| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| VÝBĚR "NEVÝBĚROVÉHO" PARTNERA |
| Rubrika: [poradna] Přeji všem hezký den. Přemýšlím, jak bych svou situaci vylíčila co nejpochopitelněji. Mám problém ve vztazích. Tedy ne jen v jednom vztahu, ale ve všech vztazích, které jsem v životě měla. První rána přišla, když jsem před deseti lety tragicky přišla o svou první lásku. Nějak jsem to "přežila", i když mám někdy pocit, že mě to určitým způsobem poznamenalo. Dále následoval vztah s člověkem, který byl neuvěřitelný lhář. Dle mého mínění nebyla jeho psychika zcela v pořádku, protože těm svým blábolům věřil.
Pak jsem měla krátký vztah s alkoholikem, který jsem po několika měsících velice ráda ukončila. Další, tříletý vztah, byl s člověkem, který se léčil pro deprese, bral i léky. Užila jsem si své. Nejsem typ člověka, který by druhého potopil pro nějaký předsudek ohledně jeho psychické nemoci. Nejhorší na tom bylo, že se tomu druhému snažíte pomoci, a ten, když má své lepší období, vám to vrací tím způsobem, že vám sráží vaše sebevědomí na bod mrazu. Bydleli jsme ve společné domácnosti a já při stěhování od něj jsem věděla, že to je to nejlepší pro mne – a nikdy jsem toho nelitovala. Dále byl vztah s člověkem, který měl paranoidní představy o tom, že ho neustále podvádím. Nebyla to pravda a po roce mě přestalo bavit neustále někoho přesvědčovat o něčem, co jsem neudělala. Poslední vztah trval rok a skončil letos na Nový rok. Byl to vysokoškolák (zaměření na psychologii). Měla jsem pocit, že to je konečně někdo, kdo mi rozumí..takové to "pravé ořechové". Řekla jsem mu o své minulosti s tím, že už bych nikdy nechtěla zažívat stejné věci. Bum,bác..z bláta do louže a ještě něco k tomu. Psychicky nevyzrálý, nestabilní jedinec. Ke všem těm psychickým problémům měl i problém být ve vztahu s jednou ženou nejen v našem vztahu, ale i v předchozích. Po půl roce jsem se s ním rozešla, měla jsem podezření na nevěru; on také hned navázal novou známost, ale po měsíci se chtěl vrátit. Vzala jsem ho zpátky. Jeho "pletky" ale nepřestaly, ale neměla jsem hmatatelné důkazy. Po Silvestru mi ovšem řekl o své nevěře (někdy na začátku našeho vztahu), o tom, jak chodil posedávat a koketovat se slečnami, zatímco já byla od něj Nicméně, že nevěra s naším vztahem nemá nic společného, on mě miluje a nechce mě ztratit. Rázně jsem vztah ukončila. Teď má zase období, kdy mi zkouší hrát na city, posílá sms, že mě miluje atd. Vím, že se k němu nikdy nevrátím. Ano, bolí to a moc, ale přeci jen mám pud sebezáchovy. Moje otázka: proč přitahuji takové problémové typy? Mám strach, že svůj strach z nevěry budu přenášet i do nějakého následujícího vztahu a tím můžu něco zkazit. Proč nevidím nějaký ten impulz, že něco není v pořádku? Mám strach navázat nějaký vztah. Teď na to nepomýšlím, jsem zaneprázdněná koupí svého bytu, ale až přijde čas, chtěla bych, aby to byl kvalitní vztah s kvalitním člověkem. Už se začínám stydět za to, že toho nejsem schopna. Jinak na své okolí působím jako nepřístupná, rozhodná osobnost, která si vždy ví se vším rady. Ve skutečnosti jsem velice citlivá až přecitlivělá holka, která si nasadila tuto nedobytnou masku. Je mi 27 (tedy už žádná mladice:-) a můj ex přítel je o dva roky starší.
Ještě něco: Minulý týden jsem byla v poradně pro mezilidské vztahy a musím říct, že když jsem odcházela, bylo mi hůř než před tím. Paní psycholožka se mi snažila vnutit myšlenku, že jsem příliš fixována na svého otce, a proto si nemůžu najít partnera, protože ho porovnávám s tátou a žádný nemůže obstát. Blbost. Svého otce si vážím a miluju ho, ale vím, že má své chyby, které mi někdy vadí. Není to ten případ, že bych ho měla jako nedotknutelnou modlu.Tady není problém v tom, že si nemohu najít partnera, ale v tom, jaké partnery si hledám. Něčím je přitahuji jak vosa na med. Vím, že ta "chyba" je ve mě a v první řadě musím udělat "něco" sama se sebou. Dále mi řekla, že mám asi příliš vysoké požadavky na partnera. No nevím. Když chcete partnera, který vám nelže při každé příležitosti, kterému můžete věřit a spolehnout se na něj, který vám nebude zahýbat po několika měsících vztahu, který bude alespoň na takové psychické úrovni jako já a bude mít na mě dobrý vliv. Nevím, jestli opravdu chci od života tak mnoho. Pak mi začla říkat, že v žádném vztahu to není ideální. Proboha, já to vím. Jako zdravotní sestra jsem měla psychologii. To jsem si mohla doma otevřít nějakou knihu od Plzáka a nemusela jsem chodit do poradny..
Asi jsem nezkrotný idealista a možná trochu naivní, ale moc bych chtěla věřit, že jednou budu v životě šťastná. Mám pocit, že to moje špatné období trvá už příliš dlouho (10 let).
ODPOVĚĎ:
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Hlavu vzhůru (íla - Mail - WWW) 31.01.2005, 09:32:40
-myslím, že z EXOTŮ už jsi vyzkoušela všechno. Teď už může být jenom líp.
Ach jaj ;-) (Tom - Mail - WWW) 31.01.2005, 09:37:44
"ale asi tě moc nepřitahujou takoví ti "fádní dobráci""
Na to si ako z toho popisu problemu prisla? Ma strach z nadviazania vztahu, sudiac podla toho, co pise, z hladiska dovery. Jednoducho, nech by si nasla akekolvek muza, tie pochybnosti, mozno vyvolane skusenostou a mozno dane nejakym osobnostnym pozadim tam budu. Bude to chciet trpleziveho chlapa s pevnymi nervami, ktory jej preto neda priestor a zaroven je dokaze, ze to moze byt inak. Ale predovsetkym ona musi chciet. A nech sa nelutuje. Take veci sa stavaju, nielen jej, treba sa divat dopredu. A nechapem, preco by malo napatie vo vztahu vyplivat len z negativnych vlastnosti partnera. Vy ste jej skor vysvetlily ako sa pozerate na muzov Vy, mam pocit, ako by ste ten problem ani necitali. (Alebo mate kratku pamat, ak ste pisali obe casti ;-)
(danuwaanalihi - Mail - WWW) 31.01.2005, 09:38:51
Hmm. Celkom si ma potesila. Z toho sebeckeho pohladu, ze nie som jediny na svete co mu to nefunguje... A asi ani nikdy nebude... Vcera sa skoncil po 5 rokoch jediny vztah, ktoremu som v mojom zivote zatial daval sancu... Zivot je k...a... Tak sem s tym navodom...
Dominiko (Eva - Mail - WWW) 31.01.2005, 09:50:43
Já bych ti doporučila zkusit rodinné konstelace, protože ti mohou pomoci zbavit se toho, co tě k takovému výběru vede. Teď v sobotu jsem zažila konstelaci, kde si jedna paní řešila opakovaná znásilnění.... když to vyprávěla tak to byl děs a hrůza, ale myslím že má šanci najít k mužům normální vztah. Ahoj
koukám, že už se sem zase cpe reklama (kiwi - Mail - WWW) 31.01.2005, 09:55:40
Myslím, že by redaktorky měly zasáhnout, tohle je fakt nevhodný. Brala jsem to, že tyhle stránky jsou bez reklam, že mi tu nikdo nic nebude vnucovat. Já chci radu a ne adresu, kam půjdu a KDE ZE MĚ BUDOU TAHAT PENÍZE.. Já sama to zkusila, jednou jsem tam byla "jen tak" a podruhý už to začalo. PENÍZE, PENÍZE, A ŽÁDNÝ MALÝ ČÁSTKY - VŠECHNO KOLEM TISÍCŮ...
Kiwi (Eva - Mail - WWW) 31.01.2005, 10:24:05
Chápu, že máš nějakou konkrétní špatnou zkušenost, ovšem já mám zase zkušenosti naprosto skvělé tak se s nimi chci podělit. Doporučuju co mě osobně pomohlo. Možná sis nevšimla, že nikomu reklamu nedělám. Až někdo bude psát třeba že mu pomohla homeopatika tak taky bude dělat reklamu??? :-)
Ach jaj, Tome, (Míša - Mail - WWW) 31.01.2005, 13:17:47
ať už Daniela napsala sama obě části anebo psala jen tu odpověď, tak to vystihla dobře. Nemyslím, že by uváděla, jak se na muže díváme MY ŽENY. Podle mého mínění jasně řekla, že problém je v Dominice, protože je to ona, kdo si přivolává problémy, ona provádí ten "špatný" výběr. Já bych se vsadila, že ať bude Dominice radit kdokoliv cokoliv, tak příště si nabalí stejně "závadného" týpka, třeba už dospěla tak daleko, že to bude dejme tomu feťák, protože právě on bude potřebovat nějakou ochranitelku, která klidně bude snášet ty jeho manipulace.
Aspoň si ale zase nebude muset tolik lámat hlavu s případnou nevěrou, bude mít horší starosti.
(Dominika - Mail - WWW) 31.01.2005, 14:29:42
Ahoj všichni. Obě části nepochází od Daniely, ale pouze z mé hlavy a z mých myšlenek, napsaných s odstupem několika dní.
Musím vás ujistit, že stojím nohama pevně na zemi, nelituji se. Kdybych se litovala, tak o svém problému sice budu mluvit, ale nebudu ho chtít řešit. Míšu musím ujistit, že ač si o mě zřejmě myslí, že jsem nějaká troska, pud sebezáchovy u mě funguje spolehlivě. Promiň, ale feťáka bezpečně poznám a takového člověka bych se neodvážila "zachraňovat".Závidím ti, že ty vždy dokážeš rozpoznat na první pohled charakter toho druhého a že se tobě nikdy nestalo, že by jsi šlápla vedle. Já možná nevím, co chci, ale přesně vím, co nechci. Nehodlám zbytek života zasvětit "záchraně" závadných týpků...
Ahoj (Dáda - Mail - WWW) 31.01.2005, 15:11:35
je to o sebevědomí, čím méně si věříš, tím většího pitomce přijmeš za partnera. To píšu o sobě, ale podle mého se to vztahuje i na Dominiku. Prošla jsem si několika vztahy a jsem po třetí vdaná, monetálně za žárlivce, předtím jsem zažila i bití a sebevraždu partnera. Všichni mí partneři byli však i něčím vyjímeční a zajímavý, ale ta povaha, to jsem vždy prokoukla, až když bylo pozdě. Někdy jsem si říkala, jestli vrána k vráně sedá, potěš mě pán Bůh. To o tom otci má taky něco do sebe, vztah s otcem a jeho přístup k dceři znamená hodně vzhledem jejímu budoucímu sebepřijetí. Všechny vás zdravím a děkuji Daniele, její stránky, mě vždy potěší v mém trápení. D.
Omlouvám se Ti, Dominiko, (Míša - Mail - WWW) 31.01.2005, 15:28:20
má slova zazněla asi trochu jinak, než jsem je myslela. V žádném případě nejsem přesvědčena o tom, že by jsi byla troska. Naopak si myslím, že jsi silná a statečná žena (a právě proto ten typ, který si nevědomě vyhledává muže, kteří potřebují obrazně řečeno nějakou tu péči). Jinak - říkáš, že by jsi poznala feťáka. Ano, toho v poslední fázi určitě. Ale poznala jsi spolehlivě alkoholika? Pokud ano, lze se jenom divit, že jsi s ním začala nějaký vztah. Aby jsi mi rozuměla - já tě nijak neodsuzuji, ani nechci kritizovat tvůj výběr partnerů. Akorát mám dojem, že v rámci své povahy si budeš vybírat stále dle stejných měřítek a v konečném důsledku ti to vždycky přinese trápení. Ještě jednou se omlouvám, jestli jsem se tě nějak dotkla - rozhodně to nebylo mým úmyslem.
(květa - Mail - WWW) 31.01.2005, 15:39:32
ahoj dominiko,
myslím si, že Tom to napsal docela hezky a trefně. sama jsem pravděpodobně - aspoň co se dá z článku usoudit - podobný typ. ne nějaká herdekbaba, ale poměrně energický typ a výrazná osobnost (podtrženo i ne zrovna standardním povoláním). tahle kombinace je pro mnoho "klasických" mužů už sama o sobě nestravitelná (i když mne ti "kufříkáři" taky nic neříkají), zato působím jak magnet na různé typy "lůzrů", kteří by se rádi ve vztahu jen vezli. jako kdybych to už někde četla: vztah se schizofrenikem. vztah s mladým klukem, tzv. věčným studentem. vztah s "mamánkem" ...nechci být za maminku, tak jsem si hledala i vyloženě silné typy - ovšem to většinou dlouho nevydrželo, protože jsme se dlouho vedle sebe nesnesli (jednou to byla pěkná itálie, kde lítaly facky...). někdy říkám : chcete vědět, jak ne? obraťte se na mne, mohla bych mít poradnu pro průšvihové vztahy... jsem o fous starší (32) - a připadá mi, že teprve teď jsem trošičku přišla na to - ne JAK NA TO, ale jak se v tom (a sama v sobě)trošku zorientovat. přiznala jsem si, že opravdu mám tendence tyhle exoty zachraňovat. a že to vždycky odnesu já. tudíš, snažím se už nejít do těhle vztahů - jseš chytrá holka, tzn. schopná vidět určité varovné signály předem. nejhorší je nenechat se obalamutit takovou tou větou : třeba to teď bude jiné. NEBUDE. variant magorů je nepřeberné množství - a jsou schopni nás rozeznat v davu snad po čichu... nenechme je na sobě parazitovat. nechci je odsuzovat, ale své problémy si každý musí řešit sám, ne je přehodit na toho druhého. ...trochu jsem slevila, trochu si vyjasnila, co ne, trochu přibyla tolerance a vyrovnanost (fandím si). možná už taky nechci od vztahu tolik - resp. jsem se vyprofilovala jinde, v práci, ve svém volném čase a věcech, co co v něm dělám. hodnotu mi dává to, co jsem, co dokážu, ne to, jestli mám partnera. toužím po rodině - ale nepůjdu pod svoji cenu. jen pro tebe nemám ten zaručený návod, jaké typy tedy ANO...:) jen storku ze života: opět mám "osudovou lásku" :)) (už se bojím používat perspektivní vztah i jen v uvozovkách). je to muž o trošku starší(11 let), rozvedený - tedy s minulostí, dejme tomu zkušeností. není úplně dominantní typ, ale přesto má takovou tu mužskou převahu. tzn. že mi nechává dostatek prostoru pro mou osobnost, přitom ho pořád mám pro co obdivovat a vážit si ho. není ideál - ale nějak mi jeho chyby nevadí. prostě jsou, stejně jako moje. nevím, jestli je to tím věkovým rozdílem, nebo prostě jeho povahou, ale zřejmě jsem natrefila na dostatečně tolerantního a snad i zralého muže. (něco jako radil tom). zatím to funguje - klepu na dřevo jako blázen!!!! možná by to byla cesta i pro tebe...ale bála bych se to generalizovat. spíš to ber jako povzbuzení. na čase je příjemná jedna vlastnost. je proměnlivý. tzn. nevíš, co bude za měsíc, za rok...ale rozhodně něco jiného než teď. tzn. teď to třeba stojí za...prd, ale už za měsíc, nebo až za rok, nebo za dva - ale určitě jednou ano - někoho potkáš. a nemusel by to být nutně další Pan Divnej.
Ach, ta chemie... (Lidka - Mail - WWW) 31.01.2005, 15:50:25
Dominiko, jsi odvážná, že chceš přijít na to, v čem děláš chybu, a moc Ti držím pěsti, aby se Ti to povedlo. Určitě kolem Tebe krouží víc mužských, jenže těch hodných "ťunťů" si z nějaké příčiny nevšímáš a nepřitajují Tě. A ti problémoví mají něco společného, že se Ti zrychlí tep a skočíš jim na špek. Možná to jsou bezelstné oči, možná je to způsob úsměvu - měla bys na to přijít. Ten signál je falešný, ale dokud nevíš, co to přesně způsobuje, těžko budeš odolávat. A jak je to s kamarády? Máš "normální" přátele? Jestli ano, podle čeho řadíš mužského do kategorie možný kamarád a možný přítel? Jak a kde se seznamuješ? Nemůže i tam být zakopaný pes?
Rozhodně nevěř, že je to jen proto, že máš něco nevyřešené s otcem, to kdyby bylo všechno takhle jednoduché, tak by psychologové zkrachovali :-).
pro Míšu (Dominika - Mail - WWW) 31.01.2005, 15:59:11
Nezlobím se na tebe :-)
s tím alkoholikem to byla krátká epizoda, toho jsem naštěstí prokoukla dost rychle a taky to rychle ukončila. Všem vám moc děkuji za vaše názory...Ostatním odepíši zítra, teď už běžím domů. A hlavně chci poděkovat Daniele za nás za všechny, které máme nějaké to "trápeníčko". Díky, že jsi Danielo :-)
(Dáda - Mail - WWW) 31.01.2005, 16:22:21
Dominika - nepřístupná, rozhodná, Květa - energický typ, výrazná osobnost, proč asi, je vše takové, jak se na první pohled zdá ? Na to opravdu mají "postižení" muži šestý smysl. Plus ta chemie, když se spustí. Já myslím, že to mluví samo za sebe. Květa zřejmě zkoušela kdeco a teď chce jít nějakou střední cestou - Muž o trochu starší a ne moc dominantní. Já jí moc přeju, aby to vyšlo. Ale myslím si, že Dominika na to šla správně, když navštívila psychologa, ale zřejmě ne toho správného. Já si myslím, že bude mít problém to zvládnout, přesně tak jak to sama popsala. Zápasím s tím celý život. I v případě, že najdeš kvalitního parnera, je potom problém s takovým základem vybudovat dobrý fungující vztah, právě pro ten strach, který není vždy hmatatelný a konkrétní, ale působí destruktivně na všechno. Krásně popsal Tom, jaký partner by to mohl zvládnout.
Dominika (Tom - Mail - WWW) 31.01.2005, 16:41:47
Mas pravdu v tom, ze napriek tomu, ze clovek nabera skusenosti, stale sa moze stat, ze slapne vedla, navyse to samaritanstvo je v niektorych ludoch tak zakodovane, ze len dlhou skusenostou to dokazu zatlacit na spravne miesto.(moj pripad)
Mam pocit, ze hladas chybu, aspon podvedome zbytocne v sebe. Nemusis. Ty si Ok a najdes si OK chlapa. Pekny den vsetkym.
Mám podobný/stejný problém: (Lenka - Mail - WWW) 31.01.2005, 16:43:33
zásadně přitahuju/podvědomě si vybírám chlapy, kteří mě chtějí jen na sex. Psycholožka mi řekla, že je to tím, že se s nimi seznamuji na nesprávném místě nebo nesprávným způsobem. Moc se mi to nezdá, protože u mě jsou ty způsoby i místa různá, ale možná na tom něco bude. Takže možná by bylo třeba se zamyslet i nad tímto. Snažím se teď hledat mezi těmi hodnými, zakřiknutými, nenápadnými týpky. A proto vím, že je to problém, ta chemie tam prostě ne a ne fungovat. Snad se to ale dá nějak překonat. Člověk se musí stále učit něco nového. Držím nám oběma palce:-))
(carie - Mail - WWW) 31.01.2005, 21:19:10
Jedna moje známá, stará paní, používala ruské přísloví, které říká něco v tom smyslu, že "Každý je svým způsobem blázen". Něco je akceptovatelný, něco ne. Můžeš najít skvělýho mužskýho, za pár let při nějaké krizovce, se z něho může vyklubat zbabělec a slaboch. Život se musí žít, neřešit prkotiny. Spolehej na instinkty a buď sebevědomá holka.
to Lenka (Jasmina - Mail - WWW) 31.01.2005, 22:49:12
Jezismarja jen to ne-tichoslapkove zakriknuti!By jsi se holka potom divila.
Oni vypadaji ze jsou hodni. Precetla jsem si vsechny prispevky protoze se to trochu tyka i mne. Nejsem mladice (coz Dominika teda jeste je))))))a tak jak zivot bezi,koukam ze si clovek sam prehodnocuje ruzne hodnoty,napr.co bych neprekousla pred 10ti lety-dnes bych se s tim smirila ci nijak neresila. Samaritanku delat-to ne,znam taktez depresivni povahy a mohou-li za to ci nemohou-jsou to povahy nevdecne.Cim vic se jim partner venuje a pomaha jim a lituje-tim vic jim toho nakladaji na bedra. Ja bych navrhovala odhodit tu masku zeny,ktera si se vsim vi rady,tu masku silne osobnosti a klidne si obcas postezovat ci ukazat bezradnost. Protoze slabe bytosti hledaji podvedomne bytosti plne sil a to si priznejme-ze to delaji vsichni,ne jen ti negativni. Ja se povazuji za stredne silnou osobnost,protoze snesu i nejakou dobu osobnosti slabe a mam rada osobnosti plne humoru a vnitrni sily-ja od nich cerpam.Ale jsou bohuzel taci,kteri vycucavaji.A v tom je rozdil. Proto Dominiko a jine,naucte se neresit veskere problemy sama ale zapojte i partnery.Vy si asi samy nakladate vse na zada a partner to vidi a tak vam prilozi. Dominiko,myslim si ze jsi si uz prozila take svoje utrpeni-az zase priste zacne partner fnukat,nelituj ho,kazdy ma neco a kazdy se s tim musi poprat. Znala jsem take divku,ktera prozila zcela normalni fajn detstvi,mladi,mlady vek bez nijakych extremnich vykyvu a potom poznala takoveho taky"poznamenaneho" az z toho mela spatny pocit,ze ona si zila dobre!No,dopadlo to az tak ze ji bil. Neni treba hrat silnou(tedy mozna v zamestnani ano)ale clovek ma pravo neco nevedet,neznat,na chvili sklonit hlavu ci bezradne poplakat. Jo a nemyslete,i zeny jsou taky takove upirky,vecne nespokojene ikdyz jim manzel snese modre z nebe. Nekdy je z toho nejaky manzel obcas vylecil-bouchnul pesti do stolu. A jeste k Lence-tihle zakriknuti jsou velice nebezpecni,v nejlepsim pripade by Te prestal bavit,v horsim....ani nechtej vedet.
Dominiko, (Lenka1 - Mail - WWW) 01.02.2005, 03:58:28
Tvuj prispevek mi trochu pripomina muj problem. Prave se rozchazim po 5-letech s pritelem,ktery je velmi depresivni a ja mam povahu ochranitelky a resit jeho deprese a je to cim dal horsi,kdy si ke mne dovoli uplne vse i biti.Mam toho dost a koncim. A kdyz se podivam zpet,tak ja vzdy odesla od chlapa,protoze jeden mi byl neverny a kamaradkou,druhy byl alkoholik a dalsi byl nesnesitelny lhar. Chci zajit take k psychologovi a zjistit,co vlasnte delam spatne. Mozna mam tendenci byt ochranitelka,silna navenek,ale slaba uvnitr. Znami me berou jako pohodovou silnou osobnost,ale ono to tak vubec neni. Mozna i moje sebevedomi je nizko,ted obzvlast po tomto vztahu,kde ponizovani bylo na dennim poradku. Pritel to ma po mamince,ktera se stejne nadrazene chova ke svemu muzi,vlastne i k ostatnim. NO ale to je zase uplne jina vec. Preju Ti Dominiko,at se konecne zadari a snad i take me. Uz zadne ochranitelky!
(Blanka - Mail - WWW) 01.02.2005, 07:36:55
Ahojky Dominiko, jsem právě v rozvodovém řízení se svým mužem, který nedá žádné ženské pokoj. A musím říct, že je to jediné možné řešení. Takoví chlapi nejsou pro normální život a dříve či později to zkusí kdekoliv, když bude příležitost. DOkonce jsem se teď dozvěděla, že se konečně prý může věnovat a navštěvovat swingers party. Prostě to je v něm a nemůže to donekonečna v sobě dusit. Takoví chlapi potřebují svobodu a ne nějaký závazek. Budou po tom totiž toužit celý život a jak jsem se dozvěděla doma, vždycky to stojí za to zkusit to s jinou, vždycky to je jiné. Taky mám problém, abych nějakému věřila, je to moc těžké, za vším něco vidím. Snad to čas uhladí. Něktéré pocity a věty jako bych sama psala. Taky jsem měla takové nároky na partnera, prý je to hodně: spolehlivost, věrnost a lásku. Měj se moc hezky, zvládni to, přeji Ti hodně sil a hlavně neshazuj vinu jen na sebe. Pa
(Dominika - Mail - WWW) 01.02.2005, 10:39:34
Zdravím všechny "kudlančata".
Ohledně mých přátel. Jsou to většinou lidé z práce. Šest let jsem studovala a tedy byla mimo domov, takže přátelství z dětských let se až na několik výjimek vytratila. Většinou jsem pracovala v ženském kolektivu...ale nejsem ten spávný typ "slepice" plkající o nesmrtelnosti chrousta. Známých a kamarádů mám spoustu, ale "přátel" pár. Poměr muži- ženy je půl na půl. Více si rozumím s muži. Jsem pro ně "rovnocenný" partner, s kterým můžou zajít posedět na pivko a přitom prodiskutovat několik témat. Pokud mám já nebo oni nějaký partnerský problém, snažíme si věc osvětlit právě z toho druhého pohledu opačného pohlaví. Musím upozornit, že tito "kolegové" jsou a budou pouze kamarádi. Od začátku jsou postoje v tomto přátelství oboustranně vyjasněné a nikdy by mě nenepadlo dívat se na kamaráda jako na potencionálního přítele. Možná proto, že toho o sobě víme tak moc a snažím se dodržovat pravidlo "co je v domě, není pro mě". A způsob seznamování s partnery je různorodý. Od sousedství, přes společné dojíždění autobusem, inzerát... Mám pocit, že když se určité věci člověku opakují, tak to není náhoda a smůla, ale je třeba začít hledat ten problém u sebe. Já se snažím a moc bych si přála, abych jednou byla se svým životem spokojená a vyrovnaná.... Přeji vám hodně optimismu a sebedůvěry. Já si vždycky říkám :"zase bude dobře" :-)
Dominiko, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 01.02.2005, 12:35:08
je pěkné, že píšeš "co je v domě, není pro mě" ... akorát o tom méně přemýšlej :-) Navíc tví kamarádi, přátelé z práce patří mezi ty lidi, se kterými si rozumíš, znáš jejich postoje a jsou relativně (to hlavně) bezproblémoví. Tak to zkus od nich. Tedy ne přímo :-). Jeden typ lidí se kamarádí nejradši s podobným typem lidí, tak jejich přátelé by mohli být také "bezproblémoví" (je tu velká pravděpodobnost, větší než když někoho potkáš na Václaváku) ;-).
(Gréta - Mail - WWW) 01.02.2005, 13:30:11
Dominiko, je legrační, že i když tu chceš vlastně radu, tak píšeš, jako by rady byly nevyžádané a chtěla ses reakcí slušným způsobem zbavit. Rázně, jasně, ukončovacím způsobem. Možná tak i jednáš a pak se seznámíš s člověkem kterého právě to přitahuje, protože je nejistý.
Podle mě nejlepší radu napsal teď Sigmund: že přátelé přátel by mohli být OK.
Gretka (Tom - Mail - WWW) 01.02.2005, 14:04:55
Za podmienky, ze ten "pratel" nechce byt viac nez priatel. Ale v tom pripade je to skor jeho problem ;-)
Gréto (Dominika - Mail - WWW) 02.02.2005, 07:25:31
Myslím, že se mýlíš. Reakcí a rad se určitě zbavit nechci. Říká se, víc hlav víc ví. Proč si nenechat poradit. Názory a tedy i rady v příspěvcích se v některých případech od sebe liší. Každý člověk má ze svého úhledu tu svou pravdu ať už z životní zkušenosti a nebo bez zkušenosti a je to jen jeho názor. Naopak, vážím si každého človíčka, který si dal tu práci a potýral svou šedou mozkovou kůru a napsal jakoukoliv odpověď bez ohledu na to, zda se já s tímto názorem ztotožním.
(Gréta - Mail - WWW) 02.02.2005, 12:51:07
Já myslela jen ten způsob, jak píšeš. Jasně a rozhodně a já Ti to závidím :-)))!!!!
(Dominika - Mail - WWW) 02.02.2005, 13:20:42
Víš, jsou věci, v kterých mám naprosto jasno, ale ne ve všem jsem vždy tak rozhodná :-)Třeba nesnáším nakupování oblečení, protože se prostě nemůžu rozhodnout....potřebuji k tomu druhou osobu, která mě uklidní, že v tom fakt nevypadám jako pytel brambor:-)
(Gréta - Mail - WWW) 02.02.2005, 14:41:40
Vždycky mě překvapuje, kolik je prima lidí, kteří nemůžou najít partnera. Teda hlavně ženských :-)
(Dominika - Mail - WWW) 02.02.2005, 15:01:13
No já bych to specifikovala trochu jinak :-) Není problém si najít partnera, ale je problém najít obstojného partnera :-)Na prince už nečekám..koně totiž moc nemusím :-)
to Petr (Dominika - Mail - WWW) 02.02.2005, 17:15:53
Nejsem ideální, ale snažím se na sobě pracovat :-)Děkuju
dobry clovek (Dasa - Mail - WWW) 06.02.2005, 23:13:41
Myslim, ze navazat vztah je lepsi v nejake skupine, parte, mezi lidmi, co se znaji. Protoze si vidi vic do karet. A brzy se projevi ruzne uchylky. Tito lide i maji problem vubec se do nejake skupiny zaclenit. Proste bych chtela o tom cloveku vic vedet, nez se na nej citove vazu. Jaky je, co si o nem mysli kolegove, byvale kamaradky. Nektere vlastnosti se dlouhodobe tezko skryvaji - preletavost, alkoholismus, nasilnictvi, psychicka labilita...Takze bych krome prace hledala tu partu, do prirody, na lyze, do divadla.A zeptala se kamaradu, co si o tom dotycnem mysli. Vic hlav vic vi a vidi.
ceho se bojim..... (Helena - Mail - WWW) 09.03.2005, 13:19:46
Cetla jsem nejakou knizku o energiich,jak na sebe pusobi, vzajemne se ovlivnuji a tak podobne. Vyplynulo z toho, ze i myslenka je energie, ktera urcitou energii pritahuje, ci odpuzuje.
Jestli se neceho bojime, tak to k sobe pritahujeme a naopak. Ty pises, ze se strasne bojis nevery.Mozna to je prave ta chybka, stalo by za to, podivat se na tu obavu, proc se zrovna nevery tak bojis, cim to asi je? Kdyz vecem porozumime, prestneme se bat a ..... Preji ti at ten pristi partner je ten pravy.
jo jo je nás víc (Butr - Mail - WWW) 22.03.2005, 17:50:38
Já třeba vám,že mám na své partnerky několik (standardních) nároků, které jsou v podstatě stejné jako píšeš, ale já prostě nemůžu ustoupit jinak bych nebyl šťastný!
|