| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| PROČ ZASE NEJSI SE MNOU? |
| Rubrika: [úkol pro vás] Kudlanko, mám báječnou dívku. Ta nemá „pět pé“, ta jich má deset. Mám ji rád, je mi s ní báječně a vím, že ona mě má ráda taky. Asi si tedy říkáš, proč ti píšu. Protože mám strach, že náš vztah dostává trhlinu, kterou jsem asi zavinil já. Nevím, ale je to záležitost, kterou jsem řešil i s předchozí partnerkou. Jsem podnikatel, dá se říct, že docela úspěšný. Moje práce je mým koníčkem, když se mi cokoliv povede, mám radost a cítím se báječně. Ale – potíž je v tom, že aby se mi vedlo, musím se práci věnovat víc než jen oněch osm hodin denně. A ještě něco: i když jsem relativně svým pánem, nejsem zas až tak úplně pánem svého času. Tím pádem nepracuju např. od sedmi do čtyř a hotovo. Ale, na svou obranu musím říct, že moji kamarádi, kteří pracují dejme tomu jako zaměstnanci nějaké firmy, také nechodí domu po základních osmi hodinách. Stává se tedy, že se v práci zdržím do večera. Také musím říct, že jsem „sova“ a ne ranní ptáče, takže mi vyhovuje pracovat spíš Dostávám se k našemu problému, který mne dost trápí a se kterým si nevím rady: moje přítelkyně (je zaměstnankyní úspěšné realitky a práce ji baví) požaduje, abych s ní trávil víc času, abych především upravil svou pracovní dobu (tzn. nepracoval V současné době se vídáme s mou dívkou dvakrát třikrát do týdne. Chodíme do divadel, na večeře, do společnosti. Ale přiznávám, že prozatím si nedovedu představit, že bychom spolu měli žít natrvalo v jednom bytě (za těhle podmínek). Prostě potřebuju určitou dobu klid na práci; ale když je u mě, tak vyžaduje, abych se jí celou dobu věnoval, povídal si s ní. Pokud se třebas omluvím a řeknu jí, ať se třebas chvíli dívá na televizi, nebo si čte, nebo cokoliv jiného, že potřebuju na chvíli pracovat, hned je smutná, nešťastná a já se cítím blbě. Přitom jsem jí předem řekl, že budu děsně rád, když budeme spolu, ale že ještě něco potřebuju udělat! A ona s tím souhlasila! Když naopak jsem u ní a pak třebas v noci odjíždím, tak pláče, proč nezůstanu. Párkrát jsem zůstal, ale pak jsem „z pochopitelných důvodů“ přišel pozdě do práce. („Ještě nechoď...“) Na jednu stranu to bylo báječné, ale na druhou jsem pak měl na sebe vztek, protože jsem zameškal nějaké jednání, nebo nestihl určitou práci. Závisí na mě další lidé, takže si nemůžu dovolit nějaké neserióznosti. Mám ji rád, určitě se k sobě hodíme, rozumíme si ve všem. Ale tohle je problém, který mě velice trápí, ona se také trápí a já si nevím rady. Také – co je důležité – vím, že by byla ráda, abychom se vzali, měli rodinu. Vím, že by to bylo fajn, ale nemělo by to znamenat pro mě podstatné omezení práce. V poslední době se hodně bavíme o naší budoucnosti. Tedy, ona samozřejmě nic zas kategorického neřekne, ale mě strašně mrzí, když od ní odcházím a ona pláče. Když mi vyčítá, že na ni mám málo času, a jestli se pro něco nezlobím, a proč mám mizernou náladu, co provedla... atd. A já mám třeba jen zamotnanou hlavu z nějakého běžného pracovního problému. Tak. Napište mi, jestli tohle také znáte, a hlavně, jak v tom případě situaci řešíte. Nechci jí přeci nijak ubližovat, ale prostě se většinou pak cítím strašně mizerně. Jakub P.S. Je mi 29 let, mé přítelkyni 24. |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Hmmm, zda se mi (Mrska - Mail - WWW) 04.04.2005, 02:24:17
ze se Tvoje pritelkyne nedovede sama zabavit a primo na Tobe visi. Nechci syckovat ale to neni dobre, to je zavislost. Ze zacatku to muze byt i prijemne ale po nejake dobe ....uz ne. Rozmysli se moc a moc jestli Ti ta pritelkyne stoji za to.
Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 04.04.2005, 04:24:01
me se taky nezda ze ten vztah by byl idealni....pripada mi ze ona vubec Jakuba nechape. Jakub je podle tohoto clanku dospelej chlap a ona je rozmazlena mala holka co na nem visi a knoura, kdyz se ji nevenuje tak jak pozaduje.. Jesli se ti dva vezmou, tak od Jakuba jeste uslysime. Jakube, proboha copak ona nedokaze pochopit ze lidi co ridi firmy a vydelavaji spoustu penez, tak na to doplsci nedostatkem casu? Myslis ze by se ji vio libilo kdybys sel delat do fabriky a pracovni doba by se merila stipackou a hodne velkym slevnenim z zivotniho standartu? Hledam marne tech deset P. Ale docela bych brala jedno T - tolerantni a jedno CH chapava.
Alenko (Mrska - Mail - WWW) 04.04.2005, 05:25:32
jestli se Ti dva vezmou tak od Jakuba jeste HODNE uslysime!!!Taky jsem se chtela zeptat na tech Deset P ale pak jsem k tomu nenasla odvahu, holt nechtela jsem byt jezibabka.
(koldak - Mail - WWW) 04.04.2005, 06:16:16
Tady jde naprosto evidentně o střet priorit. Pro Jakuba je naprostou prioritou jeho práce, jeho partnerka se mu hodí jen když on to zrovna potřebuje. Tu se potřebuje předvést ve společnosti, tu má hlad, košile je špinavá, nějaké to sexuální uvolnění je taky důležité...
Jeho partnerka má ty priority postaveny naprosto jinak, zřejmě má pocit, že partneři by měli trávit spoustu času spolu. Kdyby holka měla v těle trochu hrdosti nebo nepohlížela na svět (jako mnoho jiných žen) jen skrz peníze, asi by už dávno odešla středem. Těm dvěma to rozhodně klapat nebude, každý chce od života něco naprosto jiného. Jakubovi doporučuju obrátit se na eskortní erotické služby, domů si najmout hospodyni, stravovat se v restauracích a věnovat se jinak zcela a naprosto své důležité práci. Netvrdím, že je špatné se nechat pohltit svou prací nebo koníčkem, ale proč ničit život někomu jinému? A mimochodem, co je na tom dospělého?:-)
Mrško, Alenko (NČ - Mail - WWW) 04.04.2005, 07:11:26
zdá se mi, že jste se "vobuly" do Jakubovy partnerky, jako do neschopný buchty domácí, naopak Jakuba zjevně jakoby obdivujete a litujete. Teda, já bych po mnoha zkušenostech svých vlastních, svých dospělých dětí, svých kamarádů a kamarádek, tak já bych spíš hodně hodně varoval tu dívku před workholikem, tedy závislákem. Jsem přesvědčen, že kdyby on byl závislej na koksu, alkoholu, automatech, tak že byste ji varovaly též.
Je sice jasný, že závislost na práci nedevastuje tak zjevně osobnost, a už vůbec ne šrajtofli, ale z citovýho hlediska mezi partnery je to naprosto totéž! On je prostě zaháčkovanej už jinde, ona NIKDY nebude jeho jedničkou. A navíc bude de facto navždycky odsouzená držet ústa, protože při jakýmkoliv postesknutí ji okolí odsoudí jako nevděčnou mrchu, protože "on se pro rodinu dře k smrti a ona si toho neváží". Bezvýhradně souhlasím s Koladakovou radou Jakubovi - najmout a zaplatit si erotickou i materiální obsluhu, a netrápit dívku, která má o životě představy, s jeho představami neslučitelné.
Zase jedna, (Jitka - Mail - WWW) 04.04.2005, 07:58:15
která nemá žádné své zájmy, koníčky, kamarády a jediným smyslem života je její partner. Pokud s ním založí rodinu, bude to jedna z těch, které sem píší, jak se jim po prvním zakolísání vztahu zhroutil celý svět.
ja myslim (Kennedy - Mail - WWW) 04.04.2005, 08:34:11
ze kazdy z nich ma sve predstavy. ze kterych nemuze ustoupit. Pokud ona slevi na romanci (tj casu ktery s ni travi bude nestastna a casem, se rozvede nebo si najde nahradnika. Pokud slevi on na praci muze zkrachovat. A kdyz zkrachuje tak se s nim rozejde stejne, protoze stejne jako neni ochotna slevit na citech, neslevi ani na zivotnim standartu. Kdyby stala o nizsi zivotni standart tak se s nim patrne ani neseznamila.
Ahoj, (Ája - Mail - WWW) 04.04.2005, 09:32:02
mám za to, že se jedná, jak už bylo řečeno, o střet priorit. Pro Jakuba je jednoznačně na prvním místě práce, předpokládám, že z ní plynoucí naditá prkenice a v podstatě skoro žádný čas si něco z té prkenice také v klidu užít. Jeho přítelkyně naopak stojí o pěkný vztah, kdy se lidé nejen na pár chvil potkávají, ale také spolu žijí. Docela chápu, že se jí příliš nelíbí být jeho "ozdobou u televize", "součástí domácncosti", zatímco on si ještě "něco musí dodělat". Podle mě Jakub trpí pocitem nepostradatelnosti v práci a pravděpodobně neochotou se nad tím zamyslet, zda to tak opravdu je. A podle mě má daná situace jediné řešení, pokud to nemá krachnout rovnou. A tím řešením je mít nějaká daná pravidla a ta dodržovat. Potřebuje být v práci déle? Fajn, tak řekněme 2x či 3x týdně by to mělo stačit a zbytek času pak věnovat cele své přítelkyni. Prostě - mám čas třeba od devíti, a tak v těch devět mít skutečně hotovo (či odloženo na jindy - ono se to většinou doopravdy nezblázní ;-)) a věnovat se JEN přítelkyni, společným aktivitám apod. Prostě aby to, co se domluví skutečně platilo a naopak - pokud se to opravdu bude dodržovat, věřím, že i přítelkyně zas bude dodržovat to, že ráno skutečně MUSÍ Jakub do práce a nemůže přijít pozdě.
Upřímně řečeno mě překvapilo, jak se někteří obuli do Jakubovy přítelkyně, jako by bylo něco špatného se svým milovaným chtít trávit také nějaký čas. Jakub už dopředu říká, že rodina nesmí představovat omezení jeho práce - pak mám jednu radu - ožeň se, Jakube, s prací, protože jestli chceš mít rodinu jen jako takovou bokovku či vedlejšák, chceš mít děti, které Tě nebudou znát, protože domů budeš chodit pozdě, snad je lepší se na to vybodnout rovnou. Na druhou stranu chápu, že Tě Tvá práce tak pohlcuje - pravděpodobně jsi něco vybudoval a máš to jako "své děcko". Ale někdy je dobré se na chvilku zastavit a zkusit promyslet, co opravdu od života chceš - zda má být náplní vydělávání peněz, anebo zda je lepší někdy trochu přibrzdit, byť za cenu trochu nižšího zisku a mít také čas na něco jiného. Pokud jsi opravdu něco vybudoval, je těžké si představit, že to někdo může dělat lépe než Ty, ale věř, že nejlepší schopností manažera není udělat všechno sám, ale obklopit se tak schopnými lidmi, na jejichž práci se můžeš spolehnout a kteří pak spoustu práce udělají místo Tebe. Rozepsala jsem se asi víc, než jsem chtěla, tak promiňte za tak dlouhé čtení :-)
( - Mail - WWW) 04.04.2005, 10:20:10
Těžko soudit kdo z těch dvou má víc pravdy a víc rozumu. Jakub věnuje hodně času své práci a věří že je to tak dobře. Dívka si chce před svatbou a dětmi užít společenského života a svobodného volného času, aby se později mohla věnovat dětem, rodině a nemrzelo ji co všechno si neužila. Dokážu bez problému pochopit oba tyhle pohledy na svět, ale zaujala mě na tom Jakubově vyprávění trochu jiná věc. Kdyby si děvče s Jakubem sedlo, probralo názory a zkusilo hledat řešení, tak mi to přijde v pořádku, ale z toho co Jakub napsal mám trochu divný pocit. Možná to tak jen vypadá a já se pletu, ale je mi trochu proti srsti přesvědčovat kluka o svých názorech a pravdách slzičkami a ukřivděnými pohledy. To co Jakub popisuje na mně působí trochu jako citové vydírání a to mi připadá ne úplně v pořádku. Nemám výhrady k jejím požadavkům a názorům, mám však výhrady k metodám, kterými se je snaží prosadit. Stavět se do pozice ubližovaný chuděrky mi připadá nedůstojný a nebezpečný. Pokud se vezmou a založí rodinu, tak budou muset řešit mraky konfliktů a dělat kompromisy jako každej. Opravdu chce Jakub svoje rozhodnutí dělat pod tlakem slziček a pocitů viny, že když jí neustoupí tak jí tím ubližuje? A jí připadá v pořádku svoje potřeby si vyfňukat a vybrečet?
Tedy, možná se pletu a špatně jsem to pochopila, ale pokud mezi nimi po vystřílení argumentů nastupují slzičky a nenápadná manipulace, tak to potěš pámbu. Případně pokud ty slzy nejsou žádná taktika a dívka je opravdu tak křehká, citlivá a zranitelná, že je tak často smutná anebo pláče, tak to budou mít asi taky docela těžký, bohužel… a tím se jí nechci dotknout nebo jakkoli snižovat všechny její ostatní přednosti
(lenka - Mail - WWW) 04.04.2005, 11:03:36
Dovolím si tady promluvit i z pozice člověk, který si pěkných pár let života v manželství vyzkoušel : Pokud si někdo takovýmhle způsobem vynucuje pozornost - tak rychle pryč! V manželství se dá vydržet jen tehdy, pokud oba zúčastnění mají i svůj svět a nevisí jeden druhému na krku.
Souhlasím s koldakem a NČ (babule - Mail - WWW) 04.04.2005, 11:42:10
Jsem v obdobné situaci, ale pro mne nastala až po "sametové revoluci". Muž pracuje v umělecké branži a šel "na vlastní nohu". Stejně jako Jakub je sova, nelépe se mu pracuje v noci, i když bezpodmínečně nemusí. Já mám stejně jako jeho dívka pevnou pracovní dobu, nemohu si ji přizpůsobovat. Muž ano. Také jsem měla k němu výhrady a dosud mám, vím že by šlo leccos změnit. Ale on si už tak zvykl,vlastně mu to i vyhovuje. Doma ho nečekají žádné povinnosti, protože se o vše musím postarat sama. A popovídat si společně o něčem..kdepak, to ho už dneska jenom obtěžuje. Dovolená? Práce přednější. Dcerka se pomalu neměla kdy vdát-stále se nemohla s otcem dohodnout, na kdy svatbu naplánovat, bylo z toho moře slz. Nakonec už jsme dohodli termín ať už má čas nebo ne. Manželství s workoholikem není nic záviděníhodného. Ano, peníze jsou potřeba, ale ne za každou cenu. Nesmí se stát středem vesmíru, jediným cílem. Firma nekrachne kvůli dovolené jedenkrát za rok. Nemusí být tři týdny, stačí dva. V manželství a hlavně v rodičovství by měli fungovat oba partneři. Takhle sice bude rodina zabezpečena, ale děti bude vychovávat jen jen matka, uštvaná, uhoněná, nervozní z toho jak vše stihne.
Jakub je silná osobnost, potřebuje k sobě nezávislou partnerku. Vidím to na sobě. Čím jsem nezávislejší, tím stoupám v ceně. Muž je v podstatě lovec - to ho baví, ne aby se mu kořist sama položila k nohám. Dívce bych radila najít si nějakého koníčka, občas by nebyla k mání když on by zrovna měl čas a věřím tomu, že by si ho příště udělal.
Ahoj (Olga - Mail - WWW) 04.04.2005, 13:03:23
vyhněte se potížím, dokud můžete! Měli jsme kamarádský pár, kde to probíhalo obdobně, sice se nerozvedli, ale postupně se z toho léčí všichni u psychoterapeutů, stalo se z toho vězení, a to je příliš velká cena, kterou byste mohl zaplatit, najde se příjemná holčina, která ocení, co všechno děláte a bude si naopak vážit každé chvilky, kterou si uděláte pro ni.Bude to bolet, ale když zůstanete, bolest bude větší!!Neslevujte, nemohl byste žít sám se sebou. Hodně síly a bude i hodně sluníčka!
Ahoj (Olga - Mail - WWW) 04.04.2005, 13:05:45
vyhněte se potížím, dokud můžete! Měli jsme kamarádský pár, kde to probíhalo obdobně, sice se nerozvedli, ale postupně se z toho léčí všichni u psychoterapeutů, stalo se z toho vězení, a to je příliš velká cena, kterou byste mohl zaplatit, najde se příjemná holčina, která ocení, co všechno děláte a bude si naopak vážit každé chvilky, kterou si uděláte pro ni.Bude to bolet, ale když zůstanete, bolest bude větší!!Neslevujte, nemohl byste žít sám se sebou. Hodně síly a bude i hodně sluníčka!
(Jakub - Mail - WWW) 04.04.2005, 17:51:19
Díky vám všem za odezvy - ať jsou jaké jsou. Protože jste si, bohužel, ne všechno vyložili přesně tak, jak to je, tak snad něco na upřesnění: nejprve o mé partnerce: samozřejmě, že není upjatá jen na mě, má své zájmy a jak jsem řekl, její práce ji také baví. Dokonce i ona jí má občas víc než dost.
My spolu žádné jiné podstatnější problémy nemáme; všechno ostatní je nádherné. Pokud se jedná o rušení rande - ano, to je jeden z důvodů: ale jak už jsem řekl, moje práce není od 7 do 4, nesedím někde u počítače a neklikám jen myší :)(nikoho se tím nechci dotknout!). Stane se, že mám nečekané pracovní jednání se zahraničními partnery - a snad pochopíte, že nemůžu říct: promiňte, ale jsem domluven s přítelkyní, že půjdeme do kina... Prostě moje práce je malinko odlišná. Ale věděla to od prvního okamžiku, nikdy jsem jí nic o sobě netajil, naopak! Vlastně jsme se seznámili, když pro mou firmu něco zařizovala... Bydlím sám, bydlel jsem dříve ještě s bratrem, ale ten se před rokem oženil. Uvažoval jsem o společném bydlení, mnohokrát, ale pokud nebude tohle mezi námi vyřešeno, tak nevím. A ohledně dětí? Nechci přivádět děti do nevyřešené situace, to je snad pochopitelné. Necítím se jako workholik, prostě mám svou práci rád, vystudoval jsem na to, tak pracuju! stejně jako mí ostatní spolupracovníci. Nemyslím, že každý, koho práce baví, musí být hned "závislák". NČ a Koldak mě zjevně nepochopili - já nehledám domácí puťku, která by měla být vděčná, že dostane peníze, ani hospodyni, ani nepotřebuju eskortní službu. Děkuju těm, které taky práce baví - nemyslím, že každý musí pracovat jen kvůli tomu, aby vydělal na jídlo a činži. Tenhle stav mi však působí dost na psychiku, respektive - nechci mít stále pocit provinění, výčitky. Ale ani bych nechtěl partnerku, o kterou bych se měl bát, že když nemám čas, tak je s jiným (jak jí tu někdo radil, aby si našla své "zájmy", že bych s ní pak byl víc.)
pro Jakuba (Markéta - Mail - WWW) 04.04.2005, 20:07:11
Jakube....zvládnete to oba dva.....chce to čas.....jsi velmi cílevědomý a spolehlivý mladý muž.....být na místě Tvé přítelkyně taky bych toužila být s tebou víc.......Váš vztah dozraje jako víno a oba budete spokojení.....jen vydržte...oba dva....vím,co říkám....ahoj Markéta
( - Mail - WWW) 01.05.2005, 15:33:40
Koldak & NČ: <i>"najmout a zaplatit si erotickou i materiální obsluhu, a netrápit dívku, která má o životě představy, s jeho představami neslučitelné."</i>
Tedy radíte Jakubovi aby připravil svou lásku i o tu pozornost, které se jí dostává teď. Myslím, že je podstatné, aby oba slevili. Práce se nechá zařídit tak, aby byl člověk nahraditelný a mohl na nějakou tu dovolenou. Stejně tak nároky ("Buď se mnou. Chci Tě více pro sebe" atd) se také dají usměrnit. Takže buďto rozumný kompromis a ústupek na obou stranách, nebo radši lovit jinde. BTW: To vynucování pozornosti mi připadá velmi povědomé a hlavně velmi <b>nebezpečné</b>. |