| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| TAK TROCHU "VĚRNÝ"? |
| Rubrika: [poradna] Dobrý den Kudlanko, jsi skvělá, že se snažíš pomáhat všem, kteří to potřebují. Moc ti fandím. Mým problémem je „můj drahý, jediný“, přítel, se kterým se znám už devět měsíců a taky už spolu tu dobu bydlíme. Je však trochu přelétavé povahy. Otočí se za každou sukní a nevěra mu nepřipadá vůbec hrozná. On prostě říká, že něco jiného je nevěra a něco jiného láska. Co s ním mám dělat, jak na něj? Myslím, že bych asi potřebovala trochu zvednout sebevědomí. Ráda bych věděla, jak náš vztah vypadá do budoucna. Velice děkuji. Velký pozdrav, Raša
ODPOVĚĎ: Ahoj Rašo, četla sis po sobě svůj dotaz? „ Je trochu přelétavé povahy. Otočí se za každou sukní a nevěra mu nepřipadá hrozná.“ Je tohle opravdu to, po čem toužíš? Ano, takovýhle ptáček-poletáček musí být určitě děsně fajn partner, nejspíš (a myslím, že docela určitě) je i perfektní milenec – ale nevěřím, že bys chtěla takového manžela. Případně tatínka pro své děti. Abys pak na ulici říkala – "Jé, Petříčku, vidíš tamhle ty dva? Tu pěknou slečnu, co ji líbá ten pán? Tak k nim běž, a řekni tatínkovi, že má u nás vypraný prádlo a nějakou poštu, a my u něj zase nějaký penízky.“ Přeháním, ale není to zas až tak neběžné... Rozhodně se s ním v žádném případě nebav na téma „společná budoucnost“. Naopak, pokud budeš něco plánovat, tak jen a jen za sebe. Malý nápad: třebas přijď a jen tak mimochodem řekni, že jsi viděla perfektní zájezd k moři, a že jste si s kamarádkou říkaly, jak by to bylo bezva, že tam asi spolu pojedete, je to spojené se cvičením a bude to nádhera… Uvidíš jeho reakci… Ať plánuje on, ať si tě „jistí“ on…
Také bys měla mít „své dny“ – tím ovšem nemyslím ani ty běžné, ani fernet J. Ale setkání s kamarádkami, cvičení, návštěvy, cokoliv – kdy nebudeš s ním… Nevaž se na něj tak, abys musela každičkou vteřinu volného času strávit s ním! On je nejspíš z těch mužů, kteří si nesmí být svou partnerkou zcela jisti… Sebevědomí – doprčic, holka, nenech se něčím podobným zlomit – víš, musíš ve všem špatném vždycky najít i kousíček dobrého. Že nevíš co? No třebas si řekni, že takovýhle frajer, když jsi ho zvládla už tři čtvrtě roku, tak to by třebas jiná nedokázala, ale teď naopak jemu zase ukážeš ty! Snaž se také nad ním zamyslet i jinak – nejen na jeho dovednost „postelovou“, ale především na jeho případnou schopnost zabezpečit rodinu. Tedy jaký je jako člověk, na kterého bys se měla spolehnout ve zlém… Mj. bydlíte v jeho či ve tvém bytě? Nebo v pronajatém? Jak máte řešeno společné hospodaření? držím palce, daniela |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(Markéta - Mail - WWW) 12.01.2005, 15:54:20
"Ráda bych věděla, jak náš vztah vypadá do budoucna..." Jó, holka, až spolu budete mít dvě děti a on bude platit další troje alimenty, tak váš vztah teprve dostane ty správný grády... (Případně po první kapavce, kterou Ti od slečen dotáhne domů a ty se budeš na gynekologii propadat hambou.)
Rašo (Kamila - Mail - WWW) 12.01.2005, 17:21:59
Daniela má pravdu. Je pravda, že to není ideální partner pro život, ale to ty víš taky. Holt každej jsme nějakej...tady spíš záleží na tom, jestli jsi schopna si to sebevědomí vybudovat a jestli si za tím budeš stát....ono je to strašně, strašně těžký, když ti to není vlastní. I tímhle jsem si prošla - když on je TAK přitažlivý, viď? Ano, nesmí si s tebou být nikdy zcela jist...to je ale složité, že? Ale je to možné.... No a na druhou stranu, Ty musíš dostat pod určitou kontrolu svoji případnou žárlivost. Jestli s ním chceš být, pak věz že tihle muži, pokud se ožení, kvůli jiné hlavu málokdy ztrácejí (aspoň nějaké pozitivum, ne?) :-)
Kudlanky rada je vedle jak ta jedle . . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 12.01.2005, 19:30:56
Nazev clanku je TROCHU VERNY, coz je neco jako kdyz se rekne TROCHU TEHOTNA . . .
Raso, ja doporucuji pokracovat s tim Kasanovou az do trpkeho konce . . . . svatba, 2 deti, dluhy, protoze Kudlanka potrebuje zoufale zajimave dopisy od ZKLAMANYCH A PODVEDENYCH manzelek s modrym pod ocima si sem chodit do Kudlanku prosit o radu, jak zmenit manzela aby nezahejbal, nepil, miloval me a staral se dobre o rodinu . . . Ten tvuj problem dnesnich dnu? To je LEKA VAHA, protoze tvoje otazka neni otazkou, kdyz na ni vis odpoved . . . . Co takhle se sverit tatovi a mame co delat misto se tady sverovat bande amateru jako jsem ja . . .
Utíkej, Káčo, utíkej... (Petra - Mail - WWW) 12.01.2005, 19:31:41
To není muž pro život!
Nejsi s ním šťastná už teď, nebudš s ním šťastná ani v budoucnosti. Dělit se o chlapa, o jeho čas..., dělit se o něj s jinými v posteli... brrrr!
Raso (Jarka - Mail - WWW) 12.01.2005, 19:48:56
Co s nim mam delat, jak ne nej? Presne
to same co dela on. K tomu bych pridala jak se rika "bic a pryc"a uz se nevracej Muzu vedet kolik je ti let? Jsem presvedcena, ze v duchu vis co mas delat ale nechces si to pripustit. Jses jedna z tech, co si mysli, ze nekoho predelaji Ale tech zklamanych a podvedenych a k tomu jeste opustenych je moooooc. Precti si ty minule clanky a snad prokouknes.To doufam a kdyz ne, tak promin, ale jsi hloupa husa.
souhlas téměř se všemi: (pája - Mail - WWW) 12.01.2005, 19:56:25
Ano - stejně jako psal Pašek: trochu nevěrný je stejná blbost jako trochu těhotná... A jestli tvůj přítel to přesně takhle blbě bere, jestli nevěra pro něj nic moc neznamená - jdi od toho, protože pro tebe, jak vidět, věrnost znamená hodně. Také by pak mohlo být pozdě...
Jedna vec je teorie a druha praxe (Johanka - Mail - WWW) 12.01.2005, 21:39:58
Ahoj,
tady je podle me zasadni otazka, jestli opravdu ojede, na co prijde :), nebo jen mluvi o tom, ze nevera neni tak hrozna. Ja osobne jsem se tedy nastesti dosud s nevernou aktivni ani pasivni nesetkala, ale taky si myslim, ze jsou dulezitejsi veci nez fyzicka vernost, ze lidi jsou v podstate zviratka, chemie je potvora, kdyz ma jeden blbou naladu, opije se, zrovna se kolem ochomytne nekdo pritazlivy, proste muze se to stat a rozhodne bych se kvuli takove jednorazove zalezitosti nerozesla s partnerem, se kterym nas poji dlouholete pratelstvi. A znam nekolik lidi (hlavne muzu), kteri jdou do vztahu s tim, ze se tohle muze stat z libovolne strany a neni to tragedie, ale neznamena to, ze by to vyhledavali. Proste otazka zni, jestli zmineny partner je notoricky zaletnik, nebo jen liberal teoretik :), coz podle me z dopisu zrejme neni. Ono neco je i na tom, ze kdyz si partneri od zacatku ujasni, ze "muze se to stat a nerozejdeme se proto", tak tim ta nevera jaksi ztrati na pritazlivosti :), samozrejme nelze na to spolehat. Podstatne samozrejme je, aby se to jednak nedelo pravidelne, druhak aby neverny partner zachoval zodpovednost (pohlavni choroby, otehotneni milenky, riziko pomluv apod.). Vztahy mohou byt ledasjake a obema to muze vyhovovat, ale dulezite je, aby spolu partneri v tehle IMHO zasadni otazce souhlasili, coz se zde bohuzel asi nedeje. Chtelo by to vedet vic, tedy hlavne to, jestli je to nevernik-teoretik nebo nevernik-praktik, jestli se k potencialni nevere partnerky stavi stejne jako k potencialni nevere sve apod. Pokud jsou odpovedi "teoretik; ano", prijde mi to OK.
všem, co mi napsali: (Raša - Mail - WWW) 12.01.2005, 22:36:20
děkuji moc za vaše rady, asi jsem si jen ověřila, co jsem si myslela. Johanko, on je spíš praktik. Udělala jsem hroznou věc, dívala jsem se mu na sms. Ale on říká, že to patří k životu. Já si nemůžu jinak stěžovat,ale když není se mnou, tak si opravdu nejsem jistá. Bydlíme v pronájmu,přistěhoval se ke mně.
Pro Johanku (Radka - Mail - WWW) 13.01.2005, 09:14:07
S prominutím ale dělit sukničkáře na skupiny "nevěrník-teoretik" a "nevěrník-praktik" je poněkud úchylné. Proutník zůstane proutníkem a rozdíl je jen v tom, jestli dívka žijící s "nevěrníkem-teoretikem" má dost spolehlivých informací!
Pro Johanku (Radka - Mail - WWW) 13.01.2005, 09:14:17
S prominutím ale dělit sukničkáře na skupiny "nevěrník-teoretik" a "nevěrník-praktik" je poněkud úchylné. Proutník zůstane proutníkem a rozdíl je jen v tom, jestli dívka žijící s "nevěrníkem-teoretikem" má dost spolehlivých informací!
Jestli je praktik... (Johanka - Mail - WWW) 13.01.2005, 10:53:10
...tak pryc od nej.
Pro Radku: vychazim jen ze zkusenosti, mam kamarady, co maji velmi liberalni pristup k zivotu, ale prave teoreticky, ve skutecnosti svym partnerkam nezahybaji, pokud jsou s nimi spokojeni. Takze jsem nevedela, jestli to neni tento pripad.
Milá Rašo, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 13.01.2005, 12:34:33
řekl bych, že prohlížení si jeho SMSek bez jeho souhlasu je unfair a vlastně tě to staví do stejné pozice jako jeho (tzn. pryč od tebe).
Každý máme nějakou komnatu, která je nepřístupná a ne všechno se pak dá vysvětlit. Lépe je dát na verbální a mimoverbální projev k tobě, prostě jak se k tobě chová. A abych to neopakoval, tak vlastně souhlasím s Johankou, lépe bych to nenapsal.
Mily Freude (magnific - Mail - WWW) 06.02.2005, 20:44:45
, pokud se jeho zaletnictvi projevuje i ve verbalnim projevu k ni, viz vyse, je jiz otazka zodpovezena predem. To pouze ukazuje na chlubeni se pred patrnerem a zranovani jeho citu. je jedno, zda si je teto skutecnosti vedom, ci neni, ale bezesporu je to nezraly clovek, tudiz do budoucnosti absolutne nevhodny. Kategoricky nesouhlasim se spehovanim a nahlizenim do osobnich veci, ale neverim, ze Rasa tuto praktiku bezne provadi, priklanim se k tomu, ze to udelala vyjimecne jen proto, aby se ujistila o faktickem suknickareni jejiho partnera, ze on to nejen rika, ale taky s jistotou dela. Co se tyce jeho mimoverbalniho projevu, Rasa nic nenapsala, mohu jen odtusit, ze pekne, bude to zrejme to jedine, co ji dava, jenze nejenom ji :o)
Nejsi sama (leňa - Mail - WWW) 08.03.2005, 18:30:13
Ahoj,dám ti radu,kterou se momentálně řidím i já.Mám krásného přítele,je zlatý,chovala jsem se jak největší blázen.Otočil se za každou pěknější ženskou,ale proč né?Přiznej si,že když vidíš někoho kdo se ti líbí,tak se koukneš taky,že mám pravdu,vždyť od toho jsou oči:)my ženské to umíme víc skrývat.Prostě jsem mu řekla,že pokud chce,ať si užívá,od té doby se to mezi náma změnilo,asi 2 skororozchody:)ale teď se snažíme trávit spolu čas,ale bydlet spolu a ztratit soukromí,které je prvních pár let vztahů důležité,proč?Život se má užit a né se trapit,kde asi je moje láska a s kým?,to si raději půjdu zacvičit a budu se těšit z toho až svojého broučka uvidím.Tak se usmívej a žij
|