| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| VĚŘ - ZAPLAŤ - A VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ? |
Rubrika: [úkol pro vás] Mám hodně známých mezi lidmi, kteří bydlí (a žijí) na dost dobré úrovni. Mám také pár známých mezi těmi, kteří mají hluboko do kapes, spíš by se dalo říct, že v kapse mají jen ruce. A znám blíže i několik těch, kteří žijí (a bydlí) na úrovni tzv. High Society. O některých z nich vím, že k tomu, co nyní mají, jim nepomohla jen jejich vlastní práce.
Je to tak, k blahobytu mnohdy pomůže víc drzá odvaha než pracovitost. Ovšem dotyční by měli počítat s tím, že se jejich styl „na vysoké noze“ stane zcela pochopitelně předmětem zájmu ostatních.
Uvedu jen pár příkladů: z dob slávy komunismu známe výstižný název „rychlokvaška“, kterým se označovali vysokoškolští studenti některých škol. Jejich absolutorium bylo obdivuhodné – maturitu zvládli coby krátkodobý kurz, vysokoškolské studium také nebyl problém: záznamy o úspěšném vykonání zkoušek jim byly do indexů vpisovány bez nějakého zvláštního týrání J – občas ani nevěděli, za co jim který kantor onu známku dal. Proč taky, vždyť školu zvládali dálkově, tak dálkově, že po uplynutí potřebné doby si jen před jméno připsali titul…
V naší době současné, zvané „posametové“, také přibylo hodně „úžasných, dokonalých a bohatých“. Občas se dočtu o nějakém neznámém člověku, který vlastní obrovský majetek, patří mu neuvěřitelná „panství“. Novodobí šlechtici… Jsou mezi nimi profese, o kterých bych to nepředpokládala. Víte, jak například vynáší psychotronika? Nebo obor astrologie? A všechny možné druhy „poradenství“, které se nějak váží na „esoterická studia“? Horoskopy, výklady čehokoliv z čehokoliv, prognózy, léčitelství… Ano, tohle všechno neskutečně pomáhá (těm, kteří se tím živí) k neskutečným výdělkům. Jen pro zajímavost: stačí si otevřít jakékoliv internetové stránky jakéhokoliv podobného „obluzovače“, spočítat si, kolik za audienci případně za „výklad“ berou, vynásobit odhadnutým počtem…
Různí ti psychotronici… Určitě jste už četli o „rodinných konstelacích“ – pro zajímavost vyjímám (kopíruji) ze stránek jednoho takového „podnikatele“: Optimální počet lidí na konstelacích je 12 až 35. (Platí ten, komu se konstelace organizuje.) Stojí to 2500,- Kč, jedna konstelace trvá cca jednu až tři hodiny. Je vhodné mít alespoň pět konstelací pro lepší pochopení členů rodinného systému. Za jeden den od 10.00 do 22.00 je možné provést 8 až 10 konstelací.
poradna: telefonická př. písemná forma porady (za 15 minut 500,- Kč)
musí být zaplaceny předem na adresu či účet.
Tak co, přátelé, počítáte? Když vezmu jen tu menší variantu, tedy 8 x 2.500,- Kč… vyjde mi oněch 20.000,- Kč na jeden den jen za konstelace. A poradny? Za dvě tisícovky! na hodinu vám poradí absolutně ve všem: rozsah jejich specializací je neuvěřitelný: (znovu vyjímám ze existujících stránek hojně navštěvovaného psychotronika): Zabývám se alternativními způsoby diagnostiky (i zvířat a rostlin), zjišťování příčin alergií, lupenky, duševních poruch, rakoviny, ale i nespavosti, příčin psychických onemocnění , hledání příčin všech nemocí, včetně epilepsie, roztroušené sklerózy, Parkinsonovy choroby, dětské obrny, kloubních onemocnění, obezity a podobně. Lze zjistit i příčiny neplodnosti, gynekologických problémů a jiných. Je možné si nechat otestovat množství důležitých látek v těle a zejména v oslabených orgánech, sestavit jídelníček atd. Hledání geopatogenních a psychosomatických zón, radonového záření, vody, plísní, je možné zjistit statiku domu, cenu nemovitosti, vhodné místo a čas pro stavbu domu, bytu, je možné otestovat stavební materiály, aj. Zjišťuji příčiny problémů v partnerských vztazích, vztazích mezi dětmi a rodiči, příčiny alkoholismu, příčiny užívání drog a hledat řešení těchto problémů. Zabývám se příčinami problémů v podnikání, testováním zaměstnanců, zjišťováním talentu, IQ, EQ, způsoby a možnostmi v podnikání, posouzení podnikatelských záměrů, investic, a pod. Jsem přesvědčen, že vše se dá vysvětlit, takže vám mohu vysvětlovat dosud nevysvětlené. Jsem schopen zjistit, zda vám pomůže amulet či talisman, jak má vypadat, z jakého má být materiálu a jsem schopen jej nechat pro vás i vyrobit. Ano, říká se, víra tvá tě uzdravila – ale je mi neskutečně líto těch, kteří cpou své těžce vydobyté peníze těm, kteří jim za ně prodávají v nejlepším případě jen naději – v tom horším dokonce mohou i ublížit. Když jsem četla např. „návody na léčbu rakoviny“, jímala mne hrůza při pomyšlení, jak velké množství zoufalých lidí těmto šejdířům věří… Např.: "Rakovina není v 96% důvodem úmrtí člověka, ale především léky, chemoterapie a radioterapie vědomě snižují imunitní systém natolik, že člověk umírá. Tedy člověk neumírá, ale je lékaři zabit." A pak následuje jejich návod a postup a léčba! Stejně tak když si přečtu sortiment, který ve svých „shopech“ nabízejí: všelijaké ty léčivé kamínky, léčivé květy, amulety („dotýkané“ papírky s namalovaným znakem…).
PŘÁTELÉ – RUKU NA SRDCE – NEPODLEHLI JSTE NIKDY? NEPŘIDALI JSTE TAKÉ NA „JEJICH HROMÁDKU“? |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Šamani (dita - Mail - WWW) 02.02.2005, 18:24:31
je to odporný, že je tolik hyen, které se dovedou živit na lidské bolesti. Sama mám v příbuzenstvu ženu, která nanadala plno peněz jednomu podobnému. Má nevyléčitelnou nemoc a tak není divu, že zkouší všechno možné. Ale nemělo by tohle být tolerováno. Ovšem vím, že se na tyhle "činnosti" dokonce dávají i živnostenské listy!
Zkusenosti (Jasmina - Mail - WWW) 02.02.2005, 21:57:59
primo s temito komercnimy sensybily nemam.
Na druhou stranu presto verim ze nekde,nekdo se zvlastnimy schopnostmy existuje. Verim v silu samanu ale ne v Cechach. Takovy saman je totiz vybiran od detskeho veku a pote prisne vychovavan. Nezna prirodni sily pouze z knizek ale z praxe. Konec koncu pro praveho lecitele plati jeden zakon-"zadarmo jsi dostal-zadarmo dej" Ano,jsou lide,kteri se narodi s takovym talentem-zrovna jako jsou hudebnici,maliri-taky to nemuze delat kazdy. Proto lecitel si nema od svych pacientu nic brat. Slysela jsem o jednom leciteli z jedne vesnice,ktery lecil lidi a bral od nich pouze kostku masla,20 vajec....coz si myslim ze je akceptovatelne,clovek kteremu se ulevi ma touhu vyjadrit svuj dik nejakym darem. Penize pry nebral nikdy-tak k takovemu bych mela duveru. JK rikal-"...chudych mate kolem sebe mnoho...",coz plati i pro lecitele-"nemocnych je vsude kolem mnoho",proto neni treba si davat inzeraty ci sestavovat internetove komercni stranky a lakat lidi. Kvalita reklamu nepotrebuje.Tento lecitel mel svoje zamestnani a lidi lecil ve svem volnem case.Myslim ze tak to ma byt. Jednou tocila nemecka TV "Arte" dokument o jedne zene-samance v Brazilii. Neslo o komercni porad,to Arte nedela.Bylo mnoho vylecenych pacientu,kteri na ni nedali dopustit,protoze lekari jiz nad nimy lamali hul. Tato zena pry take nebrala penize.
skusenosti (Anna - Mail - WWW) 03.02.2005, 07:24:09
Aj ja mam osobnu skusenost s vestenim. Pred pol rokom som navstivila vesticu, ktora mi za 15 minut zinkasovala 500,- a kedze to na viac, ako na tych 15 minut nebolo, tak som odisla. Skusenost nelutujem, akurat uz urcite peniaze radsej vlozim do niecoho ineho. Taktiez verim, ze su ludia, ktori su schopni svojou mudrostou a nadanim pomoct nam ostatnym. Len skoda, ze takychto ludi je ako safranu...
ale tady přeci se nejedná o nějaký šamany, ale o zloděje, zločince! (dita - Mail - WWW) 03.02.2005, 08:12:42
Jasmina (Hani - Mail - WWW) 03.02.2005, 08:40:10
Ano, také mám zkušenost s léčiteli. Několikanásobnou a různou. Přišel k nám do práce dealer CD. Trochu jsme povídali-chtěla jsem hudbu New Age. On mi vizuálně pořád projížděl postavu a pak se zeptal jestli moje matka neměla těžký porod a že mi nedomyká chlopeň. Nevěděla jsem, ale později se mamky zeptala. Týden mne po porodu neviděla, nevěděla proč a tu chlopeň opravdu špatnou mám! Proto jsem měla dlouhodobé potíže a dnes jsem již po operaci.
Tento člověk přesně diagnostikoval i nemoc mé dcery. Nikdy nic za to nechtěl, ale vím, že se tím dnes již živí a spolupracuje s lékaři. Můj muž je "nevěřící Tomáš". Měl velké zdravotní problémy, chodil k lékařům a nikdo nepomohl. Nakonec jsem ho dostala k Filipínskému léčiteli Orbitovi (to je ten co léčí bez řezu, několikrát to bylo médii zlehčováno). U operace jsem byla, stála jsem proti Orbitovi, přímo u lehátka a koukala mu do rukou, na příkaz mého nevěřícího manžela. Muselo mu být opravdu hodně zle, když se nechal přemluvit. Vytáhl mu z břicha cca 10 cm dlouhé černé střevo, ja byste měli dlouhou sušenou švestku. Šli jsme ještě jednou hned odpoledne, on ho znovu prohlédl a bylo to OK. Zaplatili jsme za oba zákroky cca 6 tisíc, ale to byl pouze poplatek pro organizátory, ze kterého platí jeho letenku a pobyt tady. On nebere nic. Můj muž mne donutil koupit si knihu o tomto léčiteli. Výsledek léčení byl okamžitý, úleva, do dvou dnů zmizely černé kruhy pod očima, bolest a tlaky do hlavy, úporný kašel a další problémy. Po takovém zákroku se musíte chovat jako po operaci, což můj muž nedokáže. Dnes je to už 3 roky od operace a je stále vpořádku. Komunikuji s léčitelkou-znám ji jen z telefonu. Volám když mi něco je, na nic se neptá a přesně uhodne co mi je a z čeho. dokonce když si představím někoho jiného nemocného ona se na něj napojí a přesně řekne co mu je. Vím, zní to jako science fiction, ale je to tak, ať si o tom myslí kdo chce co chce. Občas jdu k jedné astroložce, tam to ovšem platím. Ráda. Vykládá i karty. Jsem z jednovaječných dvojčat a tak mne zajímal náš pětiminutový rozdíl. Informace které jsem dostala byly absolutně pravdivé, i ohledně rodiny a zaměstnání, splnila se i předpověď na tři roky. Výklad trval 2 a 1/2 hodiny. Je zajímavé, že uhodla i za jakých okolností jsme se s mužem seznámili i moje sestra s manželem. Poznala že její muž je těžký alkoholik atd. Samozřejmě že je spousta "rádoby léčitelů", kteří jen tahají z lidí peníze, tedy mnoho povolaných, ale málo vyvolených. U nás je jedna kartářka, o které jsem ani nevěděla, je to stará paní. Moje nevěřící dcerka tam šla doprovodit kamarádku, nakonec si nechala také vyložit karty a pak tam poslala mne. Ptala jsem se na ni a kartářka přesně uhodla problémy dcerky, kolik má dětí, jaké povahy, že dcera má před dalekou cestou, co se tam stane i pozdějšího partnera. Schválně jsem si nechala vše pro sebe a čekala zda e to vyplní. Na 100 %. Nezavrhujme to čemu třeba momentálně nerozumíme. Husité by také nevěřili, že bychom mohli létat a dokonce v železném stroji, že se můžeme vidět tisíce kilometrů od sebe. Člověk vždycky nepochopitelné věci nazýval věcmi nadpřirozenými. Protože pro ně nenašel vysvětlení. A tím byl z obliga.
Hani (Jasmina - Mail - WWW) 03.02.2005, 10:32:05
Hm s tou operaci bez noze jsi mne prekvapila,protoze kdysi ukazovali v TV ze se jednalo o podvod a ze operujici mel nekde v"rukavu" schovany nejaky kus masa.....
Ano,stve mne take,ze je mnoho podvodniku,co odrazuji lidi od pravych lecitelu. Ti podvodnici nejen ze pracuji pro sebe ale dost dobre nahravaji farmaceutickemu prumyslu-tim,ze clovek,kdyz je podveden,uz vicekrat neveri a priste jde radeji pod kudlu nebo se necha dopovat hromadkou leku,vzdyt proboha si pamatuji jednu babicku,ktera mela snist denne 17pilulek!Takova pekna hromadka na dlani.Na tlak,na srdce,na zily a co ja vim jeste. ja bych poradila lidem opravdu,aby si nejdrive poradne overili onoho konkretniho lecitele,ktereho chteji navstivit. Taky je dnes ruznych psychologu-vyrostli jak houby po desti,ale uznavam,ze jsou obcas mezi nimy ti opravdovi,kteri maji klic k urcitemu problemu cloveka a dokazou nesmirne pomoci. Ale uz se take stalo casto,ze clovek odchazi od psychologa a je na tom jeste hur nez kdyz k nemu prisel. Tak na to bacha taky.
Konstelace (Eva - Mail - WWW) 03.02.2005, 10:36:57
Už jsem tu o konstelacích psala, ale na takovéhle konstelace bych nešla ani náhodou! Někdo chce se obohatit na úkor druhých! Počet uváděných konstelací je taky přemrštěný. Většinou stačí jedna. Je to škoda, protože takovýhle „terapeuti“ zneužívají důvěru lidí.
Když někam jdu tak buď na doporučení nebo když si to dobře promyslím. Ale tak to dělám i s řemeslníky a pod.. Zloději a podvodníci jsou všude. K „alternativním“ postupům mě osobně přivedla dlouhodobá nemoc, ze které mě klasická medicína nemohla dostat. Na doporuční známých jsem začala chodit k doktorce která léčí na základě čínské medicíny a používá homeopatika. Konečně jsem se po letech začala zlepšovat. Na doporučení kamarádky jsem zašla k paní co dělá kineziologii. Kamarádka se zbavila ekzému a její manžel přestal mít angíny. Tato paní mi pomohla od alergie na pyly (v dětství jsem roky chodila na autovakcíny, užívala jsem Dythiaden pak Zyrtec..), teď už mám několik let pokoj. Stejně mi pomohla i od jiných alergií, na které jsem si přišla sama a které mi doktoři dodatečně potvrdili až když vynalezli lepší tesy :-) No a ta stejná paní teď dělá i rodinné konstelace. Mám k ní důvěru, což je pro mě nejdůležitější. Jeden den (cca 8 hod) stojí 500,- Kč (pro každého). Minimální počet je 5 lidí, protože jinak se konstelace rodiny špatně staví a lidi jsou unavení, většinou se sejde 9-12 lidí. Když si vezmu, že z vybraných peněz musí platit pronájem a daně tak mi to nepřijde moc. Za 6 hodin na kurzu účetnictví jsem zaplatila 3500 Kč. Co se týká počtu docházek, pak doporučuje aby si lidi svoji konstelaci stavěli až na druhém sezení, aby věděli do čeho jdou a lépe to využili. Ale není to podmínka, přijdou na řadu odpoledne, aby věděli o co jde. Takže cenově to vyjde na 500,- Kč - 1000 Kč. Jako se vším, člověk musí být opatrný, aby někomu nenaletěl :-) Přeji všem vše nejlepší.
Agentura "Jedna paní, co to umí taky" (zoufalec - Mail - WWW) 03.02.2005, 10:46:42
Proboha lidi, počítejte... Ta chudinka, co "taky dělá konstelace", si přijde na ubohých 6.000,- Kč za dopoledne!!! A odpoledne jakbysmet!!! KDO Z VÁS, UBOHÝCH PODVEDENÝCH - MÁ 12.000,- ZA DEN? - kdepak to asi bydlí, když jí to sotva stačí na nájem?
Tady vidíte, jak jsou lidé důvěřiví... A vezměte si třebas kalkulačku, když vám to hlava nebere: 12 tisíc za den, týden má 5 pracovních dnů - tzn. 60 tisíc za týden... A - ZA MĚSÍC? 60.000 krát 4? dochází vám to trochu? proberte se... i kdyby to nedělala každý den, i kdyby většinu přiznávala.. KDO Z VÁS MÁ TAKOVÉ PŘÍJMY? zlaté konstelace, co?
Zoufalec (Eva - Mail - WWW) 03.02.2005, 10:55:46
Zapoměla jsem napsat, že konstelace dělá jedenkrát za měsíc :-).
ok (zoufalec - Mail - WWW) 03.02.2005, 11:43:54
a co ta pavěda kineziologie? Hele, dobře, tak jeden den má 12 tisíc a ten zbytek?
Není to opravdu nic než "víra tvá tě uzdravuje". Jednou jsem se ptal jednoho známýho psychologa, proč jim to tak lidi "žerou" - je to právě i v těch penězích: protože když prý za to chudej člověk už vysolí tolik peněz, které pro něj znamenají tolik práce, TAK UŽ TOMU PROSTĚ MUSÍ VĚŘIT... Kdyby to bylo zadarmo... tak se tomu holt nevěří sice ubohé - ale pravdivé...
zoufalec (Eva - Mail - WWW) 03.02.2005, 12:02:29
Víš, já vím, že jsem celý život musela polykat prášky na sennou rýmu a teď díky té pavědě kineziologi nemusím a je mi srdečně jedno jestli je to tak jak si myslím já nebo třeba jen díky tomu že jsem tomu věřila. Mě zajímá že do sebe neusím celé léto cpát kila prášků. :-)
(Inka - Mail - WWW) 03.02.2005, 12:04:07
Naprosto souhlasím s Hani, nemůžeme zavrhovat to čemu momentálně nerozumíme, věci jdou dopředu, někteří z nás je cítí a rozumí jim, někteří ne. Zbytek je úhel pohledu, kolik si kdo a za co bere korun, jestli ten člověk má zákazníky, kteří mu věří a platí mu ceny které si řekne, tak co k tomu dodat, kdyby zákazníky neměl, jistě by slevil nebo by to nedělal. Kvalitu a vzdělání na poskytované služby většinou nezjišťujeme u ani jiných lidí, kteří nám poskytují služby jiného rázu. Můj bratr například studoval 7 let astrologii a čínskou medicínu, má na to VŠ diplom, který je zde uznávaný. Čínská medicína je založená na úplně jiném principu který léčí příčinu nemoci zavčas, kdežto naše medicína léčí až důsledek tedy nemoc, vím z vlastní zkušenosti, že tyto věci naprosto dobře fungují už hlavně z toho důvodu, že bylinné čaje pokud nepomůžou, tak neuškodí, akupunktura a akupresura získání rovnováhy energie v těle, je to jistě lepší než jíst chemické prášky, které Vám naruší spoustu jiných orgánů, metabolismus atd... A také myslím, že správný léčitel by v případě závažné nemoci (rakoviny...)měl člověka poslat do nemocnice. Ceny za konstelace? Podívejte se na internet, pouze v Praze jsou takhle drahé, byla jsem na konstelacích, které stály 400,- Kč a opravdu fungují, a nikdo mi neříkal, že je potřebuji nejméně 5x a také mám svobodnou vůli na to abych usoudila jestli mi to pomohlo, jestli to ještě potřebuji a kolikrát. Výklady z karet? Je potřeba vědět jestli do toho chci jít, kolik za to hodlám dát a ke komu vlastně jdu. Nicméně peníze jsou oběživo a je to jen na mně komu a kolik dám. A to že tady každý má živnostenský list na cokoliv aniž by musel prokázat znalosti-vzdělání je otázka našich zákonů a my to svým mlčením jen podporujeme. To není jen v léčitelství, podívejte se v jakých funkcích a jací imbecilové tam sedí, to je smutné, ale nikdo z nás nic neřekne. Rozhlédněte se kolem, jakcí lidé Vás obsluhují třeba v restauracích, na první pohled poznáte že o tom nemají ani páru, a tak to je všude okolo. To je na dikusi o celém našem státním systému. Dnes je pro spoustu lidí v ČR moc těžká doba, náklady na život nesmírně stoupají a platy zůstavají (v tom lepším případě) o důchodech nebo mateřských ani nemluvě, spousta lidí má opravdu velké starosti co bude dál, s jejich životem, rodinou, zaměstnáním, někdy na tohleto důležité uklidnění opravdu stačí hodina u kartářky, s věcmi které nastanou Vám stejně nikdo nepomůže, to musíte sami. Takže moje odpověď je ano, využívám občas jejich služeb, ale vybírám si, a jsem spokojená. K dokotovi chodím opravdu jen v naléhavých případech.
Konstelace (Myška1 - Mail - WWW) 03.02.2005, 14:40:48
Asi jsem natvrdlá, ale pořád nevím jak mají rodinné konstelace pomoci. Jsem k takovým věcem přehnaně skeptická a myslím, tak jako většina, že je to jen velice dobře zaplacené oblbování lidí. Věřím, že existují lidé obdaření schopností rozpoznat to, co je většině smrtelníků skryto, ale to je tak malé procento z aktivních léčitelů a různých šamanů, že natrefit na toho pravého je téměř nemožné. Je až udivující jak jsou někteří lidé důvěřiví, a já doufám, že nikdy mezi ně patřit nebudu.
Konstelace (Hani - Mail - WWW) 03.02.2005, 15:20:48
Na konstelaci jsem nikdy nebyla. Takže nemůžu posoudit.
Jasmino-můj muž je kameraman a natáčel kdysi toho Australana co léčil na stadionech, jak lidi odhazovali berle. Po nějakém čase pár lidí navštívili, aby se zjistilo jak jim je. Je pravda, že některým bylo dost zle. Ale je taky pravda, že šli na ten stadion s vírou, že budou uzdraveni. Jak se říká-víra tvá... Pokud budu neustále myslet na to, že mi je zle, onemocním, to znáte. ale z vlastní zkušenosti vím, že jsme schopni vyburcovat své tělo k uzdravení. Trpívala jsem kdysi častými bolestmi hlavy a sama jsem si pomohla různými afirmacemi. Dneska neberu žádné prášky na bolesti. Po 30 letech mám klid. Ahoj, už letím domů, zítra se ozvu :-))
zkusenosti mam dve (Alenka - Mail - WWW) 03.02.2005, 15:52:04
V Cesku jeden lecitel, pritel od moji kamaradky nalehave prijel za mnou kdyz jsem byla v Cesku, protoze mi vyletela plotynka a ja mela za dva dny letet do Kanady. Prijel taxikem, za ktery si nechal zaplatit. Ale to bylo vsechno! Nazpatek pres nase premlouvani jel autobusem. A ja za dva dny opravdu odjela, sice plna modrin, ale zada nebolely.... Jinak rekl ze to ze umi lecit je dar od boha a kdyby si za nej bral penize tak by o nej prisel....stejne reagoval kdyz byl zavolany k memu manzelovi, ktery mel neskutecne problemy s bolesti nekde ve vnitrnostech. Lekari(kanadsti) ho posilali na testy, trapili ho ale nic nepomahalo. Obcas lehl a svijel se bolesti...Demerol bylo jedine co mi pomahalo, prospat tech par dni....no a tenhle lecitel mu naordinoval nejaky caj a rekl ze jsou to jatra a ze teda bude v poradku ale asi nebude smet uz nikdy tlusty maso...no a verite ze po vypiti prvni davku uz nikdy ty bolesti nedostal? I kdyz si tucne maso uz taky nekdy vezme.
Strasne jsme ho shaneli kdyz jsme byli naposledy v Brne, ale s pritelkyni se rozesel a odmital brat pacienty, Zuzana nam rekla ze udelal par spatnych rozhodnuti a prestal si verit.....a prestal lecit. Bohuzel.... Dalsi zkusenost mam z Mexika s mayskym samanem..ale to je delsi povidani.....
Hani: (bandina - Mail - WWW) 03.02.2005, 20:11:09
mám zkušeností plno,ale o jedné se musím zmínit.Jedná se právě o toho australana ,o kerém se zmiňuješ.Dcera tehdy byla malá, měla 4 roky a trpěla stále bolestí hlavy.Tak ,znáte to.Co by máma neudělala pro své dítě,Takže, když byl tady v Brně,šla jsem .A jak to dopadlo?Koukl na dcerku a přes svého překladatele mě sdělil,že prodělala před rokem úpal! Ani se jí nedotkl,řekl jen"ve jménu Ježíše Krista " a dcerka spadla jak špalek,jistě že jsme ji chytli a pak nám doma asi 20 hodin spala.Probrala se a od té doby bylo opravdu po bolení hlavy.Takže asi tak...Musím podotknout,že si nevzal ani korunu a i vstupné do haly bylo dobrovolné.
Pro Péťu a Zoufalce ( - Mail - WWW) 04.02.2005, 07:16:44
Pojďme do toho společně!!!!!!
Pár nápadů bych měl, pár dalších nápadů a fórků jsem se dozvěděl v příspěvcích, myslím, že do začátku už víme až dost. Jen prosím, abychom pro pokec ve skupině vymysleli jiné slovo než "konstelace", které mě nesmírně ...dráždí, protože neznamená a nikdy neznamenalo nic jiného než sestavu hvězd (planet), což tedy pro označení nějaké sestavy zoufalců (pro nás ovšem slepic se zlatými vejci) je absolutní nesmysl a blábol.
milý NČ (Eva - Mail - WWW) 04.02.2005, 09:54:23
Díky za upřímnost. Musela jsem se smát nahlas. K........e :-)) Máš samozřejmě pravdu, je to převzaté z postavení hvězd. Přišel s tím totiž jeden psycholog a od těch se nedá čekat nic rozumného :-))
(Smajlinka - Mail - WWW) 04.02.2005, 09:59:46
Asi jsem taky zoufalec, ale na konstelacích jsem byla taky, jak už jsem psala jinde. Ale je to asi jako všude ve všech oblastech - všude najdete zloděje, podvodníky, ty, kteří těží na tíživé situaci někoho jiného... např. dnes vám pořád omílají, jak výhodné je platit kartou, mít účet v bance atd... kdo ho dnes už nemá, že? A kdo na tom nevíce vydělává? Proč jsou u nás jedny z nejvyšších bankovních poplatků? Jak to, že si stavební spořitelny volně upravují výši částky za vedení účtu apod.? Jsem ve fázi pomalého odchodu od přítele. Zatím bydlím na měsíc u sestry, budu si muset asi ale hledat nájem jinde... taky zaplatím nějakému "dobrákovi" za to, že mi poskytne bydlení min. za 6 tis. měsíčně. Nejsem snad taky v tíživé situaci, jsou tak přece všichni, kteří jsou nuceni přistoupit na takovou výši nájmu! A co cigaretové, alkoholové koncerny? Na kom vydělávají? Na silných osobnostech? To asi těžko... A výrobci léků a podobně? Proč to všechno tak zjednodušujete, když život sám o sobě je složitý?
tady se nejedná o zjednodušování - ( - Mail - WWW) 04.02.2005, 11:08:19
Smajlinko, máš pravdu - ale tady se jedná o docela velkou vrstvu lidí, kteří bezostyšně parazitují na bolesti, trápení a zmatcích jiných!
to ostatní je taky pravda - ale to by snad bylo na jinej článek!
(Inka - Mail - WWW) 04.02.2005, 11:17:21
Co telefonní spojení nebo rádio, televize, také si na to nemůžeš sáhnout a přesto jsme tyto věci přijali jako normální, už nad nimi nepřemýšlíme. Slouží našemu životu naprosto běžně. Na podobném principu slouží i léčitelství, hledání geopatogeních zón, telepatie, jasnovidectví... je toho hodně, Jsou lidé kteří jsou prostě více citliví a vnímaví. Každý na něco jiného. Mám velmi starého strýce přes 80 let, se základním vzděláním, ten člověk si uřízne větev z vrby, najde na pozemku prameny vody, a okamžitě Ti řekne, který je pitný a v jaké kvalitě, jak je hluboko v zemi, jak silný je pramen. Tyto věci mezi námi prostě existovali a existují a není na místě to podceňovat, když nám to může pomoci, lépe než naše věda a hlavně bez škodlivých následků. A zrovna tak jako mezi námi se najdou lidé kteří to zkusili a věří tomu, tak jsou i lidé kteří tomu nikdy věřit nebudou, zrovna tak jsou lidé kteří tyto síly ovládají dobře a lidé kteří vidí pouze to rychlé zbohatnutí a zahrávají si s našimi životy bez jakýchkoliv znalostí a zábran. Tyto síly existovaly již dávno, jenže nebyla taková rychlá informovanost, to opravdu není nic nového. V dávné minulosti se takoví lidé našli také, hledali místa vhodná na stavbu kostelů (bez geopatogenních zón), na léčení (šamani), dříve byli lidé více spjatí s přírodou, neničili si jí, všechno to co se děje okolo nás různé katastrofy jsme si udělali sami, ubližujeme přírodě-jednoduše řečeno, ničíme přírodní rovnováhu. Co třeba Keltská kultura, indiáni, číňané a jejich medicína tyto znalosti se předávají po staletí. Vývoj co se týká třeba jaderné fyziky, různých věd atd. zaznamenal obrovský pokrok, leč bohužel duchovní úpadek je obrovský a katastrofický pro nás, souhlasím s Vámi, že i církve strašně moc zneužívají svou moc, manipulují lidi, ale zase jsou tam jenom lidé jako jsme my, se všemi svými špatnými vlastnostmi a chtíči. A každý z nás se vždy ukáže v pravém světle až když dostane do rukou moc nebo peníze. Konstalace je dobře vystihující slovo pro to co se tam děje. Je to jakási léčebná skupinová psychoterapie. Lidé tam přicházejí se svými problémy, když už opravdu neví kudy kam (není to ani pro doktora ani pro psychiatra), tam řeknou svůj problém nahlas a vyberou si zástupce z přítomých (řeší-li problém třeba v rodině), tak si obsadí rodinné příslušníky i včetně sebe a rozestaví je v místnosti tak, jak to cítí. Jednotliví lidé říkají navzájem jak se cítí a proč se tak cítí a kde by chtěli stát a z jakého důvodu, vede to člověk který konstalace pořádá, je nacítěný na tento problém a klade různé otázky, přeskupuje lidi podle toho jak to cítí a problém se postupně vyřeší když Vy pochopíte proč věci jsou tak jak jsou a jak by vlastně mohly být, nakonec Vy převezmete svou roli-vyměníte se s Vaším zástupcem. Člověk vždy rád poradí když to není jeho problém a v tom to asi trochu spočívá, že Vy nejste v centru toho problému, jen se na to díváte jako někdo jiný. Vlastně se tam ten problém řeší na jakési nevědomé úrovni (na kterou si nemůžeme sáhnout). Protože je velice zajímavé, že zanedlouho po konstelacích (ve většině případech) se Vám ozvou opravdoví účastníci tohoto problému a jsou schopní s Vámi komunikovat o Vašem probému nebo je to prostě vyřešené. Ano je tam spousta emocí, které tam vyvěrají napovrch, protože jsou moc dlouho potlačované uvnitř a velice bolestné pro toho koho se to týká, ale dá Vám něco i to že tam hrajete v rolích a situacích jiných lidí. Je to velice zvláštní, uvědomujete si tam své různé postoje v životě k určitým lidem a začnete na nějaké věci nahlížet prostě jinak. Celý život i třeba cítit štěstí v životě je určitý úhel pohledu a ten náš nemusí být vždy správný i když to tak v danou chvíli cítíme. Tam to právě můžete změnit a když změníme své cítění k určitým lidem, oni to pocítí ve Vašem chování a začnou se k nám chovat také jinak. A to jsou ty mimosmyslové věci které všichni cítíme, ale nepřemýšlíme nad tím. Každý z nás jistě cítí, že ho nikdo nemá rád, nebo ho naopak miluje, nebo že je na něj naštvaný..... aniž by dotyčný cokoliv řekl. A kdo z nás nemá žádné problémy, tak tomu fandím, to je úžasné a velice ojedinělé! Udrž si to co nejdéle můžeš, protože kdo z nás by nechtěl být v pohodě, aby všechno fungovalo tak jak má, vždyť by to bylo moc hezké.
uáááááááá - jdeme do toho, tady není "živná půda" - tady je přímo blahobyt! No - neberte to, když vám to hrnou sami... (zoufalec ze všech nejzoufalejší - Mail - WWW) 04.02.2005, 15:05:52
Hani (Jasmina - Mail - WWW) 04.02.2005, 22:47:17
Autolecba,myslim ze kazdy je ji schopen,kdyby chtel.
Clovek si ma uvedomit,ze by se mel citit fajn a byt stastny,to je zaklad. Neni mozne,aby nikdy neprisel problem,mensi ci vetsi depka,nemoc ale ma-li clovek na pameti,ze chce byt stastny-stacci na sobe zapracovat.Zalezi na sile vule. Napr.jsem prodelala zklamani a bolest. Co jsem si uvedomila bylo-ze se mi tento momentalni stav nelibil a tak jsem hledala cestu ven.A vysla jsem ven.Tak dlouho bolest trva nez clovek konecne pochopi.Dnes mam pocit,ze se na sve trapeni mohu divat z vrchu-jsem tedy o stupinek vys.usmivam se,vzdyt jsem byla jako male dite,ktere melo zachvat vzteku.Boze,vzdyt male dite se vydrzi vztekat max.pul hodiny-dospely i nekolik let!Proc?Protoze dite ma o desitky vice zajmu nez dospely-zajmy dospeleho se zuzuji.Proto se dite vyvzteka a potom najde jiny objekt zabavy a zapomene na svou bolest takrka okamzite.I to je duvod,proc dite ma daleko vice energie a smeje se daleko vice nez dospely. Stanme se zase detmy-osvobodme se a nase tela budou zdrava a plna energie. Dite dlouho veri,pravda ze i naivne.Ale to proto,ze je bezelstne. Ti lide od toho Australana asi potom doma zapochybovali-proto se jim nemoc vratila. Nezapomente ze byli v davu.Koho by zajimala psychologie davu,mohl by si precist praci Gustava Le Bona. V davu clovek snadno podlehne sugesci-velmi snadno uveri i neuveritelnemu.jenze mnohym tato vira nevydrzi.K tomu se shoduje prirovnani rozseteho zrna padleho na skalu-rychle vyrostlo,nezesililo vsak a slunce ho spalilo.
Ano. Autoléčba (NČ - Mail - WWW) 07.02.2005, 07:12:40
to je přesně to vono. Stačí v autě lůžková úprava, a léčitel nepotřebuje ani léčebnou místnost. A ty skvělé autokonstelace v autě!!!!!!
A co třeba pro větší skupinu autobusokonstelace? Nebo metrokonstelace??? Bezva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, autoléčba, to je vono!!!! (NČ - Mail - WWW) 07.02.2005, 11:06:49
Pro autoléčbu netřeba ordinací ani vyšetřoven - postačí sklopit v autě sedačky a vyšetřovat a léčit.
Taky bych doporučil autokonstelace, nebo v případě většího počtu zájemců i autobusokonstelace, nebo metrokonstelace.....
NĆ (Eva - Mail - WWW) 07.02.2005, 16:40:20
Vážně: Myslím, že by ses na ty konstelace měl jít podívat. Abys viděl o čem to je. Někdy tam totiž lidi skutečně leží na zemi, když hrají třeba někoho mrtvého. Pro mě bylo moc zajímavé, když jsem najednou měla pocity člověka, kterého jsem představovala.
Nevážně: Ale prosím tě nechoď na žádné konstelace, které stojí míň než dva tisíce korun za 5 minut :-)
Omluva. Zase mi blbne písí (NČ - Mail - WWW) 08.02.2005, 08:43:55
Omluva za dvojitou reakci. Ten blbec mi napíše něco v tom smyslu, že spojení bylo nenávratně přerušeno, nebo, docela teď často: "došlo k zásadní výjimce, neuložené soubory budou nenávratně ztraceny, pokračujte libovolnou klávesou". Tak já blbec zmáčknu libovolnou klávesu, a monytor zhasne. Jedinou cestou je vypnutí a znovazapnutí celýho písí.
Zřejmě by taky potřeboval nějakou konstelaci, nebo konfiguraci, nebo konfirmaci, nebo konzervaci, nebo kontumaci...
to drahej NČ - jeden z mála.. (zoufalec :-))) - Mail - WWW) 08.02.2005, 09:22:35
Konstelaci ani náhodou, už vidím to skuhravý osazenstvo!, Konfiguraci asi potřebuje tvý pýsý, konfirmaci máme dávno za sebou, konzervace nás nejspíš čeká, kontumaci podléhají psi a číči - nám by nejspíš pomohla řádná konzumace, co ty na to, slovutnej brachu?
(zoufalec: - Mail - WWW) 08.02.2005, 09:27:57
ulítlo mi to .... :-)))
takže: mohlo by to mít nějaké konsekvence, Vláďa Železnej by ti mohl zapůjčit svou vele-Konstanc, nemluvě o tom, že by ti mohla taky napovídat slavná Condolise... - ale http://masteroni.student.utwente.nl/hu.html tohle doporučuju všem... a pusťte si zvuk :-)))) (nebojte se angličtiny, je to i s překladem do "č") :-))))))))
Pro Zoufalečka(čku) :-) (NČ - Mail - WWW) 08.02.2005, 13:44:58
Jo, vidím to fakt nejlíp na tu konzumaci, ovšem raději v hospodě, než v konzumu. Myslím, že na tom bude všeobecnej konsenzus. Dem do toho!!!! Uvidíme, jaká to bude nekonvenční konstelace.
Jen aby pak zase nenásledovaly kondolence vod přátel, kteří se nestačej zrubat domrtva tak, jako já.
NČ (Hani - Mail - WWW) 08.02.2005, 15:36:37
Ještě tam chybí konsternace..jak vidím :-)) To je asi váš případ.
Ono je nejlepší to hodit do legrace, že? No a v hospodě by vás mohla potkat kontaminace, třeba alkoholem...mám ráda legraci, dokonce jsem se kdysi před porodem smála tak moc, až mne chytly předčasné kontrakce. Ale vy hoši tady jste přesně ty typy nevěřícího Tomáše. Co to zkusit na vlastní kůži? Co jít s vlastní kůží na trh a navázat kontakt s ostatními, podle vás kontroverzními jedinci na konstelacích? Já tam nikdy nebyla, k tomu jsem zatím nedospěla, ale třeba tato zmínka tady mi má něco říct...
Jasmina (Hani - Mail - WWW) 08.02.2005, 15:40:43
Mám stejný názor...jsi prima, děvče
To samé Inka. Mluvíte mi z duše.
Haníííí :-) (NČ - Mail - WWW) 09.02.2005, 06:47:58
Ale klidně, i na vlastní kůži. Proč ne?! To by ale musela ta jejich úžasná a všeřešící "konstelace" (furt mi to slovo nejde z huby) být zadara.
Protože přeci právě o tohle jde od prvního příspěvku - že jsou, bohužel, i tací, co za to platí!!!!
NČ (Hani - Mail - WWW) 09.02.2005, 08:57:35
Taky mi ta konstelace nějak vadí..pořád vidím to postavení hvězd :-))
A souhlasím s těmi financemi. V tom případě by to ten dotyčný měl provádět po práci a nechat si zaplatit jen dopravné. Konstelace by byla např. v Chrudimi, on by tam jel z Prahy, nějakou tu hodinku by to trvalo, návrat do Prahy nebo případně hotel (kdo zaplatí ?) a ráno do práce. Je to nereálné. Souhlasím že je to silně předražené, ale přece jenom to při nejlepší vůli není možné zadara.
Vidíš Hanííí, a je to!!! (NČ - Mail - WWW) 09.02.2005, 10:14:14
No, a tím je to pro mě vyřešený. Já odmítám dát za přiblblou "konstelaci" byť jen jedinou korunu!!!! A je mi srdečně jedno, jestli by byla použita k obohacení konstelátora, nebo hoteliéra, nebo benzinovýho pumpaře, nebo ČSD, nebo ČSAD.
Takže mi ten požitek vyvolených zůstane navěky utajenej. Doufám pevně, že se snad s tou tristní skutečností nějak porovnám.
NČ (Hani - Mail - WWW) 09.02.2005, 16:57:11
No vždyť je to v pohodě. Jen se tu diskutuje a jak se říká: každému co jeho jest. A je dobře že se tu projeví víc názorů, kdyby každý souhlasil, tak by to tu bylo jednobatrevné, nudné..takhle je pěkné vzrůšo, ne? Líbí se mi tu.
Kudlance dík a můj obdiv :-))
NČ (Hani - Mail - WWW) 09.02.2005, 16:58:02
No vždyť je to v pohodě. Jen se tu diskutuje a jak se říká: každému co jeho jest. A je dobře že se tu projeví víc názorů, kdyby každý souhlasil, tak by to tu bylo jednobatrevné, nudné..takhle je pěkné vzrůšo, ne? Líbí se mi tu.
Kudlance dík a můj obdiv :-))
Hani, a vůbec (NČ - Mail - WWW) 10.02.2005, 08:35:23
Nemohl jsem odolat a chtěl se proběhnout s googlem po odkazech "konstelace". Došel jsem ale pouze k prvnímu odkazu, a věřte, BOHATĚ MĚ USPOKOJIL! Hledat dál už je jen ztráta času. Podělím se o první odstavec:
S rodinou odkud pocházíme jsme spojeni skrze celé generace. Nevědomky formuje to, jak vidíme svět, jak cítíme, myslíme a jednáme. Díky tomu je naše rodina jednou z hlavních příčin kvality našich vztahů, našeho zdraví, našeho života. Terapie systému pomáhá nalézt, jak je kdo ovlivněn osudy členů rodiny a jeho předků. To se děje sestavením vlastní rodinné konstelace nebo zapojením se do rodinné konstelace druhých. Tento přístup, vytvořený Bertem Hellingerem odhaluje tragickou dynamiku a zápletky, ke kterým nemá tradiční psychoterapie přístup. Rodinné konstelace řeší separaci a vedou k prožitku toho, že vše je spojeno se vším. Není to dlouhodobá terapie – je to přístup, který míří přesně do esence s využitím všech možností. Vždy hledá řešení. Semináře jsou pozváním pro každého, kdo se chce podívat na svou současnou životní situaci a najít řešení, či se osobně seznámit s metodou rodinných konstelací. ------------------------------------- HRŮŮŮŮZA, je to vůbec možný!? Kam se hrabe ubohej žvanílek Horst se svym WS!!!!!
NČ (Eva - Mail - WWW) 10.02.2005, 10:30:47
Mohli to sice napsat obratněji, ale myslím, že by tam vždycky bylo něco co by se dalo zlehčit. Alespoň si na nich můžeš smlsnout :-) Mimo jiné ale píšou, že se nejedná o dlouhodobou terapii. Kde je těch 5 návštěv zmiňovaných v úvodním článku? Se svojí rodinou jsme spojeni, člověk dává do vztahů spoustu energie a někdy se vztahy nedaří. Viz dotazy Kudlance. O konstelacích tady píšu z jediného důvodu. Mrzí mě, že se lidi trápí s něčím co je řešitelné. Ale vím, že každý má svoji cestu. Jsem ráda že Kudlanka je, protože tu každý může napsat svůj názor :-))
Evi, Hani, jasně! (NČ - Mail - WWW) 10.02.2005, 12:56:46
Vždyť je to celý popsáno už v titulku!
VĚŘ - ZAPLAŤ - A VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ?
NČ (Eva - Mail - WWW) 10.02.2005, 15:48:44
Zaplať.... Ano, ale jen přiměřeně. Nenech se okrást! Nepřispívej podvodníkovi na jeho třetí vilu.
Akupunktura, akupresura a čínská tradiční medicína (didrak - Mail - WWW) 25.10.2005, 13:51:45
Akupunktura, akupresura a čínská tradiční medicína Tajemství akupunkturních bodů - Praktická příručka pro lékaře, léčitele a vážné zájemce o akupunkturu, akupresuru, moxu, šiacu a čínské masáže a bojová umění (čchi-kung / qigong, dim-mak, tchaj-ťi-čchüan / taijiquan, wu-šu / wushu), obsahuje podrobné návody léčebného využití jednotlivých akupunkturních bodů; 60 nejdůležitějších bodů je zpracováno velmi podrobně v samostatných sekcích. Publikace je zajímavá a užitečná i pro běžné čtenáře-laiky, kteří mají zájem obeznámit se s principy tradiční čínské medicíny a jejími terapeutickými i diagnostickými metodami! ………………… Prave vyslo české vydani Bubishi/Bubiši (čínské kořeny okinawského kobudo a japonského karate), legendární čínský spis ze 17.stol. o čínském bojovém umění kung-fu a jeho vlivu na karate, i o tématech příbuzných (akupunktura,čínská bylinná medicína a recepty,meridiány,vitální body,dim-mak atd). Velice uzitecna kniha pro kazdeho, i když není karatista! Vize na strankach http://mujweb.cz/www/bubishi cado.webpark.sk ČADO - Tajemství čajového obřadu. Přehledná historie čaje a úvod do filozoficko-estetických aspektů čajového obřadu a jeho významu v kontextu japonské kultury a zenového buddhizmu. Součástí tohoto spisu je i slavná Kniha o čaji Kakuzo Okakura. Přílohu tvoří studie Tajné čajové recepty z Macaa od A. M. Amaro.
Zkušenosti-funguje to! (Milada - Mail - WWW) 24.06.2006, 20:32:59
Na konstalacích jsem byla a mohu říci, že přinášejí výsledky ..., nechápu, že někdo, kdo je nezkusil, může hanět! Ale i to je postoj, že?
|
Na podzim přijdou indiáni k šamanovi s dotazem, jaká bude zima. Šaman odpoví: "bude krutá zima, jděte a štípejte dříví!"
Za dva týdny přijdou znova, odpověď šamanova znovu: "bude krutá zima, jděte a štípejte dříví!"
Pak se to ale šamanovi rozleží, co když to bude jinak a oni mě pak přivážou ke kůlu??? I vezme telefon a zavolá do meteorologické stanice s dotazem jaká bude zima.
Odpověď meteorologů: "Letos očekáváme krutou zimu, protože indiáni už měsíc štípou dříví."
-----------------------------------
No a jinak? Kudlanko, díky za skvělej tip na skvělou a bezpracnou obživu, až se stanu nezaměstnaným.
Když si představím ty nekonečné patogenní zóny,
ty nekonečné účinky magnetismu,
tu nekonečnou lidskou hloupost,
tu absolutní beztrestnost,
je mi jasné, že není jediný důvod jít žádat na prcák o nezaměstnaneckou podporu.
Ať žijí šamani!!!!!