[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
BOJÍM SE, ŽE MI ULETÍ... II.
Rubrika: [úkol pro vás]

Ahoj Danielo, děkuji, za analýzu mého trápení. A teď ke Tvým otázkám... Ptala ses, kdo volá častěji. Začalo to tak, že jsme komunikovali hodně o pracovních záležitostech a o dění v kanceláři, když byl šest týdnů doma a připravoval se na zkoušky. Tak jsme si na to zvykli, že teď už je to obvyklá záležitost, takže pokud se neozvu já, ozve se on. Je to víc přátelství než milenecký vztah, mění se to teď jako májové počasí.

 


     Dokonce se to dostalo do stavu, kdy on mě opatruje jako porcelánovou panenku, dává najevo, jak mě má rád a chová se moc hezky. Ale o tom později. Další Tvá otázka byla jak to, že je náš vztah věc veřejná..  ona veřejná není, v kanceláři to nikdo neví ani netuší, vždy jsme měli k sobě hodně blízko, takže nikomu nepřijde divné, že spolu chodíme na obědy, rauch pauzy, skleničku po práci atd. Tvé rčení „co je v domě, není pro mě“, bylo jeho krédem do těch narozenin, kdy to křuplo“...  a tím se dostávám k té třetí otázce: Kdy jsme se naposledy milovali… Bylo to ještě dvakrát od Velikonoc, jednou jsme šli z párty jeho kamarádů a tak se nějak přihodilo, že jsme spolu byli až do rána u mě. Naposledy to bylo asi před 14ti dny, kdy jsme si řekli, že nechceme být sami a že to bude nic proti ničemu. Napustili jsme si vanu, on mi myl vlasy, já udělala večeři a spolu stulení se dívali na tv, dokud jsme neusnuli, naprosto přirozené... btw. Ano, sex tam byl a úžasný :-))).


      Má jediná otázka je tato: Je tento stav věcí normální? Chovají se tak přátelé? Přiznám se, že teď už v tom tolik nelítám, domluvili jsme se, že dokud jeden z nás nezmění místo, bude všechno stejné, jen s detailem, že spolu nebudeme spát. Netlačím na něho, spíš vyčkávám, on se urputně snaží si najít přítelkyni, ale většina jeho známostí z nějakého důvodu nepřežije první rande. Jednou prohlásil, že je to tím, že každou srovnává se mnou. Takže on by chtěl vztah, zázemí, rodinu, touží po tom, ale podle mě se bojí. Řekl mi, že když se do toho oba pustíme spolu, tak budeme mít krátký románek, kdy se jeden nebo druhý zamiluje a bude po tom krásným vztahu, jaký máme teď. On si ho váží víc, než krátkodobého poletování“, protože v minulosti s jinými ženami to tak vždy bylo. 

     Je to těžké, jiskří to, chováme se zase stejně jako před tím“ a napětí je to tam. Takže vlastně mám asi po problému, tedy asi bych měla mít, ale ... Dovedu si představit s ním žít, je tam naprostá souhra, co se týče intelektu, sexu, zájmů…

     Tak a teď jsem zvědavá, co na to Ty a ostatní „kudlanky a kudlánkové“!  Zrzulka


ODPOVĚĎ:

Vzhledem k tomu, že můj názor je tak jednoznačný, že se bojím, abych zcela neovlivnila "hlasy publika", nechám si ho na později :-))) daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Zrzulinko (NČ - Mail - WWW) 05.05.2005, 09:34:26
Z Tvého bezmezného obdivu k němu, je jasné, že´s už pozbyla poslední špetku soudnosti. Takže jediná rada by byla: Přečti si, co´s sama napsala, a mysli!!!!! Jenže těžko myslet, když rozum už přestal fungovat....

????? (Míša - Mail - WWW) 05.05.2005, 09:45:06
Buď je on, slušně řečeno, vyčůranej jak mraky nebo tomu prostě nerozumím. Ale na místě Zrzulky bych byla asi z takové nejistoty značně nervózní a v takovém vztahu-nevztahu bych tedy žít nechtěla. A rozhodně bych tedy nemluvila o přátelství , aspoň já si tedy pod pojmem přátelství představuju něco jiného.
Apropó - proč si on hledá nějakou známost, když Zrzulce říká, že chce "lítat" a nechce se vázat?

(mamča - Mail - WWW) 05.05.2005, 10:00:34
Zrzulinko, nevím o vašem vztahu víc, než jsi napsala, ale nepřipadá mi to jako ideální. Spíš bych tipovala, že Tvůj kolega je gay. (Třeba se pletu). Zkouší se mermomocí zařadit mezi většinovou populaci, ale jak píšeš, po prvním rande své vztahy končí.
Važ si ho jako kamaráda, a nevaž se na něj. Řekl Ti jasně, že závazný vztah NE, tak to respektuj.
Tihle kluci dokážou být těmi nejsprávnějšími, chápavými kamarády, dokážou se vcítit do myšlení nás-žen, ale svoje intimní vztahové priority mají někde jinde.


Je vyčůranej, to je jasný, (Vodoměrka - Mail - WWW) 05.05.2005, 10:15:20
jen se divím, co se všichni tomu divíte, takových a ještě vyčůranějších je kolem tolik, že to snad ani možný není...
Zrzulinko, jestli se chceš spokojit s tímhle scénářem, budeš mít fajn kamaráda a sem tam přítele do postýlky ještě nějaký čas. Ale běda... nesmíš, nikdy nesmíš chtít víc... pak bude se vším ouvej... pokud by se s tím tvoje dušička smířila, máš před sebou pár hezkých chvil (měsíců, snad i několik let). Jednou se každý vztah-nevztah omrzí a motýlek přelétne na jinou kytičku.

nepřipadá ti, že se mu vlastně vnucuješ? (kiwi - Mail - WWW) 05.05.2005, 10:35:43
On tě krmí tím, že si hledá jinou, a ty se jen konejšíš tím, že ji ještě nenašel a že jsi "z nouze Zrzka dobrá"... Tedy, holka, máš tohle zapotřebí?
To je příšerný, co člověk (resp. člověčice) dovede spolknout...

No (ježibabka - Mail - WWW) 05.05.2005, 10:56:57
comment.

(Lucie - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:04:08
Souhlas s Kiwi. Nebuď holka blázen, hledej někoho do nepohody napořád, pro koho budeš 100% partie, není nadčlověk, máš to stejná práva jako on. Co když ti při přemýšlení o něm uteče vztah, kdy by o tebe nějaký kluk stál, na stálo? Chceš žít v nejistotě x let, kdy si zrovna nikoho nenarazí? Vyprdni se na něj, nestojí ti za to.

(koldak - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:17:49
Mamča možná trefila hřebík na hlavičku, je to docela logická možnost.

Jinak nevím, co máte všechny proti kamarádství. Nemyslím si, že jediný možný vztah mezi mužem a ženou je manželství. Jedním dechem tady obviňujete někoho z vyčůranosti, aniž berete v potaz, že ten chlap se do sexu nijak nehrne, nedá se tvrdit, že chce Zrzku jen sexuálně zneužívat (zajímavé, že vždy muži zneužívají ženy, nikdo nikdy nepřipustí, že by popud k sexu mohl vzniknout od ženy, která muže z nějakých blíže nezjistitelných důvodů svede; automaticky se předpokládá, že muž si sex užívá, zatímco žena při něm ukrutně trpí, což musí být vykompenzováno hmotnými či nehmotnými satisfakcemi). Proti chození na obědy, na skleničku a podobně snad nic nenamítáte.
Proč spolu lidé navzájem přátelí a kamarádí a jakou intenzitou, to je naprosto individuální a důvody mohou být různé.

Jo, (Míša - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:37:00
s tou odlišnou sexuální orientací by to mohla být pravda. Pak ale stále platí, že je vyčůranej. Pokud o sobě ví, že je gay, proč se "urputně" snaží najít přítelkyni a vedle toho si občas "zasexuje" se Zrzulkou? Taky by mohl být heterosexuální, aspoň podle toho, že se Zrzulka zmínila o tom, že sex s ním byl úžasný. No nevím, je to moc málo informací na nějaké kategorické úsudky.

Zrzulko (Inka - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:43:18
nech si ho jenom jako kámoše, může to být prima, ale neztrácej čas a najdi si někoho kdo bude chtít vztah jako Ty s nějakou budoucností. Hodně štěstí.

to KOLDAK (evika - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:54:42


to KOLDAK (evika - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:59:39
Ach jo, ono mi to ulítlo :-)))
tak znovu: asi všechny souhlasíme s kamarádstvím, pokud je to oboustranný. Ale Zrzka ho chce celýho, celýho, celýho... Milovat, sexovat, manželit... Kdežto on se nejspíš jen občas nechá pře..tentononc :-). Zrzka se mu - myslím to v dobrym! - vtírá, vemlouvá, připomíná...
Zatím je on asi ve stádiu, kdy si to nechává líbit, je na ni milej, jen jí nedokáže říct víc na rovinu: "Holka, nech toho, já chci jinou!!!" Protože ona si nechce - to, co se jí doposud on snaží dát najevo - přiznat.
Zrzulko, je mi to moc líto, ale, jak už tu bylo mockrát řečeno: NIKOHO K LÁSCE NEPŘINUTÍŠ...

Ja teda nevim (Jasmina - Mail - WWW) 05.05.2005, 11:59:51
jak clovek muze jit a hledat nekoho jineho-kdyz chce zrovna tohoto konkretniho?
Dobra rada tady zaznela-nevazej se citove,coz milovat - a vazat se je velky rozdil.
Uvazovat sebe nebo jineho za "nohu" prece dobre neni,at je to ryba nebo rak,milovat vsak muzeme ve vsech podobach.
Jedno je tady jasne,ze on se boji,sam se boji zamilovat.A boji se vlastne sam sebe,ze se muze on sam "uvazat".
Vycuranek byt zrovna nemusi,nebo jen tak trosku ale muze se znat v tom,ze je zarlivy.
Zarlivost boli a neznam nikoho,kdo by zarlil rad.I ten nejvetsi zarlivec se vlastne trapi-jen si pomoct neumi.
Variant je mnoho-proc se takto chova,ze by mohl byt gay,to mne teda nenapadlo.))))))

nojo, jasně Jasmínko, to by taky šlo (NČ - Mail - WWW) 05.05.2005, 12:20:02
Zrzule, vyprovokuj ho k žárlivosti a k akci (náhlým ochladnutím, nedostatkem odpoledního a večerního času, nech si poslat semtam jen nepatrně napovídající esemesku a "náhodou" zapomeň mobyl na stole....)

Takových znám (Lištička - Mail - WWW) 05.05.2005, 12:54:00
Takových znám...Sex, sladké řečičky, ale skutek utek...Buď se mu na Tobě něco nelíbí a nejsi pro něj podle jeho názoru zas až tak dost dobrá a nebo ještě vůbec není (a třeba ani nebude) zralý pro vztah jiný než takový, jaké dosud měl. Možná by pomohlo, kdyby viděl, že o Tebe má zájem i někdo jiný, ale já osobně bych hledala někoho jiného (vždyť on to dělá taky, takže by Váš vztah nabyl na rovnováze).

Takových znám (Lištička - Mail - WWW) 05.05.2005, 12:54:14
Takových znám...Sex, sladké řečičky, ale skutek utek...Buď se mu na Tobě něco nelíbí a nejsi pro něj podle jeho názoru zas až tak dost dobrá a nebo ještě vůbec není (a třeba ani nebude) zralý pro vztah jiný než takový, jaké dosud měl. Možná by pomohlo, kdyby viděl, že o Tebe má zájem i někdo jiný, ale já osobně bych hledala někoho jiného (vždyť on to dělá taky, takže by Váš vztah nabyl na rovnováze).

nemá v hlavě jasno, nemá (moje maličkost - Mail - WWW) 05.05.2005, 12:56:16
asi bych zkusila někoho jiného. Ale můj názor asi není ten pravý- možná jsem s ním v něčem podobná a chápu, že má problém.Také mám představu a nechci slevit, proto jsem napůl smířená s tím, že budu sama. Na prvním místě mám dítě, pak práci, potom případného partnera. V žádném případě bych nesouhlasila se sestěhováním, maximálně by tu bylo místo na kartáček na zuby.Spíš si představuju lepší kamarádství, když budeme mít oba náladu. Ale je to těžké

Suhlas s NC a Jasminou (Dana - Mail - WWW) 05.05.2005, 13:07:06
Ano, bud by som zmenila pracu, zatajilovala sa alebo sa mu stala trosicku nedostupnou. Nech aj on rozmysla o tom, co v Zrzulke ma.
Mam ale dost silny pocit, ze u nej nejde davno o kamaratstvo. Aspon ja s kamaratmi nespavam. Potom to uz je o niecom inom.

Tak ještě naposled (NČ - Mail - WWW) 05.05.2005, 13:32:34
Zrzí, ty nebudeš tou pravou pro Něj. Ale řekl bych, že mu docela skvěle vyhovuješ pro překonávání přechodných období, kdy zrovna nemá Tu, kterou by chtěl mít Tou svou pravou.
Tak si uvědomuju, že i já jsem se podobně v určitých údobích života zachovával. Nic moc ke chlubení!
Tu žárlivost vzbudit bys ale měla docela hravě, protože Von je si s Tebou naprosto jistej, bere Tě jako takový vždycky votevřený zadní vrátka, a těžko bude skousávat, když se mu začnou zavírat. A třeba si i uvědomí, že zrovna Ty´s ta jeho největší jistota, bez níž to nejde.
Ale pochybuju, že zrovna tohle by mělo skousnout Tvoje sebevědomí.
Spíš se na něj, po vzbuzení tý jeho žárlivosti, vypr*neš sama - přestane Ti bejt zajímavej.

Souhlasím s NC (Emi - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:14:37
Vyraž na lov broskvičko,nech si ho jako přítele,protože chlapský přítel je pro ženskou moc důležitej,ano začni taky hledat jako on, vzbuď žárlivost , buď se opravdu chytne za noc a přijde na zo že ta najlepší baba jeho života mu uniká a pokud se nic nestane bude to neklamné znamení že už znova hranici vzájemného přátelství nepřekročíte,ale pamatuj si,at to dopadne jakkoliv je to životní zkušenost k nezaplacení a posune tě blíž k tvému panu užasnému.
Ano jsem to já a věřím v tvou štastnou hvězdu.

Chlapské zamyšlení. Kudlanky, nic víc v tom nehledejte. (master - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:28:01
Na tomto serveru nejsem příliš dlouho, protože jsem ho dříve neznal. Brzy jsem však poznal, že kdesi ve vzduchu tu visí určitá a těžko popsatelná rivalita. Rivalita mezi muži a ženami. Takové dva nelogicky skoro nesmiřitelné tábory. Mnohdy to vyplývá i z mnoha příspěvků. Pokud se něčím prohřeší muž, sesype se na něho myšlenkově stmelené hejno kudlanek a žerou a žerou a žerou. Žena je tu za chudinku. Když se však prohřeší žena, nálet kudlanek je trošku opatrný, smlsnou si pouze kudlánkové, ale diskutující kudlanky hledají slabá místa nevinných mužů a na tomto základu se snaží obhájit chování žen, protože je to právě ON, ten „jenom chlap“ který za to může. Kdyby nebyl vinen, kudlanka by sem nepsala to, co sem píše.
Nedělal jsem si žádnou statistiku, kolikrát, kde, kdo, kdy a komu co, ale z několika kliknutí je vidět, že samičky kudlanky chtějí mít vždy pravdu pravdoucí. Tzv. poslední slovo. Čím to je? Je to tím, že server vede zkušená žena, znalá fines samiček a že i samotný výstižný název „kudlanka.cz“ o něčem vypovídá? Tím sežraným kudlánkem má být podle všech nesmiřitelných přírodních zákonů muž! Tak jaké pak s ním fraky…
Jooo? Ale až po kopulaci, dámy!!! :-))) Takový je přírodní zákon! :-))
A já bloud si myslel, že tu bude, mezi polidštěnými kudlankami blaho. Kudlanka mi bude říkat milý kudlánku, já jí milá kudlanko, jak jsi se dnes vyspinkala? Nemáš hlad? Tobě to dnes sluší, moudro z tebe srší a další hezké slovní obraty. Myslel jsem si, že tu bude i sranda a že tu bude vítězit láska nad nenávistí. Že tu bude imaginární ráj…


Mastere, imaginární ráj??? (Vodoměrka - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:33:57
Takové zvíře existuje??? Víš, jak to vypadá v ráji??? No, asi ne... poslední dobou prý je tam pusto a prázdno, zato v pekle se to veselí a tetelí a samečci s ukousnutýma hlavičkama pod paží tam vesele skotačí se samičkama, co jim ty kulaté věci na konci krku ukously... :-)))

Ale mastere, nezlob se na nás.... (kiwi - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:37:54
my to přeci myslíme dobře... A že si tu občas zaskuhráme? Dopřej nám to, vždyť někdy je to pro některou jediný mistečko, kde si troufne :-).
Jo, a podle toho, co jsem četla od tebe za reakce a i moc hezký básnění, tak jsem zvědavá, jestli jsi taky napsal o té své, jediné, vysněné :-)))

Tak děvčata, já vám popíšu ještě jednu nedávnou zkušenost (master - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:49:03
Nevím však, zda to souvisí s tématem. Tento týden si ke mně na obědě přisedlo 5 laborantek. Holky si povídaly, já žvýkal a poslouchal. Jedna povídala:
"Holky, já bych toho mýho starýho dnes nejraději roztrhla jako žábu."
"Proč, co ti ZASE proved?"
Ve slovíčku "zase" jsem tušil nějaké nepěkné opakování čehosi.
"Ále… holce nenařídil budíka a ona chudinka nevěděla jestli už má vstávat a jít do školy".
Z hovoru jsem dále pochopil, že se jedná o malou dcerku, která ještě nezná hodiny a řídí se jen zvoněním budíku a zbylý čas má vypočítaný. Nepochopil jsem však, proč dnes, v přetechnizované době, nemají v rodině více budíků.
"Ještě že mi ta holka zavolala a zeptala se mně, kdy už má jít z domu."
Moje spolustolovnice nalevo říká:
"Co od něj chceš, vždyť je to jenom chlap".
A tímto jsem dostal i já tu nehezkou nálepku "pouhého chlapa", nemyslícího tvora, který myslí na vše možné i nemožné, ale nikdy ne na to, na co myslet má… I já jsem se cítil proviněn a mezi tím hejnem kudlanek v bílých pláštích jsem se přestal cítit bezpečně a proto jsem rychle dožvýkal a odešel jsem. :-))



Mastriku, (Vodoměrka - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:58:35
věřil bys, že naše domácnost, v dnešní přetechnizované době, kdy máme digitální mikrovlnku, digitální foťák, počítač, krokoměr a další potřebné nezbytnosti, nemáme budíka žádnýho? Jediný budík mám na mobilu, potažmo děti na druhém mobilu??? Ale budíky nevedeme... fakt... kdos bez viny, hoď kamenem... auvajs! řekla jsem kamenem, ne tunovým balvanem!
:-)))

Ále Mastere, nepřeháněj (Míša - Mail - WWW) 05.05.2005, 14:59:34
Nejsi náhodou moc vztahovačnej? A nejsi náhodou ten typ muže, který nesnese žádnou výtku a musí se mu stále dokola říkat, jak je úžasnej, skvělej, krásnej, milej, šikovnej, chytrej, pracovitej, no prostě ten NEJ na světě? :-)

ale Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 05.05.2005, 15:02:41
taková chytrá a bystrá žena a jsi mimo. Jak je to možné? Já nemluvil o budíku, já jsem si stěžoval na to nepěkné nálepkování "jenom chlap"!
Ahojky a nebijte mne už. Jsem jenom chlap.
Jdu na dvě... :-)))

Míšo, (master - Mail - WWW) 05.05.2005, 15:04:40
nejsem. Ale odpovím Ti zítra, jo?
Hoj


Danielo kudlanko, (Míša - Mail - WWW) 05.05.2005, 15:15:39
kdy už nám prozradíš ten tvůj názor?

OK, díky za "upomínku" - takže: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 05.05.2005, 15:30:42
Zrzulka má v práci Poletuchu, který se jí líbí. Pak "přijde den" (spíše večer), kdy pod tlakem alkoholu dojde na sex. Protože jsou oba mladí, dobrá věc se podaří. Jenže: Zrzulka v tom vidí podstatně víc, než Poletucha, pro kterého to bylo pouze příjemné zpestření. Zrzulka se tedy snaží o 106, kdežto Poletucha pouze přijímá. Občas, když Zrzulka moc tlačí na pilu, tak jí začne říkat o tom, jak všude možně hledá. Když však vidí její smutnej xichtík, začne vše mírnit řečmi o tom, jak ona je milá, hodná atd. Nejspíš si sám v duchu říká ono "co je v domě, není pro mě", citát, který jí sám zmiňoval a kvůli kterému si teď asi v soukromí drbe hlavu :-)). Přitom stále pevně doufá, že jí "to dojde".
Průůůůůs-švih je v tom, že jsou oba slušňáci, takže ani jeden z nich to neřekne na plná ústa. Ona se snaží, když to začne být "na spadnutí", tak okamžitě couvne, kdežto on si zase netroufne moc trápit tuhle hodňuli. A je na průser zaděláno... Může se stát, že spolu nakonec opravdu začnou chodit, pak spolu i začnou žít, pomalu to sklouzne do stereotypu... A najednou Poletucha potká někde tu svou opravdovou, tu, která mu zamotá hlavu, a neštěstí bude hotovo. Zrzulka uvolní stavidla slziček, dost možná, že si bude říkat, co všechno mu udělala, obětovala...
Nevidím to dobře.
Ale - partnerské vztahy jsou nevypočitatelné, skoro jako trouba u mého sporáku. Taky nikdy přesně nevím, jestli z ní vyndám přesně to, co bych si přála :-)))
Snad přeci jen rada pro Zrzku na závěr: Být milá, veselá, bavit se příjemně se všemi, po práci se rozloučit a nevolat.
Nechat se uhánět.
Stát se záhadnější.
Navrhnout, slíbit, pak se omluvit..
Vábit...
Jo, to je taková vyšší dívčí a nevím, jestli na to ona má nervy :-)))

mastere (Inka - Mail - WWW) 05.05.2005, 15:40:11
já jsem zase dost překvapená, že jsou i muži jako Ty, kteří na tomto serveru s námi babami diskutují, ale beru to jako že je to milé a také občas dost odvážné od Vás kudlánků. Myslím, že nejsme zase tak strašné, jak říká jedna prima kniha Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše, máme jen jiné myšlení a jinak věci řešíme. Také myslím, že spousta Kudlanek má dost špatných životních zkušeností, s kterými je potřeba se co nejdříve vyrovnat a netáhnout je za sebou životem na vozejku a nepřidávat k té hromadě další a další. Ale je to každého věc, každý je nějaký. Já pracuji zase jen v mužském kolektivu sama jediná žena, tak to znám i z té druhé strany. Já s muži nebojuji, já se s nimi kamarádím a je to fajn, ale jste prostě jiní. My Vás nesežerem, protože Vás potřebujem, bez Vás by ten svět byl jinej, asi smutnej. Bude to tím, že se tu řeší převážně problémy a ne šťastné chvilky, ale jsem přesvědčená, že i ty šťastné chvilky se vyskytují v hojné míře, jen se o nich nemluví tolik.

OK - TAK TADY JE: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 05.05.2005, 17:10:05
Zrzulka má v práci Poletuchu, který ji fascinuje. Pak "přijde den" (spíše večer), kdy pod tlakem alkoholu dojde na sex. Protože jsou oba mladí, dobrá věc se podaří. Jenže: Zrzulka v tom vidí podstatně víc, než Poletucha, pro kterého to bylo pouze příjemné zpestření. Zrzulka se tedy snaží o 106, kdežto Poletucha pouze přijímá. Občas, když Zrzulka moc zatlačí na pilu, tak jí začne vyprávět o tom, jak všude možně hledá. Když však vidí její smutnej xichtík, začne vše mírnit řečmi, jak ona je milá, hodná atd. Nejspíš si ale v duchu říká ono "co je v domě, není pro mě", citát, který jí sám zmiňoval a kvůli kterému si teď asi v soukromí drbe hlavu :-)). Přitom však stále pevně doufá, že jí "to dojde".
Průůůůůs-švih je, že jsou oba slušňáci, takže ani jeden z nich to neřekne na plná ústa. Ona se neustále snaží, když to začne být "na spadnutí", tak okamžitě couvne; kdežto on si zase netroufne moc trápit tuhle hodňuli.
A je na průser zaděláno... Může se stát, že spolu nakonec opravdu začnou chodit, pak spolu i začnou žít, pomalu to sklouzne do stereotypu... A najednou Poletucha potká někde tu svou opravdovou, tu, která mu zamotá hlavu i jiné údy, a neštěstí bude hotovo. Zrzulka uvolní stavidla slziček, dost možná, že si bude říkat, co všechno pro něj udělala, obětovala...
Nevidím to dobře.
Ale - partnerské vztahy jsou nevypočitatelné, skoro jako trouba u mého sporáku. Taky nikdy nevím, jestli z ní vyndám přesně to, co bych si přála :-)))
Snad přeci jen rada pro Zrzku na závěr:
Být milá, veselá, bavit se příjemně se všemi, jeho v žádném případě nijak nepreferovat.
Po práci se úsměvně rozloučit - a nevolat.
Nechat se uhánět.
Stát se záhadnější.
Jemně eroticky vábit... nebát se letmých náznaků...
Navrhnout, slíbit... pak se omluvit...
Jo, to je taková vyšší dívčí a nevím, jestli na to ona má nervy :-)))

Nejde mi do hlavy... (Johanka - Mail - WWW) 05.05.2005, 20:43:51
...proc se snazi najit si babu, kdyz jednu skoro ma. Resp. teda bud chce babu, nebo nechce, v tom by si mel udelat jasno a chvat se konzistentne.
Ja jsem se podobne (tedy kdyz jsem s nejakym kamaradem skoro chodila, ale nechodila (ovsem hlavne nespala!), a hledala si nekoho jineho, i kdyz ten dotycny kamarad byl moc fajn) chovala jen tehdy, kdyz jsem mela nejaky blok byt s tim dotycnym kamaradem - treba uz jsme se jednou rozesli a mne prislo, ze nejde "jen tak se vratit" (booze jak ja tenkrat byla blba), no a nebo v pripade (to bude asi jako tady), kdy jsem proste vedela, ze by to z nejakeho duvodu trvale nefungovalo, neshodli jsme se na nejake dost zasadni veci (planovani, zodpovednost, hospodareni s penezi...), takze jsem si rikala "jo, fajn, mam ho rada, ale proste dlouhodobe by to neslo", a v tu chvili jsem si rychle potrebovala nekoho najit, abych do toho s tim kamaradem nespadla.
Takze na miste Zrzulky bych se ho otevrene zeptala, v cem si mysli, ze je nebo by mohl vzniknout problem, a proste ceho se boji.

Vyšší dívčí? (aTeo ;) - Mail - WWW) 05.05.2005, 21:58:08
Danielo, mám dojem, že finty, které doporučuješ, mohou mít krátkodobý efekt. Z dlouhodobého hlediska jsou "absolventky vyšší dívčí" přesně ty kudlanky, co ti pak píší srdceryvné dopisy a prosby o radu...

Pockej kudlanko (Jasmina - Mail - WWW) 05.05.2005, 22:36:28
ze to bude tak,ze Zrzulce dojde trpelivost a ochladne a Poletucha najednou prokoukne a zacne zachranovat,priiiliz pozde.)))))))
Jak dlouho se bude beranka trapit pro raka?Dlouho ne.Jak dlouho ale muze rak potrapit beranku?Dost dlouho,slzama a knouranim(vyjimky prominou)))) protoze slusni berani jsou na slzy mekkoty.
Muj nazor,se kterym Zrzulka asi souhlasit nebude je ten,ze tohle astrologicke spojeni vetsinou byva spis utrpenim,bylo by lepsi se na to ....to nemam jen vyctene z horoskopu,to vidim kolem i konkrétne.))))

To aTeo: (daniela :-)))) - Mail - WWW) 05.05.2005, 23:16:32
Chyba lávky...
Naopak, ty, které vládnou "VŠ dívčí" (ne že by ji jen použily!!!), ty jsou úspěšně šťastné a jsou s nimi šťastni i jejich kudlánci.
Protože ty vědí, jak se mají chovat.
Už moje babička říkala: když bude mužskýmu s tebou dobře, bude i tobě dobře :-)).

Danielo, (aTeo ;) - Mail - WWW) 06.05.2005, 01:35:38
holky z Perlovky taky vědí, jak se mají chovat, aby si zasloužily svůj "honorář"... :O)
Ale napíšu ti k tomuto tématu příležitostně eMila - pár zkušeností z minulého života s Kudlankami, taktizujícími v rámci zvolené strategie.
Btw: Předstírání orgasmu je zřejmě taky standardní výbavou absolventek vyšší dívčí, že?

aTeo - smůla, nepochopil jsi to. (daniela - Mail - WWW) 06.05.2005, 01:45:04
Jsi, hochu, úúúúúplně vedle... Já o koze, ty o voze... Máš nejspíš mizerný zkušenosti. Nech tohle raději na osobní diskuzi :-))).

Kudlánko! Absolutní souhlas. (NČ - Mail - WWW) 06.05.2005, 06:50:50
Tydle methody FUNGUJOU stoprocentně, a dokonce i voboustranně!!! Je to vyzkoušený! V tomhle případě zafungujou taky, docela jistě.
Já ale myslim, že tady taky de voto, že Jemu na naší Zrzuli zjevně něco vadí fyzicky (ve vzhledu nebo v sexu). Von vo ni sice docela jistě nechce přijít, ale taky to nejni TA VONA, jeho vysněná.
A s tím, myslím, nikdo nic nenadělá.
Myslím, že ještě jednu radu Zrzuli bych měl. Kočičko, hlavně si dej fakt bacha, ať u Jeho konečnýho zjištění, že to nejsi Ty, a u Tvýho zjištění, že to není zase von, tak ať u toho už neasistuje malej prcek, kterej jedinej by na to doplatil, přestože jedinej z vás tří by v tom byl docela nevinně.

Zrzulko, (master - Mail - WWW) 06.05.2005, 07:46:48
také jsem na Tvé straně, ale! On byl k Tobě férový v tom, že Ti na rovinku řekl, že jsi jen jeho "přechodné období". Je to hnusná a bolavá otevřenost. To je fakt. Jeho signál jsi však měla ihned přijmout a zařídit se podle toho. A proto buď teď i Ty férová sama k sobě, sundej si klapky z očí a dbej ostatních výše uvedených rad. :-))

Míšo, (master - Mail - WWW) 06.05.2005, 08:08:00
včera jsem Ti slíbil, že Ti odpovím. A co se slíbí, to se má splnit. :-))
Míšánku, nemám rád násilí (ani slovní), ale spíše humor a proto Ti odpovídám "poezií", která nepotřebuje žádný školní rozbor básně, co a jak chtěl básník říci, protože je přímá, jasná a věcná.:-)))
Složil jsem ji jen pro Tebe, v hospodě, a představ si, už při prvém pivu.:-)))
Ve verších Ti však budu vykat, protože to zní lépe.:-)

Milá Míšo, píšu psaní,
dlužím Vám ho, milá paní.
Jsem Vám dlužný odpověď,
neměňte ji za zpověď.

Já jsem chlapec s penisem,
to Vám stvrdím podpisem.
Často mívám různé chyby,
neříkám rád slovo "kdyby".

Já vím, že jsem pitomec,
ovšem nikdy lakomec.
Moudí své, to rád Vám půjčím,
věřte mi, že za něj ručím.

Také si rád povídám,
své přátele zpovídám.
Nikdy nejsem vulgární
ani s částí anální.

Rád se bavím, rád se směju,
mám rád lásku, také něhu.
Vámi psaná negativa,
chápu jako pozitiva.

Nejsem žádný konflikťák,
pouze občas puberťák.
Průhledný jsem jako voda,
ne jak špína ze záchoda.

Ve výměně názorů,
neshledávám rozporů.
Chápejte vše jako smír,
slunce v duši, navždy mír.

:-)))




inko, 5.5. v 15:40 (master - Mail - WWW) 06.05.2005, 08:29:33
hezky jsi to napsala. Však my vás také potřebujeme, protože bez vás bychom chšadli a chšadli až bychom uchšadli. :-))

Mastere, (Míša - Mail - WWW) 06.05.2005, 10:28:08
už je to zase mimo téma, ale přesto ti na tvé špatné verše odpovím, a to stejně špatnými (každý není Vrchlický - že?) :-)))

Mastere, vy rozumbrado,
píšete víc než je zdrávo.
Může za to žejdlík piva
nebo je to moje vina?
Já jsem jenom žertovala
- ne, že bych vás napadala.
Když čtu ovšem vaši báseň,
přepadá mě náhlá bázeň.
Potvrzena má jsou slova
- těžko muž své EGO schová.

:-))) Čauky!

Míšo, (master - Mail - WWW) 06.05.2005, 10:52:02
pěknééé. A bez žejdlíku.:-))

Chtěl jsem pouze pobavit,
ne Vás bázní zaplavit.
Vaše báseň nemá chybu,
Vrchlický by překous rybu.

Hezký víkend, básnířko. :-))

Už vím, už vím! (Markéta P. - Mail - WWW) 08.05.2005, 20:29:18
Pořád mi leželo v hlavě, kde jsem takovýhle příběh už četla. A už vím: Richard Bach, Most přes navždy. Doporučuju sehnat, když už ne jako "návod", tak pořád je to moc krásná kniha. Stejně jako jeho Jonathan Livingston Racek.

Tak! (Zrzulka - Mail - WWW) 09.05.2005, 10:14:12
Tolik reakcí jsem opravdu nečekala :o)) Ale jelikož a protože nejsem s to´, na všechny reagovat shrnu to do pár písmenek - NČ - nevadí mu na mě po vzhledové stránce nic, a sex byl úžasný. Dle jeho slov, jsem ta nejvíc sexy žena, kterou kdy potkal. Problém je v tom, že se bojí mého temperamentu, mého jak on řekl "bohémství" prý potřebuju chlapa, který mě postaví nohama na zem dá mému životu nějaký řád a směr. Takže jen toliko k otázce vzhledu a sexu - ten byl naprosto dokonalý, jak pro něj tak pro mně. Dnes zkusím napsat pokračování "Létání". Děkuji všem, kteří se zaangažovali, i kudlankářům, kteří se cítí být propíráni:o))

Zrzí, (NČ - Mail - WWW) 11.05.2005, 10:37:00
to, co teď naposledy píšeš, to je v takovým rozporu s jeho chováním, že ses zmýlila buď teď, nebo předtím, při popisu jeho chování k Tobě.

(Zrzi - Mail - WWW) 11.05.2005, 16:00:38
Nezmýlila, proč si myslíš, že chci radu když se chová jak se chová :o) Jeho chování se mění spolu s jeho zapeklitými myšlenkovými pochody, bohužel mě neznámými...

(Zrzi - Mail - WWW) 11.05.2005, 16:00:50
Nezmýlila, proč si myslíš, že chci radu když se chová jak se chová :o) Jeho chování se mění spolu s jeho zapeklitými myšlenkovými pochody, bohužel mě neznámými...

(Elf - Mail - WWW) 18.05.2005, 16:02:48
Co píše NČ je trefné. Jsem rak do morku kostí a dělám to samé. Není v tom záměr. Dívej, vždyť vlastně po něm ani nic nechceš a nemůžeš chtít (je přece třeba to skrývat neb vztah na pracovišti je většinou kvitován nelibě). Kdybych už "uletěl" a měl se s tebou každý den potkávat na pracovišti, tak si sakra rozmyslím, jestli si tě znepřátelím. To radši budu hrát mrtvého brouka (přátelského) a počkám, až to vyšumí nebo to budu udržovat na nezávazné úrovni. Alespoň se tam sem tam někdo na mne usměje. Je to kompenzace vlastních bariér. Když už takhle vypadám jako vyvrhel, nedá mi to zeptat se. Bez všeho toho humbuku kolem, by to byl jen fádní vztah, klidně probíraný na veřejnosti a sex by ztratil chuť zakázaného ovoce. Stála bys o to? Určitě máš v okolí někoho, kdo ti tohle všechno jisté nabízí a marně. Jsem naprosto "out"?

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: