[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
TAKÉ JSTE KANDIDÁTEM "PRO DŘÍVĚJŠÍ SMRT"?
Rubrika: [téma]

Každý den zemře 50 lidí z České republiky. Tedy – těch padesát se nikde nenakazili, nenabourali, nikdo je nezavraždil – zemřeli jen proto, že kouřili. Zkuste to počítat... den má 24 hodin – to znamená, cca každou půlhodinu jeden... A na léčení všech, kteří mají jakékoliv choroby a následky této „záliby“, se ročně vynakládá 30 miliard korun ročně. Asi to všem kuřákům připadá přemrštěné, možná, že si na uklidněnou budou muset zapálit...

 

     Tažení proti tabáku je celosvětovým trendem, státy omezují reklamu, zdražují cigarety a zakazují kouření na veřejně přístupných místech. Od 1. června minulého roku  v Norsku a Švédsku začal platit zákon o zákazu kouření v restauracích a barech. Po Irsku (tam už od března min. r.) jsou to další dvě vlaštovky. Podobný zákon začal v lednu platit v Itálii. Některé americké státy a města však tímto způsobem bojují proti kouření už léta.

     Cca před dvěma léty se David Byrne,  eurokomisař pro ochranu spotřebitele a zdraví, rozhodl podpořit zákaz kouření s poukazem na rizika pasivního kouření. Tím potěšil všechny, kteří proti tomuto zlozvyku bojují. Snažil se prosadit, aby exekutiva EU zavedla v celé Evropské unii zákaz kouření v kavárnách, restauracích, barech a dalších hospodách. Z jižních zemí EU, kde se stále ještě masově holduje tabáku, přišly hlášky, že kouření patří ke způsobu života a je věcí každého jednotlivce.

     Severní země se zase ozvaly, že se komise nemá co plést do věcí, které spadají výlučně do sféry národních legislativ. Komisař se vydal na křížovou výpravu proti kouření už dávno. Vyzbrojen argumentem, že smrdutý zlozvyk zabíjí v EU půl milionu lidí ročně, prosadil vyzdobení cigaretových krabiček velikými zlověstnými nápisy a vybojoval také skoro plošný zákaz tabákové reklamy.

Kolik z vás zemře

na nemoci kouřením zaviněné?

jste mezi nimi

i vy?


     U nás právě neprošla další verze "protikuřáckého zákona", obsahující zákaz kouření na pracovištích, na zastávkách hromadné dopravy, ve sportovních halách a na dalších veřejných místech.


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

hmmm, ja kourim i pres to (Mrska - Mail - WWW) 28.04.2005, 03:01:20
ze jsem nekolikrat prestala a zase zacala. Dokonce byla doba kdy muj zamestnavatel (Motorola) vyhlasil valku proti koureni i na jejich parkovisti (v mem vlastnim aute). Oznamili nam ze koho chyteji s cigarem v aute na jejich pozemku, ten bude vyhozeny. Protoze vedeli ze by museli vyhodit spoustu lidi, nabidli nam leceni - podnikem placene. Kazdy si mohl vybrat co chtel - akupunkturu, hypnozu, naplasti..atd jedina podminka byla, ze se musime pravidelne schazet a referovat o svem progresu. Vybrala jsem hypnozu a vubec neprohloupila. 2x tydne, hned po obede jsem sla na svoji pulhodinovou hypnozu (podnikem placena nejenom terapie ale i zameskany cas - zatimco ostatni uz vesele makali). Tam pekne v kresilku jsem v polospanku poslouchala (a i komunikovala) o tom ze je treba prestat kourit. Mam ty seance nahrane na kazete jenom uz nevim kde je. Bylo to bajecne, ale kdo nechce ten neprestane. Dopadlo to tak, ze vetsina mych spolupracovniku ani ja jsme stejne kourit neprestali. Nechci aby to vyznelo jako ze si delam legraci, je to hnusny zlozvyk a je strasne tezke se ho zbavit. Na parkovisti pred praci security chytla zenskou v jejim aute s cigaretou, zenska byla vyhozena, soudila Motorolu a VYHRALA. Zakaz nekoureni ve vlastnim aute byl zrusen. Tolik o dobrem skutku velkeho podniku. Mysleli to dobre. Je mi skoro do place ale nastesti to Motorola napravila tim, ze po par letech nas vyhodila vsechny, vsech 68 000 kuraku i nekuraku a odstehovala se do (Mexika, Ciny, Israele apod.)

vlastne jsem chtela zacit uvodem: (Mrska - Mail - WWW) 28.04.2005, 03:12:00
Prestat kourit je lehke, dokazal jsem to tisickrat. Tak nejak to rekl Mark Twain. A mel pravdu.

Jsem (tofu007 - Mail - WWW) 28.04.2005, 06:48:15
nekuřačka už 13 let. Teď mi kouření opravdu hodně vadí a to všude, v restauraci, na zastávce, na ulici.... a komu to ještě nestačilo ať klikne sem
http://www.ideon.cz/nekurak/



Kouření (Lucie - Mail - WWW) 28.04.2005, 07:11:20
Zrovna dnes v radiu říkali, že konkrétně v brněnské nemocnici je nemocných s rakovinou plic 99% kuřáků. K ambulanci zřídili poradnu pro odvykání kouření, protože je dost těžké přestat, první rok to vydrží asi třetina, to uznávám hlavně u těžkých kuřáků, co kouří víc jak patnáct za den víc jak deset let, zdarma dostanou nikotinové žvýkačky na prvních pár dní.
Chtěla bych, aby se jim pomáhalo, ale u některých arogantních individuí si nejsem jistá, že to bude k něčemu.
Jak vykřikují, kolik stojí cigarety, že tu léčbu mají předplacenou, to taky není pravda, v konečné fázi vyberou o třetinu víc než do státu dali, to je taky prověřené.

(Jelena - Mail - WWW) 28.04.2005, 07:39:00
Také už nekouřím, kouř mi nevadí a kuřáky toleruji. Mně zabralo rozhodnutí, pak stanovit datum kdy přestat (den před tím jsem vykouřila dvojnásobnou dávku) a pak si ještě vymyslet práci pro ruce - vybrala jsem ruční práce (tři měsíce jsem všude vyšívala).

(mamča - Mail - WWW) 28.04.2005, 07:44:32
Před nějakým časem jsem tohle zkopírovala pro svou kolegyni-kuřačku. Bohužel bez jména autora. Ale je to tak výstižné, že Vás musím s touhle úvahou seznámit. Autor mi doufám promine.

"Krabička cigaret nese do státní kasy tak nehorázné peníze, že je zarážející, že ještě existuje deficit státního rozpočtu. Při ceně 45Kč za krabičku jen na DPH stát získává 7,65Kč. Tím to nekončí. Aby si mohl kuřák-zaměstnanec koupit krabičku cigaret, jde z jeho daní a odvodů zaměstnavatele do státního rozpočtu přibližně (nelze vyčíslit přesně, záleží na velkém množství faktorů)15,75Kč, spotřební daň cca 20Kč. Celkem tedy stát získává z koupě jedné krabičky cigaret více než 43Kč!!! jinými slovy: Pokud kuřák vykouří denně jenom jednu krabičku cigaret, přispěje do státního rozpočtu 1720Kč měsíčně. Jestli jen u nás počet kuřáků dosahuje reálně počtu 3000000, jednalo by se o okamžitý roční pokles příjmů státního rozpočtu ve výši téměř 62 miliard korun! Další peníze získává stát z daní souvisejících odvětví: Obchod, alkohol, káva, reklama, farmakologie, zdravotnictví, pohřebnictví. nezanedbatelnou latentní podobou úspor státu je nižší věk dožití aktivních i pasívních kuřáků, což zcela logicky s sebou nese snížení nákladů na vyplácené důchody, k jejichž výplatě v ideálním případě nikdy nedojde. To je takový sud s prachem, že se ,upřímně řečeno, nedivím, že stát jen tak dělá, že bojuje proti kouření a ve skutečnosti se neděje nic. Všechno na světě musí být nějak motivováno. Schválně si odpovězte sami: Má stát nějakou motivaci k restrikcím proti kuřákům? Stát udělá vždy jen tolik, aby, proboha, ty kuřáky nerozzlobil, a náhodou nepřestali ve větší míře kouřit. Štve mě to, ale nedivím se tomu."


Kuřáci (Lucie - Mail - WWW) 28.04.2005, 08:00:11
3 miliony kuřáků? To asi těžko.

Navíc článek je něčí domněnka, NENÍ podložený. Já jsem z několika ověřených zdrojů zjistila, že kuřáci vyberou na léčbě o třetinu víc, než dodají, pokud je jich milion tak 20 miliard ročně a když cizinci za týden pobytu nemocnice fakturuje milion, tak jsme asi kde...

Sorry, ale o těch důchodech to jsou taky keci. Mnohem víc je lidí, kteří umřou v šedesáti na nemoc, kterou nemohli ovlivnit (třeba ženy, na které stát nemá ani sebemenší vůli něco přispět na prevenci rakovin prsu, dělohy atd.)

Fakt hrozně miluju takové články. A vyzývám, aby se tu šířily pouze pravdy.

Ale jo, (ježibabka - Mail - WWW) 28.04.2005, 09:12:17
je to tak. Chudák můj táta kouřil od šestnácti tři krabičky denně, a v sedmdesáti šel pod kytičky.

(koldak - Mail - WWW) 28.04.2005, 10:56:17
Kdyby umírali jen kuřáci, bylo by to v pohodě. Ale na následky jejich kouření bohužel umírají i nekuřáci a to nikde statisticky podchyceno není.
Kuřákovi, tomu je hej, vysoudí na tabákovém koncernu pár milionů dolarů (je-li Američan) nebo pár set tisíc euro (je-li Evropan) a aspoň jeho pozůstalí jsou za vodou.
Pravda je, že předčasně uhynulý kus člověka šetří státní kasu, která mu nemusí vyplácet důchod, možná proto byl prodej cigaret podpořen zábavným černobílým sběratelským materiálem různých legračních průpovídek nalepovaných na krabičky, který vzbuzuje i v zavilém nekuřákovi pocit, že "to prostě musí mít".

Když chodím kolem plicního pavilonu v nemocnici, (Vodoměrka - Mail - WWW) 28.04.2005, 11:02:52
tak vždycky nestačím valit oči na ty davy na balkonech, případně za budovou v parčíku, jak rychle zapalují jedno cigáro od druhého... to je pak z toho jednomu až smutně...

(Dominika - Mail - WWW) 28.04.2005, 11:20:55
Patřím do skupiny těch hnusných kuřáků. Nejsem na to hrdá, ale bohužel zatím nemám vůli s tím něco dělat. Nekuřáky respektuji a jít si zapálit mimo prostor nekuřáků mi nedělá problém.
Snad už brzo dostanu rozum a seknu s tím :-)

(Peta - Mail - WWW) 28.04.2005, 12:49:29
Ahoj lidi,
ja jsem se taky pokousela nekolikrat prestat, ale pro me byl hlavni problem to, ze spousta mych znamich i pribuznych kouri.A tak stacilo, aby me vytahla kamaradka na sklenicku, zapalila si prede mnou a ja jsem to samozrejme nevydrzela. Ted jsem ale v Anglii a nikdo z mych "novych" kamaradu a kamaradek nekouri.Dokonce tu spoustu lidi kouka na kuraky jako na nejaky podradny druh a cigarety jsou opravdu drahy.Takze jsem prestala kourit a ani nemuzu uverit tomu, jak to bylo jednoduche.Verim, ze to vydrzim, i kdyz pojedu na navstevu domu do Cech :-)

(Peta - Mail - WWW) 28.04.2005, 12:52:07
Ahoj lidi,
ja jsem se taky pokousela nekolikrat prestat, ale pro me byl hlavni problem to, ze spousta mych znamich i pribuznych kouri.A tak stacilo, aby me vytahla kamaradka na sklenicku, zapalila si prede mnou a ja jsem to samozrejme nevydrzela. Ted jsem ale v Anglii a nikdo z mych "novych" kamaradu a kamaradek nekouri.Dokonce tu spoustu lidi kouka na kuraky jako na nejaky podradny druh a cigarety jsou opravdu drahy.Takze jsem prestala kourit a ani nemuzu uverit tomu, jak to bylo jednoduche.Verim, ze to vydrzim, i kdyz pojedu na navstevu domu do Cech :-)

Mrsko s to Markem Twainem kourenim . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 28.04.2005, 17:02:44
Mark Twain kouril 40 doutniku kazdy den a v prestavkach fajfku . . . .
Zuby zkazene a bily knir byl opravdu zluty . . . .
Kolik se s tim smradem manzelky a pribuznych natrapil!
Predcastne zacal chatrat, stonat, a doktor ho varoval . . . .
Snizil to na 20 doutniku a na konci zivota pouze 4. Na vic uz nemel dech . . . .
Zemrel ve veku 74, cemu se rika "Kurakovo srdce."

PS
Pred 17? lety jsem si zasel k doktorovi, aby me pomohl.
Po dukladne prohlidce me predepsal NICORET zvejkacky, 90 kousku, a ani ne za 10 dni jsem prestal kourit a tak tomu je . . . .
Toho dne pred 17? lety moje 0 investice a 10 dni trpkych zvejkacek plati krasne dividendy.

PS
V nasem reviru 20 domu nikdo nekouri.
Meli jsme se sousedy vanocni "slezinu" a prisla rec jak kdo prestal kourit . . . . jeden, ktereho manzelka mela pred par lety uspesne "vylecenou" rakovinu prsu vypravel, jak zvejkal NICORET zvejkacky a navrch pokracoval dal kourit . . . . 2x tolik nikotynu!
Jednou se nastval, vyhodil cigarety a zvejkacky do popelnice a prestal kourit!
Smutne se sveril, jak se dodnes trapi, ze kouril v aute, kdyz tam byly jeho deti . . . . coz ja jsem nikdy nedelal a doma jsem nikdy nekouril.
Zato v praci jsem si to vynahradil . . .

Mrsko s to Markem Twainem kourenim . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 28.04.2005, 17:08:09
Mark Twain kouril 40 doutniku kazdy den a v prestavkach fajfku . . . .
Zuby zkazene a "bily" knir byl zluty . . . . a oblek nasakly jkourem.
Kolik se s tim kourenim manzelky, deti a pribuznych natrapil!
Predcastne zacal chatrat, stonat, a doktor ho varoval . . . .
Snizil to na 20 doutniku a na konci zivota pouze 4. Na vic uz nemel dudy . . . .
Zemrel ve veku 74, cemu se rika "Kurakovo srdce."

PS
Pred 17? lety jsem si zasel k doktorovi, aby me pomohl.
Po dukladne prohlidce me predepsal NICORET zvejkacky, 90 kousku, a ani ne za 10 dni jsem prestal kourit a tak tomu je . . . .
Toho dne pred 17? lety moje 0 investice a 10 dni trpkych zvejkacek plati krasne dividendy.
Dnes jsou ty zvejkacky a vselijake "naplasti" k dostani bez lekarskeho predpisu.

PSS
V nasem reviru, 20 domu, nikdo nekouri.
Meli jsme se sousedy vanocni "slezinu" a prisla rec jak kdo prestal kourit . . . . jeden, ktereho manzelka mela pred par lety uspesne "vylecenou" rakovinu prsu vypravel a priznal, jak zvejkal NICORET zvejkacky a navrch pokracoval dal kourit . . . . 2x tolik nikotynu!
Jednou se nastval, vyhodil cigarety a zvejkacky do popelnice a prestal kourit!
Smutne se sveril, jak se dodnes trapi, ze kouril v aute, kdyz tam byly jeho deti . . . . coz ja jsem nikdy nedelal a doma jsem nikdy nekouril.
Zato v praci jsem si to vynahradil . . .

muj muz prestal kourit kolem Vanoc (Mrska - Mail - WWW) 28.04.2005, 19:20:36
takze to jako kurak nemam lehke a musim se pred nim schovavat a ruzne vychazet z domu aby to nevzdal. Bral zvykacky i naplasti, byl tak nervozni, ze kdybych v tu dobu prestala zaroven s nim, tak bysme se zabili. Vzpominam si ze moje opakovane pokusy byly o narustajici nervozite - coz ovsem tenkrat manzel nechapal. Uz je to 5 mesicu co s tim seknul a presto rika: "Ja bych kouril az bych brecel", nebo "Kdyby tedka prisli s objevem ze koureni neskodi tak bych si okamzite koupil karton..." atd. Moje doba s tim prastit uz je taky za rohem, musim. Ted uz jenom stanovit datum, pripravit se na to ... a ...je to.

Mrsko, na to musi kazdy prijit sam po dobrym nebo po zlym . . . . (Baro Prasil - Mail - WWW) 28.04.2005, 19:50:56
Pred 17? lety jsem dal memu o 10 let starsimu bratrovi zbyvajicich 80 NICORET zvejkacek a povedel jsem mu jak me pomohly a aby to take zkusil.
Zkusil, ale vzdal to a pokracoval kourit.
Pred 8? lety musel na operaci . . . Rozrezali ho v pitsburske nemocnici jako reznik prase pri zabijacce, kuchali, kuchali a zasili od krku az skoro do rozkroku.
Lezel v Intenzivnim Oddeleni vic mrtvej nez zivej jako na marach, slahouny, trubice, vselijake pristroje s cifernikama a ja jsem se v mem zivote tolik nemodlil, aby me jeste nesebral brachu . . . .
Utek hrobarovi z lopaty a ta byl prinucen okamzite bez remcani prestat kourit, kdyz chce zit.
Pred casem jsme si o tom povidali a ja se ho ptal, jesti mu kour smrdi jako me?
Prekvapil me, rekl NE . . . .


spolupracovnik meho muze (Mrska - Mail - WWW) 28.04.2005, 20:37:39
byl taky nuceny prestat kourit, protoze mu nasli tisic a jeden zdrav.zavad a rekli ze musi okamzite prestat. Prestal a rikal, ze mu to nevadi, ze ted kdyz vi...zdrav.duvody...atd. Po nejake dobe zase zacal a pokracuje. Nekomu ani ty zdrav.duvody nezabrani.
Jo, muj soused - to je pripad. Taky mel rakovinu, kouril, privezli ho z nemocnice a kouril....umrel. Kdyz to tak ctu, tak na co ja vlastne cekam?? No jo, no.

Mrsko, manzelka ma v praci velky problem s jednou pani . . . . (Baron Prasil - Mail - WWW) 28.04.2005, 21:41:21
Obchod je to upscale s evropskym nabytkem.
Jedna prodavacka kouri.
Venku pred obchodem se kourit nesmi a tak ona coura pres cely obchod a skladiste skladiste zadnima dverima ven kourit.
10x - 15x cigaret kazdy pracovni den.
Vykourit cigaretu a courat sem a tam = nejmene, ale rekneme
10 minut.
V zime musi do satny si obleknout zimak a prezout boty do snehu a mrazu.
To je mezi 100+ a 150+ minut prokourenych kazdy pracovni den, kdy ostatni prodavacky a delnici ve skladisti pracuji.
Rekneme ona jedina ma extra 1.5+ - 2.5+ hodin extra prestavku.
Navic pochopitelne odev a z ust ji pachne cigaretovym kourem.
Manzelka vedela, ze ta pani kourikouri, kdyz ji prijimala ! ! ! !
Manzelka se me ptala co bych delal ja.
Ja ji rekl, jak to tady delaji v nekterych podnicich a uradech.
Strhnou z vejplaty prokoureny cas nebo kdyz mozne, cas musi napracovat.
Co by jst poradila ty?

PS
Ja, ani moje manzelka nejsme anti-kurack fanatici.


zajimave (Mrska - Mail - WWW) 28.04.2005, 23:36:16
u nas v praci nam to povolujou, musime si ale odecist minuty z odprac. hodin na kuracke prestavky (sami podle sveho uvazeni dejme tomu 15 minut extra). Pravdou ale je, ze moje ukecana spolupracovnice se soustavne dostava do problemu, jelikoz zvani. Tuhle rekla, ze je to jeji "kuracka" prestavka - a neproslo to. Koureni je droga - zvaneni je tvoje vlastni zalezitost :)))Kdyby kourila, vykecala by se s nama venku a nebyly by problemy. Taky je pravdou ze se clovek venku s ostatnima hodne dozvi - co by jinak nikdy nevedel.

i ja jsem kdysi kourila (Alenka - Mail - WWW) 29.04.2005, 05:03:06
ale nikdy jsem nebyla kurak ze bych cigsretu opravdiu potrebovala. Nekourila jsem v Tunisu ani potom, pak jsem zacala zase v Toronte a pak jsem kourila jenom jako spolecensky kurak, to znamena v lete, kdyz tu byly navstevy. Pak jsem prisla do jineho stavu. No a tehotensky bricho a cigareta? kojici dite a cigareta? Dneska navstevy co kouri mohou kourit, ale venku, na porci. Vsichni chapou. Manzel prestal kourit kdyz zemrel na rakovinu jeho nejlepsi pritel kurak, ve veku 53 let a on s tim stravil ty dny kdy umiral v nemocnici a staral se o nej. Muselo to byt hodne spatny,protoze od te doby se nedotkl cigarety.
Nevim ale mne opravdu bylo vzdycky jedno jestli kourim nebo ne, zacinala jsem a koncila naprosto bez problemu. Mrsko koureni stoji dnes desny penize. Zkus si misto kazde krabicky dat do pokladnicky deset dolaru a pak si koupit neco co moc chces. Za ty roky co kouris by to bylo asi nove auto:)

Můj děda se upil k smrti ve 115 letech při práci v kamenolomu (anquetil - Mail - WWW) 29.04.2005, 07:23:19
Že kouření škodí zdraví, je nesporné, avšak mnohá tvrzení jsou až takhle nadsazená...

ty penize (Alenko - Mail - WWW) 29.04.2005, 07:35:49
budou nejvetsi hnaci sila pro to skoncit s tim. Nejvetsi sranda je, ze jsem byla zaprisahlej nekurak za mlada, prosla jsem celou stredni skolu a vsechny navstevy hospudek bez potreby - ba vlastne s odporem k cigaretam. Zcala jsem tzv.spolecensky az ve 22 letech. V tehotenstvi jsem taky nekourila, aale hned potom. Dneska je to spis navyk, budu muset najit nahradu - nejhorsi je to v aute - to je jako samozrejmosti kourit v aute. A taky v praci, a taky pri kaficku...apod.

sorry, zapomela jsem se podpsat (Mrska - Mail - WWW) 29.04.2005, 07:36:37


Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 29.04.2005, 14:50:02
Jasne, ja to znam. Jelikoz nepiju, tak jsem zase kourila (za dob meho koureni) kdyz jsem byla nekde s kamaradama treba v baru nebo v hospode. To jen pro ten pocit drzet neco v ruce. Asi to znas. No skoda ze jsi zacala nakonec kourit. A ve veku kdy uz lidi vetsinou nezacinaji! Tak preju moc a moc stesti a zkus treba nejaky ty zvykacky co se tady o nich mluvilo a nebo taky rikaji drzet v ruce mrkev a kousat ji. To nevim jak to pracuje ale slysela jsem o tom. Hele, zvladla jsi v zivote daleko vic, jsi silna holka a dokazes to!

dekuju Alenko (Mrska - Mail - WWW) 29.04.2005, 20:32:40
za projev duvery. Vim ze to dokazu, jenom se k tomu kroku musim odhodlat. (Dneska muj nekurackej manzel prisel skemrat o jedno jedine cigarko, tak jsem ho odbyla a zadne mu nedala. Potrebuju aby on byl za vodou az zacnu ja.)

Koureni (Franta Bouska - Mail - WWW) 01.05.2005, 04:55:34
Já asi budu mít odlišný názor. Kdyby nikdo nekouřil, nechlastal a dožíval by se požehnaného věku, kde by stát sebral na sociální výdobytky a důchody.
To je docela vážně míněný návrh k debatě.
Myslím si, že ten který kouří a brzo umře, je ve své podsatě hrdiny, věnuje prostě peníze další generaci
Zkuste na to koukat z této stránky.

Všeho s mírou (Nofnak - Mail - WWW) 01.05.2005, 12:10:43
Zajímalo by mne, jaký podíl lidí, kteří "zemřeli na kouření" tvoří nemocní nějakým druhem rakoviny, kteří jsou kuřáci, přičemž tato rakovina (třeba dvanácterníku) nemusí být způsobena kouřením.
Respektive kouření je jedním z faktorů, které podporují vznik rakoviny, ale doktoři doopravdy nevědí co způsobuje to, že někdo ji má a někdo ne.
Kupříkladu obezita, která poskytuje v různé míře polovinu obyvatelstva způsobuje mimo jiné nemoci oběhové soustavy na které mimochodem jenom v ČR zemřelo přes 58 000,- lidí. Takoví obézní lidé přispívají díky svému "hobby" výrazně méně do státní rozpočtu než kuřáci.

Nerad někoho omezuji (proto jako kuřák mnohdy poskakuji před budovou, jen abych nekouřil před nekuřáky), ale stejně tak nesnáším, když se někdo snaží porušovat mojí osobní svobodu.
(Kupříkladu tím, že by chtěl zakázat kouření ve všech restauracích - jako by nestačily nekuřácké salony)
Nelíbí se mi cejchování každého kuřáka Kainovým znamením, které v současné době probíhá.

Hezká diskuse (Editka - Mail - WWW) 05.05.2005, 00:09:18
Takže na úvod jsem kuřák.Jedna z podmínek při pronájmu kanceláře byla jestli tam můžu kouřit,myslím,že za 5 měsíčně to jde.Ostatně v bytě platím totéž a taky tam kouřím.Procestovala jsem USA souhlasím s mnoha názory tady,bylo tam na mě pohlíženo jak na tvrdého vyvrhelele!!! Bude to znít egoisticky, neživíš nepřepínej.Byl tu nádherný názor,že se v podstatě ukouřím,než na mě naše společné hospodářství hospodářdtví vynaloží nějak fenik,tak v zapomění zemru.Pointa:Každý svého sštěšstí strůjcem a kiuřáci ke kuřájům a nekuřáci atd.Navrhuji oblíbebené pajzly rozčlenit na kuř nekuř a je klid

(editka - Mail - WWW) 05.05.2005, 00:13:27
Takže na úvod jsem kuřák.Jedna z podmínek při pronájmu kanceláře byla jestli tam můžu kouřit,myslím,že za 5 měsíčně to jde.Ostatně v bytě platím totéž a taky tam kouřím.Procestovala jsem USA souhlasím s mnoha názory tady,bylo tam na mě pohlíženo jak na tvrdého vyvrhelele!!! Bude to znít egoisticky, neživíš nepřepínej.Byl tu nádherný názor,že se v podstatě ukouřím,než na mě naše společné hospodářství hospodářdtví vynaloží nějak fenik,tak v zapomění zemru,tak o co nekuřákům jde o prachy??Pointa:Každý svého štěstí strůjcem a kuřáci ke kuřákům a nekuřáci k ? atd.Navrhuji oblíbebené pajzly rozčlenit na kuř nekuř a je klid

Píči + čůráci ( - Mail - WWW) 18.04.2006, 18:41:33
Všichni jste píči nebo čůráci!

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: