| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| NAJEDNOU JE VŠECHNO JINAK... |
| Rubrika: [úkol pro vás] Milá Kudlanko, využívám virtuální anonymity a prosím Tě o tvůj nestranný názor, stejně tak i ostatní čtenáře. A hlavně bych potřeboval radu – nevím najednou jak jednat. Cítím se dost mizerně. Můj problém se zdá být neběžný, ale po tom, co jsem v poslední době na internetu četl, si uvědomuju, že patří do současnosti a je nejspíš problémem ne jedince, ale celé jeho rodiny. Můj syn mi před pár dny řekl, že je gay. Máme jen jeho, měli jsme sice ještě pár let po něm dceru, ale ta jako malá zemřela. Snažili jsme se, aby nebyl nijak rozmazlovaný, ale přesto, i když jsme se oba s manželkou snažili ho vychovávat v kamarádském duchu, uvědomuju si, jak k němu manželka přilnula, jak moc pro ni znamená.
Já jsem se už s tou zprávou skoro vyrovnal, ačkoliv to pro mně byla velká rána, přiznávám. Chápu ho, četl jsem o tom, mám ho stále stejně rád, ale – nevím, jak to máme říct mé ženě. Víte, tady nejde o to, že by ho snad přestala mít ráda, ale ona se těšila, jak se jednou ožení, bude mít děti...
Počítali jsme, že náš byt jednou dáme jemu a jeho rodině a my se odstěhujeme někam do přírody. Víte, nevím, jak to na ni dopadne, nechci, aby se trápila. Ona není ta, která prožívá emoce viditelně, ona se spíš žere uvnitř. A to nechci... Ivan |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
ona to stejne tusi (Mrska - Mail - WWW) 22.03.2005, 02:08:26
matka zna sveho syna.
(dana - Mail - WWW) 22.03.2005, 03:07:12
Boze, Stana. Zobud sa! Pripomina mi to zaber z nejakeho dokumentu: ,,Aj my sme boli mladi, a neboli sme homosexuali."
Proboha - a hnusná Stáňa (kiwi - Mail - WWW) 22.03.2005, 06:46:42
Já nevím, ale ty bys byla schopná i na pohřbu urážet mrtvolu a všechny kolem. Kde so v tobě ta zášť bere?
po noci přijde svítání (nora - Mail - WWW) 22.03.2005, 07:36:17
Myslím,ze asi nejlepsi by bylo, kdyby jí to syn řekl sám. On ten bezprostřední pocit si asi, bohuzel, kazdy musi prozit na svou vlastni kuzi. Mel by byt pripraven na jakoukoli prvni reakci, ktera, ovsem ( v pripade negativni), nebude jiste tou později trvalou. A pak byste měl nastoupit Vy. Se svým již srozuměným ,zklidněným postojem, jako přístav, kam muze rozrušená a hledající osoba utéci. A hlavně se o tom snažit mluvit, mluvit; později již všichni tři. Je možné, že syn ve svém sexuálním sebeurčení ještě tápe, ale hledání si musí dotáhnout sám. Pokud má jasno, těžko s tím něco naděláte. Nezískáte vnoučata, ale jednou můžete získat ještě jednoho syna. Přeji Vám, v této době pro všechny nelehké mnoho vzájemného pochopení při jednání a pevné nervy.
Slečne Stáně vzkazuji. Víte, že již ve 20.století bylo prokázáno, že homosexualita nesouvisí s výchovou v rodině? Zkuste si přečíst nějaké knihy. A nebuďte zlá, je jaro!!!
Danielooooooo!!!! (Kamila - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:04:06
Vymaž ten příspěvek a já už nevím, snad bych všechny její příspěvky apriori mazala.....ona je strašně strašně zlá a bezcitná, to se vážně nevidí!
Jsem zapomněla (Kamila - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:05:33
napsat - samozřejmě Stániny...jak jsem se rozčílila, zapomněla jsem jméno....i když, jistě jste všichni pochopili, koho myslím.....
jo Stana (Monika - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:25:50
se sem zase vecpala? Danielo, proc ji nejak neodriznes vstup? Ti lidi co sem pisi maji dost problemu i bez jejich pitomych reci!. A ze pitome jsou to vidi kazdej. Co zvanis o kondelikovskem manzelstvi? Ktera mama, zvlast kdyz ma jedineho syna nedoufa, ze se syn jednoho dne ozeni a bude mit deti? Precetla sis vubec neco o homosexualite? neposilej nikoho k psychiatrovi a jdi tam radeji sama! Homosexualita je uz v nekterych zemich legalni, ale cvoky porad jeste zaviraji do blazince!
(moica - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:29:13
Stáňo - prosím tě, jez pořádně ty léky, oni na psychiatrii věděli, proč ti je dávaj...
Stana (Vodoměrka - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:41:46
jako vždy seká a kope kolem sebe. Nerada používám to přirovnání, ale Stana působí jako takzvaná stará struktura, neschopná akceptovat vývoj doby a všeho včetně sebe samé. Zarazila se v době, kdy být homosexuál bylo trestné, bylo třeba se za to stydět a nesmělo se o tom mluvit. A kdy se navíc ještě tvrdilo, že je to věcí výchovy a že za to můžou rodiče. Z toho, že to syn byl schopen oznámit otci, tak bych řekla, že je s tím smířený, že už o sobě nepochybuje a je schopen s tím žít. Nevím, proč ho odsuzovat za něco, co sám neovlivní. Vždyť je to člověk jako my všichni ostatní. Když ho řízneš do prstu, poteče mu stejná krev jako tobě. Stáno, zamyslela ses nad tím, že kdyby většina populace byla homosexuální, byli by ti zbylí heterosexuálové z tvého pohledu posuzování jako zavrženíhodná menšina?
Ke Stáně - prosím, pište k ní jen na "diskusi" (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:45:08
Prosím, nepište sem už příspěvky ohledně Stáni - já to smažu, OK? Jinak bližší ohledně Stáni, je na diskusním tématu :Češi ve světě i doma
Díky, daniela
rodičovství (gerda - Mail - WWW) 22.03.2005, 09:45:39
Já mám taky syna. Teď je mu 33 let. Prožil si pár lásek a když se s ním ta poslední rozešla, strašně těžko to nesl. Sice dělal, že mu nevadí být sám, ale...kyselé hrozny, známe to. Pořád si nemohl najít lásku, vím, že se tajně snažil i přes inzeráty a nic. V té době jsem se tím dost trápila, a došla k závěru, že kdyby za mnou přišel s tím, že je homosexuál a našel si přítele na život a na smrt, byla bych ráda!!! Jen kdyby už byl šťastný. Teď už má konečně rok (snad) tu pravou, ale vím, že kdyby to bylo jinak a řekl mi, že je gay, brala bych to jako jeho nedobrovolnou volbu a přála mu štěstí. Určitě, vždyť je to můj syn!!! Je to přece lepší, než strkat hlavu do písku jako můj švagr, který se i s manželkou stydí za to, že jeden ze synů je gay a zakázal mu přivést do rodiny toho jeho přítele. Tohle nepochopím. A k vnoučatům: kde je psáno, že heterosexuální dvojice dítě mít bude? Je dost nepolodných manželství. Já bych to brala sportovně: jsi gay, fajn, tak si dobře vyber, představ nám ho - snažila bych se mu to neztěžovat a nenutit ho k tomu, aby se cítil provinile. Jestli je to tak, nedá se to "léčit". Není první ani poslední.
Pro Ivana (ježibabka - Mail - WWW) 22.03.2005, 09:55:49
Milý pane,
především musíte být svému synu oporou. Já sama mám dva dospělé heterosexuální syny, a mám s nimi takové starosti, o jakých se vám ani nesnilo. Můj blízký přítel je gay, a je to jeden z nejlepších lidí, které znám. Pak mám dvě kamarádky, které spolu žijí už skoro dvacet let, a řeknu vám, že svět by byl o hodně horší, kdyby tihle tři lidi na něm nebyli. Oni si ten úděl nevybrali a nemůžou ho změnit, přesto žijí dobré životy, na kterých závisí zdraví a štěstí spousty jiných lidí. Vy i Vaše paní to prostě musíte přijmout, jinou možnost nemáte, jestli se chcete zachovat jako slušní lidé a správní rodiče. Spolkněte své předsudky a milujte svého syna.
děkuju vám všem (Ivan - Mail - WWW) 22.03.2005, 10:21:52
víte, já tohle všechno vím, už jsem o tom mnoho četl - ale jak jiné to je, když se to týká právě vás. Najednou se všechno přehodnocuje. Ale - přiznávám, že to mezi námi, mým synem a mnou, snad vztah naopak utužilo. Uvědomil jsem si, s čím musel napřed bojovat on. Opravdu, kdo to nezažil, ten to prostě pochopit nemůže. Hodně si teď spolu povídáme, a rozhodli jsme se, že to mámě řekneme spolu. Budu se snažit podpořit jeho i podržet ji, prostě - budeme na to zase všichni. Jsem děsně rád, že je, jakej je, protože je to fantastickej kluk a dělá nám radost. Určitě jeho přítele přijmeme. Prostě - život zase bude za chvíli všední.
Ještě k té paní, co napsala první reakci. Snad bych jí taky měl poděkovat, protože vlastně díky ní jsem se přesvědčil, že je naprostá většina lidí dobrých. (Věřím, že kdybych napsal, že jsem nešťastný, že můj kluk přišel o nohu, tak ona by reagovala podobně.) Držte nám teď všem palce a děkuju vám!
jjsou horsi veci na svete (Mrska - Mail - WWW) 22.03.2005, 15:11:11
taky mam tzv. normalniho syna a co ten se nas natrapil ze byt gay mne uz ani nepripada to nejhorsi. Klukovi bude 26 let a teprve letos to vypada nadejne - ze uz vyroste a dospeje.
Taky znam dvojici muzu kteri spolu ziji a jsou to nejhodnejsi a nejprijemnejsi lidi. Takze - jsou horsi veci nez byt gay i kdyz se to ze zacatku tezko prijima.
Gerdo (Alenka - Mail - WWW) 22.03.2005, 17:02:20
tys mne rozbrecela! Moc preju tvemu synovi aby byl v tom nynejsim vztahu stastny!
Ivane (Aenka - Mail - WWW) 22.03.2005, 17:09:23
vis ze nekolik zemi na svete uz uznava homosexualni manzelstvi? Kanada je jedna z nich a myslim ze je treti na svete. Lidi to zacinaji brat normalne. A vy tri urcite vsechno zvladnete v pohode, protoze se mate radi! A tvuj syn ma prima tatu:)
Gerda!!! (Méďa - Mail - WWW) 23.03.2005, 09:59:17
Milý Ivane,
myslím, že Gerda to vystihla přesně. Nejdůležitější je, aby syn byl šťastný. Já chtěla napsat trochu podobné přirovnání - znám otce, jehož syn neměl nikdy žádnou slečnu (ani chlapce)...ale ani kamarády. Sedí doma se svým počítačem a je to absolutní asociál. Je mu už 30 a prakticky je schopný promluvit občas se svými rodiči a to je jeho veškerý kontakt se světem. Představ si mít takového syna...a nepomůžeš mu. To když ten tvůj si udělal jasno a má asi i partnera, to je super!Ať jde do toho, život čeká:-) Aspoň Vám domů nepřivede bláznivou semetriku, víš jaké ty snachy jsou:-) A nějaká ta vnoučátka se dají opatřit i jinde, třeba v širším příbuzenstvu, dětském domově, u sousedů?
Ivane (Eva - Mail - WWW) 23.03.2005, 11:16:24
Souhlasím s ostatními příspěvky (o Stánin jsem přišla). S těmi vnoučaty je to těžké. Ani kdyby se syn oženil, tak není záruka že děti mít bude. Znám to. Vím, že moji rodiče by byli z vnoučat štěstím celí bez sebe. Snažím se neztrácet naději.... a tak...
Jsou horší věci (Lidka - Mail - WWW) 23.03.2005, 13:41:21
jako máma dvou kluků bych se hůř smiřovala s tím, že je můj syn naříklad bigorní hlupák, než s tím, že je gay. U mého mladšího mám takové tušení - možná za pár let budu řešit úplně stejný problém. Vůbec nic s tím neudělám, to se prostě vyvrbí samo. Důležité je, že ho mám ráda takového, jaký je. Moc ráda.
(ronja - Mail - WWW) 23.03.2005, 14:08:36
Ivane, taky si myslím, že Vaše žena to tuší, napište pak, jak to dopadlo, prosím... Ronja
Taky myslím, (NČ - Mail - WWW) 23.03.2005, 18:16:36
že jsou nesrovnatelně horší věci.
Ale jako vícenásobnej rodič a prarodič, milující nade vše všechno svý potomstvo, si dovedu představit, že bych dozajista po tý zprávě posmutněl. Rozhodně ale ne proto, že jsou, jací jsou. Ale docela určitě proto, že z toho důvodu, jací jsou, to docela určitě budou mít v životě o hodně těžší, než ti většinoví (v žádném případě bych si netroufl říct "než ti normální", a tím ty nevětšinové oddělit jako nenormální).
Ivane (Barbucha111 - Mail - WWW) 24.03.2005, 12:02:36
Souhlasím se všemi, kdo tvrdí že Vás nic zlého nepotkalo. Když se člověk podívá na dnešní rozvodovost - tahání se o děti ( tedy i vnoučata) majetky, zloba při rozvodu a naschvály při půjčování dětí (vnoučat) ... Mám pocit, že onoho užívání si v klidu vnoučátek se dočká málo dědečků a babiček. Většinou řeší nějaký problém. Takže ten Váš je celkem v pohodě. Nepřistupujte k němu jako k problému a problém nebude.Mějte se krásně!
Tak nevím, co,,, (Medvídek - Mail - WWW) 26.03.2005, 12:12:41
je horší nebo spíše konfliktnější. Můj syn má čtyři stálé přítelkyně, které si vodí domů. Cloumá se mnou strach, kdy se podřekneme a jedné vyzradíme ty druhé. Vztahy jsou to navíc pohříchu velmi povrchní, především ze strany těch děvčat. Nerozumím jim, syn navíc není žádný Adonis, odkud tohle pramení? Není nakonec lepší pomyšlení, že kocour domů koťat nenosí?
Koukám, že se vám (verlaine - Mail - WWW) 21.01.2006, 15:11:21
neozval nikdo z tý naší zbabělý komunity! Tak se to pokusím napravit.
Hlavně si musíte uvědomit, že život homosexuála je nesrovnatelně(!!!) těžší než život heterosexuála (až na pár vzácných výjimek)! A pokud homosexuál nepotká toho pravého (nebo vůbec žádného) tak je ten život přímo k nepřežití!!! Není důležité se synem "o tom" mluvit. Důležité je mu nenápadně projevovat rodičovskou lásku, aby si váš syn uvědomil, že má pro koho žít (pokud nepotká toho pravého). Z toho také vyplývá pro vás rodiče velice důležitý "úkol". Nesmíte mu předčasně (nebo radši vůbec) umřít!!! Asi to zní hloupě, ale pro homosexuála je někdy opravdu velice těžké najít jakýkoliv důvod proč to definitivně "nezabalit". Svět kolem nás je totiž zařízen výhradně pro heterosexuály! Takže si už 30 let (než jsem to o sobě zjistil) připadám jako mimozemšťan. Vaší manželce není třeba nic "slavnostně" oznamovat. Pokud svého syna miluje, tak to o něm dávno ví (i když o tom nikdy nemluví)! S těma vnoučatama by to také nemusel být fatální problém (nezávisle od toho jestli se našim "zákonodárcům" rozsvítí v bedýnkách nebo ne)! Mimochodem, blíží se volby! Takže až budete za plentou, vzpomeňte si kdo se jak staví k "registrovanému partnerství" a kdo nám tu před časem rozkradl téměř všechno co se rozkrást dalo! Pokud váš syn potká toho pravého a budou chtím mít děti, stačí najít (v dnešní době internetu by to neměl být problém) vhodnou lesbickou dvojici. Pak už jen stačí domluvit pravidla a opatřit si injekční stříkačku (bez jehly, pochopitelně). O "odběr" spermatu se postarají syn s přítelem a o "aplikaci na správné místo" zas holky ve vedlejší místnosti. Jde to udělat bez "štemplů" a bez asistence drahého (co se peněz týče) a "převelice důležitého troubu v bílém plášti"! Děťátko bude mít dvě mámy a dva otce, čož je nepochybně lepší kombinace než tlupa cikánů, ve které by vyrůstalo v dětském domově (a pak bylo v 18-ti vykopnuto na ulici)! Rovněž bude časem možné (v Americe se to běžně děje) si legálne zaplatit ženu, která bude ochotna vynosit a porodit dítě, kterého biologickým otcem bude váš syn. Jak vidíte, nic není nemožné. Držím vám palce!
Koukám, že se vám (verlaine - Mail - WWW) 21.01.2006, 15:14:40
neozval nikdo z tý naší zbabělý komunity! Tak se to pokusím napravit.
Hlavně si musíte uvědomit, že život homosexuála je nesrovnatelně(!!!) těžší než život heterosexuála (až na pár vzácných výjimek)! A pokud homosexuál nepotká toho pravého (nebo vůbec žádného) tak je ten život přímo k nepřežití!!! Není důležité se synem "o tom" mluvit. Důležité je mu nenápadně projevovat rodičovskou lásku, aby si váš syn uvědomil, že má pro koho žít (pokud nepotká toho pravého). Z toho také vyplývá pro vás rodiče velice důležitý "úkol". Nesmíte mu předčasně (nebo radši vůbec) umřít!!! Asi to zní hloupě, ale pro homosexuála je někdy opravdu velice těžké najít jakýkoliv důvod proč to definitivně "nezabalit". Svět kolem nás je totiž zařízen výhradně pro heterosexuály! Takže si už 30 let (než jsem to o sobě zjistil) připadám jako mimozemšťan. Vaší manželce není třeba nic "slavnostně" oznamovat. Pokud svého syna miluje, tak to o něm dávno ví (i když o tom nikdy nemluví)! S těma vnoučatama by to také nemusel být fatální problém (nezávisle od toho jestli se našim "zákonodárcům" rozsvítí v bedýnkách nebo ne)! Mimochodem, blíží se volby! Takže až budete za plentou, vzpomeňte si kdo se jak staví k "registrovanému partnerství" a kdo nám tu před časem rozkradl téměř všechno co se rozkrást dalo! Pokud váš syn potká toho pravého a budou chtím mít děti, stačí najít (v dnešní době internetu by to neměl být problém) vhodnou lesbickou dvojici. Pak už jen stačí domluvit pravidla a opatřit si injekční stříkačku (bez jehly, pochopitelně). O "odběr" spermatu se postarají syn s přítelem a o "aplikaci na správné místo" zas holky ve vedlejší místnosti. Jde to udělat bez "štemplů" a bez asistence drahého (co se peněz týče) a "převelice důležitého troubu v bílém plášti"! Děťátko bude mít dvě mámy a dva otce, čož je nepochybně lepší kombinace než tlupa cikánů, ve které by vyrůstalo v dětském domově (a pak bylo v 18-ti vykopnuto na ulici)! Rovněž bude časem možné (v Americe se to běžně děje) si legálne zaplatit ženu, která bude ochotna vynosit a porodit dítě, kterého biologickým otcem bude váš syn. Jak vidíte, nic není nemožné. Držím vám palce!
to je velice hezké - Verlaine - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 21.01.2006, 15:56:57
prosím, napiš mi na mou adresu - daniela@kudlanka.cz - ráda bych o tom udělala znovu článek... Díky za odezvu!
|