| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| KUDLÁNEK - UŽ BEZ HLAVY |
| Rubrika: [úkol pro vás] Ahoj kudlanko veliká i kudlanky – čtenářky. Uvědomuju si, že vstupuju na území, kde to je pro mně dost ožehavé a nebezpečné. Ale třebas mi právě vy zvládnete poradit. Je mi 46 a právě mi moje podřízená sdělila, že se mnou čeká dítě. Ne, to není Červená knihovna, ani nejsem ten ukázkový ředitel, co spí se sekretářkou.
Jsem cca sedm let rozvedený, mám dvě děti, které netrpí nedostatkem (citovým ani finančním). V posledních létech jsem neměl žádný vážnější vztah, spíš pár sexuálních kamarádek. Asi před půl rokem do firmy nastoupila „ona“. Přiznávám, že mi nejprve vůbec ani nenapadlo, že by zrovna ona mohla mít o mě zájem, ale v podstatě se to nedalo přehlédnout. A ještě přiznávám, že mi to dělalo nesmírně dobře a já blázen tokal... Ne, nezamiloval jsem se, opravdu mi jen dělalo dobře, že takové mladé a půvabné stvoření má zájem o starce nad hrobem :-))). Když šla kolem, zastavila se, nakoukla, usmála. I když neměla nic důležitého, chodila se „radit“ a občas jsme si povídali. Sedmadvacetiletá, inteligentní, svobodná, ve svém oboru schopná. A tak, když na mne nastražila past, bezhlavě jsem se do ní vřítil... Ano, ona mi dokonce pak pyšně všechno řekla a já ji tenkrát (to ráno) obdivoval „za statečnost“. Scénář pasti byl jak z romantického filmového blábolu: služební cesta, porouchané auto, příjemný večer... A já, roztouženej opelichanej vlčák, zaslepenej hárající fenkou. Blbec :-))) Pak jsem doma ze všeho vystřízlivěl; asi to bylo tím, že chci nějak podvědomě být tím lovcem já. Takže jsem byl ok, ale dával si pozor, aby podobná situace nenastala, alespoň než si to všechno nějak sám v sobě uspořádám. Říkejme jí Kristýna – prostě Kristýnka se následujících 14 dnů snažila se mnou setkat o samotě, ale přiznávám, vyhýbal jsem se tomu. No, a teď je to tři neděle a ona mi včera e-mailem i sms sdělila, že je se mnou těhotná a jak to hodlám řešit. (Upozorňuji, že tenkrát mne sama upozorňovala, že užívá antikoncepci.) Ne, nechci se zachovat jako neřád, ale současně nechci být jen bohatým blbcem. Nejsem nějak extra bohatý, ale jakýs takýs komfort mám. A taky pochopitelně nemám žádnou záruku, že jsem opravdu tím pravým „stvořitelem“. Snad proto doufám, že na stránkách, kde se nejspíš řeší problémy z té druhé strany, mi budete moci nestranně poradit. V podstatě si uvědomuju, že se tímhle mým podlehnutím se může strašně moc změnit... Rony |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Rony, to je celkem prusvih (mila - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:14:29
..ale rozhodne bych se nedala byt Vami zmanipulovat. Veci se nedaji vratit zpet, to ne, ale porad je moznost dat to do poradku. Asi by to chtelo v klidu se s dotycnou sejit a promluvit si. Pripadne videt potvrzeni od lekare, ze je skutecne tehotna.. No a pokud bude vse sedet a ona trvat na financnim odskodneni, ci trvalem prispivani ci na necem jeste horsim, urcite existuje neco jako zkouska otcovstvi.. Tam se da otec vyloucit, ne potvrdit.. No, situace je takova, jaka je.. Drzim palce, at ji zvladnete.. A rozhodne Vas neodsuzuji, jsme jen lidi..Mila
fuj (Kamila - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:27:07
to je tedy ukázková mrcha. Bohužel jste jí sednul na lep se vším všudy a v podstatě jediná cesta je ta, kterou Vám tu popisuje Míla. Sednout si s ní a zkusit vyřešit. Nepůjde-li to, pak bych žádala genetické testy....no a jestli Vás bohužel podvedla se vším všudy, je to zatraceně prekérní situace.... Držím palce, ať je to jen planý poplach...
(Jirka - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:29:07
Nezlob se na mě, ale spoléhat se na tvrzení "beru antikoncepci" - každej puberťák si natáhne kondom, aby se náhodou nedostal do průšvihu...
Nezbude ti nic jinýho, než počkat na porod a pak se soudit o otcovství. Ta Kristýna je nezodpovědná, ale ty jsi nezodpovědnej taky. Podle toho, jak se to vyvíjí, je jasný, že se za pár měsíců možná narodí dítě, který si tu vaši hezkou chvilku ponese jako trauma celej život. Doufám, že Kristýna bude natolik rozumná, že půjde na potrat. Možná že tě to ale bude něco stát.
(KKK - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:31:20
Osobne se za zenske, ktere jsou schopne takovych veci stydim.
A hlaseni hned po trech tydnech, ze je tehotna...proste svine..schopna ve svem oboru :-)
(Lucie - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:36:29
Chlapi jsou dost nepoučitelní, koukám. Na internetu čtu kvanta takovýchto vylitých srdcí. Dost se pozapomnělo, že hlavním důvodem, který příroda měla ke stvoření takové příjemné záležitosti, je rozmnožování.
Jediné, co je možno poradit, pokud je skutečně těhotná, testy otcovství (zdá se mi velmi malá pravděpodobnost početí z jednoho styku) pozor, jsou velmi drahé. Protože u soudu s tím, že jste děti nechtěl asi moc nepochodíte, prostě se stalo. A doporučuju všem takovýmto kocourům, aby si řádky milého Ronyho vybavily vždy, když to na ně přijde s nějakou krásnou atraktivní (většinou taktéž vyčuranou) osobou druhého pohlaví. A neodpustím si ještě malou poznámku: proboha proč, když je tolik fajn celkem atraktivních opuštěných ženských v přibližně stejném věku jako oni páni, které by jim snesly modré z nebe a skoro nic za to nechtěly.
hlavne (Jasmina - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:36:47
se nenechat vlakat do chomoutu.
Pravdou je ze antikoncepce muze nekdy selhat. Kdysi psal nekde jeden prakticky ten samy pribeh.Tedy-ona tehotna opravdu byla,jenze taky nemel jistotu zda prave s nim.Pry si antikoncepci vysadila. Dite se narodilo ale on si ji nevzal,tak zacalo citove vydirani,blokovani v kontaktu s miminkem,vyhruzky,necestnost pri smlouvach...sem nepotesila,co? Zapamatujte si datum kdy jste byli spolu,overte si,zda je opravdu tehotna,testy otcovstvi se delaji az po narozeni ditete. Psal jste ze jste se ji vyhybal-doufejme ze tehotna neni a ze Vas pouze strasi-takova mensi msta. Piste pak dal jak se to odviji.)))
Já bych (Alena Davidová - Mail - WWW) 15.06.2005, 11:53:07
jí nevěřila ani slovo.Po třech týdnech to neví nikdo.Ta už /pokud vůbec/těhotná byla a chce to na Tebe hodit.Asi se jí hodíš líp do krámu,než ten,kdo jí to dítě udělal.Chtěj v prvé řadě těhotenský průkaz,kde bude termín porodu a ty si to lehce spočítáš.Nenech se vydírat a drž si jí od těla. Držím palec a dej vědět jak to dopadlo.
To je (jaja - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:20:05
přímo ukázkový případ,jak si pořídit dítě s dobře situovaným mužem. Už můžeš jen doufat,že ve skutečnosti není těhotná.
Rony, (Inka - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:24:48
tohle jsem zažila se svým prvním manželem, který si ve 40 letech našel mladou milenku, nebo ona jeho. Bože vždyť je to tak markantní, jí je 27, potřebuje se vdát, nemá kde bydlet, vybere si zabezpečeného pána s vyřešenou minulostí a prý bere antikoncepci, je to stále jak z jedné bábovky. A vy na to sedáte jak na lep, Jirka má naprostou pravdu i puberťáci si berou antikoncepci, no to je poučení pro příště, měl bys svou jistotu. Holky Ti nahoře radí dobře, po 3 týdnech to žádná neví jistě, promluv s ní, poznamenej si den kdy se to stalo, chtěj těhotenský průkaz, potom testy otcovství....třeba je to jen malá pomsta, že to skončilo, však ono se to ještě nějak vyvine. Ale původně milování bylo vyvrcholení lásky dvou lidí, teď už je to jen sexuální pud, to je panečku degradace. No to je škola života, alespoň příště přehodnotíš s kým ano a s kým ne a taky jak. Vydírat se rozhodně nenech!!!
taky mi to prijde podezrely... (Johanka - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:25:47
...takhle brzo, proste je zde netrivialni pravdepodobnost, ze keca, takze hlavne se nenechat zblbnout.
No a kdyz nekeca, tak opet netrivialni pravdepodobnost, ze uz tehotna byla. Hlavne se nenechat vlakagt do chomoutu proti sve vuli! Souhlasim s poznamkami zde, zapsat si den styku, pripadne zkusit o jejim osobnim zivote neco zjistit, ona kdyz pochopi, ze ji to neprojde, tak se aspon usetri za ty testy :)
NČ: hahahahahaha..... (Kamila - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:32:48
......teda já vím, že nás špičkuješ, abychom se chytly a já se teda chytám. Kdyby ho náááhodou byla měla opravdu ráda, tak tohle není moc košer metoda jak ulovit chlapa, že ne? I kdybych přehlídla, to že ho sbalila - ok, je emancipace :-))))) tak říct že beru prášky a pak že jsem těhotná, takhle se chlapi neloví, že ne, NČ? :-)
Já Tě také neodsuzuji, Rony. (master - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:34:23
Já mám dokonce i pochopení. Mám Ti za zlé jen to, že jsi se ve své touze, ochutnat a vyzkoušet mladé masíčko, neporadil se starším. Co to plácám, se skušenějším. To je rozdíl... :-)))
Ale vážně. Typuju to na 33,33 :33,33: 33,33. Ten mikrozbytek do stovky, to je fór týdne. 1) Zkouší Tě, hraje si s Tebou jako kočka s myšákem a není to pravda. Možná, že jí budeš muset přidat. Peníze jsou přece až na prvém místě. 2) Je to pravda, ale ne s Tebou. V Tobě vidí pouze dobrou partii. A věk na vdávání už také má. :-)) Zachovej se tak, jak Ti tu logicky radí všechny hodné, zkušené a životem protřelé kudlanky. 3) Je to smutná pravda, budeš otcem i dědečkem zároveň, bez lásky. Já, být Tebou, bych si ji nebral. Je to mrcha, hledá zaopatření. Na kopulace si za čas najde mladšího a Ty budeš za kořena.
takhle se chlap neloví? (NČ - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:56:26
No asi teda ne, když říkáte. Jenže vy jste zkušené, životem poučené. Vy víte, jak se loví chlap.
Ale Ona je ještě mladinká, naprosto nezkušená, bezbranná, určitě i strašně zranitelná... Co když ji vůbec ani nenapadlo, že z pusinkování bude miminko.
V zájmu objektivity (master - Mail - WWW) 15.06.2005, 12:56:50
by bylo jistě zajímavé, aby Kudlanka nejkudlankovatější, tu prostřednictvím Ronyho, dala prostor i protistraně. Nazývejme ji třeba, Krystýnkou... :-)))
Trochu vážně!!! (NČ - Mail - WWW) 15.06.2005, 13:15:42
Jsou na to vaše slehnutí nějací svědci? Většinou to probíhá ve dvou - beze svědků.
A vůbec - je něco, čím ona může dokázat, že k situaci vůbec došlo? Žeby něco jako Monica Lewinski s Billem? Pokud zůstane tvrzení proti tvrzení, tak by dokazovat měla ona. Ovšem - samozřejmě, že tohle bude finíto, že už ti příště nedá ani vomylem. Takže, pokud k ní něco cejtíš, a nechceš to navždycky ukončit, tak to vem vstřícnějc, ale zase přitom nezblbni znova. Stejně si myslím, že to bude celý bouda, aby tě vystrašila, a zjistila, co vlastně vod tebe může čekat. Držím ti palce. Vím vo čem mluvím, v mym případě, kdysi, to naštěstí fakt byla ta bouda.
NČ (Inka - Mail - WWW) 15.06.2005, 13:15:52
ty provokatére nerozčiluj, mám to na Žižkov 10 min skočím na tramvaj a budou chlupy lítat...., koukám jak tu jihneš z té nevinnosti....
no fakt je, že by bylo docela zajímavé vyslechnout i názor protistrany, jsem za.
(Jirka - Mail - WWW) 15.06.2005, 13:21:55
No - kdybychom - my chlapi - přemýšleli víc hlavou a ne jen přirozením, tak by se podobný situace nemusely řešit. Když on ale člověk občas neodolá. Proto je dobrý nespoléhat se na ženskou a nosit s sebou všude kondom. :-))
(Lucie - Mail - WWW) 15.06.2005, 13:51:13
Taky by mě zajímalo, kdyby na něj vybafla, že má kapavku syfla nebo dokonce AIDS. Někteří chlapi jsou fakt nepoučitelní. Dokonce to pak můžou dotáhnout i domů nic netušící manželce, že.
Lucie (NČ - Mail - WWW) 15.06.2005, 14:26:33
No a ta nic netušící manželka by hned seřvala svou lesbickou milenku, že to má vod ní, a že možná nakazila i svýho nic netušícího chudáka manžela.... Hezky se nám to vyvíjí, že.
aTeo, (master - Mail - WWW) 15.06.2005, 14:32:11
z té klasiky ale nemohla otěhotnět. Leda..., ledaže..., už to mám! Musela by mít dirku v žaludku.
Na a co? Budes mit na starosti 3 deti . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 15.06.2005, 14:32:51
To jsou preservativy tak vzacne, drahe ci ilegalni?
Priste premejslej hlavou, kterou mas mezi usima a ne mezi nohama . . . . PS Harava fenka? . . . hm, hm, dobry . . . a co jses ty, mudroline? Ne moc bystrej vzrusenej smolar?
Už mi začala chybět (NČ - Mail - WWW) 15.06.2005, 14:36:25
ta slova plná laskavosti a pochopení, zejména však moudrosti!!!
NČ: (koldak - Mail - WWW) 15.06.2005, 16:33:14
Že by z "klasiky", jakou ukazuje na obrázku aTeo, nemohla otěhotnět?-)) Hehe, a za co platí aliky Björn Borg, kdysi to slavný tenista?
Jinak uvažuju ještě o jiné rovině případu, než je ta výše nastíněná (zlá a vypočítavá ženská si vyhlédne pracháče a podstrčí mu kukaččí mimino). Tedy verze číslo dvě, podotýkám, že čistě teoretická, protože neznám skutečná fakta: Žádné těhotenství neexistuje, šlo jen o snahu Ronyho trochu vytočit či ho získat (poměrně hloupým a docela profláknutým způsobem)zpátky. On se totiž vůbec neukázal jako chlap. Zašukat si odvahu měl, odvahu říct "je konec, nelíbilo se mi to, nebo se mi to sice líbilo, ale rozhodně se nechci s nikým dělit o své hmotné statky" neměl. 14 dní se jí vyhýbal jako malej kluk a myslel si, že to nějak vyšumí do ztracena. Neznám ženu, kterou by podobné ponížení nevytočilo doběla a (obvykle na radu "hodné kamarádky") by nepodnikla mstvý protiútok. Takhle se jedná s prostitutkami, zaplatíš a jdeš, ale v normálním životě to nefunguje.
Rony, hlavně se nenech (Petra - Mail - WWW) 15.06.2005, 16:56:05
donutit, abys ještě před porodem se nechal zapsat na matrice jako otec. To je pak dost velkej průšvih v případě, že by se nakonec po testech ukázalo, že otcem nejsi. Z toho se pak těžko vycouvá.
Rony, hlavně se nenech (Petra - Mail - WWW) 15.06.2005, 16:56:13
donutit, abys ještě před porodem se nechal zapsat na matrice jako otec. To je pak dost velkej průšvih v případě, že by se nakonec po testech ukázalo, že otcem nejsi. Z toho se pak těžko vycouvá.
Je mi lito (Petra - Mail - WWW) 15.06.2005, 21:16:17
jenom nechapu ve Vasem "veku" a postaveni, ze nemate udelanou vasektomii???
Díky všem (tedy skoro všem) (Rony - Mail - WWW) 16.06.2005, 00:29:41
Lítám v tom. Koldaku, máš hodně pravdu, že jsem se "dny poté" choval zbaběle. Ale nejspíš to bylo tím, že Kristýnka se hned další den začala chovat jak novomanželka. Dost mě to zaskočilo. Ono to totiž přeci nebylo o nějakém chození, o nějakém vztahu. Jak jsem psal, nejsem v tom nevinně, proboha, nechci se nějak vymlouvat, ale spíš jsem jen souhlasil s jednoznačným návrhem... A kdo by ne, že? Jak jsem psal, zatím jsem měl pár kamarádek, o mém soukromí nikdo nevěděl, ale jak to teď vypadá, dnes na firmě se tohle přetřásá nejspíš na každé kuřácké párty.. Prostě - nechci věci soukromé řešit na pracovišti.
Dnes, resp. včera, jsme se sešli a v podstatě o tomhle spolu mluvili. Řekl jsem jí, že bych opravdu rád, aby to zatím bylo jen a jen naše soukromá záležitost. A že se rozhodně nechci z ničeho vyvlíknout. A řekl jsem, aby si rozmyslela to těhotenství. Samozřejmě ji do ničeho nehodlám nutit, máte pravdu, když jsem ujel, co bude potřeba, zařídím atd. atd. Chápete. Ale rozhodně se nechci ženit. Kristýnka je určitě fajn, tak snad to nějak dopadne. Pokud to nevzdá a zkouška by dopadla kladně – tak se taky nezblázním. Ještě jedno: Ohledně toho, aby se případně ona tady taky vyjádřila: to snad nemyslíte vážně... To už bych to mohl dát i do Blesku i s fotkama.
(Helena - Mail - WWW) 16.06.2005, 06:59:53
Rony, haha, podle způsobu a obsahu vyjadřování jsi asi prima chlap - ani se nedivím, že po tobě vyjela. Jestli píšeš, že je docela fajn (a pokud to není jen tvůj subjektivní, zaujatý názor), tak to snad dopadne dobře... Hlavně jí dej hodně jasně najevo, že v žádném případě o dítě nestojíš, bereš tohle od ní jako nefér a že o to děcko nebudeš mít zájem ani v budoucnu (i kdyby to ve skutečnosti mělo pak být jinak, věřím, že nejsi bez citu). Nenech jí naději, že tě třeba dítě změní a stane se z tebe šišlající taťka.
ještě malé upozornění (koldak - Mail - WWW) 16.06.2005, 15:14:15
V moudrých naučných knihách typu "Jak si vzájemně udělat dobře, aby to napáchalo co nejméně škod" se tvrdí, že ŽÁDNÁ antikoncepce nefunguje na 100%, byť riziko se blíží - ale pořád jenom blíží - nule. Nikdo nevzal do úvahy možnost, že Kristýnka připustila Ronyho v dobré víře, že se nic nemůže stát - jenže se stalo. Soudy "vypočítavá cynická mrcha" zněly ovšem velmi kategoricky.
Čímž nechci naznačit, že by ženy nebyly vypočítavé mrchy, to ne, ale třeba tohle zrovna byla výjimka, i když to na první pohled vypadá právě naopak:-)
(KKK - Mail - WWW) 16.06.2005, 15:35:19
koldaku kdyby se stalo nechtene..resila by to asi ponekud citliveji nez mailem, ze co s Rony tim hodla delat...
A hlavne... (Johanka - Mail - WWW) 16.06.2005, 16:01:27
...kdyby to byla fakt nehoda, by to tuplem tezko zjistila takhle rychle - "menstruacni test" asi pri antikoncepci neni prukazny, na gravitest je brzo, a hlavne by asi prisla, az kdyz by si byla opravdu jista.
U soudu muze Rony to vysvetlit . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 16.06.2005, 17:25:09
Vazeny soude, ona me svedla, ja jsem nevinen!
Vona me svedla, odvlekla me do loznice, svlekla se do naha, potom svlekla me do naha, povalila me na postel a zacala se hejbat a ja jsem se chtel vyskubnout, ale v poslednim okamziku se me smekly nohy na prosteradle . . . . Nikdo tady ani nepipnul, ze dalsi nemanzelske decko se narodi . . . bude vyrustat bez taty a i kdyz to dopadne ze Rony bude otec, kolik bude platit alimenty? 5 tisic za mesic? To je jako kdyz plivnes do more. Co az decku bude 20 a bude potrebovat velke penize studovat, Rony bude 67, jednou nohou v hrobe . . . . Bili cernosi! Koknete se na statistiky, kolik procent deti je takto privedeno na svet v CR. Bili cernosi! Mozna by se melo zase melo zaskrtavat na rodnem liste "Zrozen z loze manzelskeho?" ANO NE.
To by bylo fakt bezva... (Johanka - Mail - WWW) 16.06.2005, 18:17:53
...to zaskrtavani loze. Zas by to schytalo akorat chudak dite :(
Nicmene prijde mi zabavne si predstavit dopis druhe strany: Potkala jsem uzasneho mileho blabla, tvaril se, ze me taky chce, ale pote, co me dostal do postele, se ke mne nezna. Navic jsem tehotna a on se ani k tomu nezna...to by bylo kudlanek skubajicich hlavicky! :)
No, Johanko, pokud by napsala pravdu (moira - Mail - WWW) 16.06.2005, 18:47:27
Tak by to znělo asi takhle:
Milá kámoško, je u nás bezva chlápek, rozvedenej, prachatej, přifařila jsem se mu do auta a "taktrochu" zneschopnila auto. Pak byla bezva véča, pozvala jsem ho do pokoje a ten trouba to spolk i s navijákem. Včera jsem mu řekla, že sem v tom. To by bylo, abych se už nevdala. Vejšku mám, za chvíli mi bude třicet, tak abych se už konečně neudala. A to těhotenství, to se teď už zvládne :-). Tak mi drž palce, pevně věřím, že to dopadne dobře!
====> To by bylo fakt bezva... (Baron Prasil . . . - Mail - WWW) 16.06.2005, 18:49:09
Johanko,
sex a tancit tango? K tomu musi byt dva. Kdyz jsem svobodnej, rozvedenej a chci mit sex? Od toho jsou bordely a za sluzbu si poctive zaplatim. Kdyz to chci od ochotne pritelkyne ci spolupracovnice ci naivniho devcete za hezke vypraveni, pohlazeni, veceri a flasku vina pri svicce? Ano, to prijde levneji. Na to nemusi byt Eistein dostat se takove do kalhotek. I kdyby rekla, ze je na anti-koncepce pilulce? Bez preservativu ani milimetr! Rad hrajes ruskou ruletu? 6-ran colt a 5 patron nabitych? Jo, to je jina!
barone, asi neumíš číst... (kiwi - Mail - WWW) 16.06.2005, 19:37:46
On psal, že spolu vůbec nechodili,
že se jen ZNALI Z PRÁCE, že spíš ona za ním chodila! ŽE SE MU PŘIZNALA, ŽE TO NARAFIČILA!!!! a ty už brečíš nad nekřtěňátkem, který buď možná není jeho, nebo vůbec není... POKUD TO ČTU, TAK SPÍŠ JAKO BLBEC NALETĚL ON. Nojo, ty píšmenka se už kstáru pletou, co?
Kiwi, v tve knize Rony nevinatko a tehotna pritelkine je povodnice . . . (Baron Prasil . . . - Mail - WWW) 16.06.2005, 20:27:12
To je OK.
Jak jsem si vsimnul predeslych komentaru a rad, nejsi sama . . . . Zenske tady konejsi a radi Ronymu jak na to . . . [na ni]. To urcite to bude mit tady pokracovani. Rony nam bude psat jak slechetny a stedry gentleman on je, az kazdy mesic bude posilat 5+ tisic sek na alimenty. Ci si nam tady odfrkne, DNA ukazalo, ze on neni otec, ze to je jeho spolupracovnika. PS Rony uz je cca 7 let rozvedeny? Urcite nezil zivot mnicha a tato zena nebyla prvni a nebude posledni . . . . Tak zkuseny, ostrileny 46-lety rozvedeny chlap by uz mel byt prozretelny a vedet jak na to, zabranit nechtenemu tehotenstvi. Asi jenom Pan Buh vi, kde pravda lezi. Tot vse!
ach jo, přečti si ten článek... pořádně... (kiwi - Mail - WWW) 16.06.2005, 20:55:35
On přeci nepsal, že se suší...
Naopak, psal, že ženský sem tam má, takže žádnej mnich. Ale - kdyby semtam i ostřílenej a zkušenej chlap neulít, asi by na světě bylo o hodně lidí míň :-). Jinak - píše, že má z minulého manželství děti a že jim nic nechybí. Tak věřím, že by se postaral i o tohle. Ale - tady se přeci nejedná o jeho vztah k dětem, chápeš vůbec, oč tu jde? Hele, já se ho nezastávám, opravdu nevíme, jak to bylo. Fakt ovšem je, že Rony na ni žádnou špínu neházel, myslím, že se snažil objektivně napsat, co se stalo. Podle tvých jedovatých a jízlivých poznámek - všimla jsem si, že se takhle vyjadřuješ skoro všude (že by tě bavilo lidem ubližovat, když jsou ve srabu?). Ty asi nebudeš moc fajn člověk.
mne prijde hrozne fajn.. (Johanka - Mail - WWW) 16.06.2005, 22:41:05
...ze jsou tu lidi jako Baron prasil nebo NC nebo jezibabka nebo klidne i Stana :) (snad jsem nikoho neurazila prirazenim do tehle skupinky), co obces k necemu pristoupi tvrde, nekompromisne a treba i neobvykle, ale i takove nazory jsou tu potreba.
Vy mě dáváte... (Rony - Mail - WWW) 17.06.2005, 00:46:18
OK, uvidím. Dohodli jsme se, že počkáme, až bude opravdu jistota. Přiznám, že takhle mizerně psychicky mi už dlouho nebylo. Mám svou práci rád, ale teď nejsem schopen se na nic pořádně soustředit. Totálně mě to rozhodilo.
Takže v podstatě jsem stařec na odpis, kterému sex zatměl mozek a využil a zneužil. Věřte mi, nemám důvod si vymýšlet, jsem tu totálně anonymní, tak proč. Ale opravdu se nechci zachovat jako dobytek. Stejně tak ale nechci být za blbce. Neumím se v tom vyznat. Krystýnka? Ta je v pohodě, nebojte.
Rony . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 17.06.2005, 02:48:35
Hele, rekneme ze je opravdu tehotna.
Sance je 50-50 ze otehotnela s tebou. Predpokladam, ze ji nemas rad a svatba neni ve hvezdach. 1. Placy poplach. 2. Dobrovolne muze jit na preruseni 3. Cekat az se miminko narodi, DNA, a je sance 50-50, ze to byla tvoje spermie. 3. Kdyz bude, soud ti priklepne podle prijmu alimenty. Poctive plat. Mel by jsi byt v zivote toho decka . . . 4. Kdyz nebude. Neholedbej se. Zajdi do obchodu, kup si flasku tveho oblibeneho vina a v tichu doma obsah vypij. PS Deti plati za blbost a hrichy svych rodicu.
Rony!!!!! (NČ - Mail - WWW) 17.06.2005, 07:43:52
Moc to prožíváš. Vždyť vlastně ani nemáš příliš důvodů si to nějak zvlášť brát - teda určitě ne teď, zatím. Heleďse, je docela zjevný, že Ti na ní záleží, jí na Tobě zřejmě (nebo možná, to ale nikdo tady neodhadne) taky. Tak se tahle věc dá jistě vyříkat. A jestliže, ještě ke všemu, to je takovej kousek mláďátka, jak popisuješ - komu by se chtělo o tu všecku nádheru přijít, žejo. Mně tedy určitě ne!!!
Já bych hlavně vyčkal, jestli vůbec to miminko bude, a pak řek vo svejch pochybnostech otcovství (jde to, ale je to dost blbý a psychicky náročný) a požádal o vzájemně férovej přístup - tedy příslušný zkoušky DNA, který bych samozřejmě zaplatil (snad nějak kolem 20 litrů). Taky rovnou poznáš, podle toho, jak bude reagovat, jesli jí jde víc o Tebe, nebo o Tvoje prachy. To se fakt pozná snadno. A takový ty rádoby rady nejmoudřejších z moudrejch (vo kerý ovšem samozřejmě takový krásný mláďátko nikdy zájem neprojevilo, takže jejich rady jsou jen a jen z nouze ctnost), ty rady, co´s měl a co´s navopak neměl udělat... ty jsou Ti fakt úplně kprdu! Držím Ti nejen všechny palce, nýbrž i všechny další údy!!!
no teda NČ (Lucie - Mail - WWW) 17.06.2005, 09:02:38
Já mám trochu jinej názor. Podvedla ho jednou, může ho podvést i podruhé, ne? A s tou selhanou antikoncepcí? Je to moc velká náhoda, aby zrovna ten jeden den HA nezafungovala (plodné, neplodné dny), chlapi o tom asi nemáte vůbec šajnu, dokud není problém a otěhotnět se nemůže.
Zajímavý (Kamila - Mail - WWW) 17.06.2005, 09:31:28
na většině reakcí je, že ač si Rony myslel, že ho my, Kudlanky, rozcupujem, cupují ho spíš muži a ženy litují a nadávají na Krystýnku :-))))...jsme my to ale KUDLANKY :-)
Ježišimarjájozefe, dámy! (NČ - Mail - WWW) 17.06.2005, 09:50:02
Dyť jemu na ní furt záleží - a já se mu vůbec nedivím!
Kamila: (koldak - Mail - WWW) 17.06.2005, 10:30:16
To je jednoduché vysvětlení. Fandíte prostě tomu, kdo měl možnost vše vylíčit podle svého. Kdyby sem napsala první Kristýnka (svedl mě, přivedl do jiného stavu a pak jsem pro něho přestala existovat), možná by skóre na obou pohlavních stranách bylo opačné. My muži (:-)) máme obvykle nepříjemný dar zkoumat problém ve všech možných (i nevyřčených) rovinách.
koldaku, taky ti musím doporučit - napřed pořádně čti... (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 17.06.2005, 10:40:27
Dopis od Ronyho byl pochopitelně o něco delší, ale i z toho, co je zveřejněné, je jednoznačné, že služební cesta, "pochroumané" auto i večeře a pobyt v hotelu, bylo vše předem připravené Kristýnkou. Ona se mu také hned ke všemu pyšně přiznala. Že ho "dostala", jak si umínila.
Pochopitelně, kdyby napsala ona a psala o tom, že byla svedená, opuštěná, odmrštěná - taky to nemůžu jít ověřovat... Stejně jako tohle. Chyba v jejím scénáři asi byla, že měla holka tedy mlčet a nechlubit se "snadným vítězstvím". Mě osobně taky připadá všechno dost přitažené za vlasy - tedy to těhotenství i přes antikoncepci a hned napoprvé. Spíš bych to brala tak, že děvucha antikoncepci naopak vůbec nebrala, pouze to řekla, aby "ulovenec" ztratil i poslední zábrany. Takže v tom případě, pokud u ní jinak všechno funguje, je i to těhotenství "první ranou" možné. Pak bych věřila, že je v tom, s nim a teď už jen bude hledat, kde by se vdávala. Tomu by ostatně nasvědčovalo i to, že jak R. psal, se od prvního dne "po té" se chovala jak novomanželka.. No, uvidíme. Ale psal, že maminka je (jinak) inteligentní dívka, nejspíš bude i zcela zdravá, prý je hezká - tak snad bude svět obohacen o kvalitního Čecha, ne? :-))) A to v případě, že se rozhodnout mu dát šanci. Co vy na to?
Rony, (Inka - Mail - WWW) 17.06.2005, 11:56:08
já myslím, že si musíš ujasnit jaký vztah k ní vlastně máš, mám bohužel špatnou zkušenost, že chlapi nechtějí ublížit tak říkají, že jí mají vlastně rádi... Jestli jí opravdu nechceš, tak je potřeba říct natvrdo, vztah ani dítě jsem nechtěl a nechci a být Tebou, tak bych s ní osobně zašla na gyndu a to co nejdříve, nač se trápit zbytečně dlouho, není nad to, si to ověřit osobně, ona řekla, že má antikoncepci a teď je v jiném stavu po 3 týdnech, to je trochu rozporuplné, sama řekla, že jsi otcem, tak na to máš právo jít s ní. Já musím říci sama za sebe, že kdyby mi někdo provedl něco takového (manipulace a donucovací prostředky), už bych mu nemohla nikdy věřit a mohl by být sebe krásnější a mladej.
Rony, (Inka - Mail - WWW) 17.06.2005, 11:57:05
já myslím, že si musíš ujasnit jaký vztah k ní vlastně máš, mám bohužel špatnou zkušenost, že chlapi nechtějí ublížit tak říkají, že jí mají vlastně rádi... Jestli jí opravdu nechceš, tak je potřeba říct natvrdo, vztah ani dítě jsem nechtěl a nechci a být Tebou, tak bych s ní osobně zašla na gyndu a to co nejdříve, nač se trápit zbytečně dlouho, není nad to, si to ověřit osobně, ona řekla, že má antikoncepci a teď je v jiném stavu po 3 týdnech, to je trochu rozporuplné, sama řekla, že jsi otcem, tak na to máš právo jít s ní. Já musím říci sama za sebe, že kdyby mi někdo provedl něco takového (manipulace a donucovací prostředky), už bych mu nemohla nikdy věřit a mohl by být sebe krásnější a mladej.
(Sandra - Mail - WWW) 17.06.2005, 12:21:00
Požádej o pomoc známého či přítele. Určitě se ve tvém okolí vyskytuje atraktivní a mnoha ženám neodolatelný jedinec. Dohodněte se. On se ji bude nějakou dobu dvořit a pokusí se ji zaujmout. A máš jasno. Je-li povrchní a flirtovní, jak se na 1. pohled jeví, velmi rychle tě odloží. Možná si bude chtít ponechat oba. Tak či tak, poznáš. S
No...nevím, (Ája - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:02:57
možnosti jsou samozřejmě různé a já mívám tendenci svět někdy vnímat až naivně, ale ... co když Kristýnka, ač použila fintu.. ji použila "v dobré víře"? A ne ze ziskuchtivosti... cupujete tu Kristýnku, že je potvora, že vše narafičila...(mám na mysli onu služební cestu a "poruchu") ano, asi je to trochu za přijatelnou hranicí, ale - jak moc se to - principielně - liší od jiných "kudlankovských taktik"? Je něco špatného na tom v 27 letech hledat vztah? Lásku? Ženicha? A dámy - přiznejte se... být samy, toužit po vztahu a potkat svého pana Božského - nesnažily byste se také okolnosti "navlíknout" tak, aby se věci pohnuly? (pozor - stále mluvím o oné služebce, ne o těhotenství!) No a děj dále... dosáhla svého, byla v sedmém nebi, možná přehnala svoji reakci a chovala se jak novomanželka.. a ejhle.. pán se najednou vyhýbá... A pokračování? Ne moc hezké...ale zoufalé ženy opravdu dělají zoufalé věci, ne? Pochopitelně - v mém příběhu trošinku "falíruje" to těhotenství... Ale ať je to s tím jakkoli - velmi souhlasím s NČ... "dyť jemu na ní furt záleží..." Takže závěr? Rony... jedna zásada se mi osvědčila - nic se nejí tak horké, jak se uvaří... A pokud je něco pravdy na mé verzi.. asi bych se na Kristýnku nezlobila... aspoň co se týče té první "finty" ... Nedělala bych z ní hned bestii a vypočítavou mrchu... Tož teď do mě :-)
To Ája - ano, souhlas... (daniela :-))) - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:11:03
Jo, uznávám, asi to holka prostě přehnala - ale chápu ji: studium, práce na kariéře - a najednou léta utíkají, všichni kluci, co by přicházeli v úvahu, jsou většinou už dáááávno zadaní.
Takže možnosti jsou jen tři: buď "podměrečnýho mlaďocha" (nemám nic proti nim!!), nebo rozvedenýho a pokud možno solidního, nebo ženáče. Jistě uznáte, že ta možnost, kterou pravděpodobně vybrala, je ta nejúnosnější... Vždyť rozvedenej je vlastně volnej, že. Pochopitelně, vůůůbec neschvaluju její postup - pokud to bylo tak, jak si myslím. Věřím, že kdyby s tím těhotenstvím trochu počkala, snažila se naopak ho získat pro vztah - jakkoli zatím nezávaznej, asi by to pak bral jinak. Přeci plno šťastnejch tatínků se ženit nehodlalo, děti neplánovalo - ale, když spadla klec, tak to prostě vzali... Velká chyba byla, že to moc uspěchala... Nestačil si na ni vůbec zvyknout; než se z toho hezkého zážitku trochu rozkoukal, přišla studená sprcha. Uvidíme..
Ajo, (Inka - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:26:43
takhle ne nikdy, souhlasím s Danielou, prostě těžce ujela, měla nejprve nějaký vztah zbudovat, ale nemůžeš k tomu nikoho nutit na vztah musí být dva lidé, ale takhle ještě nic nezačalo a už bác, chápu, že se chce asi dobře vdát, ale tímhle způsobem to fungovat nebude.
Ajo, (Inka - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:32:43
takhle ne nikdy, souhlasím s Danielou, prostě těžce ujela, měla nejprve nějaký vztah zbudovat, ale nemůžeš k tomu přece nikoho donutit na vztah musí být dva lidé, ale takhle ještě nic nezačalo a už bác, chápu, že se chce asi dobře vdát, ale tímhle způsobem to fungovat nebude. A tímhle co dělá ukazuje akorát svůj charakter když je něčeho takového schopná, měla bych trochu strach z toho, pokud není těhotná, aby to ještě někde nedohonila ve snaze to dotáhnout do konce.
(Lucie - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:39:35
No tak teda sorry, to já bych to v životě neudělala, i kdybych měla zůstat bezdětná. Ani kdybych cítila, že ten chlap je tvárnej a oženil se, padavku doma nechci, nějakého šmejda na (ne)alimenty taky ne. Myslím, že chlapi pro mě atraktivní chlapi by tomuhle na lep nesedli. A je mi také 27.
(Lucie - Mail - WWW) 17.06.2005, 13:44:42
A ještě sem zapomněla na toho malého cvrčka, jestli je fakt v tom. Ještě se nenarodil a už mu "maminka" pravděpodobně zkazila život. Odnese to buď potencionální otec, že se obětuje a bude snášet třeba další podrazy nebo to malé, že bude bez něj.
(KKK - Mail - WWW) 17.06.2005, 14:06:58
Souhlas s Lucii..tohle se proste nedela.
Normalni holka tohle nema zapotrebi..v dnesni dobe uz temer zadny tlak aby v urcitem veku byla vdana a mela deti neexistuje..je to jen v ni a vzhledem k okolnostem ( tvrzeni po trech tydnech ) je to podraz.
A od něj to nebyl trochu podraz? (Míša - Mail - WWW) 17.06.2005, 14:41:52
"Zalaškovat si" a pak: holka, pá-pá, já si svý užil a dál mě nezajímáš? To měl ale jít opravdu asi do bordelu. Myslím, že většina dívek a žen, když se jdou s mužem pomilovat, tak ve skrytu duše očekává, že to bude nějak pokračovat dál. Chlapi to mají prostě jinak, ale u žen tenhle "vztah" na jednu noc moc nefunguje. Nějak se mi nepozdává ta kategorie "zneužitý oklamaný chudáček", copak má Rony IQ mouchy, že neví, na co se mladé holky nejvíc chytají? Na šediny určitě ne! Musel moc dobře vědět, co Kristýnce na něm imponuje. No a proč toho nevyužít, že jo, když je holka tak vstřícná...
ano, tady narazili oba - (pAm - Mail - WWW) 17.06.2005, 15:00:22
Kristýnka "zištně" nabídla, Rony "vstřícně" akceptoval. Až s tim rozdílem, že on to bral stylem "kdo zaváhá, nežere" nebo "jen blbej by nebral, když se nabízí", kdežto ona na to šla promyšleně. Ále nedomyšleně...
Rony psal, že má pár "sexuálních kamarádek". Myslím, že když oba zúčastnění vědí, do čeho jdou, když se tedy jedná o vzájemné udělání si hezky, bez jakýchkoliv dalších závazných následků, tak to může klidně a spokojeně fungovat. Přesně tak to bylo nejspíš nabídnuto a přesně tak on to vzal. Jenže - chybička se vloudila, ať je tam těhotenství nebo ne. Každý tím sledoval něco jiného, závada v komunikaci a bum... Myslím, že ona snad nebude hloupá, aby to teď hnala na ostří nože. Myslím, že teď by se (připojuju se k Daniele) měla snažit o vybudování nějakého klidnějšího vztahu. Teď je to asi dost vypjaté. A ty, Rony, jak vidíš, stále jsi ještě mladej a plnej života :-))). Příště bys měl - jak už tu taky někdo psal - myslet hlavou i v případě, kdy se ti krev žene opačným směrem :-))) Hodně štěstí oběma.
Míšo, (Inka - Mail - WWW) 17.06.2005, 15:07:13
ale ne každý vztah musí dál pokračovat, někdy to lidé prostě cítí potom jinak a je jedno jestli jsou to muži či ženy, a jak již bylo podotknuto, vše to bylo tak trochu navléknuté, to by se mně také dost dotklo, kdybych to zjistila a už vůbec by se mi nelíbila situace, že můj soukromý život probírá celý podnik, tohle se prostě ve vztahu nedělá. Kdyby sám měl opravdový zájem tak to mohlo probíhat přece docela jinak. Neříkám, že je zneužitý, ale komu by se takové jednání zamlouvalo, prostě to potom cítil jinak a ona si chce všemožnými prostředky vynutit, aby bylo jak chce ona, to není férový.
kudlanko, (koldak - Mail - WWW) 17.06.2005, 16:38:26
četl jsem dobře, i když mi oči už tak neslouží, jako zamlada.
Zkusila jsi číst pořádně ty? Já nepsal, že Rony naznačoval cokoli o svedené a opuštěné dívce. Psal jsem, že na kudlance se bere apriori verze stěžovatele za absolutně bernou minci (a pokud nějaký muž popřemýšlí, je hnán na hanbu a stavěn do kouta). Rony napsal, co napsal. Už jsem takovýchto příběhů, kdy jednoznačně kladný byl - kdo jiný - než pisatel, četl stovky. Jestli vy ženy věříte všemu, co je napsáno (nebo co říkají na Nově), potom tedy konstatuji, že slunce je modré, ryby létají do lesa a komunisti jsou v zásadě velmi hodní lidé (a dvě třetiny z těchto tvrzení bych snad dokázal i obhájit).
(koldak - Mail - WWW) 17.06.2005, 16:46:53
Vůbec nechci být za arbitra, kdo je v tomto konkrétním případu větší padouch, jen se snažím nastínit všechny pravděpodobné či možné varianty. A ukázat kudlankám zrcadlo, jak dokáží sborově skandovat "psovi (čubce) psí (čubčí) smrt!", aniž by uvažovalo o souvislostech.
Padouchu (Kamila - Mail - WWW) 17.06.2005, 17:42:35
slunce je modré a ryby létají do lesa....zbytek neobhájíš :-)
Mužský jsou úžasně ješitný (carie - Mail - WWW) 18.06.2005, 17:45:02
Mně když někdo chválí, tak se mi honí hlavou kolik za to zaplatim. Jedna má známá teď otěhotněla jen proto,že si její partner chtěl dokázat, jestli v jeho věku ještě "funguje". Fungoval, takže prožila docela potupné přerušení, nakonec proti jeho vůli. Sice by měl v penzi čas na rodičáky, ale to je jediná výhoda. :-) A Kristýnky bych se velmi bála, ta si bude vždy dělat co chce, bez ohledu na partnera. Když jí to "vyšlo", tak Ronyho čeká velmi pestrá budoucnost. Ty holky jsou teď fakt jiný...
(sarume - Mail - WWW) 19.06.2005, 13:00:14
Ježíš dyt jste u toho nikdo nebyl a verte mi, ze i ti dva co u toho byli to popisou kazdy jinak, protoze kazdy do toho s necim sel, Cili ona muze napsat ze to udelala pomyslene a ted s jakym cilem? Byl Rony jen nechapajici a Kristynka mu chtela pomoct, protoze se ji libil a nebo si rekla dobrej koren, potrebuju se vdat tak beru temer cokoli a Rony byl poteseny zajmem a prekvapeny dusledky, a nebo ji svedl , nechranil se at ted tady skucí a jeste miliony dalsich moznych variant. Presne nikdo jsme u toho nebyl, takze tezko muzeme byt objektivni. a je zbytecne tady nekomu masirovat ego , jako ze on je dobrej, Oba jsou pitomy , pokud do toho sli a ted nevedi jak z toho. Zit se da s kymkoli pokud je duvod a vule , duvod tu je , bude tu maly clovicek a vule je jen na tech dvou a jejich mire odpovednosti
to sarume (dita - Mail - WWW) 19.06.2005, 15:28:18
OK, nikdo z nás u toho nebyl, a taky ani nevíme, jestli ten človíček opravdu bude a pokud bude, jestli opravdu toho Ronyho, žejo..
Ale: už fakt, že ona se suverenně přiznala k podrazu, je poněkud výstražný.
(sarume - Mail - WWW) 19.06.2005, 23:36:30
Promin, kde mas jak suverene se priznala? Podivej ja si dokazu predstavit situaci , ze po milovani s vysnenym muzem, ktereho jsem musela drobnou lsti postrcit , reknu neco jako tot trvalo , jeste ze jsem ti musela trochu pomoct ty muj ......:) Cimze se taky jakoby priznam, ale jedine o cem to svedci, je ze jsem ponekud netaktni, ale ne ze jsem mrcha:) Nikdo Ronyho nenasilnil a tim padem pro me neni zadna obet. je jen pitomej, ze si nedal pozor pri styku, nezodpovedny kdyz dela sex s nekym koho nema rada a svym zpusobem mu ty bobky patri.
(Sarume - Mail - WWW) 19.06.2005, 23:45:03
Jeste dodatek . Nejak nechapu , ze dnesni doba ztraci zabrany . Jako jsem pro volnejsi mravy , ale ty jsou pro me reprezentovane prostitutkami, kterych si vazim a chapu platbu za jejich sluzby i jako jakousi platbu za riziko , ze kdyz jim selze antikoncepce , muze tim nezatezuji , a proto by muzi , kteri nedelaji sex zlasky a nepocitaji s nehodou meli jejich sluzby vyuzivat. pokud jdu delat sex s nekym , kdo neni prostitutka, pak musi pocitat s tim , ze souhlasem se stykem dava zaroven souhlas se vztahem a s tim ze prebira zodpovednost za pripadneho potomka, ktery by z toho spojeni mohl vzniknout
K dalsi vytce, ze nemusi byt jeho, no tak to je jeho smula a opet pokud by vyuzil sluzeb prostitutek , tyto problemy by nemel.Pokud je to jen trochu cestny chlap, tak se k tomu postavi jako ke svemu potomkovi s dotycnou se nauci zit a spolecne to dite vychovaji. Je jedno jestli se stal otcem lsti a nebo omylůem, dulezite a nadratene je to nevine dite , To jedine je totiz v tom upůne nevinne. Takze zatnout zuby a naucit se mit navzajem radi a nebo se aspon respektovat a dite vychovat, Vzdyt manzele nemusi byt vzdy milenci ala Romeo a Julie , spousta manzelstvi vznikne podobne a mnoha se velmi podari i bez te velke lasky na zacatku a nekdy je to i dobre.
(Sarume - Mail - WWW) 19.06.2005, 23:47:22
Jeste dodatek . Nejak nechapu , ze dnesni doba ztraci zabrany . Jako jsem pro volnejsi mravy , ale ty jsou pro me reprezentovane prostitutkami, kterych si vazim a chapu platbu za jejich sluzby i jako jakousi platbu za riziko , ze kdyz jim selze antikoncepce , muze tim nezatezuji , a proto by muzi , kteri nedelaji sex zlasky a nepocitaji s nehodou meli jejich sluzby vyuzivat. pokud jdu delat sex s nekym , kdo neni prostitutka, pak musi pocitat s tim , ze souhlasem se stykem dava zaroven souhlas se vztahem a s tim ze prebira zodpovednost za pripadneho potomka, ktery by z toho spojeni mohl vzniknout
K dalsi vytce, ze nemusi byt jeho, no tak to je jeho smula a opet pokud by vyuzil sluzeb prostitutek , tyto problemy by nemel.Pokud je to jen trochu cestny chlap, tak se k tomu postavi jako ke svemu potomkovi s dotycnou se nauci zit a spolecne to dite vychovaji. Je jedno jestli se stal otcem lsti a nebo omylem, dulezite a nadrazene je to nevine dite , To jedine je totiz v tom uplne nevinne. Takze zatnout zuby a naucit se mit navzajem radi a nebo se aspon respektovat a dite vychovat, Vzdyt manzele nemusi byt vzdy milenci ala Romeo a Julie , spousta manzelstvi vznikne podobne a mnoha se velmi podari i bez te velke lasky na zacatku a nekdy je to i dobre.
to sarume (dita - Mail - WWW) 19.06.2005, 23:53:31
no, tak já ti to tedy skopíruju sem, když jsi to v tom dopise nenašla... :-)))
" A tak, když na mne nastražila past, bezhlavě jsem se do ní vřítil... Ano, ona mi dokonce pak pyšně všechno řekla a já ji tenkrát (to ráno) obdivoval „za statečnost“. Scénář pasti byl jak z romantického filmového blábolu: služební cesta, porouchané auto, příjemný večer... A já, roztouženej opelichanej vlčák, zaslepenej hárající fenkou. Blbec :-)))" Tady si to přečti... Prostě mu "nastavila" a on (uznávám, opravdu blbec), souhlasil. Ovšem, nepočítal asi s tím, že když ona se nabídne jak hrnek kafe, že bude mít okamžitě nároky. A že se bude chovat vrcholně netaktně: "Ale nejspíš to bylo tím, že Kristýnka se hned další den začala chovat jak novomanželka. Dost mě to zaskočilo. Ono to totiž přeci nebylo o nějakém chození, o nějakém vztahu. Jak jsem psal, nejsem v tom nevinně, proboha, nechci se nějak vymlouvat, ale spíš jsem jen souhlasil s jednoznačným návrhem... A kdo by ne, že? Jak jsem psal, zatím jsem měl pár kamarádek, o mém soukromí nikdo nevěděl, ale jak to teď vypadá, dnes na firmě se tohle přetřásá nejspíš na každé kuřácké párty.. Prostě - nechci věci soukromé řešit na pracovišti." Tohle se přeci nedělá, ani když dva z jednoho pracoviště spolu choděj. Prostě je to nevhodný, zatahovat soukromí do práce. Ale - možná, že máš ty jinej názor. A taky se mi nezdá, že by zase byl takovej neřád, jak píšeš, protože jsem nikde - ani v článku,ani v žádný reakci, kterou sem ještě napsal, se nijak žádný odpovědnosti nevyvlíká... Víš, já chápu, že tady už je těch komentářů hodně, ale když kritizuješ (na to máš pochopitelně právo, stejně jako každej jinej), tak bys si to ale měla přečíst pořádně. Jo? Souhlas?
Dito (NČ - Mail - WWW) 20.06.2005, 06:37:22
Proč jako blbec???? V tomhle přeci ten podraz od ní nebyl! Ona se mu hrdě přiznala k tomu, že navodila situaci, v který by ŽÁDNEJ NORMÁLNÍ mužskej nejednal jinak! Tak to prostě vždycky bylo, je, a vždycky bude!!! Až sem je to přeci naprosto v poho, naprosto normální, vůbec to nemůže bejt jiný!
Podraz od ní je až v tý v její, zřejmě tedy nepravdivý, informaci před situací, o její antikoncepci. Anebo ani to ne, třeba vůbec není vtom. Jen ona teď, kdy on na ní začal kašlat, protože chce být svůdcem, a ne sváděným (tohle moc nechápu, je to docela fajn - bejt sváděnej), tak ona teď si vymyslela verbální podraz s radostnou zprávou: "čekáme miminko"; a čeká, co teď Von.
Musím podpořit NČ: (Sigmund Freud - Mail - WWW) 20.06.2005, 12:15:32
možná, že se to dámám bude zdát zvrhlé, ale ... prostě zdravý "svobodný" muž téměř ve 100% případech "ojede" každou (pro něho) aspoň trochu sexy vypadající ženu. Je to prostě taková zákonitost, jako třeba západ slunce, nebo gravitace ...
Další zakonitostí by bylo třeba to, že každá zdravá, svobodná žena se nechá ukecat k sexu pro ní přitažlivým (a v tom momentu i ukecaným) mužem. p.s. Minulý týden jsem na konferenci v jedné muslimské zemi zjistil, že některé křesťanské zákonitosti platící cca 100%, platí v těchto zemím pravděpodobně na více než 100, subjektivním pozorováním bych řekl, že na více než 130%.
Pro Ditu (sarume - Mail - WWW) 20.06.2005, 15:32:29
ja cist umim, ale to je jeho subjektivni pocit , plny nejakeho pravdepodobne negativniho citu , nikde nemas jeji vyjadreni , uprimne ikdyby napsal ze ho prepadla, svazala a znasilnila, musis tomu bud verita nebo pochybovat , Ja proste neverim na tyhle historky a snazim se na to podivat i z druhy strany , dony kdy 27 leta by si vzala i debila jen pro to , aby byla vdanna jsou pryc a proc by zenska si komplikovala zivot takhle???? dite neni povinnost a manzel take ne, Osobne si myslim, ze sex chteli oba , a ted bud , on se ji snazi vykroutit a dela to blbe a ona na nej tlaci a zadne tehotenstvi neni a nebo tehotna je a plati co jsem rekla, na nezavazny sex mas profesionalky , pokud jsi blbej a strkas ho do kazdy ,ktera se nabidne , pak ti to patri a je zbytecne si tady nechat masirovat ego ,a vy damy byste se meli zamyslet nad svou nenavisti k mladsim zenam. chlapi by v tomhle drzeli pri sobe ovsem zeny radsi vzdy pooplivou jednu z nich to nechapu:(
Závist je strašná vlastnost! (NČ - Mail - WWW) 21.06.2005, 06:15:12
Tolik vyplivnutý žluči v pár slovech... To už je tedy pořádná závist nemohoucí(ho) chudinky!!!
Cit.: "...pokud jsi blbej a strkas ho do kazdy ,ktera se nabidne , pak ti to patri..."
Sarume, (Inka - Mail - WWW) 21.06.2005, 08:45:47
jenže každý z nás prostě přemýšlí jinak, asi máš pravdu s tou deformací, ve svém prvním manželství jsem to zažila a nevěřila. Po 20 letech manželství, pozor kdy jsem se cítila jako parter do nepohody, s manželem jsme společně vybudovali firmu, krásný dům... Najednou dostal nabídku dobrého zaměstnání, tam ho lapla 21 holčina, která se rozhodla vdát, neměla kde bydlet, protože nebyla z Prahy. A já jen zírala koho to mám doma celých 20 let, to bylo opravdu něco neuvěřitelného, dnes na to exmanžel kouká úplně jinak a také nechápe, teď je to již minulost. Ale co ona dokázala dělat za věci nám oběma, aby nás rozvedla to rozum opravdu zůstává stát. Každý z nás prostě přemýšlí jinak, jinak se chová a reaguje.
Pro NČ (Sarume - Mail - WWW) 21.06.2005, 11:44:14
Nemyslim si , ze jsem nejaka chudinka, jen tam kde se me nekdo snazi nejak dojmout a presvedcit o tom jak byl chudak, tak ja pouzivam drsnejsi zpusob. promin, ale nechapu co je na me formulaci spatneho? Ja si opravdu myslim, ze kazdy je sveho stesti strujcem , a nejaky reci , druhy den jsem si to rozmyslel atak dale. jestli jsem to pohopila spravne , o te tzv pasti mu rekla jeste pred milovanim, tak proc neutikal, proc se snazite svou nezodpovednost halit kecama o tom jak jste zdravy chlapy , ktery neodolate ? Pripominas mi narkomany , ti taky neodolaji, ale ty bys odsoudil, ze? Ale pro nezodpovedneho , starsiho chlapa hledas omluvy? Promin svymi recmi sam sebe a jine muze stavis na uroven zvirat, ale pak se clovek musi ptat, k cemu mate rozum?
Me opravdu vadi , ze se tu kyda spina na holku, kterou vcetne me nikdo neznate , a radite tu nekomu kdo se stavi jako chudak, ac spachali to oba,a nic na tom nemeni zda nam tu bude klinit do hlavy , jak je mu to lito a bla bla bla. Proc hledat slozitosti? Pokud chces jen sex , mas na to profesionalky, pokud chces clovecinu, cit tak dale, holt ma to sva rizika. Kdyz chces neco krasneho je v tom vzdy riziko a lidsky cit krasny je:)
pro Inku (Sarume - Mail - WWW) 21.06.2005, 12:03:23
Je mi moc lito, co se ti stalo, a to presne vypovida o tom, ze museji chtit oba a jak jsi spravne napsala, nestacila jsi koukat s kym jsi zila. Ta nenavist k tem holkam, je samozrejme opravnena, ale myslim si ze vetsi opovrzeni zaslouzi ten tvuj byvaly . Ona se chovala sice hnusne, ale mela jakesi pravo, kdo to pravo neco si zacit nemel byl tvuj muz.
a proto se zlobim, kdyz tady nekdo hleda pochopeni pro sve hnusne a nezodpovedne chovani jako Rony . A tyhle ty rozdilnosti, kdy na preletaveho muze se kouka jako na borce na stejnou zenu jako na kur..... me opravdu vadi . a nevolam po tom aby se tak preletave zeny neoznacovaly, ale volam o to abychom prestali byt tak strasne tolerantni k muzum. Delaji mnohdy daleko horsi veci nez zeny, ale z pro me nepochopitelneho duvodu se nad nimi usmivame jak na neposednymi decky a tolerujeme to. Myslim, ze by muzi meli lepe chapat sve role, ze by jim nemelo byt porad rikano uzij si , ale melo by se jim neustale rikat , pokud si uzijes , muze to byt zavazek na cely zivot , takze si to dobre rozmysli.A pokud tohle pozadujeme po svych synech, pak tu nemuze chtit nase pochopeni nekdo kdy by mel jit prikladem. a dalsi ho v tom utvrzovat, hlaskama ze kazdy 100% chlap by to vyuzil, ne kazdy 100% muz by se nad tim zamyslel a pokud by do toho sel tak s vedomim co muze vzniknout a bud by se chranil a nebo by mlcky platil za svou chybu
Sarume (NČ - Mail - WWW) 21.06.2005, 12:17:32
Jedu a žluči tam máš opravdu přespříliš. Proč?
Rony ze sebe nedělá chudinku ani oběť, on přeci jen požádal o názor jiných, popř. o radu. Taky ví, že ulít a rozhodně nepotřebuje takový ty post moudrosti, jak měl a co měl, kdyby... Docela zbytečně a nevkusně mu nadáváš do blbců, a "patří ti to". Právě tenhle způsob reakce, ještě s mnutím si rukama a strouháním mrkvičky, je výrazem mdlosti ducha. Pokud tedy nejsi škodolibá chudinka (ač z tvé reakce se nic jiného vyčíst nedalo), nýbrž jsi sama velkorysost a empatie, tak se ti omlouvám.
Sarume (NČ - Mail - WWW) 21.06.2005, 12:22:47
Jedu a žluči tam máš opravdu přespříliš. Proč?
Rony ze sebe nedělá chudinku ani oběť, on přeci jen požádal o názor jiných, popř. o radu. Taky ví, že ulít a rozhodně nepotřebuje takový ty post moudrosti, jak měl a co měl, kdyby... Docela zbytečně a nevkusně mu nadáváš do blbců, a "patří ti to". Právě tenhle způsob reakce, ještě s mnutím si rukama a strouháním mrkvičky, je výrazem mdlosti ducha. Pokud tedy nejsi škodolibá chudinka (ač z tvé reakce se nic jiného vyčíst nedalo), nýbrž jsi sama velkorysost a empatie, tak se ti omlouvám.
Sarume, (Inka - Mail - WWW) 21.06.2005, 12:58:47
musím říct, že necítím nenávist k ní ani k bývalému, dávno jsem jim odpustila, vím, že jsme jen lidé a jako takoví jsme omylní, s bývalým jsme velmi dobří přátelé a hodně si pomáháme, za to co jsme dokázali před tím, v rozchodu a po něm si sebe navzájem dost vážíme, děti jsou šťastné, že nejsme komplikovaní a můžeme se vidět a je to příjemné setkání a to je důležité. Já jsem se znova vdala a on je sám a má pár mladých, vdaných... ale nevadí mi to, každý si život děláme sami, každý máme tu volbu. Já mám těžké alergické reakce na jakokoliv manipulaci od kohokoliv. Nemám ráda tlak a už vůbec ne přes děti. Vztahy a děti musí být svobodné rozhodnutí a láska z obou dvou stran. Víš já myslím, že se tady vytratila u žen touha být dobývané a proměnilo se to v jakési nahánění, chystání pastí, k tomu jsem se zaplťpánbůh nikdy v životě nemusela uchylovat. A proto ty vztahy jsou jaké jsou, když někoho k něčemu donutíš, tak jak to asi může být kvalitní a trvanlivé? Do té doby než ho k tomu donutí jiná? Sakra vždycky když něco dělám, tak vím proč a co si tak asi mohu dovolit, ale také se s tím hrdě dokážu vyrovnat když to prostě nevyjde. Jen od té doby vím, že každý má na stejný problém různý úhel pohledu, asi záleží také na věku a vzdělání a inteligenci. Pokud se lidé chtějí domluvit, měli by koukat na to co je spojuje a ne na to co je rozděluje.
NC (sarume - Mail - WWW) 21.06.2005, 14:09:04
Proc si myslis , ze jsem plna zluci, nejsem, ale empatie a velkorysost k cloveku , ktery je nezodpovedny a svym chovanim muze na svet privest nestastnou nevinnou bytost , to po me opravdu chce moc. Muzes mi sice tvrdit, ze treba to dite neni jeho, ale o tom presne mluvim, kdyby byl odpovedny , tak s ni nikam neleze, nemyslis_? Ja zas muzu o tobe prohlasit , ze podporujes krajne nezoodpovedne chovani a podporujes videni sveta v tom, ze dite je vec zeny a chlap je tam jaksi mimochodem, proc ji zatracujes ze treba nemela antikoncepci a on ji snad mel? pokud uz tak moc chtel sex , tak proc se nechranil? Porad si jeste myslis ze neni hloupy? Promin , ale zas ja nevidim jedine pozitivum na jeho chovani : je hloupy , nezodpovedny , tak proc ma za jeho chovani platit dite , at plati on . Ona platit taky bude , kdyz se stane matkou s clovekem , ktery je takovy jako Rony.Rony neni zadny hrdina, a clovek ke kteremu bych mela citit sympatie . Citit sympatie budu k tomu chlapovi kdo si nakonec Kristynu i s ditetem veme, to je podle me chlap a ne pohodlny Rony. Obdivuju muze, kteri se staraji i o cizi deti , ale jak jsem cetla tobe jsou asi takovy k smichu, pak je zcela jasne ze my dva se nikdy nebudeme schopni pochopit. mozna ze ty bojujes proti zneuzivani muzskych, ale ti tvy hrdinove maji pravo volby, kdezto deti to pravo nemaji. samozrejme , ze ta divka ma taky maslo na hlave , ale tu uz jste tady roznesli docela dost
(Sarume - Mail - WWW) 21.06.2005, 15:05:13
Abyste nerekli , ze jsem jen na jedne strane:) tak v teto situaci co se tyka otcovstvi, tak te nechci desit , ale je spousta porodnic , kteri by nechali zapsat do rodneho listu i tebe jako otce bez tveho souhlasu, ale neboj. do 6 mesicu od porodu mas pravo na zbaveni otcovstvi , kde se udelaji ty testy a je hotovo:) ale je tam ta lhuta 6 mesicu na to nezapomen, pozdji je to stzrasne slozite a musi se pres statni zastupitelstvo. Hlavne to musis vcas podat k soudu , kde ona by s ditetem bydlela:) pokud ty jsi napriklad z prahy 2 a ona z horni dolni musis k soudu v horni dolni:)
(Sarume - Mail - WWW) 21.06.2005, 17:45:57
Ono tady na ten problem se da koukat z mnoha uhlu a to muze byt i duvod neshod. Já se za svuj zivot setkala spise s temi, kteri na vyse zminene chovani doplatili. v prve rade nechtene deti., nestastne zenske, ale i nestastny chlapy odstrizeny od deti. Tak se nedivte , ze pokud mám dojem , ze nekdo zvyse zmíněnné chování podporuje tak ho odsuzuji.
Ale pokud teda prevezmu, to ze Rony má brán jako můj přítel, tak spíš nějaké radikální kroky, bych zvažovala pomalou taktiku. Mám ten dojem , že pokud se jeden postaví s výkřikem, tys to na mě nastražila a máš smůlu ja si tě nevemu , zcela normální je reakce to si pis , ze ti to zavarim:) Cili misto trochu rozumne diskuze , jen a jen katastrofa. Myslím, ze pro život toho prcka, i život aktérů, je to jak jeden k druhému přišli celkem nepodstatné, Omlouvat nezájem o potomka, recma, ze ho nechci , nemam rad, prtoze vznikl podvodem, pro me teda neobstoji. Myslím, že je chyba hned resit nejake svatby a tak, Já být ronym, tak teto diskuzi nedám prostor, Zeptám se spíš jak se citíš, kdy máš nejake vysetreni, chces abych sel s tebou a td, to ze ji nekam doprovodi ho k nicemu nezavazuje a ji muze uklidnit, a podle toho jak by se co vyvijelo bych resila dalsi kroky, Dnes pokud opravdu neni nutne se brat:) neco podobneho jsem ted resila.) Jsem porad vdanna za prvniho muze a mám syna s druhým, no a tam nebyla zadna dohoda mozna syn byl automaticky manzeluv, takze podal zadost o zruseni otcovstvi a minuly tyden Uz ma nas Honzik jmeno po tatinkovi:) a pri te prilezitosti jsem se ptala na svatbu a tam bylo receno, ze pokud je to jen kvuli jmenu muzu za 1000 kc pozadat o stejne jmneo jako ma partner a zadna svatba nemusi byt:) Takze bych to cele vedla timto smerema a myslim, ze milosrdny cas ukaze zda by preci jen tihle dva nebyli skvelym parem, ktery jen zacal trochu blbe a treba se casem muzou i vzit. Kazdy se nejak vyviji, pokud tady bude dite dejte tomu cas , a radim taky Ronymu pokud mimi bude svym prvnim detem to setrne oznam, ale se vsi paradou a bez nejakych ze by jim nebylo rovno:) tak se zatim mejte
(Sarume - Mail - WWW) 22.06.2005, 13:16:10
Co by to bylo? Pokus o ty rady , o ktere zadal:) Zatim tady akorat probiha spor kdo je vetsi padouch.
Takze kdyz jsem si to cele precetla, tak Tam vidim i urcitou nadeji pro ty dva. On se boji aby to bylo jeho a tak Pokud se to tehotenstvi teda potvrdi , ale pokud by bylo tak se zas tak moc nebrani . No a ja se pokousim, spis ne z vymyslet nejake rychle a definitivni reseni , poradit jak postupovat krok po kroku , protoze vim, ze co dbes muze vypadat jako nemozne za cas se muze jevit jako jedine mozne. takze nez resit kdo bude dedit , resila bych zda se vubec narodi ten co by mel dedit:) Cili posadila bych se s dotycnou a misto velkych slov co budem delat kdyz tehotna budu , tak bych ji nabidla, treba doprovod k lekari , zeptala bych se zda ji neco nebolia tak , k lekari bych s ni sla , tam bych se dovedela zda je co resit a nebo ne, pokud ano , tak bych sa na veceri a v klidu se zeptala jak si to dal dotycna predstavuje , pokud by rekla ze nejspis potrat , tak ji ho zaplatim a uz vubec nebudu patrat zda to bylo moje a chovam se k ni hezky , protoze potrat neni zadna sranda. Pokud rekne potrat ne, tak at mu vysvetli co od nej ceka:) No a tam bych reagovala, pokud rekne svatba, tak bych v klidu rekla, ze svatba ne, aspon ne prozatim, je to prilis velky zavazek, pri tom ja malo se znaji a k ziotu toho ditete neni potreba, priznani otcovstvi, to bych taky prozatim vyvratila s tim, ze ocekavas , ze se nebude branit testum, pokud zacne vyvadet, v klidu ozrejmit , ze je to jen pro jeji dobro, protoze pokud by se na takovou vec prislo pozdeji , tak by to pro ni a hlavne dite melo nasledky. Vic bych zatim neresila, Hlavne bych ted resila, pokud ma Ronny moznost nabidnout ji raci nekde jinde , pres znamyho nebo tak nejak, to je podle me velmi dulezite, a pokud je tehule tak az zkusi rizikove tehotenstvi, ale z te prace musi zmizet:) Myslim, ze toimhle resenim se ziska dostatek casu jak se poznat do hloubky, a treba pokud se ukaze ze ta holka neni krom te lsti az tak neunosna , ze by spolu kvuli tomu decku mohli treba prozatim zit:) Me jde o to hlavne myslet na dite a neuzavirat si cestu nejakym nerozvazym jednanim, Uz jsi to pochopil NC?:)
Poznámka (Jean - Mail - WWW) 07.02.2006, 23:14:26
Vím, že už je to asi vzhledem k datu diskuze mimo, ale někde na začátku zaznělo, že testy otcovství stojí okolo 20 tisíc. Není to pravda, pořídíte je za 7. Musím říct, že za tu jistotu to stojí. Měl jsem podobný problém jako Rony, tak jsem se rozhodl ujasnit si nejdříve, jestli je to moje nebo ne. A ejhle nebylo, vše se pak vyřešilo velmi rychle a snadno. Pokud byste někdo řešil podobný problém, tak se podívejte na www.genomac.cz. Udělají vám ten test, hned jak je to možné, rychle a bezbolestně.
|