[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SMETANU MÁ TA DRUHÁ...
Rubrika: [poradna]

Jsme spolu 15 let a máme dvě děti. Můj manžel má kamarádku. Chodí s ní bruslit, plavat a jezdí v zimě na hory. Chodí spolu na pivo, na kafe, posílají s SMS, telefonují si a co já vím ještě. Když jsem řekla manželovi, že mi to vadí, řekl, že na tom, že má kamarádku není nic špatného. Řekl, že se se mnou raději rozvede, než aby se s ní přestal scházet. Samozřejmě žárlím a cítím se odstrčená, protože mě z těchto aktivit vynechávají.

    On ze mě vždycky udělá tu špatnou, jako že nejsem ochotna respektovat jeho přátele a že jsem nesnesitelně žárlivá. Ale mě to jen mrzí, že je raději s ní, než se mnou.

     Na druhé straně vím, že když se nad to povznesu a budu to tolerovat, tak naše manželství může docela dobře fungovat. Ale PROČ mám ze sebe dělat blbku? Nebo je to opravdu normální taková manželova kamarádka? Je to nevěra? Dělám z toho zbytečnou vědu?

     Mám si najít taky kamaráda?

     Jsem z toho naprosto zmatená. Chci si zachovat důstojnost, ale cítím se ponížená tím, že jsem jakoby na druhé koleji, přestože mi manžel tvrdí, že jsem pro něj jediná a žádnou jinou by nechtěl. Poraďte, jak se k tomu postavit? Jak to řešit? Jak zachovat manželství a zároveň svoji důstojnost? Děkuji za rady, Birgita

ODPOVĚĎ:

     Milá Brigito, ty si pleteš pojmy... Něco jiného je manželství a něco jiného je to, co je u vás doma za ně vydáváno. Sama píšeš – když to budu tolerovat, bude manželství fungovat. Ale vždyť by jen fungovalo vaše spolubydlení! A jsme u jádra problému – ty jsi si zvykla tolerovat strašně moc, podala jsi prst, pak jsi povolila celou ruku a v současné době to máš tak, že ty máš práci a ta druhá zábavu.

     Je zcela normální, že se ti to takhle nelíbí... Ale není normální, abys v tom zvládla setrvávat. Ne, nechci ti říkat, jdi od toho. Ale musíš opravdu něco zkusit udělat.

Hele, ty se s ní znáš? Zkusila jsi s ní navázat kontakt? Poznaný nepřítel, poloviční nepřítel :-). Nedělej scény, ale snaž se ji nejprve blíž poznat. Ona nikoho nemá? (Vždyť v podstatě parazituje na vašem manželství...)

Další – jaké „zábavní aktivity“ máte s manželem společné? Mimo dětí a bydlení? Děsný, co? Tady nejspíš vidím chybičku, tady jsi si ho nechala asi proklouznout...

     Jak říkám – v žádném případě teď nic nevyčítej, tím bys ho jen k ní vyháněla. Vždyť on chodí tam, kde je mu líp... Zkus naopak se s ním normálně bavit, nadhazovat témata „o něčem jiném“. Nejprve jen taková, o kterých víš, že by ho to mohlo zajímat... Využij příjemné pohodové chvilky, zkoušej ho zatáhnout do povídání, nech ho rozmluvit, ptej se ho... Aby si prostě dobře popovídal ON...

Ještě jedno – od kdy, jak dlouho se oni dva scházejí, stýkají?

Jinak – je mi líto, že máš doma tak nepříjemnou situaci – ale hodně viny je i na tobě, že jsi to nechala tak „zastarat“. Nejspíš ses bála, že by tě opravdu opustil. Ovšem uvědom si – strach je poloviční ztráta!

Věřím, že ještě nic není ztraceno. Zkus odpovědět, dát další informace, ano? daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Helena - Mail - WWW) 09.05.2005, 10:29:05
To je opravdu těžká věc. Jak můžeš (aniž bys "špehovala" a to nikdy nedělá dobrotu) opravdu vědět, jestli to je jen kamarádka, nebo něco víc? Já bych to asi řešila tak, jak jsi sama navrhla, našla bych si kamaráda. Opravdu jen kamaráda. Udělala bych to jako by nic, ne "na truc". Je možné, že tvůj partner se opravdu s tou ženou jen kamarádí a nedochází mu, že je celkem přirozené, že v takovém případě žárlíš. Možná to pochopí, když bude najednou ve stejné situaci.
A ještě jedna věc. Opravdu tě z těch aktivit chce vynechávat? Nezkusila jsi někdy navrhnout, že bys šla s nimi? A pokud ano a odmítnul, zeptala ses (ne hádavě, ale klidně) proč? Z odpovědi by se možná dalo slušně odhadnout, jaký je opravdu mezi nimi vztah.

Brigito, (master - Mail - WWW) 09.05.2005, 10:41:53
já jsem úplně šokován tou Tvojí "supertolerancí" i tzv. "moderním" myšlením některých jedinců. Není to vtip týdne? Spíše si však myslím (nechci Tě urazit), že ta Tvá bezmezná oddanost hraničí s Tvojí hloupostí i dobráctvím zároveň, než s tolerancí. (Já už bych měl kufr za dveřmi :-)) )
"On se s Tebou raději rozvede...než..? " to už je vrchol sprostoty.
Děvče, prober se, to není žádná kamarádka, on Tě jen využívá pro domácí práce. On Tě potřebuje jako služku. Je to bezcharakterní chlap.


Jasně že je to (ježibabka - Mail - WWW) 09.05.2005, 11:00:42
nevěra, propánakrále! Radím odevzdat pána kamarádce k veškerému zabezpečení - hned bude po přátelství.

Kdyby to byl chlap... (Johanka - Mail - WWW) 09.05.2005, 12:29:42
...tak to asi nikdo za neveru neprohlasi, ale problem je podle me uplne stejny, jinymi slovy vubec asi nejde o to, jestli s ni spi.

Tohle byva dost problem ve vztazich, ktere zacnou "pozdeji", kdy clovek prave uz takoveho nejakeho kamarada (lhostejno, zda stejneho, nebo jineho pohlavi) ma a nehodla se ho vzdat. Zajimalo by me, jak to vzniklo tady - ma kamaradku leta, nebo cerstvou? A schazi se s ni taky leta, nebo posledni dobou? (muze ji znat dlouho, ale intenzivne se schazet az ted). Jak je na tom ona s partnerstvim? To ji to "neni blby"? Jake vztahy mate vy dve, znate se, snasite se? Jestli se neznate, mohl ji navykladat treba buhvico o rozpadajicim se manzelstvi, takze na jeji strane nemusi byt vubec zadna vina (ale muze).

Nejde mi do hlavy, ze manzel nesouhlasi, aby ses k nim pridala - jeste bych pochopila, kdyz zenska sedi doma na zadku u televize, ze si chlap chce jit zasportovat a nechce byt sam, ale je-li zena taky aktivni? Jak to bylo driv, jak jste travili cas?

Rozhodne bych se nesnazila mu ji znechutit, spis vymyslet nejakou napln volneho casu pro vas dva, aby mu setkani s kamaradkou nechybela, aby se dostatecne zabavil s Tebou. Hlavne nevycitat, byt mila, aby si sam uvedomil, ze doma to ma lepsi.

Birgito (Blanka - Mail - WWW) 09.05.2005, 13:03:08
můj muž měl taky spoustu kamarádek se kterými se stýkal.Chodil s nimi na tenis, další kamarádky poznal i dál u sportu a tak to bylo pořád. Telefonoval si s několika kamarádkami, zval je na kafe, svěřoval se jim a jistě jim nevykládal, jak jsem úžasná. Kamarádky ho politovaly a hezky se s ním bavily. Nyní jsme čerstvě rozvedeni, několikrát se s kamarádkami vyspal. Dodnes mi tvrdí, že šlo jen o sex, byly to přece jen kamarádky. Mě měl přece na celý život a mě miloval. Pamatuji se, jak byl na kamarádky hodný a laskavý a když jsem se ho nedávno ptala jestli už spal se svou novou kamarádkou, víš jakou jsem dostala odpověď? Znám jejího manžela a přece mu to nemůžu udělat. Holt vlastní ženě to udělat může. Vždy upřednostňoval kamarádky a kamarády a byl ochoten pro ně udělat cokoli, chválil je, přitom možná nevědomky ponižoval mě. Byl kamarádkami obdivován a věřím tomu, že teď se strašně diví, jak jsem se s ním mohla rozvést. Nevěřím na kamarádství mezi mužem a ženou.Věř tomu, že buď je v mezích opravdu kamarádských, jestli mi rozumíš nebo přejde do postele. Mám to za sebou a vím přesně, jak Ti je. Chodil domů veselý, nevnímal, co mu říkám a prostě se tam chodil vyspat. Začlo to tenisem, telefonáty, smsky, maily a pak byla příležitost. Můj bývalý se v tomhle nikdy nezmění akorát to začal více tajit. A jestli Ty si najdeš kamaráda? Možná je jiný, ale já to zkusila a věř mi, že se nic nestalo. Jestliže mu to teď připadá normální a nevidí na tom nic zvláštního, tak bude jen spokojen s tím, že jsis taky našla kamaráda a při jakékoliv hádce Ti řekne, však máš taky kamaráda. A trpí při tom taky hodně děti, protože rodina je rozdělena. Táta si chodí s kamarádkou v tu a tu dobu a Ty začneš taky. Kdo je na tom nejhůř, děti. Jsou doma a rodiče se u něj jen střídají. Byla jsem s manželem 12 let a mám 9-ti letého syna. Problém se mi táhl 5 let, děsná doba, smutná. Věř mi, že, kdo tohle nezažil, nemůže to nikdy pochopit. Přeji Ti hodně sil a nervů, budeš je potřebovat.

Dobrej nápad (Lusy - Mail - WWW) 09.05.2005, 13:04:11
No vydíš to mého ženatého milence nenapadlo udělat si ze mě oficiální kámošku,nemuseli bychom se schovávat.
Jsi úžasná ženská, tolik tolerance a pochopení,bejt ty žena mého milého asi bych se i k vám nastěhovala,není nad dobrou hospodyni v domě ;-))))

Pro Blanku a Brigitu!!! (Zina - Mail - WWW) 09.05.2005, 13:16:49
Ano, tohle, přesně tohle jsem znala já ze svého dětství. Táta pracoval na montážích. V pátek, sobotu a neděli však byl doma jen dopoledne,protože pak se vždy nastrojil, navoněl a odešel. Když jsem byla větší, tak jsem ty jeho už i znala. Dokonce mne párkrát vzal s sebou "na procházku". Chodili jsme po Stromovce, pak jsme si třebas někam sedli do cukrárny, později mě odvedl do ulice a já šla domů. Táta pokračoval "někam" s tou svou.
Máma byla doma, ale později zase k nám chodily návštěvy. Poznala jsem tři její "kamarády", za svoje dětství...
Víte, já až do svých cca 12 let myslela, že to asi tak má být, že to je normální. Ale pak jsem jednou byla u jedné kamarádky na návštěvě a viděla jsem, jak se chovají vůči sobě její rodiče: ona ho pohladila, on ji políbil... Tohle jsem za celé své dětství doma neviděla!!! Prostě - tam se jedlo, spalo, povídalo... Nikdy nebyly žádné scény, poklid. Ale spíš takový jako někde v práci, mezi kolegy...
Teprve pak jsem se začala zajímat... A můžu vám říct, že mě to strašně vadilo, a asi i proto jsem si pak rychle chtěla udělat "vlastní, LEPŠÍ, rodinu."
Naši byli na mě docela hodní, ale...
Nikdy jsem nebyla na prázdninách s rodiči, vždycky s jedním a "tím jeho", nikdy naši spolu "neblbli"....
Ani nevíte, jak já tohle všem svým spolužákům záviděla.

Brigito, (Inka - Mail - WWW) 09.05.2005, 13:27:36
já jsem své manžely (postupně) seznámila se svými kamarády a oni mě se svými kamarádkami, Ti co opravdu byli kamarády, Ti jimi i zůstali nás obou, Ti co měli jiné úmysly, odpadli. Takovou kamarádku bych nikdy netolerovala, je to blbost a Tvému manželovi to náramně vyhovuje. A jestli preferuje Tvou kamerádku před Vaším manželstvím, tak nevím na co se ptáš, na to je jasná odpověď.

ve chvili kdy jsou kamaradi nebo kamaradky (Mrska - Mail - WWW) 09.05.2005, 17:25:47
dulezitejsi nez Ty a rodina, kdy on vi vic co se stalo u nich nez co se deje u vas doma, kdy on se nezajima co budete spolecne delat ALE ZATO ma krasne plany co ON bude delat a kam s kym ON pojede...v tu chvili mas velky problem. V podstate Te zneuziva, jsi neplacena sluzebna a ON se stara o SVOJE krasne vylety s nekym JINYM. Pochopitelne si to dovoluje protoze jsi ho nechala a nenakopla ho s rozbehem hned pri PRVNIM imbecilnim napadu!! A to byla promeskana chvile, ta se spatne dohani. Neustale ustupky nikam nevedou, budes se akorat trapit. On totiz zije v domeni ze bys bez nej neprezila. Tak se na to dusevne priprav a pak mu dej nuz na krk. A kdyz rozvod, tak rozvod. Ziskas sebeuctu. Predpokladam ze vas to taky stoji hodne penez (na ktere TY musis vydelavat:)) Moooc dobre zarizena domacnost. Drzim Ti palce, dej se dohromady.

To mám taky za sebou (carie - Mail - WWW) 09.05.2005, 18:51:16
ex procoval v kolektivu mladých svobodných lidí. Chodili společně na kulturu, mívali večeře, kde řešili problémy. Byli taková velká rodina. Kolegiňky potřebovaly něco navrtat, odvozit. My měli auto, nářadí, pročpak by chudince nepomohl. Nakonec prohlásil, že už má mě i syna plné zuby,a byl v čudu. Dost ho překvapila moje reakce, byl zvyklý na mojí toleranci (=BLBOST?) Šílenost té situace mi doházela asi dva roky, tak jsem byla zblblá. On byl schopnej přivézt k nám svojí podřízenou na víkend, s tím, že utrpěla nějaký šok a on jí chce předvést fungující rodinu. Já vařila a hezky jsme fungovali. Pak jsem to v pondělí vyprávěla v práci, ti zírali a řekli: Vyhodit.Jemu jsem řekla, že už nikdy a on prohlásil, že jsem bezcitná. Vyprávěl mi o někom, kdo měl takovouhle zoufalku 3týdny. Šílená drzost, já se nechala. Nikdy nemůžeš čekat vděčnost za to, že necháš na sobě parazitovat. Parazit nemá čest.

a jeste chci dodat (Mrska - Mail - WWW) 09.05.2005, 18:52:13
proc si my zenske nechame libit veci ktere by nikdy neprosly kdyby to bylo naopak. Umis si vubec predstavit, ze bys to byla Ty kdo si jezdi s kamaradem na vylety, utraci horentni sumy, o domacnost se nestara, o deti taky ne - na to mas doma sluhu ktery nesmi ani spitnout a taky vydelava na ty Tvoje povedene vylety. A kdyz chudak spitne tak mu pohrozis rozvodem a on hned sklapne. Premyslej o tom. Vzdyt Ty jsi ani nic spatneho neudelala, Tvoje svedomi je ciste.

Necetla jsem uz nekde ten samy pribeh???? (Jasmina - Mail - WWW) 09.05.2005, 21:54:34


ano, ty příběhy jsou si všechny dost podobný, (karla - Mail - WWW) 09.05.2005, 22:40:41
ale asi to bude tím, že my si také jsme v podstatě všechny podobné. Jednáme a trápíme se hodně stejně.

Tak to dopadá, (koldak - Mail - WWW) 10.05.2005, 06:52:42
když partneři nejsou zároveň sami sobě kamarády. Zajímalo by mě, proč se vlastně brali. Z erotické přitažlivosti? To přece nestačí.
Je ovšem příznačné, že se tady žádná neptá, PROČ vlastně chlap utíká z domova za kamarádkou. Ano, jedna možnost je, že je to nebetyčný hajzl. Ale obvykle nic nebývá tak jednoznačné a jednoduché.


(Starší - Mail - WWW) 10.05.2005, 07:22:17
Kamarádství a přátelství mezi mužem a ženou exostije, záleží jen na nich jak se k těmu staví. Mám spoustu přátel mezi muži, jsou to opravdový kamarádi a myšlenky na sex s nimi mě opravdu nenapadají, ale mám i přítele, kde mě tyto myšlenky napadají. Bude to asi tím, že je to stará láska a sms žhaví telefon. Flirtování s ním mě jako nevěra nepřipadají, když se vidíme je totiž úplně jiný, je to zase můj kamarád a já nechci dávat záminku k sexu....

(carie - Mail - WWW) 10.05.2005, 08:29:35
Podle mne jde prostě o sobectví. Těžko s dětma, domáctností a prací můžeš konkurovat veselé kamarádce. To záleží na manželovi jaké má priority. Rodičák proti večeři se sponzory moc šancí nemá. Ještě bych napsala, že problém je v penězích. Ztratila jsem úplně přehled o jeho příjmech a až u stání u soudu jsem zjistila, že měl plat moc pěkný. Já z toho mám teď spíš legraci, vlastně jsme jeden druhého neznali. Ze mne se pak vyklubala bestie, která ho o všechno obrala. On to se mnou myslel tak dobře. :-))

Nebetyčnej hajzl (NČ - Mail - WWW) 10.05.2005, 08:38:52
Proč by to měla bejt jen jedna z možností. Nebetyčnej hajzl to von prostě je bez výjimky!!! A spolu s tím hajzlem je to mentálně nedospělý a nezodpovědný dítě, byť podle data narození by měl bejt dospělej. Ale není!
Já to vidím na JEDINÝ ŘEŠENÍ, protože von zodpověným, dospělým MUŽEM nebude nikdy! A je přeci úplně jedno, jestli s ní .... (spí? hroznej výraz!) nebo ne!

Milý Koldaku (Blanka - Mail - WWW) 10.05.2005, 09:00:00
bylo mi doma řečeno, že doma to je okoukané a že je to normální, že se to doma časem okouká. Já jsem jezdila s manželem a dítětem lyžovat, ikdyž jsem nelyžovala, jezdila jsem s nimi na kole apod. Samozřejmě jsem se nepřizpůsobila všemu, dokonce jsem s mým mužem jezdila na závody, které v rámci svého sportu měl, ale bylo mi to k ničemu. Na závodech jsem jen zjistila, že to vůbec není o sportu, ale o alkoholu a sexu. Sport byl jen doplňkem. Střídaly se tam ženské v posteli a pak mi bylo řečeno, že měl dost vypito, že si to moc nepamatuje. Já byla těhotná a on zapomněl, že tam jsem. A proč si chodí s kamarádkama a proč je to lepší? Jsou na něho hodné, nechtějí po něm, aby si po sobě uklidil, aby udělal dítěti večeři, aby vynesl smetí ... o tom to je a vůbec jim nedochází, že kdyby spolu bydleli, bylo by to totéž. Nechtějí to vidět. Kamarádky je litují, jaké mají doma hrozné manželky, když on je tak dokonalý. Chlap tomu začne věřit, protože je odbivován. Ale kamarádky pozor, VY S NÍM NEŽIJETE!!!
A ještě jeden důvod, s každou to stojí za to to zkusit. (není to z mého mozku, ale z chlapského) A kromě toho se nic moc nestalo, Tebe má doma a Tebe miluje, Tebe si vzal na celý život, ale s kamarádkou se jen vyspal, s Tebou chce žít. Nebo mít dokonalý servis? Přeberte si to, jak chcete. Papa

A co v Anglii (Julka - Mail - WWW) 10.05.2005, 10:22:32
...princ Charles a Kamila. Ti byli také letití kamarádi se společnými aktivitami!

(Dominika - Mail - WWW) 10.05.2005, 11:16:12
Přátelství mezi mužem a ženou může fungovat, ale samozřejmě jen za určitých podmínek. Je to vždy konkrétně o těch dvou osobách. Ale musím uznat, že by se mi kamarádíčkování mého přítele nebo manžela taky nelíbilo. Člověk může zodpovídat jen sám za sebe a ne za chování nějaké "kamarádky"

Blanka 10.05.2005, 09:00:00 (koldak - Mail - WWW) 10.05.2005, 16:27:57
Ve světle těchto nových skutečností se fakt divím, proč jsi mu ještě nezabalila kufry.
Kdyby mu to léta neprocházelo, nedělal by to.

(Zuzana - Mail - WWW) 11.05.2005, 16:38:38
Nejsi ty náhodou rak (myslím znamení), takhle pořád ustupovat? Souhlasím s Inkou, pokud jde JEN o kamarádku, nevidím důvod proč třeba netrávit čas společně.
Taky jsem dlouho pila jen kyšku a smetanu měla jiná. Cítila jsem se zneužitá, zneuctěná, pošlapaná, ale to vše jen proto, že jsem to dopustila. Zkuste se oba zamyslet, jestli najdete způsob a chuť trávit čas SPOLU. A jestli ne, tak si vzpoměň, co tě bavilo a co tě baví a naplňuje (hudba, tanec, knížky...) a zařiď si to tak, aby ses mohla věnovat sama sobě. Máš nejvyšší čas!

to je sice pekne, Zuzano (Mrska - Mail - WWW) 12.05.2005, 06:42:32
ze by se venovala sama sobe, jenze pri tom by porad myslela na to, ze je ostrcena. Jak to spravne napsala - "na druhe koleji". To pak muzes mit aktivity jakekoliv a netesi te to.

Jo,mila Birgito (Idealista - Mail - WWW) 12.05.2005, 23:51:08
Citis se odstrcena, protoze te ze svych aktivit vynechavaji.Hmmm...
A co vase deti? Lyzuji s tatinkem a jeho hopsandou? Neciti se nahodou taky odstrceny?
A teda ze ti zalezi hlavne na tom, co z toho mas nebo nemas hlavne ty !
Vy dva si nemate co vycitat.
Jeden vetsi egoista nez ten druhy.
Dost tvrde, ze jo.
Treba se vzpamatujes. On asi tezko.


mily Idealisto (Mrska - Mail - WWW) 13.05.2005, 02:00:04
ja jsem si myslela, ze jsou manzele, tudiz by se o deti meli starat oba ( v mnoha manzelstvich to tak je, zda se ze nikoliv ve Tvem.).

Mrsko (Idealista - Mail - WWW) 14.05.2005, 06:39:16
Odpoustim ti.
Ale ptam se:
Jsi ochotna pochopit vyznam meho prispevku psaneho matce dvou deti,ktera se velice jasne vyjadrila, ze ji jde hlavne o to, aby se mohla zucastnit radovanek jejiho manzela a jeho hopsandy a vubec ji nenapadlo a ani se nezminila o tom, ze by to mohly byt prave jejich deti, ktere by mely dostat ten jejich volny cas?
Oni, jakozto manzele, by predevsim meli myslet na deti,Kdyby manzel svolil a nechal by delat svou manzelku pate kolo u vozu,popr. ji brat jako "nahradni dirku", tak by stejne museli najit nejake misto, kam uklidit deti.
Brigita,Birgita se nezminovala o tom, ze ji jde o rodinne vylety, ale jasne oznacila sebe
jakozto osobu,ktere neni doprano.Na deti zvysoka s..e, stejne jako jeji manzel.
A hele, jsme spolu s mou pani 20let,mame dve deti a okoli nas bere jako sporadanou rodinu,tak klideq a nech si zdat o sporadane rodine a to aspon takove, za jakou nas povazuji nasi znami a prizen.
Pokud ovsem tvou hloupou narazku mam brat jako provokaci, tak jo,...beru :)
Ale predem upozornuji Danielu, ze se k tobe budu stavet spis jako k mrše, nez jako k Mrsce.



Já bych mu .. (Petra - Mail - WWW) 14.05.2005, 13:52:10
vždycky na setkání s kamarádkou (na hory, na výlety a pod.) přibalila i děti. Užitek by byl hned dvojí. Děti by se provětraly a já bych si mohla dělat něco pro sebe.

Idealisto (Mrsicka - Mail - WWW) 15.05.2005, 00:06:07
nevim co je pro Tebe sporadana rodina protoze jsi smahem odsoudil mamu od deti, ktera si stezuje, ze se jeji manzel stara vic o svoji kamaradku nez o ni a o JEJICH deti. Ona se pochopitelne citi odstrcena protoze ji (jiste ani deti) do svych vyletu a zajmu nezahrnuji, muzicek si dela jenom to co se jemu libi a rekl ji, ze se s ni radeji ROZVEDE nez aby se vzdal kamaradky. Zase jedna zenstina, ktera chtela byt hodna, chtela aby ji muzicek miloval a tudiz mu dovolila VSECHNO a ted to dostala zpatky i s urokama. A po zasluze!!! Mela ho nakopnout hned jak s tim zacal a dneska by byl pokoj. Nekdo tady rekl, ze chlap si dovoli jenom to co mu dovoli jeho partnerka. Presne tak. Jenze my se vzdycky piplame ve snahach "vyjit vstric" a "on to tak nemyslel" a "on nevi ze mne to vadi" anebo "mozna jednou zbude i na mne s detma"...atd. Nezbude. On to moc dobre vi a jenom zkousi kam az to pujde. No jo, vsechny delame chyby.

Mršenko drahá :-)) (daniela - Mail - WWW) 15.05.2005, 08:36:58
Napsala jsi to dokonale, světově, báječně!
Takže to snad pochopí i "ideální idealista". Jo, to je vono, to je to, o čem říkám, že se ženský nemají rozdávat do mrtě... protože to se opravdu nevyplatí.
V tomhle případně bohužel neplatí - já dám sto, on dá sto. Prostě: Ona dá sto, a on to vezme :-))). Šmytec ....

Jo, damy, Vase ego (Idealista - Mail - WWW) 15.05.2005, 14:28:27


pokracovani (Idealista - Mail - WWW) 15.05.2005, 14:36:16
at uz tve, Mrsicko, nebo tve, Danielo- tot opravdu neco, proti cemu se mi nechce nastavovat hrud. Ctete prosim pozorneji a pak odpovidejte na obsah meho clanku.
Birgita-Brigita se o jejich detech zminila pouze jednou a to tehdy, kdyz urcila jejich pocet ( 2ks) a pak uz jen ona, ona, ona.
Ani zminka o tom, ze hlavne trpi jejich deti. Ani jedna zminka. Tak neplacejte a podivejte se na cely problem z takoveho uhlu pohledu, kde deti jsou ty, ktere trpi.
Ctete pozorneji a pouzivejte taky zensky cit pro danou vec, ne jen syndrom trpitelky.


Milý kamaráde, oddaný ideálům, (daniela - Mail - WWW) 15.05.2005, 17:13:52
mluvíme každý o něčem jiném, v tom je ten zakopaný pes. Ano, máš pravdu, že v podobném stavu, jaký asi u nich doma je, není dětem fajn. Ale: ona se tu radí o svých OSOBNÍCH problémech, s dětmi přeci problém nemá... Kdyby šla k doktorovi s nějakou svou potíží, také nebude mluvit o dětech, ale o té své bolesti... Takže bys to měl pochopit e a nepodsouvat jí, že "nemá zájem o svý děti"... OK? Hele, já vím, že to myslíš dobře, jen jsme se trošku nepochopili...

Ano, Danielko (Mrska - Mail - WWW) 15.05.2005, 19:32:36
my jsme to pochopily. Ted musime pockat az to dojde nasemu idealnimu idealistovi.

Mile damy (Idealista - Mail - WWW) 15.05.2005, 21:53:59
Vam totiz vadi, ze jsem si dovolil poukazat na ten faktor, ktery by u zeny-matky mel hrat tu roli nejdulezitejsi. A to ten, ze zena-matka dvou deti by mela stavet i svou budounost na zakladech takovych, ktere jsou v harmonii se starosti o deti.
On,docela bezcharakterni vycuranek( dle popisy dopisovatelky ), stavi na zakladech, ktere tvoril patnactiletym pozorovanim sve druzky, ktera mu z jistych duvodu vyhovuje, ale kruh rodinny si k srdci nepripusti.Kdyz mu to jeho chot trpi s vedomim, ze deti jsou permanentne okradany o vse dulezite a jeji problem c.1 je jestli si s temi dvema "kamarady :) " muze nekam odskocit, tak tato zena si zaslouzi me opovrzeni a dani na stejnou charakterovou uroven jako jeji muz-otec jejich deti.
Abych pravdu napsal, myslim si, ze kdyz si ji pred 15 lety bral, myslel spis tou hlavou, kterou nosi v kalhotach a kdyz zjistil ten omyl, bylo pozde.A ona? Hmmm,...znate ty vtipy o blondynach? Ze by :))) ?
Muze byt i tmavovlasa blondyna, ...podotykam ;)
Podotykam, ze ten manzeluv "kamaradsky vztah" ji muze sexualne vzrusovat a proto se moc nezminuje o detech. To by byla snad jedina akceptovatelna omluva, protoze podvedomi se ovlada jen ztezi. To by musela hooodne trenovat ;)
Damy,....mir,...OK ?

jses totalne mimo (Mrska - Mail - WWW) 15.05.2005, 23:37:30
a na to ze ses tolik roku zenaty nerozumis zene ani za mak. Ale budiz, hlavne nabizis mir. Tak OK, mir. Aspon budeme mit konecne cas poradit te ktera to potrebuje.

Promin,Mrsko (Idealista - Mail - WWW) 16.05.2005, 18:54:23
ale ta Birgita,Brigita neni pro me predstavitelkou zenskeho pokoleni.Aspon ne takoveho, jaky rad vidim, respektuji a hlavne se snazim k tomuto pokoleni chovat jako chlap.Pokud jsem totalne mimo,OK, tvuj nazor respektuji.
Preji pekny den

(tejla - Mail - WWW) 16.05.2005, 22:42:55
Tak tohle znam. Muj ex mel taky hodne "kamaradek". Ta posledni byla peclive utajovana, ale neutajila se. Tak mne to prestalo nejak bavit, protoze travil vice casu s ni. Pozadala jsem o rozvod. U prvniho stani jeste tvrdil, ze je to jeho kamaradka. U druheho uz sedela na chodbe a drzela ho za rucicku. Do pul roka se s ni ozenil. Delala jsem mu dost dlouho blbce. Jenom se mu nejak nelibilo, ze jsem si nasla taky kamarada.

Pro Jasmínu (Regina - Mail - WWW) 20.06.2005, 13:34:01
Jasně, že ten příběh znáš, Birgit o něm psala na ženě-in.Nezávidím jí to,a pokud nesebere někde sílu to zvládnout, zakázaz mu to nemůže.Jen si myslím, že je to zralé na rozchod.Au au, to se to radí:-((
JInak, jak se máš , co děláš a jak se vůbec vede?Nemám tvůj e-mail a holky na Dámě ani na 6eně -in už nejsou, dost mi všichni chybíte, i ten rejpavej Bull.

Hanka33@seznam.cz (Hanka - Mail - WWW) 17.07.2005, 15:26:40
Mám úplně stejný problém.Už jsem skoušela toleranci-pohodičku-histerii a nic nepomůže.Mám už jen takový dojem když chlap je takový tak takovým zůstane.Taky ze mě dělá nemocnou,blázna.Ale to jsem asi všechny ženský za těchto podmínek.Podle mě si neumí vážit ničeho co mu žena nabízí.Já už dávat snad ani neumím.Bolí to jsem unavená.

Jo, je to fakt (Wendy - Mail - WWW) 25.07.2005, 16:33:29
že si chlap, který má doma celkem pohodu toho neváží a bere to jako samozřejmost. Prý je pro muže zdravé, když musí o ženu neustále bojovat. Tak nevím - jak na to hledíte, paánové ? PAdlo tady taky několik rad, aby tazatelka dala tomu svému pernamentnímu kjamarádovi kufr za dveře. Ale vážení přátelé, uvědomujete si, že ne všichni se dají z místa svého trvalého bydliště tímto způsobem vystrnadit ?

(zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:08:00
Mila Brigito,sprominutim jsi jak se tomu rika,,primitivni slepice''tak dlouho tohle snaset a to te jeste nenapadlo dat mu deti sebou na vylet s kamaradkou a taky i ty s nima jit?Prdla bych mu deticky sebou at ta kamaradka-parazit vi ,ze ma i deti,kdyz jiz ma i tatinka jejich.At se jim venuji a ty si udelej sve.Ja byt na Tvem miste ,tak mu prdnu deti a ja si najdu fajn kamarada na fajnove vylety.Pak bys videla jak by se to tvemu muzi libilo.Pokud by mu nevadilo,ze mas kamarada,no tak to uz nemas o cem premyslet.Tam jiz neni laska a ses jen hloupa a oddana sluzka.Nechapu to ,zes to tak dlouho snasela bez jakekoliv snahy.Nejses trebas tak nudna,ze te nebavi nikam chodit a neco i podniknout?Jestli nechces chodit na prochazky ci sportovat a ses ta buchta u kamen co si necha vse libit,tak se nedivim ze s tebou takto zamaval.Tak se rychle PROBUD!!!.A taky se venujte vice detem,oba.Pa.vanecek.

Brigite (zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:18:59
Tak on by se radsi rozvedl,nez by ji nechal plavat,ale pak pises ,ze rika ,ze by jinou nechtel nez Tebe.To ses tak najivni,vzdyt placa blbosti,vzdyt ji ma.Tak mu vse prosimte nepapej.Prestan mu delat sluzku at mu pomuze kamaradka a uvidis co bude.A kdyz on kamaradku,najdi si ho tez kamartada.Prosimte nebot najivni,muzi lzou,vsichni.Kdyby tohle udelal muj,no tak bych mu ukazala jake to je,mela bych tez kamarada.Pak by pochopil jake to je.Ale ty si nechas vse libit a to je tva chyba.Promin.Dokud mu neukazes jake to je co on dela tobe,nepochopi jak je to hnusne.On si to zaslouzi pounat.Mozna i pochopi vice,ze nejsi tak blba a tak neschopna a ze na to i ty jeste mas.DEJ MU LEKCI!!!!Vanecek

Brigite (zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:20:16
Tak on by se radsi rozvedl,nez by ji nechal plavat,ale pak pises ,ze rika ,ze by jinou nechtel nez Tebe.To ses tak najivni,vzdyt placa blbosti,vzdyt ji ma.Tak mu vse prosimte nepapej.Prestan mu delat sluzku at mu pomuze kamaradka a uvidis co bude.A kdyz on kamaradku,najdi si ho tez kamartada.Prosimte nebot najivni,muzi lzou,vsichni.Kdyby tohle udelal muj,no tak bych mu ukazala jake to je,mela bych tez kamarada.Pak by pochopil jake to je.Ale ty si nechas vse libit a to je tva chyba.Promin.Dokud mu neukazes jake to je co on dela tobe,nepochopi jak je to hnusne.On si to zaslouzi poznat.Mozna i pochopi vice,ze nejsi tak blba a tak neschopna a ze na to i ty jeste mas.DEJ MU LEKCI!!!!VanecekTa kamaradka ho stoji penize pro tvou rodinu!!

Brigite (zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:21:15
Tak on by se radsi rozvedl,nez by ji nechal plavat,ale pak pises ,ze rika ,ze by jinou nechtel nez Tebe.To ses tak najivni,vzdyt placa blbosti,vzdyt ji ma.Tak mu vse prosimte nepapej.Prestan mu delat sluzku at mu pomuze kamaradka a uvidis co bude.A kdyz on kamaradku,najdi si ho tez kamartada.Prosimte nebot najivni,muzi lzou,vsichni.Kdyby tohle udelal muj,no tak bych mu ukazala jake to je,mela bych tez kamarada.Pak by pochopil jake to je.Ale ty si nechas vse libit a to je tva chyba.Promin.Dokud mu neukazes jake to je co on dela tobe,nepochopi jak je to hnusne.On si to zaslouzi poznat.Mozna i pochopi vice,ze nejsi tak blba a tak neschopna a ze na to i ty jeste mas.DEJ MU LEKCI!!!!VanecekTa kamaradka ho stoji penize pro tvou rodinu!!

Brigite (zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:26:20
Kamaradka ma vylety a Tvuj muz ji to financuje,super,ze Tva rodina prichazi o penize a jina se za ne ma?Opravdu dobrej taticek.To je dodatek k mym clankum.

Brigito (zonja - Mail - WWW) 07.08.2005, 17:42:29
Tak Tvuj muz dela vylety s kamaradkou a financuje to.Supre,ona ma bezva vylety,ty a deti smrdite doma a penizky pro rodinu dava do kamosky.SUPER TATINEK!!

mila brigito (jitka - Mail - WWW) 09.08.2005, 17:17:49
tohle vsechno ma delat s TEBOU! Vazne to neni normalni,jak se ti snazi namluvit tvuj manzel.Jak vlastne stiha rodinu? Neumim si to predstavit. Kazdopadne je to sobec,dela z tebe hlupaka,pro zivot nic moc.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: