[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
ZÁSADNÍ ROZDÍLY MEZI MUŽEM A ŽENOU
Rubrika: [:-)))]

Následující článek je určen k pobavení, ale stejně chci zdůraznit – pánové, pozor, vše je myšleno „převážně nevážně“ (to abych se náhodou nedotkla nějakého super ješitného chlapa). Znám to – my se klidně smějeme vtipům o blondýnkách a slepicích, ale když se jen zlehýnka dotkneme mužského EGA, je najednou po humoru :-))) Pravda je, že když Bůh tvořil ženu, byl už dokonale poučen z předchozích chyb a omylů...

 


1. Mužský mozek je o 14 procent těžší než ženský (zřejmě proto tak často padá mužům hlava na stůl), v ženském mozku jsou však dokonaleji propojeny obě hemisféry a je lépe zásobován krví. Žena má až o třicet procent více spojů mezi pravou a levou mozkovou polokoulí než muž. Může za to především ženský hormon estrogen, který podněcuje nervové buňky k vytváření většího množství spojů jak v mozku, tak mezi hemisférami. Větším počtem spojů se dá vysvětlit i takzvaná ženská intuice a typická schopnost žen dělat více věcí najednou. Skutečnost, že ženy dokáží vnímat více podnětů naráz, je již notoricky známá. Na rozdíl od žen muži více věcí najednou nezvládnou. Mozek mají naprogramovaný tak, že se dokážou soustředit vždy jen na jeden úkol. Není to tím, že by horovali pro systematičnost, prostě to nedokážou. Nezvládají současně vařit, číst noviny, dívat se na televizi, poslouchat, zda dítě vedle nepláče a ještě při tom konverzovat. Oproti tomu, vaří-li muž podle receptu, není možno na něj mluvit. Nedokáže číst recept, vařit a zároveň poslouchat. Zatímco žena dokáže pochodovat s kartáčkem na zuby po bytě, utřít při tom prach, udělat další věci a zuby si dokonale vyčistit, muž stojí obvykle v mírném předklonu třicet centimetrů od umyvadla a nanejvýš pohybuje hlavou vpřed a vzad proti kartáčku. Je vcelku nemyslitelné ho při vykonávání tak náročného úkolu nějakým způsobem vyrušovat.


 
2. Už v dětském věku se u žen rozvíjí levá hemisféra rychleji než u chlapců. Proto začínají děvčátka mluvit dříve a lépe než chlapci (mimochodem ordinace logopedů jsou plné především chlapců), dříve čtou a mají nesporně větší nadání pro cizí jazyky. Devadesátdevět procent děvčat mluví srozumitelně ve třech letech, zatímco mluvení u hochů je zcela rozvinuto až kolem čtvrtého roku. Ženy jsou vybaveny větším řečovým centrem, což jim umožňuje pronést denně až 23 000 slov. Muži se zmohou zhruba na polovinu. Muži také hovoří spíše v krátkých strohých větách. Výroky orientují na řešení problému a přímo k věci, do svého slovního projevu nevkládají žádné emoce. Tento fakt by se mohl jevit výhodou, třeba když potřebují rychle a úspěšně uzavřít obchodní jednání, v podstatě jim ale způsobuje řadu nepříjemností, obzvláště pak v domácí komunikaci. Například – pokud požádají partnerku: “Udělej mi kávu,” bývají častokrát překvapeni, když se jim dostane odpovědi:  “Udělej si ji sám”. Přitom muž takto stroze formulovanou žádostí nemyslel nic zlého a díky konstrukci jeho mozku se mu tento způsob vyjadřování zdá logický a normální.  Ženě se ovšem takové vyjadřování zdá urážlivé, ona by řekla: “Co říkáš, že bychom si dali kávu? Nemáš chuť? Já docela ano. Zdá se mi, jakobych už cítila její vůni...” Takovým vyjádřením mnohdy dokáže v muži chuť na kávu probudit, aniž by ji před tím měl.



3. Ženy lépe slyší (často slyší i to, co vlastně vůbec slyšet neměly – ke škodě mužů samozřejmě) a mají také jemnější čich. Proto jsou tak citlivé na mužský pach, který je daleko pronikavější nežli ženský (obzvlášť potom pach mužů, kteří slovo antiperspirant hledají ve slovníku cizích slov). Rovněž mají ženy lepší zrak. Vidí lépe v noci, v delších vlnových délkách a mají širší periferní vidění. Snad proto nikdy nepřehlédnou, ani v lidském davu, jak se jejich partner (maje údajně právě absolvovat složitý zákrok u stomatologa) vede po ulici s o dvacet let mladší dívenkou a hází na ni láskyplné pohledy. Nedá se přímo tvrdit, že by obecně byli všichni muži barvoslepí, ale ženy oproti nim rozeznávají širší škálu barev a jejich odstínů. Z tohoto důvodu také muž nikdy nepřesvědčí manželku-brunetku, že ten blonďatý vlas, co nalezla na jeho košili, je její vlastní a prostě jen začíná šedivět. Statistiky uvádějí, že některou formou barvosleposti trpí zhruba 2% žen a 9% mužů. Tento fakt může způsobit jisté obtíže ve sportu, kdy třeba brankář na první pohled nerozezná, jestli se k němu blíží spoluhráč nebo útočící soupeř.


 
4. Ženy mají oproti mužům daleko lepší paměť. Snáze si vzpomenou, kam odložily předměty, mimo jiné brýle či klíče. Žena si pamatuje, kde má uschovaný rodný i oddací list, zatímco muž neví, kam založil technický průkaz od auta, který držel před dvěma hodinami v ruce. U žen dochází k snadnému zapamatování si jmen, názvů, tváří, jakož i náhodných informací. Leckerého muže zaskočí jeho partnerka sdělením, že zrovna takový kostým, jaký mu ukazuje ve výloze jistého butiku, měla včera na sobě Buzková, když ji zabírala v parlamentu televizní kamera.  Muž marně přemýšlí, zda měla Buzková vůbec nějaké šaty, neboť on si těžce vybavuje i to, že se včera díval na televizi a sledoval ve zprávách šot z parlamentu. Ženy si velmi dobře pamatují i číselné kombinace – telefonní čísla nebo třeba různé datumy. Není na planetě Zemi muže, který by si pamatoval datum narození (kromě svého vlastního) své manželky, všech svých dětí (počet není rozhodující), rodičů a případně žijících prarodičů, sourozenců, tchýně i tchána a nejlepšího kamaráda. Ženám to nečiní žádný problém. Co se týká dlouhodobé paměti, i na této čáře ženy oproti mužům vítězí. Jasný důkaz lze získat z toho, že ještě po dvaceti letech si žena pamatuje, jak manžel o ní prohlásil, že má almarózní zadek a že její matka si nezadá s krvelačnou hydrou. Muž si ve středu nepamatuje, co měl v neděli k obědu.



5. Ženy se odlišují od mužů ale i dalšími schopnostmi. Možná pro mnohé muže překvapivě bylo zjištěno, že příslušnice něžnější části lidstva umí rychleji a přesněji počítat než jejich silnější protějšky. Díky tomu dokáží i lépe hospodařit s penězi než muži, kteří to dovedně zastírají různými nepodloženými historkami o tom, jak manželka rozházela celou výplatu za parádu a podobně. Přitom netuší, že jejich partnerky mají absolutní přehled, kolik v sobotu v hospodě urazili piv, a bravurně si dovedou spočítat, kolik je to stálo a co se za finance proteklé pisoárem dalo hodnotného pořídit. Koncentrace estrogenu v ženském těle je rovněž spojována se zvýšenou manuální obratností. Manuální obratností není myšleno obracení novinových stránek či klikáním jedním prstem na tlačítko myši u počítače. Je zajímavé, že muž se s naprostou přesností dokáže strefit prstem na příslušné titěrné tlačítko televizního ovladače, ovšem měl-li by si přišít knoflík u košile, nedokáže navléknout nit do očka jehly nebo uchopit knoflíček mezi dva prsty. Příslušnice ženského pokolení jsou také rozvážnějšími a ohleduplnějšími řidičkami, které se dopouštějí menšího počtu dopravních nehod, ať už se to mužům líbí či nelíbí, a i kdyby sebevíc zamlžovali tuto skutečnost různými poznámkami o kurovitých ptácích za volantem. Statistiky hovoří jasně. Podle nich jsou pro ostatní účastníky silničního provozu ženy za volantem menším nebezpečím než muži. Jejich dovednost v oblasti řízení se dokonce dostala na špici pomyslného žebříčku dobrých řidičů, takže například v Itálii mnoho italských pojišťoven nabízí zajímavější podmínky při pojišťování žen-řidiček.


 
6. Muži stárnou rychleji než ženy. Pětapadesátiletá žena vládne ještě 90 procenty síly, kterou měla v 25 letech. Stejně starý muž se musí spokojit již jen se 70 procenty. Cévní systém pětatřicetiletého muže je srovnatelný s krevním řečištěm padesátileté ženy. Také k infartům dochází u mužů zhruba o deset let dříve než u žen. Nic z toho ovšem nebrání šedivějícímu a hekajícímu šedesátníkovi, aby vyměnil svoji přibližně stejně starou partnerku za nějaké děvčátko v rozpuku a dokazoval si tím, jaký on je to jura.
Ženské tělo také produkuje více protilátek než mužské, což je důvodem toho, proč jsou ženy méně nemocné než muži. Jejich organismus je odolnější vůči virovým a bakteriálním onemocněním, na čemž se podílí i příznivá kombinace dvou X-chromozómů, ve kterých je uložena genetická informace, odpovídající za imunitní systém. Muži mají pouze jeden v kombinaci s Y-chromozómem (proto je dokáže absolutně skolit obyčejná rýma).



     Mohli bychom v rozdílech mezi oběma pohlavími pokračovat donekonečna, ale snad postačí už jen jediná poznámka. Statistiky uvádějí, že 71 procent všech dětí, které přijdou na svět s nějakým postižením, jsou chlapci. Ovšem z výše uvedeného vyplývá, že svým způsobem jsou postiženi všichni muži. Málo platné, na někom se Bůh to tvoření lidských bytostí naučit musel... 
Michaela Pršalová, Humpolec
P.S. Pánové, nezoufejte. Karel Čapek (je překvapující, že zrovna on nebyl ženou) totiž napsal: “Každý rozdíl je hoden lásky, protože rozšiřuje život”.



 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(koldak - Mail - WWW) 29.04.2005, 06:02:12
Ve srovnání s naším psem jsem na tom ale pořád ještě dobře:-) (I když pravda, on umí rychleji utíkat)

(Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 08:07:39
Tady to zase někdo přehnal s LSD :-)

Jo, Koldaku, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 08:29:55
a myslím, že má i hezčí srst... teda jestli nemáš mexickýho naháče, samozřejmě... to by pak bylo jinak... :-)))

Nesouhlasím (NČ - Mail - WWW) 29.04.2005, 09:23:38
Buzkovou bez šatů v parlamentu bych si zapamatoval docela určitě, jako svůj nejhrůznější životní zážitek!!!!

Michalko, super... (kiwi - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:03:57


Milá Michaelo Pršalová z Humpolce, (Master - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:17:34
:-))) Po přečtení celého článku s mnoha věcmi souhlasím. OVŠEM - s některými ne. Zásadně ne!
K bodu 1) Když děláš více věcí najednou, vystavuješ se riziku větší chybovosti. Postup je asi tento: Jednu věc řádně dokončit a poté začít s věcí druhou... :-)))

Bod 2)píšeš, že muži hovoří v krátkých strohých větách. Jak kteří a jak kdy. Obecně muž vždy vypíchne to podstatné, důležité a vynechává tzv. nedůležitou omáčku... :-)
Muž je tvor velmi logický. To jsem se nedočetl pod žádným bodem.

Bod 4) ...muž si ve středu nepamatuje, co měl v neděli k obědu. Michaelo, muž myslí na to, co bude, myslí třeba i na to (ve středu), co bude k obědu v neděli, chápeš? A těší se... :-))
K tomu datu narození rod. příslušníků mohu zodpovědně prohlásit, že jsem se ho svědomitě učil, když jsem byl dcerami i ženou považován za rodinného popletu.

Bod 5) ale děvče, s tím navlékáním nite do ouška jehly jsi to trošku přehnala. Okamžitě bych šel s Tebou soutěžit. Rozdíl vidím ve vlastním přišití knoflíku. Když ho přišije muž, utrhneš ho pouze s látkou...

Závěrem ještě dodám svůj malý postřeh. Jsem-li svědkem rozhovoru dvou žen, jedná se, z mého pohledu, o tzv. duplex. To znamená, že obě ženy současně mluví a současně se i poslouchají. To je šílená, až nepochopitelná schopnost. Rozhovor mezi muži je naopak čistým simplexem. Jeden muž skončí, přepne se na poslech a vyslechne toho druhého... :-))))


Hele, hned k bodu 1 (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:25:04
... pět věcí najednou a k tomu bez chyby a správně zvládne většina žen... ovšem žádný muž to nikdy nepochopí, právě protože je muž. A na to navazuje tvůj bod číslo 5 - dva muži nemůžou mluvit a poslouchat současně, protože to úzce souvisí s bodem 1, že nemůžou dělat více věcí najednou :-)))

Ta reakce byla pro Mastera... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:29:50
nějak mi to jeho jméno uniklo z úvodního oslovení.... tak :-)

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:45:23
Ještě jsem neviděl žádnou ženu, která by dělala 5 věcí najednou. Můžeš mi dát nějaký příklad? Jakých 5 věcí třeba najednou děláš?

Master (Míša - Mail - WWW) 29.04.2005, 10:56:02
se chytil!!! :-)))) Jééééé, já mám radost! Hi-hi-hi, ješita ješitnéééj... :-)))
Jak jsi to myslel s tím, že muž je tvor velmi logický? To jako v čom? Mně naopak mužská logika připadá značně nelogická, protože jednoznačné a jednoduché věci řeší velice zdlouhavým a těžkopádným způsobem. Viz naše politická garnitura.

Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:18:54
tak třeba právě účtuju, píšu sem, poslouchám kolegyni a odpovídám jí a navíc se mi hlavou honí ještě jedna úžasná myšlenka za druhou...

Míšo, počkej... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:24:51
... myslíš, že ti skuteční a pořádní chlapi se prezentujou na politický scéně??? Hahaha, spíš naopak... takže to bych raději jako příklad neuváděla :-(

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:26:59
Ale tyto věci neděláš na jednou - děláš je postupně(některou z nich na chvilku přerušíš, začneš se věnovat něčemu jinému a pak se k ní vrátíš). To bych mohl říct taky - kontroluji obsah na kudlance, dívám se na zpovědnici.cz, čtu si zprávy na idnes, kontroluji knihu návštěv na svých stránkách, bavím se s kolegy, píšu se přes mail s kamarádkou, přemýšlím, proč mi nevolá člověk z opravny aut a jím.

Snižuji na tři... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:31:08
píšu a současně odpovídám kolegyni a poslouchám kolegu, co stojí u mě...

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:33:57
Mluvíš ke kolegyni, v tu samou chvíli, kdy na tebe mluví kolega? Myslíš si, že toto chlap nezvládne? Dej mi tedy jiný přříklad

Vodoměrko, (Míša - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:38:22
mluvíme o mužích, ne o chlapech. Chceš snad říci, že naši politici nejsou mužského pohlaví? A co potom jsou? :-)

Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:39:12
z tvého plyne, že buď Master není chlap a nebo ty jsi výjimka... ale například dovedeš zároveň psát na klávesnici jednu věc (např. dopis, smsku nebo mail) a zároveň mluvit něco jiného, odpovídat kolegovi a tak podobně? A ještě si v duchu myslet něco o koze a voze???

Vodoměrka kontra Opcom (Míša - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:41:58
To je teda hlína!
Helejtese, vy dva - baví vás to? A že je to plodná debata, co? :-)))))

to Míša (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:43:28
No nevím, ale bývala ministrině zdravotnictví, p. Součková (a vlastně i ta současná - p. Emerová), byla žena a kdybych měl podle ní hodnotit ostatní ženy, tak bych asi změnil svoji sexuální orientaci. Nebo další příklad - viděla si úžasnou a neuvěřitelně "logickou" argumentaci starostky Říčan u Prahy, která včera vystoupila v pořadu občanské judo? Moc pěkné

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:46:24
Jak kdy - pokud se jedná o běžnou mailovou komunikaci a běžnou konverzaci, tak ano. Pokud začneme řešit nějaký problém do hloubky (například pracovní záležitost), který žádá zvýšenou pozornost, tak se o to ani nepokouším.

Míšo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:46:58
kdyby nás to nebavilo, tak asi mlčíme... teda já určitě... chichi... a rozhodně je to plodnější debata než jaká se kdy odehrála na naší politické scéně :-)))

to Vodoměrka, Míša (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 11:48:39
Nemyslím si, že by naše debata byla plodná(podle mě nic nevyřešíme), ale baví mě ;-)

Vodoměrka, Míša ( - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:23:08
:-)))Hmmm... na srávnou míru jsem chtěl uvést jen některé nepravdy, až pomluvy, a jak vidno, se zlou jsem se potázal. Možná, že jsem byl i nepochopen, díky nelogickému myšlení některých nejmenovaných přispěvovatelek a když se k tomu postavím logicky a čelem, měl jsem mlčet hubou...:-)))
Vodoměrko, v tom postupném dělání jednoho po druhém je právě ta bezchybná mužská logika. Vždyť i první logický integrovaný obvod byl navržen tak, že spínal postupně právě proto, že ho navrhl muž. :-)))
Míšo, když připustím, že v určité části své věty můžeš mít i kousek pravdy (myslím tu těžkopádnost až zdlouhavost, politiku bych vynechal, protože ta je u nás stále v plenkách), opět Ti to zdůvodním. Je to proto, že muž při řešení problémů nejprve přemýšlí jak by to NĚCO bylo co nejsnáze proveditelné, samozřejmě bez větší námahy a současně, při tomto prvém kroku i předvídá a postupně překonává všechny eventuální překážky. On je prostě eliminuje. I ty, které by se objevit mohly. :-)))
ŽENA? Hrr na věc.
Muži se při řešení vybaví i to, o čem se Vám, ženám, ani nezdá. A proto se Vám naopak zdá, že z naší strany je vše těžkopádné. Já dfm, že jsem se vyjádřil dost srozumitelně a že nebudu muset příkladovat, protože polopatismus přímo nesnáším. :-)))

Vodoměrko, Míšo, (master - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:29:19
vidíte to, dělal jsem několik věcí najednou a pod svůj obsáhlý příspěvek jsem se zapomněl podepsat. Chjo... :-)))))))))

Ale to nic, mastere... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:44:18
to už tak prostě chodí, že když řekneš A, dostaneš jako odpověď B nebo i C... co potom, až dojde k X, Y a Z? Hele, a nebyl to náhodou právě muž, který vymyslel úžasnou věc jako je rozhodovátko s červenou a zelenou LED diodou, aby si nemusel namáhat hlavu přemýšlením a aby existovalo něco (strčeno do krabičky s očkem na klíče, např. od výrobce firmy EZK), co by mu ulehčilo nelehké rozhodování a tudíž v případě neúspěchu to měl na koho svést( na selhání techniky založené na propojení baterie, rezistorů, kondezátorů, mikrospínače a to vše na malém integrovaném obvodu s měděnými spoji pracujícím jako synchronní dělič kmitočtu dvěma?).
Jsem si více než jista, že to vymyslel muž, neboť žena raději použije svou logiku... Má dáti - Dal. Doufám, že to není příliš těžkopádné... chichichi...

(aTeo ;) - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:47:08
Jo, znám pár multifunkčních modelů žen, ale jsou zpravidla dost drahé a poruchové. Ideální je základní model s dálkovým ovladačem, vypínačem (power on/off) a několika předprogramovatelnými tlačítky. Do nich se nahrají libovolné příkazy dle individuálních preferencí. Doporučuju - uživatelsky wellmi přátelské... :)

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:48:48
Ano, kdyby takové rozhodovátko vymyslela žena, tak by se jednalo o generátor náhodných číslicových stavů (lepší slovo by bylo logických, ale někdo by si to nemusel vysvětlit jako generátor stavu logické "0" a "1")

Jo, Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 12:59:22
pak by fungovalo na principu běžné hrací kostky... ale i ona už našla (opět z mužské dílny) ztvárnění coby mikroprocesorový časovač. Jo, jo, muži jsou naši hračičkové... takže i tohle přepusťme našemu silnějšímu pohlaví.

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:08:36
Ano - akorát že hrací kostka slouží k zábavě a rozhodovátko by sloužilo k rozhodování(kostku vymyslel muž pro zábavu, rozhodovátko by vymyslela žena pro "praktický" život) ;-) Je tu ale jeden rozdíl - dejme tomu, že by časovač přepínal mezi jednotlivými stavy s určitou frekvencí a určitou dobu, než se "rozhodne" - aby šlo ale o náhodu, tak by jeden z těhto atributů musel být pokaždé změněn.
Ano, muži jsou hračičkové - to se ale vylučuje s nízkou manuální zručností, která byla popsána v tomto článku. A další věc - myslím si, že si obě pohlaví libují v hračičkách - jen se ty hračičky liší (příklad: ženy - oblečení, kosmetika, péče o tělo, zdravá výživa, ... muži - technické blbůstky, auta, politické "diskuse" v hospodě, ...). Navíc se i jednotlivci od obou pohlaví odlišují svými "hračičkami".

Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:08:41
"ANO, Vodoměrko, máš pravdu". Sledovala jsi to?
To byl nádherný příklad mužské logiky.
Některé ženy by to mohly nazvat i rezignací nebo dokonce vítězstvím jejich logiky nad logikou oponenta. Omyl. Žena? Ta když cítí, že je její logika mírně otřesena, chytá se dalších možných i nemožných příkladů a hledá slabá místa muže, protože případná argumentační porážka je pro ni potupná. Ale protože muž je FOŘT (to říkal Vl. Menšík, ne já), je tzv. nad věcí, usmívá se pod vousy a myslí si své.
Děvčata, bylo mi tu s Vámi fajn, přeju Vám hezký a příjemný víkend a někdy zase naklávesnicovanou... :-)))



Ne, Mastere, nemáš pravdu... (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:13:04
...nemůže za to situace, že by pro všechny ženy byla případná argumentační porážka potupná, ale jeden můj zlozvyk, zděděný po dědovi a otci a tím je snaha mít poslední slovo...
Oh, jsem jen a jen žena... tak jak to tedy všechno je? A kde že se nachází ta "věc", nad kterou je muž (myslím tím udání zeměpisných souřadnic), aby se tam ty ubohé ženy, žínky, víly, andělé s černým peřím a další nám podobné, mohly dostat a být tam též?

Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:19:39
je to hrozné, ale i na toto bylo myšleno... aby šlo právě o tu náhodu,s tím se počítá. Zmáčkeš spínač,toto tlačítko připojí napětí z baterie (+6V) na diodu D1,přes kterou se nabije
kondenzátor C1 a sepne tranzistor
T1, ten připojí napětí baterie
k vlastním obvodům rozhodovátka.
Zároveň se kladným napětím ze
spínače vyřadí z činnosti vývod reset
astabilního klopného obvodu IC1
(časovač C555), který tímto začne
generovat obdelníkový signál cca
1kHz, Tento signál napájí
piezoměnič a hodinový vstup
klopného obvodu D typu 4013.
Klopný obvod typu D pracuje jako
synchronní klopný obvod, který při
náběžné hraně hodinového
signálu přepíše stav svého vstupu
D na výstup Q a negovanou
hodnotu na výstup Q . Ten je
vedena jako jediný signál právě
do vstupu D. Je tedy zřejmé, že
při každé nástupné hraně
hodinového signálu se na výstup
Q přepíše právě opačná hodnota
z výstupu Q .
No, ale nakonec stejně je nad námi ten "Nejvyšší šachista" a rozhoduje i za rozhodovátko... Takže
kam s technikou, když naši budoucnost má v rukou sám OSUD?

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:29:58
Ale výborně, že by si studovala podobný obor, jako já? Čím se živíš?
Jen bych poupravil, že se nepoužívá 6V, ale 5V (předpokládám, že se bavíme o signálech TTL).

Myslíš, že člověk nemůže ovlivnit svůj osud? To by se dalo chápat jako alibismus u lidí, kteří se nedokázali vyrovnat s vlastním životem, ale nepůsobíš na mě tak, jako by si do této skupiny patřila.
Nebo se jedná o nějakou tvoji víru?

Obávám se, že jsem (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:40:32
nestudovala stejný obor (mám ekonomku :-))) ), a těch 6V je míněno napětí baterie - přesněji typ BAT 11A 6V, kterou používáme běžně k napájení rozhodovátka, jestli to není správný terminus technikus, omlouvám se, ale jsem jen něžná žena, i když takové rozhodovátko jsem zvládla udělat docela sama (nechci se chlubit), včetně vyvrtání děr do plošného spoje (děsně se bojím jakékoliv vrtačky od doby, kdy mi poprvé plombovali zub)
S tím osudem a tím šachistou to byla trocha nadsázky... viz http://www.kudlanka.cz/109786_item.html
Nepovažuji to za svou víru, spíš se mi líbí, co všechno lze s takovým tématem vymyslet za bláznoviny...


Opcome, ( - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:58:20
vidíš tu logiku/nelogiku "posledního slova" Vodoměrky? Vidíš to, co já?:-)))
Posledním slovem, tzv. za každou cenu, je podrobný popis funkce čehosi. A právě pro takovou logiku jsem NAD VĚCÍ. Vodoměrko, chceš souřadnice? Je to v Imaginárnu, u dobrého pivka, to je malý kousek od Absurdna, vlevo od Kocourkova, nedaleko Absurdistánu. Tam se vždy zamyslím o ženské logice a je mi fajn... :-)))
Ať je Vám také fajn, nekažme si víkend antilogikou! :-)))



to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 13:58:27
Ale, takže je elektronika tvým koníčkem? Dobře, ale v tom případě tam musí být například nějaká zenerova dioda, která napětí na 5V stabilizuje. To byla nějaká stavebnice, nebo jsi vše vymýšlela sama? Nebo si našla jen schéma a podle toho vše sestavila (včetně leptání desky plošných spojů)?

Zajímavá myšlenka - je opravdu zajímavé, jak si lidé neumí určit, co vlastně chtějí - splněné přání se změní ve stereotyp - nikdo nemůže být nikdy šťastný :-)

to Master (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:01:30
Ano, měníme téma - na to jsem ale zvyklý. Předpokládám, že se zbytkem mých slov Vodoměrka souhlasí, když se k nim nevyjádřila a zabývá se technickým detailem řešení blikátka :-)

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:02:50
PS: Ještě k tomu popisu - předpokládám, že myslíš výstup Q1 a Q2

Vodoměrko - snažej se tě utlouct technikou! Nedej se :-))) Hrrr do nich - ale po žensku :-))) (petra - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:05:56


to petra (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:09:01
Nic proti, ale technické detaily začala řešit Vodoměrka. Měla by sis debatu přečíst pořádně, než se k ní začneš vyjadřovat

Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:16:49
to je stavebnice, kterou dělají děti v našem kroužku... plošné spoje k tomu vyrábíme my a rozesíláme je dalším domečkům, které o ně projeví zájem. A blikátko děláme taky.
Hele, škoda že nejsi od nás... mohl bys nám vést další kroužek... mimochodem rohodovátko, co mám na klíčích mi říká, že nebudeš vést náš kroužek... tak co, má pravdu nebo ne???

Neboj, Petro, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:18:22
já se nedám... navíc mám v počítači program, který vypovídá i o mé povaze... Fénix... tak jako on, i já, když padnu, vstanu z popela a hořím dál :-)))


To MASTER+OPCOM (Míša - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:22:06
Pánové, nerozčilujte se. Přečtěte si znovu úvodník k článku :-) Anebo se podívejte ven z okna - sluničko svítí, kytičky kvetou, ptáčci zpívají .... no není to krásnej den?

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:22:27
Jasně, myslel jsem si to.
No nejsem si jistý, jestli bych na to znalostně měl - pár let se již elektronikou moc nezabývám (po škole jsem se začal více věnovat počítačům) a mnoho informací se mi z hlavy vytratilo. Také je otázkou, kde se ty kroužky odehrávají, jak často, atd.

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:23:32
PS. A také si nejsem jistý, jestli by mě to bavilo - musel bych vyzkoušet.

Mastere, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:24:48
škoda, že se tam nezamýšlíš i o mužské logice... to já, kdybych chtěla někdy rozmýšlet nad logikou, pak jedině v Ankh-Morporku, tam je totiž logika nejpevnější a nejlogičtější, a tou je právě trollí logika... ta je tak neoblomná, že kdyby na tebe dopadla, nejspíš by se z tebe stal mastnej flek a nebo bys byl zražen 1,80 m do země... hezký víkend a příjemné pokračování logicky nelogické debaty... jo a na závěr malý vtípek:

L O G I K A
Student dutý jak bambus, propadá u zkoušky z logiky a organizace.

Student: Vy mě tady dusíte a rozumíte vůbec tomu oboru?

Profesor: Jistě, jinak bych nebyl profesor!

Student: Mohu Vám tedy dát jednu otázku? Když mi na ni správně odpovíte, dejte mi nedostatečnou a já odejdu. Když ale nebudete znát odpověď, dáte mi za jedna

Profesor: Souhlasím.

Student: Co je současně legální, ale nelogické, logické ale nelegální a co není ani logické ani legální?

Profesor po dlouhém přemýšlení nezná správnou odpověď, a tak dá studentovi výbornou. Ihned poté volá svému nejlepšímu studentovi a položí mu tu samou otázku.

Nejlepší student mu okamžitě odpoví: Vám je 63 let a jste ženatý s 35-ti letou ženou, což je legální ale nelogické. Vaše žena má 25-ti letého milence, což je logické ale nelegální. Vy dáte tomu milenci své ženy za jedna ze zkoušky, přestože by měl vyletět a to není ani logické ani legální...

Z čehož se dá logicky vyvodit:

Je legální, že sedíme v práci, ale nelogické, že při tom pracujeme. Je logické, že si posíláme soukromé e-maily, ale není to legální. A ani legální, natož pak logické není, že jsme za to ještě placeni.



to Míša (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:25:43
Vždyť se nerozčilujeme :-) Není to krásný den - chlápek z autoopravny mi před chvilkou sdělil, že budu mít auto až v úterý (původně mělo být na začátku tohoto týdne) a tak jsem teď pěkně nasr..., protože už je tam 15 dnů :-(

Opcome, (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:31:03
je to v Olomouci... takže myslím, že pro tebe trochu z ruky... ale naši elektrotechnici dosahují dobré výsledky v rámci celorepublikového mistrovství. V létě s něma jedu na tábor, kroužky máme dvakrát týdně... děcka jsou tam bezvadný (samí kluci + 1 dívenka - sličná děvucha 14-ti letá). Hele, když jsme u toho, s počítačovým kroužkem jezdím taky... vidím, že máme podobné zájmy... chichi...

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:34:05
A jééé, to je daleko - já jsem z matičky měst (i když zvažuji, že kvůli té sličné 14ti-leté dívence budu dojíždět ;-) ).
Tyto dva určitě, jaké jsou tvé další?

Opcome!!! (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:35:26
Ve 14 je pod zákon!!! To bych ti neradila... a navíc je to moje dcera!!!

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:37:36
Neva, hlavně že dýchá :-)
Tvoje dcera? No tak by ses na chviličku otočila :-p

Opcome!!! (Vodoměrka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:41:10
jsi mrtvý muž! Hovgh! Další mé zájmy jsou z jiného soudku... ale o tom až příště... jdu domů... papapa

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:42:44
Myslel jsem si, že to neprojde ...
Tak ti přeji pěkný víkend, za chvilku naštěstí razím taky. ;-)

ZÁSADNÍ ROZDÍLY MEZI MUŽEM A ŽENOU . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 29.04.2005, 15:12:13
Zena muze rodit deti a muz nemuze.


Téééda, vás dva (aTeo ;) - Mail - WWW) 29.04.2005, 16:41:25
bych chtěl mít za zaměstnace. Kdybych vás zabil a zahrabal, bylo by to jistě legální i logické.

Vodoměrkoooo (Kamila - Mail - WWW) 02.05.2005, 15:46:13
...miluju Pratchetta....by se tu bavil, co? :)))

Apríl (Šotek - Mail - WWW) 03.05.2005, 02:25:37
Jako "apríl" to celkem ujde. Akorát mi vrtá hlavou, proč těch vynálezců, vědátorů, skladatelů, nositelů Nobelových cen a i šéfkuchařů, je tak málo ženského rodu, když tak "všestranně" převyšují muže. Já mám silný dojem, že ta "všestrannost" je jen slaboučká slupka, takové to je jenom pozlátko. Ale v každém případě díky i za to. A dělat nějaké rozbory, či hledat rozdíly, kdo je "lepší", je očividná hloupost. Správný muž a správná žena patří k sobě a doplňují se navzájem. Víc není třeba dodávat. Když tomu tak není, pak je třeba hledat chybu u některého z nich, ale nikdy se nedá říct a šmahem zamést jednoho z nich, podle nějaké "chytré" statistiky.

tak tak Sotku (Mrska - Mail - WWW) 03.05.2005, 20:27:47
muz a zena se doplnuji navzajem, a kdyz se to povede, pak je to perfektni fungujici souziti. K tem zenskym vynalezcum a vedatorum mam ale malou poznamku. Tudle davali zivotopis Einsteina. Kdyz studoval na universite dal se dohromady s nadejnou studentkou fyziky. Nejen ze byla hezka, byla taky uzasne nadana. Musela byt mooooc dobra, protoze na tehdejsi dobu by jen tak ledajakou zenskou ani neprijali a bylo o ni receno ze byla extraordinary, neco special. V te dobe snad i lepsi nez nas student Einstein. Chodili spolu 3 roky, studovali spolu a radili se o vsem. Kam se ten vedecky zazrak podel??? No, stalo se ji to co se stava zenskym. Kdyz otehotnela, prinutil ji Albert aby to dite dala k adopci. Stalo se. Pokracovali ve vyzkumech a ve studiu. Pak se ale vzali, meli 2 syny a tatinek nemel na rodinu cas. Byla tedy tata - mama najednou, on nebyl doma, protoze dumal nad jinyma zahadama. Umrela aniz svuj talent mohla prosadit. Holt se starala o rodinu - to je jak dopadne vetsina vynalezcu, skladatelu, objevitelu a nositelu Nobelovyxch cen rodu zenskeho :)))

Mrško (Šotek - Mail - WWW) 04.05.2005, 00:06:52
To, že jedna nadějná studentka učarovala Einsteinovi, ještě ale neznamená, že jsou takové skoro všechny a zrovna tak to nepotvrzuje, že jsou ženy větší myslitelky, než muži. Bohužel, vlastně bohudík, jste nositelky rodu a to je takový Váš "handicap", který ta různá předsevzetí a plány, někdy převelice mění. Ono těch "vědátorek" bylo víc, třeba Sklodowská, která díky tomu svému bádání, za to zaplatila životem. Zrovna tak Oppenheimerová, tu ale Amíci popravili. Já bych řekl, že ta Vaše "všestrannost" a "univerzálnost", Vás předurčuje k něčemu jinému, ale nebudu ponoukat feministky. Ono je to asi moc těžké, předělávat a měnit tisícileté zvyklosti a někdy i "svaté" zákony. Podívej se na Islám.

Nejvyssi IQ 228 ma zenska . . . (Baro Prasil - Mail - WWW) 04.05.2005, 01:38:33
V Guness knize svetovych rekordu ma nejvyssi IQ 228 Americanka, Marilyn Von Savant.
Jestli umite anglicky, objednejte si jeji knihy. To teda stoji za to. a navic moc hezky pise.
Uceni matematici z univerzit a vselijakejch vladnich uradu a ozbrojenych sil, kdyz maji obtizny a zasmodrchany problem ktery je treba lehce a elegantne vyresit, pozadaji, za penize, o radu Marilyn.
Ma v nedelnich novinach po cele USA kolonku, kam ji lide a vseteckove posilaji vselijake super-komplikovane hadanky a ona tam odpovida reseni a vysledky.
Mnohdy uceni matematikari pisou, ze chybila a proc.
A ona jim elegantne a pruzracne to vysvetli, proc jeji reseni a vysledek je OK.
Vetsina se omluvi.
Jeste se nestalo, ze by chybila.
Marilyn je velice pohledna, prijemna, s hezkym usmevem a lehkym smyslem pro humor.
Na otazku ctenare, zda je vdana ci ma stalou znamost odvetila negativne.
Posteskla si, chlap kdyz se dozvi kdo je, tak vezmou roha.

PS
Kdyz Germansky kmen sel pralesem napadnout, vyvrazdit a okrast jiny Germansky kmen, tak si sebou vzaly par starych moudrych bab.
Kdyby to prohravali a dostavali na frak vypadalo to ze se zivi nevrati, tak se zeptaly tech bab co delat.
Rika se ze v panice a kdyz maji na male tak chlapi mysli prilis komplikovane v kudrlinkach, prevaluji to v hlave a dohaduji se do aleluja, a zenske v takovych situacich mysli jednoduse v kratkych primkach jak se dostat z bryndy a co delat prezit.
Nu, ale nez se vratili do tabora k ohni, tak baby hodili do propasti, aby o nich doma u ohne nevykladaly, jak dostali na frak.

Antiperspiranty (Šárí - Mail - WWW) 04.05.2005, 10:31:52
Hlasuji pro muže, kteří to slovo znají opravdu jen z doslechu. Ano, nemytý chlap může smrdět, antiperspiranty nabité umělými vůněmi ale mému velmi citlivému ženskému nosu smrdí hrozně. Většině mužů stačí se mýt a nosit čisté bavlněné oblečení a nepáchnou.

Šárí, (Vodoměrka - Mail - WWW) 04.05.2005, 10:48:24
to je samozřejmě hezký, co píšeš, ale ty jsi nikdy poránu nejela do práce hromadnou dopravou??? Já teda sem tam jedu, ale těch mytých a v čistém bavlněném oblečení se tam moc nevyskytuje... a pokud je chlap čistý, v čistém oblečení a je vidět, že koupelnu nezná jen z doslechu a z donucení, tak většinou i příjemně voní...

a je zenaty ( - Mail - WWW) 04.05.2005, 15:40:31
kdo jinak by ho vypral a nazehlil???

Kudlanky (Šotek - Mail - WWW) 05.05.2005, 06:49:13
stále se utvrzuji, vlastně to děláte Vy, když si myslíte, že bez ženské chlap nedokáže být upravený a čistý. No, v mnoha případech to tak asi je, ale zase jen proto, že ten dotyčný tu ženu má a ta mu tyto náležitosti udělá. Ale pravidlem to není ! Chlapi to dokážou taky, akorát mu na tom tolik nezáleží, jako na tom záleží ženám. U některých (pěkných), neupravených chlapů tomu říkají dokonce "nedbalá elegance". U neupravených žen je to úplně jinak.

a co tohle? (Martin - Mail - WWW) 19.01.2006, 10:37:33
No tak musím uznat, že článek je to pěkný. Nejvíce mě zaujal závěr: "...svým způsobem jsou postiženi všichni muži. Málo platné, na někom se Bůh to tvoření lidských bytostí naučit musel..." Opravdu velmi zajímavé. Byl bych autorce opravdu velmi vděčný, kdyby mi vysvětlila, čím to asi bude, že 95% všech světově proslulých literárních autorů jsou muži. Stejná situaci můžeme pozorovat v malířství,architektuře a dalších uměleckých oborech. Kterých vědců je víc? Žen, nebo mužů? Komu vděčíme za téměř všechny vynálezy a moderní technologie, které v dnešní době využíváme? Zdá se, že ženy tu svou brilantní paměť, sílu, vytrvalost a schopnost učit se příliš efektivně nevyužívají...

Jen člověk ! (Anonym/ka - Mail - WWW) 01.03.2008, 18:52:14
Když je nějaká žena nebo muž chytřejší než většina lidí opačného pohlaví, ještě neznamená, že jsou takový všichni. Jestliže se někdo hádá kdo je "lepší" poukazuje jen na to, že právě on to není!

docela síla (gold - Mail - WWW) 08.04.2008, 22:39:49
Ty seš ale feministická děvka podle tebe taky ženský hrajou lépe fotbal co? :-D

(já - Mail - WWW) 14.09.2008, 19:52:09
kdyby neexistovali muži, tak by lidstvo bydlelo v jeskyně a živilo se kořínky. Pochybuju že by ženská dokázala rozdělat ohen :D ženy prostě patří přes den k plotně a večer do postele! bylo to tak furt, akorat poslednich 100 let je to jinak :(

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: