[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
OBNOŠENÉ MANŽELSTVÍ
Rubrika: [poradna]

Ahoj Kudlanko, mám kamaráda a je smutnej... Je mu 40let, 20let ženatej, má dvě hezké děti – dceru (20let) a syna (14let). Jeho manželka si teď našla milence (prý už jich měla více – podle jeho tvrzení), ale tady do toho se prý zamilovala. Řekla mu, že už to trvá tři měsíce. A nejspíš se chce i rozvést. On jí prý vyprávěl, že jeho kamarád se žení, a ona odpověděla, že někdo se žení a někdo se rozvádí. Ta jeho nebývá často doma, ale i on je vlastně doma jen večer, jelikož podniká, a neví, kam dřív skočit.

     


     Byli jsme domluveni už týden, že se staví na kávu; přijel s tím, že se doma s manželkou opět pohádal, že byl u kartářky a ta mu řekla, že to nemá cenu. Dokonce přede mnou brečel, že jí stále miluje... Stále jen opakoval: „co mám dělat?“ A pak se ptal, jestli tuhle noc může zůstat u mě. Řekla jsem mu že jo, ale ať nepočítá s tím, že mu budu poskytovat azyl. Nemyslím, že by to bylo vhodný.

     Pak mi ještě řekl, že on pár ženských měl taky. Nedokázala jsem pochopit, když mi tvrdí, že jí miluje, tak proč jí podvádí, přeci podle mě se tohle nedělá. Ale on říkal, že je to prý jen kvůli tomu, že ona se s ním miluje jednou za 14dní a je mu to nestačí.

Potřeboval by poradit, jestli jí má zůstat na očích (když je ale doma, tak se neustále hádají),  nebo jestli má na měsíc nebo na pár dní zmizet a dát jí čas na rozmyšlenou, aby si uvědomila, co je vlastně pro ni nejdůležitější. Předem moc dík za radu, asi je to trochu zmatené, ale psala jsem to tak jak mě napadalo.

     Já mu poradila, ať na pár dní zmizí. Blanka


ODPOVĚĎ:

     Milá Blanko, je fajn, že jsi ho u sebe na tu jednu uplakanou noc nechala, a souhlasím s tím, že je velice nevhodné, abys mu poskytovala azyl. On je ženatý, ale jak jsi sama řekla, klidně si „odskočí“, když je potřebnej. A tohle přeci nemáš zapotřebí, že?

     Ale zpátky k němu:  tohle manželství je už trochu zasmrádlé, jak maso, co jsi zapomněla dát včas do ledničky :-)). Nemyslím, že by ona s ním nespala jen z nechuti k sexu, je to nejspíš z nechuti k němu. A on, když to nemá doma, jde klidně jinam... Za těch dvacet let se jejich soužití už tak zjednodušilo, že je to asi jen místo na přespání, převlečení, umytí a sem tam pár nějakých prostocviků „aby se neřeklo“. Vytratila se nejen láska, ale i úcta.


     Kdysi dávno mi jeden známý řekl, že manželství je, když si před tou ženskou může s chutí prdnout (slušňáci promiňte, jinak to nešlo). Já si naopak myslím, že manželství není hospoda a kamarádi ze stavby, před kterými se krká a mluví těmi nejsilnějšími výrazy. Pokud se přestanou brát vzájemně ohledy (to znamená i ze strany ženy, která i doma by měla vypadat alespoň jakž takž, rozhodně ne nechutně!), pomalu vše končí. On ani ona se dlouhou dobu nijak nesnažili, možná u nich fungovalo i takové to „proč bych začínal/a já?“, což je hrdost na nejhloupějším místě... Ona si prostě našla někoho, s kým je jí líp. Vždycky je jeden poražený, protože druhý je vítězný...

      Utíkat? Odejít? Zbytečnost, to je v téhle situaci jen zcela zbytečný justament. Tady je potřeba rozumná domluva, a pokud na to není správná doba, tak se NEHÁDAT! A DODRŽET TO!!! (Proč by se vzdával domova? Ať se vzdá hádek. I kdyby si měl vzít třebas předem neurol, zachovat klidnou tvář, na jakékoliv výpady jen klidně odpovědět: „Podívej, nechci se hádat. Když si budeš chtít rozumně promluvit, prosím. Ale jen v klidu.“ A  pokud by ona stále útočila, odejít do druhé místnosti. Ale nic víc.)


     Víš, kdyby měli jen tu dvacetiletou dceru, asi bych mu doporučila, aby jí řekl, že jestli chce „jít za hlasem svého srdce“, tak ať jde. Ale je tu ještě ten 14 letý kluk, človíček, který právě teď potřebuje klidnou rodinu.  Rozhodně je hloupost, aby se oba chovali jak blázniví puberťáci – musí brát ohled na zodpovědnost, kterou na sebe vzali, když přivedli na svět dvě děti.Hysterickým jednáním se nic nevyřeší...

     On ji sice nedonutí, aby se najednou „odmilovala“, ale mohou se domluvit, že ona se bude starat o domácnost a o děti, jako kdyby bylo vše v pořádku. On by se naopak měl snažit být doma milej – a především se hodně věnovat synovi. Pro normální ženskou je těžší opustit perfektního tátu, než nějakého „chlapa, co není pořád doma a na nic nemá čas“. Neměl by v současné době vyžadovat sex, ale měl by být příjemný. Aby se prostě doma cítila dobře... No – a jak stále opakuju – dát si nějakou dobu, po jakou to bude zkoušet. Protože, pokud by doma měla být stále jen uřvaná Itálie, pak by bylo – zase kvůli dětem – lepší, kdyby šli od sebe... daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Ale (Dana - Mail - WWW) 04.05.2005, 16:09:42
, tak on je chudáček nešťastnej, že si žena našla milence, ale těch jeho "pár ženských" to je něco jiného co ? Má co chtěl, bych řekla.
Zachovat se jak radí Daniela, to je asi správné, kvůli dětem. Taky jsem musela zkousnout manželovu nevěru (ještě zkousávám a bude to pravděpodobně doživotní proces).
Zachovala jsem se tedy rozumně, ale ....
Tihle dva si alespoň nemají co vyčítat, je to 1:1 . Jinak já mám Blanko na nevěru názor stejný jako ty, to se prostě nedělá. D.



souhlasim (Jasmina - Mail - WWW) 04.05.2005, 16:39:30
Daniela to vypsala tak presne ze mne jakykoliv dodatek nenapada.
Snad jen to,ze ten chlap ma najednou pocit,ze ji miluje-kdyz ona mu prakticky odchazi.
Ale staral se o ni kdyz jeste byla jista a sedela doma?

Bezcharakterni jesitny chlipnik vzal za zenu bezcharakterni sobeckou couru . . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 04.05.2005, 16:52:43
Mrouskani vopic, ktere z vysoka kaslou na jejich deti.
Tak to vidim ja.

(V. - Mail - WWW) 04.05.2005, 18:37:50
Před nedávnem jsme se své osmnáctileté dcery zeptala, jestli je něco, co by mi za své dětství vyčetla a ona mi řekla : " .. že jsi nedodešla od tatínka o tři roky dřív" A já jsem přesně ty tři roky tak jak vy popisujete čekala. Ne, nebyl ožrala, nikoho nebil, peníze nosil domů - jen jsme prostě nebyli schopni se na ničem domluvit. Děti to vidí jinak, než si myslíme my.

A kdo má tady (Jelenka - Mail - WWW) 05.05.2005, 05:47:24
od koho odejít ? ? ?

správná otázka - (patinka - Mail - WWW) 05.05.2005, 07:35:55
to už není manželství, ale spolubydlení. A jemu jde o "domácí servis"
Oba to jsou nesmírní sobci.

Nemá cenu nic lepit (koldak - Mail - WWW) 05.05.2005, 10:53:46
tohle je obraz totálního rozkladu. Důležité je, aby se jejich děti nestaly rukojmími jejich vzájemné nenávisti, pomsty a snahy vytrestat "neposlušného" partnera, jak bohužel dnes a denně vídáme kolem sebe.
U toho chlapa mi připadá, že nejde ani tak o lásku, ale spíš o uraženou ješitnost a nenaplněné vlastnické pudy, které si mnozí s láskou pletou.

(Inka - Mail - WWW) 05.05.2005, 13:43:41
jo takhle vypadá rozklad vztahu a alibismus.

jste naivky (sara - Mail - WWW) 18.06.2005, 18:00:22
je neskutecne jake jste naivky:) Po x letech manzelstvi, nejde nikde o tu vasi lasku, kde se kazdy slechti. to je jen blbina z telenovel, souhlasim s tim , ze spravny vztah po takovychto letech je o tom ze on si v klidu uprdne a ona klidne lita v teplakach. Protoze nekde musis mit ten kout kde muzes byt oskliva, nevychovana a atd . kde se nemusis porad hlidat a musis vedet , ze ikdyz se ti neco stane a budes uplne neatraktivni a s vyvodem ten druhy se o tebe s laskou postara. A hlavne nepiste , ze kdyz se stane nehoda je to jine. prdlajz , chlap , ktery byl zvykly mit doma nacancanou si na pachnouci zenskou na mise tezko zvyka a naopak:)

Mila Blanko, (Masa - Mail - WWW) 17.08.2005, 20:56:47
Koldak ma pravdu. U Tveho kamarada je to urazena jesitnost a vlastnicke pudy, ktere nazyva laskou,he,jaka laska tam je,vzdyt je tam oboustranna nevera leta.Je mi lito toho 14 leteho syna v cem to vyrusta a buchvi co ho jeste u tech dvou ceka.Blanko nelituj Tveho kamose,vzdyt se take nechova fer.Take zahyba.A jeho zena po 3 mesicni znamosti,to jeste neznamena vse.Buchvi co se tam jeste vyvine,nech to na nich.

(Masa - Mail - WWW) 17.08.2005, 21:04:56
Kodlak i Sara maj pravdu tez.Blanko,vis Tvuj kamarad Ti knoura na kline,ale o cem to mluvi,o lasce?Jaka je to laska,kdyz jsou si oba navzajem leta neverni,tam se laska jiz vytratila.Jen mi je lito toho 14 letecho syna.Buch vi co jeste se v te rodine vse odehraje.A 3 mesicni znamost, jeste neni vse,at Tvuj kamos zustane radsi v klidu a venuje se synovi,tim udela co je ted dulezite.Jakoz to tu radi i ostatni.

Milá Kudlanko, (Ava - Mail - WWW) 31.08.2005, 16:01:07
Ahoj, tento příběh vypadá jako můj a bych ráda uvedla věci na pravou míru.Milenka mého muže se jmenuje Blanka.Manžel je odjakživa ambivalentní, ale to jsem poznala až v okamžiku, kdy jsme čekali druhé dítě.Sliboval mi pokaždé, že mně nikdy nepodvede.Já jsem byla moc důvěřivá a v zájmu výchovy a celistvosti zachování rodiny tomu uvěřila.V podnikání se mu moc nedaří a posledních sedm let jsem mněla na starosti jak placení účtů, namáhavou práci, děti, domácnost bez jeho vstřícnosti a pomoci.To vše bez milence, jak tvrdí své milence, která předtím byla milenkou jeho kamaráda.Po letech tohoto soužití a po metodách cukru a biče, sem poznala, jak píše kudlanka, že mně sex s ním už nic neříká a podotýkám, ani jsem neměla chuť cokoliv hledat někde jinde.Můžete mně odsuzovat, ale vždy je dobré slyšet obě strany a znát kousek historie každého vztahu.Najednou odešel od rodiny, nechal mi spoustu dluhů, které jsem bohu dík už z části splatila.Na závěr chci říct, že se poslední měsíce on choval divně až agresivně a hlavně k dětem, protože se neuměl rozhodnout jestli manželka s celým servisem nebo milenka, což uznejte nevytváří harmonickou pohodu domova.Teď jsem já i moje děti v pohodě.P.S.byl velmi žárlivý na všechny moje úspěchy a záliby.Pochopí ten kdo ví o čem mluvím.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: