| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| CHLÉB A HRY, ABY CHUDEJ A MANIPULOVATELNEJ LID NEREMCAL?!? |
Rubrika: [téma] Už od rána mě pár rozzářených kolegů přesvědčovalo, že MUSIM mít radost a bejt hrdej, protože jsme mistři světa!!! Má odpověď byla, že nejsme mistři světa, protože já tedy rozhodně ne, a pochybuju, že mí kolegové. Takže ne MY. Mistry světa je těch cca 20-30 mladíků, hrajících hokej ve Vídni. A taky nevidím jedinej důvod, proč se radovat, nebo bejt hrdej z toho, že zrovna v Česku narozených asi 20 mladíků dokázalo nejlíp bruslit a dokázalo se během 60ti minut trefit pukem do branky víckrát, než jejich soupeři. Nakonec, je to jejich docela dobře placený zaměstnání, aby uměli dobře bruslit a trefovat se pukem do branky. Mě taky nikdo neobdivuje, když úspěšně vyřídím, orazítkuju a odešlu nějakej úřednickej spis. To je zase moje placený zaměstnání. Podotýkám, že nejsem závistivej, jasně, že jim to vítězství přeju. Ale to je asi tak všechno, protože: - Budou ode dneška, z důvodu vítězství v hokeji, levnější aspoň rohlíky? - Přestanou se debilové na silnicích ode dneška, z důvodu vítězství v hokeji, vyskytovat? - Nebudu ode dneška, z důvodu vítězství v hokeji, muset platit bezplatné lékaře a bezplatné léky? - Zmizí ode dneška, z důvodu vítězství v hokeji, fronty na pracácích?
Jak asi budou znít odpovědi na těch pár, naprosto namátkových, otázek? Jediný, co určitě zmizí, bude pár mindráků u pár zamindrákovaných jedinců, kteří se teď pár dnů můžou spokojeně a „omluvitelně“ vožírat a přitom se cítit jako MISTŘI. Jozífek Pražský – „NČ“
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Pepikovi málo obdivovanému... (HuMorous :O) - Mail - WWW) 16.05.2005, 11:56:52
Vyřizuj, razítkuj a odesílej....... * Zavři si dveře u kanclu, dej si špunty do uší, nasaď si tmavý brejle a pár dnů vůbec nevycházej VEN :O) A taky můžeš zkusit o zamindrákovanejch "psát do zrcadla" - myslim, že ti to bude ku prospěchu! *
( - Mail - WWW) 16.05.2005, 11:58:42
No to teda promiňte,ale nemáte pravdu. To že vyhráli Češi je ukázka toho,že i takhle malý stát dokáže dovést mužstvo k vítězství a tim pádem to o našem národu před ostatními něco vypovídá - v kladném slova smyslu. Takže nejde jenom o ten hokej,ale o to,že naši hokejisti již poněkolikáté dokázali,že naše malinká země něco dokáže.
(Sára - Mail - WWW) 16.05.2005, 11:58:52
No to teda promiňte,ale nemáte pravdu. To že vyhráli Češi je ukázka toho,že i takhle malý stát dokáže dovést mužstvo k vítězství a tim pádem to o našem národu před ostatními něco vypovídá - v kladném slova smyslu. Takže nejde jenom o ten hokej,ale o to,že naši hokejisti již poněkolikáté dokázali,že naše malinká země něco dokáže.
V tom to právě je! (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:00:21
Sousedka je smutná, že vylít Foret. třeba ho měla i ráda. Ale rozhodně, i kdyby vyhrál, tak by sousedka nehulákala vožralá po ulicích "JSME SUPERSTAR".
V tom to právě je! (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:00:23
Sousedka je smutná, že vylít Foret. třeba ho měla i ráda. Ale rozhodně, i kdyby vyhrál, tak by sousedka nehulákala vožralá po ulicích "JSME SUPERSTAR".
co to je? (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:02:10
Najednou se mi to vodeslalo, eště to nebylo dopsaný... hroznej šrot!!!
Sáro (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:15:39
No jasněžejo. Vždyť právě jde o to, co tahle země dokáže, na co jsou lidi "pyšní". Připadá mi to strašně málo, bejt pyšnej na to, že jediný, co naše země dokáže je, že dvacet našich kluků se dokáže nejvíckrát trefit pukem do branky. Chtěl bych bejt pyšnej na trochu víc. A to je všechno!
(Kixx - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:19:01
Za slova "Mistrovství světa" lze dosadit většina lidských činností (např. celá kultura), žádná z nich totiž nemá (bezprostřední) vliv na cenu rohlíků, o vožralech na silnici ani nemluvě. Když se nebude konat Pražské jaro, například...
(Sára - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:23:33
Myslim si,že naše země může být pyšná na mnohem víc věcí a vítězství v hokeji je příjemná třešnička na dortu. Nebyla bych tak pesimistická,politiku do toho snad zatahovat nebudeme, to bysme se nemohli radovat z ničeho :o)
2 Pepik - NČ (HuMorous :O) - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:43:04
Proč ne: http://www.potrefenahusa.com * Ty to TAM nějak víc znáš? :O) Ještě něco: "HuMorous" * jako Jágr, Růžička, Hlinka!!!! * Nebo jinak, speciElně pro tebe: Michal David, Kroky, Paroubek, Gross..... Už ti to je jasný?
(NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:54:06
Ale jo, klidně ať si kdo chce fandí "jsme mistři!" Když mu to ztotožnění - bejt s nima taky mistr - dělá dobře...
Já fakt ani moc bruslit neumím, hokej jsem hrál naposled kdysi před školou. Já prostě nemůžu řvát v první osobě číla množnýho: "JSME MISTŘI".
Máme hospodu, (Karla - Mail - WWW) 16.05.2005, 13:14:29
takže máme radost!
Jen víc takovejchle akcí, náš národ ožralů nám plní kapcy :-)))
Radost se dá určitě vyjádřit jinak (slávek - Mail - WWW) 16.05.2005, 13:27:39
Ne jen poblitejma ulicema. Můžeme mít radost z těch 20 kluků, ale rozhodně ne z toho, jak se chovají naši "mistři fandové"
Milý NČ, (Míša - Mail - WWW) 16.05.2005, 13:59:08
tak mám pocit, že mnozí nepochopili, co jsi měl na mysli. Asi ne ve všem, ale v něčem s tebou souhlasím. Taky mi přijde trochu mimo mísu vyřvavat "JSME MISTŘI!" Jako kdo? Jako třeba já, co bych se o hokejku dokázala akorát tak opřít, aby mi na bruslích nepodjely nohy? Samozřejmě, mám radost, že to klukům vyšlo. Ale proč být hned fanatikem, že jo?
Konečně rozumnej tvor, Míšo!!! (Pája - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:05:32
Ano, to přesně měl nejspíš NČ na mysli!!! Fanatiky, a vůbec všechny ty, kteří se tak vehementně chlubí cizím peřím. Všechny ty, kteří se díky těm gólům zase měli proč pořádně opít.
Mužu ti říct, že bydlím kousek od Staromáku a nikomu bych nepřál zažívat to, co my, kteří musíme snášet "radostné projevy" ožralých "takymistrů".
NČ (master - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:18:54
:-)) tak já to teda shrnu...
A jsme mistři světa, Kanadu jsme porazili, po smutku je veta, staromák jsme dorazili. . Ožralí jak Dánové, to je přece pánové, celý smysl mistrovství, plnit kasy hospodství. . EnČé dostal 20 kilo, hokejista 100x více, k rohlíku nic nepřibylo, to je slovo do pranice. . EnČé NENÍ mistrem světa, jeho těší razítko, po radosti je dnes veta, pes mu překous vodítko.
(Sára - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:46:48
"Jsme mistři" znamená "MY ČEŠI (mužstvo české národnosti)jsme mistři v hokeji" ne "já jsem mistr" Mají to snad fanoušci vyřvávat takhle zdlouhavě, aby si někteří přechytralí jedinci nemohli "stěžovat"?!!! Nebo možná by bylo nejlepší skandovat "Češi jsou mistři" - tzn. vyhráli Češi,já jsem Čech,tudíž jsem mistr. Když už chceš řešit blbosti a slovíčkařit,tak do toho zapojme trochu logiky a uvidíme...
Sáro (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:54:42
Já vo koze, Ty vo voze... to už stačí:-)
Kdo chce, porozumí...
(Sára - Mail - WWW) 16.05.2005, 15:20:18
Já Ti moc dobře rozumim. Řešíš to,že se necítíš jako mistr,protože si na tom ledě nestál. A že se z vítězství našich hokejistů nikdo nenají. Já se Ti jenom snažim říct,že to nesmíš brát tak vážně a zkusit se radovat z vítězství našich hokejistů.Jestli je mistr ten nebo onen neni snad potřeba řešit. Ale máš pravdu,už to stačí,nemá to cenu,někdo se holt umí radovat z "maličkostí" a někdo ne.Měj se...
Gratulace Mistrum Sveta, nejlepsi tym letos vyhral . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 16.05.2005, 15:42:56
Co vam ale zavidim, ze se fandove jenom se same radosti nekde vyzvraceji.
V USA mesto ktere vyhraje Stanley Cup? Pul mesta lehne popelem a kramy jsou vyrabovane. S vitezstvim v kosikove? 2x hur to dopada. Tak si to hezky uzijte a oslavujte! Oni ti nezamestnani by byli nezamestnani a cena rohliku stejna i kdyby CR skoncila na poslednim miste za Rakouskem.
Sáro, (Vodoměrka - Mail - WWW) 16.05.2005, 15:43:51
ten, kdo se raduje z maličkostí obvykle nevyřvává nahlas :-))))
V Kanade (Alicka - Mail - WWW) 16.05.2005, 16:04:17
jsme to sledovali s manzelem doma, u televize. Sice jsme oba rozeni v CR, avsak manzel fandil Kanade (je zde od 1969) ja samozrejme Cechum (rodice me privezli v 1981). Vytahla jsem ceskou vlajku, oblekla si cesky mundur (mam jeden od Reichla) pripravila kravsky zvonec (tady se tim dela kraval, kdyz Vas synator a jeho tym hraje proti druhym) a jen se modlila aby to Ti kluci hrali chytre. Byla u toho velka legrace a navzajem jsme se popichovali. Treti branku jsem predpovedela a byla Nadherna. Ale to chovani 20 sekund pred koncem vse zhnusilo. Dospeli (Smith) na lede se chovali s prominutim jako hovada. Neumet prohravat je nejhorsi vlastnost na svete. A kdyz to vidi ti pubertaci tady v televizi tak se potom chovaji stejne (asi si mysli, ze jsou v NHL) a o rodicich ani nemluvim.
Na zaver jen dodam, ze manzel rekl dobre, ze jsme nesli nekam do baru protoze by nam lidi rozbili "hubu". Aaaaach jo. Tak uz to na svete chodi.
Barone Prasile (Gabina - Mail - WWW) 16.05.2005, 17:58:22
vazne lehne v Americe pul mesta popelem?
Jeste, ze se jmenujes Baron Prasil. Zejo?
Canada jinak (Alenka - Mail - WWW) 16.05.2005, 18:03:18
ja jsem ani netusila, ze nejaky mistrovstvi je. Tady Stanley cup znamena daleko vic. Nejake mistrovstvi sveta tady u nas ani nebylo v televizi. Bandina mi rikala ze doufa, ze Cesi vyhrajou, protoze ..no ma hospodu:) Ale prej kdyz prohrajou tak se taky nic nedeje, protoze pak se bude pit na zklamani. Tak jsem ji poprala aby to teda vyhrali, ze bude trzba urcite vetsi.
Jinak...jak rika Baron prasil a jak rikala moje maminka....rohliky levnejsi nebudou:) Mne je uplne jedno kdo vyhral, nejak nase rodina nerada sportuje u televize. Jinak..co jsem Kanadanka nebo Ceska? Nevim. A je to jedno. V obou pripadech bych mohla rict 'vyhrali jsme:)" Ale ja rikamm"who cares:)" Kazdej to ovsem vidi jinak:) U nas v Novem meste na Morave chlap vyhodil z okna televizi kdyz Cesi prohravali:) Daleko vic mne mrzi ze jsem zmeskala film na ktery jsem se tesila uz 14 dni...o zivote papeze Johna Paula. A to je daleko horsi nez prohra Kanady!!!
Alenko (Alicka - Mail - WWW) 16.05.2005, 18:14:14
V Calgary nam chybi ten NHL, ale pravdu rici citim se podobne jako Ty. Jsem trochu Cech trochu Kanadan a kazdy narod ma neco sveho takze jsme vlastne "lucky people" protoze mame moznost si vybrat z kazdeho nejlepsi....i kdyz ta cena nekdy??? Avsak my zensky to zvladnem a dostavame sily z vlastni rodiny. No ne??? BTW ten film byl bajecny. Zdravim. A.
Alenko (Alicka - Mail - WWW) 16.05.2005, 18:17:44
jujky ted jsem si vsimla, ze jste z Moravy. SUPER!!!!! to jsme skoro sousedky. Jdu se mrknout na mapu kde to Nove mesto vlastne je. Alca
Alicko (Alenka - Mail - WWW) 16.05.2005, 19:37:23
Ceskomoravska vysocina, ale puvodne jsem z Brna:) V Kanade jsme taky sousedky, ja ziju na Yukonu:) A tady se nevyka:) Mej moc hezkej den:)
Pro Alicku (Axl - Mail - WWW) 16.05.2005, 21:04:20
No, ono to s tou rvackou na konci bylo preci jenom trosicku jinak, nez se rika v ceske televizi. Kanadani se neprali proto, ze by neumeli unest prohru. Viz. http://hokej.idnes.cz/hokej_ms2005.asp?r=hokej_ms2005&c=A050516_140302_hokej_ms2005_cig
Jinak s tim barem a rozbitim huby. Nevim jak v Kanade, ale tady v USA to neni problem. Seberu se, oblecu si dres nepratel a stoupnu si klidne doprostred klubka domacich fanousku. A bude to vpohode. Samozrejmne ze se budem slovne postuchovat, ale vsechno bude ok. Po zapase se zasmejeme, podame si ruce a dame si klidne i piiivo. A to se mi libi. Ale zkuste neco podobneho udelat v Cechach na hokeji. Domu bych asi zivej nedolez a zprelamany bych mel cely telo.
Vážení (Čechokanaďan - Mail - WWW) 16.05.2005, 21:21:51
o tom fandovství Vám teda řeknu, co jsem zažil já v hospodě, tady se říká "Pub", což je vlastně zkrácení názvu "Public House". Po skončení zápasu ti "zarytí kanadští fandové" vstali a tleskali, celá hospoda. A teprve tehdy jsem neudržel slzy, od radosti a dojetím. Panu NČ mohu jen vzkázat, že je totální "suchar", sport byl, je a vždycky bude tím nejlepším a nejsprávnějším měřením sil, ať se jedná o rivalitu mezi Dolní, či Horní Lhotou, nebo je to mezistátní zápas. To, co potom vyvádí ti "největší mistři" pod vlivem alkoholu, se sportem nemá nic společného, jenže s tím se dá těžko něco dělat. A taky jen velmi těžko se dají porovnávat "kvality" národa podle sportovních výsledků.
Axl (Alicka - Mail - WWW) 16.05.2005, 21:40:06
Dekuji za stranku. Asi to bylo hrozne co Vokoun pronesl, vzdyt ten Heatley zije se svou vinou do konce smrti, kazdy den. Ja jsem vsak mluvila o Smithovi, ktery bouchal hokejkou do nohou jenoho ceskeho hrace. To opravdu bylo hnusne. Ja jsem se stale divala kde je puk ale nebyl nikde v dohledu.
Jinak jsem to asi prehnala s tou "prehubou" ale ja jsem vasnivy divak a hokej je jedna z mych nejoblibenjsich her. (To bude asi z toho, ze za komunismu jsme s rodici sledovali hokej mezi CSSR a SSSR, no a potom take syn hral od ctyr let) Souhlasim s Cechokanadanem ze kanadane se chovaji mnohem solidneji v Pubech nez v hospodach v CR. Omlouvam se jestli jsem se nekoho dotkla, to bych opravdu nechtela.
taky musim pridat prihodu z hokejoveho zapasu (Mrska - Mail - WWW) 17.05.2005, 00:58:18
Bylo to na zacatku 80-tych let kdyz jsme prijeli do Ameriky a usidlili se v Brooklynu. Manzel zacal pracovat a s lety vyrostl jako programator u podniku ktery vyrabel,programoval a instaloval kasy v metrech a v autobusech. Instalovali vzdycky v noci, pres den musely autobusy jezdit. Je to klasika, tyhle autobusove zataharny jsou v nejprisernejsich mistech mesta. Ale o tom az nekdy jindy, taky si chudak uzil.
Ale v TV byl hokej Cesi - Americani. Byli v priserne casti Bronxu, jidelna plna ridicu. Muz rekl, ze sedel vzadu a koukal, drzel se protoze autobusaci jsou chlapi jako hory a bylo jich tam pozehnane. A bylo to 3:2 Amici vyhravali, bylo to 3:3.... a najednou, tesne pred koncem Cesi dali gola. "A ja se neudrzel a rval jsem z plnej sil GOOOOOL". A tos nevidela ty hromady, vsichni se otocili.."Ses f...ing Czech nebo co?"
urcite jsem to spletla (Mrska - Mail - WWW) 17.05.2005, 01:18:37
protoze to melo byt: "A najednou bylo hrobove ticho a vsechny ty hromady se na mne otocily a ses f.. cech nebo co?....".
Tomu se rika riskovat svuj upocenej zivutek :))
Mrško, (Čechokanaďan - Mail - WWW) 17.05.2005, 02:29:49
Bronx sice není žádný klidný místečko, ale buď ráda, že Tvůj manžel nebyl zrovna v Harlemu, i když nevím, jestli si tam vůbec někdo bílej troufne, třeba i jako autobusák. Možná by se tam dalo projet nějakým obrněným vozidlem. Můj kamarád bydlí v Queens a říká, že jsou i tací odvážlivci, kteří tam přeběhnou ulici po setmění.
jooo v Harlemu (Mrska - Mail - WWW) 17.05.2005, 02:42:36
jsou taky zataharny, ty jsou vzdycky v tech nejsilenejsich mistech. Taky mel chudak beeper a budili ho treba i ve 3 v noci a musel mazat de nekterych z techto ctvri. Videl hrozne veci, nakladak vykradany na cervene, ridic o tom ani nevedel, taky delali v noci v subwayi kde zili homosexualove. Borci se bali otocit, no jo, to byli leta.
to BYLY leta, sorry (Mrska - Mail - WWW) 17.05.2005, 02:46:08
taky jsem jednu dobu delala ve vychodnim Brooklynu. Sice jsem delala v kancelari, ale jezdila jsem tam autobusem. Vis, kdyz jedes a jedes a najednou zjistis ze ses jedinej bilej v celem autobuse, ty ostatni odvazni bili se uz davno vytratili a timto smerem nejezdej.
(Jaeger - Mail - WWW) 17.05.2005, 08:16:39
Tak to je sranda. Ja naprosto souhlasim s Jozifkem Prazskym v tom, ze MNE se tohle sileni nedotyka. Mne je uplne jedno, kolik to ty hokejisty stalo usili ci namahy, mne tim neimponujou.
Ted jsem procetl nekoli blogu, a skoro vsude, kde se pisatel vyjadril negativne, byl tupou masou ironizovanej a vysmivanej. Typicky ceska vlastnost? V davu ostrakizovat "cerny ovce" a idiotsky hulakat "Cesi! Cesi!" ? A neberu kecy o maly zemi, co "neco" dokazala. Kdo si ve svete vzpomene na Nezvala nebo Heyrovskyho? Kdo si ve svete uvedomi, ze slovo ROBOT je ceskyho puvodu. Kdo si vzpomene, ze kontaktni cocky jsou vynalez Cecha Wichterleho...ne, vsichni znaj jen Jagra, Haska a pivo a to je trochu malo, nemyslite? Proste a jasne, je stupidni si delat idiotskou srandu z lidi, kteri maj opacnej nazor. Pristi rok je dalsi mistrovstvi a kvuli pofidernimu docasnymu vitezstvi v nejaky hre nevidim duvod se vzrusovat...
(F. - Mail - WWW) 17.05.2005, 08:29:06
NČ: Včera jsem šla na tramvaj a u obchodu "U Dubu" v Brně Husovicích bylo křídou na tabuli napsaný:
Na počest hokejových mistrů světa dnes levnější chleba. Tak jsem si na tebe vzpomněla :o)
Včera při TV zprávách (NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 08:38:09
jsem si svůj názor znovu utvrdil.
A hrdý buď....!!!??? (proboha, na co?) Děkuju - nechci!
TO JAEGER ( - Mail - WWW) 17.05.2005, 08:38:20
souhlas - absolutne.
Ale bohuzel, Cesi si vzdycky potrpeli predevsim na to piiivo a svejkoviny. Nekdy si myslim, ze opravdu je v tehle krajine krajne nebezpecne rikat neco jineho nez dav. Takze huraaaaaa, vyhraaaaali sme.... Huraaaaaaa!!!! A dem se vozraaaaaat!!!!
Je mi z vás blivno (dorotka - Mail - WWW) 17.05.2005, 09:01:52
Ten článek je snůška ubohostí a ať si autor tvrdí, co chce - je to závist na entou. I tady se ukázal čecháček, jen na opačném pólu než jsou ti, co to přehání. Asi je NČ hrdej jen na ta svoje razítka, no pomáhej mu Pán Bůh. Nebyla jsem na Staromáku, nesnáším davovou hysterii a přece jsem hrdá, že těch pár chlapů, co se narodili v mrňavé zemičce dokázalo, že jsou nejlepší, ukázalo hokejovému světu jak se "hraje" srdcem. Že prostě zase David zmohl několik Goliášů...
Aleno, (matěj - Mail - WWW) 17.05.2005, 09:08:24
proboha, pište si svou nekonečnou a stále stejnou love story a nevyjadřujte se blbě k věcem, o kterých nemáte ani páru.
Chce se mi zvracet... (Míša - Mail - WWW) 17.05.2005, 09:29:40
Nadpis na dnešní titulní stránce Blesku: "Návrat bohů". To je fakt síla. Tak si vzpomínám - není to tak dlouho, co se v ulicích řvalo: "Hašek je bůh!" Koukám, že Češi mají každou chvíli jiné božstvo. Jooo - a ještě něco. Viděl někdo po zápase záběry z hokejové šatny našeho mužstva? Jak tam rozběsnění hráči rozbíjeli lahve se šampusem a hokejkou roztřískali nějakou hifi věž či co to bylo? No, to jsem fakt byla na chlapce hrdá!
Naprosto souhlasím s názorem Jaegera - příští rok se bude hrát další mistrovství, tak nač se až tolik vzrušovat? Jako Češi by jsme měli být pyšní asi opravdu na něco jiného, třeba právě na toho Karla Čapka, kterého nepřímo Jaeger zmínil. On a jiní jmenovaní opravdu NĚCO dokázali.
(fanda - Mail - WWW) 17.05.2005, 09:54:11
jo, holka, Blesk je Blesk a takový emoce, když se uvolní to je pak přetlak a ten musí ven... Tož se pěkně vyblinkej, rok se ti to zase nepovede, ale zase ten příští třeba hned dvakrát - je olympiáda. A mládeži neberte si za vzor naše sportovce, to jsou děsní hrubiáni!!! Koukněte na takovýho Segala, co byl tuhle na Nově, to je teprve správnej chlapík! :o)))))))
Naprostý souhlas!!! (Opcom - Mail - WWW) 17.05.2005, 10:19:00
Je to jen o úspěchu několika lidí, kteří náhodou pocházejí z naší země. Nemáme právo si tento úspěch přivlastňovat. Také nechápu, proč se národní cítění projevuje jen v těchto okamžicích.
Hele fando, (Míša - Mail - WWW) 17.05.2005, 10:20:00
co jsi chtěl vlastně sdělit svým komentářem? Nějak mi to ušlo. Promiň, já už jsem prostě taková tupější...
(Sára - Mail - WWW) 17.05.2005, 10:38:06
Jéžiši,vy jste všichni suchaři!!! No tak se jednou v roce pořádně oslavilo vítězství našich hokejistů!!! Určitě lepší,než se opít na silvestra-oslavovat příchod novýho roku,to je teda terno!!! Podotýkám,že já jsem neměla ani kapku alkoholu,ale že to šel někdo zapít,chápu - stejně jako chápu,že jde někdo zapít něčí narozeniny,ale to pochopitelně neni tolik lidí. JSTE DIVNÝ
No když všichni, tak všichni... (NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 13:11:54
ještěže se zde našla ta jediná nedivná nesucharská bytost.
Nechápu. (Mám rád sport. - Mail - WWW) 17.05.2005, 13:18:16
O tom přivlastňování... já nevím, hokej se hraje pro lidi. Pro fanoušky, bez kterých by hrát hokej nemělo smysl. Proto fandové říkají, že jsme mistři světa, hokejisté to vyhráli pro nás. Ano?
Jen tak od boku: Karel Čapek by byl nikdo, kdy ho nikdo nečetl....
Jooo??? (Míša - Mail - WWW) 17.05.2005, 13:42:31
A například Železný vrhal oštěpem pro lidi nebo z jiného důvodu? Já jen, že když dostal zlatou medaili (nebo Šebrle), tak nikdo nehulákal: "Jsme mistři!" Já nevim, mně to fakt připadá poněkud "na hlavu".
Jsem taky fanda (Hani - Mail - WWW) 17.05.2005, 13:42:53
Líbí se mi když někdo dokáže víc než druhý a s chutí si u toho zafandím, i já jsem kdysi jezdila v autě s vlajkou v rukách a prožívala vítěznou euforii. Byla jsem hrdá, na nás všechny,národní hrdost se mnou prostě lomcovala. Ale také se mi nelíbí to šílenství a řádění potom..ničení. Proč se to neděje když vyhraje družstvo gymnastů, lyžařů, vodních polistů, pozemních hokejistů...proč je to jen u fotbalu a hokeje? Proč jsme nejhrdější zrovna na ně?
Jsem taky fanda, ale čeho je moc, toho je příliš (Míša - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:09:14
Jinak na iDnesu je v komentářích k článku o oslavách uvedený odkaz na tuto diskuzi. Danielo kudlanko, rozrostou se ti řady čtenářů! To je super, ne?
(Sára - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:22:29
NČ,tím "všichni" jsem myslela vás,kteří tady řeší,že nechápou,proč fandit,ostatní samozřejmě ne. Koukám,že opravdu řešíš blbosti...
Sáro (NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:29:29
Dyť já jsem, myslím docela perfektně pochopil, že všichni, kteří mají názor odlišný od Tvého, jsou DIVNÝ SUCHAŘI.
Nezbyva nic jinyho, nez souhlasit (Mart.ini - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:32:52
Je to pekny,ze nekdo z CR dokazal vyhrat mistrovstvi sveta.Jenze my z toho mame velky kulovy.Muzem jim poblahoprat,nic vic.Pro narod nic nudelali,takze delat z nich polobohy je absolutne smesny.
(Sára - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:51:41
NČ,tak proč píšeš "JEDINÁ nedivná nesucharská bytost".Tady nemají všichni stejný názor jako ty. Předpokládám,že to teď zase nepochopíš. S tebou je fakt legrace,tuhle diskuzi s tebou radši končím :o)))
Mateji (Alenka - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:53:11
jestli se nemylim tak je mi prave vycitano ze prilis popisuju krajimu a malo mluvim o sobe. Tak ted jaksi nevim. A protoze sem neco pisu tak to neznamena ze nemuzu mit vlastni nazor na jine veci, ty mateji:) A mne proste hokej nezajima no a co?
Sáruš (NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 14:56:16
Dík za ukončení naší vzájemné diskuse. Udělal bych to už dávno, moc jsem se trápil, jenže jako slušně vychovanej muž jsem ukončení musel přenechat na dámě. Ještě jednou díky!!! :-)))))
To je krasa (Alicka - Mail - WWW) 17.05.2005, 15:05:18
cist si vsechny Vase nazory hned po ranu. Nevim jestli do sebe jen stouchate, nebo si delate legraci. Souhlasim, ze neni potreba se opit proto ze Cesi jsou Mistri Sveta, avsak lide, kteri jsout tzv. pijanove neboli alkoholici si vzdy nejaky duvod najdou jinak by snad sami sobe museli priznat, ze maji problem. Takhle je to mnohem jednodussi.... Hura vyhrali jsme jdeme chlastat, nebo no to je v pr... musim se ozrat jinak bych se po... A nemusi to byt o hokeji, nekdy i ten Jirasek donuti cloveka aby si prihnul, jinak by to nedocetl. No a nakonec reknu, ze kdybych byla takovy cynic a pesimista k snidani misto kafe si dam Urquel ktery nam tu prodavaji a zapiji to nejakou koralou na prilepsenou.....
Ale radeji ne.
Alenko (Alicka - Mail - WWW) 17.05.2005, 15:10:09
prosim Te, pis to tak jak to pises, je to super uz se tesim jak budes z toho vedra reagovat na Yukone. Ja jsem myslela ze zmrznu kdyz bylo -40 a mrzly mi sliny v puse. Prosim napis mi personalne, potrebuji Ti neco rici.
(NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 15:47:55
To, čemu Ty říkáš normální, to tedy rozhodně nejsem a ani bych nechtěl být.
Sáro, (Míša - Mail - WWW) 17.05.2005, 15:59:54
to jsi vystihla přesně, když jsi napsala, že je s NČ legrace. A jaká! Je to člověk s nádherným smyslem pro situační humor. A právě proto ale není suchar, víš? Protože suchar je ten, kdo se neumí bavit. A nezlob se na mě, ale IMHO právě ti řvoucí fandové v ulicích se bavit neumějí. To je davové šílenství, nic víc - nic míň.
Míšooo :-) zahanbuješ mě (NČ - Mail - WWW) 17.05.2005, 16:16:44
to není pro mužskýho zrovna lichotivá situace, když se ho zastane žena.
Ale hlavně, že nám furt chutná, žejo!!!!
hokej (Lucka - Mail - WWW) 17.05.2005, 16:45:42
Tak vám nevím, co si mám myslet o lidech, co odsuzujou ostatní, aniž by je znali ... Představte si, že můžou být i civilizovaní fanoušci, kteří prostě mají radost, že hokejisté vyhráli a neřvou a nezvracejí po ulicích, jen se radují. Ono co jiného ze života, než prožívat různé radosti ...
(Sára - Mail - WWW) 17.05.2005, 16:56:17
Lucko,tak jsem ráda,žes tohle napsala,já prostě nedokážu pochopit,že se někdo nedokáže radovat z toho,že naši hokejisti vyhráli.
(Sára - Mail - WWW) 17.05.2005, 17:00:30
Míšo,no dobře,tak třeba není suchar-ale jak už jsem napsala Lucce,já to prostě nechápu,že z toho nemůže mít někdo radost. Nemusí přeci někde vyřvávat a jít se opít,ale jaktože nemá radost??? Já to prostě nechápu.Podotýkám,že nejsem žádný hokejový fanatik a začala jsem se dívat až od semifinále,ale prostě mě to potěšilo. Ale asi nemá cenu se trápit,prostě to asi nepochopim :o))
Ahoj vsichni. (Mimi - Mail - WWW) 17.05.2005, 22:01:34
Miliony lidi, miliony nazoru. Je dost mozne, ze v pristim roce budete zase plakat, fanousci se budou opijet zalem, protoze vzdycky si ten, kdo to ma zapotrebi, najde duvod k napiti. Me na tech nasich hokejovych bozich vadi to, ze kdyz otevrou pusu, tak chytrost z nich zrovna nevyzaruje, a i to je reprezantace.
Ach, ach, ach, (Čechokanaďan - Mail - WWW) 17.05.2005, 22:27:29
to je teda nářez, to čtení některých komentářů. Pro ty co jim není jasno, proč by se člověk měl radovat s vítězství své země, ať už je to jakémkoliv směru, by asi měl pádnou odpověď ten Jirásek a rovněž i Čapek. Ale tihleti je asi moc nečetli. Být hrdý na to, že země, ve které žiju, nebo z ní pocházím, zvítězila nad ostatními soupeři a mít z toho radost, je docela normální a přirozený jev. Co ale potom dělají ti "největší" vlastenci, pod vlivem alkoholu, je věc jiná. Myslím, že pan Coubertine měl velice ušlechtilou myšlenku, když obnovil Olympijské hry. Určitě neměl na mysli to, že budou mít různí jedinci důvod se ožrat. Ale jak vidět i tady se najde spousta kverulantů, kteří šmahem odsoudí sportovce za to, že nemluví, jak by si oni přáli. A v čempak vynikáte Vy, vážení "vyprahlíci" ?
Neznám nikoho, kdo by byl závislej na hokeji. (aTeo ;) - Mail - WWW) 18.05.2005, 12:42:13
Znám však mnohé, kteří jsou závislí na své "nezávislosti". Okázale dávají najevo, že stádní záležitosti se jich netýkají a okázale pohrdají těmi, kteří to vnímají jinak... Přitom sami NiC nedokázali. Chtějí být za každou cenu originální (asi mindrák) a tak píšou takové demagogické bláboly a kladou nesmyslné otázky, zda z důvodu vítězství budou levnější rohlíky. Pak si užívají své problematické slávy, aloe v podstatě taky parazitují na úspěchu jiných tím, že ho označí za zcela okrajový a bezvýznamný. Diskutovat s nimi je stejně zbytečné, jako s vypatlanými, nalitými fanoušky. Žádný z nich vám stejně naslouchat nebude.
Neznám nikoho, kdo by byl závislej na hokeji. (aTeo ;) - Mail - WWW) 18.05.2005, 12:42:37
Znám však mnohé, kteří jsou závislí na své "nezávislosti". Okázale dávají najevo, že stádní záležitosti se jich netýkají a okázale pohrdají těmi, kteří to vnímají jinak... Přitom sami NiC nedokázali. Chtějí být za každou cenu originální (asi mindrák) a tak píšou takové demagogické bláboly a kladou nesmyslné otázky, zda z důvodu vítězství budou levnější rohlíky. Pak si užívají své problematické slávy, aloe v podstatě taky parazitují na úspěchu jiných tím, že ho označí za zcela okrajový a bezvýznamný. Diskutovat s nimi je stejně zbytečné, jako s vypatlanými, nalitými fanoušky. Žádný z nich vám stejně naslouchat nebude.
Nemůžu za to, ale docela dobře nechápu, aTeo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 18.05.2005, 15:13:38
jak taková aloe parazituje na úspěchu jiných... chichichichi...
Že by i s květináčem???? Zab nebo nech být, najdu si jiný byt...
Njn, Adéla ještě nevečeřela... (aTeo ;) - Mail - WWW) 18.05.2005, 15:23:17
Vodoměrka patrně taky ne. :)
aloe = ale
To je sila (nezvestny - Mail - WWW) 19.05.2005, 00:45:02
Nestacim se divit. Za prve vubec nechapu ty nektere pisalky z poza cech, kteri cechum chteji kazat jak se maji chovat, pisi tak proto, nebot jiz take neziji v Cechach. Proboha at si oslavuji co chteji...a ze ted neoslavuji Capka? Tak ti cechoamici a podobni tipkove, muzete pro to neco delat!!! Zkuste ho pripominat tam v USA, delat ,ruzne akce atp., ale to byste museli vstat a neco delat ze? :)...No Chapu, ze jsou nekteri fanousci trosku mimo, to je trosku problem prehaneni a neni to jen ve sporte ze ?, ale oslavovat muzeme podle mne cokoliv. Podivejte jen na Brazilii, ti kdyz vyhraji ve fotbale, tak tyden karneval a vy mate nejake problemy, a jeste casto nejste z cech, ze se oslavuje jeden den. chapu, ze asi by brazilci mohli vice oslavovat treba Coelha, no ale on se oslavil tak trochu sam....podobne jako Capek a jini...protoze co ma opravdovou hodnotu prezije i bez oslavy....A protoze ji hokej ma velmi docasnou, pro nekoho to aspon ma smysl chvilkoveho zapomneni na problemy z naseho kazdodenniho zivota...nekdo oslavuje s hokejem, nekdo s necim jinym, podle mne to clovek potrebuje, proste jednou za cas trosku si odpocinout, oslavit atp. a je jedno u ceho...JO A jeste jeden takovy pekny vtip, ktery jsem si oblibil z pobytu v USA...Vite proc jsou nejkrasnejsi staty Jizni Dakota, Severni Dakota, Idaho, Arizona a jim podobne ? Tezko tam narazit na Cecha :)))...no nic proti, nejsou vsichni stejni, ale o nekterych cesich v exilu vim sve. Casto chytri az na pudu :)....
nezvestny ty asi holdujes moc alkoholu (Mrska - Mail - WWW) 19.05.2005, 01:58:42
a pak nevis o cem placas. Precti si svuj prispevek jeste jednou a pak si dej facku, meles o koze a my o voze.
Aloe... (NČ - Mail - WWW) 19.05.2005, 06:34:06
Cit:
"...si užívají své problematické slávy, aloe v podstatě taky parazitují na úspěchu jiných..." --------------------------------------- Zajímavý, kolik zakomplexovanosti a závisti se vejde do pár slov :-)
NČ a aTeo, (master - Mail - WWW) 19.05.2005, 07:41:22
prosím Vás, asi jsem hloupý nebo neznám pozadí, ale vysvětlete mi prosím, proč se tu vy dva dost často napadáte? Někdy mi to připadá, jako by VÁM, ani jednomu, nedela Vaše společná partnerka...:-)))
Vždyť jsme na apolitickém serveru, kde není třeba jitřit žádné polit. vášně. Vašeho vzájemného pinčesu už jsem si všiml vícekrát. To já, když se třeba "navážím" do Vodoměrky nebo do Míši, je to vždy v legraci, nikdy ve zlém úmyslu, že jo holky? :-))) Připouštím, že někdy může být ten odhad "legrace & vážno" problematický.
Mastere (NČ - Mail - WWW) 19.05.2005, 08:08:25
já jsem se jen ohradil proti trapnýmu pokusu někoho, kdo vůbec nepochopil o čem jsem psal, mě urazit.
Ale máš určitě pravdu, že podobný osobní výpady rušej skvělou Kudlánččí pohodu, takže na jakýkoliv další hlouposti už reagovat nebudu.
No jo, mastere, navážíš se v legraci a my též, (Vodoměrka - Mail - WWW) 19.05.2005, 08:20:28
protože to tak chceme... no a pak se najde někdo, komu prostě todle navážení a urážení dělá dobře (a EnČé to není), kdo prostě nectí tydle slovíčka:
Jsem imunní vůči tvému jedu, tak jak ty bodat taky svedu,) před jedem mým se musíš chránit, já tě však zatím nechci ranit. No a ten někdo prostě ranit chce... a i když se tohle zpravidla přisuzuje ženskejm, čarodějnicím a kudlankám, tak v tomto případě je to jeden naprosto nečarodějnej sameček... dále netřeba komentovat. :-)))
No jasně, že je všechno "navážení" bráno z legrace (Míša - Mail - WWW) 19.05.2005, 08:54:38
Vždyť není nic krásnějšího než-li se smát, anebo se aspoň usmívat. Všimla jsem si toho ale už i na jiných serverech, že spousta lidí nedokáže ustát v klidu, pokud někdo má jiný názor, než je ten jejich. A pak dokáží dost hrubě zareagovat. Jak se napadají diskutující třeba na iDnesu, to je někdy opravdu síla. Ale proč? Proč je v lidech tolik zloby a nenávisti? Takže víte co, budeme vesele dál pokračovat v našem špičkování a vykašleme se na nějaké spory a hádky, ju? Krásný den všem!
Jasan, přesně tak :O) (HuMorous :O) - Mail - WWW) 19.05.2005, 16:16:53
A proto: HO-ŠI DĚ-KU-JEM!!! KDO NECHÁPE NE-NI ČECH, HOP, HOP, HOP..... * Zvláštní je to, že i BOB a DAVE to všechno pochopili - snadno a docela rychle... :O) http://www.bob-dave.cz/images/photogallery/04.jpg
mrsce (nezvestny - Mail - WWW) 19.05.2005, 18:29:32
Tak jsem si to znova precetl, dal jsem si facku, znovu jsem si to precetl, a ted tedy napisi o voze - Asi neni dobre pokud nekdo nekomu vnucuje ze ma oslavovat, na druhou stranu si myslim kazdemu co jeho jest. No a to je tak vse. Ale ted nevim jestli to zase neni o te koze. No ale hlavne ze zustala cela a vlk se nazral ne...
No jo no... (aTeo ;) - Mail - WWW) 20.05.2005, 01:10:46
Moje otázka zní: Když si tady budeme radostně žvatlat a vyhneme se i náznaku konfliktu, budou pak levnější aspoň ty rohlíky?
A ještě něco! (aTeo ;) - Mail - WWW) 20.05.2005, 20:24:30
Přečtěte si všichni znovu poslední odstavec spotu "Jozífka Pražského". Je vyloženě konfrontační a završuje tak "důstojně" celkovou úroveň jeho "díla"...
Mistři nemistři (koldak - Mail - WWW) 23.05.2005, 06:30:14
ale když se vyhraje, pomáhá mi to k dosažení erekce, což je skoro tak podstatné, jako když se zlevní rohlíky (a erekci občas potřebuju, protože jinak bych doma dostal na budku). No a na Slávii se spoléhat nejde, to vidíte sami.
Koldíííí, (NČ - Mail - WWW) 23.05.2005, 07:09:04
naposledy se prej vyhrálo nějak před čtyřma rokama. Jestli teda podmínkou erekce je vítězství ...
Ale jako výmluva a vysvětlení pro doma - Dost dobrý!!! :-) Proti tomuhle NEMŮŽE žádná žena nic namítnout!
Koldaku (Mrska - Mail - WWW) 29.05.2005, 01:52:12
kdyz Ti pomuze vitezstvi v hokeji tak mas doma vyhrano. Lepsi nez Viagra!!! Ted zrovna prisli s tim ze po ni par chlapu osleplo!!! Takze: At zijou hokejisti!!!
|
Ale ani jednoho z nás by patrně nenapadlo spojovat fakt atentátu na Foreta s cenou základních potravin či jakýchkoli jiných statků.
Holt, každému, co jeho jest...