[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
JAK ZACHRÁNIT MANŽELSTVÍ, KDYŽ...
Rubrika: [úkol pro vás]

Milá Kudlanko, nemyslela jsem si, že budu někdy potřebovat Tvoji radu (takových je nás asi víc, co si to myslí). Právě asi prožívám nejhorší období svého života. Pokusím se nějak popsat moji situaci. Jsem 15 let vdaná (je mi 35), máme dvě děti, právě v pubertě. Moje manželství bylo (až do jisté doby) celkem v pohodě, problémy sice občas byly, ale takové ty běžné, jaké jsou v každém soužití, nic vážného. V době, kterou chci přiblížit, měl manžel velmi vyčerpávající práci, vracel se domů velmi unavený.

     Snažila jsem se postarat se o dům a domácnost sama. Občas jsem byli oba unavení, občas bylo doma "dusno", ale tak nějak v normálu. Proč to píšu: snažím se vám přiblížit situaci ve které jsem byli, abyste mi pomohli najít důvod jeho nevěry… Tak, a už je to venku. Musím si dát pauzu, abych mohla pokračovat, klepou se mi prsty na klávesnici.


    Zjistila jsem to vlastně asi tak s ročním (zhruba) zpožděním. Manžel totiž změnil zaměstnání a krom jiného si pořídil nový mobil a mně daroval ten starý, což byla ta osudová chyba, jak jsem později zjistila. Nikdy nezapomenu na tu chvíli, když mi (teda vlastně mému manželovi) přišla zprava, která to všechno provalila.


     Psala, říkejme jí třeba Ona, že odešla bez rozloučení a proto se rozhodla napsat a že tak alespoň využije dárek, který jí dal. (asi si budu muset dát panáka, když si to znovu oživuju, je mi příšerně). Samozřejmě jsem se manžela ptala, co to znamená. Vykrucoval se, jak jinak, detaily nemá smysl popisovat. Nepřiznal se, ale já tak nějak věděla... Od té doby jsem žila v pochybách, samozřejmě naše vztahy se zhoršily, nechápu, proč jsem to nějak neřešila, třeba manželskou poradnou. Jenomže on by mi pravdu asi stejně neřekl. Musím ještě podotknout, že manžel je docela žárlivý. Zpočátku našeho manželství mi dělal scény, když jsem někam šla (asi tak 2x za rok s kolegy z práce). Postupem času se to trochu uklidnilo. Já ho ale nikdy nepodvedla, to se přece nedělá!  (To jsem ale naivní kráva, co?)  Zkrátím to. Letos před Vánoci jsem se utvrdila v tom, že mi manžel byl skutečně nevěrný. Napsala jsem totiž zprávu té ženě, ona nepochopila, že je ode mne, myslela, že ji psal můj manžel a všechno mi v podstatě naservírovala na "stříbrném podnosu".  


     Nevěřila bych, jak chladnokrevně jsem dokázala odepisovat na její zprávy, coby můj manžel.  Bože, ta jistota byla strašná. Dozvěděla jsem se, co jsem se asi v životě dozvědět neměla (nebo nechtěla?), nevím, nerozumím sama sobě. Nedokázala jsem mu udělat ani scénu, byla jsem napůl "mrtvá". Ukázala jsem mu ty  "usvědčující " zprávy. Nejdřív mě obviňoval, že kazím Vánoce, že pořád vytahuju starý obehraný nesmysly.


     Ale – nakonec se mi přiznal. Řekl, že ani neví, jak se to stalo, že toho okamžitě litoval, bylo to prý jenom jednou, že ta žena pro něj absolutně nic neznamenala ani neznamená.  Pro  něj je to dávno zapomenuté. Je to prý něco, o čem ví, že to už nikdy v životě neudělá.


     Kdo to zažil, asi ví, co jsem v tu chvíli prožívala a stále prožívám. Podraz toho nejbližšího člověka, něco, co jsem opravdu nečekala, v ten moment se vám zhroutí celý svět. (Jestli tohle čtou i nějací muži, tak vás prosím, nikdy to své manželce nedělejte, nedokážete si představit, jak to bolí!)


    A přeci – po tom všem mám svého muže stále ráda, nechci se rozvádět. Patnáct let života se nedá jen tak smazat, zažili jsem spolu spoustu hezkýho. Asi si říkáte: tak co vlastně chce, rozvádět se nechce, tak ať se s tím srovná a zapomene. Jenomže ono to nejde, proto hledám pomoc tady. Cítím, že mi manžel neřekl celou pravdu, myslím, že "to" s ní nebylo jenom jednou, mám pocit, že když ke mně nebude zcela otevřený, nemůžu mu zase začít věřit (jestli vůbec někdy začnu).


     Je to pro mně šílená představa, že mi to můj manžel udělal a já o tom tak dlouho nevěděla. Jak mu mám věřit, jak to pochopit. Moc se o to snažím, ale nejde to. Tak hrozně moc to bolí. Nemám se ani komu svěřit, takou kamarádku nemám, abych ji dokázala tohle říct. Proto to píšu sem, potřebuju se  z toho vypovídat.


     Prosím poraďte, jak zapomenout, jak se z toho svinstva vyhrabat. Napište mi, jak jste se s tím dokázali porvat i vy ostatní, i muži. Opravdu muži tu nevěru berou jinak? Myslím tím, že je to pro ně jenom sex a po tom všem se usměvaví vrátí domů k manželce a ještě ji pomilují?!  Dana

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Znám to (nuf - Mail - WWW) 16.01.2005, 21:06:55
Vím jak se cítíš Dano,

vím co to je, když někoho miluješ a pak se dozvíš to co se dozvědět nemáš. Taky jsem si přečetl dost smutné věci o někom koho jsem opravdu velice miloval (i miluju), ale ty jsi na tom podstatně lépe než já. Víš já jsem no to asi když si najdeš můj profil pochopíš. Prostě hlavní je nedělat žádné žárlivé scény, to je nejubožejší a hlavně by to znamenalo konec vašeho vztahu. Taky si uvědom, že chlap je od přírody lovec a některé ženy toho rádi využívají. Obzvlášť pokud tvůj manžel má dobrý příjem. Bohužel tak to chodí.
Tvůj manžel musí pochopit, že jsi ta nejlepší žena pod sluncem a hlavně musí být s tebou v pohodě. Cítit se s tebou dobře, tešít se až tě uvidí, až si k tobě lehne, přitiskne...
Pak ho žádná nebude zajímat, ať se bude snažit sebevíc.
Hlavu vzůru a rozum do hrsti. Nuf

ahoj (Mrska - Mail - WWW) 16.01.2005, 21:14:25
tak za prve se z toho musis vypovidat. Dokud to budes v sobe nosit, tak Te to bude zrat a nebudes myslet na nic jineho. Sice jsem timto neprosla, ale zraly mne jine veci a to "vykecani se z toho" je prvnim krokem k uspechu. No a pak bych pomalu ale jiste odpustila a nechala to plavat. Nevidim to jako duvod k rozvodu, zvlaste kdyz se rozvadet nechces. Myslim ze i on to dneska uz vidi jako uklouznuti (a pochybuju ze on by se chtel rozvest). Jo a taky bych nechtela vedet ZADNE podrobnosti. Proc se jeste vic trapit?

(Helena - Mail - WWW) 16.01.2005, 21:20:12
Já asi nejsem povolaná osoba, abych radila, chci hlavně poslat trochu podpory. Osobně si myslím, že dokud si o tom otevřeně nepromluvíte a dokud budeš mít pocit, že ti manžel pořád něco skrývá, je skoro nemožné něco spravit. Pokud si to vysvětlíte, zjistíte, co jste třeba oba dělali špatně, a ty mu dokážeš opravdu odpustit a začít mu znovu věřit, může váš vztah nakonec být lepší než dřív. Je to těžká cesta, ale hlavně žádné kompromisy, spolykané výčitky a ukrývaná hořkost, protože to váš vztah pomalu rozvrátí zevnitř. Takže, pokud ho stále miluješ a chceš s ním být, musíte na tom oba zapracovat. Moc držím palce. (A té megeře vytrhej vlasy ;-))

(HBrix - Mail - WWW) 16.01.2005, 21:46:45
Ne, nesouhlasím s Helenou. Není o čem mluvit. Co by Ti měl ještě otevřeně říkat? Další detaily, sliby... ? Houby s octem.Tady je každá rada špatná! Já jsem udělal např. tu chybu, že jsem ten konec dost zbytečně prodlužoval a dával jí několik šancí (u mě šlo o nevěru mé býv. manželky). Stejně to bylo k ničemu. Ale absolutní souhlas s Mrškou. VYKECEJ se z toho. Nikdo Ti asi neporadí, ale pomůže to! Ale stejně Ti přeju, aby si Tvůj muž posypal hlavu popelem, slíbil Ti spoustu věcí a ty dodržel a všechno se vrátilo do starejch kolejí...

Vzít rozum do hrsti (mira - Mail - WWW) 16.01.2005, 22:29:32
je to jediné, co zbývá. A jak radí Mrška, nechtít žádné podrobnosti.
Když s vámi hrají nervy a lítost a zrada nejbližšího, všechny dobře míněné rady stroskotají, jakmile se začne probírat, co spolu měli, jak to mysleli, jak k tomu došlo, co k ní cítí atd.
Podle mých zkušeností je vůbec nejlepší se v tom nešťourat, nechat ho být, je to jeho věc, on zradil a nech si to vyřeší nejdřív sám se svým svědomím.
Je to od chlapů nezodpovědné, aby tíhu svých hříchů hodili na ramena ženě, třeba tím, že se jim přiznají k cizoložství, potom se otřepou a je po zátěži. Odteď ji bude vléct manželka.

Dano, píšeš, že manžel je docela žárlivý. Proč toho nevyužít i kdyby třeba časem změnil názor, ale myslím, že tudy taky vede cesta ven. Nemusíš rovnou skákat chlapům do postele, stačí, když začneš chodit sama pryč tak, aby to bylo okaté, aby ho to zaujalo, aby tušil, že se něco děje. I kdybys měla zrovna chodit okolo hřbitova celou hodinu, když nemáš kam jít, rozhodně bych ho nechala tušit odplatu.
A když si k tomu pořídíš nový účes, prádlo,boty a začneš takhle odcházet často z domu, uvidíš, že dostane nazpět všechno, co ti způsobil. Někteří chlapi jsou strašně ješitní a dovedou se taky trápit, hlavně když jim někdo nasadí parohy.
Určitě se ti to teď jeví jako nezvládnutelné, je to nepochybně zrada,
ale věř, chlapi jsou na nevěru jako stvoření a čekají od nás, že jim budeme donekonečna odpouštět.
Myslím, že nevěra ještě není důvod na sebevraždu, přijdou i horší životní situace, já sama se teď momentálně "vyžívám" v alkoholizmu manžela a nedá se to s nevěrou porovnat.
Víš, Dano, je to těžké žít s nevěrníkem, ale představ si, že ženy se musí ze dne na den smířit někdy i s náhlou smrtí manžela. A sdílení společné domácnosti s alkoholikem a tyranem se přirovnává k pobytu zajatců v koncentračním táboře.






(Jitka - Mail - WWW) 16.01.2005, 23:49:50
Vykecat se ano, s tím souhlasím, ale hlavně si promluvit se svým mužem jak on vidí celou situaci dál, jak to hodlá řešit. Pak celou tvou ránu zahojí jen čas. Záleží jen na tvém muži, aby se zacelila celá a on si znovu získal tvou důvěru...

(dana - Mail - WWW) 17.01.2005, 02:49:29
Urcite by som to nerozoberala. A hlavne nie s nim. Co sa stalo, stalo sa, co viac chces s nim rozoberat. Ak ho mas rada, konaj rozvazne. Nepytaj sa ho, preco sa to stalo. Moze sa to stat a stalo sa to vo vela manzelstvach. Nie ste az taki vynimocni. Nechaj ho, nech sa hanbi sam. Staraj sa viac o seba, snaz sa urobit si obcas nejaky program sama: pekne sa uprav a vyraz do divadla, na veceru s kamaratkou, alebo do telecvicne, do prirody. Ale hlavne sa snaz hrat vyrovnanu. Nejaka seda myska niekde v tme Ta nemoze ohrozit.Poznate sa 15 rokov. Nieco ste spolu dokazali.Musis to dokazat. Nech sa o Teba trosku boji, nech si nie je taky isty. Mozno si sa az prilis starala o rodinu, o vsetkych a zabudla si na seba. Velmi Ti drzim palce!

Súhlasím s Danou, (zuzana - Mail - WWW) 17.01.2005, 08:40:25
každé ďalšie "rozpitvávanie" minulosti ju len kriesi. Ukáž, že nie si na mužovi závislá, staraj sa o seba a maj svoje vlastné záujmy, svoj vlastný program. Ide aj o Teba (sebaúcta) aj o Tvoje manželstvo. Ufňukaná žena v mužovi stopercentne vzbudí skôr či neskôr nechuť. Dana, každý deň je nový začiatok! Vykecaj sa, vyplač, alebo to vyskáč v telocvični, ale neprešľapuj stále na tom istom mieste! Prajem veľa šťastia a sily.

Nevracaj sa do minulosti! (zuzana - Mail - WWW) 17.01.2005, 09:06:49
Prečo vlastne chceš poznať všetky podrobnosti manželovej nevery? Aby Ťa znova a znova zraňovali? Vykrič to zo seba, vypoť v telocvični, ale nevracaj sa stále do minulosti! Súhlasím s Danou, viacej sa staraj o naplnenie vlastného života (ufňukaná manželka vzbudzuje iba nechuť). Každý deň je nový začiatok - poznáš to predsa. Minulosť už zmeniť nemôžeme... Nezabudni, Dana ani na to, že čo Ťa nezabije, to Ťa posilní - ak o to budeš stáť. Musíš počítať s tým, že Tvoje manželstvo sa kvalitatívne trošku zmení - aj tak by sa zmenilo behom času (plynúce roky, odrastajúce deti). Tak z tej zmeny vyťaž pre seba to najlepšie.Držím Ti palce!

(Martina - Mail - WWW) 17.01.2005, 09:29:57
Ahoj Dano, shodou okolností ted řeším stejný problém (a taky to prasklo přes mobil, ta technika, co? :o) ) Prožila jsem si mizerné tři týdny - nespavost, roztřesené ruce a to všechno, moc dobře Ti rozumím. Taky po 15 letech, máme dceru. Taky jsem si zoufala - jak mi to mohl udělat? Ale už jsem se rozhodla - neřeším to. Mně se to netýká. Máme pěkné manželství, máme se rádi, muž je ke mně pozorný a nikdy tyhle věci domů netahal. Ublížilo mi až to, že jsem se to dozvěděla. Moc si vážím toho, že nemusím prožívat takovou tu destruktivní nevěru, doma dusno a tak. To bych asi nevydržela. Vážím si muže za to, že nechce rozbít rodinu. Je mi sice pořád chvílema smutno, ale co jsem se rozhodla, konečně jsem se v noci vyspala. Mám své koníčky, ale začala jsem ještě chodit plavat, už jsem objednaná k vizážistce a udělám si nějakou radost. Myslím, že nemá cenu to moc rozebírat. Můžeš přikázat dospělému člověku, aby se nestýkal s někým jiným? Jak si to ohlídáš? Myslím, že důležité je zachovat si vlastní důstojnost, ubránit se tomu nutkání slídit po tom, jak to vlastně je ( je to těžké, těžce s tím bojuju, ale zjistila jsem, že každý další detail mi ubližuje, a tak se snažím od toho odstřihnout). Nechci dát muži důvod, aby se mu jinde líbilo víc než doma . Já jsem to nezavinila a už kvůli dceři chci zachovat doma klid. Pořád spolu můžeme prožívat hezké chvíle, a hlavně já si musím zachovat zdraví a klid, nenechám se zničit. Manžel není moje vlastnictví, snažím se najít toleranci. Pomáhá mi říkat si - mně se to netýká. Tak Ti přeju hodně sil, je to těžké, ale člověk si trochu srovná priority. Moc držím palce.

Martina

Milá Dano, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 17.01.2005, 11:20:46
chtělo by se mi napsat DOBŘE TI TAK. Cožpak je moudré si takhle zahrávat. Ono vůbec nebylo moudré ti s mobilem dávat i mobilní číslo. Potom bych měl napsat DOBŘE MU TAK! Za tou omáčkou, co píšeš, je vlastně jen zlost, na sebe (že si to nezjistila dřív) a na něj (že ti to dřív nepřiznal). Určitě sama víš nejlépe, jak se "vyventilovat" od zlosti. Musím ti v každém případě napsat: stanou se daleko horší věci! Pozitivní je, že si snad uvědomíte, že manželství není posvátná kráva, ale normální partnerství ... kde se takové věci stávají. Dobré partnerství to nevykolejí. Pozitivní je, že jsi v tu dobu nevěry nic nepoznala/nepozorovala (milovaná osoba to vycítí). Snad tě tvůj manžel přesvědčí, že kopačky dostala ona, právě proto, jak tě miluje.

Ahoj Dano! (Katka - Mail - WWW) 17.01.2005, 14:03:32
Vzhedem k tomu, že jsem zažila něco podobného posílám Ti jednu velkou radu! Hlavně se nepiď po žádných podrobnostech, nemá to cenu! Nic tím nezměníš, akorát budeš ubližovat sama sobě.
Neber tu celou věc jako zradu, vím jeví se to tak, ale jestiže tě má tvůj muž přece jenom opravdu rád, věřím tomu, že v té chvíli co se mu zalíbíla jiná žena, nemyslel na tebe! Zdá se to sobecké, ale láska ve své podstatě je sobecká. Samozřejmně, že k té ženě zřejmně necítil lásku, ale chlapům v dané chvíli je to jedno, pokud na něco myslí, tak jen nato! Nepleť si muže se ženami!
Nikdo nevidí do duše jiného člověka, třeba i jemu dnes z toho všeho není dobře. Důležité je jak se chová k tobě a dětem, pokud Vás časově i jinak nezanedbává, o jeho možných záletech se raději nebav.
A rada do života, slepě nikomu nevěř! V případě lásky totiž s určitostí nemůžeš věřit ani sobě, a to mi věř:-)

Odpověď na otázku (Míša - Mail - WWW) 17.01.2005, 14:16:16
Opravdu muži tu nevěru berou jinak?
= ANO !
Myslím tím, že je to pro ně jenom sex a po tom všem se usměvaví vrátí domů k manželce a ještě ji pomilují?!
= ANO !
Přesně tak to je a budeš se s tím muset naučit žít. Každý chlap na téhle zemi je potencionálně nevěrný své manželce. Je to jenom o dostatku či nedostatku příležitosti. Takže - nedopřej svému muži příležitost. Je to dost těžké, když se žena nechce stát žárlivou a podezíravou stíhačkou, ale v jisté míře to lze provést. Zaměstnej ho, byť třeba nějakou jeho zálibou. Ale ať prostě nemá čas.

Hlavne klid! (Katka - Mail - WWW) 17.01.2005, 15:38:00
Dano,

prozivam vlastne to same jako Ty. Presneji zpusobila jsem si otravu alkoholem, beru leky na spani i na nervy a dost jsem premyslela o sebevrazde. Presne ty otazky, jak mi to jen mohl udelat, kdyz ja jsem se o nej tolik starala.. Hrozny!!! Jenze vedle toho vseho sileneho a strasne bolaveho si uvedomuju, ze jsem porad zenska a porad mam dost skvelych vlastnosti. Ano, zvedam hlavu, byt je to nesmirne tezke. A tak si zajdi ke kadernikovi, kup si neco hezkeho na sebe, zacni se venovat sama sobe. Klidne vyzkousej brisni tanec a nebo jogu, cokoliv. Ale ne kvuli nemu, to vsechno delej pro sebe! Zkus byt sama sebou. Uvidis, ze budes casem velmi mile prekvapena :-)

Tak na Tebe myslim a preju hodne sil!!!

(Inka - Mail - WWW) 17.01.2005, 16:05:19
Naprosto souhlasím s Martinou, prožila jsem si to také, ale bohužel jsem to nezvládla-neustála jsem to, dnes jsme rozvedení již 7 let, jsem znova vdaná, řeším mnohem složitější problémy než si dovedeš představit, s bývalým manželem jsme velice dobří přátelé, opravuje mi auto a pomáhá mi když potřebuji (můj současný mažel žije v cizině a já tady), já mu navrhuji interiér a exteriér rod. domu který staví. Je sám, máme dvě dospělé děti, které jsou šťastné, že spolu dobře vycházíme. Od nevěry jsme to řešili 5 let, a když se na to dívám s odstupem času, kdyby bylo možné tyto leta vymazat, tak bych to udělala. A kdybych nebyla znova vdaná, asi bych se k němu vrátila a on také, ale je to všechno jinak. Souhlasím naprosto s holkama, věnuj se sama sobě, udělej si radost, podnikej v něčem co zaměstná Tvé myšlení, ale nezkoumej podrobnosti a nech ho v klidu jestli Ti to půjde, věř mi je to tak lepší. Věci mohou být ještě daleko horší než si dokážeš představit, jestli v tom budeš pokračovat! Asi bych na tohle téma mohla napsat knihu, probírala jsem to se všemi svými kamarádkami, je to vždy jak z jedné bábovky. Záleží vždy jen na tom jak se k tomu dokážeš postavit Ty. vždy máš na výběr, je to jen otázka času, vše to přebolí.

to Sigmud Freud (Stana - Mail - WWW) 17.01.2005, 19:11:40
nevim, mam dojem, je to jenom muj pocit, ze cely pribeh je vymyslen kudlankou. Je v tom hodne histerie, hry na bolest, falesne slzy a hlavne to intrikanstvi!!! je to vlastne podraz na milujiciho manzela. Tak pani cely rok nic nevi a netusi a nahle i kdyby manzel nic neprovedl, tak se tehle kudlance radeji prizna a to i k necemu co neprovedl. Jak to vidis ty Zigi?

To:Stana Bucek, Toronto, Kanada (daniela - Mail - WWW) 17.01.2005, 19:17:38
Milá Stáňo, nemám zapotřebí si příběhy vymýšlet. Naopak si vzpomínám na to, co jsi mi psala ty - jako svůj příběh do poradny; bylo to ještě v dobách, kdy jsem ji vedla na Dámě. Tak si říkám, že bych tvůj příběh mohla dát znovu na Kudlanku. Třebas by ti mohli lidé poradit... Co ty na to?

Danus wocogo? (Stana - Mail - WWW) 17.01.2005, 19:37:31
to je takovy problem se nekomu napojit na pocitac? Jsi pekna vrba i jen piskej pistalicko:))))) kral Vavra ma osli usi!

každá ves má (mira - Mail - WWW) 17.01.2005, 22:04:50


každá ves má (mira - Mail - WWW) 17.01.2005, 22:10:38
svou nenávistnou ježibabu.
Musí být středem pozornosti za každou cenu. I za cenu toho, že po ní lidi plivou. Vždycky je to lepší, než zůstat sám.
















pro všechny (Dana - Mail - WWW) 18.01.2005, 08:48:16
Děkuji Vám všem za podporu. Ještě se ozvu, momentálně mám v práci blázinec a z počítače doma nechci psát. Jenom pro toho pochybovače o pravdivosti příběhu - byla bych šťastná kdybys měl pravdu.


Stáňo, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 18.01.2005, 12:39:40
život někdy vymyslí příběhy s více než hollywoodským scénářem. Daniela to snad nemá zapotřebí. Možná některé pisatelky to více a nesvévolně zdramatizují. My pak z nadhledu se jen podivujeme. Ale někteří z nás, co si prošli podobnými příběhy, o pochybách nepřemýšlejí a snaží se nešťastníky pochopit, poradit jim.
Zpět k Daně: kdopak asi přileze za tím druhým první? To by mě zajímalo. Jak vůbec řešíte takovéto "vypjaté" situace? V mém případě: řeším to smírčí SMSkou (jako že to vzdávám), nebo nabídkou ke smíru pomocí SMS (jako že jsem schopen se už domluvit), nejlépe, když dotyčná osoba je někde poblíž. Dokonce i vyměňovat si názory/hádat se :-) je přes SMS daleko vlídnější (i efektivnější), při psaní se musí aspoň trochu přemýšlet, navíc si účastníci mohou dovolit větší pauzy mezi jednotlivýma SMSkama. Prostě samé klady :-D

to Daniela Umlauf Goldwein (Stana - Mail - WWW) 18.01.2005, 15:50:24
Danielo hovorila jsme s pravnikem a to co delas je trestne. Nikdy jsem Tebe o zadnou radu nezadala. Mam zde dopisy od Heleny Ruzickove kterou znam pres sveho stryce Karla Effu, tehdy ji velice mrzelo ze verejne zneuzivas jeji jmeno. Zadost o radu byla adresovana na Helenu, to ze jsi mi tehdy Heleninym jmenem odpovidala mam na disku, doporucila jsi mi Heleninym jmenem sama sebe, poslala mi i e-mail ktery mam. Ted to sama vlasten potvrzujes. Mam i dopisy od Jany Marie K. ktera o tobe take pise a par dopisu od dalsich lidi co te znaji. Co myslis Danus mam to dat pravnikovi? Je to presne rok co umrela Helenka, nejake Rekviem by jsi snad na Helenu Ruzickovou napsat mohla ne? Mozna taky poslat 10 000 korun na cerveny kriz na sirotky. Za sireni pomluvy a lzi.

Stáňo (daniela - Mail - WWW) 18.01.2005, 16:07:09
vřele ti toho právníka doporučuju :-))). Jdi do toho! Jinak - pokud chceš něco mě, napiš na mou e-mailovou adresu, tohle je časopis a ne soukromý chat. Je zbytečné si tu vyřizovat osobní nesrovnalosti. Ještě něco: tento příspěvek a onen minulý bude dnes smazán. Mě se tvoje řeči nedotknou, ale nechci, aby Kudlanka, která je tu proto, aby pomáhala nebo alespoň slovem hladila, se propůjčila k prskání jedovatých slin. Je od tebe zlé, že se dovedeš bavit zlovolným ubližováním některým pisatelkám.
A tak ti důrazně říkám - všechny tvé příští příspěvky, které nebudou slušné, budou mazány.
Jinak - Helena byla třicet let mou "úhlavní" kamarádkou.


Danielko (K. - Mail - WWW) 19.01.2005, 00:18:27
To je vynikajici napad Stanu vymazat, rada si Kudlanku ctu a ta jeji nenavist k lidem me vzdycky rozcili.Je tu spravna parta a Stana sem evidentne nezapada.
Ten jeji problem by si mohla hodit do placu, treba pak lepe pochopime proc je takova. Preju vsem jen to nejlepsi.

Ach jo (Blanka - Mail - WWW) 19.01.2005, 07:21:59
Mám za sebou podobnou zkušenost, taky jsem to Kudle psala. Vím přesně, co cítíš a jak Ti bylo, když jsi to zjistila. Taky to prasklo přes mobil, syn měl 4 roky a já jsem byla totálně na dně. Syn byl zrovna po operaci a dozvěděla jsem se to taky se spožděním. O to horší bylo, že to bylo v den synových narozenin, takže myslíš si, že se na to dá zapomenout? Při každých narozeninách si připadám, jako bych tu jeho nevěru oslavovala. Zhubla jsem tehdy během týdne 15 kilo, jediné positivum. Dnes se rozvádím a dělám dobře, chlap, který to jednou udělá, udělá to kdykoliv. Můj manžel se mi přiznal i k několika dalším nevěrám. Pak sekal dobrotu, staral a můžu Ti říct, že jsem od něj slyšela úplně stejná slova. Připadá mi to totiž, jako bych ten dopis psala já a ne Ty. Je to hrozný způsob ponížení a ublížení, hrozně to bolí a nedá se na to nikdy zapomenout. Nikdy mu nebudu věřit a pamatuj, že ho nikdy neuchráníš od příležitostí, nikdy. To by musel sedět 24 hodin doma a to si může klidně někoho pozvat domů v době, kdy jsi v práci. Když to prostě udělat chce a jsou na to dva, tak to udělá. A berou to opravdu jinak, jako třeba sport, klidně vstane z postele dojde domů a jde do postele s vlastní ženou. Je to hnusné, ale je to tak. 4 roky se o tom doma bavíme a já se snažím to pochopit, ale nešlo to. Proto se rozvádíme. Věř, prošla jsem manželskou poradnou, psychologem a psychiatrii, bohužel, nikdo mi to z hlavy nevymaže.
Přeji Ti tedy, zvládni to. Zvládni to, jak jen to půjde a rozhodnutí je jen na Tobě. Jsem si jistá, že důvěra už snad ani nemůže být. Četla jsem si názory, že je fajn, že nechce rozbít rodinu, ale máš z toho dobrý pocit, když mu vaříš, žehlíš a pereš a on si pro sex chodí jinam?

Dana (Dana - Mail - WWW) 21.01.2005, 09:14:14
Tak píšu, jak jsem slíbila. Ještě jednou Vám děkuju za Vaši podporu, moc to pro mně znamená, myslím na ty kteří jsou momentálně "dole" jako já a chci věřit, že zase jednou budeme "nahoře", že to všechno odnese čas a budeme se zase umět smát.
Snažím se na to všechno příliš nemyslet, ale jde to těžko, je to příliš čerstvé. Radíte mi nevyptávat se, neoživovat to. To je asi pravda, ale jenom na vysvětlenou. Psala jsem Vám, že od té první sms to trvalo rok (možná o trochu víc), než se mi manžel přiznal(díky těm proklatým sms). Já jsem celou tu dobu věděla, že to udělal, jenom jsem to potřebovala slyšet od něj. Pro mně snad byla hořší ta lež, než to samotné, jako by mě tou lží ještě více ponižoval. Proto jsem psala ty zprávy. Jasně, bylo strašný slyšet to od něj, ale asi mi nebudete věřit mně se ulevilo, brečela jsem, ale brečela jsem v jeho náručí (jak z červený knihovny co).Spoustu věcí jsem se vyříkali, vím, že ani já nejsem úplně bez viny (i když nevěrou bych já naše problémy neřešila),prostě jsme nějak mezi sebou přestali komunikovat, nedokázali jsme si říct , že tohle a tohle se mi nelíbí, domluvme se ,udělejme to jinak, mám tě ráda, mát tě rád. Takový jednoduchý a základní pravidlo v manželství. "Spolikané výčitky a ukrývaná hořkost" - Helena to napsala přesně. No nic, rozhodla jsem se nepídit se dál ,doufám, že je to rozhodnutí definitivní. Musím si věřit, že mu to dokážu odpustit (vím, že nezapomenu nikdy), už jen proto, že výčitky svědomí určitě má. Slibili jsem si, že za tím uděláme tlustou čáru. Jemu se to daří určitě lip - "hodit tíhu svých hříchu na má ramena", jak píse Mira, taky to tak cítím. Snad se mi to podaří, nesmím být takový sobec a zaobírat se jen svojí bolestí. Máme dvě krásné, zdravé děti a to pro mně musí být nejdůležitější, musím se naučit si toho vážit, mohly by se stát daleko hořší věci, jsem si toho vědoma.

Blanko,přeji Ti aby jsi všecho zvládla, Ty ses rozhodla odejít, já zůstávám. Věřím ,že můj manžel za to stojí, a jestli se mýlím, tak ať se to proboha nikdy nedozvím.
Ještě jenou díky.

Dana

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: