[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
CHTĚLA BYCH VÍC, ALE BOJÍM SE...
Rubrika: [manuál]

Milá Kudlanko, ani nevím, jestli mám nějaký problém, nicméně se tak cítím a není mi moc dobře. Tak se budu snažit Ti to co nejlépe vylíčit, ale nevím, jestli to nebude zmatené. Jsem 5 let rozvedená (38) a mám děcko (5). Od rozvodu jsem měla dvě známosti, které nevyšly. Před dvěma měsíci jsem se seznámila s o 12 let starším mužem, který je také rozvedený a žije se svými dětmi (17 a 14). S manželkou se často stýká, ale tvrdí, že jí jen pomáhá atd.

 


     Je mi s ním moc dobře a myslím, že i jemu se mnou, jen je tu menší problém – nebo jich je možná víc?? Vídáme se ne právě často asi 2x až 3x do týdne (alespoň já bych si vztah představovala intenzivnější – ale to jsem celá já – dost se vším spěchám), většinou nezůstává do rána (kvůli dětem) a také mi řekl, že jeho to trápí také, ale plnohodnotný vztah mi nabídnout nemůže. Já vím, že toho má hodně – podniká, děti, koníčky a také bydlí ne daleko, ale přece jen v jiném městě. Přitom mi denně volá a píše – v tom jsem iniciativu přenechala jemu.


     Bojím se ale, že doopravdy se mnou nikdy nebude, vlastně o budoucnosti vůbec nemluví a také se ještě ani nevyjádřil, co vůbec ke mě cítí.


     Jinak je opravdu milý a pozorný, ráda si s ním povídám. Ale jsou tu ta ALE, někdy mám takový pocit, že kradu chvilky volného času ženatému muži. Nebo to všechno řeším moc brzy?Dva měsíce jsou krátká doba, možná ani on ještě neví, co si s tím vztahem počít?? Snad jsi tomu, co jsem napsala trošku porozuměla. Já sama jsem v tom nějak zamotaná. Moc Ti děkuji za Tvůj názor. Iva

ODPOVĚĎ:

     Ivuško, mám někdy pocit, že je to snad virové :-))). Že to některé chytáte jedna od druhé... Vždyť teď je na Kudlance tolik podobných, dalo by se říci jen v drobnostech se lišících příběhů.  Já vím, je to těžké. Nemůžeš mužskému říct na druhém randeti: „Tak mi – na rovinu – řekni, jak to se mnou myslíš, jak bys si představoval svůj budoucí život. Mám v něm nějaké místo?“ Ano, ale přesto bys se měla ptát – i když ne verbálně. A on ti určitě tímtéž způsobem odpoví... Zkus se na to podívat očima nezúčastněnýma...

     Zatím jsi udělala několik podstatných chyb:  tedy chyb, pokud se jedná o tvé případné plány. Pokud bys souhlasila se současným stavem (párkrát do týdne se pomilovat a víc nic), tak bys jistě nepsala o radu... Přistoupila jsi totiž zcela na JEHO podmínky, kdežto on nemusel nijak akceptovat tvoje. (Správný vztah je ale o vzájemné toleranci, ne jen o podřízení se jednoho druhému.)


     Děvčata, musíte mít víc sebevědomí! I ve vztahu se nesmíte bát trochu riskovat! Moje maminka mi v podobných situacích říkala: „Přijde jednou, přijde vždycky“. Což znamená, že když jsi přesvědčena o svém (a nemyslím tím nějaký ten „justament“, ale správnou věc), tak na tom trvej. Neboj se. Protože pokud couvneš ve věci, o které věříš, že je správná, má pro tebe význam, a podřídíš se jen proto, aby „on se nezlobil, neurazil, nedejbože tě nenechal“, tak jsi na té nejhorší cestě. Budeš se bát čím dál tím víc, on si bude troufat čím dál tím víc. A i když z tebe bude časem hodná poslušná ovečka, nebude tě o to víc milovat... Ale to je zas o něčem jiném. 


      Také si myslím, že záleží na tom, JAK SE DÁVÁŠ. Ber to takhle: každá věc, kterou dostáváš zadarmo, nemluvě o těch, které jsou ti vnucovány, zas tak velkou cenu nemá, že? Letáky, časopisy, reklamní drobnůstky, které se válejí u poštovních schránek, ledabyle zahazujeme. Přitom – zamysleli jste se, kolik takový jeden celobarevný leták na poměrně kvalitním papíru stojí? Víte, kolik peněz dennodenně takhle vyhazujete? Ano, ale to dostáváme zadarmo, tak proč ne, že?


     Umění být oceněna není zas až tak těžké. Neříkám, že máš s ním vymetat jen drahé lokály, přát si jen drahé dárky, ale především uvědomovat si SVOU OSOBNÍ CENU. Panebože, když tě má, kdy on chce, když ho to nic nestojí, tak se snižuješ na cenu onoho krásného letáku... Ano, chápu, ty ho chceš taky, ale je to například o tom, že tys mu otevřela své srdce i postýlku, aniž by ti rovnocenně dal něco on. Vážnost, úctu. Ne jen sex... Dobře, tak ještě názorněji: kde se stýkáte? Nejspíš jen u tebe doma, co? Chodíte spolu někam na veřejnost? Do divadla? Vzal tě někdy do nějakého zajímavého podniku? Abyste si udělali krásný večer nejen pod duchnou? Jeli jste spolu někam na výlet? Víš, to jsou věci, které jsou možná mužům trochu proti srsti, ale pro tu jednu, která je právě vábí, to jsou schopni „vydržet“. A pak to dává společné příjemné vzpomínky... Uvědom si jedno: „Jak vysoko se mu postavíš, tak vysoko bude k tobě vzhlížet“, tzn.

když budeš sebevědomá a sebejistá,

nebude se k tobě chovat ponižujícím způsobem.

     Neříkám ti v žádném případě, abys mu snad dávala nějaké ultimativní otázky! Ale musíš změnit své jednání, máš všechno ve svých rukách. Vymysli nějaký program a navrhni ho. Řekni mu to s dostatečným předstihem, neříkej to ultimativně, dej mu možnost, aby se mohl připravit. ALE: z jeho reakce usuzuj! Dejme tomu, že navrhneš na příští víkend jet tam a tam. Pokud uvede konkrétní důvody, proč právě v tom termínu nemůže, OK, nevadí. Ale řekni – dobře, o týden to odložíme... A uvidíš. Pokud chce být s tebou, pokud ho opravdu vábíš, tak to vyjde :-). Neboj se... Rozhodně se už s ním nebav na téma: jak to s námi bude dál, atd. Tohle rozhodně není debata, o kterou by nějaký mužský stál :-)))


     Ale – ověřuj si, jak dalece o tebe stojí. Je rozvedený, takže manželství nerozvracíš. Třebas časem změní svůj názor. Ty však znej svou cenu, nesnižuj se jen na onen leták...


daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Iva - Mail - WWW) 13.05.2005, 12:30:53

Milá Danielko, mému příběhu jsi dala ten správný název. Je to asi opravdu tak. Možná se teď bojím o to víc, že mi předchozí vztahy ztroskotaly - nicméně toho, že skončily, nelituji. Ano, mám obavy, že když si budu ztěžovat, že takhle mi to nevyhovuje, zůstanu zase sama. Nakonec si říkám, že já toho chci asi příliš. Ale musím to ještě trošku upřesnit. Sice se stýkáme především u mě doma, ale já také málokdy někam vyrazit můžu, jelikož jsem sama s dítětem. Hlídání mám jen výjimečně. Pokud jsem hlídání měla, tak jsme šli ven - do kina nebo na procházku, ale dalo by se to spočítat na prstech jedné ruky.
Teď asi to nejdůležitější, ještě nikdy jsem se ho nezeptala, jak to se mnou myslí!!! A v tom je ta potíž, čím méně se vidíme, tím víc mě to nutí se ho zeptat a o všem si promluvit. Ale nevím, jestli je to správné, mám mu tedy dát najevo, že já jsem ta závislejší?? Děkuji moc a moc za odpověď.

Ivuš, v žádném případě!!! (daniela - Mail - WWW) 13.05.2005, 12:33:48
NEEEEEE, panebože, drž pusu!!!
ne, ani ň - nic se ho neptej - ale (já zapomněla na to tvý poupátko) - vymysli vejlet - kam pojedete spolu i s holčičkou. Nebo je to kluk? Ať máte krááááásnej den, nebo alespoň odpoledne... No, a pak, za odměnu :-)))
A pochopitelně - na tom vejletu se chovejte jak bratříček a sestřička!!! Žádný důvěrnosti!!! TOHLE mu řekni!
Prostě - on dopřeje krásnej vejlet tobě s dítětem, ty mu pak udělej krásnou chvilku. Tak bude vše ok. A: nechtěj aby on zůstal, NAOPAK, ty ho včas a brzy pošli domů. Že se ti nechce? Hele, jemu se pak zákonitě taky nebude chtít, a bude tě po čase přemlouvat, aby mohl zůstat... To je jednoduchej zákon akce a reakce.
Nebo - ještě jednoduššeji: představ si, že máš na stole svisle položené pravítko. A do rukou si vezmeš provázek, dejme tomu tak metrový :-))) Drž ho tak, aby pravítko dělilo opticky provázek na dvě části. Teď jednou rukou popojedeš doleva... zákonitě popojede i ta pravá, žejo?
A tak - když ty couvneš, on se bude víc snažit... :-))) Chápeš? Opravdu to platí všude....



Danielo (Jasmina - Mail - WWW) 13.05.2005, 12:51:05
Ty jsi proste skvela )))))

(Slowly - Mail - WWW) 13.05.2005, 12:53:46
Jsem ten typ přesně jako Iva. Nevím, proč jsme my ženy takové. Snad přísná výchova, kdy se nesmělo odmlouvat a mít svůj názor?
Kudlanko, prosím nemohla bys vydat manuál na to manželství, jak jsi jednou říkala, kdy do "toho prásknout", jak se chovat potom atd. Díky moc.

Souhlas (Kamila - Mail - WWW) 13.05.2005, 13:12:46
s Danielou...ale když ono se to občas tak dobře radí a pak se dělá něco úplně jiného...teda teď mluvím o sobě, vždycky (nebo skoro vždycky) vím, co bych říkat měla a co neměla a občas jen bezmocně přihlížím že už zas říkám ty zakázané závislácké věty :-))))....fuj, ale učím se, Danielo fakt!!! :-)

NEMLUVIT HNED :-) (daniela - Mail - WWW) 13.05.2005, 13:39:20
Děvčata, to, že "pusa mluví za vás", znám sama :-)). Poprvé jsem to zažila ještě jako holka u své starší sestřenice. Moje máma ji "zpracovávala", ona slíbila, jak se už bude chovat normálně atd., a jen co ON vešel do dveří, čárymáry fuk - do ní zase vjel "ďábel", stavidla se otevřela, má drahá sestřenka (jinak velice inteligentní ženská) se proměnila v uječenou fůrii, ani ho snad nenechala svléknout z kabátu. A už jela na plný pecky... Pane bože, dodnes nezapomenu, jak jsem z toho byla vyděšená... Vodopád výčitek, nadávek, nářků, proseb, ponižování, pokořování, prostě - všechno, co se jí máma snažila během předchozích hodin rozmluvit, jakoby odvál vítr...
Samozřejmě, že on po chvíli zase za sebou bouchnul dveřmi. Ani jsem se mu nedivila. Přitom - ona byla opravdu v právu, ale současně jsem věděla, že TOHLE mít doma opravdu žádnej chlap nevydrží...
A tak návod:
v takovéhle vypjaté situaci NEMLUVTE HNED!
Pro mě, za mně, dejte si třebas do pusy lízátko, palec, žvejkačku - prostě chvilku počkejte, hned nereagujte. JEN V DUCHU! to mu můžete vynadat těmi nejvybranějšími slovy, ale navenek ne!
Třebas se jen na něj "úšklebkově" podívejte, pokývejte hlavou, usmějte se, a odejděte do vedlejší místnosti. Věřte mi, to nevyřčené má podstatně větší sílu!
Uvědomte si také, že vyhrožovat něčím, co pak nesplníte, je řezání si větve pod vlastním zadečkem... A vyhrožování + vyčítání, to jsou lopatky hlíny na hrobeček jakéhokoliv vztahu.
OK :-)

Ivo, (Inka - Mail - WWW) 13.05.2005, 13:39:46
myslím, že je dobré naučit se zvládat své emoce, buď jsi "závislá nebo vybouchneš", takhle ale opravdu NE v tomhle případě. A také myslím, že všechno má svůj čas. Po dvou měsících přece nemůžeš chtít slib maželství, to je holej nesmysl. Pamatuji si, jak se mne můj teď již druhý manžel po 3 měsících chození z ničeho nic zeptal, jestli si ho vezmu a od stěhuji se s ním do Francie, koukala jsem na něj jak když spadl z višně!!! Řekla jsem mu, že ho mám moc ráda,ale takhle jsem nad tím zatím fakt nepřemýšlela, to až později. Některé věci potřebují čas, a Ty se nauč být nezávislá na tom druhém. Když já cítím, že na mě někdo visí, zákonitě mě to odpuzuje i přesto, že se snažím pochopit jeho důvody i přesto že je krásný...bla, bla. Proč si nežiješ svůj život s dítětem, je malé věnuj se mu, potřebuje Tě? On to také dělá. Když je někdo čerstvě rozvedený do maželství se hned nehrne, potřebuje čas. Udělej takové prostředí a náladu, aby k Tobě chodil rád, ale zároveň mu dej najevo, že i Ty máš svoje plány a svůj program. Přemýšlej proč Ti nevyšly vztahy před tím, nebylo to z podobného důvodu? Jestli chceš kvalitní vztah, tak tomu dej čas, aby se mohl rozvinout. NETLAČ!!!

Myslím, že to je trochu jinak (Iva - Mail - WWW) 13.05.2005, 13:54:06
Ince,

já vážně nechci po nikom slib manželství!!! Svůj život s dítětem, jak píšeš, žiju a snažím se co mi síly stačí, to mi věř. Ale taky potřebuji partnera, je to jiná láska, je to o něčem jiném. Já své dítě miluji!!
Na přítele tlačit rozhodně nechci, ale také nechci být "jen do postele".

Iva

(Lucie - Mail - WWW) 13.05.2005, 14:08:02
Přetvařovat se? Dobrý pro ni, ale asi ne pro něj. Chce to hrdost a sebevědomí, ale určitě ne hrát divadlo. Změnit v sobě ten pocit, mám se dobře, když se někdo najde, tak to bude fajn, ale není to hlavní v životě. Jinak se opět řídí do záhuby, co když se on přetvařujue taky a až bude mít svý jistý ...

Danielo, (Monalisa - Mail - WWW) 13.05.2005, 14:20:11


Danielo, (Monalisa - Mail - WWW) 13.05.2005, 14:23:09
tak vidím, že se to stejné řeší i jinde. :-))) Pouze obsazení jiné.

Iva (Inka - Mail - WWW) 13.05.2005, 15:23:19
on to může ale cítit jinak, tak netlač, ať to nepokazíš. Nech věcem čas, vyplatí se Ti to, uvidíš. Ty se na to moc upínáš, to pak můžeš být hodně zklamaná. Hezký víkend.

Inka (Iva - Mail - WWW) 13.05.2005, 15:53:49
Máš pravdu, že se na to moc upínám. Ale snažím se mít svůj program a nečekám jen na to, až přijede. Jen prostě nevím na čem jsem. Ale myslím, že na něj netlačím. Jenže ay si pak nemyslel, že je mi lhostejný. Jak to všechno dělat správně a s mírou.
Taky přeji všem hezký víkend a díky za všechny názory.

(koldak - Mail - WWW) 13.05.2005, 17:05:48
A co když jsou oba chytří, oba mají správné kamarády, co dobře poradí... a oba couvají až dokonale odcouvají?:-)

Kdy mluvit a kdy nemluvit (Johanka - Mail - WWW) 13.05.2005, 19:17:25
Ahoj,

ja mam ze svych dosavadnich zkusenosti zatim tento nazor: kdyz zena citi ve vztahu problem nebo nejakou otazku, mela byt to rict. Protoze kor kdyz se znaji kratce, jeden druhemu do hlavy nevidi, tak druheho treba ani nenapadne, ze ten druhy se neciti zcela idealne (a nekdy se timto zpusobem i prijde na to, ze oba chteli tu samou zmenu, jen se to bali rict). Navic kdyz nekomu neco vrta v hlave a drzi se, aby to nerek, snadno to pak vykrikne nekdy v afektu a je to horsi.

Takze rict neco, zeptat se ano, ale JEDNOU. Je rozdil mezi tim, neco partnerovi sdelit, a mezi tim, ukecavat ho a svazovat.

V tomto konkretnim pripade bych to zkusila trochu obecne. Treba bych se ho zeptala na jeho plany do budoucna, s praci, s deti, treba jestli se bude chtit nekam prestehovat, az deti dorostou, a taky bych se trochu obecne rozhovorila o sobe, ze primo "co pro tebe znamenam?" ale neco o tom, ze se treba ted nemam moc o co oprit, ze mam jen to ditko, no a ze jsem rada, ze jsem ho nasla, ze se s nim tak hezky povida, ze bych o nej nerada prisla...proste setrne mu sdelila (tak, aby se nelekl, nybrz jen zapýřil :)), co pro me znamena, no a on by pak treba taky neco k tomu tematu rekl :)

47mi lety rozvedeny chlap, proc by si mel delat vaznou znamost? . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 13.05.2005, 19:25:03
kdyz reka je plna milych, ochotnych, svobodnych ryb . . . .

Danielo, esouhlasím... (aTeo - Mail - WWW) 14.05.2005, 01:46:59
A to přímo bytostně! Ve tvém pojetí jsou v právu a ve výhodě taktizující hérečky. Připomíná mi to Grossův výrok, že není až tak důležité, jaké jsou věci ve skutečnosti, ale jak se veřejnosti jeví a jak jsou mediálně uchopeny...
Proboha, ženský, nechte nás už konečně ucházet se o tu, o niž stojíme a ne o tu, jež v atraktivním obalu nabízí nekvalitní zboží v naději, že uloví "vola", co jí to zbaští i s navijákem. Není to podceňování mužů? Ano, mnozí se chytí do pasti... a dobře jim tak. Po létech manželství se stávají smutnýmí "hrdiny" příběhů, jež sem kladou "nepochopené a trpící" udlanky... A musím opakovat: dobře jim tak!

Tak jsem si to po sobě přečetl (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.05.2005, 02:44:34
a mám neodbytný pocit, že bych měl něco objasnit...
Kdysi jsem se zúčastnil "volné soutěže" o jistou atraktivní dívku. Položila nám, svým nápadníkům, jednoduchou kontrolní otázku - jak bychom se zachovali k partnerce v určité modelové situaci...
Abych to zkrátil, jako jediný jsem v oné nadsamici rozpoznal masochistické sklony. A tak jsem účelově odpověděl: "Dal bych jí pár facek." Okamžitě jsem se stal favoritem soutěže a nakonec i vítězem. Pak jsem si prožil úděsné "peklo", když se ze mně snažila vykřesat to, co ve mně nikdy nebylo. Očekávala sadistického násilníka a já byl jenom vychcanej romantik. Inu, dobře mi tak. Víckrát jsem tyhle finty raději nezkoušel...

Milej aTeo - křičíš u špatnýho okýnka :-) (daniela - Mail - WWW) 14.05.2005, 07:54:30
Tady nejde o divadýlko... tady jde o usměrnění dívky/ženy, aby se nedávala příliš (nechci napsat nepodlézala, nevnucovala se, protože v tomhle případě to zas až takové není), aby znala svou cenu. Ona netouží po facce, ale po nějaké jistotě. Víš?

Tak to se snad musím ohradit... (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.05.2005, 08:49:18
Ivy bezradný dopis bych v pohodě ignoroval, ale tvé rady JSOU o
divadýlku, taktice. Kdyby ženský míň kličkovaly a víc říkaly věci na rovinu, nebylo by tolik nešťastných párů. A vůbec, myslím, že to zase něčím shodíš, ale smysl mého "křiku u okénka" byl jiný, než mi podsouváš.
Chlapi si xichty nelíčí, ženy ano... proč asi?!

No nelíčí, (NČ - Mail - WWW) 14.05.2005, 08:55:29
ale znám některé, co si do plavek přidávají 20 deka točenýho salámu...

Ano, NČ.. (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.05.2005, 09:03:31
těch 20 deka salámu bylo to moje Pyrrhovo vítězství v konkurenčním boji...
Když se někdo nabízí jako zboží, ať se pak nediví, že je s ním jako se zbožím zacházeno. A teď už jdu od toho - musím zedničit na baráku, páč je to MOJE povinnost. A jdu to dělat rád...

aTeo, mas mou podporu :) (Johanka - Mail - WWW) 14.05.2005, 10:35:00
Ja verim, ze Daniela ma vetsi zkusenosti (vlastni, zprostredkovene), nez my dva dohromady, takze se s ni nehadam, ale jakekoli "divadylko" (zacinajici namalovanim si nejakeho pekneho obliceje na ten xicht a koncici predstiranim a zatajovanim neceho) se mi prici, moje osobni zkusenost je, ze to nakonec bylo vzdycky na skodu :).

Jak se s oblibou rika, kdo chce kocku, nema si porizovat psa, a tim, ze sebemene neco na sobe delam jine, nez to je, ze sebe delam to jine zviratko, a tim i riskuju, ze si me nabali nekdo, kdo potrebuje to jine...

aTeo, Johanka (daniela - Mail - WWW) 14.05.2005, 10:51:07
je mi líto, ale to není přeci divadýlko, když si člověk zachová nějaký sebevědomí, sebeúctu. Nejspíš jsem to špatně napsala, ok, ale podstatou toho, co jsem chtěla napsat, je, že se člověk (i ženská) nemá dávát okamžitě se vším všudy - a když, tak nemůže chtít totéž od druhého. Každý dá jen to, co dát chce. Stejně tak když někdo dostane všechno hned, tak pak už nemá "co lovit". Mám pocit, že ženy mají mít alespoň malé zdání záhadnosti; okoukaná, veskrze známá kredenc, už nikoho nevábí (tohle není případ Ivy, schválně to zveličuju). Vztah by měl být dialog, ne monolog; stejně tak si myslím, že debaty na téma: "jak to se mnou myslíš?" jsou po dvou měsících vztahu mimo mísu. Jednoznačně je vidět, že její partner je se současným stavem spokojen, kdežto ona by chtěla víc. Johanka správně říká, že kdo chce kočku, nemá si pořizovat psa. Ale bohužel, většina lidí si pořídí zpovykaného tygra a chce z něj pak mít plyšového medvídka.
Iva má zakládní chybu - bojí se už předem, bojí se prohry. Proto ustupuje. A když jí radím, aby trochu získala sebevědomí, vy to vidíte jako divadýlko.
OK, tak co byste v dané situaci radili vy? Co má teď, hned, v těchto dnech, dělat? Jak se má chovat?
Jsem na vás zvědavá :-)))


Danielo... (Johanka - Mail - WWW) 14.05.2005, 11:34:41
...jak uz jsem tu psala, radila jsem ji zeptat se na to, co ji trapi (tedy nedusit to v sobe), ale neprimo, aby se chlap nelek. Ja bych to udelala take tak.

No a stejne jako Ty bych ji poradila zorganizovat nejakou akci, vylet, vcetne ditka. Proste treba "jdeme do zoo, pujdes s nami?", kdyz ne, nevadi, a pak podrobne vylicit, jak to tam bylo bezva :). Proste aby chlap sam si uvedomil, ze tohle chce prozivat, ale ne aby k tomu byl presvedcovan a nucen (jak Ty spravne rikas, ze se nema).

Ale ja sama bych proste nemela zaludek na to, rict partnerovi, ze ho nechci videt, kdyz ho videt chci, jen proto, aby po mne zacal vic touzit...proste tohle chovani se muze vymstit, zvlast v pripade, kdy, jak uz jsem rikala, chteji treba oba to same, ale obema "je blby to rict".

Johanko, (daniela - Mail - WWW) 14.05.2005, 11:46:28
kde vidíš, že bych napsala, aby mu řekla "že ho nechce vidět"? Jen jsem psala, aby se svou "dávavostí" (krásný slovíčko) trochu šetřila... Panebože, za 4 - 6 hodin se dá zvládnout leccos, nemusí s ní být hned hodin 24... Ach jo... Ono je to podobné, jako např. se zmrzlinou: 2 - 3 - 4 kopečky jsou báječný, ale kdyby ti jí někdo dal celej ten džber... :-)))
To, co stále píšu, do kolečka do kola, je o uvědomění si vlastní ceny...
Uff, mám pocit, že mluvím jinou řečí :-)))

aTeo, (DsL - Mail - WWW) 14.05.2005, 14:55:16
nemáš pravdu, nemáš....
Ksicht si nelíčím- stejně tolik šminek v prodeji neni.
Říkám svou představu vztahu IHNED a na férovku a stejně okamžitě koukám do dvou vytřeštěných očí:-)))
Má představa: V první řadě žádné sestěhovávání, hezky každej ve svym. Potom maximální tolerance k faktu, že přes týden mám čas pouze výjimečně.To mám jiného koníčka- pokus o výchovu puberťáka, práci a náš zverimex. Jeho pracovní nebo jiné zaneprázdnění bych v každém případě respektovala. Víkendy ano, ráda!Jo, a ženatej nepřipadá v úvahu, mám zásady!!!! No vidíš, řeknu hned pravdu a .......no, hlavně slušně.:o)))))

Moje rada je jednoduchá: (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.05.2005, 14:57:00
nafackovat si před zrcadlem... :)
Hele, většina ženských vždycky "chce víc". Neustále mnoho poptávají, málo nebo nic nabízejí. A když, tak ten zmalovanej xicht a finty z ženských časopisů. Samozřejmě, že přeháním. Nejsou takové všechny. Ale sakra, jak má průměrnej chlap rozpoznat, která by se k němu hodila, když se kdekterá snaží vypadat jako někdo jinej, chová se jako někdo jinej a pak je z ní po létech jakoby někdo jinej, ale je to nepochopená, ublížená, ukňučená ONA - už bez slupky a falešných nánosů.

aTeo, Zkusila jsem to (DsL - Mail - WWW) 14.05.2005, 15:44:42
ale nepomohlo:-)))Zas je fakt, že nejsem masochista, abych se mlátila do krve. Jenom tak decentně:-)))
Na ženský časopisy nemám čas a nervy, moc toho nenabízim, ale taky toho zas moc nechci. Hlavně svůj klídek- jo, je to sobecký, ale sobců je 60% populace a já to přiznám. Už bych si na společnou domácnost nezvykla, žila jsem v ní před 16ti lety a jenom 15 měsíců . Starýho psa....ale ta pravda se mužskejm nelíbí:o)))

(F. - Mail - WWW) 15.05.2005, 20:53:58
aTeo, takový moudrý a zkušený...a neví, že...existuje taková a podle mě dost početná skupina žen, které ne že by nechtěly říkat na rovinu co a jak je, ale nemohou, protože to zkrtka nevědí...
"chci svůj život, kariéru, chlapa na víkendy" nebo "chci se vdát, mít rodinu a chlapa,co se o mě postará" Jenže ony kariéru a chlapa do postele a pak zjistí, že by ho vlastně chtěly tak nějak na pořád a za otce svých dětí, který s ním sice jako původně neplánovaly, ale zase proč ne...a tak pořád dokola...co si budem povídat,žejo? :o)

(F. - Mail - WWW) 15.05.2005, 20:55:18
"zkrátka" pochopitelně...zkrtka to je zas o něčem jiném :o)

( - Mail - WWW) 16.05.2005, 10:41:20
po dvou měsících už takhle tlačit na pilu? to chlapi nemaj rádi, zvlášť když by měli úplně rozbourat svůj dosavadní život
kam spěcháte, mladá dámo?

nejsme se stejným mužem? (Renda - Mail - WWW) 16.05.2005, 12:29:39
Milá Ivo a Danielo,

je to až k nevíře, jak podobné situace život a lidé vytvářejí. Když jsem četla ten příběh, tak jsem měla pocit, že jsem to snad psala já o sobě. Daniela má určitě pravdu, když říká, že Iva má strach. Ano, já prožívám to samé a mám také strach být tady jen pro něj a být ta hloupá, která na takové podmínky přistoupí. Pravděpodobně díky mým předchozím zkušenostem, snažím se, ale nevěřím, že by to se mnou mohl myslet taky jinak - líp pro mě a moje dítě.

Renda

neznámé/mu (Iva - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:29:32
Jak už jsem, myslím, psala, na nikoho jsem zatím netlačila a tlačit nechci. Ale není to příjemná věc, když většinou do poslední chvíle nevím, kdy se např. uvidíme. Žádné hovory na téma BUDOUCNOST a JAK TO S NÁMI BUDE také ještě neproběhly. Jen jsem chtěla slyšet, v tomto případě číst, názor na věc. Asi mi na něm dost záleží, tak to nechci zkazit, ale pokud to on nemyslí "slušně", tak bych nerada ztrácela čas.Iva

Budoucnost (NČ - Mail - WWW) 16.05.2005, 14:50:10
Taky jsem si párkrát dovolil začít mluvit o budoucnosti. Jsem docela rád, když aspoň přibližně vím, na čem jsem. A současně nikdy žádnou dámu nenutím, aby se mnou ztrácela čas, pokud se naše představy budou lišit.
Mám jednoznačně zjištěno, že dámy se o budoucím životě bavit nechtějí. Nechtějí si tzv. "zadat", potřebují mít vždy otevřená zadní vrátka, s plným vědomím svého charakterního chování dle vzoru "vždyť jsem ti nikdy nic neslíbila".

Ivo, ( - Mail - WWW) 16.05.2005, 15:26:54
pokud s vámi tráví čas na poslední chvíli, tak vás má akorát jako výplň volného času, který plánoval původně na něco (někoho) jiného
kdyby vás miloval, uháněl by vás o každou vaši volnou chvilku
vsadím se, že kdykoliv zavolá, úplně roztajete a všechno mu odkývete :-))

(Iva - Mail - WWW) 16.05.2005, 15:28:08
To je zvláštní, to jsem si doposud myslela já o mužích. Asi máme podobné zkušenosti, jen každý s tím opačným pohlavím. Otázka je - kdy je ten pravý čas o budoucnosti začít mluvit??? Chápu, že po dvou měsících určitě ne, ale po kolika měsících či letech? S tím "ztrácet čas" jsem to nemyslela nijak zle, ale znám se. Pokud budu s ním, ani mě nenapadne hledat někoho jiného.

Ivo, (Ája - Mail - WWW) 16.05.2005, 16:11:33
myslím, žes nevědomky napsala přesně to, před čím Daniela varuje (a mám za to, že oprávněně - sama tyhle "rituální tanečky" také nezvládám, ale teoreticky je mám zvládnuté :-)) To je přesně ono - jak to, že do poslední chvíle nevíš? MUSÍŠ si prostě NASCHVÁL udělat program a on se do něj buď vejde nebo nevejde - když mu nestojí za to snažit se o domluvu nějak dřív... A buď mu to za to bude stát - si ten čas zorganizovat tak, aby tě viděl, nebo holt ne... a to je také postoj, víš? Když budeš vždy, kdy on si vzpomene, k dispozici, tak se postavíš do role oné kredence v předsíni, jak říka s oblibou Daniela :-)). Zrovna tak - neodpovídat HNED na smsku třeba - nech ho chvíli se těšit... Prostě opravdu nemusíš mít hned čas - co na tom, že ve skutečnosti každých 10 minut kontroluješ display, jestli jsi nepřeslechla pípnutí :-) To on nemusí (a nesmí) vědět... A s tím, že nevíš, co bude? Jeden příklad z mého bezprostředního okolí - žena s dítětem.. náhodně (na internetu) se seznámila s přítelem, nejdříve tvrdil, že budou jen kamarádi, že by v žádném případě nechtěl ženu s dítětem atd atd... Postupně svůj postoj změnil (jaksi potichu a neznatelně) a dnes vypadá všechno velmi nadějně... Nesmíš dát na to, co vidíš a říká teď.. Držím moc palce, ať to vyjde ;-)


Pro Áju (daniela - Mail - WWW) 16.05.2005, 16:57:40
Moje milá, ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost...
Teď se cejtím jako máma holky, se kterou večer "předtím" dřela úkoly, do zblbnutí ji zkoušela.. A najednou sedí, a dívá se dojatě do žákovský na překrásnou jedničku :-)))
Fakt, mám moc velkou radost. Jo, líp bych to nenapsala!!!

Ajo, muzes napsat, proc by si 50ti lety . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 16.05.2005, 17:08:43
rozvedeny chlap ktery ma odrostle deti komplikoval zivot s 35ti letou rozvedenou zenskou se 4 letym deckem?

Barone Prasile, to je typicky nadrazeny muzsky pohled! (nina - Mail - WWW) 16.05.2005, 17:21:20
To znamena, ze ona je - z jeho pohledu - jen hodna rozhodnozka?
Na nic vic mu neni?

Nino, moje maminka rikavala o takovych . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 16.05.2005, 17:32:21
Kdyby cubka nedrzela, pes by nebral . . . .


(Ája - Mail - WWW) 17.05.2005, 08:43:35
Danielo: Moc děkuju za pochvalu :-) Kéž by praxe byla také taková, jako teoretický základ :-))

Barone Prášile: Proč? Nevím, jak se říká, lidé jsou různé... Třeba může čtyřleté děcko a mladá žena dotyčného "omladit", dát mu pocit druhé mízy.. Co já vím? Jsou padesátníci, kterým by člověk tipoval 70 a jsou padesátníci, co si pořizují i svá vlastní miminka... Třeba se mu ještě nechce přejít do "nekomplikovaného pomalého stárnutí" bez problémů, ale také bez pocitu, že ho někdo potřebuje. Opravdu nevím, možná je tohle ženský pohled, ale jak říkám - lidé jsou různé :-))

On se zřejmě cítí (Jelenka - Mail - WWW) 17.05.2005, 13:44:39
dostatečně mladý - a nepotřebuje se omlazovat. A pocit, že ho někdo potřebuje má také - stará se o své dvě děti, které žádnou macechu domů nechtějí (nemají radost, že má známost).

znam to z prace (Mrska - Mail - WWW) 17.05.2005, 15:04:26
padesatnici kteri jsou rozvedeni s detma v pubertalnim veku si uz svoje vychovavani uzili a znovu po tom netouzi. Takze mlada holka do postele? To jo. Ale vzit si ji a tim padem ziskat dalsi dite na starost? Neeeee!!!!

Baron Prášil (Renda - Mail - WWW) 18.05.2005, 09:53:18
Znám takový případ ze svého blízkého okolí, 45 letý pán se rozvedl, kvůli mladé krásné přítelkyni, která měla malé dítě - nedopadlo to dobře. Nechtěl už starosti, povinnosti, odpovědnost - chtěl jen milovat. To se ještě jednou opakovalo - také to nějak nedopadlo. Dnes je tomu pánovi 65 let a je sám. Má děti, které mají svůj život, vídají se s ním, jak jim to jejich rodiny a zaměstnání dovolí. A on si přece chtěl jen užívat. Proč by se měl ve svých 45 letech ještě vázat???.......

Mila Rendo . . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 18.05.2005, 13:55:22
To je statistika, kupecke pocty . . . .
V CR do 12 let skonci rozvodem 60+% novomanzelu. [V Belgii 70+%].
Procenta uspechu druheho a tretiho manzelstvi?
Neco jako vyhrat 1 milion v kasinu na prvni pokus.
Pochopitelne, jsou tu a tam vyjimky, nekdo nekdy vyhraje, coz ale jenom potvrzuji, ze to jsou vyjimky a ne pravidlo.
Lidi by ale nebyli lidi, kdyby kazdy odolal pokuseni . . . . doufat, vsazet a verit, ze on je ten stastlivec na ktereho statistiky neplati a smula nelepi.

PS
A protoho tveho 45 leteho rozvedeneho souseda? Ja bych mu poradil:
Hele, co ty hledas, na to jsou nevestince. Nebulikuj, neslibuj a nemotej mladym zenskym hlavu, protoze jsi drzgresle a nechces za TO platit prostitutku.

(Renda - Mail - WWW) 18.05.2005, 15:04:38
Dobrá rada nad zlato!!
Tomu pánovi je teď 65 let. Nyní v jeho situaci mu žádný nevěstinec nepomůže. On je prostě osamělý. Děti mají své rodiny a on defakto nemá nikoho. Protože se nechtěl vázat!!!
OPRAVDU JSI TO NEPOCHOPIL.

REndo, jeste jednou . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 18.05.2005, 15:34:57
Kdyby ten tvuj soused chtel byt "vazan," tak by zustal zenaty s originalni manzelkou, byl tam kazdy den pro jeho deti a poctive se staral o svoji originalni rodinu . . . .

To ze skoncil sam v 65 a jeho deti ho navstivi pouze kdyz maji cas?
H m m m m m . . . . tak to je osud vetsiny rodicu kteri dobre vychovali potomstvo, ze jejich deti si chteji zit svuj zivot.
A ze ten tvuj soused zustal v 65 bez "manzelky?"
Najdou se zenati, ze mu to zavidi.



(Renda - Mail - WWW) 18.05.2005, 15:54:45
Když pomineme tento konkrétní příklad a vrátíme se k pisatelce a jejímu příteli: píšeš "proč by si měl 50 letý chlap komplikovat život s mladší ženskou a jejím dítětem", třeba proto, aby taky jednou, až se jeho děti osamostatní, nezůstal úplně sám!

Rendo, ne kazdy chlap a kazda zenska . . . . (Baron Prasil . . . - Mail - WWW) 18.05.2005, 16:09:55
potrebuje byt zenaty/vdana, aby jednou v 65, jednou nohou v hrobe, nezustali sami a litovali.
Precti si dnesni poradnu.
Kdyby se ti dva pred lety rozesli a kazdy sel svou cestou, mozna ta pani by zila spokojenejsi zivot a jeji manzel nechlastal a jejich deti nevyrustaly v disfunkcni rodine . . . .
Jenomze zivot neni matematycky priklad, cerno-bila chyndra, kde kazda otazka ma krasnou odpoved a reseni, kde kady vyhraje.

Ale, Rendo, vždyť (Jelenka - Mail - WWW) 18.05.2005, 16:15:55
to nové přijaté dítě by se také jednou osamostatnilo - a byl by sám.
Teď se poctivě stará o SVÉ dvě děti - to je má jako nechat být a dělat náhradního tatínka novému cizímu dítěti? Jak by se pak vyrovnal se svým svědomím?

nevim jak je to u vas (Mrska - Mail - WWW) 18.05.2005, 17:43:58
ale tady v Americe starsi panove resi svoje osameni "kupem" mlade holky z Ruska, Ciny..nabo kyho vyra odkud. O deti pochopitelne nestoji, chteji zavislou dusicku ktera se bude starat, varit, uklizet...representovat a taky jednou za cas do postylky.

Mrško, to ale není (Jelenka - Mail - WWW) 18.05.2005, 19:11:33
tento případ. On nechce, aby se někdo jiný staral, vařil a uklízel. On se o to ve své rodině se svými dětmi stará sám. Dokonce pomáhá i své bývalé ženě.
A to, že nemůže dát víc, než popovídání a sex - to řekl čestně narovinu. Druhá strana to buď přijme, nebo od toho může odejít. Představa, že někoho jakoukoli strategií předěláš "vede do pekla".

Jelenko mas pravdu (Mrska - Mail - WWW) 18.05.2005, 21:52:05


Jelence (Renda - Mail - WWW) 19.05.2005, 08:30:36
Jelenka má asi víc informací o tomto případu nebo sama prožívá něco podobného v pozici dítěte, které se nechce dělit o svého tatínka. Je to úplně normální reakce, obává se konkurence - žárlí. Jednou možná dojde k tomu, že byla sobecká a nedopřála tátovi žít normální život. Možná se také sama jednou ocitne v roli té maminky s dítětem, která by si moc přála mít normální rodinu......
Je samozřejmě správné starat se dobře o své děti, ale není správné se obětovat.

Danielka (Iva - Mail - WWW) 19.05.2005, 08:42:02
Milá Danielko,

koukám, že se to nějak vymklo. Momentálně se řeší něco jiného, než to, o čem byla na začátku řeč. Ano, všechno souvisí se vším, ale šlo především o to, čeho se vyvarovat, aby se z této krátké známosti vyvinul vztah, ve kterém by byli oba spokojení. Nicméně by mě zajímal tvůj názor na příspěvky Barona P. a především Jelenky.
Díky Iva

Ivo (Kamila - Mail - WWW) 19.05.2005, 10:08:31
já bych nestavěla na názoru Jelenky a BP jakkoli na ně mají právo a jistě to tak občas bývá. Ale život je rozmanitý a já si nemyslím, že by byl zakopaný pes v tvém dítěti. Být tebou, stavím raději na Áje :-))))....

Kamila (Iva - Mail - WWW) 19.05.2005, 10:59:58
Určitě, Ája píše svůj názor a rady objektivně a nezaujatě. Kdežto B.P. nebo Jelenka rozhodně objektivní nejsou. Možná mají nějaký svůj problém, který má něco společného s tímto tématem a takto se snaží s ním vypořádat. Potřebují si sami před sebou obhájit SVOU PRAVDU.

Mila Ivo . . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 19.05.2005, 14:04:12
precetl jsem si moje a tvoje komentare . . .
Nase nazory na situaci jsou stejne.
Ty pises ze sklenice je pul plna a ja pul prazdna.
Kdyz jsem pricvalal tady do fora, tak uz ctenari nadelili te 35 lete rozvedene ktere padl do oka 50ti lety rozvedeny uz 40+ rad jak na to.
Pokud tomu rozumim, tak ja mam stejne pravo tady psat moje pritrouble komentare-nazory, jako kazdy jiny.

Reci se vedou a chleba se ji.
Nekteri najdou moje komentare proti srsti a nekteri ne. Pro ty, kterym jdou proti srsti? doporucuji je preskocit.

Ivo, nedelej chybu hrat si na psychologa analyzovat muj privatni zivot. Cti v kartach a logr, tam najdes odpovedi.
Ja ctu zivot okolo sebe a okoli.


Rendo, ta jedním dechem říkáš, (Jelenka - Mail - WWW) 20.05.2005, 07:21:23
že když by se staral jen o své děti (a určitě se nenudí - má práce dost) tak se OBĚTUJE, ale kdyby se k tomu všemu ještě začal starat o dítě Ivy, tak by se neobětoval, ale MLÁDL BY. Moc tomu nerozumím.
Jinak k tvému předpokladu, že něco podobného prožívám - tak neprožívám, ani jsem naštěstí nikdy neprožívala, ale dovedu se vžít do puberťáků, jejichž rodiče se rozvedly. Zatím naštěstí spolu rodiče vycházejí - zřejmě mohou vídat bez problémů i svoji matku. A najednou by se otec "zblbnul" a přivedl by jim do jejich domova mladici s dítětem. Jak by je pak navštěvovala jejich matka? Jak by se o ně staral otec?
Jestliže si opravdu nechám poradit "srdíčkem" - jak tady někdo psal, tak si právě tohle uvědomím a nepodléhám jen své TOUZE (kterou mylně označuji za "srdíčko").
Kdyby se jí totiž podařilo ho k sobě připoutat, tak by si brala toho muže i s jeho dětmi, ALE I S JEHO MANŽELKOU - protože tam jsou zřejmě lidské vazby i po rozvodu (odloučili se jen od stolu a lože - ostatní zůstalo - a to není málo).

Vloudila se chybička -"Ty" ne "ta". (Jelenka - Mail - WWW) 20.05.2005, 07:25:01


(Renda - Mail - WWW) 20.05.2005, 12:00:03
Jelenko, nezlob se, ale nic takového jsem tam nepsala, vykládáš si to po svém. Vžíváš se do těch, jak ty říkáš puberťáků a nechceš to vidět očima těch dospělých. Každé dítě je šťastné, když jsou rodiče spolu a když se mají rádi. Ale ten pán je rozvedený!!! Tím pádem svobodný!!! Se svou BÝVALOU MANŽELKOU asi udržuje přátelský vztah, ale má přece právo, znovu navázat vztah jiný. Nevidím v tom problém, proč by se ty děti potom nemohly vídat se svojí maminkou? A pokud je to dobrý otec a vypadá to, že je, proč by se pak dál nemohl starat o své dvě děti?
Jenže tady opravdu teď řešíme spolu problém, který nikdo asi řešit původně nechtěl.

Rendo (Kamila - Mail - WWW) 20.05.2005, 12:32:55
nemyslím že by tvůj názor byl od věci. Naopak s tím úzce souvisí, protože v podstatě Jelenka řekla, že ten vztah nemá perspektivu kvůli exmanželce. A to přece není pravda! Pravdu máš ty - proto se snad rozváděli - od stolu a od lože - a i když zbývá hodně, jak píše Jelenka, tak nevidím nejmenší důvod, proč by Iva měla mít jakkoli pocit, že vlastně ten pán je zadaný - tak to není!

Kamile (Iva - Mail - WWW) 20.05.2005, 13:19:15
Díky, to jsem si oddechla!

to vsechno ale nemeni nic na situaci (Mrska - Mail - WWW) 20.05.2005, 14:48:15
ze on se zenit nebude. Deti ma a uz jsou skoro vychovane a za par roku z hnizda. Proc by si proboha vazal na krk dalsi ditko? Panove stredniho veku chteji mit klid!!!

(Renda - Mail - WWW) 20.05.2005, 15:01:33
Marně tady hledám něco o tom, že by se chtěl někdo vdávat nebo ženit. A ne všichni pánové středního věku, podle mé zkušenosti, chtějí v klidu stárnout a umřít.

pokud to nebude vazny vztah, tak proc s nim ztracet cas??? (Mrska - Mail - WWW) 20.05.2005, 16:12:34
A VSICHNI panove stredniho veku chteji mit klid od malych deti (pokud to nejsou vnoucatka - to je vyjimka!!!) Jo, chteji si uzit s maldou holkou v pelisku (sem tam) ale zadne velke starosti.

pokud to nebude vazny vztah, tak proc s nim ztracet cas??? (Mrska - Mail - WWW) 20.05.2005, 16:13:06
A VSICHNI panove stredniho veku chteji mit klid od malych deti (pokud to nejsou vnoucatka - to je vyjimka!!!) Jo, chteji si uzit s mladou holkou v pelisku (sem tam) ale zadne velke starosti.

Mrsko (Kamila - Mail - WWW) 21.05.2005, 08:01:25
ja si myslim ze nemusis mit nutne pravdu. Ne VSICHNI panove stredniho veku chteji mit klid od malych deti a jak pise Renda - o vdavkach nepadlo ani slovo - jde o to, zda to s ni "mysli vazne" coz neni ani zdaleka to same! Ale Ivo, obavam se, ze to stejne ukaze az cas. Jak pise Daniela, bud trochu vzacnejsi a behem par tydnu nejvyse mesicu sama poznas, jak to s tebou mysli. Vis slova jsou jen slova - a i kdyby ti nakrasne rekl, myslim to s tebou vazne, nemusi to znamenat VUBEC NIC. Skutky, to je to, co se pocita....tak mej oci otevrene a uvidis sama. Drzim pesti!

"Vdavky" nebo "myslet to vážně" (Jelenka - Mail - WWW) 21.05.2005, 10:00:18
- zdá se mi to téměř stejné (jen "papír" chybí).
A on jasně řekl, že PLNOHODNOTNÝ VZTAH NABÍDNOUT NEMůŽE. Má sice samozřejmě PRÁVO, když je rozvedený, navázat nový vztah (jak píše Renda), ale ON NECHCE.
Za pár let mu vyrostou děti a může mít vnoučata, s kterými OMLÁDNE.
Takže je zbytečné se o něj bát, že bude "v klidu stárnout až umře" - bude mít okolo sebe stále SVOJI rodinu.
Kdyby ke své rodině přivzal pod křídla další rodinu, tak by spíš "stárnul ve stresu - až by umřel" - a ostatní by se pravděpodobně také trápili - včetně Ivy.
V takových případech bývá neustálý boj o první místo - malokdy jsou zúčastnění soucitní a přející k té druhé straně.
Začátkem "společného" života nebo "svatbou" končí jen pohádky.

(Iva - Mail - WWW) 23.05.2005, 10:00:13
Ano, řekl, že nemůže, ale ne, že nechce!
Kromě jiného, pro všechny, kdo mi drží palce - myslím, že se to vyvíjí celkem dobře. Jsme si bližší a je nám spolu lépe a lépe. Rozumí si i s mojí malou (děcko), když je s námi, hraje si s ní a věnuje se jí, zatím je to na dobré cestě. Někdy dám zase vědět. Díky všem. I těm zatvrzelým pesimistům!

Držím Ti také palce, Ivo, (Jelenka - Mail - WWW) 23.05.2005, 14:22:58
může to samozřejmě vyjít.

je to 50/50 (Mrska - Mail - WWW) 23.05.2005, 23:44:21
tak dej vedet, Ivo.

(sara - Mail - WWW) 18.06.2005, 19:05:40
mUzu mit jen dotaz ? Proc ona musi vedet jak to s ni mysli? Nezlobte se , ale on uz ma jednu rodinu, kterou jakztakz opustil, ona ma dite tak proc museji byt hned navazno? Proc si spolu neuzivat a klidne v tom uzivani nepokracovat az do duchodu. Tohle je problem vetsiny zen, Chteji nejake vyjadreni ke vztahu, a ja nechapu proc a chlapy tim akorat desite. Já mám synka s muzem, se kterym nejsem vdana nejak neresime porad co bude proste mame decko , mame povinnosti , skvele se bavime a myslim , ze kecama o zavazku a vaznosti bychom to akorat pohnojili. Jednou se me zeptal zda si ho nekdy vemu, rekla jsm no mozna abys dedil a tim to haslo:)Oba vime , ze nejake povinnosti ke vztahu patri, ale nehalime je do kecu myslis to vazne , to by me teda akra ponizovalo , a uprimne pokud bych si udelala dite s nekym o kom nejsem presvedcena , ze nas chce tak jsem ja blba a nejak prislib zda to mysli vazne me nezachrani:)

To Sara (Wendy - Mail - WWW) 21.07.2005, 08:10:56
Promiň, ale to se ti to mluví, když máš vyřešíno a spolehlivého partnera po boku. Ženy chtějí nějakým způsobem zahnízdit, na tom nic nezměníme. A věšinou to funguje tak, že pokud se muž ožení, hůře se mu odchází, než když si jen sbalí kufr a odejde středem. Absolvovat peripetie s rozvodovým soudem a nářky manželky, to jsou starosti "navíc" kterých se většina chlapů rádo zřekne. Že, pánové ? A protože to ženy vědí, konají v tomto smyslu. To je vše. P.: za svobodu se platí - kdo chce zůstat sám, zůstane nakonec osamělý. Někomu to nevadí. Ale balit rozvedené nebo jinak osamělé ženské jen pro sex mnoha z nich ublíží. NA to si pánové našetřete a navštěvujte nevěstinec. Ale to je dražší, že ? TAkže to je něco za něco, u žen i u mužů.

(renda - Mail - WWW) 21.07.2005, 08:24:21
naprostý souhlas s Wendy. a pro Sáru bych měla otázečku. ten pán, se kterým máš děcko, s tebou žije a sdílí s tebou veškeré radosti i starosti života partnerského nebo k tobě jen občas dochází, když je mu popř. "smutno"? pokud je s tebou a snaží se být ti oporou, tak bych byla taky v pohodě jako ty. a taky bych pravděpodobně nepotřebovala nic řešit. a nechápala bych proč to chce řešit Iva a "každá ženská", která to tak nemá.

Souhlas s Danielou (Marcel - Mail - WWW) 22.06.2006, 18:09:16
Lehce se vyjádřím jako chlap,kterému jde o vztah.(nemyslím jen o sex)Souhlasím s Danielou,že chlap je od přírody lovec a ne sběrač odložených žen,z toho vztah nebude na dlouho.Čím složitější bude začátek,tím delší bude i vztah,právě v tom začátku se stanovují pravidla a pokud se chlap nebude podílet na budování vztahu,zevšední mu.I Chlap chce získat to,co cítí,že mu nepatří.Když to získá,je z toho majetnický pocit a vše omrzí (tím dřív pokud nastane nerovnoprávnost-on majitel bezproblémové ženy).Nedopusťte to, budete přitažlivější,jistota zabíjí vztah.On si to uvědomí,když o to začne přicházet a to bývá většinou pozdě.Souhlasím s Wendy,že odchod z manželství je složitější než z partnerského vztahu,bohužel musím asi dodat,že většinou žena tento rozchod nese s následky,ať už dítě nebo cit.Tak jako ženy i my jsme každý jiný a nelze naordinovat jeden lék pro všechny,pravdou je,že víc žádostí o rozvod podávají ženy......

Reakce (Hans - Mail - WWW) 19.08.2006, 14:54:15
Wendy: Nevěstinec NENÍ dražší. Vztah stojí mnohem víc času i zdrojů než návštěva bordelu. Kdyby šlo jen o sex, tak by muže ani nenapadlo vyhledávat společnost žen mimo nevěstinec.

Daniela: Něco za něco? Restaurace, divadla a výlety výměnou za pomilování? Takže ani neuvažuješ možnost, že to milování se může líbit nejen jemu, ale i jí? Proč si vlastně myslíš, že ona dává jemu víc než on jí? Jezdí ona za ním? Lidem buď spolu dobře je nebo není. Kšefty city nenahradí.
Co se mi na tvé úvaze hlavně nelíbí, je tohle: Degraduješ ženu na kurvu kupčící svým tělem i duší za nějaké výhody.

Hansi - vytrváváš slova z kontextu... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 19.08.2006, 15:37:11
Nebo se je tak stavíš, že to nechápeš?
Když on k ní přijde domů - a jen sex a nic víc, tak ji on degraduje.
A znám mnoho žen, které si pro "tajný sex" (dokonce jen někde v závětří) samy přijedou. Ano, líbí se jim to, ale především ho milují, zbožňují. Ovšem v tom případě ona není to, jak ji jmenuješ, ale totálně bez sebeúcty, bezohledná sama k sobě.

(Hans - Mail - WWW) 19.08.2006, 16:58:40
Čím ji degraduje?
Kdybys Ivě poradila jet za ním a vytáhnout ho do restaurace / divadla a zkusit, jestli se jim to taky oběma bude líbit, tak tě podpořím. Tak jaks to popsala, je to kupčení.
Pro muže dost podstatný rozdíl.

Procházky s přítelkyní pravidelně končily jejím "Kašli na to, nezdržuj, pojďme ke mně". Mrzelo mě, že nemá stejné záliby, ale rozhodně jsem se necítil degradovaně. Tak bych se cítil, kdybych si na ní něco vynucoval.

Hansi, bazíruješ na slůvkách... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 19.08.2006, 21:24:05
ale přesto si myslím, že v podstatě máme stejný názor. Jestli chceš, napiš mi víc, ale mejlem... d.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: