[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
ZASE JE VŠECHNO JINAK?
Rubrika: [úkol pro vás]

Ahoj kudlanky, urcite si me pamatujete, jsem Gabina (holka z decaku). Precetla jsem si vsechny vase rady, dala jsem si cas na rozmyslenou a nakonec priteli o sobe rekla. On se choval mile, ujistil me, ze me ma rad jeste vic prave proto, ze mu verim... Rikal, ze se na nej muzu spolehnout, ze by se mnou chtel vytvorit skvelou rodinu atd. Brecela jsem stestim a zacala se citit lip a chtela jsem vam o uspechu napsat. Jenze nez jsem se k tomu dostala, vsechno se obratilo na ruby.

 


     Zjistuju, ze muj pritel je asi stejnej jako ostatni muzi v mem dospelem zivote, Anglican neAnglican a negentleman. Milacek totiz pouzival muj PC k prohlizeni porna a vyhledavani escort devcat v Praze. (To jsou slapky, ze jo? ) Ze sveho pracovniho PC to delat nemohl, ten maji blokovany, tak pouzival muj domaci. Jenze mi tam odnekud natahl vira – i pres veskery ochranny programy – a ja jsem tak na tohle prisla. Vira jsem nakonec odstranila, ale co ted? 

      Co mam delat, jak mu mam dal verit? Kdyby to tak slo ho taky odstranit jako vira. :-)  Vite, vzdyt on si uz naplanoval cely vylet !!! (oficialne sluzebni cestu) s nejakou tou slecnou, kterou si predplatil na 2 dny.

Ja se snazim byt v klidu, ale jakmile si na tohle vzpomenu, a soucasne vidim, jak se na me usmiva, tak vzteky vidim do ruda. Ke vsemu mam podezreni, ze jsem tehotna... No – jako to nebylo malo komplikovane uz takhle. Proc? Proc jsou chlapi takovy? Vzdyt je to zbabely. Proc slibujou neco, co vubec nemini splnit a vedi to?

      K cemu potrebuje vylet s prostitutkou? Vzdyt take jezdime na vylety a ruzne akce, nenudi se doma u televize... Hlavou se mi honi vselijake myslenky. Mam sto chuti se vsim tady prastit a utect zpatky domu do CR,  trochu se zklidnit a vymyslet, jak to udelat s miminkem, kdyby tam opravdu bylo.


     On zatim nic nevi, doufam, ze mam snad jen zpozdeny cyklus, asi z tech nervu. Myslite, ze on ma pravo vedet, ze budu mit jeho dite?

     Mohla bych si miminko nechat sama pro sebe, v CR? (To mi radi jedna kolegyne) Co mi ted muzete poradit? (Studenou sprchu i relaxacni koupel a obklady na oci uz jsem mela, to vynechte :-))))

     Tesim se na vase rady, Gabi

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Ergo - Mail - WWW) 20.05.2005, 01:06:39
Je to trapný, ale..c.o se ho na to zeptat. A pokud by těch dívek nechtěl nechat, co se prostě rozhodnout dál?

Mno.. (Lucias - Mail - WWW) 20.05.2005, 07:29:18
Poměrně důležitá poznámka pro naznačení mužského pohledu na věc. Chlap jezdí za děvkou jen když potřebuje v sexu změnu, netýká se to vztahu, on totiž muž umí oddělit vztah od sexu. Takže je vlastně dobře že má jen placené slečny a ne milenku kterou už zná třeba rok. To by teprve pak byl problem, Ale každopádně chce o tom společně mluvit.

Gabi (Kamila - Mail - WWW) 20.05.2005, 07:44:44
Lucias má "bohužel" a zároveň "bohudík" pravdu. Rozhodně s ním promluv a to co nejdřív. Není důvod, aby ses užírala. Zkus oddělit "svlečny" od tvého případného těhotenství - začni tím, co tě pálí víc... Partnerství je - mělo by být - od toho, abyste na všechno byli dva, tak směle do toho, držím ti palečky! Nezatracovala bych ho, myslím, že na porno koukají všichni chlapi a on to holt dovedl ještě o krok dál.... Aby bylo jasno - neomlouvám ho, taky by se mne to dotklo, ale neviděla bych to v žádném případě jako konec vztahu!

Mají být na všechno dva? (Michaela - Mail - WWW) 20.05.2005, 08:21:22
Pokud by to byla pravda, pokud ona by měla mít stejné podmínky: má se taky dívat na porno a mělo by jí stejně projít, když by si vyrazila "užít" s nějakým gigolem.
Nemyslím, že v tom by měla spočívat "demokracie partnerství".
Když tedy podle Luciase a Kamily to pokládáte u něj za tolerovatelné, snad jen zvednout káravě prstík: "ty, ty, ty!", tak proč ne u ní, že?
Rozhodně jsem přesvědčena, že po roce vztahu, když on si vyrazí s ku*vou, je nepřípustné a nemělo by to projít nějakou debatou, či dokonce jen otázkou: "A budeš to ještě dělat?"
To je stejné, jako kdyby se na něco podobného ptal policajt zloděje. Ten mu řekl (pochopitelně), že už to ale ooooooooopravdu neudělá - a byl by puštěn :-))))
Ano, přátelé...

Michaelo (Kamila - Mail - WWW) 20.05.2005, 08:39:59
já neříkám že to je přípustné, jen si nemyslím, že by to nutně musel být konec vztahu - je to vážně něco jiného než nevěra. A opakuji - já ho neomlouvám!

No, já zas (ježibabka - Mail - WWW) 20.05.2005, 09:21:12
budu z řady: Já bych to určitě tolerovala. Tedy, ne toho vira, toho bych mu pěkně otloukla o hlavu. Ale jinak - pornostránky - no a co? Tak bych se koukala s ním, a vytřískala z toho nějakou zábavu. Víte, jaká legrace to je, když se pustí pornofilm zrychleně? Zkuste to! Určitě bych nedávala rovnítko mezi porno a nevěru. Chlapi to maj prostě rádi, a já na tom nevidím nic špatného.

(Inka - Mail - WWW) 20.05.2005, 09:53:31
já bych porno tolerovala, dělá to fakt spousta mužů, to není na závadu, ale výlet s dotyčnou slečnou zcela jistě NE. V dnešní době, kdy je spousta pohlavních chorob, by mě přešla chuť s ním cokoliv dál mít. Moc by mě zajímalo, jak by se k tomu stavěl on kdyby si něco takového udělala Ty a šlo by jen o sex, ne o vztah.

Gabi psala, (Hanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:07:50
že jí lhal do očí "oficialne sluzebni cestu" a "predplatil si slečnu na 2 dny".
Určitě bych tolerovala u mého přítele prohlížení porno stránek, ale lež a nevěru s prostitutkou bych nerozdýchala.



Gabi psala, (Hanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:08:32
že jí lhal do očí "oficialne sluzebni cestu" a "predplatil si slečnu na 2 dny".
Určitě bych tolerovala u mého přítele prohlížení porno stránek, ale lež a nevěru s prostitutkou bych nerozdýchala.



Promluvte si! (Johanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:22:12
Urcite si s nim o tom promluv, teda o escortu, s tehotenstvim uvidis, jak se vse vyvine, a to zatim neres. I ty nejjasnejsi veci mohou najednou vypadat uplne jinak po odkryti pohledu druhe strany.

Souhlasim s tim, ze navsteva bordelu sama o sobe asi neni duvodem k rozchodu (kdyz se partneri treba dlouho nevidi apod., lepsi nez milenka), duvodem ovsem muze byt nedujstojny zpusob, jakym to dela ("dela z Tebe vola").

Bez jeho stanoviska je pribeh neuplny - clovek si muze vyhledavat devcata jen tak a pak s nima nejit, ja se taky kdysi divala na stranky escort devcat v Praze, jaka se nabizeji, aniz bych uvazovala o vyuziti jejich sluzeb :) Jak vis, ze si s ni neco naplanoval, smirujes mu diar? Takove veci se prece nenajdou v cache prohlizece...

Kdyby si muj pritel naplanoval vylet s slapku, bylo by mi jasne, ze vylety mu nechybi, stejne jako Tvemu, ale chybi mu asi neco jineho...takze bych si sice servala :), ale zaroven na sobe zkusila zapracovat.

Nojo, (ježibabka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:23:58
výlet jsem přehlídla, pardón. Tak mu asi ve vztahu něco chybí, co mu nahradí dva dny s rozhoďnožkou. K čemu že to asi potřebuje, inu, furt na to jedno. Já bych se asi neptala na radu kolegyně, ale rovnou jeho.

Preklep :) (Johanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:24:32
V posledni vete samozrejme ma byt "ho sice seřvala", takhle to vypada, ze bych ze sebe neco servala :)

no a jestli (Jasmina - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:31:15
je mimko na svete-a pocita se se zakladanim rodin mne by to stvalo ze penize bude rozhazovat s kurvickou.
Krom toho tyhle holky ze jdou po penezich-ja bych mela strach ze udela cokoliv aby ho klofla na dlouho.
To neni jako bordel-tam ty devcata jsou treba i na trvalo a berou vse jako sve zamestnani.
Ale po int.-co jsem o tom cetla-tam se ty devcata samy sebe neberou jako slapky,ony si to nepriznaj,potrebuji penize a tak pry"no a?" ale;"slapka-to ja nejsem",uz z tohodle pokrytectvi bych mela strach,jsou to studentky,schopne vseho,kdezto v bordelu jsou devcata vetsinou poctiva-ksakru,kdyby ten anglan navstivil nejaky to pipshow v Londyne,bylo by to neco jineho nez jet zrovna do Cech!
A pokud bude dite-rici-nerici to....videt tak o par let dopredu.
Muze to byt prospesne nebo zcela naopak.

no, (íla - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:36:59
já si nemyslím, že každý chlap vyrazí za šlapkou, protože mu doma něco chybí. Někdo jo a někdo ne. Doma se dá jistě různě experimentovat a hledat nové cesty. Zatajený výlet se svlečnou mi docela vadí, nehledě na to, že může domů přitáhnout i jiného vira...Řekla bych, že ten kdo to dělá přes probíhající normální vztah, tomu asi chybí něco někde jinde než v tom vztahu...:-)

Co kde komu chybi.. (Johanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:47:57
...to je vec tech dvou, aby si to vyjasnili, my zde nemuzeme ani spekulovat

Rozhodne se vytecnika nezastavam, jen jsem chtela zduraznit, ze jsem absolutne proti "rozchodu bez udani duvodu", a to jak v tomto, tak v libovolnem jinem pripade.

Johanko (Kamila - Mail - WWW) 20.05.2005, 10:54:40
...sleduju Tvoje reakce (i pod jinymi clanky) a musim napsat, ze kdyby vsechny 24lete (tusim....) slecny byly tak rozumne ve vztahu, bylo by vsechno o hodne jednodussi. Myslim, ze uz jsem taky takova, ale jsem starsi nez ty a stalo mne to dost slzicek a usili. Gratuluju Ti!

Kamilo, (Johanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 11:44:00
diky, vazim si toho.

Moje nazory a postoje asi z velke casti zformovalo ryze muzske prostredi, ve kterem se od 18 pohybuji. Predtim jsem byla trubka absolutne bez zkusenosti, spoustu veci jsem si vykladala spatne, o dalsi spouste veci jsem si myslela, ze se nemaji delat/rikat, protoze "to je blby" apod. Ale kamaradi me postupne naucili se o vsem otevrene bavit a hlavne nehledat za nicim neco, co tam neni (takovy ten zensky zpusob: krive se na me podival = je mi neverny, muzsky vyklad: sparta prohrala :)).

A zdaleka nejlepsi vliv na me ma muj snoubenec, flegmatik a svetec :), nejlepsi chlap na svete.

Jježibabko, dobrý ! (aTeo ;) - Mail - WWW) 20.05.2005, 12:24:54
Jenom mám neodbytný pocit, že v "kolektivu kudlanek" nebudeš moc oblíbená. :O)
A podle mého názoru je to škoda. Měly by Ti více naslouchat...

aTeo (Kamila - Mail - WWW) 20.05.2005, 12:29:07
já mám Ježibabku ráda, má skvělý názory! A určitě nejsem zdaleka jediná!

Ja taky, (Johanka - Mail - WWW) 20.05.2005, 12:40:29
hlavne proto, ze rika veci na rovinu, nemaze med kolem huby :)

A i kdyz to treba v danem pripade nemusi byt pravda, vzdycky je dobre videt i ten skepticky pohled.

ja mam Jezibabku taky rada (Mrska - Mail - WWW) 20.05.2005, 14:34:01


Proč si myslíte (Leona - Mail - WWW) 20.05.2005, 15:22:39
že chlap jde za kurvou jenom proto, že mu doma něco chybí? Jsou typy, kterým nic nechybí a jen se prostě začnou nudit, pokud jsou s někým delší dobu, přestože se ženská snaží seč může nezevšednět. Tihle lidé jsou nenapravitelní, nikdy s tím nepřestanou. A trochu mám pocit, že tohle je ten případ. Šla bych od toho. To je diagnóza.

a presto ze mam Jezibabku rada (Mrska - Mail - WWW) 20.05.2005, 16:07:58
ten vylet bych rozhodne nerozdychala.

A čímpak to asi je ? (aneb lehce kontroverzní komentář :) (aTeo ;) - Mail - WWW) 20.05.2005, 17:07:33
Já myslím, že Jježibaba lítá na svém koštěti ve správné výšce, ze které má NADHLED nad tím, co se děje pod ní. Pak jsou jiné, které se vznášejí nad mraky, toulají se od jednoho vzdušného zámku k druhému a realita jim jaksi uniká. Některé sice stojí pevně na zemi, ale chovají se jako pometla a pak se diví, že s nimi nějaká jiná čarodějka zamete. Případně čaroděj... jako v tomhle konkrétním příběhu. Vždyť přece neudělaly žádnou chybu! Tak proč?! Ale chybu můžete udělat už při výběru - třeba toho koštěte či letové hladiny. A za chyby se holt platí...

Dekuju (Gabina - Mail - WWW) 20.05.2005, 17:20:36
vam vsem za rady. Ty stranky i ten vylet si milacek naplanoval z meho pc. platil svou kreditkou, nainstaloval ten silenej dialer, zmrsil mi pc a zanesl vira....
Kdyz jsem na vira prisla a snazila se ho zbavit nasla jsem dialer a tak zjistila i vir a videla jsem jake stranky milej videl a co delal.
Porno samotny mi je sumafuk, ale ty slapky.... a v Praze!(porno bylo taky cesky) a hlavne ten fakt, ze mi lhal.
Jak by vam bylo, kdyby jste tohle vedeli, ale milacek by vas hladil a rikal, ze za 10 dni je poslanej na tyden na sluzebni cestu do Belgie? Ze mi bude volat a posle pohled.
A vy pritom vite, ze na ty data si zaplatil letenky do Prahy, bydlet muze u znamych a tu slapku si pujci jako auto.
Ja si s nim promluvim, jen co se trochu sklidnim. Asi na nej vybafnu hned dneska vecer nebo nemela bych s tim pockat az se vrati z 'Belgie'?
To tehotnestvi tam asi bude, test ukazal slabe + tak to o vikendu zopakuju nez to pujdu ohlasit doktorce. Mimi bych brala, ale nechtela bych za nekolik mesicu resit dalsi problemy a tahanice o male, kdybysme se rozchazeli. Drzte mi palce a ja se vam pak ozvu. Vim ze je to na nas jak si to zaridime, ale ja nesnasim lzi a takovyhle podvody.
Tak zatim. vsem vam preju hezkej vikend


......... (puella - Mail - WWW) 20.05.2005, 22:48:08
Gabinko, bud silna holka!!!! Nemusis byt 100% tehotna zkus i jinou znacku testu. Chlapa rozcupuj na kousicky, co si o sobe mysli? Vubec necekej az se vrati s nejakou nemoci a nakazi Te! Vybal to na neho nez Ti odejede a bude si uzivat....vis co by Te to stalo nervu? Minimalne 2kyble a ty radsi pouzij ted hned. Taky nenavidim lhani....ale jak rika TETA PA z filmu Eva tropi hlouposti "To lzou vsichni muzi, devenko"

Good luck . . . . . ! (Baron Prasil - Mail - WWW) 21.05.2005, 23:52:58
Gabinko,
tvoje detstvi byl ocistec na Zemi a za ktery konec beres tvuj dospely zivot? Vypada to, pokracujes.
Virus ktery ti "pritel" nasadil do pocitace se snadno odstrani, "nadeleny" AIDS a jiny VD virus zatim nikdo neumi vygumovat.
Jsou zenske a chlapi bez studu, kteri se nechaji filmovat, fotografovat a zaplatit to porno delat. Nektere manzelky to porno pro manzela kupuji, nektere to toleruji "Boys will be boys," nektere to trpi a tise placou a zoufaji a nektere to absolutne nemohou tolerovat a v okamziku kdy na jeho "tajemstvi" prijdou, tak toho perverta poslou odkud prisel.
Mela by jsi poslouchat svoje srdce, dusi a svedomi co je a neni OK pro tebe, co jses a nejses ochotna tolerovat a ne co nejake Kudlanky a Kudlanci si o tom mysli a radi.
TO JE TVUJ ZIVOT!
Chlap pro ktereho je porno nutna droga, lze, jezdi z Londyna do Prahy pro romantiku za "prostitutkama?"
H m m m m, a ty se ptas co si o to mas myslet a co delat?
To je tvuj zivot a jenom ty vis co muzes a nemuzes tolerovat!
Good luck!


teda Pane Barone Prasile!!! (Mrska - Mail - WWW) 22.05.2005, 03:31:41
to se Vam mooooc povedlo. Souhlasim se vsim.


Baron Prasil (Mrska2 - Mail - WWW) 22.05.2005, 09:38:57
podepisuji

(koldak - Mail - WWW) 23.05.2005, 07:52:46
No nevím, jestli připravit dítě o tátu (byť se nechová správně) je to nejlepší řešení.


(kiki - Mail - WWW) 23.05.2005, 17:29:09
Teda Baron Prasile, jestli jsi muz, tak klobouk dolu!!!! Po pul roce manzelstvi jsem tohle prasactvi objevila u draheho chote....vyliskala sem ho (nikdy pred tim by me to nenapadlo) vysvetloval to jako pohadku pro dospele...debil...kazdopadne jsem mu par dni nevarila, rekla sem mu ze kdyz ho to vzrusuje vic nez jeho zena tak at si to teda uzije a ja si najdu nekoho koho budu vzrusovat jenom ja....no a chlapec se zalekl a pokud ja vim tak uz to nedela. Tenkrate jsem volala svoji milovane tetince a ta mi rikala to stejny co pan/i Baron Prasil...zalezi jenom a jenom na Tobe hodlas tolerovat.

Jo, Koldaku, (hippie - Mail - WWW) 25.05.2005, 00:06:32
přesně tenhle postulát vede mraky žen k tomu, že si nechávají líbit úplně všechno. Takže děti mají tátu, sice hajzla, ale doma. Tak sorry, s tím nesouhlasím - pro dítě je lepší férové prostředí i za cenu neúplné rodiny.

A pro některé výše - opravdu bych viděl podstatný rozdíl mezi prohlížením porna a objednáváním eskortních šlapek. V tom druhém případě by pro mě, být ženou, vztah končil. Zcela nekompromisně. Dobrých chlapů je dost, takže být Gábinou, nepřipravoval bych případné dítě o tatínka - hledal bych mu lepšího :-)

hippie: (koldak - Mail - WWW) 25.05.2005, 06:09:25
Asi si nerozumíme. Reagoval jsem na větu "Myslite, ze on ma pravo vedet, ze budu mit jeho dite?" Nikde jsem netvrdil, že by měla všechno skousnout a mít tátu doma. Dítě má podle mě právo vědět, že nějakého toho tátu má, i když ne zrovna vedle v obýváku.

jo, tak to jo. (hippie - Mail - WWW) 25.05.2005, 09:57:03
Ale ani tak bych to nebral úplně obecně. Dovedu si představit situaci, kdy děvče ulítne s opravdovým hovadem, nebezpečným zločincem, dosaď si cokoli. Pokud v takovém případě otěhotní a má tu možnost zmizet ze země, aniž by se to "papínek" dozvěděl, radil bych to udělat. Netvrdím samozřejmě, že to je tento případ - tady by si měla všechna pro a proti zvážit Gábina. Ale jisté je, že u nenarozeného dítěte je šance začít s někým vhodnějším, ten by se nechal označit za otce a děťátko by mohlo vyrůst v úplné rodině s novým tatínkem, o kterém by se nikdy nemuselo dozvědět, že on to nebyl, kdo semínko zasel. Bylo by to určitě lepší než pár let neshod a hádek, které by nakonec stejně skončily rozchodem / rozvodem.

hippie: (koldak - Mail - WWW) 25.05.2005, 13:56:50
Jojo, podle nějakého průzkumu až 30% otců (těch vhodnějších) vychovává nevědomky kukaččí potomky.


Ale notak, koldaku, (hippie - Mail - WWW) 25.05.2005, 14:50:59
já jsem z tvých příspěvků tady na těchto stránkách měl pocit, že jsi rozumnej chlap a ne demagog. Psal jsem, že novej tatínek by se NECHAL označit za otce, takže by o tom věděl a souhlasil, ne? A propos - je pro tebe "krev" tak důležitá? Ty asi nejsi zrovna fanda adopcí, viď?

hippie, (koldak - Mail - WWW) 25.05.2005, 18:02:43
pokud nechápeš skutečný význam nějakých slov (demagog například), nepoužívej je. Ony opravdu hezky zní a vypadají jako skutečně pádný argument (kdo koho první označí za demagoga, vyhrává), ale přece jen mi jejich používání nepřipadne vždycky košér.
Jinak máš pravdu, přehlédl jsem v tvých slovech ono "nechal", čili princip vědomí a dobrovolnosti. To je moje opomenutí, ke kterému se přiznávám.
Nějak se mi ale nechce ponechat stranou otázku, je-li fér zneužít něčí zamilovanosti ne k adopci, ale k "označení se za otce". Vzpomínám si na případ, kdy šlechetný zachránce přiznal otcovství, po roce byl rozveden a platil (čirou náhodou patřil k těm bohatším) vysoké alimenty partnerce, která se odstěhovala hádej ke komu? Ano, k biologickému otci dítěte.
Vypadá to jako přitažené za vlasy, ale život kolikrát překonává ty nejspletitější fantazie.
Pokud by pan zachránce dítě pouze adoptoval, tak by na tom byl poněkud lépe, že.
Nebudu spekulovat, je-li pro dítě lepší vyrůstat ve lži a nechápat některé jevy (mami, proč jsem černej, když vy jste s tatínkem oba bílí), nejen barva kůže je dědičná; nebo jestli má právo vědět, že "tatínek je někde za mořem a tohle doma je strejda". Navíc když se ten tatínek neprovinil tím, že podřezal deset nezletilých dívek, rozpoutal třetí světovou válku nebo řekl o Vaškovi, že je prase a hovado. Jen šel do bordelu. A možná by svoje dítě měl radši, než náhradní - byť v očích českých paní a dívek "morálně způsobilejší" - vychovatel.
Mimochodem, oněch 30% (možná to bylo o něco méně, ale v principu je to jedno) kukaččích dětí vůbec nebylo se souhlasem "nového vhodného" otce, o adopci vůbec nelze v těchto případech mluvit. Ani to nejsou případy, kdy si rozvedení partneři přivedou děti z bývalých manželství. Jednalo se skutečně o děti, o kterých "otcové" v dobré víře mysleli, že je zplodili sami. Proto byl kolem toho takový poprask a honem se zakazovaly genetické zkoušky. Zmínil jsem se o tom proto, že mi přijde zábavné, když neustále čtu kázání (žen) o morálce (mužů) a přitom koukejme se na svět, ono to ve skutečnosti funguje úplně jinak.

Dobře, a proč sem těch (hippie - Mail - WWW) 25.05.2005, 18:54:53
30% kukaček taháš? Když to s tím, co jsem napsal nijak nesouvisí a s Gábininým problémem už vůbec ne. Proto jsem použil toho tebou neoblíbeného slova, protože to cítím jako hraní na předsudky případného publika. (Ono už tu stejně žádné není :-) Tvůj poslední příspěvek nehodlám rozebírat, neshodli bychom se a nikomu tady by to stejně k užitku nebylo. Máš svůj názor. Měj se.

Myslím si (jako koldak), (Jelenka - Mail - WWW) 26.05.2005, 07:53:03
že by bylo "čistší" dítě adoptovat (pokud se Gábina rozhodne odejít od přítele), než jej přijmout tak, jak píše hippie.
Pravda je vždycky lepší.
A s tím ODSOUZENÍM toho přítele bych byla velmi opatrná. Může to dělat třeba ze zvědavosti - a může být lepší, než nějaký další, který bude zdánlivě mravnější, nebude´otcem dítěte - a bůhví, co se z něho vyklube.

Pardon, myslela jsem to (Jelenka - Mail - WWW) 26.05.2005, 07:59:07
porno, špatně jsem četla. Ty šlapky - to už je fakt nebezpečné.

Jelenko (Mrska - Mail - WWW) 26.05.2005, 19:47:26
hippie pise o adopci - to znamena ze novy tatinek dobrovolne a vedome prijme cizi dite za sve.

Jsem tupec, Mrško, (Jelenka - Mail - WWW) 27.05.2005, 14:15:24
už zřejmě nejsem schopná samostatného života, ale strašně ráda se zúčastním diskusí - musíte stařenu omluvit.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: