarda se v tom zbytečně moc hrabe (nocnice - Mail - WWW) 19.07.2005, 17:01:29
...a stejně nic kloudného nevymyslí, až do doby, kdy uzraje něco, co ho posune dál. "Starého psa novým kouskům nenaučíš" - tohle by měl své milé, mile opakovat donekonečna.

Vzpomněla jsem si na jedno (carie - Mail - WWW) 19.07.2005, 18:04:46
marketingové pravidlo. Je o tom, že ty sice můžeš vymyslet leccos, ale konkurence je už třeba úplně jinde. Já bych to moc neřešila a svoje zvyky bych neměnila, bez dvouhodinové koupele s knížkou už být nemůžu a je mi jedno kolik platim za vodu... :-)))

jééééé, konečně můj člověk - Carie.. (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 19.07.2005, 18:12:18
Ano, a ještě mám v koupelně takovou kysničku, kam se dá vrazit CD s libou muzikou (je to takovej radio+CD-budík), pak hrnek s kafíčkem... A třebas i sklínka vínka :-))
jo, to je pane lahoda :-)))

Kazišuk? Asi to bude jinak. (NČ - Mail - WWW) 20.07.2005, 06:49:09
Já bych to spíš viděl, že jde o quazishucka, tedy = někdo, kdo by se sice rád tvářil jako velkej šuk, ale nejni to zdaleka to vono, je to prostě jen quazi!!!
Zrovna tak, jako ten váš Zoufalej Donšajn II. bude taky spíš jen takovej QuaziDonšajn II. A navíc už po životě, s přetočenym tachometrem.

(Gréta - Mail - WWW) 20.07.2005, 07:57:38
K Jardovi: no přece spolu nemusíte bydlet, ne? Co abys jí řekl, že ji miluješ, chceš s ní být a tak všechno, ale chceš bydlet sám, protože Ti to vyhovuje? To přece nemůže nikoho urazit a není to konec vztahu. Můžete spolu bydlet třeba o víkendech a v týdnu zvlášť.

míša: (koldak - Mail - WWW) 20.07.2005, 08:30:00
No jejda, tolik zlého jsem zase nenapsal:-) A co se předělávání týče, neříkej, že nemám pravdu, předělávaly byste, ne že ne.
Já už jsem předělaný několikrát za sebou tak, že vlastně ani nevím, který já je ten pravý. Jedna mě předělala z trenýrkáře na slipáče, druhá vychovala, abych zavíral šuplata s ponožkama, třetí z jemného citlivého chlapce vyrobila macho, další z náruživého muže bezpohlavního jedince (něco jako dělnici v brabeništi), naštěstí jen dočasně... nemusí být každá změna vždy jen k horšímu.

kudlanka: (koldak - Mail - WWW) 20.07.2005, 08:34:46
Doufám, že tu kysničku na CD máš zapojenou v síti a umístěnou tak, aby jen lehkým zavaděním mohla spadnout do vany... pro případ, že by tvůj partner potřeboval urychleně vybrat tvou životní pojistku:-)

No já zírám, (master - Mail - WWW) 20.07.2005, 08:50:14
jak si ta kudlanka hraje s nesmrtelností. Nejdříve odsekává zásuvky sekerkou, nemá uzemněnou pračku v koupelně a do toho všeho si z vany a mokrýma rukama šátrá po zapnuté bedýnce. A také padá z rozklinkaných štaflí až je samá modřina. A k tomu všemu je ješte v té vaně namol a říká tomu lahoda. (Viz příspěvek výše).


Co když ji má na baterky? (NČ - Mail - WWW) 20.07.2005, 09:03:33


Samozřejmě, mastere, (Vodoměrka - Mail - WWW) 20.07.2005, 09:03:50
jak jinak bys do tý vany taky chtěl vlízt, když ne se sklenkou vína a raději hezky plnou, protože kdybys tam měl za střízliva myslet na to, jestli ti náhodou nepadne ta kysnička do vany, jestli dráty nečouhaj holým střevem ven a jestli náhodou partner nečíhá s tou životní pojistkou, tak umřeš jen z těch šílenejch představ, co všechno by se mohlo stát... viď... chichichi :-)

Ešlivá to nebude jináč (Béda Traktorista - Mail - WWW) 20.07.2005, 09:07:26
Vono se taky říká, že mráz kopřivu nespálí, vo čarodějnicích nemluvě. Těm nevadí ani 380 voltů do těla, páč jsou nezničitelný. Takže jestli si manžílek plánuje dožít z pojistky, tak to se hezky přepočítal, takovýho štěstí se nedožije ani náhodou. A u kudlanek zvlášť nehrozí nějaký pojistný plnění, hahaha, to by si spíš měl von dát pořádně pojistit hlavu, dokud mu sedí jako boule na krku.

Carie, Danielo, (Inka - Mail - WWW) 20.07.2005, 09:21:47
jééé holky mluvíte mi z duše, kafíčko, nebo sklenka dobého červeného, ještě svíčky, čmoudík a bylinky ve vaně, příjemná muzika jéééé to je pohoda a relax, vylézám až když mám bílé varhánky na rukou a nohou, jo dvě hodiny to jistí spolehlivě. Neznám nic lepšího...

Jo, to je přesně k tématu (NČ - Mail - WWW) 20.07.2005, 09:36:11
Jardo, já teď docela začínám chápat, proč mě časem každá baba vopouští a vrací se k manželovi. Nemám doma vanu, nýbrž sprchovej kout. Je to daleko čistější a úspornější.
Jardo, moje zlatá rada, až se jí budeš chtít zbavit:
Vybourej vanu a pořiť sprchovej kout!!!
Vodejde sama vod sebe, nic ti nebude vyčítat, ani plakat nebude, ani klečet, ani ručky spínat, ani zapřísahat... a rozhodně se už nevrátí.

NČ - bingo! (hippie - Mail - WWW) 20.07.2005, 10:06:17
Tak to je nejlepší rada, jakou jsem na kudle četl :-))) Jak se zbavit ženy? Nahradit vanu sprcháčem! To žádná nedá :-)) Tys mě fakt pobavil, dík!

Nýče, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 20.07.2005, 10:06:49
to nejni pravda, já mám taky doma sprchovej kout a ještě vode mě žencká neutekla. Vono dost záleží na tom, co tam spolu děláte. A v tý sprše to jde líp než ve vaně, hahaha.
Jo,a ještě, Nýče,dyž se vrací k manželovi, tak proč si nehledáš ty, co manžela nemaj? Ty se nemaj kam vracet a zůstanou s tebou.
Jardo, a ty nezoufej. Prostě tý žencký řekni, jak si to představuješ. No a jestli to nepochopí(teda myslím ten vztah jen na hezký chvíle a bez nastěhování), tak nejni čeho litovat, ať běží, než aby se ti měla pověsit na krk na celej zbytek života a že toho času zas tak moc nemáš na to, aby ses trápil s nějakou babou, to je pak lepší platit si nějakou tu sexyspolečnici v takovým tom podniku. Ta se nejenže k tobě nenastěhuje, ale ani tě nebude votravovat nečekaně, nebude u tebe dva tejdny v kuse, bude furt milá a hodná a usměvavá a budeš pro ni jednička (taky je vod toho placená), bude ti k dispozici jak jen si budeš ty přát, nebude čekat žádný kytky, žádný dárky, nic takovýho a v konečným důsledku na tom ještě ušetříš. A třeba ti vystaví i doklad na jistý služby, co si nakonec budeš moct vodečíst z daní. No, nekup to.

Jo, Danielo, (hippie - Mail - WWW) 20.07.2005, 10:09:59
bylo by fajn dát sem taky link na ten první díl. Kdo to má hledat?

Tak zpět, Danielo, (hippie - Mail - WWW) 20.07.2005, 10:14:22
už jsem tu Tvou fintu prokoukl - první díl je v jiné rubrice než druhý. Ó, ženská systematičnosti, budiž pochválena!

Béééďo, proč nehledám (NČ - Mail - WWW) 20.07.2005, 11:05:04
takový, co manžely nemaj??? Haha.
No dyk´s to napsal ty sám. Právě proto, že by se třeba neměly kam vrátit, až je přestane bavit ten muj (sprcháč). Anebo až mě přestane bavit ta její (povaha).

Nýče, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 20.07.2005, 11:49:42
no ale dyť ty sis stěžoval, že teď už to chápeš, proč tě jako ty baby vopouštějí.
Zatímco ten Jarda chtěl, aby ho vopustila, teda jako né na furt, ale jen na přespání a tak.
No, sak na ryby a raky taky, Nýče, já se radši nebudu hlásit k mužskýmu pokolení, protože já sem rád, že tu ženskou mám a že mi nechce utýct. Dokonce mi chybí, když náhodou je někde mimo, třeba když mi dojde čistý nádobí nebo když na záchodě dojde toaleťák.
Pánové, teda hlavně Jardo a Nýče, vy ste jak ty ženský. Ty taky nevědí, co chtěj, ale nedaj pokoj, dokaváď to nedostanou. Se mi zdá, že si musíte sami nejdřív ujasnit, co chcete a co za to dáte. Třeba já mám teďkonc už ne zrovna tu holku copatou a za její lásku platím celou vejplatou, hej hou. No a co vy dva hošánci? Jak je to s váma?

A k tomu bahnění se ve vaně. (carie - Mail - WWW) 20.07.2005, 18:50:45
Včera jsem si procházela ceníky procedur v "klinikách na krásu", to jsou ty přes prsa, zářivý úsměv a i BAHNĚNÍ (!) a za 60minut chtějí i 1500 Kč. A to by mě po hoďce vylili vodu, doma vlastně šetřim a nikdo mě nevyhazuje. :-)) Možná by mě nachytal chlápek s "vanou plnou fialek" ale to bych si jí musela omrknout.

Bédo traktoristo (Wendy - Mail - WWW) 21.07.2005, 07:10:01
ty to máš zdá se pěkně nalinkované, ale myslím že je to tak, jak zde psali mnozí pisatelé. Pro chlapa je to pohodlné tak, jak to teď, nebo doteď, fungovalo u Jardy. Je ale zákonité, že každá ženská, které to doma neklape tak, jak by mělo, a seznámí se s jiným mužem, nejdéle do 2 let ho chce sama pro sebe. Ať ženatý nebo "staromládenečící", jedno jest. To je statisticky dokázaný fakt. A nyní přide na lámání chleba. Chlap ŽENÁČ se většinou nerozvede i když už má děti velké a manželku "vysíračku" nemůže to přece rodině udělat ! A když manželku nemá, má zase problém typu JARDA. Pánové, něco se obětovat musí. A když ne, musíte se smířit s tím, že něco skončí. Ženská chce vždycky zahnízdit, to je příroda. Vy zase nemůžete za jiné věci, že ? A se sexem to je tak, že v bordelu se to pěkně prodraží...toť otázka hamletovská. Být či nebýt ?

Wendy (Kamila - Mail - WWW) 21.07.2005, 07:40:43
...teda takhle jsem se už dlouho nezasmála - ale stopro máš pravdu....hihi, ženáč je termínus technikus, to je fakt...manželka vysíračka mě neskutečně pobavila :-)))) Super!!!

(renda - Mail - WWW) 21.07.2005, 08:49:44
dneska už podruhé musím s Wendy jen souhlasit!! oni jsou to jednoduchý počty: pěkný chvilky ale žádný problémy, které zkrátka vždycky přijdou ruku v ruce se společným soužitím.

Holky a kluci, (Wendy - Mail - WWW) 22.07.2005, 08:52:49
nasměrovala mě sem Oli z Yukonu, za což jí dík, protože tady to je dobrá laická poradna - a co víc: mám to zadarmo!!! Jo, laická, ale ze života bez příkras a ono si přečíst, že TY chyby nedělám jen já, ale i další jinak sebevědomé správné ženy, hned si připadám míň ujetá. Souhlas s pisatelkami-razičkami teorie, že muž se zaúkoluje způsobem - tady je koš a vynes ho prosím - to je nejlepší. Chlapi nemají rádi dlouhé řeči typu : všechno tady musím dělat já to nemáš čas ani vynést ten koš? Ne, vrazit mu ho rovnou do paže. Za další - na popovídání, svěřování a úvahy o životě mám kámošky. Chlapovi předestřu stručně problém a žádám řešení. A za třetí - teorie nedávno zesluné Stely Zázvorkové - krmte ty bestie a uchvalte je k smrti. Dámy, máte-li dobrýho chlapa, hýčkejte si ho. Protože sehnat mužskýho do postele je brnkačka, ale získat dobrého partnera pro život, tj.do hnízdečka - to je dar. Většinou to ale dopadne tak, že dobrý kliďas má poděsa - tu vysíračku, protože jiný by to s ní stejně nevydržel. A tak jich moc nezbývá...

Wendy (Kamila - Mail - WWW) 22.07.2005, 11:11:01
ty jsi hvězda! Děkuji Oli, že tě sem nasměrovala, tvoje příspěvky budu číst moc ráda, jsou vtipný a chytrý!

Kamilo (Wendy - Mail - WWW) 22.07.2005, 14:08:43
taky jsme ráda, že jsem v dobré společnosti. Ať žije Kudlanka a taky víkend - ono bude hezky.
AHOJ AHOJ AHOJ všem !

teda Wendy (Mrska - Mail - WWW) 23.07.2005, 05:24:23
to s tim kosem nema chybu. A trvalo mi to leta nez jsem na to prisla. Vetsinou jsem udelala vsechno sama, usetrila jsem si spoustu zbytecnych nervu - ono je skoro jednodussi jit a udelat nez cekat a cekat a v duchu vzteky vrit. Pravdou taky je, ze v dnesni dobe je muj uz vic ochotnej poskytnout drobnou sluzbicku, nez byl za mlada. No jo, musim ho pochvalit - stava se z neho partner!!! Tuhle jsem prisla z prace totalne vyrizena a on kolem mne poletoval a staral se. No to jsme tady jeste nemeli.

Mrsko (Wendy - Mail - WWW) 25.07.2005, 09:16:32
tak to máš teda kliku, chlapi většinou ke stáru se mění k horšímu, dědkovatí, pohodlní, doma je žena stárnoucí, okoukaná... važ si toho. Ono je hlavní, že je aspoň doma klid, ale ne zase za úplně každou cenu, člověk má taky svou hrdost. Ženská aby chodila kolem toho svýho po špičkách a číhala na jeho nálady, chlap se s tím nemaže, koná vždy tak, jak je PRO NĚHO výhodné, žádné velké ohledy na ženskou. Většina chlapů má nechuť k ženským "scénám" a nadávání, tak udělají co ona chce a ten klid mají. I ona. Ale co s chlapem, kterému to je jedno ? Teď babo raď.

(Jarda - Mail - WWW) 25.07.2005, 10:53:39
Tak vidím, že jsem vás dobře pobavil.
Aspoň k něčemu, že to mé postěžování bylo užitečné, když už nikdo nepochopil, o co se mi jednalo.
Přeju Vám slunečný zbytek léta a díky.


Jardo (Kamila - Mail - WWW) 25.07.2005, 12:53:10
jestli to nepochopil nikdo, pak už nevím, cos chtěl slyšet... Myslím, že v tom moři názorů si prostě musí vybrat každý podle svého gusta - jestli ty ne, pak už nevím, zda ti je rady, potažmo pomoci :-)

Jarouši, co tě pokouší ? (Wendy - Mail - WWW) 26.07.2005, 08:50:19
tak nám to prosím řekni polopatě. Máš problém - chceš udržet vztah na této úrovni na jaké je teď. Nechceš nic víc ale ani nic míň. Je zde ještě něco navíc co bychom měli vědět ?

To už je přeci jedno (Jarda - Mail - WWW) 26.07.2005, 11:55:15
tohle, co jsem si ode všech přečetl, to jsem věděl, nebo tušil i před tím. Takže - nic nového. Přesto děkuji.
Jenže jsem myslel, že jsem to napsal jasně. Já chci změnit svůj život. Ale nevím jak!
A na to jsem se ptal! Jak?

A o co se jednalo JARDOVI ? (Wendy - Mail - WWW) 26.07.2005, 12:17:57
Já myslela, že řeší problém, jak bezbolestně nastolit status quo. Nemít ani víc, ale ani míň než má teď. Uniklo mi něco prosím ?

Jsem mimo asi... (Kamila - Mail - WWW) 26.07.2005, 12:21:55
...změnit svůj život? Trošku mi to připomíná, že bys chtěl nějaký kouzlo. Jestli nezačneš u sebe, žádný rady ti samozřejmě nepomůžou. Cos čekal? A co teda chceš? Chceš-li se změnit a být s ní, vysvětli jí, že potřebuješ "pomalej start"....

Sorry Jardo (Wendy - Mail - WWW) 26.07.2005, 13:32:04
myslela jsme, že se mi ten první příspěvek nepodařilo odeslat... a ty chceš radu, jak se změnit ? Víš, že starýho psa novým kouskům nenaučíš ? Ty bys chtěl, aby ti ta její stálá přítomnost nevadila - a ona vadí. Smýšlení si z hlavy nevyhodíš, pocity taky ne. A co takhle pořídit si velký byt, kde byste o sebe nebrkali ? Nebo jí říct na rovinu, že bys to nevydržel, ale nechceš ji ztratit. Takže kdyby zůstala doma, budete se stýkat stále dál. A ona tě buďto takovéhoto "z půjčovny" bude chtít nebo ne. Něco risknout asi budeš muset...

Wendy, trefila jsi zase hlavičkou na hřebíček :-))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 26.07.2005, 14:09:50
Jarda tu svou kočičku převelice miluje, ale nechce být usurpován. A KAŽDÁ ženská dříve nebo později "chce mít přehled", "chce minimálně spolurozhodovat, kam a kdy půjdou", "chce tohle dát semhle a tamto zase jinam"... atd. A Jarda, pochopitelně a jednoznačně už "zajíček, který přežil hodně odstřelů", se velice těžko vzdává svých milovaných návyků. Tím vznikl tenhle problém, jeho soukromý duševní boj, kdo s koho: mít tu pěkňuli a tejrat se oněmi "malichernostmi" - a ještě být v neustálém stresu, kdy se ona opravdu přesvědčí, že jsou na světě mladší, schopnější...
V současné situaci je nejspíš ona v presu: rozvede-li se, kam půjde? Někde v nějakých reakcích se píše, že blaze těm, které mají kam. A jí se tady naskýtá volná adresa... Protože je ještě relativně mladá, nepřipouští si nějaké ty myšlenky, co bude za 5, za 10 let, myšlenky, které nicméně Jardu pronásledují jako noční můry. On se nehodlá smířit s myšlenkou, že laškovná ručička, která předtím budila erekci, by obhospodařovala bažanta :-))).
Chápu ho, vím, že mužská hrdost je něco neskutečného. Nejspíš by, kdyby měl na výběr mezi zchudnutím, ale současně i dlouhodobým zachováním současného stavu - nebo životem v nádherném bohatství (ale s bažantem a trvalým poklesem), nebylo co řešit :-)))
Puritánům se omlouvám za poněkud emotivní výrazy :-)))

Bingo! (Jarda - Mail - WWW) 27.07.2005, 08:42:12
Tak nějak to bude. U mě i u ní.
Já dnes už uvažuji o jakési jistotě a neměnnosti pro celý zbytek života, zatímco ona má zrovna teď na dosah nabízející se, relativně jednoduché a přijatelné, řešení momentální nevyhovující životní situace, s mužem, kterého má zřejmě teď i ráda - a dál se pak uvidí.
Jenže já již předem stoprocentně vím, že to její "pak se uvidí", bude již beze mě, protože i kdyby ona třeba stokrát chtěla (o čemž by se ovšem dalo téměř s jistotou pochybovat), tak určitě já bych nikdy nepřipustil její asistenci u mého bažanta.

Jardo, (tonja - Mail - WWW) 27.07.2005, 08:53:02
a ty se ted divis? Nic si nedelal, jenom premyslel, jak to nechat tak jak je. A vona? Vona asi chce taky zit. Mozna dlouho cekala, jestli se rozhoupes. Ty nic, pak se nediv, ze je to tak jak je :)))))

Asi tak, (tamara - Mail - WWW) 27.07.2005, 08:54:59
ale zaroven Te posunula nekam jinam, chces jistotu a nemennost, takze myslis na trvalejsi vztah. Bud rad, zavri dvere a hledej neco stabilnejsiho. Mnoho sil v hledani.

( - Mail - WWW) 29.07.2005, 10:54:36


( - Mail - WWW) 29.07.2005, 10:55:22


( - Mail - WWW) 29.07.2005, 10:55:22


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: