[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
DISKUSE - JSOU LEPŠÍ ČEŠI VE SVĚTĚ NEBO ČEŠI DOMA?
Rubrika: [úkol pro vás]

Napsala mi „jedna“, že problém není v tom, kde jsou, ale jen a jen v onom konkrétním člověku... Ano – i když – každý z nás je trochu patriot, vlastenec – bránící svou hroudu. Ovšem ti, kteří se rozhodli žít jinde, než se narodili, jsou v duši rozpolceni – na jedné straně cit ke kraji, odkud pocházejí, na straně druhé vztah a nové (mnohdy už velice silné) pouto k zemi, kde nyní žijí. A když se ještě přidá naše „vrozené české kverulantství“, je o zábavu postaráno. Takže – co si o tom myslíte právě vy?

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

prima (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2005, 14:31:18
to bude něco pro pana Paška.. jsem zvědavá, jak se k tématu postaví on :-)))

O ostatnich narodech (Helena - Mail - WWW) 21.03.2005, 14:46:04
Tak abyste si nemysleli, ze to jenom Cesi nebo Slovane. Americani maji o ostatnich narodech taky svoje mineni. Francouzi jsou spinavi, nesprchuji se a jsou to zabozrouti. Nemky jsou "prirodni", protoze si neholi chlupy pod pazi. Polaci jsou hloupi. A tak by se dalo pokracovat. Samozrejme si to nemysli vsichni Americani, stejne jako vsichni Cesi nejsou naduti. U nas v praci jsou velke drbny a vsechny/vsichni jsou zde narozeni. Ke me se toho moc nedonese, vetsinou se dozvim vsechno posledni, protoze to neposilam dal. No a kdyz se od Vas nikdo nikdy nic stavnateho nedovi, tak Vam taky nic "na oplatku" nerekne.

A nespokojenost s ruznymi vecmi rozhodne neni jen ceska vysada. Navic to tady zevseobecnujete a rikate, ze Cesi jsou porad se VSIM nespokojeni a nic jim neni dobre. To nevim, kde berete, asi jsme obklopeni kazdy jinymi znamymi.

Zda se mi taky, ze nekteri Cesi si mysli, ze kdyz je clovek nespokojeny s necim doma v CR, tak je to vporadku. To se kritizovat muze, protoze jsi odtam. Ale beda Tobe kdyz si dovolis kritizovat neco v zemi, ktera Te prijala... Pokud by tohle byla pravda, tak by to znamenalo, ze me ta zeme zase asi tak moc neprijala, kdyz nemam pravo ani pipnout.


(Méďa - Mail - WWW) 21.03.2005, 14:51:24
Češi jsou všelijací, ať jsou kde jsou.

Co je to za škatulkování???

Haha... reaguji na poslední Heleninu větu... (Motyčka :-) - Mail - WWW) 21.03.2005, 15:08:57
já myslela, že když je ta demokracie, tak se smí pípnout... nebo to tak není? A není matičkou demokracie zrovna ta veliká Amerika? To by přece nemělo záviset na přijetí či nepřijetí...

Ten obrázek (Vodoměrka - Mail - WWW) 21.03.2005, 15:22:33
je suprovej, se mi líbí. S tou diskuzí počkáme na pana Gogo Paska, ten tomu dodá patřičné grády... už se těším.

jo, to je fakt - jenže to má malej zádrhel: (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2005, 15:26:37
opovaž se cokoliv amerického nějak pohanět... Prostě, jako dřív byl Sovětskej svaz náš vzor, tak teď zase by asi mělo bejt všechno to nej jedině z Ameriky. A ani si nemyslím, že by to byla vina Ameriky - chraň pámbu - ale to je holt ta naše říťolezecká povaha.. Jsem přesvědčená, že když bychom se kamarádili s Číňanama, tak do roka bude mít většina převoperovaný oči došikma a budou se mazat nažluto :-))))

Američani se už probouzej... :-))) (ajka - Mail - WWW) 21.03.2005, 15:27:55


Jeeee... (Helena - Mail - WWW) 21.03.2005, 15:35:21
...ona mi Danielka ten muj prispevek prehodila od Libusky sem. Tak si prectete o cem se tam diskutovalo (predchozi tema v Ukolu pro vas), aby jste vedeli, proc jsem psala o Americanech a jejich stereotypech. Jinak ja nemam nic proti zadnemu narodu nebo zemi. Podle me se dobri lide se najdou vsude! Bohuzel, blci stejne tak.

Češi a cizinci (Eva - Mail - WWW) 21.03.2005, 16:09:37
Myslím, že fajn lidi i blbci jsou všude na světě. Muži i ženy. Záleží na konkrétním člověku.

Mě osobně nepřijde Amerika jako nějaký ideál. S ohledem na *ochranu zájmů USA v zahraničí* a *boj s terorizmem* mi naopak přijde jako SSSR v bleděmodrém.

tak jo, zijeme v Americe nebo v Kanade (Mrska - Mail - WWW) 21.03.2005, 16:59:35
jsou to zeme kde mame novy domov. Pracujeme, platime dane a po nejake dobe jsme se zaradili a jsme tady doma. Moooc by mne zajimalo kolik tech Vietnamcu, Ukrajincu, Polaku atd. kteri pracuji v Cesku se citi rovnopravnymi obcany??? HA!!! Nepochybuju o tom, ze je jim davano na vedomi ze tam NEPATRI!!!
Takze si klidne pomlouvejte Ameriku jak se vam libi, mne tahle zeme prijala a je mne tady dobre.

To Mrska (pav. - Mail - WWW) 21.03.2005, 18:14:25
Hele, nebud tak vztahovacna, my na Ameriku preci nenadavame... Alespon nikde jsem tu nic, co by USA pomlouvalo, necetl. Naopak je tu par komentaru, ktere delaji z Cechu blbce. Jen bych rad zduraznil, ze preci je hloupost, aby se nesmelo vubec nic ric proti... Kdy nekoho mam rad, ale neco se mi na nem nelibi, tak preci mu to snad muzu rict, ne? Nebo to beres opravdu tak, ze cokoliv je americke, je svate? Ty jsi za celou tu dobu, co tam zijes, byla absolutne vzdy a se vsim spokojena? Pokud ano, tak nezlob se, to ti nemuzu verit.
A k tem Vietnamcum, Ukrajincum atd. - ti, co tu zijou a normalne pracujou, tak pochybuju, ze by nekdo neco spatnyho rekl. Az na par vylozenejch blbcu, ktery se najdou vsude, nejsou zas Cesi tak xenofobni, jak se snad zda.
Ahoj, zasmej se, venku je krasnej jarni den.

ja nejsem vztahovacna (Mrska - Mail - WWW) 21.03.2005, 18:23:10
Jsem pochopitelne zdrave kriticka ale jsem tady spokojena. Pokazde kdyz jedu na navstevu sve vlasti tak se pak vracim sem DOMU.

k, tak to je neco jinyho (pav. - Mail - WWW) 21.03.2005, 18:26:40
chapu, ale - jak rikam - opravdu jsi za celou tu dobu, co tam tedy zijes (predpokladam, ze to neni par mesicu) byla vzdy a se vsim spokojena? Ja mam napriklad zem, ve ktery ziju, rad, jsem vcelku spokojenej, ale klidne si zaremcam. Protoze se vsim spokojenej nejsem, obcas mam vyhrady. Nejsem preci ovce, ktera vsechno odkejve.

a ve ktere zemi zijes? (Mrska - Mail - WWW) 21.03.2005, 18:36:08


a ve ktere zemi zijes? (Mrska - Mail - WWW) 21.03.2005, 18:55:31
Ja ziju v Americe 22 roku a samozrejme ze se mi taky vsechno nelibi. Napr. se mi nelibi ze musi Amici zdechat v kdejake Tramtarii. Skutecne nevim proc. A taky nevim proc musi Amerika platit a podporovat pulku sveta zatimco tady mame nezamestnanost a zdrav.pojisteni je tragicke. Coz teprve duchodove pojisteni, o tom ani nemluvit. No a tak...Presto si ale myslim, ze je to jedna ze zemi (taky Kanada a Australie) ktere jsou k pristehovalcum "vlidne" - tzn. necitis se ze nepatris.

Mrsko, souhlas (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2005, 20:08:14
Kazda zeme ma neco co neni perfektni, ja bych treba v Americe zit nechtela. V Kanade taky neni vsechno ruzovy, ale je to zeme ktera mne prijala a mam ji rada. premyslim, co tu nemam rada a uz vim....je tady priserne skolstvi v tom se Cesku nevyrovname ani my ani Americani.
Zitra pujdu k zubarovi a urcite tam necham stovku.
Na tema indiani se nebudu rozepisovat.
Je mi jasne ze universita kluku nas financne vycerpa.....
Na druhe strane tady mam perfekttni zdravotni peci. V provinvciich se plati, ale tady v teritoriich je zdarma, plati to federal. To znemana, ze kdyz potrebuju jet kamkoliv ke specialistovi, plati mi letadlo nebo benzin na cestu. ci v pripade nutnosti medivak. Mohu jit k lekari kdykoliv a nestoji mne to vubec nic.Kdyz jsem dlouhodobe nemocna dostavam leky zdarma. A je toho daleko vic....proto povazuju Kanadu za nejlepsi zemi na svete.
A kdyz se vracim z Ceska, tak se stejne jako ty vracim DOMU:)

Jo a jinak darebaci,zavistivci a podli lidi jsou vsude,dokonce i mezi emigranty.....

Alenko (Mrska - Mail - WWW) 21.03.2005, 21:09:11
mas pravdu - Indiani, z toho mne srdce boli. Ale ono by to nedopadlo lip kdyby Ameriku objevili treba Japonci, nebo Cinani nebo kdokoliv. Ti Indiani to meli spocitane.
Skolstvi? Kluk jde na vysku, tak budu delat jenom na to :)))
A zdravotnictvi? Chci jit k zubari ale bude to financni narez. Nebo lazne - to se tady taky nenosi.
A pak ze jsem nekriticka.
Ale ono to placeni za skoly bude brzo i v Cesku. Ja vim ze za neco plati uz ted ale ten opravdovy narez tak jak platime my tady, to je ceka. A s duchodem taky budou koukat...no jo. To uz ale neni kritika, to uz maluju certa na zed. Treba se mylim....(pochybuju).

Vsem (Helena - Mail - WWW) 21.03.2005, 21:10:42
Mrsko, mas pravdu, ze lide v USA se vesmes chovaji k cizincum vstricne. Neni to snad, ze by byli o tolik tolerantnejsi, ale je to spis tim, ze je k tomu donutili zakony a to, ze je tu lehke se soudit kvuli diskriminaci. Ja to vidim v tomhle pripade jako POZITIVUM, i kdyz to soudeni se o rozlite horke kafe v kline me znacne irituje. Myslim si, ze bohuzel jinak nez natlakem lidske xenofobni chovani nelze ve vetsim meritku zmenit (alespon zpocatku, v prvni generaci ne). Bydlim u hlavniho mesta, diky velvyslanectvim a mnoha mezinarodnim organizacim je tu jeste vetsi mix narodu a kultur, nez jinde v Americe a musim rict, ze me to naucilo jeste vetsi toleranci a respektu vuci ostatnim. Je to bezva.

V CR, stejne jako pav., vidim zmeny k lepsimu (napr. kdyz to porovnam se stavem tak pred deseti lety).

Moc mile me prekvapilo, kdyz jsem se nedavno bavila s jednou svou kamaradkou. Ona je ucitelka na prvnim stupni ZS a ma na vesnici ve tride jednoho vietmanskeho chlapecka. Nadsene vykladala, jaky je bezvadny. Jeho rodice pry skoro vubec neumi cesky, takze mu ani nemuzou pomoct s ulohami. On pry cesky umi fantasticky a je jeden z nejlepsich zaku ve tride. Vylozene z ni bylo citit, ze je ji ta diverzita sympaticka. A to je zena stredniho veku, takze zadna mlada idealistka.

No a tady jsem nedavno taky narazila na jednoho Americana blba, ktery nazval Iracany "sand ni...rs" tedy neco jako "pisecni ne..i". Ale to samozrejme jen mezi ctyrma ocima, na verejnosti by se ke svemu krasnemu nazoru nepriznal.

Jak uz jsem jednou napsala bezva lidi, ale bohuzel i blbci se najdou ve vsech zemich a mezi vsemi narody.

tak to uz jsem doma ( - Mail - WWW) 22.03.2005, 06:51:10
Ja jsem se do toho jeho nenavistneho platku divala. A vidite, je plno lidi, kteri maji stejny nazor jako on - houfuji se a blazene na vsechno nadavaji. Bohuzel, tehle kretenu je na celem svete plno!!!
Je aspon na tu svou zenu za to hodnej?
:-)

Sny a skutečnost (BarbaraIvanovna - Mail - WWW) 22.03.2005, 07:36:21
Myslím, že je dost Čechů v zahraničí, kteří odešli z Česka s různými představami a sny. Jak známo sny a skutečnost jsou /většinou/ různé konce dlouhatánské přímky. Každý odcházel s nějakou představou... Pokud se jim sen /představa/ nesplnil, tak nadávají na všechno kolem, jsou nespokojeni sami se sebou...Pak dokonce vzpomínají, že přece v Česku nebylo tak špatně a co všechno měli... Odnáší to rodina a začarovaný kruh je na světě...Když k nim přijede návštěva z Čech, tak se tváří hrdinně, že je vše OK...co si pořídili, kam pojedou...Po jejím odjezdu se propadají ještě hlouběji do deprese...Je dost lidí, kteří odcházet neměli - neměli na to (tím nejsou myšleny peníze)....

Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 22.03.2005, 07:52:11
s tema Indianama je to trosku jinak aspojn tady u nas. Hodne jine, ale to je jedno to sem nepatri.
Jinak B.I ma naprosto pravdu, spousta lidi jede do Ceska a delaji ze jsou milionari a kdyz se vrati zpatky, tak maji kredit karty nadupane na maximum a splaceni na dalsich nekolik let. Jinak pokud ja vim, tak i kdyz s nim nesouhlasim ve spouste veci, tak clovek je to velice hodny, fakt.

Alenko, (BarbaraIvanovna - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:13:26
Ty určitě znáš ty problémy /a poměry/ emigrantů, viď? Je dost rodin, které se rozpadly - nevydržely nápor problémů /v dosti případech to byly nesmyslné nároky na život, na rodinu, na zemi kterou si vybrali.../. Je dost možné, že kdyby zůstali v Česku, tak by rodina zůstala pohromadě a oni by zůstali více či méně spokojeni...Takhle "dští síru" kolem sebe...

To: Gábině z Mississaugy a i všem dalším: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 22.03.2005, 08:40:53
Milá Gábi, jsem moc ráda, že jsem Tě měla možnost (alespoň virtuální) poznat. Protože Češku z Mississaugy zatím znám jen jednu - a to je právě ta Stáňa. Teď se píše Stana Bucek, mám na ni celou adresu. Ona musí být asi dost nešťastná, protože stále jen kveruluje, snaží se ubližovat jiným lidem... A - protože není zas až tak hloupá, dovede vždy perfektně vystihnout nejbolavější místo na duši dotyčného...
Vzhledem k tomu, že jsem tč. v Praze, tedy v jiném časovém pásmu, nemohu včas tohle odporné svinstvo zlikvidovat. Prostě - spím... Ale i když jsem už mnohokrát jí zakázala přístup (zablokovala adresu počítače), ona tam chodí nejspíš od knihovny ke knihovně, po návštěvách... :-))) Nejspíš postupem času budou mít na Kudlanku zamezen přístup všechny počítače z Mississaugy :-))).

Vsem (petiksu - Mail - WWW) 22.03.2005, 09:18:31
Dobre rano, chtela bych jen rici, ze nejen v Americe, Kanade a Australii se chovaji k cizincum dobre. Ziji ve Spanelsku a i zde cizincum vychazeji vstric.Jako v mnoha ostatnich zemi tu skolstvi sice nestoji za rec ( na to nase ceske nedam dopustit), zubar je tez drahy, ale jinak nas tu prijali vlidne, nemohu si stezovat.

Miluju Stáňu, nejhezčí a nejmoudřejší (NČ - Mail - WWW) 22.03.2005, 09:22:01


Alenka a Indiáni (kája - Mail - WWW) 22.03.2005, 10:30:27
Chtěl bych se zeptat - četl jsem hodně, že Indiáni v současné době skutečně nejsou nic podobného, co známe z mayovek :). Naopak prý jsou to notorici, nevzdělanci - v podstatě prý žijí "stylem romským". Je to pravda?

Alenko, moc tě prosím, (Míša - Mail - WWW) 22.03.2005, 10:48:47


Alenko, moc tě prosím, (Míša - Mail - WWW) 22.03.2005, 10:50:36
napiš o těch Indiánech. Nejen Káju, ale i mě to moc zajímá. Neva, že to sem nepatří, myslím, že si to rádi přečtou i ostatní.

Tak nevím, (Kolemjdoucí - Mail - WWW) 22.03.2005, 10:52:19
úplně všechny komentáře přečtené nemám, ale že by Stáňa někomu ubližovala, nebo psala "odporné svinstvo" ? V diskusi se lidé ptají na různé věci, které nemusí být někomu milé, ale od toho je to diskuse a každý má právo argumentovat a nebo třeba vyvracet argumenty. Cenzura nesvědčí o dobrém počínání, je v tom vždy něco nevoňavého. Na Psu nic takového nedělají a jde to. Ale ono tady asi o diskusi nejde, spíš jen napsat, jak je to všechno "krásné" a "milé". Nakonec proč ne, ale to už je něčem jiném. Je vidět, že se nkonec ta "kudlančí" nátura stejně ukáže. Ukousnout hlavu a je to.

Milý Kolemjdoucí, (Kamila - Mail - WWW) 22.03.2005, 11:26:16
je vidět, že jsi skutečně jen kolemjdoucí.....zřejmě jsi četl velmi málo reakcí té dámy...tady nejde o cenzuru, ale o to, že v jiných článcích spoustu lidí hledá podporu a radu a ona vždy záměrně ublíží....

Joo, sem s Indianama - (petule - Mail - WWW) 22.03.2005, 11:45:51
konecne se neco dozvíme primo od zdroje- tady je preci stejne "kecaci mistecko"

(Tamara - Mail - WWW) 22.03.2005, 12:23:43
A co se bude delat s temi ostatnimi "Stanami"?


(Tamara - Mail - WWW) 22.03.2005, 12:28:07
NC je (opet) genialni !!!

meli jsme tady kamarada z Ceska (Mrska - Mail - WWW) 22.03.2005, 15:25:22
a projeli s nim zapad, hlavne Dakoty a Montanu. Byl z Indianu desne zklamanej protoze vubec nevypadali jako z Mayovek. Puvodne jsem myslela ze Indiani na jihu - v Arizone a New Mexiku - budou tomu idealu blizsi ale taky zklamani.
Jinak o nich moc nevim, nemame je tady blizko ale kamarad bydlel v Prince Rupert v Canade a nemel nic hezkeho na toto tema. Taky ty reservace jsou dost ubohe a neudrzovane. Mne je v podstate Indianu lito, protoze se jim v minulosti moc ublizilo.
Alenko, Ty o tom budes urcite mit lepsi prehled, prosim Te napis nam jak je to s Indianama.

Musím se tomu pousmát (koldak - Mail - WWW) 22.03.2005, 16:38:55
Kamkoli Češi přijeli, aby tam žili, vždycky byli ochotni přijmout (což je správné) pravidla hry hostitelské země. Mám-li to srovnat třeba s imigranty z muslimských zemí, vidím naprosto, ale naprosto diametrální rozdíl a masochismus typu "Ach, Češi jsou tak netolerantní" mě zastihuje v záchvatech smíchu.
Rozplýváte se tady, jak Američani jsou vstřícní k přistěhovalcům... Nikdo nepoznamená, že přistěhovat se do Jů.Es.Ej je naprosto nadlidský výkon (nemáte-li dost peněz na úplatky). Jak můžete srovnávat přistěhovalce, kdy do země přijde prakticky kdokoli, a "přistěhovalce", kterým vystaví bumážku Velký Americký Bratr? Někdy bych chtěl být ženou (nebo Američanem:-)), aby svět byl ach tak jednodušší:-//

indiáni (koldak - Mail - WWW) 22.03.2005, 16:45:42
No a co se týká těch Indiánů. Je nesprávné mluvit o tom, že bílí muži sebrali indiánům jejich půdu. Je nesprávné mluvit o tom, že bílí muži porušili každou smlouvu a dohodu, kterou uzavřeli, pokud jim z porušení této dohody plynul zisk. Ale je správné mluvit o tom, jak zlé evropské národy utlačují svoje menšiny. Je správné jim diktovat, jak se mají či nemají chovat.
Technická poznámka: Indiáni byli v Americe doma. Některé evropské "menšiny" naopak v Evropě doma nejsou. Kdyby měli tu sílu, co měl bílý muž v Americe, možná by už ani žádná Evropa neexistovala.
Plést si pojmy s dojmy, to hodně vypovídá nejen o inteligenci, ale vůbec o celkovém naturelu člověka.
I'm sorry, girls

koldaku (Mrska - Mail - WWW) 22.03.2005, 16:51:56
tak se legalne prestehuj do Australie. Dneska je to nadlidskej vykon at chces kam chces, ne?

polovina mesta je u nas indianska (Alenka - Mail - WWW) 22.03.2005, 17:45:53
takze mluvim-li o Indianech, vim o cem mluvim.Moje deti se do ctvrte tridy musely povinne ucit indianstinu. Ie toho moc co bych mohla o tom psat!

Danielo a Alenko (Gabina - Mail - WWW) 22.03.2005, 18:15:02
O tom cloveku z Mississaugy jsem se zminila jen jako o protikladu lidi kteri zde neco dokazali a kterych si vazim. Neznam ho osobne tak jako neznam Stanu o ktere mluvite. A ani po tom netouzim.
Jestli chcete poznat o cem mluvim, zde je odkaz: www.zvedavec.org/nazory_309.htm?page=3
Ale pozor, je to jen pro silne nervy. Ten pan tam diskutuje s pravnickou z Brna jmenem Olga o pripadu, kdy byla v Nigerii znasilena sestnactileta divka.
Muslimska porota ji za to odsoudila ke 180 ranam holi. Sto ran protoze mela pohlavni styk mimo manzelstvi, dalsich 80 ran za to, ze nasilniky oznacila.
Clovek (clovek?!) o kterem zde mluvim hajil cely rozsudek tim, ze je to podle platnych zakonu cizi zeme. A ze zena snese vic bolesti nez muz. Ze dokaze byt vic zla nez muz.
A ZE JI TO NEUSKODI !!!
Pani Olgu ktera se mu odvazila oponovat hrube napadal a oznacil za feministku se kterou se neda diskutovat. A za vsim co napsal pry stoji.
Holky, prectete si to jestli mate odvahu. Ale moc casu nad timhle svinstvem ktere ten odporny clovek produkuje prosim Vas neztracejte.
Ja jsem tu chybu kdysi udelala a jeste ted se citim jakoby spinava.

Gabi (Alenka - Mail - WWW) 22.03.2005, 19:25:48
tak jsem si to precetla. Tohle je opravdu silny. Asi maji pravdu lidi, kteri rikaji ze je to zly clovek. Mrzi mne to, nejak jsem myslela ze je jiny.....

Pozor, nejmenovat (Vladimir Stwora - Mail - WWW) 22.03.2005, 20:55:56
Dokud je to v obecné rovině, tak je to právně nenapadnutelné (Gabina to udělala chytře.) Ale jak začnete jmenovat, je to už o něčem jiném.

Jinak vzkaz Gabině: Ano, je to tak, jak píšeš. Opravdu jsem "diskutoval" s Olgou, opravdu jsem to napsal. A pořád si za tím stojím. Ještě dnes.

Jen bych rád dodal, že ženy jsou nádherná stvoření, ale dokážou být pěkně pod pásové (že jo, Gabko, kdypak ses naposledy dívala do zrcadla?). A víš proč podpásové? Protože jsi mě tady hezky očernila (znovu opakuji, že chytře, protože to je nenapadnutelné), ale už jsi nenašla odvahu se pod to podepsat, takže ani nevím, s kým mám tu "čest". Bojuješ za bukem.

A feminismus je nebezpečný tím, že nakonec jeho hlavní obětí budou samotné ženy. Většina těch slušných a normálních. Feministky vnímají všechno prizmatem svého boje mezi pohlavími. Jde o často neuspokojené mužatky (myslím povahou, nikoliv fyzicky), které si léčí své komplexy zuřivou nenávistí vůči mužům. Kuk, Gabi. Ještě jsi tam? Pročpak sis z té tisícovky mých článků vybrala zrovna jeden a v něm dokonce jen jednu mou odpověď jedné feministce? A na základě toho vynesla soud?

Něco ti navrhnu. Když se ti Zvědavec nelíbí (a na to máš právo, nikdo se nezavděčí všem), tak tam prostě nechoď. Ale očerňovat mě tady, fuj. To už je trošku ve stylu... jak bych to řekl... feministickém?

chachaaa (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2005, 22:59:39
a ze ja to tusila ze o vlku-â vlk za humny)))))

Poslyšte, vy nepodepsaná mezero, (Vladimir Stwora - Mail - WWW) 23.03.2005, 00:34:29
je sice pravdou, že v dějinách vždy rozhodovaly mezery (a nuly) o tom, zda někdo někde bude nebo ne, ale než k tomu dojde zde, chtěl bych jenom říct toto:

Zalezu rád, až se tady o mně přestanete bavit. V mezičase si na mě budete muset zvyknout.

A vlastě (další hrdinka bez příjmení): Jmenuji se Stwora. A Afgháncům vzkažte, že je miluji. :-)

a proc se s nim vubec zatezujeme? (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 00:46:06
je naprosto nedulezitej a potrebuje si vylecit mindraky, takze - menime tema od neduleziteho k necemu co nas ostatni obohati. Stwora to urcite neni.

O co vam tady jako jde? (trodas - Mail - WWW) 23.03.2005, 00:55:09
"A ze zena snese vic bolesti nez muz. Ze dokaze byt vic zla nez muz." - Tohle je preci jen dolozena realita. Nechapu, cemu se divis, Olgo, nebo proc mas pocit, ze je dobre se do Stwory navazet za to, ze vyslovi svuj nazor, na ktery ma konec koncu pravo, ne? Jak se ti asi bude libit, kdyz ti sdelim, ze v tomhle jsem s dotycnym zajedno? Sice - znasilnene je skoda, vymenil bych ji za libovolnou ukricenou feministku - ale to by pak museli jo pritlacit, aby to za to stalo :))))

a to prrrr (Jasmina - Mail - WWW) 23.03.2005, 00:56:45
Mrsko tady to zacina kvakat.
Tohle je presne ta bezargumentovana rezignace s poslednim kopancem pod pas.

Stworo (Gabina - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:01:02
Ten clanek jsem si vybrala protoze je jeden z nejodpornejsich. Ale rozhodne neni jediny.
Jestli jsem o tobe napsala neco nepravdiveho, napis co to bylo. Tady neni cenzura jako na Zvedavci.
Proc ti vadi moje anonymita? U tvych vernych nacku ti nevadi. Myslis ze touzim po tom, aby me nektery z nich zacal vyhrozovat? Nebylo by to totiz poprve.

trodas (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:04:42
jdi se vykecavat nekam jinam a nekaz nam tady prijemny den. Dekuji dopredu.

holkyyyyyyy (Gabina - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:09:31
Prominte ze jsem sem ty nacky zatahla. Vazne.
Netusila ze si toho vsimnou a prijdou tady z toho delat stoku. Moje chyba. Uz to neudelam.
Protoze Daniela i vsichni ostatni tady si to urcite nezaslouzi.
Alenko, napis radeji nekdy o tech indianech, jo?

Trodas (Jasmina - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:13:26
Jak dolozena realita ze zena snese vice bolesti jak muz?
To vyplyva z toho ze rodi?Ono ji nic jineho nezbyva,holt po urcite dobe to dite musi ven.
Kdyby rodili muzi,trpeli by stejne jako trpi zeny.
Nebo si myslis,ze kdyz useknes ruku zene,ze ji to boli min nez kdyz ruku useknes muzi?
Ze je zena vic zla nez muz?
Ne,ona kdyz je zla,je pouze jinak zla,to jednoho obrala zena po rozvodu uplne o vsechno a jeste o polovinu penze,jinde zase chlap ubiji svou manzelku k smrti.
Ja feministky chapu-zena ma stejnou hodnotu pred Bohem jako muz.
Ty,co vy nazyvate feministkamy-ty nemaji s puvodni vuli zen nic spolecneho.


no jsou nechutni (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:16:49
doufam ze odpadlujou jinam - do kalnych vod - a uz nikdy o tomhle hmyzu neuslysim :)))

Jasmino, prosim Te nech to byt (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:21:49
nech je vykecat nesmysly a odejit nekam jinam.

Gabino, klobouk dolů... (Vladimir Stwora - Mail - WWW) 23.03.2005, 01:43:24
...napsala jsi to všechno přesně. Nic jsi nevytrhla z konceptu, nic jsi nevynechala. Já jsem opravdu řekl, že žena snese víc bolesti než muž.

Ale co ti nedošlo bylo to, že to je vlastně poklona. Ne urážka. Žena je silnější, musí být, protože (jak už tady napsal Trodas) rodí děti. Je tedy nositelkou rodu.

Proto nemám tak rád, když feministky poukazují na jakési "slabší pohlaví" a dožadují se kvůli tomu zvláštního, preferenčního zacházení.

A proč mi vadí anonymita? Nevadí mi, pokud se za ni neskrývá někdo, kdo na mě přímo útočí. Chápu, že na fórech a v diskuzích nebývá zvykem uvádět plné jméno. Ale když už něco proti někomu napíšeš, je alespoň slušnost (a důkaz, že za tím stojíš), říct: jsem ta a ta tohle si o dotyčném myslím. Jinak je to jen takové ubohé plácnutí anonyma, který je tak podělaný, že se pod to ani nedokáže podepsat.

A jedno přátelské varování nakonec: pozor na to, než někoho nazveš "nackem". To už je malinko silné kafe. A je to žalovatelné.

( - Mail - WWW) 23.03.2005, 02:30:26


Feministky (Helena - Mail - WWW) 23.03.2005, 02:45:54
Chtela bych vyse uvedeneho upozornit, ze feministky jsou NAPROSTO PROTI TOMU, aby zeny nekdo nazyval "slabsim pohlavim" nebo aby jim daval preferencni zachazeni. Je to uplny a naprosty nesmysl. Vsechny feministky se NAOPAK vehementne dozaduji, aby nebyly delany naprosto zadne rozdily mezi zenami a muzi. Zadne rozdilne vyplaty za stejnou praci, zadne pousteni do dveri, pomahani do kabatu atd. Feministky by rekly: jsme muzum rovni, umime si otevrit i oblict kabat samy.

Kdo tohle muze napsat vubec nevi, o cem pise a nema cenu o necem diskutovat.

Zajimalo by me jen, jak se dotycny dovedel, ze se o nem tady pise. To si kazdy den zadava svoje jmeno do vyhledavace a ceka, co mu vypadne?

Asi na tuto konkretni diskuzi budu muset rezignovat. Skoda...

????????????? (NČ - Mail - WWW) 23.03.2005, 06:18:26
Chvíli jsem se pokoušel zoryjentovat. Hůůůů is hůůůů?
Oryjentace nemožná!!!
Probohaživýhonebeskýho - CO TO JE???

holky (Alenka - Mail - WWW) 23.03.2005, 08:39:27
ja radeji napisu o Indianech celej clanek. Mohla bych neco jinak vynechat, nebo neuvest presne a to bych moc nerada.Je tady na Yukonu totiz hodne citlive tema.
Omlouvam se vsem zucastnenym, ze jsem vlastne tuhle diskusi neprimo zavinila. Me totiz se fakt pan Stwora vzdycky jenom snazil mi pomoct, i kdyz mne nikdy nevidel a neznal mne a na Zvedavce jsem prakicky nechodila. Jiste nesouhlasim se vsemi jeho nazory, ale na to nazory a diskuse o nich jsou ne?
Uff to se tady ta debata teda pekne semlela!

PANE BOŽE, KAM JSTE SE TO TADY DOSTALI??? (Méďa - Mail - WWW) 23.03.2005, 10:19:55
CO TO MÁ BÝT???CO BLÁZNÍTE???

Znovu se ptám - proč jakési škatulkování?
Jaká národnostní netolerantost, nesnášenlivost?
Přece 99% lidí na světě žije tak, jak umí a kde umí, stýká se s černochy, indiány, cikány, oranžovými, bleděmodrými a růžovými a navzájem se neomezují.
Ano, pak jsou tady anarchisti, extrémisti, feministi a jiní isti, kteří pro obhajobu jednoho (třeba i dobrého názoru) rozvíří jiné polemiky, protože prostě mají klapky na očích.
Ale jsou i lidi, kteří jak mají problém se sousedem vietnamcem, by měli problém se sousedem, kdyby byl ze zlata, protože jsou prostě konfliktní.

ALE JE TO O INDIVIDUALITÁCH, NE O NÁRODU!!!

Takže ano, jsou Američani, kteří jsou tolerantější než Češi, ale jsou Češi, kteří jsou tolerantnější, než Američani. Jsou lidi, kteří jsou spokojení v Čechách a jsou lidi, kteří jsou spokojení v USA, bez ohledu na národnost či rasu. Jsou lidi, kteří přejí jiným jejich spokojený život a zajímá je jejich odlišný názor na svět, čistě pro vlastní obohacení.
A pak jsou lidi, kteří blbě kecají, a to jsme teď tady my všichni, takže se teď všichni chytněme za nos a kašleme na ubohý diskuse...



méďo - jsi špičková!!!! (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 23.03.2005, 10:24:31
prosím tě - ozvi se mi do redakce...

Opravdu smesne... (Pavel Nemec - Mail - WWW) 23.03.2005, 10:31:24
Odkaz na tuto stranku postl nekdo na zvedavci, aby upozornil na spinu, ktera se tu nepravem haze. Chtel bych mistni elitu upozornit, ze jak napsala Alenka, kazdy ma pravo na svuj nazor, pokud ho projevi bez ironie, osocovani, ci jine spiny a nabidne ho k diskuzi. I kdybych nesouhlasil s polovinou nazoru pana Stwory, tak musim uznat, ze na zvedavci se vedou kultivovane diskuze, bez zbytecneho osocovani, vcetne projevu respektu lidem, se kterymi casto nesouhlasim. Preji vam vsem, abyste se na tuto uroven dostali take, jinak budete stale jenom zvanirna.

Méďa (Eva - Mail - WWW) 23.03.2005, 12:07:36
Skvěle napsáno.
Nedávno jsem četla o karmě, nepamatuju si to přesně, ale bylo tam, že když je někdo třeba zarytý křesťan tak se v příštím životě narodí jako fanatický žid nebo muslim a naopak nebo když někdo pohrdá ženami/muži tak se narodí jako druhé pohlaví aby si to užil a následně pochopil že být tolerantní a mít ostatní rád/ráda!!!! Nevím jestli to je pravda, ale líbí se mi to.

Aha (NČ - Mail - WWW) 23.03.2005, 13:58:02
Tak teď je mi jasný, že v příštím životě budu fanatickej cikán. No nazdarrrr!!! :-(((((

Ty brďo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 23.03.2005, 14:04:25
a já budu naprosto praktický realista bez nejmenších schopností snít, chlap a těším se, jak si to užiju!

(Eva - Mail - WWW) 23.03.2005, 14:44:56
Třeba budeš tolerantní cikánka :-)) Kdo ví?

Vzkaz Heleně (Vladimir Stwora - Mail - WWW) 23.03.2005, 14:51:38
Už jsem se tady nechtěl vracet, ale ještě odpovím Heleně. Píšete: "Chtela bych vyse uvedeneho upozornit, ze feministky jsou NAPROSTO PROTI TOMU, aby zeny nekdo nazyval "slabsim pohlavim" nebo aby jim daval preferencni zachazeni. Je to uplny a naprosty nesmysl. Vsechny feministky se NAOPAK vehementne dozaduji, aby nebyly delany naprosto zadne rozdily mezi zenami a muzi."

Díky, že jste to napsala. Poskytla jste mi možnost poukázat na celkem čítankový příklad tzv. doublethingu.

Doublething - (cituji přímo z Orwellova 1984) znamená schopnost podržet v mysli dvě protikladná přesvědčení a současně obě akceptovat. Doublething leží v samém jádru Angsocu (zde bychom v našem případě mohli použít výraz feminismus), protože základní linii strany (feminismu) je záměrně používat lži, a přitom si zachovat pevný cíl, který se opírá o naprostou čestnost. Konec citátu.

Ano feministky jsou proti tomu, aby je někdo nazýval slabším pohlavím - když se jim to hodí. Proto také usilují o práce např. hasičů. A toronští hasiči museli kvůli ním vypracovat dvoji normu. Fyzické požadavky jsou totiž dosti tvrdé i na zdravého chlapa.

Na druhé straně se feministky neštítí vystupovat jako oběti, pokud jde o to, chlapa okrást o majetek, či děti nebo jej jinak znemožnit. To jsou najednou slabé a bezbranné a dožadují se ochrany společnosti.

Feminismus, jako každé totalitariánský zaměřené hnutí má mnoho prvků z Orwella. A konečně - vždyť jeho kořeny jsou silně levicové.

Koho to zajímá, nechť si přečete vynikající knihu profesorsky Christiny Sommersové "Who stole feminism" - Kdo ukradl feminismus. S podtitulkem "Jak ženy zradily ženy".

Vodoměrka (Eva - Mail - WWW) 23.03.2005, 14:55:42
Já nevím jak to je, ale líbí se mi představa, že je nějaká *vyšší* spravedlnost. Ale dobré vlastnosti to měnit nemá, tak by ti fantazie a sny snad měly zůstat?

Pro Evu (Vodoměrka - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:11:59
dobré vlastnosti, to jo, jenže taková fantazie, když tě jednou ovládne a postaví se mezi tebe a realitu života, je spíš přítěží - aspoň v míře, v jaké se plete do života mně. Všechno má být v životě s mírou.
Určitě je nějaká vyšší spravedlnost, síla nebo energie, která má na svědomí i to, že v tuto chvíli píšu na tento web a ne jinam, že mě "něco" nasměrovalo zrovna sem a ne jinam. Že tu nad námi bdí nějaký ten Nejvyšší šachista a sem tam pohne figurkou dle své úvahy a usměrní to naše lidské pachtění po té dlouhé a kostrbaté životní cestě. A taky věřím, že něco už máme naplánováno předem, něco si neseme jako karmu ze svých předchozích životů a že to vše je jen s jedním jediným cílem - najít ten správný uzel, který máme rozplést a uvolnit si tak cestu na vyšší duchovní úroveň, jak já s oblibou říkám, do dalšího, vyššího levlu (jsem přece jen ovlivněna moderními technologiemi a dobou).

Causa Zvedavec (Peter Veliky - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:12:42
Tak ja Vam neco reknu mile Marenky.
Ja tez sem tam zabloudim na Zvedavce a presto ze se me nazory casto rozchazeji s nazory nekterych prispivajicich, mohu je tam kluidne dat. Jak vidim, zde Vam ctenari Zvedavce rozhrabali vosi hnizdo. Jak uz kdysi davno rekl Goebels (:-) '...Nesouhlasim s Vasim nazorem, ale dal bych za to zivot abyste ho moh vyslovit ...'
Vase web site se da klidne prirovnat k Cervene Knihovne kterou ma mama citavala. Neco podobneho bylo za doby komousu, jmenoval se ten magazin tusim 'Vlasta'.

====> Zausa Zvedavec (G. Pasek - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:27:51
Petre Velky,
napsal js:
Goebels (:-) '...Nesouhlasim s Vasim nazorem, ale dal bych za to zivot abyste ho moh vyslovit ...'
-------------------------------------
Ty troubo, s timto "citatem" neprisel tvuj hrdina Goeebels!
Ten byl prilis zamestnan tlucenim na buben a prodavat Adolfovu propagandu a "spravedlnost ciste aryjske rasy," posilat nevinne, kteri se jim "nehodily do kramu" na sibenici, strelnici, do plynu a sekarny . . . .


pro Vodoměrku (Eva - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:31:35
Moc hezky jsi to napsala. Přesně tak si to myslím! :-)

Dámy nechť prominou (Vladimír Stwora - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:34:48
Aáá - pan Gerhard Pasek z USA. Tihle lidé se za mnou táhnou jako smůla. Napadá mě přirovnání - prosím, neberte to tak, že si o sobě moc myslím, i když to teď tak vypadá. Ale když král táhl do boje, byly v jeho táboře i šašci a zrůdičky na obveselení. Těm, kteří neznají kolorit Zvědavce, představuji jednoho z nich. Bohužel, za chvíli začne nudit. Moc toho totiž neumí. Jenom plivat a kousat. :-(

Vážený pane Stwora, (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 23.03.2005, 15:52:57
věřím, že se Vám tyto stránky nemohou líbit – takže:
co kdybyste je opustil a věnoval se tvorbě svého Zvědavce? Já (a věřím, že i zdejší čtenáři) na Vašich stránkách nic podobného tomu, co zde pronášíte Vy, nepíšeme a ani psát nehodláme.
Byl jste tu, snad jste si u nás i vypil virtuální kafe, ale nejspíš to není Vám vyhovující sorta.
Takže - přeju hodně milých a vlídných čtenářů, mějte se hezky a sbohem :-)))


(Aja - Mail - WWW) 23.03.2005, 16:03:27
..jo, devcata, pomlouvat se ma za zavrenejma dverma a kdyz uz jste je nezvladly zavrit vcas, budte slusnacky a dejte "vasi obeti" prostor k sebeobrane.
Vykazovat "ji" ted za dvere, to je snad trochu pozde, ne?
P.S.Nesouhlasim s vasim nazorem, ale budu se bit......to byl Voltaire

(Aja - Mail - WWW) 23.03.2005, 16:05:30
..jo, devcata, pomlouvat se ma za zavrenejma dverma a kdyz uz jste je nezvladly zavrit vcas, budte slusnacky a dejte "vasi obeti" prostor k sebeobrane.
Vykazovat "ji" ted za dvere, to je snad trochu pozde, ne?
P.S.Nesouhlasim s vasim nazorem, ale budu se bit......to byl Voltaire

co budu v pristim zivote (Alenka - Mail - WWW) 23.03.2005, 16:17:39
asi Kenendy by to objasnil lip ale jeste spi, takze: Clovej je tu proto, abi sbiral zkusenosti. Proto se rodi vickrat, za jeden zivot tech zkusenosti by nemel dost. Nemuze se narodit niz nez je, tedy ne jako zvire. Po smrti si vybira jaky chce zit dalsi zivot, ovsem naprosto bez emoci. To znamena ze hleda JENOM dalsi zkusenosti bez ohledu na to, jestli bude v pristim zivote stastnej nebo spokojenej.

oops (Alenka - Mail - WWW) 23.03.2005, 16:47:01
normalne chyby nedelam zvlast ne pravopisne a najednou napisu bi s mekkym i. Ach boze:)

Alenko, to je zajimave (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 17:07:43
kdyz se ale nemuzes narodit niz nez jsi tak proc Budhisti veri, ze zaslapnutim mravence muzes zabit (treba zesnulou tchyni :)))???

Voltaire anebo Goebels (Peter Veliky - Mail - WWW) 23.03.2005, 17:43:13
Mily pane Pasek:
Goebelsa jsem tam dal jako autora toho slavneho prohlaseni schvalne.
Divim se ze jste muj sarcasm/ironii nepochopil, presto ze jsem tam vlozil 'smiley'.
Jak vidim, Zvedavec a tahle napodobenina 'Vlasty' magazinu navazuji uspesne neco jako druzbu mezi mesty (jak se vlastne sklonuje mesto v mnoznem cisle)?


moc hezky jste to napsal, pane Pasek (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 17:57:34


====> Voltaire anebo Goebels . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 23.03.2005, 18:03:28
Petre Velky,
asi vite, co Vam reknu kam si muzete strcit ten Vas "humor" sakasm/ironii a "smiley."
Jako kazdy jiny, mam rad humorasle o reznicich a vrazich a la Goebels se mezi Cechy "nezertuje" . . . .

PS
Podstatne slovo "mesto" jste sklonoval spravne v mnoznem cisle
Cesi, kdyz mluvi/pisou cesky, tak me oslovuji . . . pane Pasku.
Moje jmeno se sklonuje stejne jako Hasek a sasek . . .

Evi, Vodomilko..... (NČ - Mail - WWW) 23.03.2005, 18:26:40
Nevíte, čím to je, že mi tady vůbec nechybí moudrá Stánička?
Žeby to bylo tím, že zde je tak skvěle nahrazena?

Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 23.03.2005, 18:45:51
to mluvis o hindu! A to je hodne jine nabozenstvi. Ja vim, ono se to plete:)

hmmm tak jsem to popletla (Mrska - Mail - WWW) 23.03.2005, 19:04:06
ale stejne se narodej niz nez jsou. Jeste klika ze nejsem hindu :)))

k te reinkarnaci (Jasmina - Mail - WWW) 23.03.2005, 21:53:01
Alenko,dukazy na to nejsou ale zni mi to logicky.
Ja myslim ze i buddhisti veri v to,ze se clovek muze reinkarnovat do zvirete.
Ale nikdy mi to nejak moc nesedlo.
A rikas,ze si vybira bez emoci?
No,mozna asi ano,protoze jsou skutecne mezi namy lide,co maji tak zpackany zivot,ze mit tu emoci "tam" tak se snad radeji nenarodi.
A na lidske vuli zalezi snad jen z poloviny.
Protoze se kolikrat stalo(i mne)ze clovek neco moc chce ale at dela co dela-nedosahne toho,jako priklad-nekdo shani konkretni zamestnani,ackoliv tu profesi miluje a ma zkusenosti-nesezene,aby se potom dovedel ze tamhle nekomu,kdo se nikdy o stejny obor nezajimal,bylo takove misto nabidnuto.
Jo jo,zivot je divnej.

Mrsko:) (Alenka - Mail - WWW) 23.03.2005, 22:00:59
ja jsem taky rada, desne by mi vadilo se narodit treba jako mravenec. Mne chtela kamoska delat "past life" a ja jsem se bala. Rikala, ze clovek citi vsechno, kdyz se mu to vyvolava a ja jsem si jista ze jsem nekdy skoncila nejakou tragickou smrti, Jakekoliv muceni ve mne probouzi naprostou paniku a hruzu. Nemohu se divat na horory, nemohu se divat na filmy kde nekoho treba bicuji. No a naco ma clovek prozivat dvarat svoji vlastni smrt? A buh vi, jestli je to vubec pravda, ze to nekdo dokaze, jsem skeptik. Zajimalo by mne jestli to uz nekdo zkusil?

doporučeni (Svata - Mail - WWW) 23.03.2005, 23:22:36
Přátelé, doporučuji přčísr si v dnešním
neviditelném psu příspěvek Václava Chyského o diskusích na chatu

Mrsko (Alenka - Mail - WWW) 24.03.2005, 07:52:27
Neviditelnej pes je velice mirnej a informativni, fakt.....nemusis se bat.

znovu (Alenka - Mail - WWW) 24.03.2005, 08:39:48
mozna ze se to otiskne dvakrat! Mrsko s Neviditelnym psem budes velice prijemne prekvapena, slibuju

Svata (Eva - Mail - WWW) 24.03.2005, 13:18:55
Hledala jsem ten článek o Václava Chyského, ale nechtěl se mi otevřít :-(

Svata (Eva - Mail - WWW) 24.03.2005, 13:20:28
To se povedlo, jak jsem to odeslala tak se ten článek otevřel :-)

Svata (Barbucha111 - Mail - WWW) 24.03.2005, 14:09:19
Velice trefný článeček!Jen bych chtěla poznamenat, že sem si přijde člověk popovídat ( a jsem ráda, že si můžu splknout i s dámami z Kanady a USA a přečíst si jejich názory a postřehy ) a že ne vždy musí být člověk odborník na to, o čem diskutuje. Viz tisíce "fotbalových a hokejových trenérů " na tribunách ( v životě třeba sami nekopli do balónu a neumí bruslit .... ). To, že sem zavítají i odporňáci je ve výsledku taky pozitivní. Sledovala jsem Plovárnu s Dalajlámou a ten řekl, že si myslí, že to , že v televizních zprávách jsou hlavně negativní věci je vlastně pozitivní, protože se zveřejňují věci nenormální. Kdyby násilí bylo normální, tak by nikdo neměl potřebu jeho zveřejňování. Takže si člověk alespoň uvědomí, že s odporňáky nesouhlasí. Na druhou stranu ale odpověďmi na jejich jedovatosti přiléváme olej do ohně a oni se v těch nesmyslných diskuzích bahní.

Radove (Helena - Mail - WWW) 24.03.2005, 21:57:28
Jen bych chtela podotknout, ze radove se pouziva pouze s rady. Tedy spravne by to bylo, ze jste napsal radove sta (nebo stovky) prispevku. (Radove desitky, sta, tisice, desetitisice, atd.). To jen tak, aby cestina netrpela, nic ve zlem. :)

Az ted mi doslo (Jasmina - Mail - WWW) 24.03.2005, 22:14:47
diky Idealistovi,ze jsem vlastne povl taky,ajaj,protoze jsem tam taktez dost prispivala a jeste tam stale chodim cist a neujistuji nikoho ze uz tam nevlezu.
No....nastesti nemam o sobe spatne mineni,proto at si mysli kdokoliv,cokoliv,zdejsi diskuze na konto pana Stwory neukazala,ze by byla moudrejsi.


Idealisto a Jasmino (Gabina - Mail - WWW) 25.03.2005, 06:11:10
Pochopitelne tady nikdo nerekl ze VSICHNI prispevatele Zvedavce jsou povl.
Diskutovat na webu muzete o cem chcete a nazory muzete mit take jake chcete. I v tom Zvedavci se najdou rozumni lide. Ale ti lide to tam nemaji lehke , to mi verte.
Protoze diskuze na tema:
ma byt znasilnena divka jeste navic zbita holi
nebo:
byl holocaust nebo nebyl ?
nebo:
ma byt propusten na svobodu usvedceny pedofil i kdyz deti ktere zprznil byly "jenom cikanky".
Tak takove nesmyslne diskuze jsou dikybohu jen na Zvedavci.
A oznaceni "povl" nebo "hnus" je zde skutecne na miste.
A ten pan co to publikuje je za to svinstvo osobne zodpovedny.


OK - ale - prosím, nejmenovat (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 25.03.2005, 06:34:07
Souhlasím, aby diskuse zněla, jak je výše uvedeno; ale prosím, abyste přestali psát o "konkrétních" lidech, přestali konkrétně jmenovat. Už jen z toho důvodu, že vy sami jste v anonymitě. Ano, souhlasím s tím, že to, co píše Zvědavec o ženách, holocaustu, homosexuálech atd. (především ony zmiňované články a jejich někteří komentátoři), je nechutné. Ani jsem o těchto textech nevěděla, dokud se tu o nich nepsalo.
Přesto si myslím, že i záporný názor se dá napsat SLUŠNĚ, BEZ INVEKTIV A VULGARIT. Protože, přátelé, tím se stavíte na roveň těm, o kterých píšete... a přivoláváte na Kudlanku déšť síry a hromobití :-)))


Gabino (Jasmina - Mail - WWW) 25.03.2005, 09:03:00
diskuze o "ma byt propusten na svobodu usvedceny pedofil i kdyz deti ktere zprznil byly "jenom cikanky". mi usla,to bylo vazne takto podano?
Ptam se pro informaci.

Do Ameriky fakt nemusim!!!! (NČ - Mail - WWW) 25.03.2005, 10:10:18
Kopie dnešní zprávy ČTK:
24.3. 2005 14:37
Zvracením skončilo zkonzumování pokrmu v restauraci rychlého občerstvení Wendy´s v americkém San José. Hladový strávník totiž našel mezi svým chili lidský prst. Po překvapivém "objevu" poté neuhlídal svůj žaludek. O případu ve čtvrtek informovala média ve Spojených státech.
SAN FRANCISCO - "Vzal si lžíci a nabral chili. A pak, víte, sousto vyplivl a zjistil, že jde o lidský prst," popsal příhodu Ben Gale, ředitel oddělení pro hygienu a zdraví v okrsku Santa Clara. "Reagoval zcela lidsky - zvracel," doplnil další vývoj.
Jméno nešťastného strávníka není známo. Média však uvedla, že pokrm si zakoupil ve Wendy´s v úterý v noci. Podezřelý "předmět" převzali policisté, kteří jej převezli k ohledání.
Středeční testy ukázaly, že jde opravdu o lidský prst. Vyšetřovatelé se snaží nyní zjistit, komu patřil. Podle prvních závěrů se do jídla dostal v rámci předpřipraveného polotovaru, který restaurace odebírá.
Nadnárodní řetězec Wendy´s - třetí největší ve Spojených státech - záležitost zatím nekomentoval.



No, asi byl některej mafiánskej poskok potrestanej :-))) (kiwi - Mail - WWW) 25.03.2005, 10:20:08


NC (Alenka - Mail - WWW) 25.03.2005, 10:51:00
Byl jsi nekdy v Americe nez tam nasli prst v chili? Nebo soudis Ameriku podle jedineho prsticku?

NC (Alenka - Mail - WWW) 25.03.2005, 10:54:16
Misha(syn) je toho nazoru ze treba jenom ten prst spatne rozemleli. Lajdaci jsou dneska vsude:)

o neviditelnem psu (svata - Mail - WWW) 25.03.2005, 11:50:00
Clanek Vaclava Chyskeho je v archivu, staci klepnout na datum, myslim, ze to je 22 nebo 23 brezen. Vase diskuse potvrzuje jednu theorii stareho emigranta, ktery po nasem prichodu na Zapad v zari 1968 nas upozornoval na jednu ceskou specialitu "kdyz se sejdou dva Cesi, urcite se jich okamzite pet hada". Preji hezke velikonocni svatky a uspech pri hledani vajicek, ktera snaseji zajici.(jak jsou ti lide na Zapade nevedouci)

o neviditelnem psu (svata - Mail - WWW) 25.03.2005, 11:50:28
Clanek Vaclava Chyskeho je v archivu, staci klepnout na datum, myslim, ze to je 22 nebo 23 brezen. Vase diskuse potvrzuje jednu theorii stareho emigranta, ktery po nasem prichodu na Zapad v zari 1968 nas upozornoval na jednu ceskou specialitu "kdyz se sejdou dva Cesi, urcite se jich okamzite pet hada". Preji hezke velikonocni svatky a uspech pri hledani vajicek, ktera snaseji zajici.(jak jsou ti lide na Zapade nevedouci)

Svato - kolik ti platí NPes za reklamu? (kiwi - Mail - WWW) 25.03.2005, 12:09:20
Myslím, že už bys s touhle neplacenou reklamou měla přestat - jiné noviny obvykle takovéhle příspěvky mažou. Divím se, že to tu Kudlanka nechává.

to idealista :-) (kiwi - Mail - WWW) 25.03.2005, 12:11:31
píšeš, že doma mluvíte 3 jazyky - to jste dva muži a jedna žena, či dvě ženy a ty? :-)))

kiwi (Idealista - Mail - WWW) 25.03.2005, 12:44:01
spatny odhad :)
tri chlapi a jedna super zenska:))))


Alenko, (BarbaraIvanovna - Mail - WWW) 25.03.2005, 13:07:26
Zase jsi mě "dostala" - trefné a vtipné...:-))))

OK, nemůžu uhodnout fšechno - (kiwi - Mail - WWW) 25.03.2005, 13:35:25
můžeš prozradit ty jazyky a naznačit vztahy? Nějak to nechápu: pokud by manželé mluvili každý jiným jazykem - ok, ale dítě by mělo mluvit jedním z nich. Stejně tak prarodič či jiný příbuzný... Věřím, že můžete ovládat i více než tři jazyky, ale komunikovat spolu třemi? Omlouvám se, pokud ti to připadá indiskretní, neodpovídej :-)

NČ - zase jsi šlápl na kuří oko Amíkům... (Iva - Mail - WWW) 25.03.2005, 13:37:11
určitě to byl nějakej terorista, co tam ten prstík přimíchal... :-))) Jsou to zajísté jen pomluvy...

Kiwi (Eva - Mail - WWW) 25.03.2005, 14:34:18
Jakou ty máš zkušenost s reklamou? Nějakou mít musiš, protožes to byla ty kdo mi podsouval, že něčemu dělám reklamu když jsem jen psala o tom co mě osobně pomohlo.

pokud vim (Mrska - Mail - WWW) 25.03.2005, 15:12:18
zahrabavali mafiozove sve nepratele pod stadiony, nebo do zakladu domu. Ze by zmenili taktiku a zacali je mlet do chili?

to je jedno, ja chili stejne nemam rada :))) (Mrska - Mail - WWW) 25.03.2005, 15:13:14


Idealistovi o radove (Helena - Mail - WWW) 25.03.2005, 15:25:12
To je jasne, ze to bylo v sedmem pade. Jenze "radove" znamena "rady", coz jsou jednotky, desitky, sta, tisice, desetitisice, statisice, miliony. Takze napsat, "radove sesti sty" je spatne protoze, sestistovky nejsou rad. Vim, ze lide pouzivaji radove misto priblizne. Mne to vadi, protoze to neni spravne, ale pokud to Vam nevadi, tak to klidne pouzivejte dal.

Helenko (Jasmina - Mail - WWW) 25.03.2005, 15:42:05
chapu sice ze milujes cesky jazyk ale i ten se stale meni,vyvoj nikdo nezastavi.
Mne se libi starocestina a asi puvodni cestina praotce Cecha by nam pri lusteni pekne zavarila zavity.
Takze,neni to fuk?

Jasmino (Helena - Mail - WWW) 25.03.2005, 15:54:49
Napsala jsem prece, ze pokud mu to nevadi, at to tak klidne pouziva, ne? Tak o co jde?

Chapu, ze vyvoj jazyka zastavit nejde a brzy se bude cestina hemzit anglickymi slovicky. A to mi vubec nevadi. Me se proste jen nelibi, kdyz nekdo uziva existujici slovo spatne.

Jedna moje znama pouziva slovo "quasi" (v cestine) jako vsuvku, ktera dobre zni. Ona ale vubec vyznamu toho slova nerozumi. Nemyslim si, ze kvuli ni, se bude cestina menit.

kiwi (Idealista - Mail - WWW) 25.03.2005, 18:06:26
Mluvim doma s manzelkou mou rodnou reci cestinou, manzelka mluvi s detmi jeji rodnou reci spanelstinou a kdyz nekdy nastane ta "tvrdsi vymena nazoru" s mou milovanou manzelkou, tak si to vyjasnujeme v anglictine, ikdyz cestinu ovlada velice dobre.Nechci ovsem byt ve vyhode, proto tedy :)
Helenko, respektuji tvou pripominku.Musim ovsem dodat, ze v cestine nejsem stoprocentni a tva pripominka je uz "Vyssi divci".
Chlapi jsou zrna hrubsiho.Ale stejne dik.Pomuze.

Jasmino (Gabino - Mail - WWW) 25.03.2005, 18:46:46
Zkus www.zvedavec.org/clanky_809.htm
ale to je fakt naposled co jsem tam lezla. Mr.Pasek ma pravdu

Jasmino (Gabino - Mail - WWW) 25.03.2005, 18:48:52
Zkus www.zvedavec.org/clanky_809.htm
ale to je fakt naposled co jsem tam lezla. Mr.Pasek ma pravdu

Idealista (Helena - Mail - WWW) 25.03.2005, 19:16:26
Tak my to asi budeme mit podobne, az se vezmeme. Muj snoubenec je Persan, ja jsem Ceska a bydlime momentalne v USA, takze anglictina je nasim dorozumivacim jazykem. Ale pracujeme (velice pomalu) na zdolavani svych materskych jazyku.

Gabi (Jasmina - Mail - WWW) 25.03.2005, 23:20:18
nezlob se na mne ale ten clanek neni podany ve stejnem smyslu,jak jsi zde jednou vetou prezentovala.
Pravdepodobne doslo k nedorozumneni.

Jasmino (Gabina - Mail - WWW) 26.03.2005, 14:36:45
k zadnemu nedorozumeni podle me nedoslo.
Ja jsem se nesnazila prezentovat cely clanek ale pouze jednu myslenku z toho clanku. Podle me znacne nechutnou myslenku.
Ostatne - jednomu z tech deti bylo pouze 8 let.


Prst v Americkem jidle.. (Peter Veliky - Mail - WWW) 26.03.2005, 22:50:32
Myslim ze bych Vas mel upozornit nato, ze i v USA, tak jako v Cesku se najde plno lidi co chce zadarmo vytriskat penize z podniku ktere obvinuji Buh vi z ceho. Ten prst si tam ta osoba mohla strcit sama. lehce se sezene kdekoliv na universitach, kde medici v jejich ucebni latce delaji (anebo sleduji) pitvy.
Jak zznamo, v USA se lide velmi radi soudi. Proto USA, Australie a Kanada ma nejvice pojistek na jednoho obcana.

to je pravda, Petre Veliky (Mrska - Mail - WWW) 26.03.2005, 23:47:02
soudit se o velke penize pro nic za nic je tady modou a diky tomu platime jak mourovati za vselijake pojistky (doktorama pocinaje). Ja puvodne myslela, ze nekdo nekde pri zpracovavani masa ztratil prst a nemohli ho najit...fuj!! No a pak prijde na radu mafie nebo podfuk, ze jo? Chudak Dave, od te doby co umrel jde jeho establishment z kopce.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: