[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
MŮJ NEJVĚTŠÍ OKAMŽIK ŠTĚSTÍ X.
Rubrika: [úkol pro vás]

Uplynul rok od doby, kdy na Kudlance vycházely na pokračování velmi působivé vzpomínky na vaše nejkrásnější zážitky. Požádala jsem tehdy několik svých přátel, zapojila jsem veškerou výřečnost – a zážitky, které jste posléze mohli číst (zde), opravdu stály za to. Ale právě dnes jsem zjistila, že jeden zůstal utajen... Jeho autor ho „nesměle“ zveřejnil jen na svých stránkách. Je to náhoda, že jsem ho dnes přeci jen objevila?

 


     Předesílám, že byl skutečně napsán před celým rokem. Takže, tady mé drahé kudlanky a mí drazí kudlánkové, vám předávám dlužný díl... :-)))

 

     Před nějakým časem zabloudila na můj blog Kudlanka Daniela, zalíbily se jí tu dva texty a zdvořile mě požádala, jestli si je může půjčit na své stránky, což jsem – já starý ješita – nemohl a ani nechtěl odmítnout. Kromě toho mě ovšem ještě požádala, jestli bych dokázal napsat něco na téma: „Největší okamžiky štěstí“. A to už byl problém. Zamkněte mě do komory z počítačem, s prázdnou ven nevyjdu. Ale zkuste mi zadat nějakou práci! Klidně přede mě můžete položit šek a velkoryse navrhnout, abych si nuly doplnil sám, stejně ze mě nedostanete ani slovo. Na objednávku já prostě nefunguju.

     Ale námět ve mně tak trochu hlodal a nakonec se různým řetězcem krkolomných asociací přetavil v text, který se chystáte přečíst. Asi bych měl upozornit všechny drsné svalovce, s vypjatou obavou o integritu své heterosexuality, že následující text obsahuje několik patetických prohlášení.


     Otázka, který okamžik ve svém životě člověk považuje za nejšťastnější, je jednou z těch záludných otázek, u kterých se odpověď dost odvíjí od toho, kdo se vás zeptá. No uznejte, můžete manželce na takovou otázku odpovědět, že nejšťastnější jste byl v okamžiku, kdy Hašek a spol. vyhráli olympiádu? Zkuste si představit, jak by na takovou odpověď reagovala i ta nejtolerantnější manželka a pak tu představu raději obejděte obloukem. Takže: zeptá-li se vás manželka, všechny bezpečné odpovědi by se měly točit kolem společných prožitků, rovněž několika verši na téma „Naše první rande“ nic nezkazíte. Cokoliv okolo dětí, zvláště jejich narození, je také v pořádku. Držte se na téhle pevné půdě a já vám ručím, že se neutopíte. Ale také vám ručím za to, že na detektoru lži by jste s tím neprošli.
    Pokud totiž chcete mluvit o dokonalém štěstí, museli byste si vybavit nějaký okamžik, kdy vám vůbec nedocházelo, že ono právě prožívané štěstí nebude trvat věčně; nezapomenutelné okamžiky k vám přicházely jakoby z vesmíru, nikam jste za ně nemuseli posílat účty... vyrazit si do lesa na houby byl Zážitek z velkým Z... a pokud mě je známo, tenhle způsob myšlení začne erodovat někdy ve třinácti a o pět let později z něj nezůstane na kameni kámen.
    Kdykoliv s čistým svědomím prohlásím za pokrytce každého šťastného otce s prvorozeným zdravým potomkem v náručí, který vám bude tvrdit, že v tu chvíli ani na zlomek okamžiku nepomyslel na to, že potomek nebude pořád jen zdravý, nepocítil záchvěv strachu z budoucnosti, nebo mu neprokmitla hlavou odporná myšlenka na hromadu nenasytitelných složenek. Pokud už totiž máte občanský průkaz, věříte, že žijete ve světě faktů a to zhusta dost nepříjemných. Kdežto jako děcko dobře víte, že svět – to jsou jen a jen kouzla.
   Jistě, jak dospělí tak děti jsou v tomhle na omylu – ale ten dětský,  je tak nějak příjemnější. Malí i velcí lidští tvorové obývají sice společnou planetu, ale přitom žijí každý v úplně jiné galaxii nesprávných závěrů, ty dospělé závěry většinou končí u starostí, obav a negativistických předsudků, kdežto děti s neomylnou jasnozřivostí docházejí k přesvědčení, že téměř všechno je naprosto skvělé.     


     Dám vám jeden hodně bizarní, ale stoprocentně pravdivý příklad propastného rozdílu mezi dospělým a dětským uvažováním a pokud budete upřímní, myslím, že si sami dokážete vzpomenout na nějaký podobný zážitek.
   Kousek od malého města, ve kterém jsem kdysi žil, se jeden dost nezodpovědný řidič pokusil předjet autobus na velmi nepřehledném místě silnice. Měl v autě další čtyři lidi a počítám, že vzhledem k tomu co následovalo, už se podobné chyby nikdy nedopustí. Totiž, než sešlápl pedál plynu, nevšiml si, že před autobusem jede ještě malý náklaďáček. Svůj pokus o předjetí tak nestihl dokončit. Tím co se mu v protisměru postavilo do cesty, byl z kopce se řítící hasičský vůz. Oba dva mnohatunoví mastodonti, si nebohé embéčko několikrát prohodili v sérii děsivě krátkých přihrávek.

     Když odezněl veškerý hluk drcených plechů, tříštícího se skla i zoufalých lidských výkřiků, nastalo podle očitých svědků děsuplné ticho, které, jak se později ukázalo, bylo tichem za čtyři mrtvé v osobním autě. Řidič přežil, pravděpodobně za trest.

    Nehodu jsem na vlastní oči neviděl, kdyby ano, možná bych dnes mluvil jinak,ale o pár dní později se kousek od naší školy, na dvoře Sběrných surovin, objevil obyčejný valník, takový, na jakém ještě dnes zemědělci vozí brambory. A na valníku zbytky onoho tragického vozidla. Nic z té nepřehledné změti nepřipomínalo auto, snad jen jedna osa s doposud neutrženou pneumatikou, trčící v podivném úhlu do vzduchu naznačovala, že „tohle“ kdysi jezdilo po silnici.
    Mě i moje kamarády tenhle vrak neodolatelně přitahoval. Uspořádali jsme k němu několik výprav nebo přesněji řečeno, za těch pár dní, co tam valník stál, jsme se několikrát vydali na své toulky městem a pokaždé skočili u toho vraku. A když se snažím pochopit proč, vychází mi právě ten propastný rozdíl mezi dětským a dospělým uvažováním.
    Už tehdy, v čase hlubokého komunismu, byste našli hodně dospělých, kteří by za naší posedlostí touhle tragedií viděli katastrofální vliv nevkusných filmů, povrchních knih a zcela nesprávně vedené moderní výchovy, která místo řádných občanů produkuje smrtí posedlé mladé násilníky a budoucí klienty pasťáků. Byl to hluboký negativistický omyl; pokud vím, nikdo z mých tehdejších jedenácti  dvanáctiletých souputníků se nikdy později nedostal do konfliktu se zákonem a snad ani s dobrými mravy.
    Naše posedlost byla motivována úplně jiným omylem. Při pohledu na žalostné trosky jsme – my všichni předpubertální naivkové –  pociťovali neotřesitelné vědomí vlastní nesmrtelnosti. Když je vám jedenáct a vidíte něco takového, je vám naprosto jasné, že tohle se vám nikdy nemůže stát. A i kdyby vám na chvilku blesklo hlavou, že to není pravda, vytěsníte tuhle pravdu tak rychle, jak už to o pár let později umět nebudete. Vytěsníte ji tak rychle, že dokonale zapomenete, že tu kdy byla. A právě tahle tendence k zapomínání na nepříjemné skutečnosti způsobuje, že jen a jen děti dokážou prožívat okamžiky dokonalého štěstí a je úplně jedno, který z těch okamžiků namátkou zvolím. Protože děti, pokud jejich osud není výjimečně tragický, dokáží být šťastné prakticky pořád. Pro další srovnání s dospělostí vám klidně řeknu, že jedním z mých opakujících se okamžiků dokonalého štěstí bylo, když jsem mohl o prázdninách zůstat dlouho vzhůru a pozorovat hvězdy... Když se mezi světelnými body na obloze mihla létavice, k dokonalosti chvíle už nechybělo vůbec nic.
     Dneska už jsem dospělý. Mám vysoké čelo a brzy budu mít i tlak. Můžu si dovolit zůstat vzhůru jak dlouho chci, když mě to popadne, klidně celou noc. Můžu se koukat na hvězdy jak je libo. Přesto už ten zážitek není co býval – a není to jenom tím, že k dokonalému pohledu na hvězdy by to chtělo v celé přesvícené Praze vyhodit pojistky.


     Je to i tím, že dnes už vím o hvězdách příliš mnoho. Hvězdy, viděné příliš zasvěceným pohledem, jsou poněkud….nemám teď po ruce přesné slovo, ale jsou prostě jiné než tehdejší a ten starý pocit okouzlení se vrací jen obtížně – protože vracet se k tomuto okouzlení se dá jen tak, že se vrátím v čase. A o vracení v čase neřekl Einstein nic povzbudivého.... a Einstein byl chytrý chlap a mělo by se mu věřit.
    Jen občas se může vrátit záchvěv bývalého kouzla, tu původní sílu to ale už mít nebude.


     Ale jako vzpomínka to může být příjemné. I na tohle vám dám příklad. Vezměte si Cassiopeu, souhvězdí ve tvaru W, které na obloze svítilo dávno před libovolnou automobilkou. Pohledem faktů je velmi strohá. Ale pokuste se najít jiný úhel pohledu, podívejte se na ni v jiném světle (a to jak přeneseně, tak doslova) a vykašlete se přitom na fakta.  Pořád může být krásná a okouzlující., jen vám neradím ptát se, co vlastně vidíte, protože i tenhle kouzelný obrázek jsou vlastně trosky. Trosky po gigantickém výbuchu hvězdy. Kdo ví, co všechno ten výbuch zničil, možná celou civilizaci, kterou teď lidstvo marně hledá... I to je možné.


     Takže, pokud už jste dospělí a přesto si chcete občas připomenout okamžiky dokonalého dětského štěstí, radím vám vykašlat se na fakta a raději se na nic neptat. Máte pak šanci alespoň na chvíli převézt Einsteina a donutit hodiny běžet pozpátku...
      Věnováno všem, co odmítají zestárnout.


Martin Marx


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Jooo štěstí, to je velmi relativní veličina, (master - Mail - WWW) 11.07.2005, 11:49:12
která se se mnou pohybuje už léta v čase.:-))
I ta míra vnímání "štěstí", jeho velikosti a množství, je u každého člověka a v každém věku jiná. Dnes, ve zralém věku, už k denní dávce spokojenosti stačí i docela malinkaté štěstíčko, které může eliminovat něco negativního nebo divné pocity z vnímání všech neštěstí kolem nás.
Hloupý příklad: "dnes jsem měl štěstí, že nepřišel revizor..." :-))
"dnes jsem měl štěstí, že mne nestavěli policajti..." :-))
Nemístný příklad z dovolené:"...měl jsem štěstí, že jsem od ní nedostal kapavku..." Těch štěstí je. Habaděj.:-))

Jo a abych nezapomněl. Dík za věnovaný článek. Já také odmítám stárnout!

(Míša - Mail - WWW) 11.07.2005, 12:21:11
Master měl největší pocit štěstí, když si koupil pilu a dostal k ní benzín zadarmo, viď, Masterku? :-)

Míšo, (master - Mail - WWW) 11.07.2005, 12:30:46
ne, to nebylo štěstí. To jsem byl jen šťastný, když jsem zatáhl za špagát a ono se to rozeběhlo. Jako malý kluk. Co Ti budu povídat. Připadal jsem si jako dřevorubec. :-))
Tak mne napadá, že když už mám pilu a finskou sekeru, že už se mohu i vyjadřovat jako dřevorubec. Co Ty na to? :-)))
Stručně, česky a hlavně jadrně.

Ha-ha-ha, (Míša - Mail - WWW) 11.07.2005, 12:56:28
ty ses, Mastere, někdy setkal s živým dřevorubcem? :-)
No, ale můžeš to s tím dřevorubeckým vyjadřováním zkusit. Já znám pár lidí, co se opravdu živí kácením stromů (dnes už se jim říká "lesní dělníci" - víš?), tak pak budu porovnávat realitu s tvými představami, ju? :-))

No, neber to moje rejpání tragicky. Jsem ráda, že jsi při pondělku zase tady. :-) Měj se OK!

Míšo, (master - Mail - WWW) 11.07.2005, 13:21:36
nejen setkal. On mi i radil, jak dlouhý ocas si mám koupit. (Abych ji prý udržel v ruce, protože čím delší ocas, tím větší vibrace. Ale kdoví, s čím on řezal. Tyto "Oleo dámy" už jsou odpružené a mají účinnou brzdu). Tvrdil, že na domácí práce mi stačí 30 až 35cm, ale já si vzal raději 40 cm. S tím přeříznu i 80 cm buk nadvakrát.

no, jsem zvědavá, co k tomuhle připíše NČ :-)))))))) (pampeliška - Mail - WWW) 11.07.2005, 13:23:44


Mastere, (Míša - Mail - WWW) 11.07.2005, 13:51:30
znáš tu písničku - Miky z Nasavrrrk, skolil sobě smrrrk, jenže sobě na hlaaavu... ? Místo toho, abys přemýšlel, jak dlouhej máš mít ocas a jak velký budou vibrace :-), tak ti radím ostražitost, ostražitost ostražitost. Pila je hajzlík - vím to, protože už jsem taky držela v ruce elektrickou bošku a pak motorovou husquarnu a je to sakra rozdíl. Ta těžká mrcha se mnou pěkně mávala, a to člověk neví, kam by schoval nohy. No jo, ale já nejsem dřevorubec, že jo, takže mě nemusíš poslouchat. Ale abychom se vrátili k původnímu tématu - přeju ti hodně ŠTĚSTÍ při tvém dřevorubeckém zápolení - a můžeš při tom nadávat jak lesní dělník (stručně - česky - jadrně), protože je to kurva těžká dřina a mokrej budeš jak chcanky. (OMLOUVÁM SE!!! ale prostě jsem neodolala) :-))
Jo, na okraj - jak víš, že ta sousedka má osmičky?

Míša (master - Mail - WWW) 11.07.2005, 14:17:36
"Štěstí. Co je to štěstí?"
"Muška jenom zlatá..."

Jinak jsi pěkný "dřevorubec". Musím se ještě móóóc učit.

Na okraj - to víš, praxe, zkušenosti, cit pro odhad. Vím jen to, že je jim, každému (každé) 42 let. Ale jetli Tě zajímá zda C,D,E,F či jiné písmeno? Tak to se jí mohu klidně zeptat, případně Ti dám adresu a můžete si o nich v klidu, mezi čtyřmi ňadry, popovídat...

Mastere (Jarka - Mail - WWW) 11.07.2005, 21:26:04
Zrovna jsem cetla, ze neznamy pachatel pokacel motorovou pilou 35 stoletych stromu...... Skoda cini 125 000 Kc. Na 100% verim, ze ty jsi to nebyl!!

Pamprdo (NČ - Mail - WWW) 12.07.2005, 07:39:51
Vzhledem k tomu, že se celý théma jmenuje "Můj největší vokamžik štěstí X", taky předpokládám, že v tomhle případě to byly ty vokamžiky X, kdy se mu podařilo s tím 40ti cm vocasem dvakrát přefiknout tu vosumdesátku.
A tuším i, na čí straně byly ty šťastný vokamžiky!

Hahaha, NČ, to mi připomíná (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 10:59:00
ten vtip... co běží hlavou provazochodci nad Niagarskými vodopády a dvacetiletému mladíkovi, který provozuje orální sex s pěkně zralou sedmdesátkou...
...
...
...
Nedívej se dolů!!!!!!

Ten provazolezec, to jo! (Vodomilko - Mail - WWW) 12.07.2005, 11:17:47
ale tenm mladík? Myslíš, že mu vůbec něco může běžet hlavou :-( ?

Tady se to teda rozjíždí :-))) (Míša - Mail - WWW) 12.07.2005, 11:32:35


tak tomu nerozumim - prosím vysvětlit: (totální blb - Mail - WWW) 12.07.2005, 11:51:17
kdo komu provozuje ten orální sex? Ten mladík té sedmdesátce? A kam dolů se nemá dívat? Promiňte, vůbec nemám žádné nemravné myšlenky, to je čistě jen v rámci správného pochopení nastoleného tématu, nechtěl bych být nepoučen. Babička mi sice vyprávěla o oratoři, tedy místu, kde se mluví - tak nějak to beru, jako že ten mládenec tedy v podstatě promlouval k oné dámě seniorského věku. Co asi mohlo být náplní (jeho slov)?


Hm, Míšulinko (NČ - Mail - WWW) 12.07.2005, 11:51:24
sem si představil tu pěkně zralou sedumdesátku, kouknul se dolu, a rozjel sem se tak, že sem ani netrefil správný rubriky na voslovení a na podpis.
"Babičko", říkají vnoučátka na pláži. "Můžem si hrát s tvejma prsama?"
"Můžete, ale nechoďte s nima moc daleko!" :-))))) nebo :-(((((( ??????


Totálnímu blbovi... (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:04:10
... tak tedy ta zralá sedmdesátka to hezky česky bezzubou hubou dělá tomu mladíkovi, když to chceš polopatě... jo, tu lopatu myslím obrazně, ne abys čekal, odkud na tebe z nebe spadne nějakej ten kus pracovního nářadí... mimochodem, víš, jak je taková lopata drahá, že jo???
Ona vlastně tak nějak promlouvala ta bábinka k němu, že jo, dalo by se to říci... podrobnější debatu kolem oratoře bych vynechala... dál mě napadá ještě slovo orákulum, ale nejsem si jistá, co to vlastně je... pouč mne, když znáš oratoř... :-)

Ha, jestli von ten mladík s tou sedmdesátkou (pampeliška - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:06:14
nebude taky jedno orákulum? Myslím tím ve významu zjevení, jako něco nemožnýho, ale jen mystickýho. Nebo né?

:-))) (Míša - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:11:43
Jak říkává Daniela Kudlanka: "Teda - co vy z toho dokážete udělat!!" :-)))

Míšo (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:19:39
je naprosto přirozený, že člověk dokáže udělat z člověka vola nebo z komára velblouda, takže zde není důvod se divit... jsou horší věci než polemizovat o oratořích... zajímavé, že se nikdo nechytil těch Niagarských vodopádů a nerozvedl debatu tímto směrem... jo, na staré tuláky vzpomínající na své lásky, ať už orální či jen platonické, na ty už se dnes nemyslí... ach jo :-(((

díval sem se do slovníku: (tak už jen trochu blb - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:24:39
ora o mai più - teď nebo nikdy
ora viene il bello - teď přijde to nejlepší
a tarda ora - v pozdní chvíli

no, je tam toho hodně... co by se dalo použít...
ora - ora....


Niagarský vodopády? Těch ať se chytnou Amíci, ale ti ještě spěj... (zeměpisný blb - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:28:05
Nám, Evropanům, ba co dím - StředoEvropanům, jest bližší to ora(ní)...
To sem to zas asi zv oral...

Orání? (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:31:46
No bať, dyk už sám přemysl ORAč to byl, kdo s tím ora přišel...
A oral a orál, až dostal za ženu kněžnu... takže my češi jsme v tom ORA ní dobří :-)))
A taková h ORA Říp má v sobě taky ora, že?


Položme se na otázku, kdo tak slibně vypadající diskusi vůbec stočil od štěstí k oralu. (master - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:33:31
NČéé,
Vodoměrce, která byla dosud někde schována před slejváky, aby nezmokla, ani Míše, tomu všehoschopnému mládí, ba ani Pampelišce, se vůbec nedivím, že když si koupí nanuka na klacíčku nebo se zakousnou do banánu, okamžitě je popadne pocit štěstí v podobě orálního blaha a od toho se odvíjí i počet zapamatovaných vtipů na toto téma. Ale tebe, chlape, přece nemůže rozhodit kdejaká pila ocaska... No nééé?

Oráč taky rád oral? S kněžnou? (blb už jen malinko - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:36:53
Nojo, tyhle vládní móresy...
Pak se člověk nemá divit blbý náladě mezi lidem...
Orej ve dne v noci, nejni ti pomoci...
Ale v tom případě oorává sedmdesátníka kněžna, není-liž pravda?
A oráč pak v oratoři....

pila ocaska? (pampeliška - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:38:56
To ste celou tu dobu mluvili o nějaké pile??????

Masterku (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 12:44:10
ne před deštěm, ale uzávěrka, před tou jsem se schovávala, ale stejně jsem jí neunikla a musela ji udělat, ale nyní jsem již v plné parádě nastoupená zde v první linii a budu se srdečně bít za Niagarské vodopády a blonďaté zlatohlavé pampelišky :-)))))
Sportu zdar a kudlance zvlášť!!!!!

Oráč skutečně rád orál! (NČ - Mail - WWW) 12.07.2005, 13:08:55
Však taky, když k němu tehdá přijela Libuše, tak slezla s koně a políbila lemroucha jeho - tak praví Čelákovský.

Oprava (NČ - Mail - WWW) 12.07.2005, 13:10:39
Ne lemroucha jeho, nýbrž lem roucha jeho

No a co dál? (pampeliška - Mail - WWW) 12.07.2005, 13:59:36
Když dolíbala lem roucha, co potom? O tom už se Čelakovský nezmiňuje, že?


Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 12.07.2005, 14:22:44
to jsi asi ráda, že už to máš za sebou. Orální doteky jsou jistě příjemnější, než se hrabat v číslech. Víš co mne ale nejvíce fascinuje. Dříve se při uzávěrkách hledal i ztracený dvacetník. Dnes se vše zaokrouhluje nahoru a když tam náhodou chybí nějaký ten milion, tak se to utne, udělá se reorganizace, tlustá čára, změna názvu a jede se od nuly.
A také mne štve, že Vy ekonomové, si kradete naše názvosloví. Své už máte dávno vyčerpané a přečerpané a kradete nám "transformátor" a ty Vaše ekonomické vztahy nazýváte pyšně transformací. To je vrchol nestoudnosti. Kdybyste se alespoň pozastavili nad samotným názvem transformátor. Co to vlastně je, abyste to mohli zatahovat do ekonomiky. Ano můžeme tranformovat sestupně, vzestupně nebo 1:1. Ale napětí ve Voltech, ne ekonomiku. A také nesmíme zapomenout na vhodné dimenzování jádra, (pod tím si představ třeba stát) primáru (t.j. práce mnoha lidí) i sekundáru, ze kterého si mnozí dělají dojnou krávu... Nemůžeme jen cucat větší a větší proud, aniž by byl dimenzován primár a jádro samotného trafa. To by se nám pak mohlo krásně zahřívat, až by se spálilo. A kdo si neumí spočítat a navrhnout trafo, ať tu tranformaci raději pustí z huby. Promiň Vodoměrko, trošku jsem se rozčílil nad tvými kolegy, kteří jen žvaní a žvaní. Vraťme se raději k orálu a ke štěstí. Co je to štěstí...?
Ahoj a hezký den.

(Míša - Mail - WWW) 12.07.2005, 14:27:29
Kdo to sem zase plete pilu ocasku alias mečouna? Co má ocaska společného s řetězovou pilou, neřku-li s oráním? :-)
Dneska je to tu dobrej cvokhaus, co? Že by to bylo tím zlepšením se počasí?

Jé, škoda, (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 14:44:09
já chtěla transformovat a transformovat a převádět napětí a malovat indukční čáry kolem cívky a měnit stejnosměrný proud na střídavý a počítat nožky švábíkům a počítat reaktanci cívky a podobně... a ty zas ten ORAl neORAl... a míša na nás s mečounama... ach jo :-(

že prej transformace, chachá (pampeliška - Mail - WWW) 12.07.2005, 14:47:32
ekonomiku bych nazvala spíš transmutací, protože takový divy, co se dějí v té sféře, zejména když jde o státní kasu, se jinak nazvat nedaj.

Ale Míšo, proč tak zhurta? (Blb obecný - Mail - WWW) 12.07.2005, 14:48:02
Tohle pinkání si se slovíčky je přeci děsně fajn, rozhodně to mj. ukazuje, jak je člověk počítačový mocen nejen klikání, ale i variant češtinskejch :-)))
Jé, když si pustim fantazii na plný pecky: stačil by mi ten nejobyčejnější kousek štěstí - všedního, obyčejnýho... Přijít domu, doma pohoda, pak zajít třebas do pohodový hospůdky, se svou pohodovou ženičkou...
Ale fuj, holt zase začnu lejstřit, a kdo to zase volá?

Hele, nejen dvacetník, (Vodoměrka - Mail - WWW) 12.07.2005, 15:00:28
ale když jsem vyčíslovala inventury, tak byly i pětníky a to se to hledalo, to byl děs... to jsme kolikrát chtěly třeba i dvacku raději zaplatit ze svého, kdyby to šlo, než hledat, kde se kdo usekl o pět halířů... a muselo se hledat, dokud se nenašlo... to jsme to ale přitom orálně tak okecávaly, že by se jeden divil...


Blbe zlatý boubelatý, (Míša - Mail - WWW) 12.07.2005, 15:43:43
já a zhurta? Kdepak, to já jen pošťuchuju :-)

Jo, hledání pěťáků taky pamatuju, když se v r.89 začínalo s podnikáním. Tehdy mě učil jeden starej oučtař podvojný účetnictví a ten byl tak pečlivěj (hold ze starý školy), až mi s tím šel na nervy. Už pátým rokem účtařinu nedělám a je mi fajn - je mi fajn - je mi fajn. Bože, jak já nenáviděla MD-DAL a tu pitomou účtovou osnovu, kterou ještě ke všemu pořád měnili :-(

pamprdo (NČ - Mail - WWW) 13.07.2005, 09:16:50
Když mu dolíbala lem-roucha, tak mu naskočila na kůň.

Míšulo, (NČ - Mail - WWW) 13.07.2005, 09:27:37
Ta účtařina, to fakt musela bejt šíííílená zhovadilost. Znám pár účtařek, který účtařinu považujou za svý poslání, dokonce o sobě tvrděj, že jsou skvělými expertkami- já bych teda spíš řekl, že jsou dóst vypatlaný, a maj učitelský manýry. Existuje pro tenhle typ ženy jednoslovný, velmi výstižný označení!
A ještě k tomu: s nejlepšími čísly se člověk setkává v úplně jiných situacích.


Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 13.07.2005, 09:32:30
to si přece nemůžeš nechat líbit. Přečti si, co o Tobě NČ napsal...
Sprosťák....jeden....ze Šiškova....

nojo, todle je taky správnej okamžik (hihi - Mail - WWW) 13.07.2005, 09:33:06
Přetisknuto od našich východních sousedů:
Pacientka vravi psychiatrovi:
- Pan doktor, lubim svojho kona!
- No a co? Mnoho ludi lubi zvieratka. U nas doma tiez mame psika a vsetci ho mame radi.
- Ach pan doktor! To nie je ono! Ja ho lubim aj po fyzickej stranke!
- A ten kon je zrebec alebo kobyla?
- Samozrejme ze zrebec! Za koho ma mate? Ja nie som tepla!

jo, to je k příspěvku od NČ pro pampelindu :-) (hihi - Mail - WWW) 13.07.2005, 09:34:56
zapomněl jsem to správně adresovat

NČ, (Míša - Mail - WWW) 13.07.2005, 10:24:41
to jsi mě docela zaskočil - s tím sdělením, že účetní mají učitelský manýry. Já jsem si totiž celý dětství přála stát se učitelkou (ty manýry mám v potlačený formě dodnes). Nakonec to dopadlo jinak, zabrousila jsem k tomu účetnictví - a teď mě napadá: nevypovídá to náhodou, že bych mohla bejt dóst vypatlaná? Někdy mívám pocit, že mám k tomuto označení hodně blízko :-)

Ješišimarjájózefe! (NČ - Mail - WWW) 13.07.2005, 12:49:44
Tak jinak. Psal jsem jen o svých vlastních zkušeostech s účtařkama a učitelkama.
VÝJIMKÁM SE SAMOZŘEJMĚ OMLOUVÁM ZA PAUŠALIZACI!!!

No, EnČé, (Vodoměrka - Mail - WWW) 14.07.2005, 13:40:52
tak nevím, ale co když jsem účetní ve škole? Hahaha, takže k tomu všemu navíc jsem kromě vypatlanosti ještě praštěná a střelená a nesnesitelná, a to nemluvím o svých účitelských předcích (koho vychovávala učitelka, ten je dost postiženej antiučitelismem), tak jak to jde k sobě?
Jo, aha, já vím... JÁ JSEM TA VÝJIMKA!!!!!!!!!!!!

Já už nevím (NČ - Mail - WWW) 15.07.2005, 09:25:16
co k tomu dodat. Vomluvil jsem se všem nepraštěnejm učitelkám i účtařkám, i když vůbec nebylo za co se vomlouvat. Protože to, co jsem psal - to bylo JEN vo těch, s kterými jsem měl to potěšení se vosobně znát, a který to svý zaměstnání povyšovaly na poslání a sebe samy za Prozřetelností předurčený osvětářky a buditelky národa.
Drobnej příkládeček: jedný sem jednou napsal, že ji zavolám mobylem, za což jsem si vysloužil dvacetiminutovou přednášku vo psaní tvrdýho a měkkýho y/i. A co je nejhorší - myslela to zcela vážně. No nezabyla bys ji???
Stačí?????? Nebo eště k tomu žádáš moji hlavu????

Enčé... (Kamila - Mail - WWW) 15.07.2005, 11:09:09
...hlavu taky chichi....

eNČééé, (master - Mail - WWW) 15.07.2005, 11:32:52
když se nad tím zamyslím, víš, že máš v něčem pravdu? Tedy nemyslím tím, že jsou přímo blbé - to už vůbec ne, a nafackoval bych si, kdybych to tvrdil, oni jsou tak krásně roztomile potrefené. Což je kladná vlastnost.
Příkládeček: Jdu se ženou nakupovat. Obvykle vozím košík. Ona vybírá a dává do košíku. A tu ji vidím, jak vytahuje mobil a počítá. Teď už se neptám, co dělá. Teď už vím, že přepočítává výhodnost balení. A i kdyby se jednalo o pouhou, pouhotinkou korunu, je svým počínáním spokojená. Jednou jsem byl svědkem, že tímto přepočtem tak ušetřila kolem 25 Kč. To je asi nemoc...chronické onemocnění. :-)))

mastere (Kamila - Mail - WWW) 15.07.2005, 12:06:35
ale tohle propočítávám taky (teda ne na mobilu - ale dneska je to na každým regále, jednotková cena :-)))) a s učitelkama ani účetníma nemám pranic společného. Že by to byly ty "přízemní" ženské které tzv. doma mají kasu? Můj ex se vždycky smál, když jsem studovala letáky, ale proč mám za něco dát víc, když nemusím? Nejsem důsledná a nejsem cvok :-) ale v zásadě, proč neušetřit, když mohu?

Kamilo, (master - Mail - WWW) 15.07.2005, 12:20:19
...a já si furt říkám, proč mne ta ženská nechce pouštět samotného nakupovat. Takže všechny ženské přepočítávají?
No jo, když já mám papírek, popsaný velkými písmeny (abych nemusel měnit brýle), protože mám na blízko, na dálku, na šířku, bifo, trifo a nakonec vidím jen na ty s jednou nožičkou...
A to bych měl ještě přepočítávat... Uf. :-))

Kamilo, (master - Mail - WWW) 15.07.2005, 12:25:40
ještě dodávám, v kritických případech, kdy jsou písmenka na papírku na hranici mé viditelnosti, požádám spolukupujícího, aby poodešel nějakých 5 - 10 m. Zatímco on už stojí u másla, já si od vchodu přečtu, že mám koupit jedno máslo. :-))

nevím (Kamila - Mail - WWW) 15.07.2005, 12:28:44
proč tě nechce pouštět samotného nakupovat, jen kvůli tomu přepočítávání se mi to nezdá :-) ale....exmanžel když šel nakupovat - a měl papírek (!!!)..mnou připravený, samozřejmě :-) tak tam třeba byly věci výhodnější podle letáku ale on přines jiný - asi se mu tamty nelíbily, nehledal je...nenašel je? Nevím :-)

Kamile: (master - Mail - WWW) 15.07.2005, 12:40:23
no jednoduše proto, že vždy koupím i to, co nemám napsané. A z malého nákupu se v tu ránu stává nákup velký.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: