[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SNAŽÍM SE, SNAŽÍM - TAK PROČ JSEM ZASE SÁM? - II.
Rubrika: [poradna]

Milá Kudlanko, chtěl bych Ti poděkovat za Tvoji odpověď a i za to, že jsi nezklamala moji důvěru v to, že i na moje malé trápení hledáš radu a pomoc. Ptala ses, proč se se mnou přítelkyně rozešla a snad i jakým způsobem a v jakou dobu... OK – Napsala mi dopis a chtěla ho hodit do schránky. Kdybych nepřišel za ní před školu, kde učí, tak jsem dostal jen ten dopis. Prý to udělala proto, abych ji nepřemlouval.

(Důvody rozchodu už jsem uvedl ve svém předešlém dopise.)  Asi se ta má milá neuměla vyrovnat s tím, když je někdo slabší. Je prý nezávislá a ironická, o vztahu prý má jinou představu a vysoké nároky...  Myslím, že spoustu věcí jde zvládnout, když mají lidé stejné koníčky a věci které můžou dělat spolu (což jsme měli) a zároveň se při nich „nezabijí“ ,ale hlavně když se snaží oba stejně.

    A ty předchozí? každá měla jiný důvod a ne vždy to byly partnerky toho samého ražení tedy „dračice“. Některé se nelíbilo, že po ní chci víc věcí a nějakou zodpovědnost (ne jenom samé radovánky), což nebyla ochotná akceptovat. Některá, že jsem na ni měl pro své koníčky málo času atd.  Pokud se týká výběru partnerek (tedy těch dynamických a rozhodných) a vztahů, které z toho vznikly, tak to zpočátku vypadalo, že takové nejsou nebo spíš zprvu byly spokojené, protože jsem jim mohl nabídnout i jiné věci a vlastnosti, které snad jsou v životě důležité a vztah doplní. Měli bychom se stále  vzájemně učit  pochopení , toleranci, úctě, vzájemnému porozumění, respektu, vstřícnosti; umění vcítit se do kůže toho druhého a vnímat ho, jak se cítí, jestli nepotřebuje pomoc, jestli nemá nějaké starosti,  o důvěře, věrnosti , být si vzájemně oporou a nebát se případně opřít a oporu nebo podporu požádat (chlap ji rád poskytne,ale musí to vědět). Tohle asi jsou věci, které nejsou v dnešním světě až tak obvyklé, ALE JSOU VELMI,VELMI  DŮLEŹITÉ.

     Já oporu sice vyhledávám, ale ne za každou cenu a spíše v situacích , které jsou pro mě těžké nebo kritické a ty nejbližší si myslím by ji měli být schopni a ochotni poskytnout. A mezi ně samozřejmě patří partner.  Myslím, že dokážu taky oporu poskytnout, ale musí si o ní říci a nebo vyjádřit, že je ten moment, kdy ji potřebuje.

Ostatně o mě kamarádi vědí, že je nikdy nenechám v „rejži“ a neuteču, jako někteří.. Zrovna třeba teď naposledy, když jsem toho nejbližšího člověka potřeboval nejvíc, tak mě dal valem. A to myslím, že se nedělá.

      A teď něco k pasivitě. Zjistil jsem a kolikrát se mi to ověřilo, že být moc aktivní např. v práci, přináší jen samé problémy. Buď dostane naloženo víc práce, nebo se druhým nezdá jak to udělal a kritizují ho, nebo když mají převzít něco nového, co vymyslel, tak nadávají ještě víc. To samé je i ve vztahu. Když např. je třeba vyplít záhon, rád to udělám – ať druhá strana  řekne co a jak , s tím, že já budu spokojený, že jsem partnerovi  pomohl a on bude pak spokojený taky. Vždyť je to tak jednoduché.

     Myslím, že nejsem tak pasivní. Jsem členem jedné neziskové organizace, která se zabývá integrací zdravých a handicapovaných, kam chodím rád, kde pomáhám a mám tam kamarády. A zároveň bych chtěl říct, že tady ta spolupráce mě naučila, o čem je život a jak může být těžký a jak snadné je „ubližovat“ někomu slabšímu. Ale umět to vzít a být trpělivý a dokázat věci vysvětlovat znovu a znovu s tím, že výsledek není vždy jistý, to je to pravé umění  a to by se také mělo promítnout do vztahu partnerů (jedinců) nestejné síly. I ten přece může fungovat, ale musí se chtít a taky trochu něco obětovat ze sebe, své pohodlnosti a sobeckosti.

     Dále  vedu v tělocvičně děti v TJ, všeobecnou pohybovou průpravu. Myslím, že je zvládám celkem v pohodě i když dnešní děcka jsou čím dál tím větší raubíři, ale kázeň se mi daří  udržet (zařvat umím taky, aby byl pořádek, když to jinak nejde a lidé, kteří mě občas vidí v tělocvičně a také mě znají odjinud, tak se diví). Dělám to rád,  člověk hned vidí za sebou výsledky a i děti ho mají rády. Občas také pomáhám kamarádovi na táborech, které organizuje jako vedoucí. Mimo to chodím tancovat do jednoho country clubu, kde jsem se nejdříve spřátelil a po té dal dohromady s partnerkou , která mi právě teď dala valem. A časem si myslím, že tam budu chodit znova, protože člověk tam chodí sám za sebe a má tam také kamarády.

     Taky jsi se ptala,  kdo z nás navrhoval, co budeme dělat? Jak kdy, ale mě přišlo, že na začátku jsme se domlouvali dohromady, a potom většinou partnerka, protože já byl v práci přes den a večer jsem měl třeba cvičení, kdežto ona byla na volné noze (učila jazyky a překládala) a měla více času něco vymýšlet a organizovat. Nemyslím, si, že jsem jen trpně očekával, co se bude dít. I já jsem dokázal, některé věci zorganizovat a připravit. Ne tak často, ale taky. A tak si myslím, že přesto, že byla energická, neuměla některé věci sdělit. Měli jsme problémy v komunikaci. Kdyby některé věci sdělovala a nenechávala si je pro sebe, tak by se možná věci vyvíjely trochu jinak.

     Další věc, o které jsi mluvila, bylo nemít strach. Jsem přesvědčen (alespoň to vidím  na vztahu s kamarády a kamarádkami), že to, co řeknou oni mě nebo já jim, je daleko otevřenější (o to víc si jich vážím, že dokážou říct člověku i nepříjemné a negativní věci), než to, co člověk řekne partnerovi. Protože ho má jednak rád, jednak ho nechce zranit, ublížit mu a především ho nechce ztratit. Tak hodně rozmýšlí, co říct, aby se ho to nedotklo.Jak se říká, „lidi jsou různé“. ALE máš pravdu, že je třeba ten strach omezit.

     A na úplný závěr jsi psala, abych byl trochu  průbojnější. Dopracovat se k tomu je pro mě dost těžké, ale částečně to určitě jde. Částečně pomohlo to, že  bydlím delší dobu sám a musím se starat sám o sebe, zařizovat různé věci, to naučí.  Ale je pravda, že základ povahy má člověk asi daný a jenom kus lze poupravit a nebo trošku předělat.

Moc pozdravů Vláďa


P.S.: Protože mi nějak špatně funguje internet a nepodařilo se mi to odeslat , tak prosím Kudlanko, jestli můžeš některé mé reakce zveřejnit takhle:  

Především bych chtěl všem poděkovat za jejich názory – ať už kladné nebo záporné. Myslím, že mi pomohou při mém rozhodování , jak dál.

Pro Gerdu: Partnerky byly tak v rozmezí +/- 6 let. Nejsem jen snílek , ale umím si i se spoustou  drobností poradit.

Pro Sisi: děkuji za podporu a povzbuzení;

Pro Freuda: Nemyslím si, že nemám na některé věci svůj názor, a souhlasím, se SISI v tom, že si člověka můžeš vážit i za jiné věci;

Pro Johanku: Ale zařvat umím taky ,aby byl pořádek, když to jinak nejde a lidé, kteří mě občas vidí v tělocvičně a také mě znají odjinud, se až diví.V zásadních věcech mám také svůj názor a výjimečně se nechám ukecat, ale hlavně si držím své zásady;

Pro Míšu: Myslím, že jsme měli ze sestrou bezvadné dětství. Tatínek i maminka byli báječní. Hlavou rodiny byl a je tatínek, co většinu věcí rozhoduje a ostatní ho respektovali . Maminka byla a je ten, co se stará o zázemí. Už jsou spolu 35 let. To si myslím, že mluví za vše.  

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(koldak - Mail - WWW) 20.04.2005, 15:20:23
Zdá se, že ženy, byť sebedominantnější, potřebují mít partnera, který má nad nimi navrch. Z drtivé většiny žen na těchto feministických stránkách nakonec vyleze, že chlap se musí (aspoň občas) projevit jako macho, bez ohledu na všelijaké ty řeči o rovnoprávnosti a mytí nádobí rukou svornou a nerozbornou.
Jsem na světě už nějaký ten pátek a mohu tvrdit, že být macho se dá časem naučit (i když samozřejmě doporučuju verzi "s lidskou tváří"). I já byl ve svých dvaceti letech hodný a neprůbojný chlapec a dívky si o mě nechtěly ani své kolo opřít. Dokud jsem jim nedal to, co chtěly. Samozřejmě jsem dál tím hodným a neprůbojným chlapcem, jen to víceméně úspěšně tutlám.

To je bezva... (Johanka - Mail - WWW) 20.04.2005, 15:31:39
...ze umis zarvat (teda ne na zenu :)). Je hrozne dulezity, aby Te partnerka v nejake takove situaci videla nebo byla zvykla Te vidat, pak si Te muze vazit, obdivovat Te, ze neco dokazes, lidi nebo i deti Te poslouchaji a tak. Pak vi, ze ses chlap, a to ze doma netouzis po rozhodovani, ji varit nebude (naopak :))

(Gréta - Mail - WWW) 20.04.2005, 16:07:28
Nemyslím, že je nutné dělat ze sebe něco, co nejsi. Řvát a tak.
Ale asi působíš jako ztělesněná jistota :"Tady mě máš; budu dělat, co řekneš, protože mi na tobě záleží" A to zrovna přitažlivé není. Takový ten stav po dvaceti letech manželství, kdy je na druhého perfektní spoleh (v tom lepším případě) nebo ho máme aspoň zcela přečteného- co chce, co je mu jedno, co udělá. Ale ta přitažlivost je pryč.
Podle mě - snaž se vnést nějaký drajv do svého vlastního života. Aby se s Tebou nedalo tak snadno mávat. Věci, co chceš dosáhnout v práci, koníčky, na kterých Ti FAKT záleží. Nějaké věci, se kterýma žádná ženská nehne. Buď tak trochu sobec. To je totiž ohromně přitažlivé :-)
Už žádný záhon, který ona vymyslí a Ty vypleješ. Vymýšlej sám a ji respektuj, ale nepodřizuj se, zejména ne automaticky.

Pro Vláďu (Sisi - Mail - WWW) 20.04.2005, 16:16:22
Vláďo, žena, která Vás jednou "dostane", bude určitě moc šťastná. Já Vám držím palce, aby Vám to vyšlo. Sama jsem poznala pár mužů a můžu říci, že můj manžel, který Vám povahově nejspíš bude hodně podobný, je pravý poklad.
Moc se mi taky líbí, že se angažujete v práci s dětmi a postiženými. To vypovídá o Vaší lásce k lidem.
Hodně štěstí. S.

Kniha (Víťa - Mail - WWW) 21.04.2005, 08:03:07
Doporučuji přečíst si knihu "LÁSKA MUŽE A ŽENY Z POHLEDU DUŠEVNÍCH A DUCHOVNÍCH SIL" myslím že tam najdeš dost odpovědí. Autoři Staněk a Brzobohatá.

Vláďo, (zuzana - Mail - WWW) 21.04.2005, 08:59:39
ja si myslím, že si ešte nestretol "tú pravú". Zdá sa mi, že každý vzťah príliš rozoberáš, bojíš sa, aby sa nerozpadol, skrátka, nie si spontánny, nie si sám sebou. Pravú partnerku hádam poznáš podľa toho, že sa nebudeš báť prejaviť svoju osobnosť. Nebudeš veci toľko rozumovo analyzovať. Nech to znie ako znie, aj srdce má rozum. Tak ho skús počúvať! Prajem veľa šťastia.

Proč? (Sigmund Freud - Mail - WWW) 21.04.2005, 11:12:19
Z toho, co jsem si přečetl, tak to vidím jako Zuzana ... Buď sám sebou. Nepodbízej se, měj svůj vlastní názor. Na druhou stranu: dej najevo svůj zájem o partnerku. V období (fyzické) zamilovanosti, platí trochu jiná pravidla, je to o citech a intuici (chemie?). Až pak se začíná lámat chleba, rozum a srdce se spolu perou, v období prvních konfliktů, což je vlastně o komunikaci či stylu komunikace. Myslím, že právě v tomto období se moc v tom vrtáš. Když v období sporů partnerům nevyhovuje způsob/styl komunikace, tak nemá smysl vztah lámat přes koleno. Někdy se stačí trochu zamyslet a najít ten správný klíč k tomu druhému, ten klíč je ale pak celý život skoro stejný. Jakmile bys ho pokaždé měnil, tak je to trápení ... pro oba. Do příštího/každého vztahu jdi s tím předpokladem, že to nemusí vyjít a že se vlastně nic neděje(rozum) a zárověň jdi do toho "naplno" (srdce). Good luck.
p.s. Knížky jsou fajn ... jako motivace ;-)

Ehm, Vláďo, (maka - Mail - WWW) 22.04.2005, 15:19:15
já mám z tvých příspěvků takový nepříjemný pocit, že ty se stavíš do role toho správného, hodného, čestného, obětavého, zkrátka úžasného chlapa, který má prostě jen tu smůlu, že nedokáže najít partnerku, která by to uměla ocenit.
Jestli z tebe mají stejný pocit i ty partnerky, potom je mi jasné, že se s tebou nemůžou cítit příjemně a uvolněně.
Zkus přemýšlet, jestli máš ve vztahu pocit, že co do kvality jste +- stejní lidé a chyby a skvělé věci děláte přibližně stejným dílem. Pokud máš dojem, že ty jsi ten lepší, pak, i pokud nechceš, dáváš to najevo... A to tomu druhému nemůže nedojít:-))

(Irena - Mail - WWW) 22.04.2005, 20:33:27
Ahoj Vláďo, mám z tebe stále větší pocit, že bych se vedle tebe cítila velmi svázaná. Přijde mi, že by bylo těšké se s tebou neprogramově zasmát..
dělat blbosti... tlemit se nějaký kravině... :/

(Irena - Mail - WWW) 22.04.2005, 20:36:48
ano ano je to Těžké:)
přestaň se snažit a trochu se odvaž!


Vláďo, (DsL - Mail - WWW) 23.04.2005, 08:06:49
mám z Tebe pocit(promiň), že to nejhorší, co Tě potkalo, je život.
Píšeš o zodpovědnosti, dobře.
Ovdověla jsem před 15ti lety, dítku bylo 9 měsíců. Vychovala jsem jí, protloukly jsme se spolu i množstvím nemocí, které jí ohrožovaly na životě a uživila jsem jí. Ale základ všeho byl a je, že si ze života děláme ne legraci, ale srandu. Jinak bychom se už asi někde šťastně houpaly na větvi.Nesmím brát život vážně, ale jako soupeře, nad kterým vyhraju.
Jo, platím za to daň - a velkou. Za těch 15 let se ze mně stal zvláštní úkaz tátamáma. Když jsem si teď uvědomila, že bych mohla začít žít i svůj život, tak poznávám, že z každého chlapa vidím jenom rychlé tenisky při úprku. Co se dá dělat.
A ještě píšeš o tom, že si partner má o pomoc říct. Blbost!!!Pokud jste na stejný vlnový délce, tak přece musíš!!!!sám poznat, kdy je zle a s pomocí přijít sám. jinak to nemůže fungovat. Promiň, to je můj názor

(Lidka - Mail - WWW) 24.04.2005, 10:39:19
Vláďo, několik dní jsem nad Tvými dopisy přemýšlela - ono pochopit ženskou v nesnázích je pro mě lehčí, než se vžít do pocitů může :-)
Je fajn, že si uvědomuješ, že není v Tvých vztazích všechno optimální a snažíš se přijít na příčinu. A protože jsi začal s pátráním u sebe, myslím si, že to dopadne dobře a nakonec určitě najdeš tu pravou. Snad Ti přijde vhod i pár ženských postřehů.
1) sebevědomí - všeho moc škodí. Myslíš si o sobě mimo jiné, že jsi hodný chlap, který nenechá nikoho na holičkách. Jestli takový jsi, je to moc dobře, ale zrovna tahle vlastnost se nevytahuje na světlo a lidé se s ní nechlubí - pak to ostatním totiž jen připomíná jejich nedostatky. Takže místo aby Tě obdivovali, tak Tě nenávidí za to, že oni jsou ti horší a Ty jim to nedovolíš ukrývat. Složité? No bude hůř :-)
2) aktivita x pasivita
Říká se, že každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Sám jsi na vlastní kůži zjistil, že to tak je a rezignoval jsi. Jak jsi sám napsal, tak se snažíš nevyčnívat, protože pak z toho máš jen problémy, jak Tě ostatní zneužívají. Víš, to není Tvůj problém, to je problém těch hajzlíků. Nenech si od nich zkazit své vnímání světa, klidně si buď v práci i životě aktivní - a když narazíš na vola, tak se tomu zasměj a jeď dál.
3) čtení myšlenek
Až mě zamrazilo, když jsem si přečetla Tvůj názor, že by si měla partnerka říct o pomoc. Ženy myslí jinak a zrovna v případě, že mají trápení, čekají od partnera, že to vycítí a sám od sebe jim pomůže. A pro chlapy je to naprosto nepochopitelné, oni zase čekají, že jim o tom řekne. Prostě jsme jiní. Zamysli se nad tím. Nemusíš přesně vědět, co se stalo, stačí, že si všimneš, že je něco v nepořádku. Pak se nesnaž zjistit, co konkrétně se děje, prostě jen svou partnerku pohlaď, řekni jí, jak jí máš rád, jen jí nech, ať se o Tebe opře. Však ona Ti to později vysvětlí, až najde ta správná slova.
4) smích
Tolerance nestačí. U žen je spousta věcí o emocích. Neboj se dát najevo, co cítíš (lásku, radost, zlost, smutek, žárlivost...), ne mluvením, ale tím, co děláš.
A poslední rada - je to pár dní, co jsi sám. Nehrň se okamžitě do nového vztahu, první se zkus vyznat sám v sobě. Máš rád psy? Pořiď si štěně, ani bys nevěřil, jak takový pes dokáže člověku pomoci zjistit, co je ve vztahu důležité a co ne.
Tak hodně štěstí!

Pro Lidku (Vláďa - Mail - WWW) 26.04.2005, 09:25:40
Lidko , děkuji za Tvůj hezký dopisek i za náměty z druhé strany.Myslím, že mi to pomůže si další věci do budoucnosti lépe ujasnit. A také díky za přání štěstí, to dnes z nás potřebuje každý, takže Tobě taky
1) Sebevědomí – nikdy mě nenapadlo, že to takhle může fungovat, to cos napsala s podporu
druhých nebo respektive , že oni to tak mohou vnímat. Moje sebevědomí jako takové na
druhou stranu asi není takové jaké by mělo být a to si myslím, že má vliv i na další věci, jak
ve vytváření , udržovaní např. vztahů, tak v práci, protože pokud umí někdo sám sebe
(krédo dnešní doby) dobře „prodat“ je na tom velice dobře. Ostatní tohle rychle vycítí a
přesto, že jsou někdy i horší dokážou o tom např. hezky a dobře mluvit tak mají vyhráno,
jak v práci tak třeba na úvod vztahů (umějí udělat dojem). Protože, to co se skrývá zatím
jaký člověk skutečně je, se pozná až později
2) Aktivita a pasivita. Člověk rezignuje, protože ho nebaví stálé dostávat přes ústa .Ale máš
pravdu v tom, že by se neměl nechat otrávit nějakými „hajzlíky“ ,ale zůstat sám sebou a
dělat věci,tak , jak o si myslí,že je to správné a to čemu má věřit.
3) Problém někdy, je že člověk tomu druhému do hlavy „ nevidí“ a ne vždy nebo ne v ten
pravý okamžik, to člověk někdy vycítí. (možná můj přístup byl i tento, protože předešlé
partnerky, byly i v tomto ohledu otevřené a i tyto skutečnosti my sdělovaly. To
neznamená , že by k tomu nemohl zaujmout jiný a lepší přístup. Myslím, si , že ze
začátku je to dobré si to říkat,(více mluvit) ale postupně jak se lidi poznávají se už tyto
věci dají vyčíst z mluvy, z pohledu, z tváře pohybu a přirozeně na ně reagovat.
Taky se tady psalo v jiném příspěvku o naladění na stejné vlnové délce.Ne vždy jsou na
počátku duše synchronní ,ale postupem času se dá k tomu dojít při vnímavém přístupu(viz
výše)
4) Smích.(i humor) Mám ho rád a miluju ho u ostatních ve všech podobách. Ale vím, že já
jsem někdy dost vážný
, tedy více vážný než je nutné. A také vím, že se smíchem , v legraci a s humorem se
některé vážném problémy řeší daleko lépe. Nevím, jestli to musí mít člověk v sobě , a
nebo se tomu dá , alespoň částečně naučit. Jsem ,ale přesvědčen , že zas takový suchar
nejsem a že se nesměji jen programově. A vím, že věci neprogramové bývají většinou
úplně nejlepší.
Máš pravdu , že u většiny žen je to o emocích ,které jsou nevyzpytalené (i některé ženy
jsou však více rozumové a analytické). Je pravda, že já jsem víc rozumový člověk než
emocionální,takže také nejdříve analyzuji a potom se teprve zkouším pustit dál .
Když dám najevo(neberme v úvahu způsob) , co cítím (např, že mám rád – hlavně když
více než druhá strana) ,tak se člověk cítí strašně zranitelný (jako nahý v trní) a některé
ženy toho využívají a využily.
Je pravda také to, že čím je člověk starší tím je opatrnější (tak to cítím,ale to je můj
problém), když už si tolikrát popálit prsty , tím, že se otevřel citům a pocitům.
A také je pravda, to že většina , žen to pozná , když do „toho“ člověk nejde naplno a tím
Předpokládají , že člověk o ně až zas tak nestojí. ABY, ale věci za něco stály musí se dělat
na plno i když to třeba potom při rozchodu může hodně BOLET, tak sebrat znova
všechnu odvahu a vyjet zase v třpytné zbroji. . Jak praví přísloví: Je důležité, abychom
vždy když padneme dokázali vstát.
Poznámka na konec

Vyznat se v sobě hodně záleží na tom, jak člověk na věci kouká, tedy, že sklenice může být
poloprázdná, ale taky poloplná. A nebo bojovat sám se sebou jsou daleko nejtěžší , ale JDE
TO!!


(alice - Mail - WWW) 27.04.2005, 12:35:39
Vlado, ja mam presne ten pocit, co maka. Jsi asi prima chlap, ale nemuzes to tak davat najevo.. nevim, jak bych to presne napsala.. pred casem jsem mela vztah s podobne ferovym chlapem.. pak jsem z toho tise vycouvala, protoze.. protoze byl tak trpelivy, slusny, skvely atd.atd.. ale je jsem vedle neho pocitovala prazdnotu.. jsem hodne aktivni, rada sportuju, on se ze zacatku snazil prizpusobit, pak to to zdravotne nicilo.. pomalu ubyvalo veci, na ktere bychom se spolecne tesili.. nikdy se se mnou nehadal, nikdy jsme nerozebirali proc to ci ono neklape (a ke konci toho uz neklapalo dost).. stale jen mlcel a trpelive cekal, az "budu mit dobrou naladu".. mne to ubijelo.. pripadala jsem si pak jako potvora, kdyz jsem ho opustila..jo, on o sobe tvrdil, ze jeho jedina spatna vlastnost je, ze je prilis dobry... ale ono vseho moc skodi.. radsi mam normalniho chlapa s chybami, se kterym se mi ale volne dycha...

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: